Har du erfarenhet av programmering och ett starkt intresse för affärssystem? Som ERP-Utvecklare hos oss på EAB får du en nyckelroll i att optimera och utveckla vårt affärssystem Jeeves, med fokus på nya funktioner och systemintegrationer. Om Rollen I rollen som ERP-Utvecklare får du en nyckelposition i att stödja vår verksamhet, både i Sverige och internationellt, med användningen av vårt affärssystem Jeeves. Tillsammans med en kollega kommer ni att vara våra specialister och arbeta med att utveckla och förbättra användningen av systemet. Du kommer att vara den primära kontaktpersonen inom organisationen för supportrelaterade frågor gällande affärssystemet. Du kommer även arbeta med att identifiera och lösa tekniska problem samt utveckla, designa och implementera nya funktioner och integrationer. En viktig del av ditt arbete kommer vara att skriva och underhålla kod för att optimera systemet. Vidare kommer du dokumentera våra processer och definiera hur vi arbetar och använder Jeeves och dess sidosystem på bästa sätt. Du kommer att rapportera till vår IT-chef och placeringsort är Smålandsstenar. Din Profil Vi söker dig som har en relevant IT-utbildning och flera års praktisk erfarenhet av programmering, med ett stort intresse för affärssystem. Vi ser gärna att du har goda kunskaper i Microsofts plattformar och SQL, har du erfarenhet av Jeeves är en stor fördel men inget krav. Eftersom rollen innebär internationella kontakter behöver du kunna kommunicera obehindrat på både svenska och engelska. För att lyckas i rollen är det viktigt att du är både serviceinriktad och pedagogisk, med en positiv inställning till att hjälpa våra användare. Du är en driven person som kan arbeta självständigt och ta egna initiativ, samtidigt som du har en stark förmåga att samarbeta och arbeta effektivt i team. Din tekniska kompetens och problemlösningsförmåga gör att du snabbt kan sätta dig in i komplexa system och hitta lösningar som gynnar både användare och verksamheten. Vi Erbjuder En god arbetsmiljö på ett företag som vill att ”varje medarbetare ska vara en nöjd medarbetare”. Ett friskt företag med en kultur och klimat som förespråkar en aktiv livsstil – och där allt är möjligt. På EAB får du tillgång till bland annat gym, sporthall och egen matsal. Vi arbetar dessutom i mycket trevliga lokaler där det kontinuerligt byggs ut och renoveras. Goda kollegor som bryr sig om varandra och möjlighet till långsiktig anställning och personlig utveckling. Välkommen att vara en del av ett kreativt, prestigelöst och inspirerande IT-team, där du får vara med att påverka en digital transformation. I denna rekrytering samarbetar EAB med Stella Rekrytering & Ledarskap AB. Frågor om tjänsten besvaras av Jennifer Djureholt 0702-091 693 eller Magnus Ryberg 0370 - 123 00 Om EAB EAB är ett familjeägt företag beläget i Smålandsstenar, där vi har all konstruktion, produktion och utveckling under eget tak. Vi arbetar med tre produktområden: lagerinredningar, portar och stålbyggnader. Sedan starten 1957 har vi vuxit lika stadigt och stabilt som våra lösningar. Idag är vi 380 anställda och omsätter ca 2 600 MSEK. ”Det håller” är EAB:s löfte, både externt och internt. Det håller grundar sig både i våra produkters tåliga konstruktion och hur vi tänker kring vårt arbete. Det ska kännas tryggt och utvecklande att välja EAB som sin arbetsplats – och vi är alla med och ser till att våra lösningar håller, långt in i framtiden. Läs mer på www.eab.se.
Är du noggrann, gillar praktiskt arbete och vill vara med och säkerställa kvaliteten på produkter som används av människor världen över? Som laboratorietekniker/testare hos Essity spelar du en viktig roll i att kontrollera deras produkter innan de når produktionen – ett arbete där din skärpa gör verklig skillnad. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start vecka 19 som varar till och med vecka 26. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Essity. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt CV. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida. Om företaget Essity är ett globalt ledande bolag inom hygien och hälsa som gör vardagen bättre för miljontals människor världen över. Med innovativa och hållbara produkter sätter de standarden för framtidens hygien- och hälsolösningar. Essity finns i cirka 150 länder och har omkring 36 000 medarbetare som tillsammans driver utvecklingen framåt. Tjänsten är placerad på Essitys kontor i centrala Mölndal, där forskning, utveckling och hållbarhet står i fokus. Arbetsuppgifter Som laboratorietekniker/testare på Essity säkerställer du att produkter håller rätt kvalitet innan de går vidare till produktion. Du arbetar i kvalitetslabbet där du granskar och testar produkter enligt testprotokoll. Arbetet innebär att mäta och kontrollera påsar med hjälp av mätsticka, jämföra dem med referensbilder och identifiera eventuella avvikelser. Du utför både löpande tester och tester i samband med validering av nya produktionslinor. Resultaten dokumenteras noggrant och vid behov rapporterar du avvikelser vidare. Även om du inte arbetar ute i fabriken, har du nära kontakt med produktionen, projektledare och andra relevanta funktioner i organisationen. Under din första vecka får du en ordentlig introduktion där du går bredvid erfaren labbpersonal och har stöd från både projektledaren för den nya produktionslinan och övrig personal i fabriken. Givet att du arbetar med kvalitetskontroller ser Essity till att du får en trygg och tydlig start i din nya roll. Säkerställa att produkter håller rätt kvalitet innan de går vidare till produktion Granskar och testar produkter enligt testprotokoll Mäta och kontrollera påsar med mätsticka, jämföra med referensbilder och identifiera avvikelser Löpande tester och tester i samband med validering av nya produktlinjer Dokumentera resultat och rapportera in avvikelser Kontakt med produktionen, projektledare och andra funktioner Ordentlig introduktion med erfaren labbpersonal I tjänsten arbetar du nattskift enligt tiderna nedan: Vecka 19: Tisdag kväll till fredag morgon, tre nätter kl. 22.00-06.00 (introduktion) Vecka 20: Tisdag kväll till fredag morgon, tre nätter kl. 22.00-06.00 Vecka 21: Måndag kväll till fredag morgon, fyra nätter kl. 22.00-06.00 Vecka 23: Måndag kväll till torsdag morgon, tre nätter kl. 22.00-06.00 Vecka 24: Måndag kväll till torsdag morgon, tre nätter kl. 22.00-06.00 Vecka 26: Tisdag kväll till torsdag morgon, två nätter kl. 22.00-06.00 Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Gymnasial utbildning, gärna inom ett tekniskt område Erfarenhet av tekniskt arbete Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift Vi tror att du som söker tjänsten är en person som trivs med detaljorienterade arbetsuppgifter och som värdesätter att leverera hög kvalitet, detta eftersom vissa av arbetsuppgifterna kräver tålamod och fokus då de innehåller mindre detaljer. Du har en förmåga att ta ansvar för dina egna arbetsuppgifter och kan strukturera ditt arbete själv för att komma vidare och ber om hjälp när det behövs. Då det är ett nära samarbete med kollegor i samma roll tror vi också du är en person som har förmågan och intresse för att samarbeta med andra människor, där du har lätt för att se till gruppen och syftet med helheten. Övrig information Start: Vecka 19 Plats: Falkenberg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Om kundföretaget Just nu söker vi på DFDS Professionals dig som har erfarenhet av att köra skjutstativtruck och som är redo för ett nytt heltidsuppdrag på kvällstid. Det här är en möjlighet för dig som vill arbeta långsiktigt hos ett välkänt medicintekniskt företag med lager i Kungsbacka. Om tjänsten Vår kund är ett etablerat företag inom medicinteknik som har sitt distributionscenter i centrala Kungsbacka. Här arbetar man med effektiva plockflöden, pålitliga transporter och skräddarsydda logistiklösningar – alltid med kunden i fokus. Kulturen är familjär, och teamet värdesätter en positiv stämning och ett gott samarbete. Som konsult via oss blir du en del av ett härligt kvällsteam där din erfarenhet och ditt engagemang verkligen gör skillnad. Om dig Rollen är varierad och passar dig som gillar både struktur och tempo. Du kommer främst arbeta med truckkörning, in- och utleveranser samt orderplock. Det ingår också vissa administrativa delar kopplat till lagerhantering i kundens affärssystem. Exempel på arbetsuppgifter: Truckkörning med skjutstativtruck (påfyllnad av material, in- och utleverans) Orderplock med scanner Sortering av inkommande gods Lagerpåfyllnad och placering Allmänt ordningsarbete på lagret Krav för tjänsten Truckkort och god erfarenhet av att köra skjutstativtruck Tidigare erfarenhet av lagerarbete Flytande svenska i tal och skrift samt grundläggande engelska B-körkort och tillgång till bil Vana av att arbeta i affärs-/lagersystem (meriterande med Astro) Ambulerandekonsult: Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. Sökord DFDS Professionals | Göteborg | Logistikjobb | Lagerarbete | Transport | Skjutstativ | Truckförare | Kvällsjobb | Heltid | Lediga jobb Göteborg
Vi söker medarbetare till CWS Tvätteri i Varberg CWS Tvätteri i Varberg söker nu nya medarbetare till sitt team! CWS är ett företag som erbjuder tvätt och hantering av arbetskläder, textilier och hygienprodukter. Hos CWS får du vara med och bidra till en hållbar framtid genom återanvändning och professionell tvätthantering. Om tjänsten: Som medarbetare på CWS Tvätteri kommer du att arbeta med industriell tvätt av bland annat arbetskläder, lakan, handdukar och mattor. Du kommer att använda olika maskiner för sortering, tvätt, registrering och märkning av textilier för att säkerställa rätt leverans. Arbetet innebär både maskinell och manuell tvätt samt kvalitetskontroll och efterbehandling som vikning och paketering.Arbetet är fysiskt krävande och därför är det viktigt att du är i god form. Ingen tidigare erfarenhet krävs då du får all utbildning på plats, men vi ser gärna att du har för intention att vara långsiktig hos oss. Arbetsuppgifter kan inkludera: Sortering och hantering av textilier Maskinell och manuell tvätt Registrering och märkning av textilier för korrekt leverans Kvalitetskontroll och efterbehandling som vikning och paketering Vi söker dig som: Är noggrann och effektiv och trivs i en fartfylld arbetsmiljö Har en positiv inställning och vill bidra till ett bra arbetsklimat Kan arbeta i ett högt tempo och gillar att jobba i team Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Har ett intresse av att bidra till hållbarhet och en bättre framtid Arbetstider: Arbetet är ett deltidsjobb och därför är arbetstiderna varierande och det krävs att du är flexibel. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Om Arena Personal: Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär.Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!
Vi söker nu en teamledare till kund i Varberg med start omgående. Som Teamledare inom företaget samordnar du den dagliga framtagna produktionsplaneringen för tilldelat ansvarsområde. Du kommer i huvudsak vara ute produktionen där du skall utforma och utfärda arbetsrutiner i samråd med chef/ produktionsledare. Du kommer även vara med och arbeta i den dagliga driften. Vi söker dig som har erfarenhet av att kunna leda och coacha på ett stimulerande sätt. Du skall kunna följa produktionsplaner och uppsatta mål. Du skall ha goda kunskaper i Officepaket och affärs/ produktionssystem, ADX och Salesforce. Det är meriterande om du arbetat med 5S och Lean tidigare. Vi söker dig som har erfarenhet av arbetsledning och organisation samt erfarenhet av förändrings- och utvecklingsarbete. Du har en stark analytisk förmåga och trivs med att arbeta självständigt, alltid med ett fokus på resultat. Vi ser också att du är uthållig, stresstålig och har goda kunskaper i både svenska och engelska, både i tal och skrift. Ansvarsområden: Dina primära ansvarsområden kommer att vara: Genomföra arbetsplatsmöten och daglig styrning. Ansvara för de dagliga leveranserna till kund. Statistik- och rapporthantering för externa/ interna intressenter. Samverka för upplärning och träning av nyanställda. Koordinera personal utifrån angiven bemanningsplan samt korrigera vid avvikelser. Följa produktionsplaner och uppsatta mål. Aktivt bidra till utvecklings- och förändringsarbete. Tillse att fastställda instruktioner/ rutiner följs i produktionen. Rapportering och hantering av interna avvikelser, förbättringsförslag i Ecoweb. Rapportera tillbud och olyckor. Tillse att medarbetare inom angivet ansvarsområde följer interna regler och riktlinjer samt att information förmedlas. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär. Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!
På INTERSPORT arbetar vi tillsammans som ett team där våra medarbetares engagemang och passion är avgörande för att vi ska nå hela vägen. Tillsammans skapar vi köpupplevelser i världsklass och inspirerar till ett hållbarare liv! Vi letar efter dig som tycker att kombinationen av att jobba med försäljning, sport och människor vore ditt drömjobb. Är du redo att ge dig in i matchen? Tjänsten är tillsvidare på 75% och du förväntas kunna arbeta såväl dagtid som vissa kvällar och helger. (Vi tillämpar 6 mån provanställning) Det här innebär rollen Rollen som Säljare på INTERSPORT är en varierande, spännande och framförallt helt avgörande roll för vår fortsatta framgång! Duktiga och engagerade Säljare är vad som gör att kunderna vill komma tillbaka till oss, om och om igen. Försäljning hos oss på INTERSPORT innebär lyhördhet, att vara aktiv i kundmötet, fokus på att skapa en inspirerande kundupplevelse och personlig helhetsförsäljning med de bästa lösningarna! I den här rollen ligger fokus på att ta ansvar inom våra sportkategorier, med särskild tyngdpunkt på skor, skidor och verkstad. Vi söker därför dig som har god kunskap och ett starkt intresse för sportartiklar kopplade till just skidor och skor. Förutom kundmötet och försäljning finns det även andra arbetsuppgifter i butiken, som att beställa och packa upp varor samt se till att butiken alltid är ren och fräsch. Hos oss får du en varierad vardag med möjligheten att arbeta på flera av våra avdelningar. Vad vi förväntar oss av dig INTERSPORT andas sport och utmaningar, därför ser vi det som självklart att du som Säljare gör detsamma. Det viktigaste för oss är att du som söker har ett genuint intresse för försäljning och kundservice i kombination med en inre drivkraft och en vilja att fortsätta utvecklas. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete i butik. Har du tidigare bakgrund inom sport/träning eller erfarenhet av arbete i sportbutik ser vi det som ett stort plus i kanten. Vi hoppas att du som söker är en gladlynt lagspelare, som är bra på att ta initiativ och som tycker om utmaningar. Du älskar kundmötet, lyfts av att tillhöra ett team som vill framåt samt uppmuntrar och lyfter dina kollegor. Vi ser gärna att du är en person som bidrar till ett öppet arbetsklimat där människor inspireras och vågar utmana. På INTERSPORT är personliga egenskaper och rätt inställning minst lika viktigt som erfarenhet och kunskap. Det här tror vi på Vi tycker det är viktigt att alla våra medarbetare utmanas och utvecklas. Vi har därför flera intressanta utbildningar gällande allt från försäljning och service till produktkunskap och ledarskap. Vi tycker att passion och inspiration inte bara är till för våra kunder, det är till för alla som arbetar hos oss. Din ansökan Vill du bli en av oss? I din ansökan ber vi dig inkludera CV och personligt brev. Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Ansök redan idag Välkommen med din ansökan!
Sommaren är snart här! Nu söker vi på Big Care leg. sjuksköterskor till hyruppdrag i Halmstad till Sommaren 2025. Kommande sommarbehov -Det kommer att tillkomma alla olika sorters uppdrag, där även du som specialistutbildad SSK kommer att kunna hitta något passande. - Det finns alla olika typer av uppdrag som exempelvis kan sträcka sig över månader med heltidstimmar eller ströpass alt. intensivt korttidskontrakt. Vi anpassar uppdrag efter dina behov och önskemål. Kvalifikationskrav -Svenskt legitimerad sjuksköterska -Två års dokumenterad yrkeserfarenhet som sjuksköterska -Adekvat svenska i tal såväl som skrift Meriterande -Du som söker bör vara trygg i din yrkesroll samt ha lätt för att anpassa dig till nya arbetssituationer och rutiner.
Välkommen till en värderingsstyrd organisation Attendo Nissastrand ligger centralt i Halmstad med närhet till allmänna kommunikationer. Boendet har 72 platser, varav 30 demensplatser. Här välkomnar vi dig till en verksamhet med god stämning och hög trivsel. Vi är noga med kvalitetsarbetet och arbetar kontinuerligt och systematiskt med kvalitetsfrågorna. Vi söker timanställd sjuksköterska över året, men som även vill jobba delar av sommaren. Du kommer ett ingå i ett team av tre sjuksköterskor på huset. Beskrivning av tjänsten Arbetsuppgifterna består av sedvanliga arbetsuppgifter som sjuksköterska på ett äldreboende och du behöver vara utbildad och legitimerad sjuksköterska för att vara aktuell för uppdraget. Som sjuksköterska på Nissastrand jobbar du enbart dagtid, vardagar. Tjänstgöringsgrad: Timanställning Arbetstider: 7.00-16.00 Tillträdesdatum: enligt överenskommelse Stämmer denna beskrivning in på dig? Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska, har yrkeserfarenhet och ett intresse för äldreomsorgen. Som person är du ansvarstagande, självständig och ödmjuk med förmågan att prioritera. Du trivs med att handleda och delegera omvårdnadsmedarbetare i hälso- och sjukvårdsuppgifter och motiveras av att tillsammans med dina kollegor skapa en högkvalitativ vård för dem som bor hos oss. På våra boenden får du ett omväxlande arbete där du dels arbetar långsiktigt med hälsoplaner för att öka livskvaliteten för de boende men där det är också du som gör bedömningar och fattar beslut om åtgärder i akuta situationer. I ditt ansvar ingår också att erbjuda en god palliativ omvårdnad. Omställningen till Nära vård gör att allt fler sjukvårdsinsatser på specialiserad nivå sker på boendet. Det ger dig en mångfald av stimulerande och utvecklande arbetsuppgifter. Arbetet är självständigt samtidigt som du har tillgång till många kompetenta kollegor i våra sjuksköterskenätverk. Som sjuksköterska i Attendo är du betydelsefull och din kompetens värdesätts högt. Du är en del av laget som arbetar för att stärka individen. Du har en arbetsledande roll med stora möjligheter att påverka verksamheten. Våra värderingar är Omtanke, Engagemang och Kompetens. Delar du dem? Varmt välkommen med din ansökan! Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+, via samarbete med Benify. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 19 maj, men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Arbetsgivaren kan gå vidare med en tillsättning av uppdraget innan sista ansökningsdag passerat. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!
Är du intresserad av att arbeta med laboratorie-och kvalitetsarbete? Är du strukturerad och ansvarstagande, då kan detta vara tjänsten för dig! Om tjänsten: Som Labbassistent är du delaktig i det dagliga laboratorie- och kvalitetsarbetet. Arbetet sker i nära kontakt med två kollegor på kvalitetsavdelningen. Tjänsten är ett vikariat på 3månader, med chans till förlägning. Huvudsakliga arbetsuppgifter för tjänsten: Re-validera analysmetoder för HPLC/UPLC Utföra och dokumentera validering Utföra analyser enligt uppsatta krav Vara behjälplig på flera arbetsmoment inom området. Vem är du? Som person är du noggrann, strukturerad, målorienterad och strävar efter att skapa förbättringar. Andra viktiga egenskaper är du är ansvarstagande och har ett stort öga för detaljer. Krav för tjänsten: Relevant arbetslivserfarenhet från laborativt arbet Erfarenhet inom HPLC / UPLC Körkort och tillgång till bil (kollektivtrafik är ej möjligt) Meriterande: Erfarenhet inom Waters & Empower Validering av analysmetoder Högskoleutbildning inom relevant område För resor till och från arbetsplatsen krävs körkort och tillgång till bil. Omfattning: Heltid, långsiktigt behov, arbetet sker dagtid. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se.
Forma framtidens mobilitet med Hedin Automotive Som en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Fordonstekniker på vår nybyggda anläggning i Varberg. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. Arbetsuppgifter Som en del av vår verkstad kommer du främst att arbeta med bilmärket Mercedes-Benz. Du kommer ingå i ett sammansvetsat team på 12 personer där dina arbetsuppgifter huvudsakligen innefattar: Felsökningar Motorservice Underhåll Reparationsarbete Vem är du? Vi söker dig som har en förmåga att arbeta självständigt och strukturerat, samtidigt som du trivs i en dynamisk miljö där noggrannhet, kvalitet och säkerhet alltid står i fokus. Med din serviceinriktade och lösningsorienterade inställning ser du möjligheter där andra ser hinder. Vidare ser vi att du har: Fordonsteknisk utbildning Några års erfarenhet av mekaniskt arbete God datorvana Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift B-körkort Tidigare erfarenhet av felsökning och servicearbete är ett stort plus, men viktigast för oss är att du har en vilja och ett driv att ständigt utvecklas i rollen som Fordonstekniker hos oss. Varför arbeta med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att tillvara ta på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldrar lön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se
Välj ett jobb för att visa detaljer