Dina arbetsuppgifter Som timanställd hos oss på Jovi stöttar du upp ute hos våra kunder vid behov. Arbetsuppgifterna kommer att variera så var redo på att du kan komma att arbeta i en produktion, som montör, diverse lagerarbeten såsom plock och pack samt köra truck. Din bakgrund Du som söker är en person som är framåt, har rätt inställning till arbete och gillar att lära känna nya kollegor. Vi ser gärna att du har någon arbetserfarenhet från industribranschen men det är inte ett krav. Truckkort är inte ett krav men det öppnar upp större möjligheter för dig som vill arbeta. Körkort + bil är meriterande då det inte alltid går kollektivtrafik som matchar arbetstiderna som främst är förlagda på dagtid. Vi ser gärna att du kan jobba minst 3-4 dagar i veckan under dagtid, kväll eller natt. För att vara aktuell för en timanställning behöver du ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%, vilket betyder att du antingen studerar eller arbetar på deltid, samt kunna uppvisa intyg på din sysselsättning. Om företaget Våra företag är olika aktörer inom olika branscher i Varberg, Falkenberg och Halmstad. Urval Vi använder oss av löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista dag för ansökan. Skicka därför in din ansökan redan idag!
På Förlossningen i Halmstad värderar vi barnmorskeyrket högt och arbetar för att kompetens och erfarenhet ska värdesättas. Vi vill främja arbetsglädjen och tror att såväl möjligheten att utvecklas som möjligheten till återhämtning bidrar till ökad trivsel och bättre arbetsmiljö. Vi har knappt 2000 födslar/år i Halmstad och handlägger både normala och komplicerade födslar från graviditetsvecka 28 och framåt. Hos oss får du en stor bredd på en lagom stor klinik, vilket vi ser som en stor fördel. På förlossningen bistår du som barnmorska gravida och födande före och under förlossning. Hos oss arbetar vi med processen ”Normal förlossning”. Det innebär att vi eftersträvar det normala förloppet för alla födande i den mån det är möjligt, utifrån rådande riktlinjer och vetenskap. Vi arbetar i team tillsammans med undersköterskor och läkare. Vi har ett nära samarbete med Neonatalavdelningen och arbetar tillsammans för samvård av mor och barn när det är möjligt. Som Barnmorska på BB Halmstad ansvarar du för eftervården av mor och barn. En viktig del i arbetet på BB avdelningen är att vara ett stöd i amningsfrågor till kvinnorna, samt att stötta den nyblivna familjen och ge dem en trygg start. Vi är stolta över att kunna erbjuda nyblivna familjer BB hemma. Vi har ett arbetsklimat där vi värdesätter olika kompetenser och ser en styrka i våra olikheter. Vi är ett härligt gäng med bred kompetens. Vi arbetar löpande med att skapa förutsättningar för en hållbar arbetsmiljö och tid för återhämtning och våra barnmorskor erbjuds en förmånlig arbetstidsmodell. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad barnmorska, mångårig erfarenhet eller specialistkompetens är meriterande. Tjänsten ställer krav på att du är flexibel och snabbt kan ställa om beroende på situation. Då vi arbetar nära olika professioner och avdelningar krävs det att du har god samarbetsförmåga och tydligt kan föra ditt budskap vidare. Du är intresserad av kvalitets- och utvecklingsarbete och vill vara med och utveckla framtidens förlossningsvård och kommer med nya idéer på hur. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Varmt välkommen med din ansökan! Intervjuer kommer ske löpande under ansökningstiden, så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Vårt erbjudande För oss är det viktigt att du ska trivas och utvecklas i ditt arbete. Läs gärna mer om vilka förmåner Region Halland erbjuder dig som anställd https://www.regionhalland.se/jobb-och-karriar/formaner Om Region Halland Region Halland är till för alla som bor och arbetar här i Halland. Vi är över 8 000 medarbetare inom 370 olika yrken som alla arbetar för att erbjuda en god hälso- och sjukvård och att främja tillväxt och utveckling. Vi ansvarar också för kollektivtrafiken i Halland och driver frågor inom områden som näringsliv, kultur och utbildning. Vår vision är ”Halland – bästa livsplatsen” och med det menar vi att Halland ska bli den bästa platsen att bo på, utbilda sig, arbeta och driva företag i. Vi har kommit en bra bit på vägen, välkommen att följa med oss på vår resa! https://www.regionhalland.se/om-region-halland/ Strävan efter jämställdhet, mångfald och likvärdiga villkor är både en kvalitetsfråga och en självklar del av Region Hallands värdegrund. Region Halland krigsplacerar all tillsvidareanställd personal. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Halland har upphandlade avtal.
För dig som söker en roll inom produktion och processeffektivisering finns nu en spännande möjlighet som Drift- och Förbättringskoordinator! Har du en utbildning inom teknik, produktionsledning eller annan relevant bakgrund och vill bidra till utvecklingen av innovativa lyftlösningar? Sök tjänsten redan idag! OM TJÄNSTEN TAWI är ett svenskt företag som utvecklar innovativa lyftlösningar för ergonomisk materialhantering. Vi söker nu åt TAWIs räkning en Drift- och Förbättringskoordinator som kommer att stötta produktionschefen i att driva förbättringsinitiativ, effektivisera produktionsprocesser samt hantera operativa och fastighetsrelaterade uppgifter i det dagliga arbetet. Detta är en roll där du får praktisk erfarenhet av processeffektivisering, fastighetssamordning och produktion. Du blir en del av produktionsledningsteamet och arbetar nära både produktionschef och produktionsteam. Rollen passar dig som trivs i en dynamisk miljö där ingen dag är den andra lik och där arbetsuppgifterna är varierade. Du erbjuds - Erfarenhet av processeffektivisering, fastighetssamordning och produktion. - En varierad roll där du får utveckla din kompetens i en innovativ industri. - En anställning som kombinerar teori och praktik för optimal utveckling i branschen. - En mentor som vägleder och stöttar dig i din professionella resa ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Rollen är tvådelad och passar dig som vill arbeta både med förbättringsarbete inom produktion och med att samordna operativa och praktiska delar av den dagliga driften. Du får möjlighet att vara med och utveckla kundens produktionsprocesser samtidigt som du stöttar det dagliga flödet och arbetsmiljön. Exempel på ansvarsområden: * Delta i optimering av arbetsflöden och produktionslayout * Analysera data och identifiera förbättringsmöjligheter * Koordinera mindre underhålls- och lokalprojekt * Följa upp förbättringsåtgärder inom arbetsmiljö och infrastruktur * Hantera lagerhållning och beställningar av förbrukningsmaterial * Underhålla dokumentation relaterad till fastighet och säkerhet * Stötta interna system för uppföljning och beställningar * Fungera som länk mellan produktion, leverantörer och servicepartners VI SÖKER DIG SOM - Har en avslutad gymnasial utbildning inom produktionsledning, industriell ekonomi eller motsvarande teknisk inriktning. - Har grundläggande kunskaper i Microsoft Office. - Har stort intresse för förbättringsarbete och produktionsutveckling. - Har nyfikenhet och vilja att lära sig om produktionsflöden och operativa förbättringar. - Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska då kommunikation sker på båda språken. Det är meriterande om du har - Tidigare erfarenhet av produktion, drift eller fastighetssamordning. - Erfarenhet av arbetsflödesoptimering, processförbättringar eller administrativ samordning. - Kunskap i ERP-system. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Målmedveten - Ordningsam - Social - Intellektuellt nyfiken Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om TAWI HÄR!
Vi söker dig som är Leg. sjuksköterska. Vill du vara med och arbeta tillsammans med oss på vår fina mottagning? Då ser vi fram emot att välkomna dig i rollen som sjuksköterska! Vad erbjuds du? I rollen som sjuksköterska arbetar du med telefonrådgivning och mottagningsarbete. Du deltar i den medicinska bedömningen och arbetar nära andra yrkeskategorier vid mottagningen. På vårdcentralen har vi diabetesmottagning och astma och KOL mottagning. Vår syn på primärvård är att vi arbetar tillsammans med samtliga kompetenser och där alla delar är lika viktiga. Vi har även en fast läkarstab. Till oss kommer man lätt med allmänna kommunikationer. Vi ser det som en självklarhet att du vill vara med och bidra med arbetsglädje! Vem söker vi? Vi söker en kompetent och positiv sjuksköterska och ser gärna att du har erfarenhet av primärvård sedan tidigare. Vi lägger stor vikt vid att du tillsammans med dina kollegor bidrar till ett öppet och positivt arbetsklimat. För att lyckas i rollen är det viktigt att du har lätt för att arbeta självständigt samt har en god samarbetsförmåga med de övriga i teamet. Självfallet har du alltid patienten i fokus och du värnar om ett gott bemötande både i telefon och i det personliga mötet. Anställning och ansökan: Tjänsten är ett vikariat för studieledighet. Vi hanterar ansökningar löpande, så passa på att sök redan idag! Om du har frågor är du välkommen att kontakta: Verksamhetschef, Terése Laos, [email protected] alt. 0705589844 Vi ser verkligen fram emot din ansökan! Mottagning Vi erbjuder dig och din familj lättillgänglig hälso- och sjukvård av hög kvalitet. Oavsett vilken fas i livet du befinner dig i, om du upplever små eller stora besvär så är du välkommen till oss. Vi hjälper dig snabbt vidare till just den kompetens som du behöver för att återvinna och behålla din hälsa och fortsätta livet i balans. Vi arbetar för korta väntetider till kliniken och det är för oss självklart att du skall känna dig nöjd med ditt besök hos oss på Amadeuskliniken. Om företaget Prima Vårds filosofi bygger på det lokala engagemanget och att den bästa kvalitetsutvecklingen sker genom lokalt engagemang. Prima Vård är ett familjegrundat vårdbolag med verksamhet inom primärvård, barn-och kvinnosjukvård, psykiatri samt företagshälsovård. I bolaget ingår omkring 100 lokala vårdenheter med stor bredd. Intresserad om att läsa mer om Prima Vård? Slå oss gärna en signal eller besök gärna vår hemsida: https://primavard.se/om-prima-vard
Är du redo att ta ditt träningsengagemang till nästa nivå? Fitness24Seven söker inte bara cykelinstruktörer - vi letar efter energiska ledare som brinner för att inspirera andra till att nå sina träningsmål. Älskar du svett och träning till bra musik? Då har du kommit till rätt plats. Om rollen Du är rytmen, ledaren och hjärtslagen på våra gruppass. Som gruppträningsinstruktör är det din uppgift att leda såväl erfarna som oerfarna deltagare genom passet – i varje puls och varje rörelse. Vi tror på att träning ska vara rolig, inspirerande och tillgänglig för alla – och det är här du kommer in i bilden. I dagsläget erbjuder vi över 20 olika gruppträningskoncept – allt från styrkepass, funktionell träning, kondition och HIIT till dans, boxning och yoga. Alla våra gruppass kan anpassas efter deltagarens nivå och dagsform. Just nu söker vi en ny stjärna inom cykel för att kunna utöka gruppträningsutbudet till hösten! Tjänsten innebär en timanställning på 1 till 5 timmar i veckan på Fitness24Seven Gamletull. Har du ingen utbildning som instruktör? Ingen fara - är du rätt person för oss så ingår det i din anställning. Vi söker dig För att trivas och utvecklas i rollen som gruppträningsinstruktör söker vi dig som är engagerad, har lätt för att inspirera och med tydlighet kan vägleda andra genom sin träning. Vi ser gärna att du har gått på gruppass tidigare och innehar viss erfarenhet från det koncept/kategori av pass som du är intresserad av att bli instruktör i. Givetvis har du lätt för att leda andra och stå inför ett peppat gäng deltagare och prata. Ditt intresse för träning och hälsa ser vi som en självklarhet. Vad erbjuder vi? Som anställd på Fitness24Seven erbjuder vi en rad olika förmåner. Gratis gymkort som gäller på alla våra gym i 5 olika länder. Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget genom såväl interna som externa utbildningar. Vara med och hjälpa andra till ett hälsosammare liv – tillsammans med andra entusiastiska kollegor. Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och genomför därför obligatoriskt drogtest och bakgrundskontroll vid nyanställning av personal. Om Fitness24Seven För oss är det enkelt - oavsett vem du är ska du ha möjlighet att träna. Därför är vi måna om att träning och välmående ska vara tillgängligt för alla. Vårt unika koncept gör det möjligt för alla medlemmar att träna när som helst på dygnet, och så nära hemmet eller arbetsplatsen som möjligt - till ett attraktivt pris. Dessutom ingår gruppträning och tjejgym i medlemskapet utan extra kostnad. Sedan 2003 har vi gått från att ha 1 gym i Malmö till att idag ha fler än 270 anläggningar i 5 länder – Sverige, Norge, Finland, Colombia och Thailand. Vi har ett stort fokus kring CSR och arbetar både med egna välgörenhetsprojekt och mot organisationer så som SOS-barnbyar. Välkommen till Fitness24Seven.
LBS Kreativa gymnasiet är en stabil verksamhet som funnits i 30 år. Vi är en skola i framkant med nära kontakt med näringslivet. Vårt jobb är att lotsa eleverna genom gymnasietiden och under den resan förbereda dem inför framtidens kreativa branscher. Vår idé är "dagens utbildning för morgondagens jobb". Läs mer om oss på www.lbs.se. LBS – Kreativa gymnasiet i Kungsbacka och Borås erbjuder högskoleförberedande utbildningar inom Teknikprogrammet och Estetiska programmet. Skolorna har cirka 150 - 200 elever vardera och ca 25 medarbetare. Vi söker nu en specialpedagog till våra verksamheter. Specialpedagog till LBS Kreativa Gymnasiet i Kungsbacka och Borås Vi erbjuder På LBS – Kreativa gymnasiet kombinerar vi ett välutvecklat systematiskt kvalitetsarbete med kreativa lärprocesser. Det ställer höga krav på alla som arbetar hos oss, på lärmiljön och på organisationen men ger också väldigt mycket tillbaka till dig som medarbetare genom stora möjligheter att i en stimulerande arbetsmiljö utvecklas i din profession och att arbeta med kollegialt lärande på riktigt. Vi erbjuder våra medarbetare kontinuerlig kompetensutveckling genom Academedia Academy samt intern och extern professionsutveckling. Hos oss får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning och möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling. Ditt uppdrag Vi erbjuder nu en tjänst som specialpedagog på 70-80% där tiden delas mellan Kungsbacka och Borås, med möjlighet att delvis arbeta på distans från den ena orten. Du kommer också ha en viktig roll i att kontinuerligt utveckla skolans utbildningar tillsammans med dina kollegor. Som specialpedagog på LBS är du i hög grad delaktig i skolans systematiska kvalitetsarbete och den pedagogiska utvecklingen samt ingår i skolornas elevhälsoteam. Din profil Du har en gedigen kompetens inom specialpedagogik och vill, utöver din yrkesskicklighet, bidra med engagemang, prestigelöshet och gärna en gnutta humor till våra skolmiljöer. Tillsammans med rektorer, elevhälsoteam och kollegor är du en aktiv part i det pedagogiska utvecklingsarbetet, både inom ämnesövergripande områden och i skolans övergripande utveckling. Du strävar efter att kontinuerligt utveckla din egen yrkesroll och hålla dig uppdaterad inom forskning och beprövad erfarenhet. Du är flexibel, ansvarstagande och har en mycket god förmåga att möta ungdomar – att bygga förtroendefulla relationer med både elever och deras vårdnadshavare är en självklar del av ditt arbetssätt. Du bidrar med kunskap och idéer i kollegiet som väcker engagemang, nyfikenhet och lärlust. Du ser varje elev som en individ med unika behov och förutsättningar och arbetar inkluderande för att alla ska få möjlighet att lyckas. I alla sammanhang är du en trygg vuxen och tydlig ledare. Det är meriterande om du har andra kreativa kompetenser eller intressen som kan bidra till skolans utveckling och kultur. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader (såvida du uppfyller Skollagens krav på behörighet). Tillträde i augusti eller enligt överenskommelse. Du är varmt välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem senast den 9 juli. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Vid frågor kring tjänsten, kontakta gärna rektor i Kungsbacka Christel Dahlin på 0760002449 eller rektor i Borås Mikael Friberg på 033170348. Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Nu söker vi en teamsamordnare till Städ och Vårdnära service i Varberg. Här får du göra skillnad och bidra till ett bättre Halland som livsplats med fokus på lokalvård och vårdnära service. Är du dessutom en fena på att bemanna, strukturera och prioritera? Gillar du ett omväxlande arbete med många kontaktytor? Då har vi jobbet för dig! Om arbetet Som Samordnare har du en central roll i att säkerställa att den dagliga verksamheten fungerar effektivt och med hög kvalitet. Du ansvarar för att samordna arbetsinsatser, bemanning, kvalitetssäkring och administrativa processer i nära samarbete med övriga medarbetare och chefer. Rollen kräver flexibilitet, initiativförmåga och god organisationsförmåga. Arbetet är huvudsakligen förlagt måndag till fredag. Tongivande arbetsuppgifter i din roll: - Arbetsledning ute i verksamheten - Kvalitetsuppföljning - Bemanning - Schemaplanering - Fakturering och fakturahantering - Beställningar - Handledning och introduktion av personal - Arbetsbeskrivningar - Verksamhetsstöd - Kundkontakt Om oss Området Städ- och Vårdnära service levererar tjänster inom hela Region Halland - sjukhusen, regionens vårdcentraler och tandvårdskliniker samt administrativa verksamheter. Inom städ utför vi regelmässig städning, smittstädning, storstädning med mera. Vårdnära serviceuppgifter innebär att avlastar vårdpersonalen i arbetsuppgifter som inte är vårdrelaterade, såsom patientkök, förrådshantering, hantering av miljöstationer etcetera. Hos oss arbetar cirka 250 medarbetare från 38 olika länder. I din arbetsgrupp i Varberg finns tre teamsamordnare och vi arbetar också tätt ihop med våra kollegor i Halmstad och i Kungsbacka. Regionservice är Region Hallands serviceorganisation. Vår målsättning: Värdeskapande partner för stöd och service, innebär att vi i vårt uppdrag hjälper våra kunder att fokusera på sin kärnverksamhet. Vi är ca 600 medarbetare i vår förvaltning som är verksamma över hela länet. Förvaltningen är organiserad i en stab- och ledningsfunktion och fem verksamhetsområden som utför en mängd olika typer av servicetjänster. Dessa områden är Gemensam administrativ service, Logistikservice, Måltidsservice, Städ och vårdnära service samt Teknik och fastighet. Om dig Vi söker dig som fullgjort gymnasiet med godkända betyg och har arbetslivserfarenhet som av arbetsgivaren bedöms relevant för tjänsten. Har du erfarenhet inom bemanning och administration ser vi det som meriterande, men är inget krav. Vi förväntar oss att du har mycket goda kunskaper i Officepaketet och är van vid arbete i olika digitala verktyg med god förmåga att lära in och hantera andra förekommande system. Det är meriterande om du tidigare arbetat enligt LEAN. Du behärskar svenska språket i både tal och skrift. Körkort B är ett krav. Som person har du en stark egen inre motor och initiativförmåga samt uthållighet. Du är analytisk, strukturerad och har förmåga att prioritera. Vi ser även att du behöver kunna arbeta självständigt. Eftersom du kommer att arbeta både lokalt och samverka med olika avdelningar ställer vi höga krav på din kommunikation- och inte minst din samarbetsförmåga. Du har en förmåga att agera lösningsorienterat och vara flexibel när situationen så kräver. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Varmt välkommen med din ansökan! Urval sker löpande under ansökningstiden. Intervjuer är planerade till v.33 och v.34. Vårt erbjudande För oss är det viktigt att du ska trivas och utvecklas i ditt arbete. Läs mer om vilka https://www.regionhalland.se/jobb-och-karriar/formaner/ vi kan erbjuda dig som anställd. Övrigt Vi är en rökfri arbetsplats. Om Region Halland Region Halland är till för alla som bor och arbetar här i Halland. Vi är över 8 000 medarbetare inom 370 olika yrken som alla arbetar för att erbjuda en god hälso- och sjukvård och att främja tillväxt och utveckling. Vi ansvarar också för kollektivtrafiken i Halland och driver frågor inom områden som näringsliv, kultur och utbildning. Vår vision är ”Halland – bästa livsplatsen” och med det menar vi att Halland ska bli den bästa platsen att bo på, utbilda sig, arbeta och driva företag i. Vi har kommit en bra bit på vägen, välkommen att följa med oss på vår resa! https://www.regionhalland.se/om-region-halland/ Strävan efter jämställdhet, mångfald och likvärdiga villkor är både en kvalitetsfråga och en självklar del av Region Hallands värdegrund. Region Halland krigsplacerar all tillsvidareanställd personal. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Halland har upphandlade avtal.
Sök till vår spannmålsmottagning i Laholm Hov. Beräknad start början/mitten/slutet av juli tom mitten/slutet av september (eventuellt in i oktober). Arbetstiderna är varierande och oregelbundna. Helg- och kvällsarbete ingår. Skicka din ansökan omgående till: [email protected] Antagning sker löpande. ARBETSTUPPGIFTER Registrera invägning av spannmål. Ta prov på inkommande spannmålsekipage för bedömning av kvalitet och för kommande analys. Genomföra analyser av provtaget spannmål och registrerar resultat. Märka och organisera referensprov. Se till att det är rent och snyggt i och utanför labbet. Vara andra kollegor på området behjälplig vid behov. Vi ser till att du får introduktion i samtliga arbetsmoment. VEM ÄR DU? Vi söker dig som kan jobba under hela perioden. Har lätt för att kommunicera med personer i din omgivning, är en lagspelare som arbetar lika bra självständigt som i grupp. Du är ansvarstagande, lösningsorienterad, kan arbeta effektivt och noggrant under högt tempo. Har ett strukturerat arbetssätt samtidigt som du är flexibel och lätt kan ställa om i en föränderlig miljö. God datorvana. Det är ett plus du har erfarenhet eller bakgrund inom lantbruk, dock inget krav. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Välkommen med din ansökan!
Upplev den sköna staden Halmstad och bo på vårt ProfilHotels Halmstad Plaza, beläget mitt i den centrala delen av staden. Här bor man nära havet, centralstationen, shopping, nöjen och kultur. Med en förankring i lokala aktörer och leverantörer har vi satt en lokal prägel på hotellet, byggt med högkvalitativa material och med en utsmyckning som fyller detta fyrstjärniga hotell med färg och liv. Hotellets takterass erbjuder en havsutsikt utöver det vanliga. En plats och miljö att trivas i med en bedårande utsikt. Beskrivning Inför sommarsäsongen 2025 söker vi nu flera medarbetare för att stärka upp vårt team i Halmstad under sommarsäsongen maj -augusti. På vår avdelning Housekeeping ser du till att säkerställa att hotellets allmänna ytor och hotellrummen är rena och fina, att kuddarna är puffade, att alla våra ytor är inbjudande och håller en hög kvalitet. Du kommer att få jobba med ett härligt och effektivt gäng. Viktigt att du är en lagspelare med god samarbetsförmåga och ett glatt humör. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna består i huvudsak av lokalstäd, rumsstäd samt övrigt förekommande arbetsuppgifter inom housekeeping. Du är en viktig del av teamet på hotellet och ser till att våra gäster blir personligt bemötta och får bästa möjliga service. Arbetstiderna varierar med tidiga morgnar, kvällspass och du arbetar i snitt 2 helger av 3. Kvalifikationer För att ansöka som hotellstäd ska du ha fyllt 20 år. Vi ser gärna att du är flexibel, positiv, driftig, lojal, ärlig och inte rädd för hårt jobb. Vidare ska du kunna kommunicera på svenska eller engelska som ett krav. Vi vill att du har tidigare erfarenhet av hotellstäd och att du är noggrann med ett sinne för detaljer och att du kan arbeta i ett högt tempo. Husdjur är välkomna till vårt hotell, så det är bra om du ej är pälsallergiker. Villkor Ansökningarna skickas via mail och kommer att behandlas löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan där vi vill att du inkluderar 2 st referenser från tidigare arbetsplatser. Vid frågor kontakta oss via mail: [email protected]. Ligula Hospitality Group är moderbolag i en privatägd koncern i tillväxt som äger, förvaltar och utvecklar varumärken och koncept inom hotell- och restaurangnäringen. Vi driver idag 46 hotell i 16 städer i Sverige, sex städer i Tyskland och i Köpenhamn i Danmark. Hotellverksamheten bedrivs under varumärkena Collection by Ligula, ProfilHotels by Ligula, Apartments by Ligula, Motel L by Ligula och Good Morning Hotels by Ligula. Genom avtal driver vi även fem Best Western Plus hotell. Vi sysselsätter ca 800 årsanställda och omsätter drygt 1 400 MSEK. Läs mer på ligula.se
Är du en fordon-och teknikintresserad person som kan lyfta både bilar och humör? Vi på Rejmes gör oss redo att växla upp och söker nu inte bara en – utan två skadetekniker till vår moderna, nyrenoverade verkstad i Halmstad. Intresserad? Gasa på och skicka in din ansökan nu med detsamma! Om rollen Vi på Rejmes Halland är inte som alla andra. I vår verkstad får du nämligen själv sätta dig bakom ratten och ta fullt ägandeskap för hela affären och kundresan. Från mottagande, arbetsplanering och reparation till återlämning av bilen. Med moderna och miljömedvetna metoder ser du till att våra kunder slipper stå parkerade och återställer deras skadade bilar till perfekt skick. Vanliga arbetsuppgifter består bland annat av att skadebesikta och reparera alla typer av skador på de bilar som vi representerar – till exempel utföra reparationer på krockskadade personbilar, byte av karossdetaljer, utförande av svets, riktning och limarbeten i plåt, plast och glas. Du jobbar alltid i par med en kollega på en och samma bil. Intresserad av tjänsten men bor långt ifrån Halmstad? Ingen fara! För rätt person står vi för flyttlasset och hjälper dig att hitta en ny lägenhet. Vad söker vi? Till denna roll söker vi en sann lagspelare som har: En utbildning till plåtskadetekniker eller motsvarande kunskaper inom yrket Kunskap och erfarenhet av att arbeta efter reparationsanvisningar Ett stort intresse för vår bransch och en vilja att ständigt utvecklas En serviceinställning och social förmåga som går i 110 En stark initiativförmåga och drivkraft att leverera kvalitet, kundtillfredsställelse och resultat B-körkort Meriterande om du har tidigare erfarenhet av att jobba i en Volvoverkstad Vad erbjuder vi? Friheten att styra över och planera dina dagar tillsammans med teamet En icke-hierarkisk miljö där vi alla samarbetar Ett modernt och nyrenoverat verkstadsgolv där vi aldrig sladdar med kvalitén Marknadens bästa verktyg och maskiner Möjligheter till kompetensutveckling och att påverka framtiden för vår verkstad Gemensamma aktiviteter, AW:s och årliga jul-och sommarfester Kort om oss: Redan 1949 lade Gunnar Rejme grunden till det som idag är Rejmes – en miljöcertifierad och auktoriserad återförsäljare av Volvo. Vår vision är att göra våra kunders bilburna vardag enklare. Därför erbjuder vi ett helhetskoncept för ett ekonomiskt, ekologiskt och socialt hållbart bilägande med försäljning av både nya och begagnade personbilar. En personlig relation till våra kunder är en viktig del av allt vi gör på Rejmes och vi har vunnit många framgångar med våra unika arbetssätt. Vill du bli en i teamet? Skicka in din ansökan innan Mariah Carey börja gå på repeat på radion! START: Enligt överenskommelse PLATS: Halmstad OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Välj ett jobb för att visa detaljer