IT -supporttekniker till Kungsbacka kommuns IT-support
Kungsbacka kommun
Drifttekniker, IT

Vill du arbeta med teknik som verkligen betyder något? Hos oss på Kungsbacka kommun får du använda din problemlösningsförmåga och servicekänsla för att stötta våra användare i en samhällsviktig verksamhet. Nu söker vi en IT -tekniker inom support som vill bidra till en smidig vardag för våra användare – kanske är det du? Rollen som IT -supporttekniker hos oss Du arbetar i första linjens support och bidrar till en effektiv och smidig supportupplevelse genom att med hög tillgänglighet och god service hjälpa användare att snabbt lösa tekniska problem. Du hanterar ett brett spektrum av ärenden – allt från enklare felsökning till att lösa mer komplexa problem. Några exempel på arbetsuppgifter är: - Dator- och skrivarsupport - Nätverk - Kringutrustning - Användarstöd i Microsoft 365 Supporten sker via telefon, ärendehanteringssystem samt genom personliga möten i vår kundmottagning eller på plats ute i kommunens olika verksamheter, som till exempel skolor och kontor. I teamet jobbar vi nära varandra och hjälps åt för att ta tillvara varandras kompetens, utveckla gemensamma arbetssätt och leverera snabb, trygg och professionell IT-support till hela organisationen. Du kommer tillhöra enheten IT- support och användarstöd på Digitalt center. Din arbetsplats finns i centrala Kungsbacka, endast 2 minuters promenadavstånd från resecentrum. Din profil Du tar initiativ och motiveras av att lösa problem och göra skillnad för andra. Du är en lagspelare som värdesätter gott samarbete och vet att det bästa resultatet nås genom att arbeta tillsammans med dina kollegor. Du är självgående och tar ansvar för dina uppgifter. Din känsla för service och ditt professionella bemötande är något som kännetecknar dig i rollen som IT -tekniker. Arbetet ställer krav på flexibilitet med en stark omställningsförmåga för att möta verksamhetens behov. Du uttrycker dig väl på svenska i tal och skrift, då det krävs i det dagliga arbetet. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi söker dig som har: - relevant erfarenhet av att arbeta med PC och Windows - erfarenhet och kunskap inom skrivare, nätverk och Microsoft 365 - en fullföljd gymnasial utbildning - erfarenhet av att arbeta med telefonsupport - erfarenhet av att arbeta med ärendehanteringssystem - B-körkort Läs gärna mer om oss Digitalt center består idag av fem enheter med 65 personer som ansvarar för infrastruktur, IT-säkerhet, systemutveckling, applikationsdrift och support av kommunens IT-miljö. Digitalt center tillhör förvaltningen för Service som arbetar med service både till kommunens invånare, till anställda och till övriga förvaltningar i kommunen. Vårt erbjudande och övrig information Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid med tillsättning enligt överenskommelse. Vill du veta mer om hur det är att arbeta hos oss är du välkommen att kontakta oss eller läs mer på vår hemsida här: https://kungsbacka.se/foretagande-och-jobb/jobb/att-jobba-hos-oss Intresserad? Kul! Varmt välkommen med din ansökan senast 29 juni. I din ansökan ska du endast bifoga ditt CV och tillsammans med det kommer du besvara ett antal frågor som blir en del i vår urvalsbedömning. Inför rekryteringsarbetet har Kungsbacka kommun noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter eller liknande.

9 juni 2025
Sista ansökan:
29 juni 2025
Cykelinstruktör F24S Gamletull
Fitness 24Seven AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Är du redo att ta ditt träningsengagemang till nästa nivå? Fitness24Seven söker inte bara cykelinstruktörer - vi letar efter energiska ledare som brinner för att inspirera andra till att nå sina träningsmål. Älskar du svett och träning till bra musik? Då har du kommit till rätt plats. Om rollen Du är rytmen, ledaren och hjärtslagen på våra gruppass. Som gruppträningsinstruktör är det din uppgift att leda såväl erfarna som oerfarna deltagare genom passet – i varje puls och varje rörelse. Vi tror på att träning ska vara rolig, inspirerande och tillgänglig för alla – och det är här du kommer in i bilden. I dagsläget erbjuder vi över 20 olika gruppträningskoncept – allt från styrkepass, funktionell träning, kondition och HIIT till dans, boxning och yoga. Alla våra gruppass kan anpassas efter deltagarens nivå och dagsform. Just nu söker vi en ny stjärna inom cykel för att kunna utöka gruppträningsutbudet till hösten! Tjänsten innebär en timanställning på 1 till 5 timmar i veckan på Fitness24Seven Gamletull. Har du ingen utbildning som instruktör? Ingen fara - är du rätt person för oss så ingår det i din anställning. Vi söker dig För att trivas och utvecklas i rollen som gruppträningsinstruktör söker vi dig som är engagerad, har lätt för att inspirera och med tydlighet kan vägleda andra genom sin träning. Vi ser gärna att du har gått på gruppass tidigare och innehar viss erfarenhet från det koncept/kategori av pass som du är intresserad av att bli instruktör i. Givetvis har du lätt för att leda andra och stå inför ett peppat gäng deltagare och prata. Ditt intresse för träning och hälsa ser vi som en självklarhet. Vad erbjuder vi? Som anställd på Fitness24Seven erbjuder vi en rad olika förmåner. Gratis gymkort som gäller på alla våra gym i 5 olika länder. Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget genom såväl interna som externa utbildningar. Vara med och hjälpa andra till ett hälsosammare liv – tillsammans med andra entusiastiska kollegor. Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och genomför därför obligatoriskt drogtest och bakgrundskontroll vid nyanställning av personal. Om Fitness24Seven För oss är det enkelt - oavsett vem du är ska du ha möjlighet att träna. Därför är vi måna om att träning och välmående ska vara tillgängligt för alla. Vårt unika koncept gör det möjligt för alla medlemmar att träna när som helst på dygnet, och så nära hemmet eller arbetsplatsen som möjligt - till ett attraktivt pris. Dessutom ingår gruppträning och tjejgym i medlemskapet utan extra kostnad. Sedan 2003 har vi gått från att ha 1 gym i Malmö till att idag ha fler än 270 anläggningar i 5 länder – Sverige, Norge, Finland, Colombia och Thailand. Vi har ett stort fokus kring CSR och arbetar både med egna välgörenhetsprojekt och mot organisationer så som SOS-barnbyar. Välkommen till Fitness24Seven.

9 juni 2025
Sista ansökan:
26 november 2025
Specialpedagog till LBS - Kreativa Gymnasiet i Kungsbacka och Borås
AcadeMedia Support AB
Speciallärare och specialpedagoger m.fl.

LBS Kreativa gymnasiet är en stabil verksamhet som funnits i 30 år. Vi är en skola i framkant med nära kontakt med näringslivet. Vårt jobb är att lotsa eleverna genom gymnasietiden och under den resan förbereda dem inför framtidens kreativa branscher. Vår idé är "dagens utbildning för morgondagens jobb". Läs mer om oss på www.lbs.se. LBS – Kreativa gymnasiet i Kungsbacka och Borås erbjuder högskoleförberedande utbildningar inom Teknikprogrammet och Estetiska programmet. Skolorna har cirka 150 - 200 elever vardera och ca 25 medarbetare. Vi söker nu en specialpedagog till våra verksamheter. Specialpedagog till LBS Kreativa Gymnasiet i Kungsbacka och Borås Vi erbjuder På LBS – Kreativa gymnasiet kombinerar vi ett välutvecklat systematiskt kvalitetsarbete med kreativa lärprocesser. Det ställer höga krav på alla som arbetar hos oss, på lärmiljön och på organisationen men ger också väldigt mycket tillbaka till dig som medarbetare genom stora möjligheter att i en stimulerande arbetsmiljö utvecklas i din profession och att arbeta med kollegialt lärande på riktigt. Vi erbjuder våra medarbetare kontinuerlig kompetensutveckling genom Academedia Academy samt intern och extern professionsutveckling. Hos oss får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning och möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling. Ditt uppdrag Vi erbjuder nu en tjänst som specialpedagog på 70-80% där tiden delas mellan Kungsbacka och Borås, med möjlighet att delvis arbeta på distans från den ena orten. Du kommer också ha en viktig roll i att kontinuerligt utveckla skolans utbildningar tillsammans med dina kollegor. Som specialpedagog på LBS är du i hög grad delaktig i skolans systematiska kvalitetsarbete och den pedagogiska utvecklingen samt ingår i skolornas elevhälsoteam. Din profil Du har en gedigen kompetens inom specialpedagogik och vill, utöver din yrkesskicklighet, bidra med engagemang, prestigelöshet och gärna en gnutta humor till våra skolmiljöer. Tillsammans med rektorer, elevhälsoteam och kollegor är du en aktiv part i det pedagogiska utvecklingsarbetet, både inom ämnesövergripande områden och i skolans övergripande utveckling. Du strävar efter att kontinuerligt utveckla din egen yrkesroll och hålla dig uppdaterad inom forskning och beprövad erfarenhet. Du är flexibel, ansvarstagande och har en mycket god förmåga att möta ungdomar – att bygga förtroendefulla relationer med både elever och deras vårdnadshavare är en självklar del av ditt arbetssätt. Du bidrar med kunskap och idéer i kollegiet som väcker engagemang, nyfikenhet och lärlust. Du ser varje elev som en individ med unika behov och förutsättningar och arbetar inkluderande för att alla ska få möjlighet att lyckas. I alla sammanhang är du en trygg vuxen och tydlig ledare. Det är meriterande om du har andra kreativa kompetenser eller intressen som kan bidra till skolans utveckling och kultur. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader (såvida du uppfyller Skollagens krav på behörighet). Tillträde i augusti eller enligt överenskommelse. Du är varmt välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem senast den 9 juli. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Vid frågor kring tjänsten, kontakta gärna rektor i Kungsbacka Christel Dahlin på 0760002449 eller rektor i Borås Mikael Friberg på 033170348. Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

9 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Teamsamordnare till Städ och vårdnära service, Varberg
REGION HALLAND
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Nu söker vi en teamsamordnare till Städ och Vårdnära service i Varberg. Här får du göra skillnad och bidra till ett bättre Halland som livsplats med fokus på lokalvård och vårdnära service. Är du dessutom en fena på att bemanna, strukturera och prioritera? Gillar du ett omväxlande arbete med många kontaktytor? Då har vi jobbet för dig! Om arbetet​ Som Samordnare har du en central roll i att säkerställa att den dagliga verksamheten fungerar effektivt och med hög kvalitet. Du ansvarar för att samordna arbetsinsatser, bemanning, kvalitetssäkring och administrativa processer i nära samarbete med övriga medarbetare och chefer. Rollen kräver flexibilitet, initiativförmåga och god organisationsförmåga.  Arbetet är huvudsakligen förlagt måndag till fredag. Tongivande arbetsuppgifter i din roll: - Arbetsledning​ ute i verksamheten - Kvalitetsuppföljning​ - Bemanning​ - Schemaplanering​ - Fakturering och fakturahantering - Beställningar - Handledning och introduktion av personal - Arbetsbeskrivningar​ - Verksamhetsstöd - Kundkontakt Om oss Området Städ- och Vårdnära service levererar tjänster inom hela Region Halland - sjukhusen, regionens vårdcentraler och tandvårdskliniker samt administrativa verksamheter. Inom städ utför vi regelmässig städning, smittstädning, storstädning med mera. Vårdnära serviceuppgifter innebär att avlastar vårdpersonalen i arbetsuppgifter som inte är vårdrelaterade, såsom patientkök, förrådshantering, hantering av miljöstationer etcetera. Hos oss arbetar cirka 250 medarbetare från 38 olika länder. I din arbetsgrupp i Varberg finns tre teamsamordnare och vi arbetar också tätt ihop med våra kollegor i Halmstad och i Kungsbacka. Regionservice är Region Hallands serviceorganisation. Vår målsättning: Värdeskapande partner för stöd och service, innebär att vi i vårt uppdrag hjälper våra kunder att fokusera på sin kärnverksamhet. Vi är ca 600 medarbetare i vår förvaltning som är verksamma över hela länet. Förvaltningen är organiserad i en stab- och ledningsfunktion och fem verksamhetsområden som utför en mängd olika typer av servicetjänster. Dessa områden är Gemensam administrativ service, Logistikservice, Måltidsservice, Städ och vårdnära service samt Teknik och fastighet.   Om dig Vi söker dig som fullgjort gymnasiet med godkända betyg och har arbetslivserfarenhet som av arbetsgivaren bedöms relevant för tjänsten. Har du erfarenhet inom bemanning och administration ser vi det som meriterande, men är inget krav. Vi förväntar oss att du har mycket goda kunskaper i Officepaketet och är van vid arbete i olika digitala verktyg med god förmåga att lära in och hantera andra förekommande system. Det är meriterande om du tidigare arbetat enligt LEAN. Du behärskar svenska språket i både tal och skrift. Körkort B är ett krav. Som person har du en stark egen inre motor och initiativförmåga samt uthållighet. Du är analytisk, strukturerad och har förmåga att prioritera. Vi ser även att du behöver kunna arbeta självständigt. Eftersom du kommer att arbeta både lokalt och samverka med olika avdelningar ställer vi höga krav på din kommunikation- och inte minst din samarbetsförmåga. Du har en förmåga att agera lösningsorienterat och vara flexibel när situationen så kräver. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Varmt välkommen med din ansökan! Urval sker löpande under ansökningstiden. Intervjuer är planerade till v.33 och v.34. Vårt erbjudande För oss är det viktigt att du ska trivas och utvecklas i ditt arbete.  Läs mer om vilka https://www.regionhalland.se/jobb-och-karriar/formaner/ vi kan erbjuda dig som anställd. Övrigt Vi är en rökfri arbetsplats. Om Region Halland Region Halland är till för alla som bor och arbetar här i Halland. Vi är över 8 000 medarbetare inom 370 olika yrken som alla arbetar för att erbjuda en god hälso- och sjukvård och att främja tillväxt och utveckling. Vi ansvarar också för kollektivtrafiken i Halland och driver frågor inom områden som näringsliv, kultur och utbildning. Vår vision är ”Halland ­ – bästa livsplatsen” och med det menar vi att Halland ska bli den bästa platsen att bo på, utbilda sig, arbeta och driva företag i. Vi har kommit en bra bit på vägen, välkommen att följa med oss på vår resa! https://www.regionhalland.se/om-region-halland/ Strävan efter jämställdhet, mångfald och likvärdiga villkor är både en kvalitetsfråga och en självklar del av Region Hallands värdegrund. Region Halland krigsplacerar all tillsvidareanställd personal. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Halland har upphandlade avtal.

9 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Sök ett stimulerande säsongsarbete i vår spannmålsmottagning
Vallberga Lantmän Ek För
Maskinoperatörer, kvarn-, bageri- och konfektyrindustri

Sök till vår spannmålsmottagning i Laholm Hov. Beräknad start början/mitten/slutet av juli tom mitten/slutet av september (eventuellt in i oktober). Arbetstiderna är varierande och oregelbundna. Helg- och kvällsarbete ingår. Skicka din ansökan omgående till: [email protected] Antagning sker löpande. ARBETSTUPPGIFTER Registrera invägning av spannmål. Ta prov på inkommande spannmålsekipage för bedömning av kvalitet och för kommande analys. Genomföra analyser av provtaget spannmål och registrerar resultat. Märka och organisera referensprov. Se till att det är rent och snyggt i och utanför labbet. Vara andra kollegor på området behjälplig vid behov. Vi ser till att du får introduktion i samtliga arbetsmoment. VEM ÄR DU? Vi söker dig som kan jobba under hela perioden. Har lätt för att kommunicera med personer i din omgivning, är en lagspelare som arbetar lika bra självständigt som i grupp. Du är ansvarstagande, lösningsorienterad, kan arbeta effektivt och noggrant under högt tempo. Har ett strukturerat arbetssätt samtidigt som du är flexibel och lätt kan ställa om i en föränderlig miljö. God datorvana. Det är ett plus du har erfarenhet eller bakgrund inom lantbruk, dock inget krav. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Välkommen med din ansökan!

9 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
ProfilHotels Halmstad Plaza söker sommarpersonal till Housekeeping

Upplev den sköna staden Halmstad och bo på vårt ProfilHotels Halmstad Plaza, beläget mitt i den centrala delen av staden. Här bor man nära havet, centralstationen, shopping, nöjen och kultur. Med en förankring i lokala aktörer och leverantörer har vi satt en lokal prägel på hotellet, byggt med högkvalitativa material och med en utsmyckning som fyller detta fyrstjärniga hotell med färg och liv. Hotellets takterass erbjuder en havsutsikt utöver det vanliga. En plats och miljö att trivas i med en bedårande utsikt. Beskrivning Inför sommarsäsongen 2025 söker vi nu flera medarbetare för att stärka upp vårt team i Halmstad under sommarsäsongen maj -augusti. På vår avdelning Housekeeping ser du till att säkerställa att hotellets allmänna ytor och hotellrummen är rena och fina, att kuddarna är puffade, att alla våra ytor är inbjudande och håller en hög kvalitet. Du kommer att få jobba med ett härligt och effektivt gäng. Viktigt att du är en lagspelare med god samarbetsförmåga och ett glatt humör. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna består i huvudsak av lokalstäd, rumsstäd samt övrigt förekommande arbetsuppgifter inom housekeeping. Du är en viktig del av teamet på hotellet och ser till att våra gäster blir personligt bemötta och får bästa möjliga service. Arbetstiderna varierar med tidiga morgnar, kvällspass och du arbetar i snitt 2 helger av 3. Kvalifikationer För att ansöka som hotellstäd ska du ha fyllt 20 år. Vi ser gärna att du är flexibel, positiv, driftig, lojal, ärlig och inte rädd för hårt jobb. Vidare ska du kunna kommunicera på svenska eller engelska som ett krav. Vi vill att du har tidigare erfarenhet av hotellstäd och att du är noggrann med ett sinne för detaljer och att du kan arbeta i ett högt tempo. Husdjur är välkomna till vårt hotell, så det är bra om du ej är pälsallergiker. Villkor Ansökningarna skickas via mail och kommer att behandlas löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan där vi vill att du inkluderar 2 st referenser från tidigare arbetsplatser. Vid frågor kontakta oss via mail: [email protected].     Ligula Hospitality Group är moderbolag i en privatägd koncern i tillväxt som äger, förvaltar och utvecklar varumärken och koncept inom hotell- och restaurangnäringen. Vi driver idag 46 hotell i 16 städer i Sverige, sex städer i Tyskland och i Köpenhamn i Danmark. Hotellverksamheten bedrivs under varumärkena Collection by Ligula, ProfilHotels by Ligula, Apartments by Ligula, Motel L by Ligula och Good Morning Hotels by Ligula. Genom avtal driver vi även fem Best Western Plus hotell. Vi sysselsätter ca 800 årsanställda och omsätter drygt 1 400 MSEK. Läs mer på ligula.se

9 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Personlig skadetekniker till Rejmes Halland // Halmstad
Oddwork Sweden AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Är du en fordon-och teknikintresserad person som kan lyfta både bilar och humör? Vi på Rejmes gör oss redo att växla upp och söker nu inte bara en – utan två skadetekniker till vår moderna, nyrenoverade verkstad i Halmstad. Intresserad? Gasa på och skicka in din ansökan nu med detsamma! Om rollen Vi på Rejmes Halland är inte som alla andra. I vår verkstad får du nämligen själv sätta dig bakom ratten och ta fullt ägandeskap för hela affären och kundresan. Från mottagande, arbetsplanering och reparation till återlämning av bilen. Med moderna och miljömedvetna metoder ser du till att våra kunder slipper stå parkerade och återställer deras skadade bilar till perfekt skick. Vanliga arbetsuppgifter består bland annat av att skadebesikta och reparera alla typer av skador på de bilar som vi representerar – till exempel utföra reparationer på krockskadade personbilar, byte av karossdetaljer, utförande av svets, riktning och limarbeten i plåt, plast och glas. Du jobbar alltid i par med en kollega på en och samma bil. Intresserad av tjänsten men bor långt ifrån Halmstad? Ingen fara! För rätt person står vi för flyttlasset och hjälper dig att hitta en ny lägenhet. Vad söker vi? Till denna roll söker vi en sann lagspelare som har: En utbildning till plåtskadetekniker eller motsvarande kunskaper inom yrket Kunskap och erfarenhet av att arbeta efter reparationsanvisningar Ett stort intresse för vår bransch och en vilja att ständigt utvecklas En serviceinställning och social förmåga som går i 110 En stark initiativförmåga och drivkraft att leverera kvalitet, kundtillfredsställelse och resultat B-körkort Meriterande om du har tidigare erfarenhet av att jobba i en Volvoverkstad Vad erbjuder vi? Friheten att styra över och planera dina dagar tillsammans med teamet En icke-hierarkisk miljö där vi alla samarbetar Ett modernt och nyrenoverat verkstadsgolv där vi aldrig sladdar med kvalitén Marknadens bästa verktyg och maskiner Möjligheter till kompetensutveckling och att påverka framtiden för vår verkstad Gemensamma aktiviteter, AW:s och årliga jul-och sommarfester Kort om oss: Redan 1949 lade Gunnar Rejme grunden till det som idag är Rejmes – en miljöcertifierad och auktoriserad återförsäljare av Volvo. Vår vision är att göra våra kunders bilburna vardag enklare. Därför erbjuder vi ett helhetskoncept för ett ekonomiskt, ekologiskt och socialt hållbart bilägande med försäljning av både nya och begagnade personbilar. En personlig relation till våra kunder är en viktig del av allt vi gör på Rejmes och vi har vunnit många framgångar med våra unika arbetssätt. Vill du bli en i teamet? Skicka in din ansökan innan Mariah Carey börja gå på repeat på radion! START: Enligt överenskommelse PLATS: Halmstad OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

9 juni 2025
Sista ansökan:
26 november 2025
Furugården i Ullared söker sommarvikarier
Humana AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Drömmer du om ett meningsfullt sommarjobb där du får göra skillnad för andra – varje dag? Då är det här din chans! På Humanas äldreboende Furugården söker vi nu engagerade och ansvarsfulla sommarvikarier som vill vara med och skapa en bättre vardag för våra äldre. Sök nu och bli en del av vårt härliga team där glädje, ansvar och engagemang står i centrum! Om tjänsten Hos oss på Humana Furugården arbetar vi med ett personcentrerat förhållningssätt – varje äldre persons önskemål och behov är vår prioritet. Som sommarvikarie är du en nyckelperson för att skapa en trygg, glädjefylld och meningsfull vardag för våra seniorer. Tillsammans med kollegor i ett positivt arbetsklimat gör du varje dag skillnad! Arbetstid: Schema med varierande arbetstider (dag, kväll, helg och natt) under juni–augusti. Tjänstgöringsgrad: enligt överenskommelse, men mellan 75-90% Lön: Individuell lönesättning enligt kollektivavtal. Tillträde: Efter överenskommelse - men senast vecka 24 Vad innebär rollen? Som omvårdnadspersonal hos oss får du ett varierat och givande jobb. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Planering och utförande av dagliga uppgifter tillsammans med dina kollegor. Dokumentation och hantering av eventuella avvikelser. Samarbete med sjuksköterskor och rehabpersonal för att skapa bästa möjliga vård och omsorg. Är du den vi söker? Vi letar efter dig som är en lagspelare med stort hjärta och ett ansvarstagande sätt. Du gillar att samarbeta, men kan också ta egna initiativ och arbeta självständigt. Det är ett plus om du har erfarenhet av personcentrerat arbete, och vi tror att du är bra på att bygga relationer och hålla humöret uppe i alla lägen! Vi söker dig som: Är utbildad undersköterska eller vårdbiträde med erfarenhet från omsorgsarbete. Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Observera att du behöver kunna uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten att arbeta i Sverige. Vad får du hos oss? En chans att göra skillnad. Du skapar trygghet och glädje för våra äldre varje dag. Utveckling och erfarenhet. Bygg på din kompetens inom vård och omsorg. Ett meningsfullt sommarjobb. Jobba i ett företag som värdesätter glädje, ansvar och engagemang. Så här söker du Vi hanterar ansökningarna löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Har du frågor om jobbet eller rekryteringsprocessen? Tveka inte att höra av dig, vi svarar gärna! Välkommen till Humana, vi ser fram emot din ansökan! Kontaktuppgifter Verksamhetschef Maria Jönsson  [email protected]

9 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Lokalvårdare till Havredal Camping

Serviceföretaget PIMA AB levererar auktoriserad- och ISO-certifierad lokalvård och mjuka FM-tjänster till verksamheter i Sverige. Bland företagets kunder finns många välkända och marknadsledande varumärken, offentlig verksamhet samt lokala företag. Verksamheten präglas av hög kompetens och innovationskraft med hållbarhet i fokus. Bolaget med dotterbolag sysselsätter idag kring 650 medarbetare. Beskrivning Har du tidigare erfarenhet av  lokalvård? Bor du i Haverdal eller kan tänka dig att arbeta där under sommaren? Beskriver dina bekanta dig som flexibel, lättlärd, lösningsorienterad person? Då kan det vara dig som vi söker! Pima söker nu 3 medarbetare som vill vara med och stärka upp teamet i Haverdal med vår camping städning som innefattar städning av allmänna utrymmen i servicehus, toaletter, duschar, kök & diskutrymmen. Vi söker dig som vill arbeta vardagar samt helger på ett fast schema mellan veckorna 25-33.  Arbetstiderna föreligger mellan klockan 06:00-15:00. För att arbeta hos oss är det viktigt att du har sinne för detaljer och brinner för att leverera god kvalitet. Vi värdesätter att du som anställd innehar en positiv attityd och tycker om att ha roligt på arbetet.  Arbetsuppgifter En typisk arbetsdag innefattar bland annat att städa camping servicehusen, kök & diskutrymmen. Kvalifikationer Vi ser att du som söker: - Har tidigare erfarenhet av lokalvård - Är noggrann och stresstålig - Kan arbeta ensam och i grupp - Kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift - Har dator/telefonvana för att kunna läsa digitala scheman och instruktioner - Kan jobba under veckorna 25-33 Låter tjänsten intressant? Inkom med din ansökan snarast! Meriterande  B-körkort Villkor - Arbetstid måndag-söndag mellan 06:00-15:00 - Vid anställning får du ta del av vår digitala utbildningsplattform - Avtalsenliga löner - Friskvårdsbidrag - Lön enligt kollektivavtal - Start omgående

9 juni 2025
Sista ansökan:
14 juli 2025
Verksamhetsutvecklare Service förvaltningen - Fastighetsavdelningen
Varbergs kommun
Lednings- och organisationsutvecklare

I Varbergs kommun är vi cirka 5 000 medarbetare som delar en och samma verksamhetsidé: Vi ska förenkla människors vardag och inspirera dem att uppnå sina drömmar. Detta gör vi på väldigt många olika sätt, det finns mer än 135 olika yrken i vår breda verksamhet. Varberg växer och behoven av kommunens tjänster både ökar och förändras, därför behöver vi din kompetens. Vill du växa med oss? ARBETSUPPGIFTER Vill du vara med och utveckla vår verksamhet och driva förändring som gör skillnad? Vi söker nu en driven och erfaren verksamhetsutvecklare som brinner för struktur, förbättring och utveckling!  Om rollen  Som verksamhetsutvecklare kommer du att ha ett övergripande ansvar för att leda och samordna fastighetsavdelningens verksamhetsutvecklings- och förbättringsarbete. Du kommer att arbeta nära verksamheten för att identifiera behov, kartlägga processer, dokumentera rutiner och driva utvecklingsprojekt från idé till implementering.  • Kartlägga, analysera och dokumentera verksamhetsprocesser  • Arbeta med processvisualisering  • Leda och driva utvecklings- och förbättringsprojekt  • Stötta verksamheten i förändringsarbete och implementering av nya arbetssätt och system  • Säkerställa struktur och kvalitet i dokumentation och rutiner  • Arbeta med ständiga förbättringar och bidra till en lärande organisation  • Stötta verksamheten i IT-relaterade frågor och bidra till att öka den digitala mognaden.   • Fungera som en länk mellan verksamheten och IT-avdelningen på kundmöten och där lyfta behov av tekniska lösningar och systemförändringar KVALIFIKATIONER Vi söker dig som: • Är strukturerad, nyfiken och engagerad  • Har ett starkt själv ledarskap och trivs med att arbeta självständigt  • Är en kommunikativ person som kan skapa förståelse och engagemang i förändringsarbete  • Har flera års erfarenhet av liknande roll inom verksamhetsutveckling  • Är van att arbeta med processkartläggning, dokumentation och förbättringsarbete  • Har god erfarenhet av att arbeta med Microsoft 365 och gärna Visio  • Har arbetat med implementering av nya system i en verksamhet  • Har erfarenhet av att arbeta med många olika system  Meriterande:  • Erfarenhet av kontinuerligt förbättringsarbete  • Erfarenhet av att leda eller delta i förändringsprojekt  • Certifiering inom processledning eller liknande  • Förståelse för/erfarenhet av agilt arbetssätt och iterativ utveckling. ÖVRIGT Varbergs kommun har ett politisk beslut om önskad sysselsättningsgrad. Detta innebär att medarbetare har rätt att arbeta heltid eller önskad deltid. Inför denna rekrytering har vi noggrant valt vilka annonsplatser vi vill annonsera i och undanber oss därför kontakt med annonsörer och bemanningsföretag!

8 juni 2025
Sista ansökan:
8 augusti 2025