Städpersonal - 100 % och deltid
Cleanwise AB
Städare

Löpande rekrytering - Start omgående Vi har växt mycket på kort tid och behöver nu förstärka vårt team med fler medarbetare då efterfrågan på våra tjänster är stor! Cleanwise är ett lokalt Östersundsföretag som sedan 2011 utför städtjänster mot privatpersoner och företag. Våra huvudsakliga uppdrag är hemstädning, servicetjänster, flyttstädning, tvätt, fönsterputsning kontorsstädning samt en del snöskottning och gräsklippning. Vi är starkt fokuserade mot kundens önskemål och eftersträvar alltid en personlig kontakt. Vi har kollektivavtal och vill att vår personal ska ha inflytande i sitt arbete. För dig som vill utvecklas vidare så finns det goda möjligheter att få mera ansvar och egna uppgifter. Våra medarbetare får uppleva stor variation i arbetsuppgifterna. Just nu söker vi en glad och positiv person. Vi söker just nu följande personal: Heltid Deltid Extrapersonal (Vardagar, kvällar eller helger) Krav är; - Ostraffad (Vi genomför alltid kontroll i belastningsregistret) - Att du behärskar det svenska språket i tal och skrift - B-Körkort - God fysik - Stresstålig och lagspelare Meriterande men inget krav är; Om du tidigare jobbat med städning mot privatpersoner och/eller har någon städutbildning som exempelvis SRY, PRYL etc. Denna anställning kan göras till antingen behovsanställning eller tillsvidareanställning beroende på överenskommelse. Beskrivning av arbetsuppgiften: De huvudsakliga arbetsuppgifterna är hemstädning och servicetjänster. Hemstädning är städning som utförs hemma hos kunder. Servicetjänster är uppdrag inom städning, inköp och leverans av tvätt för personer som blivit beviljade hemtjänstinsatser. Inledningsvis får du en introduktion till arbetet där du får lära dig hur du ska utföra din uppgift och känna dig trygg i din roll. Därefter kommer du att få börja utföra uppdrag. Fler uppgifter och ansvar för rätt person: För rätt person finns stora möjligheter att få fler ansvarsuppgifter och växa karriärmässigt. Tillgängliga uppgifter kan vara inom rekrytering, arbetsledning, olika ansvarsområden inom drift mm. Ange i din ansökan om du är intresserad av detta. Normalt är arbetstiderna 08.00-16.45 måndag till fredag, tidigare morgnar och kvällsarbete kan förekomma någon gång i månaden vid överenskommelse. För dig med egen bil kan schema göras med större flexibilitet. Frivilligt; om du önskar extrajobb så finns goda möjligheter till kvälls- och helgarbete. Hos oss har du en kollektivavtalsenlig lön samt stor flexibilitet i ditt arbetsschema. Friskvård erbjuds. Välkommen med din ansökan! ANSÖKAN: OBS! Ansökan sker endast via e-post till [email protected] Ange hur mycket du kan jobba. Vi kommer att rekrytera löpande, så vänta inte för länge. Har du sökt till oss tidigare så är du varmt välkommen att söka igen. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

10 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Kvinnlig personlig assistent sökes till en ung flicka i Östersund
A-Assistans Leimir AB
Personliga assistenter

Är du en social, glad och ansvarsfull tjej som vill göra en verklig skillnad? Vi söker nu en personlig assistent för ett meningsfullt uppdrag i en familj. Vi söker dig som har ett stort hjärta och barnasinnet kvar, som vill arbeta med en flicka i tvåårsåldern. Du ser detta som en möjlighet att vara en viktig del av en familj med föräldrar och syskon under deras resa med assistans. Som personlig assistent kommer du att vara en del av en liten flickas vardag och ge stöd i alla områden i hennes liv. Du kommer att hjälpa till med allt från påklädning, måltider och hygien till att busa och gå på promenader. Du behöver också vara snabbtänkt och kunna agera vid behov då flickan har epilepsi. Vi söker dig som är: Kvinna, gärna mellan 20–30 år. Social, glad, ansvarsfull och trygg i ditt sätt att vara. Fantasifull och har barnasinnet kvar. Snabb i tanken och kan agera snabbt i situationer, särskilt vid epileptiska anfall. Tålmodig, empatisk och har en god förmåga att skapa trygghet och glädje i ditt arbete. Du kan kommunicera bra på svenska och har även intresse av alternativa sätt att kommunicera på. Stämmer detta in på dig? Då kan du nu få chansen att vara en del av en familj och ge flickan de bästa förutsättningarna för ett tryggt och meningsfullt liv. Om arbetet: Arbetstiderna varierar och omfattar dagtid, kvällar samt vaken natt, både vardagar och helger. Därför söker vi dig som är flexibel och kan anpassa dig efter familjens behov. Tjänsten inleds som timvikariat med möjlighet till fortsatt anställning. Gå in på www.a-assistans.se, skapa ditt eget konto och profil. När din profil är klar, klicka på "Lediga tjänster" och ansök till denna tjänst. Ansökningarna behandlas löpande så tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan! Du kan också skicka en ansökan med CV och personligt brev till: [email protected] (ange referens 451) OM OSS: A-Assistans Leimir AB är ett privat företag som anordnar personlig assistans till assistansberättigade i hela landet. Vi har ca 600 personliga assistenter anställda. Kontor har vi i Hudiksvall, Karlstad, Göteborg, Stockholm, Östersund och Umeå. Målet med vår verksamhet är att våra kunder ska kunna leva ett så självständigt liv som möjligt. Vi har kollektivavtal: Kommunal och Fremia för personliga assistenter. Semester -, OB- ersättning och andra lönetillägg tillkommer enligt avtal. Vi erbjuder även friskvårdspeng på 2 000 kr för heltidstjänst och år, fika på arbetet och andra förmåner.

10 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Fysioterapeut
REGION JÄMTLAND HÄRJEDALEN
Fysioterapeuter och sjukgymnaster

Region Jämtland Härjedalen är livskvaliteten i fokus. Här är den storslagna naturen alltid nära. Här bor du trivsamt och kan fylla din fritid med upplevelser i hela Härjedalen. Funäsdalens hälsocentral är en glesbygdscentral och framförallt under vintertid ökar akutverksamheten på grund av turismen i området. Mellan hälsocentralen och närmaste sjukhus är det över 20 mil, så både akutvård och annan vård bedrivs vid hälsocentralen. Hos oss arbetar du med kollegor och i team med många professioner, med både spets och bredd i kompetensen. Funäsdalens hälsocentral har cirka 2200 listade personer. Enheten präglas av ett djupt engagemang och ansvar för den verksamhet som bedrivs i Härjedalen. Basen i arbetet är mottagningsverksamhet med brett primärvårdsåtagande. Detta innefattar distriktsläkarmottagning, distriktssköterskemottagning, öppenmottagning/lättakutmottagning, psykosocial verksamhet, sjukgymnastik, röntgen, laboratorium, barnmorskemottagning, mödrahälsovård och barnhälsovård. ARBETSUPPGIFTER Att arbeta som sjukgymnast/fysioterapeut hos oss innebär att du bedömer och behandlar patienter i primärvården med olika funktionsnedsättningar/diagnosgrupper och rehabiliteringsbehov. KVALIFIKATIONER Legitimerad sjukgymnast/fysioterapeut

10 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Distriktssköterska / sjuksköterska
REGION JÄMTLAND HÄRJEDALEN
Grundutbildade sjuksköterskor

Region Jämtland Härjedalen är livskvaliteten i fokus. Här är den storslagna naturen alltid nära. Här bor du trivsamt och kan fylla din fritid med upplevelser i hela Härjedalen. Funäsdalens hälsocentral är en glesbygdscentral och framförallt under vintertid ökar akutverksamheten på grund av turismen i området. Mellan hälsocentralen och närmaste sjukhus är det över 20 mil, så både akutvård och annan vård bedrivs vid hälsocentralen. Hos oss arbetar du med kollegor och i team med många professioner, med både spets och bredd i kompetensen. Funäsdalens hälsocentral har cirka 2200 listade personer. Enheten präglas av ett djupt engagemang och ansvar för den verksamhet som bedrivs i Härjedalen. Basen i arbetet är mottagningsverksamhet med brett primärvårdsåtagande. Detta innefattar distriktsläkarmottagning, distriktssköterskemottagning, öppenmottagning/lättakutmottagning, psykosocial verksamhet, sjukgymnastik, röntgen, laboratorium, barnmorskemottagning, mödrahälsovård och barnhälsovård. ARBETSUPPGIFTER Att arbeta på Funäsdalens hälsocentral innebär i rollen som sjuksköterska att arbeta med traditionellt förekommande arbetsuppgifter på en hälsocentral så som mottagningsarbete och telefonrådgivning men även akutomhändertagande på vår lättakutmottagning. KVALIFIKATIONER Leg. sjuksköterska, gärna med vidareutbildning som distriktssköterska. Du har ett genuint intresse för människor och har patienten i fokus. Vi förväntar oss att du tillsammans med dina kollegor bidrar med din kompetens och ett gott bemötande för att ge patienterna bästa möjliga vård. Du trivs i din yrkesroll, är engagerad och bidrar till ett gott arbetsklimat då du har initiativförmåga och ansvarskänsla.

10 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Junior IT- Support
Hirely AB
Supporttekniker, IT

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om företaget Företaget är ett ledande nordiskt IT-tjänsteföretag som hjälper organisationer att bli digitala och hållbara genom innovativa lösningar och tjänster. Med över 24 000 medarbetare i över 20 länder stödjer vi våra kunder inom en rad olika branscher, inklusive offentlig sektor, finans och industri. Här får du möjlighet att växa i en modern och inkluderande arbetsmiljö med fokus på utveckling och samarbete. Om rollen Vi söker en junior servicedeskmedarbetare som vill vara en viktig del i vår kunds kundsupport och hjälpa användare med tekniska frågor och problemlösning. I rollen kommer du främst att arbeta med användarsupport kring felsökning och kontohantering, samt ge support relaterat till den hårdvara som används tillsammans med företagets systemlösningar. Du kommer hantera inkommande ärenden via telefon och ärendehanteringssystem, där du löpande svarar på frågor och hjälper kunder. Vanliga arbetsuppgifter inkluderar: Felsökning av nätverksutrustning Kontohantering Hantering av enklare tekniska frågor Vi söker dig som har: Erfarenhet av Helpdesk och IT-support Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift God kommunikativ förmåga och serviceinriktad attityd Förmåga att arbeta strukturerat och hantera flera ärenden samtidigt Plats: Östersund (SE) Remote: Nej (0%) Uppdragstid: 1 september 2025 – 28 februari 2026 Jobb från jobbify.se

9 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Junior IT- Support
Eeze Consulting AB
Supporttekniker, IT

Om företaget Företaget är ett ledande nordiskt IT-tjänsteföretag som hjälper organisationer att bli digitala och hållbara genom innovativa lösningar och tjänster. Med över 24 000 medarbetare i över 20 länder stödjer vi våra kunder inom en rad olika branscher, inklusive offentlig sektor, finans och industri. Här får du möjlighet att växa i en modern och inkluderande arbetsmiljö med fokus på utveckling och samarbete. Om rollenVi söker en junior servicedeskmedarbetare som vill vara en viktig del i vår kunds kundsupport och hjälpa användare med tekniska frågor och problemlösning. I rollen kommer du främst att arbeta med användarsupport kring felsökning och kontohantering, samt ge support relaterat till den hårdvara som används tillsammans med företagets systemlösningar. Du kommer hantera inkommande ärenden via telefon och ärendehanteringssystem, där du löpande svarar på frågor och hjälper kunder. Vanliga arbetsuppgifter inkluderar: Felsökning av nätverksutrustning Kontohantering Hantering av enklare tekniska frågor Vi söker dig som har: Erfarenhet av Helpdesk och IT-support Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift God kommunikativ förmåga och serviceinriktad attityd Förmåga att arbeta strukturerat och hantera flera ärenden samtidigt Plats: Östersund (SE) Remote: Nej (0%) Uppdragstid: 1 september 2025 – 28 februari 2026

9 juni 2025
Sista ansökan:
26 november 2025
Ortopedingenjör till Ottobock Care
Otto Bock Scandinavia AB
Tandtekniker och ortopedingenjörer m.fl.

Om oss Ottobock Care är en av Sveriges största ortopedtekniska verksamheter med kliniker på 20 orter runt om i Sverige, och utgör tillsammans en del av Ottobock, en av världens ledande leverantörer inom ortopedteknik. Vi tar emot patienter via remiss såväl som privatpersoner som är i behov av proteser, ortoser, sitthjälpmedel och ortopediska skor eller inlägg. Utifrån våra unika samarbeten med medicinsk personal, patienter, anhöriga, brukarorganisationer och leverantörer är vår ambition att kunna erbjuda marknadens bästa möjliga helhetslösning för våra patienter och kunder. Vi vill skapa förutsättningar för ett aktivt liv och oavsett var du hittar oss, delar vi samma mission: Vi hjälper människor att bibehålla eller återfå sin rörelsefrihet. I Östersund är vi idag 11 medarbetare. Ottobock Care i Östersund har totalentreprenad på ortopedtekniska tjänster och hjälpmedel inom Region Jämtland Härjedalen. Vi arbetar idag med alla förekommande typer av ortopedtekniska hjälpmedel och arbetet bedrivs i nära samarbete med övriga sjukvården, bl.a. genom teamsamverkan. Vi har höga ambitioner att profilera oss inom ortopedtekniken och att fortsätta förädla vår verksamhet. Om tjänstenSom Leg. Ortopedingenjör hos oss arbetar du tillsammans med dina kollegor för att öka livskvaliteten hos människor med skador/funktionsbortfall genom att förbättra deras rörlighet och självständighet. Vi arbetar med alla typer av ortopedtekniska hjälpmedel, från ortopediska skor och inlägg till ortoser och proteser. Basen för vår verksamhet är den samverkan med övrig vårdpersonal och det teamarbete som bedrivs inom barn/vuxenhabilitering, protesmottagning, fot och fotledsskador och diabetesteam för fotsårsbehandling. Vi erbjuderVi erbjuder ett omväxlande och stimulerande arbete i en miljö präglad av kunskap och hög yrkesstolthet. Introduktion, upplärning och arbetsuppgifter kommer anpassas utifrån din kunskap och din tidigare erfarenhet. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Östersund. Tillträde enligt överenskommelse. Arbetstider enligt schema, dagtid. Vi har kollektivavtal vilket innebär att du omfattas av kollektivavtalade försäkringar. Resor i tjänsten kan förekomma. Du erbjuds ett gediget förmånspaket som bland annat innebär en årlig bonus enligt vår bonuspolicy, friskvårdsbidrag, personalrabatter på befintliga produkter inom företaget och semesterrätt enligt vår lokala semestertrappa. Är du nyutexaminerad från Ortopedingenjörsprogrammet får du möjlighet att delta i ett 2-årigt introduktionsprogram hos oss. Som ortopedingenjör hos oss kan du även söka en plats till ett av våra kompetensteam. Om digVi söker dig som är utbildad Leg. ortopedingenjör. Legitimation och examen från ortopedingenjörsprogrammet i Jönköping eller likvärdigt är ett krav för att ansökan skall behandlas. Undantag gäller dig som är nyutexaminerad och ännu inte fått legitimation från Socialstyrelsen. Det är meriterande om du har några års erfarenhet av kliniskt arbete inom det ortopedtekniska området. Övriga krav som ställs på dig är god datorvana och en medvetenhet om de regler och föreskrifter som gäller vid hantering av patienter inom sjukvården. Du behärskar svenska flytande i såväl tal som skrift och du hanterar engelska på en god nivå. Ett professionellt bemötande mot kund, leverantör och samarbetspartners är en självklarhet för dig i din yrkesroll. Du tar självständigt ansvar för dina arbetsuppgifter, driver på dina egna processer och ser till att slutföra dem. I samarbete med andra bidrar du med kunskap och erfarenhet samtidigt som du är lyhörd och respektfull och ser till gruppens bästa. Du planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete samtidigt som du håller deadlines. Samtidigt har du lätt för att anpassa dig till nya omständigheter och kan snabbt ändra ditt förhållningssätt. Du ser möjligheter i förändring. Har du dessutom kännedom om den lokala marknaden, är glad, positiv och vill bidra till att förbättra vår verksamhet och människors liv så är du varmt välkommen. AnsökanSista ansökningsdag: 2025-08-31. Har du frågor kring tjänsten, vänligen kontakta verksamhetschef Ulf Lindström, tel. 070-3439553 eller på mailadressen ovan. Urvalsprocessen sker fortlöpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ovan datum. Besök gärna våra hemsidor för mer information: www.ottobockcare.se | www.ottobock.se Vi strävar efter att vara en inkluderande arbetsplats, fri från diskriminering oavsett var i vår organisation du arbetar. Vi uppmuntrar olikheter och tillåter människor att ha olika erfarenheter, uttryckssätt och synsätt. Mångfald leder till nytänkande och vi anser att det utvecklar vår företagskultur och vårt sätt att arbeta till det bättre. Vi genomför standardiserade och likvärdiga rekryteringsprocesser. Alla sökande bedöms rättvist utan hänsyn till kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, funktionsnedsättning, sexuell läggning, ålder eller någon annan egenskap som skyddas av tillämplig lag. Välkommen till oss!

9 juni 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Sales Solution Manager Outsourcing
Barona Professionals AB
Företagssäljare

Är du en målinriktad säljare med en stark drivkraft att skapa nya affärsmöjligheter? Vill du vara med och forma framtiden inom outsourcad verksamhet? Barona söker nu en engagerad  Sales & Solution Manager som vill ta täten i att bredda vår kundportfölj genom att erbjuda våra tjänster inom outsourcing och servicedesk. Här får du chansen att göra verklig skillnad – och bli en nyckelperson i vår fortsatta tillväxtresa! Om Barona Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering. Om rollen Som Sales & Solutions Manager för affärsområdet Outsourcing blir ditt primära ansvar att driva nykundsförsäljning B2B och du kommer att vara en central del av vår fortsatta expansion. Ditt fokus kommer att ligga på att sälja tjänster inom outsourcad kundservice och servicedesk. Du säljer alltså en servicelösning där vi, Barona, tar ansvar för hela eller delar av kundens kundservice och/eller IT servicedesk. Hos oss hanterar du självständigt hela säljprocessen – från prospektering och kontakt med potentiella kunder, till kundmöten, framtagande av offerter, avtal, avslut och uppföljning. Självklart arbetar du strukturerat i vårt CRM system (Dynamics) med lead generering och uppföljning. Du arbetar nära ett SDR team men bör känna dig bekväm med att bygga din egna säljpipe. Vid behov deltar du på mässor eller andra event. Du rapporterar direkt till vår försäljningschef och arbetar nära Baronas Service Centers affärschef, kollegor inom sälj samt marknadsavdelningen. Vem är du? För att lyckas och trivas i rollen som  Sales & Solutions Manager hos oss behöver du vara självgående, strukturerad och ha en naturlig förmåga att skapa förtroende. Du är en skicklig kommunikatör som bygger starka relationer med lätthet. Din entusiasm för att engagera och inspirera både kunder och kollegor är en viktig drivkraft för att vi tillsammans ska nå våra mål. Vi söker dig som har: Tidigare erfarenhet av att hantera hela säljprocessen inom B2B-tjänsteförsäljning, specifikt outsourcad kundservice eller servicedesk Relevant och personligt nätverk inom kundservice/outsourcing Gedigen erfarenhet av nykundsbearbetning, hantera verktyg såsom telefon, mail etc. Flytande i svenska och engelska Vad vi erbjuder Hos oss får du en unik möjlighet att växa med företaget och påverka både din egen och vår gemensamma utveckling. Förutom en konkurrenskraftig lön (fast + provision) erbjuder vi flexibla arbetstider, hybridarbete, friskvårdsbidrag och har självklart kollektivavtal med tillhörande försäkringar, föräldrapeng etc. Vi ser gärna att du utgår från Stockholm, Malmö eller Strömsund där vi har kontor. Vi tillämpar hybridarbete vilket möjliggöra en mix av arbete från kontor och hemifrån. Den kollegiala stämningen är god och vi hittar på roliga saker tillsammans. Vill du vara med och driva vår tillväxt? Ansök idag och bli en del av vårt fantastiska team! Start så snart som möjligt.

9 juni 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Instrumentalpedagog till Kulturskolan
Bergs kommun
Övriga pedagoger med teoretisk specialistkompetens

Välkommen till Bergs kommun - Årets kommun 2024! Hos oss bor två tredjedelar av befolkningen utanför våra tätorter, vi ser inte kommunens gleshet som ett hinder utan som en möjlighet! Här finns storslagen natur på nära håll, en stark entreprenörsanda och ett aktivt kultur- och föreningsliv. För den som vill ha stadens utbud och kommunikationer är Östersund endast ett stenkast bort. Den sydsamiska kulturen, rennäringen och språket är en viktig del av kommunens identitet. Som arbetsgivare vilar all kommunens verksamhet på våra fem styrprinciper; tillsammans, mod, effektfullt, kommunikation och långsiktighet. Våra styrprinciper är framtagna för vara vår kompass och vägledning, i att alltid främja tillit och en god organisationskultur med medborgaren i fokus. På bergsliv.se har vi samlat inspirerande reportage om människor som bor i kommunen och fakta om våra tätorter. Välkommen att hitta ditt drömliv hos oss i Bergs kommun! Vi tar emot din jobbansökan digitalt via vårt rekryteringssystem. Om du har skyddade personuppgifter så ska du inte skicka din ansökan via rekryteringssystemet. Kontakta istället HR-konsult via växel 0687-161 00, så får du hjälp med hur du söker arbete på ett säkert sätt. Vi undanber oss kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser. Du som sjunger, spelar gitarr eller piano och tycker om att jobba kreativt med musik, dans, rytmik, drama/teater och bild i projektform med barn i åk F-2 tillsammans med en kollega. Du är välkommen till Kulturskolan i Berg. Arbetsuppgifter Kulturskolan i Berg bedriver undervisning i kommunens åtta skolor, både individuell undervisning och i grupp. Vi har en hög standard och professionalism, samt ett brett utbud i vår verksamhet utifrån de geografiska och utbudsmässiga resurser som finns. Du kommer att ingå i ett idérikt team med glatt humör och stark drivkraft. Flexibilitet och vilja till vidareutveckling av verksamheten är stor, där samarbete och gemensam planering är viktiga delar av arbetet. Du som sjunger, och tycker om att jobba kreativt med musik, dans, rytmik, drama/teater och bild i projektform med barn i åk F-2 tillsammans med en kollega, du är välkommen till Kulturskolan i Berg. Vår Kulturskola ligger i Bergs kommun i södra Jämtland, en vidsträckt kommun med 8 skolor och trevliga elever. Ditt arbetsfält är hela kommunen. Tillsammans med en kollega åker ni till alla skolor och arbetar i projektform med ett tema som byts ut varje läsår. Ni träffar barnen i varje grupp under 5 veckor ca 2 timmar per gång. Verksamheten sker med kompanjonlärarskap. Viss arbetstid kan ske på kvällstid. Kvalifikationer Vi söker dig som har relevant eftergymnasialutbildning, alternativt annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdigt. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet att arbeta med yngre barn i grupp. Dina kunskaper i det svenska språket är mycket goda, både i tal och skrift. Körkort för personbil (B-körkort) är ett krav och tillgång till egen bil önskvärt.  Bergs kommun är en samisk förvaltningskommun och därför är kunskaper i sydsamiska meriterande.  Personliga egenskaper Du är ansvarsfull och van att arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Du är förtroendeingivande, kommunikativ och har ett konstruktivt bemötande som syftar till att upprätthålla goda relationer med elever, vårdnadshavare, kollegor på din arbetsplats och pedagoger i grundskolan. Kreativitet och en önskan om att vilja utveckla såväl verksamheten som dig själv i din roll som pedagog är också egenskaper vi bedömer vara viktiga. Vi lägger stor vikt vid de personliga egenskaperna.  Vi erbjuder Möjlighet till friskvård, pensionsväxling och vidareutbildning i tjänsten finns. Distansarbete är möjligt i viss utsträckning. Vi har även en förmånsportal med en rad olika erbjudanden, samt ett årligt friskvårdsbidrag. Tillträde sker i samband med höstterminens start eller enligt överenskommelse. Urval och kallelse till intervju kan komma att ske löpande under annonseringstiden.  För mer information om tjänsten och rekryteringsprocessen är du välkommen att höra av dig till rekryterande chef.  Varmt välkommen med din ansökan till oss på Kulturskolan i Berg!   Kontaktinformation Gunhild Åkerblom, Kulturchef, +46 0687-16205 Facklig kontaktperson, Kommunväxel, 0687-161 00 Martin Jonsson, HR-konsult, 0687-161 79, [email protected] Arbetsplats Ängesvägen 4 845 31 Svenstavik

9 juni 2025
Sista ansökan:
11 augusti 2025
IT-supporttekniker till Servicedesk
Centric Professionals AB
Supporttekniker, IT

För konsultuppdrag hos vår kund i Östersund söker nu Centric flera duktiga, engagerade IT-tekniker som har ett brinnande intresse för IT och service. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Uppdraget är på heltid och kommer att pågå tills vidare. Låter detta intressant men du saknar boende i Östersund så hjälper vi till med bostad. Arbetsuppgifter Som IT-supporttekniker kommer du att jobba som supporttekniker i första linjen. Ditt primära ansvar blir att ge support via telefon, mail och fjärrstyrning. Din profil och kvalifikationer Du har ett genuint intresse för teknik och att vilja ge support. Som person är du ansvarstagande och driven med ett professionellt agerande. Du tycker om att vara behjälplig och vill ge kunden en bra kundupplevelse. Vidare ser vi att du på ett pedagogiskt sätt kan supporta och vägleda kunderna via både telefon, mail och andra medier. Du har gymnasiekompetens, med fördel inom IT-teknik. Du är en stabil och trygg person med kommunikativ förmåga att konstruktivt kunna föra en dialog med kunder och kollegor. Krav: - Minst 6 månaders erfarenhet inom IT-support alt service eller backoffice-funktioner - Någon form av IT-utbildning eller gått IT-kurser - Uttrycker dig mycket väl i både tal och skrift på svenska och engelska - Hög kommunikativ förmåga - Hög pedagogisk förmåga - God teknisk kunskap - Mycket hög servicekänsla Meriterande: - Windows operativsystem - Office365 - Officepaketet  - Citrix  - Active Directory - Network  - Exchange Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Centric är ett IT-företag med över 380 anställda och med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Elise Haglund +46 733 571793 [email protected]

9 juni 2025
Sista ansökan:
9 september 2025