Är du sugen på nya utmaningar, en karriär inom restaurangbranschen och ett företag där det går snabbt att växa? Då har du kommit rätt! Vilka är Brödernas? Brödernas bedriver med framgång sin verksamhet i hela Sverige från Umeå i norr till Malmö i söder. Brödernas expanderar i en rasande takt med visionen att bli känt även utanför Sveriges gränser. Vår ambition är att Brödernas ska associeras med god kvalité och fantastisk service. Vi har idag över 90 öppnade enheter i Sverige och vi öppnar nya enheter varje månad. Det viktiga för oss är att oavsett vilket mål du har för framtiden så har vi garanterat en plats för dig. Hos oss är det dina egna ambitioner och resultat som avgör hur långt du kan gå. Vad innebär jobbet som Servicepersonal hos oss? I tjänsten ingår det att vara ansiktet utåt. Dina arbetsuppgifter består av att välkomna gäster, ta emot beställningar i kassan eller vid bordet, servera mat och dryck, se till att gästerna är nöjda och lämnar restaurangen med gott humör. I arbetsuppgifterna ingår också att öppna och stänga samt säkerställa en ansvarsfull alkoholservering. Vem är du? Som person har du god arbetsmoral, är en social person och tycker om att ha kontakt med människor. Du är samarbetsvillig och trevlig. Du har ett öga för vad du behöver prioritera och tar självständiga beslut i ditt arbete. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en fartfylld arbetsplats som är mitt under en stor expansion vilket innebär mycket goda möjligheter till att utvecklas med företaget. Rekryteringsprocessen När du har sökt tjänsten så kommer du att få tillgång till en länk för en digital intervju med roboten Hubert som tar ca 20 - 30 minuter. Syftet med att Hubert-intervjun är vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Vi ser gärna att du svarar på denna inom 48 - 72 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://my.hubert.ai/advice-before-hubert-interview/sv-se Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju. Vi ser fram emot att höra från dig! Intervjuer sker löpande så tveka inte! Sök! Are you eager for new challenges, a career in the restaurant industry and a company where you can grow fast? Then you have come to the right place! Who are the Brödernas? Brödernas successfully conducts its operations throughout Sweden from Umeå in the north to Malmö in the south. Brödernas are expanding at a rapid pace with the vision of becoming known even outside Sweden's borders. Our ambition is for Brödernas to be associated with good quality and fantastic service. We currently have over 80 opened units in Sweden and we open new units every month. The important thing for us is that no matter what goal you have for the future, we have guaranteed a place for you. With us, it is your own ambitions and results that determine how far you can go. What does the job as a Service Personnel with us mean? The service includes being the face outwards. Your duties consist of welcoming guests, taking orders at checkout or at the table, serving food and drink, making sure guests are happy and leaving the restaurant in a good mood. The tasks also include opening and closing and ensuring responsible alcohol serving. Who are you? As a person, you have a good work ethic, are a social person and enjoy having contact with people. You are cooperative and nice. You have an eye for what you need to prioritize and make independent decisions in your work. What do we offer? We offer a fast-paced workplace that is in the middle of a major expansion, which means very good opportunities to develop with the company. The recruitment process Once you have applied for the job, you will have access to a link for a digital interview with the robot Hubert, which takes about 20-30 minutes. The purpose of the Hubert interview is to give all candidates the opportunity to tell more about themselves and for us to ensure that all candidates are judged in the same way, regardless of gender, age and ethnicity. We are happy to see that you respond to this within 48 - 72 hours to quickly move forward in the process. You will then be contacted by one of our recruiters if you become relevant for a second interview. We look forward to hearing from you! Interviews are ongoing, so do not hesitate! Apply!
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett intresse för kläder, administration och service blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och en framgångsrik service. Du kommer ta emot beställningssamtal, mail och chatt där du hjälper kunder genom engagerad och meningsfull service där du genom ditt intresse för kläder skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang. Arbeta administrativt med varierande uppgifter som mail, chatt och ärendehantering. Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer. Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare. Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag. Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för service och drivs av att utvecklas inom det. Är intresserad av kläder och har ett öga för mode! Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är proaktiv och initiativtagande i ditt arbetsutförande och bidrar till teamets utveckling. Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift. Goda kunskaper i engelska. Har datorvana. Godkänd gymnasieutbildning. Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder måndag-fredag 07.00-21.00 och lördagar 09.00-15.00. Majoriteten av arbetpassen kommer vara under vardagar, men vi ser gärna att du är flexibel och kan jobba helger. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Till vår konsultverksamhet i Östersund söker nu Centric flera kunniga, engagerade supporttekniker till en servicedesk. Uppdraget är på heltid och kommer att pågå tills vidare. Låter detta intressant men du saknar boende i Östersund så hjälper vi till med bostad. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär Arbetsuppgifter Som supporttekniker kommer att arbeta i första linjens support med att hjälpa användare via telefon och/eller mail med IT-relaterade problem. Bland arbetsuppgifterna finns hantering av konton i Active Directory, administration i Microsoft Office 365 och felsökning relaterat till Windowsmiljö samt kundspecifika applikationer. Ditt primära ansvar blir att ge support via telefon, mail och fjärrstyrning. Du kommer även registrera ärenden i ett ärendehanteringssystem. Din profil och kvalifikationer Du har ett genuint intresse för teknik och en vilja att ge bra och kvalitativ service. Du kan förklara IT för personer på olika kunskapsnivåer och är en problemlösare ut i fingerspetsarna. Som person är du social och driven och har gått en IT-inriktning på gymnasiet. Krav - Du har gått en IT-inriktning på gymnasiet - Du har god teknisk kunskap och mycket hög servicekänsla - Du talar och skriver både svenska och engelska flytande Meriterande - Du har tidigare arbetat eller praktiserat med liknande arbetsuppgifter - Telefonvana - Kunskaper inom Active Directory, Microsoft Office 365 och Citrix Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Elise Haglund +46 733 571793 [email protected]
Vi söker dig som är duktig på att kommunicera, brinner för helpdesk och servicedesk och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Som Team Manager är du är en god förebild som leder utifrån våra värderingar och riktlinjer. Vi söker dig som vill utvecklas och tycker det känns spännande att ta ett större ansvar och få möjlighet att vara med och utveckla ditt team Responda Group. Är du en driven och resultatfokuserad ledare som starkt värnar om att dina medarbetare ska trivas och må bra på jobbet kan den här rollen vara ditt nästa steg inom Responda Group! Team Manager Östersund I det dagliga arbetet finns du tillgänglig för medarbetarna inom ditt team (help-servicedesk) där du informerar, tar beslut, coachar, utbildar och rekryterar. Du har fullt personalansvar och arbetsmiljöansvar för ditt team och genomför mål-, prestations-, resultat- och lönedialoger. Du rapporterar till Delivery Manager och ingår i dennes ledningsgrupp där du är en aktiv och drivande deltagare för att uppnå satta KPI:er. Tjänstens huvuduppgifter Personalansvar med huvudsaklig roll att löpande leda och stötta agenterna i sitt team med fokus på coaching och tillgängligt ledarskap på produktionsgolvet. Team Manager genomför slutintervju och avtalsskrivningar med kandidater tillhanda via HR Vid nyrekrytering leda upplärning av agent genom medlyssning/side by side och feedback. Aktivt själv bidra till linans BM och KPI:er genom att medverka och producera ärenden såsom ta samtal, mail, administration vid behov. Sträva efter att uppnå kvalitativa och kvantitativa mål som är satta för Ditt team och, om sådana mål saknas, själv sätta upp mål i samråd med Delivery Manager. Aktivt identifiera leads och merförsäljningsmöjligheter genom nära kundkontakt. Ansvarar för teamets NMI eller eNPS samt säkerställa att kunduppdragsgivarna är nöjda. Aktivt bidra till förbättring baserat på NMI och kundresultat. Ansvarar för att ta feedbacks som kommer från kund med medarbetaren. Löpande kvalitetssäkra produktionen och säkerställa utvecklingen hos agenterna t. ex. genom medlyssning av samtal enligt gällande rutiner. Aktivt säkerställa att teamet har den kompetens som krävs och vidareutbilda sitt team. Vem är du? Som person är du trygg i dig själv och har förmågan att utmana dig när det behövs. Du är genuint intresserad av att coacha, utbilda, motivera och stötta dina medarbetare och kan anpassa din kommunikation och ditt arbetssätt efter olika individer. Du har förmågan och drivkraften att uppnå höga resultat på individ- och teamnivå. Du kan på ett affärsmässigt sätt ta ansvar och du ser förbättringsmöjligheter. Du är övertygad om att goda resultat och hög kundnöjdhet uppnås genom att medarbetarna trivs och tycker det är roligt på jobbet. Som person är du självständig, handlingskraftig och initiativtagande. Din erfarenhet God erfarenhet och kunskap av help och servicedeskfunktioner. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av ledarskap. Datakunskaper (MS-Office) och vana att arbeta inom olika system. Vårt erbjudande Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillämpad provanställning. Du blir en viktig del i vår resa och framtida tillväxt. Du kommer arbeta med kompetenta och drivna kollegor med hög energinivå i ett dynamiskt bolag. Kontinuerlig fortbildning och karriärutvecklingsmöjligheter som en del i Responda Groups fortsatta expansion. Vill du veta mer? Kontakta Delivery Manager Mikael Hjortling Bodne [email protected] Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
Forenede Care AB driver sen i april 2023 det nybyggda särskilda boendet Bangårdsgatan på uppdrag av Östersundskommun. Boendet erbjuder 80 lägenheter uppdelade på fyra plan. Bangårdsgatan erbjuder bland annat att erbjuda en terrass med utsikt över Oviksfjällen. Nu söker vi två undersköterskor till vår nattgrupp som vill vara med och tillsammans med Forenede Care forstsätta bygga Östersunds nyaste särskilda boende. Vi arbetar i team bestående av omvårdnadspersonal, sjuksköterskor, gruppledare, biträdande verksamhetschef och verksamhetschef. Vårt arbete gör skillnad i de äldres vardag. Omsorgen kommer präglas av en helhetssyn på människan och genomsyras av grundtanken att de äldre har förmåga att själva välja hur de vill leva sitt liv med stöd från personal. Forenede Care värnar om kvalitet och god miljö för de äldre, närstående, personal och uppdragsgivare. Forende Care arbetar aktivt för att vara en attraktiv arbetsgivare, detta genom att bland annat erbjuda friskvårdsbidrag, interna utbildningar enligt vår utbildningsplan och andra förmåner för anställda. På Bangårdsgatan är det vår vision att det kommer finnas engagerade medarbetare som alla arbetar efter nationella värdegrunden och Forenede Cares vision ”Vi vill göra skillnad, för människor, för samhället och för framtiden”. ARBETSUPPGIFTER Vård och- omsorgsarbete där medborgarens vilja och behov alltid står i centrum. Du ansvarar, tillsammans med övrig personal, för planering och utförande av det dagliga omvårdnadsarbetet med starkt fokus på kvalitet. Vi arbetar med kontaktmannaskap där omvårdnadsarbetet utgår från individens behov och önskemål. Det är av yttersta vikt att du bemöter våra medborgare och deras anhöriga på ett varmt och hjärtligt sätt. I arbetet ingår dokumentation i Viva vilket innebär att du måste kunna uttrycka dig väl både i tal och i skrift. KVALIFIKATIONER Undersköterskeutbildning. Tidigare erfarenhet av äldrevård/demensvård är meriterande. Arbetet förutsätter viss datorvana. Arbetet kräver att du kan uttrycka dig väl på svenska i både tal och i skrift. Vi söker dig som tycker om att arbeta med äldre människor, är lyhörd för andras behov, har ett gott bemötande och bra samarbetsförmåga. Som person har du lätt för att anpassa dig till nya situationer, är flexibel, självständig och ser positivt på nya utmaningar. Andra värdefulla egenskaper är ansvarskänsla, engagemang och noggrannhet. Du ger våra medborgare och deras anhöriga ett varmt bemötande och arbetar utifrån vår värdegrund. Du är en god representant för vår verksamhet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet! Tjänstgöringsgrad: 79,05% , 73.36% Tillträde: 1 maj, eller enligt överenskommelse Natt tjänstgöring. Tillsvidareanställning, provanställning på sex månader tillämpas enligt kollektivavtalet. Utdrag från belastningsregistret kan komma att krävas. Forenede Care har kollektivavtal. Individuell lönesättning. Ansökningar kommer hanteras fortlöpande. Vi undanber oss all rekryteringshjälp.
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och varierande arbetsuppgifter där blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Utvecklas i flera olika områden och uppgifter, i en dynamisk arbetsmiljö Arbeta med administrativa uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för service och att testa nya områden och drivs av att utvecklas Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är proaktiv och initiativtagande i ditt arbetsutförande och bidrar till teamets utveckling Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vår verksamhet är igång vardagar, kvällar och helger vilket ger goda möjligheter till flexibla arbetstider som fungerar för dig och verksamheten. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice, försäljning eller teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Bedriva merförsäljning på några av våra avdelningar Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice, försäljning eller teknik och drivs av att utvecklas inom det Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder vardagar, kvällar och helger utefter din tillgänglighet! Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som teknisk kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad service och teknisk färdighet där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice och teknik samt drivs av att utvecklas inom det Vill äga ärenden och på ett smidigt sätt lösa komplexa problem Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sina tekniska färdigheter till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse - vi är flexibla med startdatum. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vår verksamhet är igång dygnet runt - vilket ger goda möjligheter till flexibla arbetstider som fungerar för dig och verksamheten. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Om oss Vi är en liten butikskedja med tre butiker i Storlien. En tobaksbutik, en renodlad vapebutik och en godisbutik. Fokus ligger på gränshandeln mot Norge som utgör den absoluta majoriteten av våra kunder. Om Storlien: Området erbjuder mycket goda möjligheter för vandring, xc cykling, fiske, skidåkning mm och det är en fördel om man tycker om friluftslivet när man bor här. Om dig: Vi söker dig som kan jobba självständigt och engagerat i dina dagliga uppgifter. En god arbetsmoral är högt värderat. Du ska ha lätt för att ta eget initiativ och att se vad som behöver göras i butiken. Du ska ha ett öga för detaljer eftersom arbete i butik kräver att man är noggrann och ordningsam. God fysik krävs pga mycket fysiskt arbete. (Alla anställda har gratis tillgång till stort gym!) Tidigare erfarenhet av butiksarbete är meriterande, men inget krav. Vi lär dig allt du behöver kunna. Vi lägger mer vikt på personlighet än tidigare kunskaper. Flytande svenska krävs för att upprätthålla bra kundservice. Om tjänsten: Vi söker 1st heltidstjänst med start slutet av mars/ början av april. Men även fler med start lite senare. Vanliga butiksuppgifter såsom kassatjänst, uppackning, sortering, kundservice, hålla snyggt och prydligt mm. Den engagerade kan dessutom vara med och styra sortimentet/göra beställningar. Anställningsformen är särskild visstidsanställning och gäller 3-6 månader framåt, med möjlighet till förlängning. Tjänsten tillsätts löpande så vänta inte med din ansökan. Vi erbjuder personalboende i form utav eget rum och toalett/dusch med tillgång till kök och allrum för en 4500kr/månad. Personalmat (lunch och middag från buffé) ingår också i den kostnaden. Tillgång till stort personalgym. Hoppas att du tycker detta låter intressant och vill bli en del i vårt gränshandels-team!
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och varierande arbetsuppgifter där blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Utvecklas i flera olika områden och uppgifter, i en dynamisk arbetsmiljö Arbeta med administrativa uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för service och att testa nya områden och drivs av att utvecklas Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är proaktiv och initiativtagande i ditt arbetsutförande och bidrar till teamets utveckling Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vår verksamhet är igång vardagar, kvällar och helger vilket ger goda möjligheter till flexibla arbetstider som fungerar för dig och verksamheten. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Välj ett jobb för att visa detaljer