Bli gruppträningsinstruktör på Nordic Wellness Vill du inspirera människor till rörelse, energi och glädje? Älskar du att stå i centrum, sprida träningsglädje och göra skillnad för andra? Då har du hittat rätt – vi söker nu gruppträningsinstruktörer till vår klubb på Öland Köpstad i koncepten CROSSCAGE och CROSSCHALLENGE (vi välkomnar även ansökningar till övriga koncept). Om oss Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med över 350 klubbar, padelanläggningar och över 500 000 medlemmar. Vi erbjuder träning för alla – i en miljö där våra värdeord genomsyrar allt vi gör: FUN. MOVEMENT. STRONG. TOGETHER. Om rollen Som gruppträningsinstruktör är du en central del av våra medlemmars upplevelse – du är både ambassadör, inspiratör och energispridare. Din uppgift är att förmedla träningsglädje, skapa motivation och ge våra deltagare den där WOW-känslan som får dem att längta tillbaka. Du bör känna dig trygg i att ta plats, bjuda på dig själv och leda med både hjärta och energi – oavsett om det är 10 eller 100 personer i salen. Vi erbjuder dig: Utbildning i aktuellt koncept – vi står för den! En fast klass/vecka (eller fler!) på en av våra klubbar där behovet är som störst En arbetsplats fylld av engagemang, utveckling och träningsglädje Vi söker dig som kan: Hålla 1–2 fasta klasser i veckan Vara tillgänglig morgon, dag, kväll eller helg (beroende på behov) Vem är du? Du behöver inte vara utbildad instruktör sedan tidigare – vi utbildar dig! Det viktigaste är att du: Har passion för gruppträning och träning i stort Trivs med att stå i centrum och leda andra Har personlig utstrålning, energi och en positiv attityd Är pålitlig, engagerad och vill utvecklas hos oss Att jobba på Nordic Wellness Hos oss får du mer än bara ett jobb – du får en plats i ett team där träningsglädje, utveckling och gemenskap står i centrum. Vi är ett företag i ständig rörelse, där du får möjlighet att påverka och växa – oavsett om du vill hålla fler klasser eller ta andra steg inom företaget. Vill du veta mer? Kontakta vår gruppträningskoordinator Sanita på: [email protected] Ansökan är öppen fram till 31 augusti och rekrytering sker därefter genom gruppintervju och audition. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller, och genom att skicka in din ansökan godkänner du att en sådan kan utföras. Vi ser fram emot att höra från dig och kanske välkomna dig till vårt fantastiska instruktörsteam!
Junora sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.
Bli gruppträningsinstruktör på Nordic Wellness Vill du inspirera människor till rörelse, energi och glädje? Älskar du att stå i centrum, sprida träningsglädje och göra skillnad för andra? Då har du hittat rätt – vi söker nu gruppträningsinstruktörer till våra klubbar i Kalmar! Koncept Vi söker instruktörer till följande koncept och klubbar: Kalmar Giraffen - Fred's Bootcamp, Run, Lift n Run och CROSSCAGE/CROSSCHALLENGE Kalmar Baronen - Run och Small groups cirkel pass (Skriv i din ansökan i vilket koncept och på vilken klubb du önskar instruera). Om oss Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med över 350 klubbar, padelanläggningar och över 500 000 medlemmar. Vi erbjuder träning för alla – i en miljö där våra värdeord genomsyrar allt vi gör: FUN. MOVEMENT. STRONG. TOGETHER. Om rollen Som gruppträningsinstruktör är du en central del av våra medlemmars upplevelse – du är både ambassadör, inspiratör och energispridare. Din uppgift är att förmedla träningsglädje, skapa motivation och ge våra deltagare den där WOW-känslan som får dem att längta tillbaka. Du bör känna dig trygg i att ta plats, bjuda på dig själv och leda med både hjärta och energi – oavsett om det är 10 eller 100 personer i salen. Vi erbjuder dig: Utbildning i aktuellt koncept – vi står för den! En fast klass/vecka (eller fler!) på en av våra klubbar där behovet är som störst En arbetsplats fylld av engagemang, utveckling och träningsglädje Vi söker dig som kan: Hålla 1–2 fasta klasser i veckan Vara tillgänglig morgon, dag, kväll eller helg (beroende på behov) Vem är du? Du behöver inte vara utbildad instruktör sedan tidigare – vi utbildar dig! Det viktigaste är att du: Har passion för gruppträning och träning i stort Trivs med att stå i centrum och leda andra Har personlig utstrålning, energi och en positiv attityd Är pålitlig, engagerad och vill utvecklas hos oss Att jobba på Nordic Wellness Hos oss får du mer än bara ett jobb – du får en plats i ett team där träningsglädje, utveckling och gemenskap står i centrum. Vi är ett företag i ständig rörelse, där du får möjlighet att påverka och växa – oavsett om du vill hålla fler klasser eller ta andra steg inom företaget. Vill du veta mer? Kontakta vår gruppträningskoordinator Sanita på: [email protected] Ansökan är öppen fram till 31 augusti och rekrytering sker därefter genom gruppintervju och audition. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller, och genom att skicka in din ansökan godkänner du att en sådan kan utföras. Vi ser fram emot att höra från dig och kanske välkomna dig till vårt fantastiska instruktörsteam!
Junora är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som regionsansvarig säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Ett aktivt nätverk och en vana att arbeta resultatinriktat är meriterande. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.
Är du nyfiken på industribranschen och redo för ett nytt och spännande jobb? Vi på Framtiden söker nu dig som vill arbeta som produktionsmedarbetare! Hos oss får du en trygg introduktion, chans att lära dig jobbet från grunden och utvecklas i en roll där din insats gör skillnad varje dag! Om rollen Just nu har vi på Framtiden AB flera lediga jobb som Produktionsmedarbetare. Jobben finns i närheten av Oskarshamn och start för anställningen kommer vara i september! Välkommen att skicka in din spontanansökan redan idag! I rollen som Produktionsmedarbetare kommer du tillsammans med dina kollegor se till att produktionen och den dagliga driften rullar på som den ska. Arbetsgivaren står för en gedigen introduktion och upplärning samt utbildningar under arbetets gång. Som anställd kan du känner dig trygg med att du arbetar hos en arbetsgivare som lägger stor vikt vid säkerhetstänket på arbetsplatsen. Som anställd kan du känna dig trygg med att vi kommer göra vad vi kan för att du ska få en så bra start i arbetet som möjligt och att du ska trivas! Exempel på arbetsuppgifter: •Sedvanligt produktionsarbete i 5-skrift som ska bli 6-skift •Truckkörning och travers •Både praktiska och administrativa arbetsuppgifter •Samarbeta med övrig produktionspersonal och ingenjörskollegor Din profil Vi söker efter dig som är en glad och nyfiken person som vill jobba som Produktionsmedarbetare! Du lyssnar och lär dig och är noga med att följa rådande säkerhetsrutiner. Du är inte rädd för att be om hjälp och att våga fråga. Det förekommer många olika arbetsuppgifter i olika utrymmen, därför är det viktigt att du kan röra dig obehindrat i produktionsmiljön. Krav för tjänsten: •B-körkort •Svenska och engelska på grundläggande nivå •För att påbörja din anställning kommer du behöva genomföra ett drogtest vars resultat godkänns av arbetsgivaren. Meriterande för tjänsten: •Egen bil för att kunna pendla till jobbet •Erfarenhet från produktions- eller montagejobb •Truckkort och/eller traverskort Hur du ansöker För att söka tjänsten, vänligen ansök via platsannonsen på: https://www.framtiden.com/. Du kan även mejla, ringa eller smsa till rekryterare: •William Henriksson: telefon 070-0151385 eller mejl [email protected] •Lisa Hannerz: telefon 073-5168995 eller mejl [email protected] Om Framtiden AB Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju order i Sverige. Som anställd på Framtiden omfattas du av kollektivavtal och du har en konsultchef som är tillgänglig om du har frågor och funderingar. Du kommer inledningsvis vara anställd konsult via Framtiden AB. Därefter finns mycket goda möjligheter att gå över i anställning direkt hos kundföretaget. Villkor Startdatum: September 2025 Omfattning: Heltid Arbetstider: Varierande (dag/kväll/vardag/helg) Antal tjänster: Minst 5 Urvalet sker löpande – välkommen in med din ansökan redan idag!
Välkommen till Linnéuniversitetet! Här möter du 2 200 medarbetare och 40 000 studenter som tillsammans följer visionen att sätta kunskap i rörelse för en hållbar samhällsutveckling. Hos oss bedrivs forskning och utbildning med blicken mot framtiden. Vår närhet till näringsliv, både lokalt och globalt, ger oss lång räckvidd och möjlighet till förändring som skapar avtryck. Allt som behövs är en plats där idéer får utrymme att mötas och växa. Det är det vi skapat – och du är inbjuden. Change starts here! Nu söker vi en ekonomichef som ska leda, ansvara och utveckla universitets ekonomiavdelning. Ekonomiavdelningen är en av nio avdelningar inom universitetets gemensamma förvaltning. Förvaltningen svarar för service, ledning och samordning av vissa för universitetets gemensamma och övergripande frågor. Universitetsdirektören är universitetsförvaltningens chef, som tillsammans med ekonomichefen och övriga avdelningschefskollegor bildar förvaltningens ledningsgrupp. Förvaltningen befinner sig på en spännande resa, där fokus ligger på att utveckla och implementera nya, smarta arbetssätt. Genom att se över och förbättra våra gemensamma processer strävar vi efter att skapa en mer effektiv och innovativ arbetsmiljö som kan möta framtidens utmaningar och möjligheter. Ekonomiavdelningen har det övergripande ansvaret för processerna ekonomiadministration, budget, bokslut och prognos samt inköp/upphandling på hela universitetet. Avdelningen består sedan 2024 av två sektioner, ekonomiservice och sektionen för redovisning. I samverkan med ekonomifunktionerna på fakulteterna driver ekonomichefen arbetet för att en hög kvalitet i alla delar av ekonomikedjan ska ge ett stabilt underlag för beslutsfattande inom universitetet. Inom avdelningen finns drygt 30 anställda med placering både i Kalmar och Växjö. Vid universitetet arbetar totalt sett ca 60 personer med ekonomiadministration i olika former. Arbetsbeskrivning Som ekonomichef ska du arbeta med att förverkliga Linnéuniversitetets vision – en attraktiv och internationell kunskapsmiljö som odlar nyfikenhet, nytänkande, nytta och närhet. I denna anda ska du ansvara för och utveckla ekonomiadministrativa processer vid hela Linnéuniversitetet. Du leder avdelningens samlade ekonomiadministrativa arbete med hjälp av två sektionschefer och specialister kopplade till några nyckelekonomifunktioner. Vidare kommer en betydande del av din arbetstid att ägnas åt samarbete med universitetets planeringschef, eftersom verksamhetsplaneringen utgör en central del av dina arbetsuppgifter. Som ekonomichef får du ett betydelsefullt och viktigt uppdrag i en miljö som just nu präglas av förändring, utveckling, och nytänkande. I anställningen ansvarar du för bokslut och ekonomisk rapportering, systemförvaltning, systemutveckling, hantering av leverantörs- och kundreskontra och likvida medel, universitetsförvaltningens ekonomiadministration samt universitetets inköps- och upphandlingsfunktion. I stora drag är huvudsakliga arbetsuppgifter: • övergripande ansvar för hela redovisningsprocessen, övriga ekonomiadministrativa processer samt ekonomisk rapportering • vidareutveckling och drift av processer, system och rutiner gällande budget- och ekonomisystemet • information och utbildning i ekonomifrågor till universitets- och fakultetsledning, ekonomiadministrationen och övrig förvaltning • ansvar för utveckling av avdelningens personal • samarbeta med förvaltning, fakultetskanslier och kansliet för lärarutbildningen i syfte att stödja långsiktig utveckling av universitetets ekonomiska verksamhet • ansvar för samordning av universitetets försäkringar och stödet för universitetets resande • besluta i ärenden om universitetets stiftelseförvaltning och likvidhantering • föredragande i universitetets styrelse för ekonomiadministrativa frågor Låter det intressant? Gå in på vår hemsida för att läsa vad som krävs för anställningen! Du hittar annonsen HÄR Linnéuniversitetet har ambitionen att tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning och mångfald tillför organisationen. Registrera din ansökan via knappen "Ansök" längst ned i annonsen. De meriter Du åberopar ska Du styrka med intyg och de ska bifogas digitalt i din ansökan. Ansökan och övriga handlingar ska märkas med anställningens diarienummer. Alla handlingar som åberopas ska vara inkomna till universitetet senast kl. 23.59 sista ansökningsdagen. Vänligen notera att legitimation ska uppvisas vid intervjutillfället Vi undanber oss telefonsamtal från försäljare av jobbannonser.
Vi hanterar mer än leveranser, vi hanterar mening. PostNord är Sveriges kanske mest kända varumärke - och vi finns överallt. Det finns en stark drivkraft och vilja att ta brevet eller paketet ända fram. Vi är länken mellan människor och företag, och har en ambition att genom vårt jobb göra vardagen enklare för alla i Sverige. Du & Vi & Jobbet Som brevbärare är du pulsen i allt vi gör. Vi förändras med världen, men vårt samhällsuppdrag är detsamma idag som igår. Som sista länk i leveranskedjan är du en del av ett lagarbete och sammanhang där glädje och stolthet är vår kultur. I den här tjänsten kommer du även att vara en del av företagscenter och kommer att variera dina dagar med att ge service till våra företags- och privatkunder samt sortering. Den här tjänsten är en tidsbegränsad anställning med en sysselsättningsgrad på 70%. Anställningen startar vecka 26 och pågår fram till och med vecka 31. Dina arbetstider kommer att vara förlagda på eftermiddagen, måndag till fredag kl.12:00-17:30. Du kommer att utgå från Sandåsavägen 1, 572 36 Oskarshamn. Vad du kommer att göra - Sortera post. - Dela ut brev, mindre paket, tidningar och reklam med cykel, elcykel, högerstyrd bil, elfordon, moped, eller gåvagn. - Planera och genomföra din arbetsdag på bästa sätt utifrån dagens rutt. - Hjälpa både företags- och privatkunder med försändelser. - In- och utlämning av paket och värdeförsändelser. Vem du är - Självgående: Du vet vad du ska göra, och du gör det. - Gillar att vara ute: Om väder och vind biter ifrån, så biter du ihop och tillbaka. - Ordningsam och punktlig: Ordning och reda är viktigt för att säkerställa en god leverans i rätt tid. - God kondition och rörlighet: Du är i rörelse under stora delar av dagen. - Flexibel: Även om du följer en rutt så händer det ibland oplanerade saker som du behöver agera på. - Serviceinriktad: Säkerställer en god service även under hektiska perioder. - Du är unik: Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vad du tar med dig - Vana att arbeta självständigt och i team - God servicekänsla - Svenska i tal och skrift - B-Körkort: Van att köra och trygg i trafiken - Gymnasieexamen Varför vi finns PostNord är ett av Sveriges äldsta och största företag och vi har ett viktigt samhällsuppdrag, att säkerställa postservice till företag och privatpersoner i hela Sverige. Vi är i en ständig transformation och arbetar konsekvent med att utveckla både vårt erbjudande och våra medarbetare. Som den ledande leverantören av kommunikationslösningar till, från och inom Sverige förenklar vi vardagen för människor. Hos oss arbetar människor med olika bakgrund och erfarenheter och du blir en del av en arbetsplats som aktivt arbetar med mångfald. Vi är PostNord – ett fantastiskt företag att jobba och växa med. Läs mer på postnord.se. Vad väntar du på? Du ansöker genom att klicka på ”Ansök nu” och bifoga ditt CV. Se till att ha betyg redo från gymnasiet alternativ från högre utbildning när du påbörjar ansökan, dessa ska laddas upp i din ansökan och är viktigt för att du ska kunna gå vidare i processen. Om du har frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten, kontakta oss på [email protected]. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Rekrytering för denna tjänst sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. För Fackliga kontaktpersoner se Facklig kontakt | PostNord. Dygnet runt är vi på väg – från en människa till en annan, från ett företag till ett annat. Varje dag levererar vi över 4,5 miljoner brev och 600 000 paket. Varje försändelse är viktig – post, paket och logistik möjliggör relationer och affärer. Här får du vara med och påverka! PostNord är den ledande leverantören av paket- och logistiktjänster till, från och inom Norden. Vi är över 26 500 medarbetare och som en av Nordens största arbetsgivare tar vi ett stort socialt ansvar. Vi erbjuder en attraktiv och utvecklande arbetsplats där medarbetarna kan växa och trivas. Hos oss får du schyssta arbetsvillkor enligt kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och andra förmåner via vår egen personalstiftelse PostNord Plus. Vi prioriterar både våra kunder och våra medarbetare där vi tror att utvecklings- och karriärmöjligheter är grunden för att vara en attraktiv arbetsplats för anställda och helhetsleverantör för våra kunder. Vi leder branschen in i den koldioxidsnåla ekonomin, med målet att bli fossilfria till 2030. Vi arbetar kontinuerligt med att minska vår miljöpåverkan genom att investera i fossilfria transporter och utveckla hållbara lösningar för våra kunder och medarbetare. Med vår expertis och vårt unika distributionsnät utvecklar vi förutsättningar för framtidens kommunikation och handel.
Är du nyfiken på industribranschen och redo för ett nytt och spännande jobb? Vi på Framtiden söker nu dig som vill arbeta som produktionsmedarbetare! Hos oss får du en trygg introduktion, chans att lära dig jobbet från grunden och utvecklas i en roll där din insats gör skillnad varje dag! Om rollen Just nu har vi på Framtiden AB flera lediga jobb som produktionsmedarbetare. Jobben finns i närheten av Oskarshamn och start för anställningen kommer vara i september! Välkommen att skicka in din spontanansökan redan idag! I rollen som Produktionspersonal kommer du tillsammans med dina kollegor se till att produktionen och den dagliga driften rullar på som den ska. Arbetsgivaren står för en gedigen introduktion och upplärning samt utbildningar under arbetets gång. Som anställd kan du känner dig trygg med att du arbetar hos en arbetsgivare som lägger stor vikt vid säkerhetstänket på arbetsplatsen. Som anställd kan du känna dig trygg med att vi kommer göra vad vi kan för att du ska få en så bra start i arbetet som möjligt och att du ska trivas! Exempel på arbetsuppgifter: •Sedvanligt produktionsarbete i 6-skrift •Truckkörning •Både praktiska och administrativa arbetsuppgifter •Samarbeta med övrig produktionspersonal och ingenjörskollegor Din profil Vi söker efter dig som är en glad och nyfiken person som vill jobba som Produktionspersonal! Du lyssnar och lär dig och är noga med att följa rådande säkerhetsrutiner. Du är inte rädd för att be om hjälp och att våga fråga. Det förekommer många olika arbetsuppgifter i olika utrymmen, därför är det viktigt att du kan röra dig obehindrat i produktionsmiljön. Krav för tjänsten: •B-körkort •Svenska och engelska på grundläggande nivå Meriterande för tjänsten: •Egen bil för att kunna pendla till jobbet •Erfarenhet från produktions- eller montagejobb •Truckkort Hur du ansöker För att söka tjänsten, vänligen ansök via platsannonsen på: https://www.framtiden.com/. Du kan även mejla, ringa eller smsa till rekryterare: •William Henriksson: telefon 070-0151385 eller mejl [email protected] •Lisa Hannerz: telefon 073-5168995 eller mejl [email protected] Om Framtiden AB Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju order i Sverige. Som anställd på Framtiden omfattas du av kollektivavtal och du har en konsultchef som är tillgänglig om du har frågor och funderingar. Du kommer inledningsvis vara anställd konsult via Framtiden AB. Därefter finns mycket goda möjligheter att gå över i anställning direkt hos kundföretaget. Villkor Startdatum: September 2025 Omfattning: Heltid Antal tjänster: Minst 5 Urvalet sker löpande – välkommen in med din ansökan redan idag!
Är du nyfiken på industribranschen och redo för ett nytt och spännande jobb? Vi på Framtiden söker nu dig som vill arbeta som produktionspersonal! Hos oss får du en trygg introduktion, chans att lära dig jobbet från grunden och utvecklas i en roll där din insats gör skillnad varje dag! Om rollen Just nu har vi på Framtiden AB flera lediga jobb som produktionspersonal. Jobben finns i närheten av Oskarshamn och start för anställningen kommer vara i september! Välkommen att skicka in din spontanansökan redan idag! I rollen som Produktionspersonal kommer du tillsammans med dina kollegor se till att produktionen och den dagliga driften rullar på som den ska. Arbetsgivaren står för en gedigen introduktion och upplärning samt utbildningar under arbetets gång. Som anställd kan du känner dig trygg med att du arbetar hos en arbetsgivare som lägger stor vikt vid säkerhetstänket på arbetsplatsen. Som anställd kan du känna dig trygg med att vi kommer göra vad vi kan för att du ska få en så bra start i arbetet som möjligt och att du ska trivas! Exempel på arbetsuppgifter: •Sedvanligt produktionsarbete i 5-skrift som ska bli 6-skift •Truckkörning och travers •Både praktiska och administrativa arbetsuppgifter •Samarbeta med övrig produktionspersonal och ingenjörskollegor Din profil Vi söker efter dig som är en glad och nyfiken person som vill jobba som Produktionspersonal! Du lyssnar och lär dig och är noga med att följa rådande säkerhetsrutiner. Du är inte rädd för att be om hjälp och att våga fråga. Det förekommer många olika arbetsuppgifter i olika utrymmen, därför är det viktigt att du kan röra dig obehindrat i produktionsmiljön. Krav för tjänsten: •B-körkort •Svenska och engelska på grundläggande nivå För att påbörja din anställning kommer du behöva genomföra ett drogtest vars resultat godkänns av arbetsgivaren. Meriterande för tjänsten: •Egen bil för att kunna pendla till jobbet •Erfarenhet från produktions- eller montagejobb •Truckkort och/eller traverskort Hur du ansöker För att söka tjänsten, vänligen ansök via platsannonsen på: https://www.framtiden.com/. Du kan även mejla, ringa eller smsa till rekryterare: •William Henriksson: telefon 070-0151385 eller mejl [email protected] •Lisa Hannerz: telefon 073-5168995 eller mejl [email protected] Om Framtiden AB Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju order i Sverige. Som anställd på Framtiden omfattas du av kollektivavtal och du har en konsultchef som är tillgänglig om du har frågor och funderingar. Du kommer inledningsvis vara anställd konsult via Framtiden AB. Därefter finns mycket goda möjligheter att gå över i anställning direkt hos kundföretaget. Villkor Startdatum: September 2025 Omfattning: Heltid Arbetstider: Varierande (dag/kväll/vardag/helg)Antal tjänster: Minst 5 Urvalet sker löpande – välkommen in med din ansökan redan idag!
Är du nyfiken på industribranschen och redo för ett nytt och spännande jobb? Vi på Framtiden söker nu dig som vill arbeta som produktionspersonal! Hos oss får du en trygg introduktion, chans att lära dig jobbet från grunden och utvecklas i en roll där din insats gör skillnad varje dag! Om rollen Just nu har vi på Framtiden AB flera lediga jobb som produktionspersonal. Jobben finns i närheten av Oskarshamn och start för anställningen kommer vara i september! Välkommen att skicka in din spontanansökan redan idag! I rollen som Produktionspersonal kommer du tillsammans med dina kollegor se till att produktionen och den dagliga driften rullar på som den ska. Arbetsgivaren står för en gedigen introduktion och upplärning samt utbildningar under arbetets gång. Som anställd kan du känner dig trygg med att du arbetar hos en arbetsgivare som lägger stor vikt vid säkerhetstänket på arbetsplatsen. Som anställd kan du känna dig trygg med att vi kommer göra vad vi kan för att du ska få en så bra start i arbetet som möjligt och att du ska trivas! Exempel på arbetsuppgifter: •Sedvanligt produktionsarbete i 5-skift som ska bli 6-skrift •Truckkörning •Både praktiska och administrativa arbetsuppgifter •Samarbeta med övrig produktionspersonal och ingenjörskollegor Din profil Vi söker efter dig som är en glad och nyfiken person som vill jobba som Produktionspersonal! Du lyssnar och lär dig och är noga med att följa rådande säkerhetsrutiner. Du är inte rädd för att be om hjälp och att våga fråga. Det förekommer många olika arbetsuppgifter i olika utrymmen, därför är det viktigt att du kan röra dig obehindrat i produktionsmiljön. Krav för tjänsten: •B-körkort •Svenska och engelska på grundläggande nivå För att påbörja din anställning kommer du behöva genomföra ett drogtest vars resultat godkänns av arbetsgivaren. Meriterande för tjänsten: •Egen bil för att kunna pendla till jobbet •Erfarenhet från produktions- eller montagejobb •Truckkort och/eller traverskort Hur du ansöker För att söka tjänsten, vänligen ansök via platsannonsen på: https://www.framtiden.com/. Du kan även mejla, ringa eller smsa till rekryterare: •William Henriksson: telefon 070-0151385 eller mejl [email protected] •Lisa Hannerz: telefon 073-5168995 eller mejl [email protected] Om Framtiden AB Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju order i Sverige. Som anställd via Framtiden omfattas du av kollektivavtal och du har en konsultchef som är tillgänglig om du har frågor och funderingar. Du kommer inledningsvis vara anställd konsult via Framtiden AB. Därefter finns mycket goda möjligheter att gå över i anställning direkt hos kundföretaget. Villkor Startdatum: September 2025 Omfattning: Heltid Arbetstider: Varierande (dag/kväll/vardag/helg)Antal tjänster: Minst 5 Urvalet sker löpande – välkommen in med din ansökan redan idag!
Välj ett jobb för att visa detaljer