Nattreceptionist Elite Park Hotel, Växjö
Elite Hotels Of Sweden AB
Hotellreceptionister m.fl.

Hotellreceptionen har en central funktion på våra hotell. De flesta gäster har någon form av kontakt med receptionen under sin vistelse och det är viktigt att du är bekväm i rollen med att vara ansiktet utåt. Vi söker dig som har en bra känsla för god service, kvalitet och värdskap. I arbetsuppgifterna ingår in- och utcheckning, bokningar, mail, hantering av telefonväxel samt att hålla god ordning i receptionen. Meriterande är om du har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter tidigare och även om du har erfarenhet av att arbeta i något hotellsystem. Praktikaliteter: Arbetstider: cirka 22.00-07.00, vardagar och helger Omfattning: deltid, sysselsättningsgrad cirka 60% Start: omgående Lön: enligt kollektivavtal För frågor om tjänsten kontakta: Stina Ingvarsson via mail, [email protected] Sista ansökningsdag: Urval kommer att ske löpande, vi rekommenderar därför att du inte väntar med din ansökan! Vi ser fram emot att höra från dig!

3 juli 2025
Sista ansökan:
20 december 2025
Sjuksköterskor sökes för bemanning i Växjö trakten!
Sanandum AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Om Tjänsten Information om uppdraget: Som sjuksköterska hos Sanandum kommer du att ha möjligheten att arbeta inom olika vårdmiljöer i Växjö samt närliggande kommuner och regioner. Du har flexibilitet att välja arbetsplats beroende på dina preferenser. Dina arbetsuppgifter kan variera och inkludera allt från akutsjukvård till äldreomsorg, vilket ger dig en bred och varierande erfarenhet. Arbetstid: Variera beroende på uppdrag Boende: Vi kan hjälpa dig med boende om du är bosatt på annan ort. Sanandum ombesörjer hela boendeprocessen åt dig. Kvalifikationer: Vi ser att du som söker till detta uppdrag har minst 2 års erfarenhet som sjuksköterska. Som person är du positiv, arbetsam och har lätt för att ta till dig ny information och nya riktlinjer. Ersättning: Vi tillämpar individuell ersättning. Vi tar hänsyn till antal år i yrket, specifik kompetens, vidareutbildningar, tillgänglighet samt behov av resa och boende. Vi ser möjligheterna som goda att detta uppdrag kan ge lite extra hög ersättning om tillgänglighet och kompetens bedöms som god. Vi ser fram emot din ansökan och att du blir en del av oss på Sanandum i Uppsala! Företagsbeskrivning Företag inom vårdbemanning är olika. Liksom människorna vi jobbar med. Som anställd hos Sanandum ska du känna dig som en del av just Sanandum. Vi gör det genom regelbundna träffar mellan dig och din konsultchef, från formella möten, informella middagar och fikastunder till AW´s och gemensamma utbildningar. Vårt mål är att utbilda dig i vad vi jobbar med, nämligen vårdbemanning. Kunskap är makt att välja rätt. Utan kunskap riskerar du att ta fel beslut. Med hjälp av kunskap får magkänslan stöd av hjärnan, och då är vi övertygade om att du kommer välja att jobba för Sanandum. För att läsa mer om våra personalförmåner som - Tjänstepension - Boende - Friskvårdbidrag - Resor - etc. Besök vår hemsida Vill du med på resan? Sanandum´s 5 budord till dig som sjuksköterska: · COMPETENCE Vi är nyfikna. Vi förstår och kan identifiera kompetens när vi ser den. Allt för många bemanningsföretag brister i kopplingen mellan den kompetens en vårdgivare söker och den kompetens du som sjuksköterska besitter. Vi vet skillnaden och säkerställer att din kompetens tas tillvara på så att vårdgivaren får exakt den hjälp denne behöver för stunden. · PEOPLE Arbete är världens äldsta anledning att träffas, att samarbeta. Vi vill investera i människor som är lika bra som oss. Eller vill bli. Företrädare för Sanandum är i alla lägen professionella, ansvarstagande med en hög grad av social och klinisk kompetens. · QUALITY Systematiskt kvalitetsarbete är en naturlig del av Sanandums arbetssätt. Intet kvalitetsarbete, ingen förbättring. Ingen förbättring, inget framåtskridande. Vi är sedan star certifierade enligt ISO 9+001 samt 14001 (Kvalitet och miljö). · KNOWLEDGE Kunskap är makt att välja. Välja rätt. Utan kunskap riskerar du att ta fel beslut. Med hjälp av kunskap får magkänslan stöd av hjärnan, och du väljer Sanandum som din arbetsgivare. Vårt mål är att utbilda dig i vårt arbete, nämligen vårdbemanning. Hur tänker vi? När det dags att ta steget? Vart vänder man sig om man vill ha den högst ersättningen eller det mest intressanta uppdraget? Vi är transparenta och delar gärna med oss av vår kunskap om branschen. · EXPERIENCE Din upplevelse som anställd hos Sanandum betyder allt för oss. Vi mäter därför din upplevelse av oss som arbetsgivare löpande för att utvärder arbtsätt i vår ständiga jakt efter bättre och kvalitetssäkrade processer.

3 juli 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Vi söker talanger inom försäljning och marknadsföring med start i augusti!
Studentconsulting Sweden AB (Publ)
Telefonförsäljare m.fl.

Har du vad som krävs för att bli en stjärnsäljare? Är du skicklig på att bygga starka kundrelationer och har lätt för kommunikation? Kickstarta våren med en ny arbetsplats och bli en del av ett engagerat samt ambitiöst team! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att sälja och skräddarsy en helhetslösning av digital marknadsföring åt andra företag i landet. Du hjälper både befintliga såsom nya kunder med att utveckla deras marknadsföring och pådriva deras digitala räckvidd. Förutom en spännande möjlighet inom en spännande bransch så kommer du till en attraktiv samt trygg arbetsplats. Företaget värdesätter sin kultur högt, och fokuserar på att vara en utvecklande och stimulerande arbetsgivare. Det finns goda möjligheter att utvecklas och klättra inom bolaget. Med tjänsten får man en djupgående introduktion så att du känner redo inför första försäljningssamtalet. Du kommer att anställas direkt av kund, som i denna annons valt att hålla sig anonym. Du kommer under rekryteringsprocessen informeras kring vilket företaget är, men vi uppskattar att detta förblir anonymt under hela vår rekrytering. Vi tillämpar löpande urval och tillsättningar. Arbetet är på heltid, med start i slutet av augusti 2025. Arbetsplatsen är belagd i Växjö, där du jobbar på kontor med resterande kollegor DETTA SÖKER VI Vi söker nu deras nya lösningsorienterade och prestigelösa arbetare till företagets säljteam. Som person är du social och trivs med att arbeta serviceinriktat, med målet att skapa nöjda kunder. Du arbetar strukturerat och effektivt samt har ett stort intresse för försäljning. Vi söker dig som har minst ett halvårs arbetslivserfarenhet av kundkontakt, gärna inom försäljning. Du är bekväm med att kommunicera både muntligt och skriftligt samt behärskar svenska i tal och skrift. Ingen eftergymnasial utbildning krävs. Låter detta som en roll för dig? Ansök redan idag! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

3 juli 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Senior Finance-konsult Microsoft Dynamics 365 F&SCM
Fellowmind Sweden AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

”-I min roll som finance-konsult måste jag förstå kundens verksamhetsprocesser för att i affärssystemet designa finanslösningen på bästa möjliga sätt. Det är en utmanande och rolig roll där du förväntas ta eget ansvar och tillsammans med kollegor både inom och utanför finansområdet, driver projekt i mål. Vi lyssnar på varandras erfarenheter, kunskaper och idéer för att tillsammans göra ett bra jobb. Oavsett sammanhang så upplever man sig aldrig som ensam i sin roll, utan det finns alltid kollegor runtomkring som stöttar. Fellowmind har en öppen och vänlig kultur som bidrar till en stark teamkänsla och i det viljan att göra det bästa både för kollegor och kunder.” Så beskriver Sara varför hon stormtrivs i rollen som finance-konsult hos oss på Fellowmind. Om tjänsten Fellowmind fortsätter att växa och nu söker vi fler applikationskonsulter till vårt affärsområde Enterprise. Vi jobbar framförallt med ERP-systemet Microsoft Dynamics 365 for Finance and Supply Chain Management (F&SCM) men rör oss i hela Microsofts plattform. Som finance-konsult kommer du hjälpa våra kunder att utveckla och förbättra sina finansiella affärsprocesser, både genom nyimplementationer och i projekt hos befintlig kund. Arbetsuppgifterna är varierande och inom ett brett spektrum med allt från förstudie och driva workshops till testning, parametersättning, migrering av data och coacha kunderna vidare i sina verksamhetsprocesser. Allt i syfte att hjälpa kunderna att få ut det bästa ut sitt ERP. Vi är över 100 medarbetare i affärsområdet Enterprise, varav 20+ framför allt jobbar inom finansströmmarna. Vi jobbar tillsammans i och över våra team vilket gör att du får massor av trevliga kollegor som du kommer jobba mer eller mindre nära med över tid. Det viktigaste är att du aldrig är ensam och alla våra leveranser står vi för tillsammans. Redan innan första arbetsdagen blir du tilldelad en mentor som kommer att stötta dig både i arbetsuppgifterna och i Fellowminds värderingar, detta även om du är senior då vi är övertygade om att denna delen av din onboarding är avgörande för att du ska få den där härliga starten på ditt nya jobb. Däröver kommer du och din närmsta ledare att sätta en utvecklingsplan för dig som stäms av månadsvis. Vi söker dig som: Har ett stort intresse för affärssystem och finansprocesser Idag arbetar som finanskonsult inom Dynamics 365 F&SCM och gjort det i minst 3 år, men gärna längre än så Har ett affärsmässigt förhållningssätt samt motiveras av tydliga mål och resultat Har en god samarbetsförmåga och är en teamplayer ut i fingerspetsarna Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Det praktiska Start: Gärna omgående, men vi har givetvis förståelse för att du har en uppsägningstid som vi behöver ta hänsyn till. Omfattning: Heltid, kontorstider, men vi är väldigt flexibla här och utgår från att det ska fungera för alla parter. Placering: På något av våra kontor i Malmö, Göteborg, Stockholm, Halmstad, Helsingborg, Växjö eller Jönköping. (Och förresten om du råkar sitta på annan ort är vi öppna för det också, men då kan vi inte erbjuda något av våra trevliga kontor, utan snarare hemmakontor) Rekryteringsprocessen kommer att bestå av telefonintervju, djupintervju, tester/case och referenstagning.

3 juli 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Redovisningschef till Elcare Nordic i Växjö
Maxkompetens Sverige AB
Ekonomi- och finanschefer

Trivs du med ordning och struktur, men också med att leda andra och driva förbättringar? Då kan du vara den vi söker som vår nya redovisningschef! Hos Elcare Nordic får du jobba i ett internationellt bolag i tillväxt - med korta beslutsvägar, engagerade kollegor och möjlighet att verkligen påverka. Dina arbetsuppgifter Som redovisningschef hos Elcare Nordic får du en nyckelroll i vår ekonomiavdelning med ansvar för att säkerställa korrekt och effektiv redovisning i enlighet med gällande regelverk. Du kommer också att leda och coacha vårt Claim-team med sex medarbetare, där du får användning av både ditt ledarskap och din förmåga att skapa struktur och arbetsglädje. Du arbetar nära våra produktionsteam, våra interna stödfunktioner samt externa kontakter - inte minst vårt outsourcade ekonomiteam i Indien. Här krävs både god samarbetsförmåga och kommunikativ skicklighet, på både svenska och engelska. Dina ansvarsområden omfattar bland annat: Säkerställa att redovisningen följer aktuella regelverk och principer. Vara stödperson och kontakt för din personalgrupp vid frågor om fakturor och bokföring. Leda och utveckla Claim-teamet (personalansvar, uppföljning, stöd i vardagen). Se till att slutförda aktiviteter rapporteras, faktureras och följs upp tills betalning skett. Löpande avstämningar av balanskonton och uppföljning av avsättningar. Hantering av moms- och skattedeklarationer samt rapportering till t.ex. SCB. Analysera reskontror och följa upp förfallna kundposter. Delta i periodavstämningar och stödja vid bokslutsarbete. Ansvara för rapportering till koncernen, exempelvis avsättningar och analys av resultat. Vara ett bollplank till vår CFO, t.ex. i budgetprocessen. Samarbete med andra delar av verksamheten - t.ex. produktion och support. Du gör inte hela bokslutsarbetet själv, men du ansvarar för din del och jobbar nära andra på ekonomiavdelningen. Din profil Vi tror att du gillar struktur och har ett öga för detaljer - men också att du är bra på att se helheten. Du har jobbat med redovisning i flera år och är trygg i din kompetens. Du har erfarenhet av personalansvar, och tycker det är både roligt och viktigt att skapa en bra stämning i gruppen. Vi ser gärna att du har: Eftergymnasial ekonomisk utbildning - eller motsvarande erfarenhet. Vana från kvalificerat redovisningsarbete. Tidigare erfarenhet av att leda ett team. God kommunikationsförmåga, både på svenska och engelska (norska är ett plus!). Bra koll på Excel och gärna erfarenhet av SAP eller liknande affärssystem. Som person är du lugn, stabil och lösningsfokuserad. Du gillar att få saker gjorda, men uppskattar också att bolla idéer och samarbeta med andra. Vi erbjuder dig Hos Elcare Nordic får du en roll med stort ansvar, men också mycket frihet. Du kommer till ett bolag i tillväxt där det finns tydliga strukturer, men också stort utrymme att påverka och driva förbättringar. Vi har nyligen flyttat in i nyrenoverade lokaler på Arabygatan i Växjö - anpassade för både fokus och samarbete - där du arbetar nära dina närmaste kollegor inom ekonomi, inklusive vår CFO och controller. Vår företagskultur beskrivs ofta som hjälpsam, stabil och lösningsfokuserad. Här jobbar vi tätt mellan avdelningar, med korta beslutsvägar och en prestigelös inställning. Du blir en viktig del av både den lokala verksamheten och det internationella samarbetet - och vi välkomnar dina idéer. Hos oss får du: En självständig roll med stort förtroende och möjlighet att påverka Kollegor på plats i Växjö - bland annat CFO och controller - vilket ger nära samarbete En platt organisation där förbättringsförslag uppskattas 38 timmars arbetsvecka och 30 semesterdagar Friskvårdsbidrag och kollektivavtal (Unionen) Möjlighet till hybridarbete efter introduktion Övrig information Vi erbjuder dig en roll där du får jobba nära verksamheten - samtidigt som du är en viktig del i att säkerställa kvalitet och tydlighet i ekonomin. Du får stor frihet under ansvar och blir en del av en organisation som uppmuntrar egna initiativ. Startdatum: Enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid, tillsvidare. Placeringsort: Växjö, delvis hybrid. Kollektivavtal: Unionen. Elcare Nordic har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna rekryteringsprocess. Om du har frågor om företaget eller tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Nathalie Stjärned på [email protected] eller på telefon 073 320 56 35. Urval och intervjuer sker löpande, så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag! På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten via Maxkompetens hemsida. Om Maxkompetens Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri. Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Om kunden Elcare Nordic är Nordens ledande servicepartner inom IT och hemelektronik. Vi arbetar med auktoriserad service för flera av världens mest välkända varumärken - på allt från datorer, mobiltelefoner och TV-apparater till hushållsprodukter och professionell elektronik. Med över 300 anställda och tusentals reparationer varje dag är vi en nyckelspelare i en bransch som ständigt utvecklas. Vår service präglas av kvalitet, snabbhet och trygghet - där varje ärende hanteras med stort engagemang och teknisk kompetens. Vi är verksamma i hela Norden och samarbetar med både tillverkare, återförsäljare och försäkringsbolag. Hos oss möts du av en stabil och lösningsfokuserad kultur, där teknik, affär och kundnöjdhet alltid går hand i hand. Läs gärna mer på elcare.com

3 juli 2025
Sista ansökan:
4 augusti 2025
ERP-Projektledare Microsoft Dynamics 365 F&SCM
Fellowmind Sweden AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

”Projektledare – en mångfacetterad roll i ett föränderligt landskap”. Så beskriver Johan sin roll som projektledare på Fellowmind. Projektledarollen är under ständig förändring/förädling i samarbete med kund, kollegor och leverantörer. Tillsammans skapar vi, med hjälp av verktyg & metodik, förutsättningarna för att leva upp till och överträffa våra egna ambitioner att hjälpa våra kunder på deras digitaliseringsresa. Projektledarrollen är ständigt i rörelse vilket är en del av det som gör den så spännande och som vi hoppas sporrar dig till att bli vår nästa projektledare. Om tjänsten I rollen som projektledare arbetar du tätt med hela projektorganisationen, både med det egna teamet och kundens. Det gäller att från start bygga upp ett förtroende hos kunden, vilket görs genom bra framdrift, god ordning och tydlig kommunikation. Projektledaren har det övergripande ansvaret för projektet avseende framdrift, uppföljning och resultat. Därtill får projektledaren stöd med planering och uppföljning av det vi kallar strömledare samt lösningsarkitekter inom projektet. ”Idag använder jag mer mycket mer av min tid till att säkerställa att teamet har rätt förutsättningar på plats för att kunna utföra sin områdesexpertis och gemensamt styra oss mot målet. Det gäller att kunna vara inlyssnande och coachande, må det vara kring resursbrister, nya delprojekt, förändringar av scope eller tidplan. Utmaningarna behöver hanteras och det på tid, budget och med kvalitet. ” - menar Johan. I den här rollen kommer till en början att ligga på implementationsprojekt men där du kommer fortsätta att jobba långsiktigt med kunderna och driva förändringsprojekt och det kontinuerliga förbättringsarbetet. Vilka är då Fellowmind och vad arbetar vi med? Jo, vi på Fellowmind hjälper till att göra den digitala transformationen snabbare för våra kunder genom att använda Microsoft-molnlösningar, uppmuntrar smidig utveckling, implementera integrerade plattformar och hjälper slutanvändarna att lära och anpassa sig. Vi får människor att trivas med att arbeta med teknologi och får teknologin att fungera för dem. En vital del av det är affärssystem och inom just Microsoft Dynamics 365 F&SCM är vi Sveriges största partner med över 100 konsulter. Vi söker dig som: Idag arbetar i en projektledarroll inom ERP, antingen i en konsultorganisation eller det vi kallar kundsidan, och gjort det i minst 3 år. Har en coachande ledarstil och är bra på att lyfta andras prestationer. Är strukturerad och har ett tydligt processtänk med ett stort intresse för verksamhet, affärsprocesser och flöden. Är en fena på det kommunikativa och har lätt för att skapa förtroende och anpassa dig efter mottagaren. Då du kommer jobba både internationellt och nationellt är det en förutsättning att du kommunicerar obehindrat på både engelska och svenska. Vi har en agil projektmetodik som du både kommer att arbeta enligt, och utveckla tillsammans med dina projektledarkollegor. Givetvis är det även en fördel om du har en bakgrund inom Dynamics 365 F&SCM eller F&O och AX som det hette i tidigare versioner, men du kan likväl komma från annat ERP (till exempel NAV/Business Central, Jeeves, M3, Visma, IFS, SAP) alternativt någon ISV/3:e parts-lösning. Det praktiska Start: Gärna så snart som möjligt, men vi har förståelse för att du har uppsägningstid att ta hänsyn till. Omfattning: Heltid, kontorstider, men vi är givetvis flexibla och utgår från att det ska fungera för alla parter. Placering: På något av våra centrala kontor i Malmö, Göteborg, Stockholm, Halmstad, Jönköping, Växjö eller Helsingborg. Resor är en naturlig del av rollen. Rekryteringsprocessen kommer bestå av telefonintervju, djupintervjuer, test och referenstagning. Vi tillämpar löpande urval och läser alla ansökningar löpande.

3 juli 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Vi söker svetsare till expansivt företag!
TopWork Sverige AB
Svetsare och gasskärare

TopWork söker nu svetsare till kund i Markaryd! TopWork söker en skicklig och engagerad svetsare för ett spännande uppdrag i Markaryd. Är du en erfaren svetsare som vill bli en del av ett härligt team och arbeta i en varierande roll? Då kan det här vara jobbet för dig!   Om tjänsten Du kommer att arbeta med olika typer av svetsarbeten, främst MIG/MAG, och med varierande material och projekt. Du kommer att arbeta nära kollegor i en dynamisk och positiv arbetsmiljö där noggrannhet och kvalitet alltid står i fokus.  Vi söker dig som: Har erfarenhet av svetsning, gärna inom MIG/MAG och punktsvetsning Kan läsa och förstå ritningar. Är noggrann, ansvarstagande och har öga för detaljer. Trivs med att arbeta både självständigt och i team.   Din karriär hos TopWork – Det här kan du förvänta dig: En trevlig och stöttande arbetsmiljö där teamwork står i fokus. Personligt stöd – Som anställd hos oss får du en personlig kontaktperson som hjälper dig genom hela din anställningstid. Kompetensutveckling – Möjlighet till utveckling inom ditt yrke, så att du kan växa tillsammans med oss.   Är du den vi söker? Ansök redan idag och bli en del av vårt team! Tjänsten inleds hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete

3 juli 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Säljare till färdigt säljkoncept!
Partnerverket Sverige AB
Företagssäljare

Gillar du att göra affärer och är en driven säljare? Är du nyfiken och sugen på att driva eget företag? Välkommen att bli en del av Skyltstället och vårt grymma team av företagare runt om i Sverige! Skyltstället erbjuder dig som säljare/franchisetagare ett unikt koncept, där du blir egen företagare, med lågt risktagande och en enkel uppstart. Du säljer! – våra upphandlade leverantörer producerar! Du kan göra affärer från dag 1! Skyltstället är ledande i Sverige inom skylt och synlighet för företag och organisationer. Vi är en rikstäckande franchisekedja med lokala kontor från söder till norr. Varje lokalkontor är en helhetsleverantör inom varumärkesprofilering, med erbjudande av reklam/profil/marknadsprodukter och framför allt skyltar för inne/utemiljö och event. Din roll som säljare/ franchisetagare är att arbeta proaktivt med att söka upp nya kunder och sälja företagets produkter och tjänster men också att skapa relation med befintliga kunder och ta hand om inkommande leads. Du är ansvarig för hela säljprocessen från beställning till installation. Genom att bli en del av en kedja får du tillgång till ett beprövat och framgångsrikts koncept. Förhandlingarna med leverantörer är redan klara och vi kan lova dig att du får tillgång till marknadens största och bredaste produktportfölj. För att hjälpa dig i ditt arbete har vi tagit fram ett proffsigt och enkelt affärssystem, en plattform med allt du behöver i ditt arbete. Dessutom får du utbildning och tillgång till support och stöttning av oss på servicekontoret samt av alla andra säljare/franchisetagare inom Skyltstället. Hos oss är du aldrig ensam. Arbetet är fritt och omväxlande arbete. Du planerar ditt arbete och din tid. Det är du som bestämmer hur bra din verksamhet ska bli och hur mycket pengar du ska tjäna! Med Skyltställets produktportfölj i ryggen, i en bransch med stor målgrupp, finns inget stopp. För att trivas som säljare/franchisetagare gillar du att göra affärer. Du är en duktig säljare, som är medveten om att hög aktivitet, driv men även uthållighet ger resultat. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av B2B-försäljning med fokus på relationsförsäljning. Du är kontaktskapande, framåt och orädd, har god kännedom om det lokala området och får gärna ha ett etablerat nätverk. Vi har inget krav på att du varit verksam inom branschen sedan innan eller har erfarenhet av eget företagande, även om det är meriterande. Du innehar B-körkort, behärska svenska i tal och skrift. Viktigast är din personlighet och att du förstår att avgörande för din framgång som försäljningsansvarig/franchisetagare är ditt engagemang, ditt driv och ditt kundfokus. Är det dags nu? Ta chansen och bli en del av Skyltstället! När du skickat in din intresseanmälan kontaktar vi dig, för att berätta mer och för att prata om just dina möjligheter till eget företagande inom Skyltstället!

3 juli 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Key Account Manager sökes till Martin & Servera i Växjö
Martin & Servera AB
Företagssäljare

Kan du sälja med omtanke? Vi på Martin & Servera levererar mat, dryck och tjänster till restauranger och storkök, över hela Sverige. Som marknadsledare driver vi utvecklingen framåt och jobbar varje dag hårt för att göra varje dag lite godare, alltid på ett sätt som skapar en mer hållbar bransch. Och som Key Account Manager är du en viktig del av helheten. I ditt säljarbete bygger du goda relationer med våra kunder, utifrån deras behov och din passion för mat och dryck. Med omtanke om kunderna och kunskap om deras vardag, stärker och breddar du deras affärer, på kort och lång sikt. Du blir också en del av en stark intern gemenskap där vi jobbar tillsammans, stöttar varandra och har roligt ihop. Vi utökar nu vår organisation med ytterligare en Key Account Manager som ska utöka vår kundbas i Småland. Ett hållbarhetsarbete i framkant. För oss är hållbarhet inte bara ett fint ord utan en självklar del av precis hela vår verksamhet. Hos oss blir du en viktig del av det arbete som vi tillsammans gör varje dag för att bidra till en hållbar framtid. Stabilt och långsiktigt.                                                                                                     Vi har en stark och långsiktig ägare i form av familjeägda Axel Johnson, vilket skapar både trygghet och stora utvecklingsmöjligheter. En varierande vardag. Du skapar goda relationer, räknar på affärer, driver försäljning och bidrar till lönsam tillväxt. Att stötta och utveckla våra kunders verksamhet, ha koll på trender och koppla ihop våra kunder med våra specialistbolag, är en naturlig del av jobbet. Hos oss får du en händelserik och varierande vardag där din kompetens är viktig. Du utgår hemifrån och ditt försäljningsområde är Växjö med omnejd.   Vi erbjuder dig. Hos oss får du ett spännande jobb med goda förmåner som till exempel ett generöst friskvårdsbidrag, sjukvårdande bidrag och lunchsubvention. Vi utmanar oss själva och värdesätter prestationer på samma sätt som vi värnar om en bra balans mellan jobb och privatliv. Vi erbjuder möjlighet till distansarbete två dagar i veckan. För oss är det viktigt med en trygg och säker arbetsmiljö, därför utför vi slumpmässiga drog- och alkoholtester på våra arbetsplatser. För att lyckas i rollen ser vi att du har • Ett stort intresse för människor och är duktig på att skapa goda relationer. • Ett genuint intresse för mat och dryck är ett stort plus. • En eftergymnasial utbildning och erfarenhet av att jobba i CRM är meriterande. • Erfarenhet från tidigare arbete inom försäljning. • Ett boende i Växjö med omnejd. • B-körkort är ett krav för rollen. Hur går rekryteringen till? Vi jobbar aktivt för mångfald och ser olikheter mellan människor som en styrka. Med målet att spegla våra kunder och samhället vi verkar i, söker vi människor i alla åldrar och med olika bakgrunder. I alla våra rekryteringar använder vi oss av personlighetstest. Det är för att kunna jämföra kandidater på ett så rättvist sätt som möjligt. Vi gör också bakgrundskontroller. Läs mer om rekryteringsprocessen här. Sista ansökningsdag: 10 augusti 2025 Tillträde: Enligt överenskommelse Anställningsform: Tillsvidareanställning, vi tillämpar 6 månaders provanställning Sysselsättningsgrad: Heltid, 100% Bolag: Martin & Servera Restauranghandel AB Adress: Österängsvägen 4, Jönköping Kontakt: Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Cecilia Ullgren på [email protected], nås från vecka 32. Då det är sommar och semestertider kommer vi att starta urvalsarbetet först i mitten av augusti. Vi tar ej emot ansökningar via brev/mejl. Martin & Servera är Sveriges ledande restauranggrossist och levererar dagligen drycker, färskvaror, livsmedel, utrustning, tjänster och kunskap till restauranger och storkök. Martin & Servera-gruppen består av moderbolaget Martin & Servera samt dotterbolagen Martin & Servera Restauranghandel med restaurangbutiker, Martin & Servera Logistik, Galatea och Sorundahallarna. Tillsammans gör vi på Martin & Servera-gruppen skillnad för alla som älskar mat och dryck. Med omtanke om varandra, våra kunder och vår planet gör vi varje dag lite godare. Som medarbetare hos oss är du en viktig del av vår framgång. Här tas dina erfarenheter, idéer och kunskaper tillvara och vi växer och utvecklas tillsammans. Välkommen till oss.

3 juli 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Ditt nya dagjobb? Sjuksköterska på medicinmottagning!
REGION KRONOBERG
Grundutbildade sjuksköterskor

I Region Kronoberg är vi 6500 personer som jobbar för kronobergarnas bästa – varje dag! Vi ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur i länet. Vårt mål är att våra medarbetare ska trivas, växa i sin yrkesroll och kunna påverka sin arbetsvardag. Medicinkliniken i Ljungby utgörs av ca 150 medarbetare inom olika professioner. Här bedrivs sluten och specialiserad vård inom internmedicin. På medicinkliniken står vi för en robust verksamhet, säker vård och stolta medarbetare. Tillsammans skapar vi den bästa medicinkliniken! Välkommen till ett stimulerande arbete där du får möjlighet att utveckla dig själv samtidigt som du bidrar till att göra verklig skillnad för våra patienter. Är du sjuksköterska och nyfiken på mottagningsarbete inom specialistsjukvård? Då är du välkommen att söka tjänsten hos oss på medicinmottagningen i Ljungby! ARBETSUPPGIFTER Som sjuksköterska hos oss är du en viktig del av ett engagerat team. Hos oss erbjuds du en mångsidig och spännande vardag, med balans mellan patientkontakt och administrativa uppgifter. Tjänsten består främst av arbete på neuro- och AK-mottagning samt telefonrådgivning i TeleQ. Efter upplärning på AK-mottagningen kommer du självständigt att ordinera och dosjustera antikoagulantia som exempelvis Waran och andra läkemedel. I telefonrådgivningen ger du värdefulla råd och stöd till patienter inom både neurologi och andra områden inom internmedicin. Hos oss på medicinmottagningen samarbetar du med undersköterskor, läkare och andra professioner kring patienten. Även utvecklingsarbete, patientsäkerhetsarbete samt dialog och kontakt internt/externt inkluderas. Hos oss får du en unik möjlighet att utveckla din kompetens och ta del av en varierad arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik! KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska och är intresserad av att arbeta inom medicinsk öppenvård. Som person är du ansvarstagande, flexibel och serviceinriktad. Du har du ett gott bemötande mot både patienter och kollegor. Vidare har du god kommunikativ förmåga, god datorvana och mycket goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Frågor om specifika jobb besvaras av den rekryterare eller kontaktperson som anges i annonsen. För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Informationen du anger kan komma att lämnas ut avseende regler för allmän handling enligt offentlighetsprincipen och dina uppgifter behandlas enligt Dataskyddsförordningen (GDPR). Kontakta ansvarig rekryterare hos Region Kronoberg vid skyddad identitet för vidare information om hur du ansöker och hantering av dina personuppgifter. Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.

3 juli 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025