Rehabteam söker arbetsterapeut i Södra Sverige
Klara T AB
Arbetsterapeuter

Vill du bli arbetsterapeut i vårt rehabteam? Vi söker nu en engagerad arbetsterapeut till vårt rehabteam i Södra Sverige. Tjänsten är ett vikariat på minst ett halvår på ett Särskilt boende för äldre (SÄBO) och särskilt boende socialpsykiatri (IoF) i Växjö. Klara Rehab består idag utav ett team på ca 30 fysio- och arbetsterapeuter som arbetar konsultativt mot äldreomsorg, LSS/SoL samt utbildar inom vård och omsorg. I arbetet som arbetsterapeut på Klara Rehab arbetar du självständigt ute hos våra olika enheter. Du återkommer till samma enheter varje vecka och får kontinuitet i ditt arbete. Som stöd har du din närmaste chef som är arbetsterapeut eller fysioterapeut, ett stort team med härliga, kompetenta kollegor samt tydliga arbetssätt och rutiner att följa. Vi anpassar din introduktion till dig, oavsett du är nyexaminerad eller har lång erfarenhet av yrket. Klara rehab finns idag i Stockholm, Gävle, Västerås, Eskilstuna, Enköping, Uppsala, Småland, Göteborg med omnejd, Skåne och på Gotland. Vad kan Klara rehab erbjuda Dig? • Restid till viss del på arbetstid till och från arbetet. • Ett stort stöd av härliga, glada och kompetenta kollegor och ledare • Utvecklande arbetsplats där vi uppmuntrar förbättringar och nya tankesätt • Möjlighet att hålla i utbildningar och handleda personal • Utbildningar för din kompetensutveckling genom bl.a. Lära samt Klara Utbildning • Kollektivavtal och tjänstepension • En arbetsgivare som är såväl kvalitets- som miljöcertifierad (ISO9001/14001) Vem är du? • Legitimerad arbetsterapeut • Prestigelös och respektfull mot kollegor och kunder • Ett positivt förhållningssätt • Lätt att anpassa dig till nya arbetsplatser • Trivs bra att arbeta självständigt och i team • Skriver och talar flytande svenska • Körkort är ett krav Om du känner lika starkt som vi i teamet gör för vår vision Vi gör världen lite bättre, en människa i taget - Då kommer du trivas bra med oss på Klara rehab! Om tjänsten Tjänsten är ett vikariat från och med maj 2025/eller efter överenskommelse och minst 6 månader framåt. Tjänstgöringsgrad 50%, arbetstid: dagtid; vardagar. Vi ser fram emot din ansökan! Har du frågor om tjänsten, mejla [email protected]. Vi är Klara och vi förser våra kunder med rätt kompetens i rätt tid och på rätt plats – sjuksköterskor, rehabpersonal, leg personal inom elevhälsa samt logopeder. Klara ingår i företagsgruppen Ambea som är ett av Nordens ledande omsorgsföretag. Inom vår företagsgrupp erbjuder vi boende, stöd, utbildning och bemanning inom vård och omsorg. Ambea bedriver i Sverige sin verksamhet inom Ambea Sweden Group där Vardaga, Nytida och Lära samt Klara är verksamhetsområden.

4 februari 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Vill du göra någon nytt? Jobba med sälj i Barcelona! Vi står för ditt flyg!
Effective Communication Dnr AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du kvicktänkt, utåtriktad och vill jobba utomlands på ett nytt fräscht kontor med härliga kollegor? Då är du rätt person för oss. Vi söker nya motiverade säljare till vårt kontor i Barcelona. Fast grundlön & provision utan tak! Har du ingen tidigare erfarenhet? Det är inget krav! Hos oss får du lära dig försäljning från grunden samt hur du använder dig av dina färdigheter för att nå din fulla potential. Vilka är vi? Vi jobbar med de största varumärkena inom försäljning och har gjort det i över 10 år. Därför kan vi erbjuda branschens mest attraktiva provisionsmodeller som dem flesta säljare går igång på, utöver en grundlön. Konnect är Sveriges största säljbolag med kontor i Stockholm och Barcelona. Vi ger våra medarbetare det absolut bästa och vad kan vara bättre än att vara omgiven av likasinnade människor i en stad som Barcelona? Inget, tycker vi! Vi är störst och vi är bäst på det vi gör men vilka är vi på riktigt? Vi är 300 säljare som alla jobbar för samma sak - att ha kul och njuta av livet. Vi är kollegor men vi är också vänner. Vi jobbar ihop, kämpar och har riktigt kul! Oavsett om vi jobbar eller hänger på stranden så har vi ett gemensamt mål - att vara vårt bästa jag och sälja bra produkter och avtal för de bästa varumärkena inom branschen. Om tjänsten: Vi söker dig som är sugen på att arbeta i en stor och snabbväxande koncern och är redo att kavla upp ärmarna när det behövs. I rollen som säljare hos oss vill vi se vilja, driv, kreativitet och ett ”outside-of-the-box” tänk. Vi jobbar på ett ett strukturerat och noggrant tillvägagångssätt för att sälja in en produkt eller ett avtal till företagare och privatpersoner. Du kommer utöver det delta i utbildningar och feedbacksamtal från din teamleader, detta för att ständigt utvecklas och växa i rollen som säljare hos oss. Vi söker dig som: Drivs mot uppsatta mål, resultatinriktad och utöver det är en social person som har lätt att ta kontakt med nya människor. Viktigt att du vågar utmana dig själv! Vad erbjuder vi? - Hög provision för varje avtal du säljer. Och svenska kollektivavtal. - Daglig coaching och löpande utbildningar för att du ska få de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt arbete. - Fantastiska teamleaders som leder gruppen mot ständig utveckling, motiverar och anordnar tävlingar med otroliga priser varje månad. - Vi ser till att kombinera arbete med roliga aktiviteter så att gruppen stärks i positiv anda. Vid flytt till Barcelona: - Ersättning av flygbiljett. - Stöd vid letande utav boende. - Allmänna tips för en utomlandsflytt. - Stora utvecklingsmöjligheter. - Ett fantastiskt kontor med ljusa och öppna ytor, 10 minuters lugn promenad från en av Barcelonas vackraste stränder. Har du fler frågor? Du är varmt välkommen att kontakta oss. Ansök idag. Vi rekryterar löpande. Vi hjälper många av Sveriges vassaste varumärken i deras försäljning. Under tio års tid har vi byggt upp vår verksamhet och breddat vårt tjänsteutbud för att alltid ligga i framkant. Vårt team består idag av över trehundra drivna och talangfulla medarbetare på våra kontor i Stockholm och Barcelona.

3 februari 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Semestervikarie till Nytida Månstenen AB - Trehörna, Urshult
Nytida AB
Vårdare, boendestödjare

Semestervikarie till Nytida Månstenen AB - Trehörna, Urshult Stötta och utveckla personer med funktionsnedsättning. Är du på jakt efter ett meningsfullt sommarjobb där du kan göra skillnad? Då har du kommit rätt! På Nytida arbetar vi med att ge personer med funktionsnedsättning stöd och utveckling, och nu söker vi sommarvikarier till våra verksamheter i Urshult och Ryd. Som semestervikarie på Nytida får du möjlighet att arbeta inom vår LSS-verksamhet, där vi ger individuellt anpassat stöd till personer med funktionsnedsättning eller psykosocial problematik. Du kommer att arbeta tillsammans med våra erfarna medarbetare och bidra till att skapa en meningsfull tillvaro för våra brukare. Rollbeskrivning: Ge stöd och hjälp till våra brukare i deras vardag, utifrån deras individuella behov och önskemål Planera och genomföra olika aktiviteter tillsammans med brukarna Dokumentera och följa upp arbetet enligt våra rutiner och riktlinjer. Vi söker dig som: Har ett genuint intresse av att arbeta med personer med funktionsnedsättning Är lyhörd och har förmåga att kommunicera på ett tydligt och respektfullt sätt Har ett positivt och lösningsfokuserat arbetssätt Kan arbeta självständigt såväl som i team Är tillgänglig för arbete under sommaren Har bra svenska i tal och skrift Tidigare erfarenhet av att arbeta inom LSS eller annan vård- och omsorgsverksamhet är meriterande, men inget krav. Viktigast är att du har rätt inställning och vilja att lära dig och utvecklas i rollen som boendestödjare på Nytida. Vi erbjuder: En meningsfull och utvecklande arbetsplats där du får arbeta med människor och göra skillnad i deras liv En gedigen introduktion och kontinuerligt stöd och handledning från våra erfarna medarbetare och chefer. En bra arbetsmiljö och en trygg anställning enligt kollektivavtal Övrigt: Vi tillämpar en individuell lönesättning Anställningsform: Vikariat semesterperiod Tillträdesdatum enligt överenskommelse Websida: www.nytida.se Facklig kontakt: Kommunal (www.kommunal.se) Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister behövs uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor kontakta gärna: Henric Thörnqvist gruppchef och rekryteringssamordnare 076-611 27 57 [email protected] Evelina Hallberg gruppledare och rekryteringssamordnare 076-611 27 53 [email protected] Tack för Ert engagemang och intresse! Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande.Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klickahär. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea.www.nytida.se

3 februari 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Vi söker städare till vårt team i Älmhult för timanställning

Vi söker personal till hemstäd Just nu söker vi nya kollegor till vårt team i Älmhult. Vi kallar oss Serviceassistenter, eftersom vårt uppdrag går ut på att hjälpa våra kunder att göra rent och fint hemma, så att de kan få tid över till att göra annat istället. Som Serviceassistent har du en viktig roll, både i vårt team och för våra kunder. Du arbetar självständigt ute hos kunderna med städtjänster som dammsugning, damning och moppning. Du jobbar både hos företag och i privata hem, alltid med samma omsorg om detaljer och det lilla extra, som visar att du är ett proffs med engagemang och yrkesstolthet. Som serviceassistent jobbar du i privata hem och hos företag med att: Dammsuga och damma Moppa golv och rengöra ytor Flyttstäda Piffa och ge kunden det där lilla extra … med mera, som du får lära dig här hos oss. Vi söker dig … som har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. Du tycker om att arbeta självständigt, men är också en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet. Kollektivavtal och schyssta villkor — självklart HomeMaid är en drivande kraft som har lyft och byggt upp städtjänster till en professionell bransch med schyssta villkor, rimliga löner och kollektivavtal. Vi jobbar med en intern skola, HomeMaid Academy, för att alla våra medarbetare ska få utvecklas i sin yrkesroll och vi har flera olika karriärmöjligheter inom företaget. Många av våra kollegor har varit anställda hos oss länge och startade som Serviceassistenter för att därifrån gå vidare till roller som Teamledare, Områdesansvariga och Distriktschefer. Vi tror att vi är som bäst när vi jobbar tillsammans och bygger vår arbetsplats med visionen – bättre tillsammans. För att passa in i den här rollen hos oss vill vi att Du… Förstår och pratar grundläggande svenska eller engelska Har körkort och tillgång till egen bil Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 7 och 17 Vi blir extra glada om du: Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster. Har erfarenhet av fönsterputs Placering:Älmhult Anställning:Timanställning, Tillträde:Intervjuer sker löpande Lön:Enligt kollektivavtal Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.

3 februari 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Vi söker städare till vårt team i Växjö

Vi söker personal till hemstäd Just nu söker vi nya kollegor till vårt team i Växjö. Vi kallar oss Serviceassistenter, eftersom vårt uppdrag går ut på att hjälpa våra kunder att göra rent och fint hemma, så att de kan få tid över till att göra annat istället. Som Serviceassistent har du en viktig roll, både i vårt team och för våra kunder. Du arbetar självständigt ute hos kunderna med städtjänster som dammsugning, damning och moppning. Du jobbar både hos företag och i privata hem, alltid med samma omsorg om detaljer och det lilla extra, som visar att du är ett proffs med engagemang och yrkesstolthet. Som serviceassistent jobbar du i privata hem och hos företag med att: Dammsuga och damma Moppa golv och rengöra ytor Flyttstäda Piffa och ge kunden det där lilla extra … med mera, som du får lära dig här hos oss. Vi söker dig … som har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. Du tycker om att arbeta självständigt, men är också en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet. Kollektivavtal och schyssta villkor — självklart HomeMaid är en drivande kraft som har lyft och byggt upp städtjänster till en professionell bransch med schyssta villkor, rimliga löner och kollektivavtal. Vi jobbar med en intern skola, HomeMaid Academy, för att alla våra medarbetare ska få utvecklas i sin yrkesroll och vi har flera olika karriärmöjligheter inom företaget. Många av våra kollegor har varit anställda hos oss länge och startade som Serviceassistenter för att därifrån gå vidare till roller som Teamledare, Områdesansvariga och Distriktschefer. Vi tror att vi är som bäst när vi jobbar tillsammans och bygger vår arbetsplats med visionen – bättre tillsammans. För att passa in i den här rollen hos oss vill vi att Du… Förstår och pratar grundläggande svenska eller engelska Har körkort och tillgång till egen bil, detta är ett krav Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 7 och 17 Vi blir extra glada om du: Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster. Placering:Växjö Anställning:50-70% med 6 månader provanställning Tillträde:Intervjuer sker löpande Lön:Enligt kollektivavtal Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.

3 februari 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Erfaren utvecklare till Softhouse Småland
Softhouse Nordic AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Drivs du av att erbjuda vassa mjukvarulösningar? Gillar du att ha kul på jobbet med motiverade och härliga kollegor? Då hoppas vi att du är vår nästa utvecklare!Passar du i rollen? Vi tror att du är en senior utvecklare med flera års arbetslivserfarenhet av mjukvaruutveckling.För oss handlar senioritet inte bara om erfarenhet och kompetens. Det handlar också om att vara en förtroendeingivande relationsskapare, kunna ta sig an angränsande roller, och att lyhört möta kunders behov med de bästa mjukvarulösningarna. Det kräver vilja att växa tillsammans med både kollegor och kunder – och framför allt, stort engagemang och driv!Mer specifikt, för att lyckas i rollen ser vi att du: Har långtgående kunskap inom system- och mjukvaruutveckling, du behärskar flera programmeringsspråk och är van att navigera inom flertalet teknikstacker Är van att arbeta ur ett livscykelperspektiv med t.ex. kravställning, arkitektur, design, test och integration Drivs av att leverera hög kvalitet, ständigt utvecklas och att dela dina kunskaper med kollegor Har en högskole-/universitetsexamen inom relevant område Kan uttrycka dig obehindrat på svenska och engelska Vi ser det som meriterande om du är en naturlig omvärldsbevakare som håller dig ajour med den tekniska utvecklingen. Exempelvis har du kanske koll på någon av de stora molnplattformarna, mikrotjänster, DevOps, och/eller Containers. Vad du får hos oss Här får du möjlighet att bli del av ett framåtsträvande bolag där du och din work-life-balance är i fokus. Utöver vårt generösa förmånspaket får du också: Möjlighet att påverka och bidra till företagets framgång, i en inspirerande arbetsmiljö med engagerade kollegor. En mix av spännande och utmanande uppdrag med allt från nyutveckling och förvaltning till vidareutveckling. Individuellt anpassad kompetensutveckling och aktiv kunskapsdelning med andra duktiga Softhouse-kollegor. Stämningen är öppen och prestigelös där vi delar med oss av kunskap och erfarenheter. Ett team som gillar att göra saker tillsammans för att förhöja vardagen - allt från hälsofrämjande aktiviteter som padel, tennis och löpning till gemensamma frukostar och aw’s. Ett värderingsstyrt bolag där vi alla känner igen oss i våra värdeord: Team, Enkelhet, Mod och Passion. Om Softhouse På Softhouse är vi ca. 300 medarbetare fördelade på 10 kontor. Vi har kodat mjukvara sedan 1996, och tillsammans ser vi till att skapa lösningar som motsvarar våra kunders behov - vi levererar tjänster och mjukvara i världsklass. I Småland hittar du våra konsulter på våra kontor i Växjö, Jönköping och Kalmar. Läs gärna mer om oss här.Låter det intressant? Skicka in din ansökan!

3 februari 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Butikssäljare
Nordic Nest AB
Butikssäljare, dagligvaror

Design och heminredning ligger oss varmt om hjärtat, och i våra Svenssons-butiker inom Nordic Nest Group brinner vi för att hjälpa våra kunder skapa hem att älska. Nu förstärker vi teamet i vår Svenssons-butik i Lammhult! Vi söker en ny kollega för ett vikariat i rollen som butikssäljare, som vill vara med på vår resa mot att bli den mest älskade destinationen inom skandinavisk design och livsstil. Om rollen: Rollen är en deltidsanställning på 50% där du kommer arbeta veckodagar samt helger. Din främsta arbetsuppgift är att alltid tänka service och kundnöjdhet i varje moment för att säkerställa världens bästa kundupplevsele. Du kommer vara en del av ett engagerat team där vi just nu befinner oss på en spännande resa där vi utvecklas och slår nya rekord tillsammans. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att; Bemöta och hjälpa våra kunder. Guida våra kunder i sortimentet. Uppsökande försäljning. Uppackning, prismärkning och skyltning. Övriga vanligt förekommande uppgifter inom butiksarbete. Om dig: För att lyckas i rollen ser vi att har en kommersiell, affärsmässig inställning och framförallt en mycket god förmåga att bemöta människor och bygga relationer. Du älskar försäljning och att hjälpa varje kund utifrån specifika behov. Du har ett naturligt driv och tar dig alltid an nya uppgifter med en positiv inställning och sprider glädje till både kollegor och kunder. Du trivs i ett högt arbetstempo och har förmågan att prioritera när det behövs. Det är viktigt att du är självgående och tar egna initiativ utifrån ett kundfokuserat perspektiv, samtidigt som du alltid strävar efter effektivitet och att vilja göra saker lite bättre. Du är flexibel och hoppar gärna in på fler timmar för att förstärka teamet när det behövs. Du har tidigare erfarenhet av försäljning, och med fördel tidigare erfarenhet av möbler och/eller belysning, men vi kommer lägga störst vikt vid dina personliga egenskaper. Välkommen hem! Tjänsten är ett vikariat med sysselsättningsgrad 50%, vi önskar start snarast enligt överenskommelse och vikariatet sträcker sig fram till 31/12-2025. Dina arbetstider kommer vara förlagda på både vardagar och helger. Vi tror att talang och personliga egenskaper säger mer om din framtida prestation än vad din dokumenterade erfarenhet gör, därför använder vi personlighetstester i ett tidigt skede i rekryteringsprocessen. Skicka in din ansökan redan idag! Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För frågor kring tjänsten välkomnas dessa till Cecilia Andersson, butikschef, på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

3 februari 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Bemanningssjuksköterska till Nära Vård - En del av Attendo
Attendo Sverige AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Välkommen till en värderingsstyrd organisation Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska och har ett intresse för att arbeta med patientsäker vård inom olika verksamheter, inklusive SÄBO och LSS. Som bemanningssjuksköterska hos oss får du möjlighet att arbeta med både korta och längre uppdrag, beroende på dina önskemål och tillgänglighet. Vi erbjuder flexibla arbetstider och en varierande vardag där du får utnyttja din kompetens i olika vårdmiljöer. Beskrivning av tjänsten Som bemanningssjuksköterska hos oss får du en bred och varierande roll där du får möjlighet att arbeta inom olika vårdmiljöer, inklusive hemsjukvård, särskilt boende (SÄBO), LSS-verksamhet och psykiatri. Du kommer att utföra sjukvårdsuppgifter såsom bedömningar, behandlingar och omvårdnad, både i planerade och akuta situationer. Rollen kräver att du är självständig, flexibel och har förmågan att snabbt anpassa dig till nya miljöer och team. Dina arbetsuppgifter kan inkludera: Att utföra kliniska bedömningar och fatta beslut om vårdåtgärder. Att ge palliativ omvårdnad och stödja patienter i deras hem. Att hantera och tolka medicinsk utrustning. Att dokumentera och rapportera vårdinsatser i digitala journalsystem. Du kommer att arbeta både självständigt och i samarbete med andra vårdprofessionella, och du har alltid tillgång till stöd från våra erfarna sjuksköterskenätverk. Vi erbjuder dig Flexibla uppdrag: Både korta och längre uppdrag, beroende på dina önskemål och tillgängliget. Varierande arbetsmiljöer: Möjlighet att arbeta inom olika verksamheter och vårdformer. Konkurrenskraftig lön: Erbjudande baserat på din kompetens och erfarenhet. Stöd och utveckling: Tillgång till utbildning och stöd från våra erfarna kollegor. Flexibla arbetstider. Möjlighet att välja uppdrag som passar din livssituation. Kvalifikationer Legitimerad sjuksköterska med svensk sjuksköterskelegitimation. Erfarenhet av arbete inom äldreomsorg, hemsjukvård, SÄBO, LSS eller psykiatri. God förmåga att hantera medicinsk utrustning, såsom blodtrycksmätare och läkemedelspumpar. Erfarenhet av digitala journalsystem och rapporteringsverktyg. B-körkort (körkort är ett krav). Meriterande: Specialistutbildning inom psykiatri, geriatrik, akutvård eller distriktssköterska. Erfarenhet av arbete inom akutsjukvård. Tidigare kunskap om journalsystem som Cosmic eller Epsilon. Vem är du? Som person är du ansvarstagande, självständig och kommunikativ. Du trivs med att arbeta i en flexibel roll där du får möta nya utmaningar och team. Du har en god samarbetsvilja och förmåga att prioritera i en dynamisk vardag. Du drivs av att leverera vård av hög kvalitet och har en hög grad av anpassningsförmåga. Våra värderingar Våra värderingar är Omtanke, Engagemang och Kompetens. Delar du dessa värderingar? Då passar du perfekt in i vår organisation! Vad kan vi erbjuda dig?Trygghet och stabilitet: Vi är en pålitlig arbetsgivare med kollektivavtal och konkurrenskraftiga villkor. Utbildning och utveckling: Möjlighet till fortbildning och kompetensutveckling.Förmåner: Tillgång till vår förmånsportal Attendo+ med personalrabatter och friskvårdsbidrag. Stämmer denna beskrivning in på dig? Sök redan idag! Du vill arbeta på en arbetsplats där du tillsammans med ditt team kan göra skillnad och ert engagemang uppskattas. Du trivs med att skapa goda relationer med kunder och vill skapa värde för dem och deras anhöriga. Du skulle beskriva dig själv som en serviceinriktad och ansvarsfull person. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan! Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg! Är du redo för en spännande och varierande roll som bemanningssjuksköterska? Skicka in din ansökan redan idag! Vi hanterar ansökningar löpande, så vänta inte för länge. Sista ansökningsdag: 2025-03-16 Tillträde: Enligt överenskommelse.

2 februari 2025
Sista ansökan:
22 juli 2025
Exotic Snacks söker Distriktschef Växjö

Vi ser att det finns stor kommande potential inom segmenten njutningsprodukter med hälsoprofil samt en fortsatt organisk tillväxt för bolaget. I framtiden kan kompletterande förvärv bli aktuella om de bidrar och stärker positionen inom premiumsnacks. Vår vision är att bli den ”Ledande snacksleverantören i Norden, inom smak, kvalitet, produktinnovation och hälsosammare njutning”. Vill du bli vår nästa Distriktschef med utgångspunkt Växjö?Distriktet är mycket välskött och sträcker över Småland, Blekinge och delar av södra Sverige. Tillsammans med ditt team bestående av Merchandiser ansvarar ni för att förvalta och vidareutveckla distriktet. Du kommer jobba med välkända varumärken inom kategorin snacks. Vi är marknadsledare inom lösviktssnacks och har en god tillväxt med våra förpackade produkter, Exotic Snacks och Gårdschips. Under 2025 lanserar vi ett nytt varumärke, Gårdsnötter.Vi erbjuder dig ett utmanande arbete i en positiv och dynamisk miljö, omgiven av kollegor med höga ambitioner. Du kommer ingå i ett härligt team där vi tillsammans skapar tillväxt, du och ditt MRC-team blir en mycket viktig samarbetspartner för våra kunder vilket gör att ni hanterar det mesta från att bygga avdelningar till att ha en nära dialog med handlare och butikschefer. Vi värdesätter våra medarbetare högt och allas insatser syns. Arbetsuppgifter och ansvarsområden Skapa och utveckla goda affärsrelationer genom strategiska möten med butikerna vilka bidrar till att utveckla kundens försäljning och lönsamhet Säkerställa en god distribution av våra varumärken, jobba aktivt med category och space management i butikshyllan Konceptförsäljning och bearbetning av nya prospect för Exotic Snacks koncept med lösvikt och påsar Sälja in lokala och centrala kampanjer Skapa externa säljytor både för kampanj och ordinarie försäljning Planera och genomföra kategoriprojekt och ombyggnader i butik Vara en teamledare för Merchandiser inom distriktet Aktivt komma med idéer för att utveckla och öka försäljningen på distriktet och vara en ambassadör för både varumärken och företag Din profil: För att vara framgångsrik som Distriktschef på Exotic Snacks är du en byggare med slitstarka sulor. Med varmt hjärta, obotlig optimism och mod tar du dig an utmaningar med fokus på att alltid överträffa målen. Du tar ansvar ochförstår att det är du som driver och äger målet. Vi ser att du är en person som utstrålar passion i allt du gör. Vi ser attdu precis somvi älskar att skapa relationer med våra kunder. För att lyckas på alla plan är du en naturlig lagspelare som tar dig an dina utmaningar med största seriositet och lojalitet. Du är förtroendeingivande, handlingskraftig men samtidigt ödmjuk och prestigelös. Genom ett personligt och affärsmässigt engagemang skapar du rätt förutsättningar för att lyckas. Vi söker dig som: Har minst ett par års säljerfarenhet från dagligvaruhandeln. Har erfarenhet av att planera och disponera din egen tid. Är driven och resultatinriktad. Kan bygga och utveckla starka kundrelationer. Är kreativ, engagerad och lojal. Har en god förmåga och rätt attityd för att skapa delaktighet och samarbetsförmåga inom regionen. Ansökan Du blir anställd av Exotic Snackssom i denna rekrytering samarbetar med Storesupport.Är detta rätt utmaning för dig? Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök.För frågor kontakta Jakob Hemvik, [email protected], 070-794 99 50. OM FÖRETAGETPremium Snacks Nordic AB är moderbolag i en koncern som genom de varumärken man äger erbjuder konsumenter produkter inom kategorin snacks. Huvudkontoret är beläget i Länna, strax söder om Stockholm, totalt är vi ca 70 engagerade medarbetare och omsatte 2024450 MSEK. Bolagets varumärken Exotic Snacks och Gårdschips har en etablerad och stark position inom sina respektive kategorier på marknaden.OM VÅRA VARUMÄRKENExotic Snacks är det marknadsledande varumärket inom nötter och natursnacks. Vi har alltid haft som ambition att erbjuda konsumenten de bästa, godaste och smakrikaste snacksen från hela världen. Vårt sortiment innehåller därför ett brett sortiment av allt från naturella och kryddade nötter till chokladdragéer och torkade frukter. Våra premiumchips under varumärket Gårdschips tillverkas hantverksmässigt i vår egen produktionsanläggning i Laholm. Produkterna är helt lokala eftersom potatisen odlas och skördas på åkrarna i anslutning till produktionen i Laholm, medan smakerna kommer från hela världen.Vårt nya varumärke Gårdsnötter sätter tonen för sociala sammankomster, höjer stämningen och förmedlar en känsla av fest och njutning. Varje nötmix är noga sammansatt för att leverera maximal smakupplevelse. Packat i vår egen fabrik i Sverige för högsta kvalitet och för att minska onödiga transporter.

31 januari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Vill du göra någon nytt? Jobba med sälj i Barcelona! Vi står för ditt flyg!
Effective Communication Dnr AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du kvicktänkt, utåtriktad och vill jobba utomlands på ett nytt fräscht kontor med härliga kollegor? Då är du rätt person för oss. Vi söker nya motiverade säljare till vårt kontor i Barcelona. Fast grundlön & provision utan tak! Har du ingen tidigare erfarenhet? Det är inget krav! Hos oss får du lära dig försäljning från grunden samt hur du använder dig av dina färdigheter för att nå din fulla potential. Vilka är vi? Vi jobbar med de största varumärkena inom försäljning och har gjort det i över 10 år. Därför kan vi erbjuda branschens mest attraktiva provisionsmodeller som dem flesta säljare går igång på, utöver en grundlön. Konnect är Sveriges största säljbolag med kontor i Stockholm och Barcelona. Vi ger våra medarbetare det absolut bästa och vad kan vara bättre än att vara omgiven av likasinnade människor i en stad som Barcelona? Inget, tycker vi! Vi är störst och vi är bäst på det vi gör men vilka är vi på riktigt? Vi är 300 säljare som alla jobbar för samma sak - att ha kul och njuta av livet. Vi är kollegor men vi är också vänner. Vi jobbar ihop, kämpar och har riktigt kul! Oavsett om vi jobbar eller hänger på stranden så har vi ett gemensamt mål - att vara vårt bästa jag och sälja bra produkter och avtal för de bästa varumärkena inom branschen. Om tjänsten: Vi söker dig som är sugen på att arbeta i en stor och snabbväxande koncern och är redo att kavla upp ärmarna när det behövs. I rollen som säljare hos oss vill vi se vilja, driv, kreativitet och ett ”outside-of-the-box” tänk. Vi jobbar på ett ett strukturerat och noggrant tillvägagångssätt för att sälja in en produkt eller ett avtal till företagare och privatpersoner. Du kommer utöver det delta i utbildningar och feedbacksamtal från din teamleader, detta för att ständigt utvecklas och växa i rollen som säljare hos oss. Vi söker dig som: Drivs mot uppsatta mål, resultatinriktad och utöver det är en social person som har lätt att ta kontakt med nya människor. Viktigt att du vågar utmana dig själv! Vad erbjuder vi? - Hög provision för varje avtal du säljer. Och svenska kollektivavtal. - Daglig coaching och löpande utbildningar för att du ska få de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt arbete. - Fantastiska teamleaders som leder gruppen mot ständig utveckling, motiverar och anordnar tävlingar med otroliga priser varje månad. - Vi ser till att kombinera arbete med roliga aktiviteter så att gruppen stärks i positiv anda. Vid flytt till Barcelona: - Ersättning av flygbiljett. - Stöd vid letande utav boende. - Allmänna tips för en utomlandsflytt. - Stora utvecklingsmöjligheter. - Ett fantastiskt kontor med ljusa och öppna ytor, 10 minuters lugn promenad från en av Barcelonas vackraste stränder. Har du fler frågor? Du är varmt välkommen att kontakta oss. Ansök idag. Vi rekryterar löpande. Vi hjälper många av Sveriges vassaste varumärken i deras försäljning. Under tio års tid har vi byggt upp vår verksamhet och breddat vårt tjänsteutbud för att alltid ligga i framkant. Vårt team består idag av över trehundra drivna och talangfulla medarbetare på våra kontor i Stockholm och Barcelona.

30 januari 2025
Sista ansökan:
28 juli 2025