Vi söker C-chaufför till kund i Växjö – sommaruppdrag! Vill du samla värdefull erfarenhet som chaufför i sommar? Vi på TopWork söker nu en engagerad och pålitlig C-chaufför till ett spännande sommaruppdrag hos vår kund i Växjö. Om tjänsten I rollen som chaufför kommer du att arbeta med renhållning, vilket innebär både körning och fysiskt arbete vid olika stopp. Arbetsdagen kan variera – vissa dagar består av längre körsträckor med få stopp, andra av kortare turer med fler moment längs vägen. Därför söker vi dig som är flexibel och trivs med ett varierat arbetstempo. Tjänsten är ett sommarvikariat som sträcker sig från vecka 26 till och med vecka 32. Arbetstiderna är förlagda till dagtid. Vi söker dig som har: C-körkort Giltigt YKB Erfarenhet av att köra lastbil God fysik och vilja att ta i när det behövs Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift (krav) Vi ser gärna att du har ett stort intresse för yrket och vill fortsätta utvecklas som chaufför. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag – vi arbetar med löpande urval! Tjänsten inleds med en anställning hos TopWork. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete
Hej, Vi på The Artist Alvesta söker en frisör som har erfarenhet med hårvård och duktig på fade. Arbetstiden är anpassningsbar utefter dina önskemål. Välkommen in med ansökan till: [email protected]
Are you a motivated Quality Manager ready to take on the overall responsibility for local quality work at our facility in Växjö? At Getinge Disinfection, we manufacture washer-disinfectors and endoscope reprocessors for healthcare, meeting high standards of patient safety, functionality, and user-friendliness.This Local Quality Manager position is located in Växjö, Sweden. You will report to Head of QA Operations for the business Area Surgical Workflows. You will also be part of the Getinge Disinfection AB Management team. What you will do In this role, your primary responsibility will be to lead the QRC department in their daily activities. You will also have the responsibility for regulatory compliance and quality management system, as well as to harmonize and improve the line activities together with the corporate quality system and other related stakeholders. Your day-to-day responsibilities will be: Be responsible for regulatory compliance Act as local Management Representative Develop, define, maintain and revise processes, and QMS procedures to ensure company and products comply with allocable regulations and laws Organize and prepare management review meetings and report the performance of the QMS to local and global Executive Management Manage the day-to-day operations of the QA function to achieve Quality Objectives and targets Coordinate and host external certification and surveillance audits/inspections This position, due to the nature of the activities, is mainly based on site with hybrid setup, as optional. You will bring To be successful in this position, we believe that you have the following qualifications. Bachelor´s degree in science or engineering Minimum 5 years related experience in QA in a Medical Device manufacturing environment Strong leadership skills and experience in leading and coaching teams Strong knowledge and experience in 21 CFR part 820, ISO 13485 and other related regulatory requirements Successful interactions and experience with regulatory agencies Good knowledge of statistics and practical application of the QSR and ISO 13485 In addition to your technical skills, we highly value your personality. This position will succeed with strong management skills, in order to drive the local QRC team and support other departments with QA/RA related functions. It will be vital to be engaged and driven towards the realization of goals. At Getinge we see ourselves as proactive and self-driven in learning and contributing to the continued development of our products and our organization's capabilities. We are Team Players, Forward Thinkers and Game Changers. We think you will thrive in a high-expectation environment and have an interest in our products. Why join Getinge Getinge offers a job in a safe and informal work environment, where we appreciate close team collaboration. We keep an open dialogue between leaders and employees, as well as between teams. We are focused on developing people, and together we will create a plan for learning and competence development when you start your career with us. We offer a competitive compensation and benefits package, including wellness allowances, generous family benefits and joint company activities. Everything to ensure we support your well-being and goals. Application Applications will be reviewed continually, and we therefore recommend sending us your application as soon as possible. We kindly ask you to submit your application in our recruitment system by clicking the “apply now” button. Due to GDPR regulations we do not accept applications via e-mail. If you have any questions regarding the role, please contact Hiring Manager Marek Swidurski at [email protected] or Talent Partner Emma Paulsson at [email protected]. We look forward to receiving your application. We hope you will join us on our journey to become the world’s most desired MedTech company
Vi på OnePartnerGroup söker nu en Konsultchef till Ljungby! Vill du bli vår Bästa kollega? Är du personen som trivs och drivs i kontakten med kunder, konsulter och kandidater? Då tycker vi du ska läsa vidare för det kan vara så att du är vår nya kollega. På OnePartnerGroup jobbar vi med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig. Som Konsultchef hos oss får du möjlighet att arbeta i en omväxlande roll där den ena dagen inte liknar den andra. Här får du arbeta med hela processen när det kommer till försäljning kombinerat med personalrelaterade frågor och andra operativa delar. Vi ingår i en stabil koncern som tillhandahåller god service när det kommer till systemstöd, marknadsföring etc. Din roll För dig som har ett stort engagemang för operativt arbete innefattar tjänsten spännande, stimulerande och omväxlande arbetsuppgifter där din kreativitet ständigt sätts på prov. Som Konsultchef har du självständigt ansvar för dina kunder, uppdrag och konsulter. Det betyder att du har personalansvar och dagligen arbetar med personalrelaterade frågor och du arbetar också med försäljning till både nya och befintliga kunder. Du kommer tillsammans med dina kollegor driva hela processen från försäljning och offertering till kund, upprättande av kravprofil, genomförande av intervjuer och anställning till tidrapportering samt löpande kontakt och uppföljning med konsult och kund. Din profil: Vi ser med fördel att du har ett lokalt nätverk och är en naturlig nätverksbyggare med förmåga att skapa, utveckla och förädla långsiktiga relationer med både företag samt framtida och befintliga konsulter. Vi tror att den här rollen passar dig som jobbar inom branschen idag. Vi söker dig som har erfarenhet från en liknande roll med säljfokus, där du är van vid att utveckla och upprätthålla kundrelationer och gärna har tidigare erfarenhet av en liknande roll med personalansvar. För att du ska trivas i rollen som Konsultchef behöver du ha ett inre driv och en tydlig målmedvetenhet. Du gillar att jobba med frihet under ansvar samt trivs med att jobba självständigt även om du ingår i ett team. Är du som person social, kreativ, flexibel och har god människokännedom ser vi att du kommer trivas utmärkt i din nya roll hos oss. Kvalifikationer: Avslutad gymnasial utbildning Körkort B + tillgång till egen bil Goda kunskaper i Svenska och Engelska. (Ytterligare språkliga kunskaper är meriterande) Övrigt Placeringsort: LjungbyHeltid: TillsvidareanställningTillträde: Snarast möjligt Vad kan vi erbjuda dig? På OnePartnerGroup gillar vi människor med drivkraft, ambitioner och samhällsengagemang som hela tiden vill utvecklas och som mår bra av att ta stort eget ansvar. Vi på OnePartnerGroup är ett personligt och entreprenörsdrivet företag och här får du möjlighet att utvecklas tillsammans med oss. Det som förenar oss är att vi alla brinner för att få människor och företag att lyckas, genom att lösa problem och skapa möjligheter. Som koncern är vi inom vår bransch en av de största spelarna på den svenska marknaden, där vår främsta styrka ligger i den lokala förankringen och familjära känslan. Läs gärna mer om oss på https://www.onepartnergroup.se/
Vi söker en noggrann och engagerad CNC-tekniker till vårt team i Åseda, där teknisk produktion, effektivitet och kvalitetssäkring står i centrum! Om rollen I rollen kommer du att ansvara för att programmera och övervaka CNC-styrda lasermaskiner, främst CO2-lasrar, samt säkerställa att produktionen håller högsta kvalitet och effektivitet. Du kommer även att arbeta nära andra avdelningar och ha ett koordinerande ansvar. Arbetsuppgifter: Planering och drift av tryckmaskiner och CO2-lasrar. Teknisk beredning och bearbetning av material på plats. Utveckling och anpassning av produktionsunderlag i CAD och Adobe-program (InDesign m.fl.). Tolkning och förståelse av koordinatsystem och 2D-ritningar. Kvalitetssäkring och dokumentation av produktionen. Tvärfunktionellt samarbete med produktion, order och andra delar av bolaget. Om dig Vi söker dig med erfarenhet av tekniska tryckeri- och produktionsmiljöer, samt god kunskap i CAD-program och ritningsläsning. Vidare ser vi gärna att du har: Erfarenhet av Adobe, särskilt InDesign men även Illustrator. Mycket god datorvana och erfarenhet av 2D-bearbetning. God förståelse för maskinteknik och CNC-bearbetning. Rollen kräver att du kommunicerar flytande på både svenska och engelska. Personliga egenskaper För att trivas i denna roll behöver du vara väldigt noggrann och ha en god samarbetsförmåga. Vidare ser vi att du är en engagerad och nyfiken person, något som smittar av sig på både kollegor och kunder. Du har en förmåga att arbeta strukturerat och lösningsorienterad, vilket gör dig till en nyckelspelare hos oss! Om Quickbutton Quickbutton Badges AB är baserat i Åseda och specialiserar sig på produktion av identifikationsprodukter såsom namnskyltar, kampanjknappar, eventkort och pins. Med en egen fabrik på cirka 2 000 kvadratmeter bedrivs all tillverkning internt, vilket möjliggör hög kvalitet och flexibilitet. Bolaget har dotterbolag i Norge, Finland och Danmark. Quickbutton är en betydande aktör inom sin nisch och har ett långvarigt samarbete med flera stora välkända företag inom detaljhandel, restauranger, banker, resebolag och sjukvård. Quickbuttons hemsida genomgår för närvarande en uppdatering för att förbättra användarupplevelsen och spegla den pågående utvecklingen. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Arbetstider: Heltid Plats: Åseda, Småland Typ: Rekrytering, vilket innebär att du kommer att anställas direkt av Quickbutton. I denna rekrytering samarbetar Quickbutton med A-hub. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Linus Nilsson på [email protected].
Vill du vara med och forma framtidens digitala lösningar och göra verklig skillnad? Då är du precis den vi söker! Bli en del av vårt team där vi tillsammans bygger smarta och automatiserade system som driver vårt företag framåt med innovation och passion! Vad kan du förvänta dig? Vi söker en systemutvecklare till vårt team som utvecklar och jobbar med våra interna plattformar. Du blir en del av ett engagerat gäng där alla bidrar till att hitta den bästa lösningen och säkerställer att våra lösningar blir så smidiga och användarvänliga som möjligt. Samarbete med UX-designers, andra utvecklare och Business Analysts är en del av vardagen och ger dig möjlighet att både utveckla smarta lösningar och dina egna färdigheter. Vem är du? Vi söker dig som är en driven person med ett genuint intresse för systemutveckling. Du älskar att experimentera och lära dig om de senaste verktygen, teknologierna och processerna. Du är proaktiv och ser till att lösningarna alltid är på topp. För att passa i vårt team önskar vi helst att du har minst tre års professionell erfarenhet av mjukvaruutveckling och en gedigen kunskap inom följande områden: - C# .Net: Bygg skalbara och robusta applikationer med avancerad funktionalitet. - React: Utveckla dynamiska och interaktiva användargränssnitt för en fantastisk användarupplevelse. - Azure: Utnyttja kraften i molntjänster för att skapa framtidssäkra lösningar. I den här rollen är det också bra om du kan kommunicera på svenska. Vill du vara en del av ett innovativt team så är vi redo att välkomna dig! Vad erbjuder vi? - Möjligheten att utvecklas tillsammans med entusiastiska kollegor i ett av Sveriges ledande SaaS-bolag, och som dessutom är en del av Europas största tech-koncern. Vi är stolta över att ha blivit utnämnda till Karriärföretag 2025! - En hybridkultur som erbjuder dig flexibilitet i din vardag, där du har möjligheten att jobba från något av våra härliga kontor eller delvis på distans. - "My Competence Day" - dedikerade dagar för din personliga och professionella utveckling. - Hälsa och välmående ligger oss varmt om hjärtat. Och därför satsar vi på aktiviteter som får dig att må bra, både i knopp och kropp. När vi frågar våra medarbetare varför de trivs hos oss brukar de flesta svara företagskulturen, engagemanget bland kollegorna i kombination med möjligheterna att utvecklas. Hos oss får du arbeta med omkring 500 kollegor på en arbetsplats med massvis av möjligheter! Känns det spännande? Då vill vi gärna jobba med dig! Vi väntar på din ansökan! Den här rekryteringen kommer vi att följa upp efter sommarledigheten. Det betyder att vi kallar till intervjuer i mitten av augusti och framåt. Önskar du mer information om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Eric Raab-Obermayr på [email protected]. Tester och bakgrundskontroller förekommer som en del av rekryteringsprocessen. Om Spiris Vi lever i specialintressets tidsålder då företagande kan vara, ja, lite vad som helst. På gatan, i skogen, på internet, hos frisören, i drömmar och fantasier eller mitt framför näsan på en – passioner finns överallt. Men få tänker på att det faktiskt kan bli en affärsidé. Med molnbaserade ekonomisystem ger vi framtidens företagare allt de behöver inom bokföring, fakturering och löner. Vi gör detta för att vi är övertygade om att det får samhället och individer att växa och skapa ett företagsliv fullt av passion. Vi vill helt enkelt inspirera Sverige att hitta modet och ta det första steget – för att leva ut sina passioner genom företagande med oss.
Välkommen till Linnéuniversitetet! Här möter du 2 200 medarbetare och 40 000 studenter som tillsammans följer visionen att sätta kunskap i rörelse för en hållbar samhällsutveckling. Hos oss bedrivs forskning och utbildning med blicken mot framtiden. Vår närhet till näringsliv, både lokalt och globalt, ger oss lång räckvidd och möjlighet till förändring som skapar avtryck. Allt som behövs är en plats där idéer får utrymme att mötas och växa. Det är det vi skapat – och du är inbjuden. Change starts here! Forskarutbildningen inom pedagogik vid Linnéuniversitetet finns vid fakulteten för samhällsvetenskap som är en av Linnéuniversitetets fem fakulteter och genomförs vid institutionen för pedagogik. Utlysningen avser två doktorandtjänster i ämnet pedagogik. Pedagogik är ett samhällsvetenskapligt ämne med fokus på fostran, utbildning, undervisning, lärande, bildning, kommunikation, socialisation och påverkan. Dessa processer förekommer såväl i institutionaliserade som i icke institutionaliserade sammanhang och kan behandlas i såväl ett samtida som ett historiskt och filosofiskt perspektiv. På Linnéuniversitetet bedrivs en bred forskning inom ämnet pedagogik. De huvudsakliga forskningsområdena är läroplansteori och didaktik, pedagogiska professioner och praktiker samt special- och socialpedagogik. Antas i: Pedagogik. Placeringsort tillsvidare: Växjö eller Kalmar. Anställningens omfattning och tidsperiod: Anställningarna är tidsbegränsade enligt HF 5 kap § 7. Omfattningen är heltid, med placering vid institutionen för pedagogik. För doktorandanställning kan möjlighet ges till institutionstjänstgöring om maximalt 20 % per år. Tillträde: 2026-01-01 Arbetsbeskrivning Forskarutbildningen i pedagogik omfattar 240 högskolepoäng, vilket motsvarar fyra års heltidsstudier. Utbildningen avslutas med att doktoranden försvarar sin doktorsavhandling vid en offentlig disputation. Den som anställts som doktorand ska ägna sig åt sin egen forskarutbildning. Bestämmelser om anställning som doktorand finns i Högskoleförordningen 5 kap 1-7 §§. Utlysningen berör två doktorandtjänster där avhandlingsarbetena ska ha inriktning: 1. Pedagogik med inriktning mot didaktik och kognitionsvetenskap för lärande 2. Pedagogik med inriktning språk, - läs och skrivinlärning med en didaktisk inriktning för tidiga åldrar Doktoranderna skall aktivt delta i nationell och internationell forskningsverksamhet och vid behov undervisningsverksamhet vid institutionen för pedagogik. För detta krävs en kontinuerlig närvaro på arbetsplatsen. Studieplan och övrig information om forskarutbildningen i pedagogik finns att hämta på: https://lnu.se/utbildning/forskarutbildning/pedagogik/ Högskoleförordningen anger att den som är anställd som doktorand skall främst ägna sig åt sin egen utbildning. En anställd får dock i begränsad omfattning arbeta med utbildning, forskning och administration. Sådant arbete får, innan doktorsexamen har avlagts, inte omfatta mer än 20 % av full arbetstid. Läs annonsen i sin helhet här Kontaktpersoner Richard Andersson, biträdande prefekt med ansvar för forskarutbildningen, tel: 070-2913209, epost: [email protected] Karolina Österdahl, HR-partner, tel: 0470-708674, epost: [email protected] Vill du veta mer om Institutionen för pedagogik (PED)? Läs mer på Lnu.se https://lnu.se/medarbetare/organisation/fsv/institutioner/pedagogik-ped/ Välkommen med din ansökan senast 31 augusti 2025! Linnéuniversitetet har ambitionen att tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning och mångfald tillför organisationen. Registrera din ansökan via knappen "Ansök" längst ned i annonsen. Sökande uppmanas att till ansökan bilägga CV, personligt brev, ett exemplar av en relevant uppsats, betyg och intyg samt andra relevanta dokument. Sökanden uppmanas också att till sin ansökan bifoga ett förslag till avhandlingsplan inom aktuellt forskningsområde. Samtliga handlingar ska bifogas digitalt i ansökan. Ansökan och övriga handlingar ska märkas med anställningens diarienummer. Alla handlingar som åberopas ska vara inkomna till universitetet senast kl. 23.59 sista ansökningsdagen. Vi undanber oss telefonsamtal från försäljare av jobbannonser. Linnéuniversitetet är en arbetsgivare som uppfyller kraven i den Europeiska stadgan för forskare och följer riktlinjerna för rekrytering. Därför har universitetet fått HR Excellence in Research-certifieringen. Vänligen notera att legitimation ska uppvisas vid intervjutillfället
Är du undersköterska och vill ta ett karriärsteg? Vi söker nu specialistundersköterska inom psykiatrin! Vill du bli en del av ett engagerat team som varje dag arbetar för att ge människor möjlighet till ett bättre liv? Då är du rätt person för oss! Vi på Ljungagården söker just nu dig som är ansvarsfull, driven och delar vår vision: "Alla har rätt till ett bra liv." Om oss Ljungagården är en del av Humana, en ledande aktör inom vård och omsorg. Här erbjuder vi boende för vuxna över 18 år med psykiska funktionsnedsättningar, med eller utan behov av somatisk vård. Ljungagården ligger i S.Ljunga utanför Ljungby. Vi är ett engagerat team som drivs av vår värdegrund: Engagemang, Glädje och Ansvar. Dessa ledord genomsyrar allt vi gör, med fokus på bemötande, delaktighet och självbestämmande. Hos oss arbetar vi i ett nära samarbete mellan olika professioner. Vårt team består av sjuksköterskor, arbetsterapeut, fysioterapeut, skötare, undersköterskor, aktivitets personal och psykiatriker. Om tjänsten Du har genomgått yrkeshögskoleutbildning (YH) till att bli specialistundersköterska inom psykiatri. Som specialistundersköterska i psykiatri är du en nyckelperson som har genomgått ytterligare utbildning och fått specialiserad kunskap inom psykiatrisk vård. Du ska arbeta med att ge professionell omsorg och omvårdnad till patienter med olika psykiska ohälsotillstånd, baserat på en genomförandeplan. Du ska arbeta med att stödja klienterna, både fysiskt och psykologiskt, och samarbeta med andra yrkesgrupper i vårdteamet. Exempel på arbetsuppgifter: Motiverande och stödjande samtal Följa upp de boendes veckoplanering och genomförandeplan Hantera läkemedel utifrån delegation Planera aktiviteter och körningar Social samvaro Stöd vid dagliga insatser och ADL (exempelvis omvårdnad, måltidsstöd, tillagning av måltider, städ, tvätt och inköp) Anställningsvillkor: Vi söker nu en tillsvidareanställning. Arbetstiden är varierande och kan inkludera dag-, kvälls-, helg- och nattpass. Sysselsättningsgraden är 100%. Lön sker enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde för tjänsten är enligt överenskommelse. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Alla som erhåller anställning inom Humana Individ och Familj är skyldiga att lämna registerutdrag innan erbjudande om arbete lämnas. Vem är du? Vi söker dig som är lösningsfokuserad, lyhörd och flexibel. Du är en person som har förmågan att hantera stressiga situationer med trygghet och stabilitet. Du är ansvarsfull och kan självständigt strukturera ditt arbete, samtidigt som du har god samarbetsförmåga och trivs i team. Du har en pedagogisk insikt om människors olika förutsättningar och kan anpassa ditt sätt att kommunicera efter deras behov. Vi söker dig som: Är utbildad specilistundersköterska/skötare i psykiatri Det är meriterande om du har: Erfarenhet av arbete med målgruppen B-körkort Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan! Kontaktuppgifter Magnus Linderos, [email protected], 076-666 58 67
Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år. Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att: Arbeta som barngymnastiksledare. Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet. Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet. Dina arbetsuppgifter Att vara ledare för Djungelgympa består i huvudsak av att leda gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen. Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg. Upplägget som är framtaget av Active Academys idrottspedagoger. Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! Du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen. Det här får du som är ledare hos oss Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande coachning och stöttning från personalen på Active Academys kontor. Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper. Anställningsvillkor Timanställning med start vecka 35, 2025 Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på helg, lördag förmiddag eller söndag eftermiddag. Mer info kommer vid en eventuell intervju. VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!
Vi hanterar mer än leveranser, vi hanterar mening. PostNord är Sveriges kanske mest kända varumärke - och vi finns överallt. Det finns en stark drivkraft och vilja att ta brevet eller paketet ända fram. Vi är länken mellan människor och företag, och har en ambition att genom vårt jobb göra vardagen enklare för alla i Sverige. Du & vi & jobbet PostNord är alltid i rörelse. Gods, paket och försändelser sorteras, packas och skickas för att nå en väntande destination. Dagens förväntningar på leveranser är höga och här är du som terminalarbetare en viktig del för att vi ska lyckas med vårt uppdrag. Tillsammans hjälps vi åt för att leverera en hållbar och pålitlig kedja av eviga leveranser. Den här tjänsten är en tillsvidareanställning med en sysselsättningsgrad på 60-80% med start omgående. Dina arbetstider kommer att vara förlagda måndag-fredag inom tidsspannet 10:00 till 21:30. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Terminalen ligger på Nylandavägen 15, Växjö. Vad du kommer att göra - Sortera brev, paket eller pall, manuellt eller med hjälp av maskin - Arbeta med inleverans/utleverans Vem du är - Självständig: En del av jobbet gör du ensam, men teamkänslan är viktig. - Inre lugn: Många saker samtidigt kan vara stressande, men behöver inte vara det. - Strukturerad: Kunder är beroende av sina leveranser. Ditt ansvar matchar deras förväntningar. - Positiv & orädd: Dela dina tankar och bidra till förbättring. Mångfald av människor och idéer gör oss bättre. - God styrka och rörlighet: Du ser fram emot ett fysiskt aktivt arbete. - Lagspelare: Kan inte nog poängteras. Samarbete vinner alltid i längden. - Du är unik: Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vad du tar med dig - Samarbetsförmåga och laganda - Flexibilitet och positiv attityd - Svenska i tal och skrift - Gymnasieexamen Varför vi finns PostNord är ett av Sveriges äldsta och största företag och vi har ett viktigt samhällsuppdrag, att säkerställa postservice till företag och privatpersoner i hela Sverige. Vi är i en ständig transformation och arbetar konsekvent med att utveckla både vårt erbjudande och våra medarbetare. Som den ledande leverantören av kommunikationslösningar till, från och inom Sverige förenklar vi vardagen för människor. Hos oss arbetar människor med olika bakgrund och erfarenheter och du blir en del av en arbetsplats som aktivt arbetar med mångfald. Vi är PostNord – ett fantastiskt företag att jobba och växa med. Läs mer på postnord.se. Vad väntar du på? För att söka det här jobbet behöver du inte förbereda personligt brev. Vi vill lära känna dig bättre än så och därför får du istället svara på några videofrågor samt ladda upp ditt CV. Klicka på ”Ansök nu” och följ stegen, på bara 5–10 minuter har du sökt jobbet. Se till att ha betyg redo från gymnasiet alternativ från högre utbildning när du påbörjar ansökan, dessa ska laddas upp i din ansökan och är viktigt för att du ska kunna gå vidare i processen. Om du har frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten, kontakta oss på [email protected]. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Rekrytering för denna tjänst sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. För Fackliga kontaktpersoner se Facklig kontakt | PostNord. Dygnet runt är vi på väg – från en människa till en annan, från ett företag till ett annat. Varje dag levererar vi över 4,5 miljoner brev och 600 000 paket. Varje försändelse är viktig – post, paket och logistik möjliggör relationer och affärer. Här får du vara med och påverka! PostNord är den ledande leverantören av paket- och logistiktjänster till, från och inom Norden. Vi är över 26 500 medarbetare och som en av Nordens största arbetsgivare tar vi ett stort socialt ansvar. Vi erbjuder en attraktiv och utvecklande arbetsplats där medarbetarna kan växa och trivas. Hos oss får du schyssta arbetsvillkor enligt kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och andra förmåner via vår egen personalstiftelse PostNord Plus. Vi prioriterar både våra kunder och våra medarbetare där vi tror att utvecklings- och karriärmöjligheter är grunden för att vara en attraktiv arbetsplats för anställda och helhetsleverantör för våra kunder. Vi leder branschen in i den koldioxidsnåla ekonomin, med målet att bli fossilfria till 2030. Vi arbetar kontinuerligt med att minska vår miljöpåverkan genom att investera i fossilfria transporter och utveckla hållbara lösningar för våra kunder och medarbetare. Med vår expertis och vårt unika distributionsnät utvecklar vi förutsättningar för framtidens kommunikation och handel.
Välj ett jobb för att visa detaljer