Om jobbet Bakers Coating AB är ett företag i stark tillväxt och vi söker nu fler TIG-svetsare till vår produktion i Lessebo. Vi arbetar med främst inom aluminium och rostfritt stål, både rör och plåt i tjocklekar från 1 mm till 3 mm. Arbetsuppgifter Som TIG-svetsare hos oss kommer du att: Svetsa i aluminium och rostfritt material Arbeta med både rör och plåt i varierande tjocklek Utföra noggrann kontroll och kvalitetssäkring av svetsade produkter Arbeta både självständigt och tillsammans med kollegor i produktionen Vid behov även hantera andra moment i verkstaden Kvalifikationer Krav: Erfarenhet av TIG-svetsning i aluminium och rostfritt God vana från industri- eller verkstadsarbete Kunna läsa ritningar och arbeta efter instruktioner Meriterande: Erfarenhet av MIG/MAG-svetsning Erfarenhet av andra verkstadsuppgifter Personliga egenskaper Vi söker dig som är: Noggrann och kvalitetsmedveten Ansvarstagande och självgående Positiv, flexibel och trivs i team Vi erbjuder Ett stabilt och växande företag med god sammanhållning Kollektivavtal (IF Metall) Lön enligt överenskommelse Möjlighet till utveckling inom företaget Ansökan Urval sker löpande – skicka din ansökan så snart som möjligt! Välkommen till Bakers Coating – en arbetsplats där vi bygger framtiden tillsammans.
Massör/Massageterapeut Kommun: Växjö Om jobbet Vi på Musses Massage söker en erfaren och passionerad massör till värt team! Om du har ett genuint intresse för hälsa och välmäende, samt vill ge vara kunder en avkopplande och professionell upplevelse Djupgående musklar massage då kan detta vara din chans att bli en del av värt växande företag. Om rollen: Som massör hos oss kommer du att ge kunderna olika typer av massagebehandlingar, som klassisk massage, djupgående, sportmassage, aromaterapi och zonterapi massage behandlingar. Du kommer att arbeta med att lindra smärta, stress och spänningar, samtidigt som du erbjuder en högkvalitativ och personlig service. Egyptisk massage är mer djupgående som mussklar massage för att hör muskler mer avslappnad och mer mjukare på kroppen. Vi finns på storgatan 17 framför Swedbank i Växjö. • Vi söker en duktig massör ytterligare massör och spa terapeuter. • Vi vill att du ska vara diplomerad eller certifierad duktig massör. • Högskoleutbildning inom området 10- 15 års erfarenhet i Egyptisk massage Egyptiskmassagespecialist • Stresstålig och klarar av arbetsbelastning • Service inriktad, Lyhörd, flexibel Passa tider och Kan jobba helger om det behövs. Språk Krav Meriterande • Engelska Anställningsstöd Meriterande • Omfattning: Heltid • Varaktighet : visstidsanställning • Visstid anställning anställd två år och möjlighet för förlängning. • Om anställningen Lön Lönetyp: Fastlön Var ligger arbetsplatsen? Storgatan 17 35230 Växjö Arbetsgivaren Musses Massage Kontakt Mohamed Mohamed [email protected] 0470543393 Sms 0704365443 Sök jobbet Ansök via mejl Mejla din ansökan till [email protected]
Är du en noggrann och serviceinriktad person med ett stort tekniskt intresse? Som reservdelsansvarig på TM Recycling får du en varierad och ansvarsfull tjänst där det finns goda utvecklingsmöjligheter. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos TM Recycling. Om företaget TM Recycling är ett företag med lång erfarenhet inom maskinreparation och service. Företaget är specialiserat på maskinunderhåll och samarbetar nära sina kunder för att leverera hållbara lösningar inom områden som återvinning, biobränsle, flistransport och skogsåkeri. Som auktoriserad återförsäljare av ledande varumärken som HAAS Recycling och JENZ, strävar TM Recycling efter att bygga långsiktiga partnerskap som både tillgodoser kundernas specifika behov och överträffar deras förväntningar. Arbetsuppgifter I rollen som reservdelsansvarig på TM Recycling har du en viktig roll i verksamheten. Du arbetar i en bred och varierande roll, där dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar daglig kundkontakt samt hantering av beställningar, leveranser och lagerhantering. Arbetet sker i nära samarbete med interna kollegor, där en hjälpsam atmosfär och en stark teamkänsla präglar arbetsmiljön. Några av dina arbetsuppgifter är: Sköta kommunikation med kunder och leverantörer via telefon och mejl. Registrera och hantera kundorder samt följa upp och säkerställa leveranser. Sköta in- och utleveranser. Plocka, packa och skicka reservdelar. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Du har ett starkt tekniskt intresse Du pratar och skriver obehindrat på svenska och engelska, och kunskaper i tyska är meriterande. Du har god datavana och erfarenhet av att arbeta i olika system Du är en serviceinriktad och social person som trivs med att ha mycket kundkontakt, både via telefon och mejl. Med ett noggrant och strukturerat arbetssätt tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och arbetar självständigt. Du har en flexibel inställning och en god förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt i en dynamisk miljö. Din lösningsorienterade approach gör att du ser möjligheter till merförsäljning genom att identifiera kundens behov, samtidigt som du har lätt för att bygga och underhålla relationer med både kunder och kollegor. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Tingsryd Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist
Just nu söker Kunskapscompaniet vuxenutbildning sommarvikarier inom restaurangutbildning. Vi letar efter en pedagogisk resurs och en yrkeslärare till KC Växjö. Ditt uppdrag Som pedagogisk resurs på Kunskapscompaniet fungerar du som ett stöd i deltagarnas utbildning. Du arbetar nära övriga lärare och stödjer deltagarna både individuellt och i grupp. Tillsammans med kollegorna stöttar du undervisningen i både teoretiska och praktiska moment, i enlighet med Skolverkets kursplaner och våra interna riktlinjer. Som yrkeslärare på Kunskapscompaniet ansvarar du för hela undervisningen inom utbildningen tillsammans med dina kollegor. Du planerar, förbereder och genomför lektioner i enlighet med de anvisningar och gällande regelverk som finns inom Skolverkets kursplaner, samt våra interna riktlinjer och policys. Undervisningen innefattar både teoretiska och praktiska moment och du bör vara kompetent inom båda dessa delar. För att ansöka till tjänsten som pedagogisk resurs vill vi att du har minst ett (1) års yrkeserfarenhet av elevstödjande verksamhet på heltid (som pedagogisk resurs). För att ansöka till tjänsten som yrkeslärare vill vi att du även har minst två (2) års erfarenhet av att utbilda vuxna inom yrkesområdet på heltid (gymnasium, kommunal vuxenutbildning och/eller arbetsmarknadsutbildning) inom senaste 6-årsperioden (som yrkeslärare). För att lyckas i rollen vet vi att du är En naturlig ledare som är utåtriktad och värderar allas olikheter. Vid sidan av din pedagogiska sida ser vi att du är självgående, lösningsfokuserad och tar eget ansvar. Vänlig och empatisk och har lätt för att bygga goda relationer med deltagare och kollegor. Villkor Anställningsform: Vikariat. Anställningsperiod: Vecka 27-28 och 31-32. Vi strävar efter att erbjuda en fördomsfri och inkluderande rekryteringsprocess. Vi ser fram emot att ta del av din ansökan, där vi efterfrågar ditt CV men du behöver inte skicka med något personligt brev. För att få veta lite mer om dig vill vi istället att du besvarar ett antal frågor som du hittar om du klickar vidare till ansökan. Om du går vidare efter ansökan kan du komma att få en länk till ett arbetspsykologiskt test. Testerna vi använder tar utgångspunkt i aktuell forskning och fungerar som ett stöd i bedömningen. Våra rekryteringsprocesser består av flera steg, och ofta mer än en intervju. Vi tycker att det är ytterst viktigt att vi ger oss själva den tid som krävs för att få en god bild av varandra - du ska ju välja oss och vi ska välja dig! Emellanåt är det många som söker till en tjänst och då kan processen dra ut något på tiden av den anledningen. Du kan dock vara säker på att vi gör allt vi kan för att hålla dig uppdaterad och återkoppla längs vägen.
Are you a Power Electronics expert eager to apply your deep expertise, innovative mindset, and hands-on experience to drive development projects at KraftPowercon? Location: Växjö Company: KraftPowercon About Us: For over 50 years, KraftPowercon’s IPS Division in Växjö has been a center of excellence for power reliability solutions, supporting industries where uninterrupted power is critical. With 70 skilled employees, we combine local expertise with a global customer base, ensuring our solutions keep essential operations running worldwide. As we continue to grow, we're in need of a Senior R&D Technical Lead Engineer within power electronics to join our team. You will be working in a team of 8 motivated people and will, among other tasks especially, be directly involved in our development of an isolated 200kW DCDC converter. Job Description As a Senior R&D Technical Lead Engineer, you will be in direct charge of setting the projects’ technical direction and framework of standards and procedures. You should have a deep understanding of technologies within power electronics and be able to transfer your knowledge to our group of engineers. You will analyze technical requirements, write progress reports, identify risks and develop work schedules to get the project forward. Teamwork is going to be vital for reaching our goals at R&D. Main Responsibilities: Based on technical requirements, create solutions to meet technical targets. Being part of the overall project planning process and milestones. Receiving and delegating tasks and achieving expected deadlines. Writing progress reports and delivering presentations to relevant stakeholders. Take the lead in the conducting of tests and measurements, internal and external. Qualifications 10+ years of proven work experience within the field of power electronics. You hold a university degree, Master or higher PhD or have several years of experience in relevant areas within power electronics. High knowledge within test equipment and to measure power electronics. Excellent technical, diagnostic, and troubleshooting skills. Fluent in English. Swedish is preferable but not mandatory. A Swedish working permit is needed. Driver’s license B is preferable. Personal Qualities To succeed in the assignment as a Senior R&D Technical Lead Engineer, we believe you to be a team player with strong communication skills, able to collaborate effectively with others while also bringing a holistic perspective and a focus on delivery. You should be capable of working independently as well as in a group, taking the initiative when necessary, and making decisions confidently. You are a typical fast learner with a passion for learning new things as well as sharing knowledge. You approach tasks with an analytical mindset and a strong sense of order. Finally, a genuine interest in technology will drive your success and innovation in this role.
Brinner du för att göra skillnad i någon annans liv – på riktigt? Då kan det här vara uppdraget för dig. Till en kreativ och varm kvinna i övre medelåldern söks nu en personlig assistent som vill bidra till en trygg, glädjefylld och meningsfull vardag. Hon bor på landet i Grimslöv tillsammans med sin hund och katt. Hon använder rullstol delar av dagen och vistas i övrigt i säng. Hjälpen behövs både i vardagsrutiner och vid det som ger livet färg – som quiltning, virkning, bakning och matlagning. Då hemmet ligger avskilt utan tillgång till kollektivtrafik krävs körkort och egen bil. Delar du hennes intressen är det ett stort plus – men det är din personlighet, värme och lyhördhet som avgör. Tjänsten är en fast anställning på cirka 60%, med arbetspass på dagtid, kvällar och helger. Det här är mer än ett jobb – det är en chans att bli en viktig del av någons liv! Arbetsuppgifter inkluderar: Personlig hygien och av- och påklädning. Hushållssysslor och matlagning. Hjälp vid träning och sociala aktiviteter (ex. badhusbesök). Assistera vid fritidsintressen. Stöd vid förflyttningar och vid dusch/toalettbesök. Resor och ärenden i vardagen. Vem är du som söker? Du som söker är en trygg och omtänksam kvinna med en vilja att göra skillnad i vardagen. Det här jobbet passar dig som tycker om att arbeta nära en annan människa och uppskattar både lugna stunder och kreativa aktiviteter. Tål pälsdjur. Har körkort och egen bil. Grundläggande kunskaper i svenska (tal och skrift). Humor och lyhördhet är mycket uppskattade egenskaper. Omfattning & Arbetsupplägg: Tillträde: Enligt överenskommelse. Sysselsättningsgrad: Cirka 60%. Avtal: Introduktionspass och cirka en månads timanställning innan ordinarie sysselsättningsgrad tilldelas, förutsatt att allt har gått bra. Detta ger dig en chans att känna dig trygg och väl förberedd inför din nya roll. Arbetspass: Dag, kväll och helg. Vad erbjuder vi dig? Att arbeta som personlig assistent är mer än ett jobb – det är ett sätt att underlätta vardagen för någon annan och samtidigt känna att du bidrar med något viktigt. Vi uppskattar din kompetens och ditt engagemang, och vi ser varje individ som en värdefull del av vårt team. Hos oss erbjuds du: Interna utbildningar för att stärka din kompetens och trygghet i rollen. Handledning och stöd i vardagen från vårt erfarna team. Förmånliga anställningsvillkor enligt kollektivavtal. Generöst friskvårdsbidrag för dig med fast tjänst. Hos oss blir du en viktig del av ett arbetslag där alla strävar mot samma mål. Du får en arbetsplats där du blir sedd, uppskattad och där din insats är betydelsefull. Vill du veta mer om oss på ENKV och vårt arbetssätt? Läs gärna mer om vår vision och våra värderingar här! Rekryteringsprocess & AnställningsvillkorRekryteringsprocess Vi kontaktar löpande de kandidater som är aktuella för en första intervju. Tjänsten tillsätts när vi har funnit rätt person, vilket kan ske innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas av personal på ENKV assistans, tillsammans med uppdragsgivaren, samt eventuella anhöriga, god man eller andra berörda. För de som går vidare i processen genomförs bakgrundskontroller. Om tjänsten innebär arbete med en minderårig uppdragsgivare krävs ett utdrag ur belastningsregistret. Barnperspektiv i rekryteringen Vi på ENKV följer noggrant Barnkonventionen, vilket innebär att om du söker en tjänst som innebär arbete med minderåriga, kommer rekryteringsprocessen att omfatta specifika steg för att säkerställa att barnets vilja och behov tas i beaktande. Vid anställning där du arbetar med minderårig uppdragsgivare ingår även en utbildning om barnperspektivet. Anställningsvillkor Om du går vidare i rekryteringsprocessen behöver du kunna styrka din identitet och bevisa att du har rätt att arbeta i Sverige. För att kunna signera ditt anställningsavtal och dina tidrapporter krävs att du har ett BankID. För att säkerställa att vi håller hög kvalitet i assistansen kommer nyanställda att genomgå en webbaserad introduktionsutbildning (ca 1 timme), helst innan anställningens start men senast inom en månad från anställningens början. Läs mer om utbildningen här. Lön & Ersättningar Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar: Enligt kollektivavtal. Vill du göra skillnad? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt stödjande team!
Hjärtligt välkommen att arbeta som sjuksköterska med oss på PersonalExpressen! Vi är Sveriges bästa, mest personliga och mest ambitiösa konsultföretag inom vård och omsorg - nu söker vi dig som är sjuksköterska och som vill arbeta på välbetalda uppdrag tillsammans med oss som konsult i sommar! Vi erbjuder Sveriges högsta löner för sjuksköterskor genom våra konsultuppdrag inom den privata samt den kommunala äldreomsorgen och hemsjukvården. Vi hittar alltid ett uppdrag som vi tror kommer att passa just dig baserat på dina önskemål om din framtida karriär. Behöver du flytta tillfälligt för att kunna tacka ja till ett uppdrag tillsammans med oss bekostar vi såväl din bostad som dina resor! Arbeta på dina egna villkor med hög lön! Vill du jobba vardagar, kvällar, nätter eller helger? Oavsett vad du föredrar så har vi konsultjobb med hög lön att erbjuda dig där vi tar vårt utgångsläge i dina egna tankar om hur du önskar att arbeta! Vi tror på att vara Sveriges bästa arbetsgivare för sjuksköterskor! Vi tror på att ha Sveriges bästa sjuksköterskor anställda hos oss och samtidigt vara den bästa möjliga arbetsgivaren för dig. Tycker du också att det är viktigt med en arbetsgivare som lyssnar och förstår dig så har du kommit helt rätt till oss. Vi anstränger oss alltid det lilla extra och är stolta över att inte vara som alla andra! PersonalExpressen förmedlar professionell, ambitiös och jordnära vård- och omsorgspersonal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral samt en hög grad av individuellt ansvarstagande. PersonalExpressens ledning har över 15 års erfarenhet av att driva olika former av verksamheter med offentlig sektor som kund. Vård- och omsorgssektorn ligger oss således mycket varmt om hjärtat. Vi tror att du kommer att trivas utmärkt tillsammans med oss då vi är mycket lojala med våra sjuksköterskor och alltid ser till att dina individuella behov och önskemål får stå i centrum hos oss! Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag! Skicka in din ansökan till oss redan idag så återkommer vi inom kort med vad vi har att erbjuda just dig för välbetalt konsultuppdrag! Vi ser fram emot ett långt och lyckosamt samarbete tillsammans med dig och kommer göra allt vi kan för att vi ska bli den arbetsgivare för dig som du alltid hoppats på att du skulle hitta hem till!
Nu söker vi en boendestödjare till vårt team på Trehörna 5 Villa 4. Vi erbjuder utbildning och ett utvecklande jobb där du är med och gör skillnad! Tjänsten är ett långtidsvikariat med tjänstgöringsgrad på 90% men tjänstgöringsgrad kan diskuteras. Om Trehörna 5 Villa 4 Trehörna 5 Villa 4 ligger på Trehörna området i Urshult. Gruppbostaden består av 6 lägenheter. Här bor personer med LSS beslut 9;9 bostad med särskild service. Gruppbostaden vänder sig till personer med olika funktionsnedsättningar och tilläggsproblematik så som utåtagerande beteende, självskada och psykiatrisk diagnos. Enheten tar även emot boende med beslut om rättspsykiatrisk vård. Personalgruppen arbetar utifrån ett lågaffektivtförhållningsätt med en tydliggörande pedagogik. Om rollen I rollen som boendestödjare utgår du från de boendes individuella behov och önskemål och ger stöd i det dagliga livet utifrån ett pedagogiskt förhållningssätt. Tillsammans med övriga medarbetare arbetar du med målet att göra dagen meningsfull och innehållsrik. Du stödjer och vägleder med bland annat personlig omvårdnad, måltider, medicinhantering, städning, samhällskontakter och kommunikation. En viktig del i arbetet är att stimulera och motivera den boende till att utveckla sina förmågor och att skapa möjligheter till en aktiv och meningsfull fritid. I dina uppgifter ingår även att dokumentera och planera utifrån genomförandeplaner. Arbetstiden är förlagd dagtid, kvällstid och helger. Du har en gruppledare eller gruppchef nära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten. Din erfarenhet och kunskap Du som söker har gymnasieutbildning inom vård och omsorg eller annan likvärdig utbildning. Du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift, god datorvana och erfarenhet av dokumentation. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med målgruppen. I övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Du har en positiv grundsyn, ett starkt engagemang för människor och är ansvarstagande. Du trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor och har alltid våra brukares bästa som utgångspunkt i allt du gör. Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Det här får du hos oss: Kompetensutveckling via vår egen utbildningsorganisation Lära Förmånsportal med rabatter och erbjudanden Ledarskapsutbildade chefer nära dig En gemensam pedagogik för att ge den bästa omsorgen och stödet till våra omsorgstagare Friskvårdsbidrag och skobidrag Kollektivavtal Övrigt Anställningsform: 6 månaders vikariat Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: Snarast dock senast 1/6-25 Sista ansökningsdag: Skicka in din ansökan omgående då vi gör löpande urval. Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister behöver uppvisas inför en eventuell anställning För mer information kontakta: Verksamhetschef Maria Axelsson [email protected] eller gruppchef Linus Johansson [email protected] Facklig kontakt: Kommunal, www.kommunal.se Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se
Ready to Grow? Join Us as a Sales Engineer Location: Växjö Company: KraftPowercon About Us: For over 50 years, KraftPowercon’s IPS Division in Växjö has been a center of excellence for power reliability solutions, supporting industries where uninterrupted power is critical. With 70 skilled employees, we combine local expertise with a global customer base, ensuring our solutions keep essential operations running worldwide. As we continue to grow, we are looking for a talented Sales Engineer who is eager to develop into a Key Account Manager. We offer significant growth opportunities within our expanding company, allowing you to advance your career and take on new challenges. Job Description: We are seeking a motivated and technically skilled Sales Engineer to join our team. This role offers a unique opportunity to start as a Sales Engineer and grow into a Key Account Manager position. The company has an excellent opportunity to continue growth, both in the existing product portfolio, but also with new verticals mainly driven by renewable energy systems. We see an increasing number of technical requests, and you will be responsible for understanding customer needs, providing technical solutions, and building relationships with our clients. You will collaborate with engineering and business development teams to grow accounts into key accounts. Our business is driven by the growing electrification in the world, and we work with international companies mainly situated in Europe and North America. Key Responsibilities: Understand and analyze customer requirements to provide tailored solutions. Find, approach, and win new customers. Present our products and services to potential clients. Collaborate with Business Development to grow accounts into key accounts. Prepare quotations and proposals for clients. Stay updated on industry trends and competitor activities. Qualifications: Bachelor's degree in Electrical Engineering or proven work experience in the electrical field. Experience in a sales engineering role or similar. Good communication and presentation skills in English Ability to create, build, and maintain strong customer relationships. Self-motivated with a desire to grow and develop into a Key Account Manager role. Willingness to travel, up to ~30 days per year. Personal Characteristics: Proactive: You take initiative and are always looking for ways to improve processes and outcomes. Adaptable: You can easily adjust to new situations and challenges. Team Player: You work well with others and contribute to a positive team environment. Detail-Oriented: You pay attention to the small details that can make a big difference. Resilient: You can handle setbacks and remain focused on achieving goals. Customer-Focused: You prioritize the needs and satisfaction of customers in all your actions. Application Deadline: 2025-05-18
Var med och skapa något nytt – Hakee söker restaurangmedarbetare (kök/servering) Hakee – nyöppning i Ljungby, juni 2025 I sommar öpnnar Hakee – ett nytt, modernt fast-casual-koncept från teamet bakom Rosegarden, med samma passion för smak, service och upplevelse. Här möts asiatiska favoriträtter, stilren miljö och snabb, personlig service i en modern och avslappnad form. Nu söker vi ett 10-tal engagerade medarbetare både på heltid och deltid som vill vara med från början och bygga upp något nytt tillsammans med oss. Du kommer att ha en kombinerad roll i både kök och servering, där du blir en viktig del av helhetsupplevelsen – från matlagning till gästbemötande. Och nej – du behöver inte ha erfarenhet från kök. Genom våra välutvecklade recept och tydliga utbildning på plats får du allt du behöver för att lyckas. För oss är det allra viktigaste att du har viljan, engagemanget och rätt attityd. Vad innebär rollen? Tillaga rätter och arbeta i köket enligt våra recept och rutiner Ge gästerna ett varmt bemötande och snabb, personlig service Säkerställa att restaurangen är snygg, ren och trivsam Samspela med teamet för en smidig och rolig arbetsdag Ta emot och vidareförmedla gästers feedback till chef Vem vi söker Vi letar efter dig som har en positiv inställning och ser möjligheter istället för problem. Du trivs i en dynamisk miljö där arbetsuppgifter och arbetstider kan variera. För att lyckas i rollen behöver du: Ha en stark servicekänsla och en vilja av att ge gästen en fantastisk upplevelse Kunna hantera stressiga situationer med struktur och effektivitet Vara en lagspelare som bidrar till god energi, men också kunna arbeta självständigt Ta initiativ och alltid sträva efter att förbättra gästupplevelsen Orädd för att lära dig nya saker och vill växa i din roll Behärskar det svenska och engelska språket Meriterande (men inte krav): Erfarenhet inom restaurang eller kök Intresse för asiatisk mat och kultur Vad du får av oss Vara med från start i ett helt nytt koncept och arbeta i en vacker miljö som är helt nyrenoverad Arbeta med innovativa lösningar, bl.a. automatiserade köksrobotar Utbildning och stöd så du känner dig trygg i både kök och service Ett sammanhållet team med god energi och mycket gemenskap Möjlighet till heltid eller deltid, utifrån vad som passar dig Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka din ansökan så snart som möjligt. Vi rekryterar löpande! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!
Välj ett jobb för att visa detaljer