Vill du få praktisk erfarenhet inom ekonomi samtidigt som du studerar? Vi letar efter en engagerad och ambitiös student som vill ta sig an rollen som ekonomiassistent hos härliga DOSPACE. Här får du möjligheten att utveckla och bygga värdefull arbetslivserfarenhet samtidigt som du är med och bidrar till den bästa arbetsplatsupplevelsen! OM ROLLEN Som ekonomiassistent kommer du att arbeta nära DOSPACE ekonomichef och ge administrativt stöd i olika ekonomiska uppgifter. Dina ansvarsområden kan inkludera hantering av fakturor, bokföring, kontoavstämningar, uppföljning av betalningar och andra uppgifter relaterade till ekonomi. VEM ÄR DU? Vi söker dig som har en pågående utbildning på universitets eller högskolenivå inom ekonomi/redovisning med minst 1 år kvar på studierna. Som person har du ett gott sinne för ordning och struktur, är nyfiken och ansvarstagande. För att trivas gillar du, liksom oss, samarbete och god gemenskap! Ge din karriär inom ekonomi en flygande start genom att bli en del av DOPACE team som ekonomiassistent. Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag, vi är nyfikna på dig! #wemakeworkawesome VI ERBJUDER Hos DOSPACE får du en arbetsplats att trivas på och växa med. Vi vill att du är dig själv och ger dig ansvarsfulla uppdrag att växa i! Flexibla arbetstider som kan anpassas efter ditt studieschema. Möjlighet att få praktisk erfarenhet och bygga ditt CV. Mentorstöd och möjlighet att lära av erfarna ekonomer. Ett dynamiskt och stöttande arbetsklimat. ÖVRIGT I den här rekryteringen samarbetar DOSPACE med A-hub och vid frågor är du varmt välkommen att kontakta Alice Lindell på [email protected]. Omfattning och placering: Du har ett flexibelt upplägg där du arbetar ca 16 h/månaden, uppdelat på 2-3 dagar från någon av siterna i Linköping. Upplägg: Detta är ett konsultuppdrag på deltid med anställning hos oss på A-hub, där du arbetar som konsult hos vår kund. Som konsult på A-hub värdesätter vi dig och din utvecklingsresa i ditt konsultuppdrag. Du erbjuds en trygg anställning med stöd och vägledning av våra duktiga konsultchefer. Vi är ett auktoriserat rekrytering- och konsultföretag som är medlemmar i Almega. Du omfattas därmed av kollektivavtalets trygga villkor som rör exempelvis lön, pension, försäkringar och semester. Inför anställning kommer du genomgå en bakgrundskontroll. Start: Start enligt överenskommelse, gärna vid månadsskifte maj/juni 2025. Sista ansökningsdag: Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag, sök därför tjänsten så snart som möjligt. Läs gärna mer om DOSPACE här.
Diakrit söker nu efter kreativa fotografer med hög serviceanda, som vill bli en del av vårt internationella fotografnätverk. Varför Diakrit? Som frilansfotograf hos Diakrit får du möjlighet att fokusera på det du älskar - att ta snygga bilder och träffa människor! Det andra tar vi hand om. Vår flexibla arbetsmodell ger dig friheten att styra över din vardag, samtidigt som du ges möjlighet att utveckla dina färdigheter inom foto, panorama, drönare och video. Du behöver inte själv sälja in dina uppdrag, utan det sköter vårt drivna säljteam. Vår Customer Solutions tar god hand om våra fotografer och kunder i det dagliga arbetet och vårt duktiga in-house redigeringsteam ser till att slutresultatet håller högsta kvalitet. Du har dessutom alltid stöd i ditt arbete från din regionansvariga fotochef. Med hjälp av vår onlinekalender styr du enkelt din tillgänglighet och vi arbetar för att ge dig en så effektiv vardag som möjligt. Är det dig vi söker? Vi söker dig som jobbar som fotograf, eller har fotografutbildning, och har ett skarpt öga både vad gäller ljus och komposition. Du behöver vara genuint intresserad av människor och hålla en hög servicenivå. Har du dessutom ett intresse för hem och inredning och kan lyfta fram det unika i varje bostad så kan vi vara en perfect match för varandra. För att arbeta som frilansfotograf på Diakrit behöver du följande: Kamerahus (systemkamera, helst fullformat) Vidvinkelzoomobjektiv Normalobjektiv eller zoom (t.ex 24-70mm) Stabilt stativ Extern vridbar blixt Körkort och tillgång till bil F-skatt Om Diakrit: Diakrit är världsledande inom fototjänster, digitala plattformar och innovativa produkter för att marknadsföra bostäder online. Vi har hjälpt fotografer att bygga en stabil fotokarriär sedan 2009. Idag har vi över 400 anställda Diakritare och vi samarbetar med över 500 frilansfotografer i Sverige, Norge, Danmark, Australien, Nya Zeeland och USA. Våra tjänster levererar vi till över 2000 stora fastighetsmäklarkunder världen över. Vår styrka är vår entrepenörsanda, höga kvalitet och innovationslust, samt vår förmåga att alltid se till den enskilde kundens behov. Hos Diakrit fokuserar vi på långsiktiga relationer med både kunder och medarbetare. Ansökan: Ansök online på career.diakrit.com genom att bifoga ditt CV och personliga brev tillsammans med arbetsprover bestående av ca 5 st egenproducerade bilder, med anknytning till interiör och inredning. Bilderna ska vara sparade i jpeg och ca 3000 pixlar på längden. Du kan antingen skicka en länk till din portfolio eller ladda upp 5 enskilda bilder i ansökan. För att kunna gå vidare med din ansökan behöver vi även veta vad du har för fotoutrustning. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan!
Truckförare Är du en erfaren truckförare som söker en ny utmaning? Hos vår kund i Finspång får du möjligheten att arbeta med lossning och lastning av lastbilar i en dynamisk miljö. Med chans till förlängning och varierande arbetstider erbjuder vi en tjänst där din expertis verkligen kommer till sin rätt. Om tjänsten Som erfaren truckförare kommer du att ansvara för effektiv lossning och lastning av lastbilar, främst med motviktstruck. Arbetet inkluderar skiftgång med arbete dag, kväll och var tredje helg i Finspång. Om dig Vi söker dig som har gedigen erfarenhet av att arbeta som truckförare, med särskilt fokus på motviktstruckar. Du bör ha relevant utbildning och certifiering för truckkörning. Flexibilitet är en viktig egenskap, då arbetstiderna kan variera mellan dag- och kvällsskift, samt inkludera arbete varannan helg. Tidigare erfarenhet av att lossa och lasta lastbilar är nödvändigt. Tillgänglighet för omgående anställning är ett krav, liksom att du kan arbeta i Finspång. Meriterande Det är meriterande om du har erfarenhet av att köra hjullastare, vilket kan ge dig en fördel i urvalsprocessen. Om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare, särskilt inom logistik eller lagerhantering, ses detta som en stor fördel. Vidare är det positivt om du har en god förmåga att anpassa dig till föränderliga arbetsmiljöer och olika arbetsuppgifter, vilket kan stärka din kandidatur ytterligare. Om kunden Vår kund är en ledande aktör inom sin bransch, känd för sin pålitlighet och effektiva arbetsmetoder. Med starkt fokus på medarbetarutveckling och en säker arbetsmiljö erbjuder de en dynamisk och stödjande arbetsplats. Här får du möjlighet att växa i en stabil och framåtsträvande organisation. Hur du söker tjänsten Välkommen att söka denna tjänst genom att skicka in CV och personligt brev via länken. Om du har några frågor är du välkommen att kontakta Account Manager Tolga Demir via e-post: [email protected]. Om oss Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Job&Talent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.
Vill du ha en förändring i ditt liv? Mer frihet? Mer pengar? Bestämma dina arbetstider själv? Hyr ut PENSIONÄRER! Om du funderar på att starta företag, men kanske är lite tveksam eftersom du vet att det krävs hårt arbete för att lyckas. Då har jag goda nyheter till dig! Bli säljare första tiden hos oss. Om du är framgångsrik kan du sedan få erbjudande om att ta över den lokala verksamheten. Du behöver inte kämpa ensam som säljare när du ansluter dig till oss. Vi hjälper dig på vägen så att du snabbare och enklare kan njuta av friheten av att vara företagare, hjälpa kunder och få möjligheten att tjäna pengar. TEST Ta det här testet för att se om du passar som säljare hos oss: Vill du ha både privatpersoner och företag som kunder i branschen som omsatta över 50 miljarder 2024? Ser du fördelarna med personal som är 55+? Vet du att få kan leva på sin pension? Tror du kunder uppskattar kompetens, erfarenhet och rutin? Vill du få möjligheten att tjäna bra med pengar? Gillar du att göra andra människor nöjda och glada? Svarade du JA på frågorna? GRATTIS! Det är dig vi vill ha som säljare! Hej förresten, jag heter Michael Strauss och det är jag som startade GOveteran för över 20 år sedan. Jag letar nu efter dig som vill ta ett nytt steg i livet och prova något nytt. Så här kommer dina dagar att se ut Som säljare hos oss får du hjälp att starta upp och bygga din verksamhet. Du bör vara inriktad på att arbeta med försäljning, rekrytering och ledarskap. Du kommer att bygga upp ett team av medarbetare som med hjälp från huvudkontoret ska ge våra kunder riktigt bra tjänster och kundupplevelser. Men du kommer framför allt arbeta med att skapa och bevara goda kundrelationer. Är du rätt person så kommer det här att vara roligt och lönsamt. Den här möjligheten passar lika bra för kvinnor som män i alla åldrar. Du är aldrig ensam Hos oss får du alltid hjälp med att bli så framgångsrik som möjligt. Intresserad? I så fall vill jag att du kontaktar mig så fort du kan. Varför inte göra det nu, när du har det i tankarna? Vi intervjuar löpande så ring eller maila mig redan idag så att inte den här möjligheten glider dig ur händerna. Du når mig på telefon 070- 6625464 eller så mailar du mig på [email protected]. Din ansökan ska bestå av ett personligt brev och CV. I ansökningshandlingarna ska det framgå att du vill jobba med försäljning för att bygga upp verksamheten och senare få möjlighet att äga den lokala verksamheten. Bästa hälsningar Michael Strauss
Är du godkänd trafiklärare och utbildad utbildningsledare med intresse för att ge dina elever de bästa förutsättningarna för en lyckad väg till körkort? Då är det dig vi söker! Om Trafiko och tjänsten Vi på Trafiko förändrar körkortsbranschen både för elever som ska ta körkort och för lärare som utbildar. Vi har på kort tid växt till en av de största aktörerna inom körkortsutbildning och vi håller introduktions- samt riskutbildningar i 20 städer i Sverige. Via vår hemsida och app pluggar elever teori över hela Sverige. Totalt utbildas över 30 000 elever årligen med Trafiko. I dagsläget erbjuder vi körlektioner i 8 städer och ska nu utöka utbudet med körlektioner till våra elever i Norrköping, det är därför vi nu söker dig som vill vara med på resan. Om dig Vi söker dig som är positiv, pedagogisk och brinner för att få dina elever att nå sina mål genom att anpassa utbildningen efter deras behov. Du är kvalitetsmedveten och har ett tålmodigt bemötande. Du tar stort eget ansvar och har förmågan att fullfölja dina arbetsuppgifter självständigt med framförhållning och struktur. Krav Godkänd trafiklärare Utbildad utbildningsledare Goda kunskaper i Svenska, både i tal och skrift då det krävs i det dagliga arbetet Meriterande Van att använda digitala verktyg Övriga språkkunskaper utöver svenska Vad vi erbjuder På Trafiko får du en unik chans att vara med och forma en ny körkortsbransch, vi vill lära oss av dina erfarenheter för att skapa bästa möjliga förutsättningar för dig i ditt arbete. Vi erbjuder ett modernt system för dig som konsult med stor flexibilitet att styra över hur dina arbetsveckor ska se ut. Vi tar hand om all administration så att du kan fokusera på det allra viktigaste- att utbilda säkra bilförare. Vill du veta mer om hur du som konsult kan ta kontroll över din tid och hur vi gör ditt arbetsliv smidigare? Läs mer här Vad händer nu? Skicka in din ansökan via vår karriärsida så snart som möjligt, vi går igenom alla ansökningar löpande. Som en del av vår rekryteringsprocess genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll för att öka vår medvetenhet om våra framtida kollegor. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Har du några frågor kring uppdraget? Tveka inte på att höra av dig till [email protected] Varmt välkommen att skicka in din ansökan!
Är du godkänd trafiklärare och utbildad utbildningsledare med intresse för att ge dina elever de bästa förutsättningarna för en lyckad väg till körkort? Då är det dig vi söker! Om Trafiko och tjänsten Vi på Trafiko förändrar körkortsbranschen både för elever som ska ta körkort och för lärare som utbildar. Vi har på kort tid växt till en av de största aktörerna inom körkortsutbildning och vi håller introduktions- samt riskutbildningar i 20 städer i Sverige. Via vår hemsida och app pluggar elever teori över hela Sverige. Totalt utbildas över 30 000 elever årligen med Trafiko. I dagsläget erbjuder vi körlektioner i 8 städer och ska nu utöka utbudet med körlektioner till våra elever i Linköping, det är därför vi nu söker dig som vill vara med på resan. Om dig Vi söker dig som är positiv, pedagogisk och brinner för att få dina elever att nå sina mål genom att anpassa utbildningen efter deras behov. Du är kvalitetsmedveten och har ett tålmodigt bemötande. Du tar stort eget ansvar och har förmågan att fullfölja dina arbetsuppgifter självständigt med framförhållning och struktur. Krav Godkänd trafiklärare Utbildad utbildningsledare Goda kunskaper i Svenska, både i tal och skrift då det krävs i det dagliga arbetet Meriterande Van att använda digitala verktyg Övriga språkkunskaper utöver svenska Vad vi erbjuder På Trafiko får du en unik chans att vara med och forma en ny körkortsbransch, vi vill lära oss av dina erfarenheter för att skapa bästa möjliga förutsättningar för dig i ditt arbete. Vi erbjuder ett modernt system för dig som konsult med stor flexibilitet att styra över hur dina arbetsveckor ska se ut. Vi tar hand om all administration så att du kan fokusera på det allra viktigaste- att utbilda säkra bilförare. Vill du veta mer om hur du som konsult kan ta kontroll över din tid och hur vi gör ditt arbetsliv smidigare? Läs mer här Vad händer nu? Skicka in din ansökan via vår karriärsida så snart som möjligt, vi går igenom alla ansökningar löpande. Som en del av vår rekryteringsprocess genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll för att öka vår medvetenhet om våra framtida kollegor. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Har du några frågor kring uppdraget? Tveka inte på att höra av dig till [email protected] Varmt välkommen att skicka in din ansökan!
Endast 150 meter från Linköpings centralstation ligger Scandic Frimurarehotellet – hotellet där tradition och framtid möts. Beläget strax intill Domkyrkan i en av Linköpings vackraste byggnader ligger vårt moderna och avslappnade hotell med anor från 1912. Hotellet är Östergötlands största och arrangerar allt från möten och bröllop till stora banketter. Vi som jobbar här är närmare hundra medarbetare och vi har vårt ursprung från ungefär hela världen, precis som våra gäster. Att vi är ett stort hotell och att de tre Scandic hotellen i Linköping har gemensam ledning medför mycket goda utvecklingsmöjligheter för våra medarbetare. Nu söker vi en Receptionist till Scandic Frimurarehotellet. Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen. Du agerar värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass. Hos oss får du ta ett stort eget ansvar för att ta de beslut som krävs för att göra gästen nöjd och teamen utvecklar och förbättrar arbetssätt och service i takt med att omvärlden förändras. Vi är nämligen övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens och erfarenhet som vi överträffar gästens förväntningar. På köpet får vi kul på jobbet! Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic! Vad är innebär rollen? Du som arbetar i receptionen är ansvarig för att våra gäster får service i världsklass. Du är spindeln i nätet som ser till att gästen alltid är i fokus. Du är den som går igenom ankomstlistan och lägger tid på detaljerna. Ser till att gästens önskemål uppfylls. Du har alltid ett leende på läpparna och en kreativ lösning i bakfickan. Du löser det mesta och är en stjärna på att vända en missnöjd gäst till en nöjd gäst. Din arbetsplats är vår lobby. För det är där du möter flest gäster. I ansvarsområdet ingår även administrativt arbete, säkerhetsarbete och arbete med försäljning. Arbetet i receptionen innebär att checka in och ut hotellets gäster, hälsa välkommen och ge gästen den information den behöver om sin vistelse. Du hanterar bokningar i systemet Opera Cloud och hanterar administrativa uppgifter runt gäster och säkerhet. Allt arbete sker med gästnöjdhet och försäljning i fokus. Hotellet har öppet dygnet runt och det är därför viktigt att du trivs med att arbeta i skift (förmiddagar, eftermiddagar och helger). Vem är du? För att passa i rollen tror vi att du har en väl utvecklad social förmåga och är kapabel att hantera att det händer många olika saker samtidigt. Det är mycket viktigt att du kan förmedla ett gott värdskap till hotellets gäster. Du har också vana och kunskap i att arbeta med dator som arbetsredskap. Eftersom arbetet till stor del består av att kommunicera med gäster är goda kunskaper i svenska och engelska en förutsättning. Talar du ytterligare ett språk är det meriterande. Allra viktigast är dock dina personliga egenskaper och din inställning. För att passa i rollen behöver du vara en lyhörd och prestigelös lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och helhetsresultatet. Information om tjänsten Vi söker engagerade kollegor för sommaren och även fortsatt för hösten för enstaka dagar på extra vid behov. Jobbet omfattar för- och eftermiddagsshift, vardagar och helger. Nattarbete kan förekomma. Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet. Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic! Ps. på vår hemsida kan du läsa mer om vår kultur, vad tjänsten innebär och om våra förmåner! Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic. Delar du våra värderingar? BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD
Vi på Norlandia Förskolor söker dig som vill jobba som förskollärare på vår nyöppnade förskola Turbinen i Motala. Genom våra koncept satsar vi på bra mat, hälsa och hållbarhet där vår målsättning är att skapa nya upptäckter - varje dag. Vill du bli en del av vårt team? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Vad innebär jobbet som förskollärare på Norlandia Förskolor Turbinen Hos oss får du möjligheten att följa med i samhällets utveckling kring förskola och skola. En god värdegrund innebär att ge barnen en inre kompass som de kan lita på och stärka dem genom livet. Vi anser att vi på förskolan har möjlighet att lägga grunden för barnen vidare i livet. På Norlandia riktar vi blicken mot att bidra till en hållbar värld. Du som förskollärare är drivande i att jobba med hållbarhetsfrågor via våra koncept som är en del av läroplanen. För oss är daglig fysisk rörelse ett måste både för barnen men också för dig som vuxen där du aktivt tar del av och driver Norlandiaskuttet tillsammans med dina kollegor. Måltidspedagogik, ekologisk och kravmärkt mat är en självklarhet hos oss. Du har ett gott förhållningssätt till barn, föräldrar och kollegor som präglas av tron på att alla vill och kan. Vi vill vara en lärande organisation där du som förskollärare förväntas leda och lära dina kollegor. Vi sätter stor vikt vid din samarbetsförmåga samt att du tar ansvar för att skapa en god arbetsmiljö genom en positiv inställning och energirik arbetsglädje. Läs mer om våra koncept här. Vem söker vi? Vi söker dig med stort hjärta och en vilja att göra skillnad i barns liv. Kunna vara extremt lösnings orienterad och se möjligheter är en viktig egenskap. Kunna vara flexibel och ta tag där det behövs är otroligt viktigt i just denna roll då vi är i i uppbyggnadsfas och ska forma denna fantastiska förskola och kultur tillsammans. Du har en drivkraft att utveckla och är självständig i ditt arbete och ser vad som behöver göras. Kvalifikationer: Utbildad förskollärare med förskollärarlegitimation Det är krav på goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Du är väl förtrogen med läroplanens mål utifrån undervisning och lärande. Du har erfarenhet av att arbeta och leda det systematiska kvalitetsarbetet på gruppnivå. Du har goda kunskaper i Office365 Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom förskoleverksamhet Om förskolan Turbinen Denna förskola är helt ny och kommer att öppna i Augusti. Förskolan kommer ha 5 avdelningar med plats för totalt 80 barn. Vid full barnstyrka kommer vi vara ca 12 pedagoger anställda. Men detta kommer byggas upp över tid och vi behöver en handfull pedagoger till en början, som är hungriga att bygga upp detta tillsammans. Vad erbjuder vi dig? Hos oss på Norlandia förskolor erbjuder vi dig kompetensutveckling varje termin utifrån förskolans prioriterade mål och satsningar. Du får ta del av våra unika koncept, kompetensutvecklingsdagar på förskolan, centrala insatser samt genom utbud i vår digitala lärplattform. Övrig information Anställningsform: 2st Tillsvidareanställningar Omfattning: 100% Arbetstider: ~6.30-17.00 Tillträde: juni-Augusti Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2025-05-31 Vill du veta mer om Norlandia Förskolor? Besök vår hemsida här. Varmt välkommen med din ansökan!
Är du en Java-utvecklare med passion för teknik och en vilja att skapa skräddarsydda lösningar? Vi söker dig som vill arbeta på ett IT-konsultbolag, där du kommer att göra en verklig skillnad för företag och samhälle. Om företagetArbeta tillsammans med ett team som sätter människa och teknik i centrum. Vår kund har en djupgående expertis inom systemutveckling och levererar tjänster som verkligen gör skillnad. Du får möjligheten att främja innovation inom ett företag som värdesätter gemenskap och kreativitet. Din roll och ansvarSom Java-utvecklare kommer du att: Utveckla och optimera avancerade applikationer med Java-teknologier. Arbeta i nära samarbete med kunder för att förstå deras specifika behov och utforma effektiva, skräddarsydda lösningar. Delta i agila team och bidrar med innovativa idéer under hela utvecklingscykeln. Implementera moderna verktyg och tekniker för att säkerställa bästa praxis inom utveckling. Vad vi söker Minst 3 års erfarenhet av Java och spring. Förståelse för containertekniker som Docker och plattformar som Kubernetes är meriterande. En problemlösare som trivs i teammiljöer Erfarenhet av frontend tekniker, som React eller Angular, är en fördel. Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vad kunden erbjuder Arbeta i en miljö där personlig utveckling samt din karriärutveckling står i fokus. Här finns flexibiliteten att påverka dina arbetsdagar, med möjlighet till distansarbete och en stimulerande kontorsmiljö i centrala Linköping. Kreativa projekt: Arbeta med intressanta och innovativa projekt som har en direkt inverkan. Attraktiva förmåner: Konkurrenskraftig lön och gota personalförmåner som stöder din hälsa och välmående. Ansök idag Är du redo att ta dig an en ny utmaning och använda din Java-expertis för att skapa innovativa lösningar som gör skillnad? Sök tjänsten idag och bli en del av ett företag där dina idéer och insatser värdesätts.
Excited about shaping the future of real-time analytics? We're looking for a Product Developer to join our forward-thinking, friendly team and help us create game-changing sensor systems for the biopharmaceutical industry. We're not just pushing boundaries – we're the first in the world to create this groundbreaking solution. Are you ready to be part of a revolution that improves lives worldwide? Join our company of 13 skilled professionals at ArgusEye and be part of our exciting journey! About the role: In this role, you'll design and develop cutting-edge hardware devices that seamlessly integrate with our sensor chips, driving real impact in biopharma applications. From brainstorming innovative ideas to testing prototypes, you'll play a crucial role in ensuring our products deliver outstanding performance and reliability. As part of our small but dynamic development team of two, you'll be responsible for the entire product development process—something you're already accustomed to. Your expertise will help shape our technology and contribute to groundbreaking advancements in the field. What you'll do: Solve engineering challenges and develop innovative solutions. Design hardware using CAD tools. Collaborate with multidisciplinary teams and subcontractors. Build prototypes, conduct tests, verify and validate designs. Document design processes and testing procedures. Who you are: A Master's degree in Mechanical Engineering, Industrial Design, Physics, or a related field. 3+ years of experience in product development within a highly regulated industry, such as automotive or medtech, but biopharma is of course especially valued. Skilled in CAD software (e.g., SolidWorks, Space Claim, or AutoCAD). A creative problem-solver who thrives in a collaborative environment. Knowledge of optics, electronics, fluid mechanics, and simulation tools (e.g., COMSOL, ANSYS, Zemax) and quality systems like ISO 9001 or ISO 13485 is a bonus. Why join us? Work on cutting-edge technology with real-world applications. Be part of a supportive, dynamic team where your contributions are valued. Grow your career in an innovative, fast-paced industry. Learn from our customers and attend industry and R&D conferences to grow professionally. Enjoy the freedom to take ownership of your work, supported by a flexible and relaxed environment that values responsibility. Experience a family-like atmosphere filled with collaboration, curiosity, and team activities like music quizzes, bowling and Friday fika. About ArgusEye: ArgusEye is on a mission to revolutionize biopharmaceutical production. Today, developing life-saving medicines is often a slow, complex, and expensive process, putting vital treatments out of reach for many. By providing advanced sensor systems for real-time monitoring of biological processes, we aim to change that. Our technology, built on 15+ years of research at Linköping University, combines nanoplasmonic sensing with fiber optics to deliver real-time data, speeding up medicine development, improving efficiency, and cutting costs. With partnerships among leading pharmaceutical companies and growing demand, we're scaling to make a bigger impact. At ArgusEye, you'll be part of a close-knit team where your ideas and contributions are truly valued. Together, we're making cutting-edge technology accessible to improve lives worldwide. START: According to agreement LOCATION: Linköping JOB HOURS: Full-time CONTACT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (contact for questions regarding the position, not applications) LAST APPLICATION DATE: Applications are reviewed on an ongoing basis As a leading recruitment and employer branding company we challenge expectations and match talents with the right corporate culture while helping organizations create stronger employer brands. Curious and want to know more? Step into the world of Oddworkbyclicking hereor find more career opportunitieshere!
Välj ett jobb för att visa detaljer