Brinner du för att ge utomordentlig kundservice? Vill du arbeta på en varierande och utvecklande arbetsplats? Kom och bli en av oss! Vi söker nu dig som vill arbeta hos oss under sommaren 2025! Vi söker både heltids- och deltidsanställda. Vad söker vi i dig? Vi söker dig som besitter tidigare erfarenhet av reservdelar, kassaarbete och butiksarbete. Som person är du: Högst motiverad att alltid leverera god service med ett leende Trivs med att arbeta både självständigt och i team Drivs av att nå uppsatta mål Noggrann 18 år eller äldre Rollen som säljare Ge utomordentlig kundservice Varupåfyllnad i varuhuset Hålla varuhuset representabelt för kunder Kassa- och försäljningsarbete Tillhandahållande av olika tjänster till kunder Säkerställa smidigt varuflöde från lager till kund Packa upp och lagerföra inkommande leveranser Har goda datorkunskaper På Motonet arbetar vi som ett lag, vilket innebär att dina arbetsuppgifter kan variera för att vi ska kunna erbjuda den bästa kundupplevelsen. Rollen som säljare med fokus på reservdelar Förutom ovan kriterier söker vi dig som har kunskap om, tidigare erfarenhet eller ett intresse för reservdelar till bilar, motorcyklar och andra fordon. I rollen som automotive säljare ansvarar du också för vår snabbservicestation. Arbetet som reservdelsförsäljare är ett varierat arbete med kundservice och försäljning där du får utveckla dina kunskaper inom bland annat bilindustrin. Varför ska du välja Motonet? Motonet är ett starkt och välmående bolag som drivs av den familjeägda och nästan 60 år gamla koncernen Broman Group. Motonet är kollektivavtals anslutna genom Svensk Handel. Lönen kommer att sättas utifrån detaljhandelns kollektivavtal. Andra förmåner som tillkommer är bland annat friskvårdsbidrag och månatlig bonus. Rekryteringsprocessen Låter detta intressant? Sista ansökningsdagen är den 16 mars och vi kommer att hantera ansökningarna löpande. Du kommer att bli kontaktad oavsett om du går vidare i processen eller inte. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta rekryterande chef Daniel Sundberg, [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Vill du veta mer om Motonet? Klicka dig in på våra karriärsidor: Jobba på Motonet - Motonet Sverige
Arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta ombyggnation, varuexponering, försäljning och varuplock. I rollen kommer du att genomföra dagliga butiksbesök i Norrköping, Linköping och Nyköping, där du tillsammans med Celsius planerar och optimerar produktplacering samt exponering. Målet är att säkerställa att produkterna presenteras på ett sätt som lockar kunder och stärker varumärkets synlighet. Vem är du? Vi söker dig som är kreativ, ofta kommer med nya idéer och angreppssätt för att effektivisera varuexponering och optimera försäljning. Som merchandiser i detta uppdrag kommer du att vara ansiktet utåt för vår uppdragsgivare Celsius. Du ska ha tidigare butikserfarenhet eller erfarenhet från en liknande roll för att ha den förståelse som krävs för rollen. Eftersom arbetet innebär mycket självständigt arbete söker vi dig som är bekväm med att ta egna initiativ och ta eget ansvar. Vidare ser vi att du är självgående, engagerad, noggrann samt mål- och resultatinriktad. Du har också god samarbetsförmåga, då du kommer att samverka med andra merchandisers och säljare. Krav Körkort Du behärskar svenska obehindrat både i tal och i skrift. Anställningsform Du kommer att vara anställd hos oss på Storesupport by Job&Talent och arbeta för vår kund. Vi tillämpar en provanställning på 6 månader, varefter anställningen övergår till en tillsvidareanställning. Det är en unik möjlighet att få arbeta för ett välkänt företag och få användning av din kreativitet. Arbetet är på heltid med start enligt överenskommelse. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl på grund av GDPR, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är det dig vi pratar om? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas eftersom så skicka därför in din ansökan redan idag. Varmt välkommen med din ansökan! Celsius är den ursprungliga funktionella energidrycken som skapades av människor som lever ett hälsosamt och aktivt liv. Den lanserades för första gången i Sverige 2009, vilket blev en enorm framgång som förvandlade den svenska kategorin av funktionella drycker och energidrycker. Att vara hälsosam innebär inte bara att träna, det är ett tankesätt, en beslutsamhet och en livsstil. Det är för den livsstilen som Celsius är den perfekta drycken. Celsius är, och har alltid varit, helt vegansk, fri från kolhydrater och innehåller bara naturliga smak-och färgämnen. De strävar efter att erbjuda den bästa smakprofilen av alla funktionsdrycker och att ge den perfekta mängden energi för att prestera bättre under både träning och i vardagen Celsius Sweden AB är ca 55 anställda i Sverige med en global omsättning på över 10 miljarder. Varumärket finns på 3 kontinenter och 15 i länder. Företaget marknadsför och säljer, med stor framgång, varumärket Celsius till dagligvaru-, service-, fackhandeln samt gym. På Celsius Sweden AB brinner medarbetarna för att inspirera och motivera andra människor till en hälsosam livsstil. Därför har företaget valt att distribuera en innovativ hälsoprodukt. Värderingar är att produkterna som distribuerar skall vara hälsosamma, smaka gott och fylla en funktion. Vänligen läs mera på www.celsiussverige.se.
Om vårdcentralen På Kry Vårdcentral Skarptorp erbjuder vi en dynamisk och inspirerande arbetsmiljö där samarbete och patientens välbefinnande är i fokus. Idag har vi ca 9000 listade patienter men vi arbetar aktivt för att öka antal listning. Vi är ett dedikerat team på omkring 30 medarbetare. Om rollen Har du ett extra starkt engagemang och vilja att förbättra både din egen arbetsplats och vården som helhet? Vill du vara med och skapa förändring? Då ser vi fram emot att ha dig med på vår resa! Som anställd läkare på Kry erbjuds du genom Krys unika karriärstege en möjlighet att ta din professionella resa till nya höjder – och samtidigt ha potentialen att fördubbla din lön. Genom vår karriärstege behåller du den kliniska anknytningen, men får samtidigt möjlighet att utvecklas, växa och ha kul på vägen. Vi söker dig som är redo att ta på dig mer ansvar och utvecklas som ledare. I rollen som läkare på Kry erbjuds du möjlighet att arbeta på vår fysiska mottagning såväl som i vår digitala tjänst (omfattning enligt överenskommelse).Förutom omväxlande arbetsuppgifter där du får möjlighet att möta och rådge många olika patienter, får du vara med och bidra till att utveckla och förändra primärvården där dina idéer skapar värde för verksamheten och Krys arbete att förbättra primärvården. Kvalifikationer & egenskaper - Du är utbildad specialistläkare inom allmänmedicin med stort intresse för hemsjukvård och äldrevård. -Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. - Du har goda tekniska kunskaper, om du tidigare arbetat med digitala vårdmöten är det meriterande. - Om du tidigare arbetat inom svensk primärvård är det meriterande Vi erbjuder dig Möjlighet att jobba utifrån vår unika Kry-modell bland annat skapad för att öka tillgängligheten för våra patienter. En vårdcentral med stort fokus på service, som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet. Förmånligt erbjudande för besök i Kry-appen. Involvering i det medicinska planeringsarbetet för vårdcentralen inom nya verktyg, processer samt rutiner och riktlinjer. En möjlighet att bidra till kontinuerlig utveckling av Krys digitala och fysiska vård. Kollegor över hela landet som samarbetar och utbyter erfarenheter kring metoder och medicinska fall. Introduktionsdagar, digitala utbildningsveckor med varierande föreläsningar kopplat till vården samt till specifika lanseringar. Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och förmånliga försäkringar Anställningsinformation: Start: Enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning (inledande 6 mån provanställning). Arbetstider: Måndag - Fredag 08.00-17.00 Plats: Norrköping Lön: Månadslön enligt överenskommelse Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan med CV idag, vi rekryterar löpande! Vid frågor vänligen kontakta ansvarig Verksamhetschef [email protected]. Vill du läsa mer om Kry, besök gärna vår hemsida.
Om vårdcentralen På Kry Vårdcentral Skarptorp erbjuder vi en dynamisk och inspirerande arbetsmiljö där samarbete och patientens välbefinnande är i fokus. Idag har vi ca 9000 listade patienter men vi arbetar aktivt för att öka antal listning. Vi är ett dedikerat team på omkring 30 medarbetare. Om rollen Som underläkare eller legitimerad läkare hos oss kommer du att ha omväxlande arbetsuppgifter inom primärvårdsuppdraget där du har möjlighet att möta och rådge många patienter samt få chansen att utvecklas tillsammans med erfarna och kompetenta kollegor. På vår mottagning hanterar vi lättakuta besvär, utredningar, planerade kontroller av kroniska sjukdomar och mycket annat. Vi arbetar ständigt för att bibehålla ett bra arbetsklimat på vårdcentralen vilket gör att vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Om karriärstegen Har du ett extra starkt engagemang och vilja att förbättra både din egen arbetsplats och vården som helhet? Vill du vara med och skapa förändring? Då ser vi fram emot att ha med dig på vår resa. Som anställd läkare på Kry erbjuds du genom Krys unika karriärstege en möjlighet att ta din professionella resa till nya höjder – och samtidigt ha potentialen att fördubbla din lön. Genom vår karriärstege behåller du den kliniska anknytningen, men får samtidigt möjlighet att utvecklas, växa och ha kul på vägen. Vi söker dig som är redo att ta på dig mer ansvar och utvecklas som ledare. Kvalifikationer & egenskaper Du har en godkänd läkarexamen eller svensk läkar legitimation Dina språkkunskaper inom svenska motsvarar en dokumenterad C1 nivå (det är viktigt att du kan kommunicera obehindrat med patienter, anhöriga och kollegor). Det är meriterande om du har erfarenhet av att ha arbetat inom svensk primärvård. Du arbetar evidensbaserat, är professionell i ditt bemötande och lägger stor vikt vid helhetsperspektivet i varje enskilt patientmöte. Du har god samarbetsförmåga och är lyhörd, såväl mot dina kollegor som mot patienter. Vi erbjuder dig Möjlighet att jobba utifrån vår unika Kry-modell bland annat skapad för att öka tillgängligheten för våra patienter. En vårdcentral med stort fokus på service, som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet. Förmånligt erbjudande för besök i Kry-appen. Involvering i det medicinska planeringsarbetet för vårdcentralen inom nya verktyg, processer samt rutiner och riktlinjer. En möjlighet att bidra till kontinuerlig utveckling av Krys digitala och fysiska vård. Kollegor över hela landet som samarbetar och utbyter erfarenheter kring metoder och medicinska fall. Introduktionsdagar, digitala utbildningsveckor med varierande föreläsningar kopplat till vården samt till specifika lanseringar. Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och förmånliga försäkringar. Praktisk information Start: Omgånede Omfattning: 100% Anställning: Tillsvidare, 6 månader provanställning Arbetstider: 08.00-17.00 Plats: Norrköping Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig MAL på [email protected]. På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-post. För mer information om Kry besök gärna vår hemsida.
Om vårdcentralen Krys vårdcentral Spiran är Norrköpings näst största vårdcentral, med 13 700 listade patienter och är belägen i centrala Norrköping. Vårdcentralen erbjuder en stabil arbetsgrupp på 50 medarbetare som arbetar i team på vårdcentralens olika mottagningar. Om rollen Vi söker nu efter en sjuksköterska som vill jobba på en av våra centrala vårdcentraler i Norrköping. I denna roll kommer du ha stort fokus på telefonrådgivning och även jobba med mottagningsarbete. Kvalifikationer & egenskaper - Du har en svensk legitimation som sjuksköterska eller distriktssköterska. - Goda kunskaper av Tele-Q. -Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Du har goda tekniska kunskaper, om du tidigare arbetat med digitala vårdmöten är det meriterande. - Om du tidigare arbetat inom svensk primärvård är det meriterande. Vi erbjuder dig Möjlighet att jobba utifrån vår unika Kry-modell bland annat skapad för att öka tillgängligheten för våra patienter. En vårdcentral med stort fokus på service, som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet. Förmånligt erbjudande för besök i Kry-appen. Involvering i det medicinska planeringsarbetet för vårdcentralen inom nya verktyg, processer samt rutiner och riktlinjer. En möjlighet att bidra till kontinuerlig utveckling av Krys digitala och fysiska vård. Kollegor över hela landet som samarbetar och utbyter erfarenheter kring metoder och medicinska fall. Introduktionsdagar, digitala utbildningsveckor med varierande föreläsningar kopplat till vården samt till specifika lanseringar. Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och förmånliga försäkringar. Praktisk information Start: Enligt överenskommelse. Omfattning: 100 %. Anställning: Tillsvidareanställning (med inledande provanställning 6 mån). Arbetstider: Vardagar kl 8-17. Plats: Norrköping Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande. Har du frågor är du välkommen att kontakta Verksamhetschefen på [email protected]. Notera att vi på grund av GDPR inte tar emot ansökningar per mail. För mer information om Kry besök gärna vår hemsida.
Om vårdcentralen På Kry Vårdcentral Skarptorp erbjuder vi en dynamisk och inspirerande arbetsmiljö där samarbete och patientens välbefinnande är i fokus. Idag har vi ca 9000 listade patienter men vi arbetar aktivt för att öka antal listning. Vi är ett dedikerat team på omkring 30 medarbetare. Om rollen Vi söker nu efter en sjuksköterska som vill jobba på en av våra centrala vårdcentraler i Norrköping. I denna roll kommer du ha stort fokus på telefonrådgivning och även jobba med mottagningsarbete. Kvalifikationer & egenskaper - Du har en svensk legitimation som sjuksköterska eller distriktssköterska. - Goda kunskaper av Tele-Q. -Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Du har goda tekniska kunskaper, om du tidigare arbetat med digitala vårdmöten är det meriterande. - Om du tidigare arbetat inom svensk primärvård är det meriterande. Vi erbjuder dig Möjlighet att jobba utifrån vår unika Kry-modell bland annat skapad för att öka tillgängligheten för våra patienter. En vårdcentral med stort fokus på service, som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet. Förmånligt erbjudande för besök i Kry-appen. Involvering i det medicinska planeringsarbetet för vårdcentralen inom nya verktyg, processer samt rutiner och riktlinjer. En möjlighet att bidra till kontinuerlig utveckling av Krys digitala och fysiska vård. Kollegor över hela landet som samarbetar och utbyter erfarenheter kring metoder och medicinska fall. Introduktionsdagar, digitala utbildningsveckor med varierande föreläsningar kopplat till vården samt till specifika lanseringar. Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och förmånliga försäkringar. Praktisk information Start: April 2025 Omfattning: 100% Anställning: Tillsvidare, provanställning 6 månader Arbetstider: Måndag - Fredag, 08.00-17.00 Plats: Norrköping Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig Verksamhetschef på [email protected] På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-post. För mer information om Kry besök gärna vår hemsida.
Om kunden Vi söker nu en Software Developer till vår kund Sigma Technology! Sigma Technology Tech House är en del av Sigma Technology Group och specialiserar sig på IoT, uppkoppling, inbyggda system och digitala lösningar. Med bas i Linköping och en stark innovationskultur kombinerar de teknisk expertis med kreativ problemlösning för att utveckla framtidens uppkopplade system. Genom att skapa smarta, hållbara och effektiva lösningar – från avancerad produktuppkoppling till nästa generations styrsystem – hjälper de företag att driva digital transformation. Om tjänsten I rollen som Software Developer kommer du att få arbeta med hela utvecklingsprocessen, från idé till färdig produkt. Du kommer att arbeta både med hårdvara och mjukvara, där du deltar i allt från design och utveckling till testning och dokumentation. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Design och utveckling av hårdvara samt byggnation och testning av prototyper. Kravhantering, dokumentation och framtagning av produktspecifikationer. Mjukvaruutveckling i C och C++, både nära hårdvaran och högre upp i stacken. Skapande och genomförande av testfall för att säkerställa robusta och effektiva lösningar. Din kompetens Vi söker dig som har: Teknisk utbildning på högskolenivå eller motsvarande, gärna inom datavetenskap, systemutveckling, mjukvaruteknik eller annan relevant teknisk inriktning. Stark passion för mjukvaruutveckling och vilja att ständigt lära dig nya teknologier och metoder. Erfarenhet inom design, kravhantering, utredningar och dokumentation av systemlösningar. Erfarenhet av programmering i C/C++ Övrigt Lön: Fast månadslön Omfattning: Heltid, tillsvidare Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid Placeringsort: Linköping Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Om oss Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen. Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards och är utsedda till Årets Rekryteringsföretag och Årets Raket samt Gasellföretag 2024 av Dagens Industri.
Om kunden Vi söker nu en projektledare till vår kund Sigma Technology! Sigma Technology Tech House är en del av Sigma Technology Group och specialiserar sig på IoT, uppkoppling, inbyggda system och digitala lösningar. Med bas i Linköping och en stark innovationskultur kombinerar de teknisk expertis med kreativ problemlösning för att utveckla framtidens uppkopplade system. Genom att skapa smarta, hållbara och effektiva lösningar – från avancerad produktuppkoppling till nästa generations styrsystem – hjälper de företag att driva digital transformation. Om tjänsten Som projektledare kommer du att leda och koordinera projekt från start till mål. Du säkerställer att projekten levereras i tid, inom budget och med hög kvalitet. Ditt ansvar inkluderar: Planering & Koordinering: Skapa projektplaner, sätta mål och hantera resurser. Kundkommunikation: Vara kundens huvudsakliga kontaktpunkt och säkerställa att deras behov tillgodoses. Teamledning: Leda och motivera teamet för att uppnå projektmål. Riskhantering: Identifiera och minimera risker för att hålla projektet på rätt spår. Uppföljning & Rapportering: Följa upp framsteg och rapportera till intressenter. Kvalitetssäkring: Säkerställa att projektet uppfyller kvalitetskrav och kundens förväntningar. Samverkan: Arbeta nära interna och externa intressenter för att koordinera projektet. Din kompetens Vi söker dig som har en högskoleutbildning inom relevant område, såsom industriell ekonomi eller teknisk projektledning. Du besitter en stark ledarskapsförmåga, är lösningsorienterad och har flera års erfarenhet av att framgångsrikt driva projekt, gärna inom produktutveckling. Övrigt Lön: Fast månadslön Omfattning: Heltid, tillsvidare Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid Placeringsort: Linköping Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Om oss Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen. Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards och är utsedda till Årets Rekryteringsföretag och Årets Raket samt Gasellföretag 2024 av Dagens Industri.
Vill du vara med och skapa Norrköpings bästa coworking och konferens? Älskar du att föra samman människor och skapa en arbetsplats utöver det vanliga? DOSPACE söker nu en Site Manager till Innerstan! Här blir du en naturlig del av en inspirerande arbetsmiljö där du får arbeta med service, sälj och daglig drift. Var med och sätt prägeln för den bästa arbetsplatsupplevelsen – varje dag! OM ROLLEN Som Site Manager har du det övergripande ansvaret för driften och upplevelsen på din site. Du ansvarar för allt från att skapa en välkomnande atmosfär till att driva försäljning, ta emot intresseanmälningar, signera och introducera nya medlemmar till att koordinera konferenser. Ena stunden bemöter du gäster och visa runt en potentiell medlem, nästa stund tar du fram en offert för en konferensförfrågan, ser till att kaffet är nybryggt och att lokalerna är i toppskick. DOSPACE Innerstan är en naturlig mötesplats för Norrköpings näringsliv där du som Site Manager är en central del i att bjuda in och möjliggöra aktiviteter för nätverkande. Det är dig medlemmarna möter på morgonen och konferensgästerna blir omhändertagna av, hela vägen från bokningsförfrågan till hemgång. Du gillar att ta ansvar och är bra på att prioritera. I rollen kommer du bland annat att: Hantera konferenser – Från offert och planering till genomförande och uppföljning. Bygga relationer och skapa ett levande community – Koppla ihop medlemmar, ordna events och stärka DOSPACE-kulturen. Säkerställa förstklassig service – Vara den naturliga kontaktpunkten för både medlemmar och konferensgäster. Ansvarar för den dagliga driften – Allt från att hålla ordning i lokalerna till att se till att tekniken fungerar. Läs gärna mer om DOSPACE här. VEM ÄR DU? Vi söker dig som har god erfarenhet av service och kundbemötande. Kanske har du tidigare arbetat med planering av event eller sälj. Framförallt älskar du att föra samman individer, ta hand om andra, bygga relationer och göra det lilla extra för att skapa minnesvärda ögonblick och evenemang, i det stora som det lilla. Du är strukturerad, van att hålla många bollar i luften och är trygg i att hantera krav från kunder och leverantörer. Att vara inlyssnande och möta kundens behov är en självklarhet för dig och du har ett avslappnat men professionellt sätt att bygga dina relationer. Sammanfattningsvis tror vi att du är: Social och lösningsorienterad – Du gillar att möta människor, skapa relationer och löser utmaningar. Självgående och organiserad – Du kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt och trivs i en dynamisk miljö. Saker faller inte mellan stolarna. Serviceinriktad med ett öga för detaljer – Du ser vad som behöver göras och tar initiativ. Du ser, hör och bjuder med alla i din omgivning. Intuitiv – Du förstår hur du skapar och tar vara på känslan i rummet, vet när det lilla extra behövs och när folk vill jobba ostört. Hos oss får du en varierande och fartfylld roll där ingen dag är den andra lik. Vill du vara med och skapa en arbetsplats utöver det vanliga? Välkommen till DOSPACE! VI ERBJUDER Hos DOSPACE får du en arbetsplats att trivas på och växa med. Vi vill att du är dig själv och ger dig ansvarsfulla uppdrag att växa i! Du kommer vara en nyckelperson i ett nätverk med de mest spännande bolagen i regionen och kommer bygga bestående relationer. Vill du vara med och skapa den bästa arbetsplatsen och konferensen i stan? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag, vi är nyfikna på dig! #makeworkawesome ÖVRIGT I den här rekryteringen samarbetar DOSPACE med A-hub och vid frågor är du varmt välkommen att kontakta Alice Lindell på [email protected]. Som första steg i processen använder vi oss av Assessios personlighets- och problemlösningstester för att ge dig alla möjligheter att hitta rätt matchning för din framtida roll. Du kommer få testet skickat till dig direkt vid ansökan, så håll koll på inkorgen Placering: Du kommer utgå från DOSPACE Innerstan i Norrköping, men du kan även komma att schemaläggas på någon av de övriga siterna i Östergötland vid behov. Arbetstiderna är kontorstider men kan variera. Du ingår i team Östergötland och rapporterar till Regional Manager. Start: Start enligt överenskommelse, gärna i maj. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Sista ansökningsdag: Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag, sök därför tjänsten så snart som möjligt men absolut senast 20 mars 2025.
Join Our Team VIPAS AB as a Do you have what it takes to thrive in the vibrant world of IT consulting? VIPAS AB, a burgeoning company, proudly invites you to embark on your next engaging project as our About VIPAS : Imagine a world where your business technology perfectly aligns with your goals—efficient, scalable, and innovative. At VIPAS AB, that’s exactly what we strive to create. As an IT consulting company, we don’t just offer services; we deliver tailored solutions using cutting-edge technologies like Java and Python. Our team is well-versed in software development, DevOps, and engineering, bringing years of experience and expertise. Think of us as your trusted guide, leading your organization through the landscape of modern tech adoption, ensuring every step is taken with confidence and foresight. Job Description: We are looking for a System Engineer for an exciting consulting assignment in the defence industry. In this role, you will work with missile products, focusing on mechanical requirements. Security clearance (RK2) and Swedish citizenship are required for this role. Key Responsibilities: Work with mechanical requirements for missile products. Participate in requirements management and system design. Collaborate with teams across development and production. Requirements: Experience working with DOORS. A Bachelor’s or Master’s degree in a relevant technical field. Experience in systems engineering, particularly in mechanical requirements. Swedish citizenship. Must pass a security clearance before starting. Why Join Us? Vipas AB offers attractive employment packages for IT consultants, aligned with the Teknikföretagen (Almega) collective agreement. Clients Working with us provides opportunities in diverse industries, allowing you flexibility and growth. If you’re driven and eager to face new challenges, join the VIPAS family. You'll be part of an innovative team driving the future of telecom, Automotive, Retail, and Banking. If you're ready to take on challenging projects and grow your career in a cutting-edge environment, this is the opportunity for you! Apply Now & Please feel free to reach me at [email protected] &contact me at +46760294155 Note: Please do apply if you have Sweden PR/ citizenship OR a Sweden work permit. How to Apply: Interested candidates are encouraged to apply by submitting their resume and cover letter. Join us in driving innovation in the VIPAS AB! Please note! We offer continuously. That means that we sometimes remove the assignments before the deadline. If you are interested we recommend that you apply immediately.
Välj ett jobb för att visa detaljer