Cambio är en av Nordens ledande leverantörer inom e-hälsa med ett heltäckande erbjudande inom hälso- och sjukvård. Vi erbjuder innovativa digitala lösningarna som skapar värde för vårdgivaren och en bättre och säkrare upplevelse för patienten. Vi är en viktig pusselbit i svensk sjukvård och är stolta över det. Idag är vi runt 1200 anställda i flera länder. Vi skapar framtidens hälso- och sjukvårdslösningar idag, och vi vill bli fler! Din roll och teamet Är du passionerad för mjukvara, vård och tycker om att hjälpa andra? Gå med i vårt team som Associate Support Specialist, där du kommer att göra en verklig skillnad för våra kunder genom att säkerställa att deras system fungerar smidigt och effektivt. Vad du kommer att göra Hantera inkommande supportförfrågningar via telefon, e-post och ITSM-verktyg Ge praktisk support för e-hälsotillämpningar och säkerställa en sömlös driftupplevelse för användarna Förstå och känna empati för användarnas situationer, säkerställa att de känner sig hörda och stöttade Eventhantering och konfiguration av mjukvara På Cambio uppmuntrar vi egna initiativ som bidrar till utveckling av företaget och oss själva. För oss är det viktigt att du får möjligheten till att växa, både personligt och karriärmässigt. Vår kultur beskrivs genom tre ord ’’Trust’’, ’’Care’’ och ’’Together’’ som karaktäriserar allt vi gör på Cambio. Om Dig Detta är en fantastisk möjlighet för juniora kandidater som vill starta sin karriär inom mjukvarusupport. Om du är entusiastisk, anpassningsbar, flytande i svenska och redo att växa. Krav Flytande svenska, både i tal och skrift, är ett måste, samt goda kunskaper i engelska. En vänlig, kundfokuserad person som verkligen tycker om att hjälpa andra och få dem att känna sig värdefulla. Någon som är ivrig att lära sig nya verktyg, applikationer och tekniker för att ständigt förbättra supporttjänsterna. Ett intresse för mjukvara och en vilja att utveckla din tekniska kunskap. Starka multitasking-färdigheter och förmågan att hålla sig lugn under press i en dynamisk miljö. Ett ansvarsfullt och teamorienterat tänkesätt, redo att samarbeta och uppnå gemensamma mål. Erfarenhet från kundsupport Placeringsort: Linköping och Stockholm För oss på Cambio är det viktigt med ett hållbart arbetsliv och därför tillämpar vi en hybrid arbetsmodell. Tillsammans med ditt team kommer ni överens om vilka dagar ni ska samlas på kontoret. Övriga dagar kan du arbeta hemifrån om du vill, men du är självklart alltid välkommen till kontoret också. Omfattning: Heltid Anställningsform: Tillsvidareanställning, 6 månaders provanställning Urval sker löpande så varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Vi uppmuntrartill och välkomnar alla ansökningar, men har tyvärr bara möjlighet att gå vidare med kandidater som befinner sig i Sverige och har rätt att arbeta här. Vi kommer att be om underlag under rekryteringsprocessen gång. På slutkandidaten kommer en bakgrundskontroll att genomföras. Vi ser fram emot din ansökan! Läs mer om osshär! Passar inte just den här tjänsten dig? Läs mer om våra andra tjänster på karriärsidan här!
Är du godkänd trafiklärare och utbildad utbildningsledare med intresse för att ge dina elever de bästa förutsättningarna för en lyckad väg till körkort? Då är det dig vi söker! Om Trafiko och tjänsten Vi på Trafiko förändrar körkortsbranschen både för elever som ska ta körkort och för lärare som utbildar. Vi har på kort tid växt till en av de största aktörerna inom körkortsutbildning och vi håller introduktions- samt riskutbildningar i 20 städer i Sverige. Via vår hemsida och app pluggar elever teori över hela Sverige. Totalt utbildas över 30 000 elever årligen med Trafiko. I dagsläget erbjuder vi körlektioner i 8 städeroch ska nu utöka utbudet med körlektioner till våra elever i Linköping,det är därför vi nu söker dig som vill vara med på resan. Om dig Vi söker dig som är positiv, pedagogisk och brinner för att få dina elever att nå sina mål genom att anpassa utbildningen efter deras behov. Du är kvalitetsmedveten och har ett tålmodigt bemötande. Du tar stort eget ansvar och har förmågan att fullfölja dina arbetsuppgifter självständigt med framförhållning och struktur. Krav Godkänd trafiklärare Utbildad utbildningsledare Goda kunskaper i Svenska, både i tal och skrift då det krävs i det dagliga arbetet Meriterande Van att använda digitala verktyg Övriga språkkunskaper utöver svenska Vad vi erbjuderPå Trafiko får du en unik chans att vara med och forma en ny körkortsbransch, vi vill lära oss av dina erfarenheter för att skapa bästa möjliga förutsättningar för dig i ditt arbete. Vi erbjuder ett modernt system för dig som konsult med stor flexibilitet att styra över hur dina arbetsveckor ska se ut. Vi tar hand om all administration så att du kan fokusera på det allra viktigaste- att utbilda säkra bilförare.Vill du veta mer om hur du som konsult kan ta kontroll över din tid och hur vi gör ditt arbetsliv smidigare?Läs mer här Vad händer nu? Skicka in din ansökan via vår karriärsida så snart som möjligt, vi går igenom alla ansökningar löpande.Som en del av vår rekryteringsprocess genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll för att öka vår medvetenhet om våra framtida kollegor.Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Har du några frågor kring uppdraget? Tveka inte på att höra av dig till [email protected] Varmt välkommen att skicka in din ansökan!
Är du godkänd trafiklärare och utbildad utbildningsledare med intresse för att ge dina elever de bästa förutsättningarna för en lyckad väg till körkort? Då är det dig vi söker! Om Trafiko och tjänsten Vi på Trafiko förändrar körkortsbranschen både för elever som ska ta körkort och för lärare som utbildar. Vi har på kort tid växt till en av de största aktörerna inom körkortsutbildning och vi håller introduktions- samt riskutbildningar i 20 städer i Sverige. Via vår hemsida och app pluggar elever teori över hela Sverige. Totalt utbildas över 30 000 elever årligen med Trafiko. I dagsläget erbjuder vi körlektioner i 8 städer och ska nu utöka utbudet med körlektioner till våra elever i Norrköping, det är därför vi nu söker dig som vill vara med på resan. Om dig Vi söker dig som är positiv, pedagogisk och brinner för att få dina elever att nå sina mål genom att anpassa utbildningen efter deras behov. Du är kvalitetsmedveten och har ett tålmodigt bemötande. Du tar stort eget ansvar och har förmågan att fullfölja dina arbetsuppgifter självständigt med framförhållning och struktur. Krav Godkänd trafiklärare Utbildad utbildningsledare Goda kunskaper i Svenska, både i tal och skrift då det krävs i det dagliga arbetet Meriterande Van att använda digitala verktyg Övriga språkkunskaper utöver svenska Vad vi erbjuderPå Trafiko får du en unik chans att vara med och forma en ny körkortsbransch, vi vill lära oss av dina erfarenheter för att skapa bästa möjliga förutsättningar för dig i ditt arbete. Vi erbjuder ett modernt system för dig som konsult med stor flexibilitet att styra över hur dina arbetsveckor ska se ut. Vi tar hand om all administration så att du kan fokusera på det allra viktigaste- att utbilda säkra bilförare.Vill du veta mer om hur du som konsult kan ta kontroll över din tid och hur vi gör ditt arbetsliv smidigare? Läs mer här Vad händer nu? Skicka in din ansökan via vår karriärsida så snart som möjligt, vi går igenom alla ansökningar löpande.Som en del av vår rekryteringsprocess genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll för att öka vår medvetenhet om våra framtida kollegor. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Har du några frågor kring uppdraget? Tveka inte på att höra av dig till [email protected] Varmt välkommen att skicka in din ansökan!
Om Arboair Tänk dig att du kan identifiera träd med hjälp av AI – och inte bara det, utan använda datan för att göra skogsbruket mer hållbart och lönsamt. Det är vad vi på Arboair gör varje dag! Vi är ett ungt och snabbt växande techbolag som revolutionerar hur man ser på skogen, genom bildigenkänning, drönarteknik och avancerad AI. Hos oss är innovation inte bara ett buzzword – det är vårt DNA. Vill du vara del av ett team som bryter ny mark, arbetar i framkanten av AI och samtidigt gör världen lite grönare? Då kanske det här exjobbet är ditt nästa stora äventyr! UppdragetVi vill ta vår marknadsföring till en helt ny nivå genom att skapa ett virtuellt AI-team. Tänk dig digitala medarbetare (AI-agenter) som tillsammans fyller roller som: Målgruppsinsikter & Research Innehållsskapande & Kampanjutveckling Dataanalys & Kampanjoptimering Feedback & Kunddialog Dessa AI-agenter ska styras centralt via Google Chat av vår VD, vilket ger en snabb och enkel översikt över alla pågående aktiviteter. Du och din exjobbs-kompis ska göra detta möjligt – från idé och arkitektur till implementation och test i verkliga kampanjer. Varför är det här så spännande? Direkt in i hetluften: Ni får jobba hands-on med den senaste AI-tekniken – GPT-modeller, nya agentplattformar och automation. Stora möjligheter att göra skillnad: Era idéer kan direkt påverka hur vi bygger framtidens hållbara skogsbruk. Karriärboost: Ni får unika erfarenheter i både AI, marknadsföring och affärsutveckling – en kombination som är högvilt på arbetsmarknaden. Ung och dynamisk miljö: Vi på Arboair tror på frihet under ansvar, nära samarbeten och ständig utveckling. Projektets innehåll Teknisk Research Undersök AI-plattformar som AgentGPT, LangChain, Make m.fl. och välj de bästa för vårt syfte. Utvärdera kraften i modeller som GPT-4, Google Gemini eller andra state-of-the-art-lösningar. Systemdesign & Arkitektur Skapa en plan för hur olika AI-agenter (”avdelningar”) ska samarbeta och kommunicera. Implementera verktyg och flöden för automatisering av research, innehållsskapande och dataanalys. Integration & Styrning Bygg ett användargränssnitt i Google Chat eller liknande, där vår VD kan ge kommandon, följa rapporter och styra AI-teamet i realtid. Pilot & Utvärdering Testa AI-marknadsföringsteamet i skarpa kampanjer – t.ex. riktade LinkedIn- och mailkampanjer. Mät och analysera resultat, förbättra och iterera. Vem är du och din teammate? Ni pluggar på masternivå inom AI, datavetenskap, systemvetenskap eller motsvarande. Ni är nyfikna på hur AI kan förändra världen – inte minst inom hållbarhet och marknadsföring. Ni gillar att bygga lösningar från grunden och är redo att ta egna initiativ och ansvar. Ni är intresserade av att kombinera teknik, kreativt skapande och verklig affärsnytta. Vad ni får hos oss En plats i framtiden: Arboair är en pionjär inom AI för gröna näringar – ni får kliva rakt in i en spännande bransch som är på stark frammarsch. Direktkontakt med ledning: Ni kommer jobba nära VD och andra nyckelpersoner, så era idéer kan snabbt göra avtryck. Modernt startupklimat: Hos oss är det korta beslutsvägar, högt i tak och fokus på ständig innovation. Meningsfullt uppdrag: Ert arbete bidrar till att skogsindustrin blir mer hållbar och att vi tar bättre hand om vår planet. Praktisk info Plats: Arboair, Teknikringen 7, Linköping (vårt huvudkontor) Start: Enligt överenskommelse Omfattning: 2 studenter, cirka 20 veckor (30 hp) eller enligt ert universitets riktlinjer Ansökan: Skicka CV och motivationsbrev till [email protected]. Märk ansökan: “Exjobb AI-Marknadsföringsteam”. Har ni frågor? Tveka inte att höra av er!Kontaktperson:Markus Drugge (VD)Telefon: +46 70 215 40 20arboair.comTeknikringen 7, 583 30 Linköping, Sverige Vill du vara med och forma morgondagens gröna AI-revolution?Skicka din ansökan idag – så tar vi tillsammans reda på hur AI kan förändra skogsindustrin och hela vårt sätt att marknadsföra innovation!
Om Rundelsgatan B-C Active Omsorg Rundelsgatan B-C tar emot ungdomar mellan 16 och 21 år som vistas i olämpliga miljöer, har provat på droger och kriminalitet, samt har svårt med relationer och känsloreglering.Vifokuserar på individuell behandling. Vårt koncept tillgodoser behov hos ungdomar som är svåra att tillfredsställa på traditionella HVB. Vi ser nu fram emot att välkomna en ny kollega som vill arbetasom ensamordnande Behandlingspedagog hos oss! Rollen som samordnande Behandlingspedagog Som samordnare arbetar du främst i verksamheten med omvårdnadsuppgifter och med att ge individen en meningsfull och innehållsrik vardag med fokus på varje individs individuella behov och önskemål. Du hjälper även verksamhetschef och Bitr. Verksamhetschef med administrativa uppgifter så som schemaläggning och bemanning, kvalitetsförbättringar, riskbedömningar och dokumentation. Som samordnare är du den viktigaste länken för att få det administrativa arbetet att införlivas i det dagliga arbetet med de individer som vistas hos oss. Du är i din roll en naturlig del i ledningsgruppen. Du fungerar som verksamhetschefens förlängda arm och har en nära kontakt med medarbetargruppen, stort fokus i ditt arbete ligger på den dagliga driften och du håller i våra dagliga planeringsmöten. Du ger stöd och service och utvecklar Rundelsgatans arbete i vården kring den enskilde. Kvalifikationer Krav: Utbildad socionom eller annan utbildning som vi bedömer likvärdig Erfarenhet från HVB God datorvana och erfarenhet av dokumentation och arbete med genomförandeplaner och riskbedömningar Har en genuin vilja att arbeta med unga människor och göra en positiv skillnad i deras liv. Är flexibel, ansvarstagande och har en god samarbetsförmåga. Behärskar svenska språket väl i både tal och skrift. Innehar B-körkort Meriterande: Handläggningserfarenhet från myndighet Tidigare erfarenheter inom arbetsledning, samordnaruppdrag inom vård och omsorg och en naturlig fallenhet för att leda och driva utveckling Grundläggande psykoterapiutbildning (steg 1) Våra ungdomars bästa är grunden till allt vi gör och vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet i alla våra anställningar Om rekryteringsprocessen Sista ansökningsdag 10 februari 2025. Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka oss din ansökan. Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sammanfattning Roll: Samordnande Behandlingspedagog Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Tjänstgöringsgrad: Heltid Arbetstid: Dagtid Tillträde: Enligt överenskommelse Om Active Omsorg - en del av Viljan Viljan är en del av Attendo, ett av Nordens största omsorgsföretag, som funnits sedan 1985. Det gör att vi är en trygg arbetsgivare, med många erfarna kollegor du kan lära dig av, och där vi tack vare vår storlek som arbetsgivare kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder friskvård och andra förmåner, samt interna utbildningsmöjligheter och kollektivavtal. Välkommen med din ansökan – tillsammans gör vi omsorgen bättre!
Vill du arbeta med spännande och utmanande projekt inom embeddedutveckling? Vi söker nu en erfaren utvecklare med kunskaper i C och C++ till vårt inhouse-team! Om rollen I denna roll kommer du att arbeta med hårdvarunära programmering i ett spännande inhouseprojekt. Du blir en viktig del av vårt team där vi utvecklar lösningar med hög teknisk komplexitet och kvalitet. Arbetet innefattar allt från programmering och automation till att bidra med innovation och förbättringar. Vi arbetar med moderna verktyg och metoder, och om du har erfarenhet av containers är det en fördel. Rollen kräver att man genomgåren säkerhetsprövning. Vi söker dig som Har minst 3 års erfarenhet av embeddedutveckling. Är skicklig på programmering i C och C++. Har erfarenhet av automation och gärna kunskaper inom containers. Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Kan genomgå och godkännas för en säkerhetsprövning. Det här erbjuder vi Ett engagerat och kompetent team som brinner för teknik. Utmanande projekt där du kan utvecklas och växa. En dynamisk arbetsmiljö med möjlighet att arbeta nära både hårdvara och mjukvara. Flexibilitet och fokus på balans mellan arbete och fritid. Ansökan Låter det här som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan! Vi ser fram emot att få veta mer om dig och hur du kan bidra till vårt team.
Vill du vara med och utveckla framtidens äldreomsorg tillsammans med oss? Är du undersköterska och har ett stort engagemang och en vilja att bidra till att våra boende får en kvalitativ vård och omsorg? Då är du vår nya kollega! Vad innebär jobbet som undersköterska på Norlandia Äldreomsorg? En undersköterska inom Norlandia är en värdefull nyckelperson och vi söker dig som är skicklig i din yrkesroll och som tycker om att möte människor i olika situationer. Tillsammans i teamet med sjuksköterska, rehab och chef samverkar vi kring den boende för att ge ett gott liv varje dag. Vi söker dig med ett genuint intresse för den äldre människan där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att utforma en trygg och säker personlig vård och omsorg. Du stödjer den boende i sin tillvaro och skapar förutsättningar för en trygg och meningsfull vardag. Som undersköterska ansvarar du för att ge de boende en god vård och omsorg av hög kvalitet i enlighet med vad som har överenskommits med boende i genomförandeplanen. Detta omfattar bland annat: Arbete som kontaktman utifrån Norlandias koncept Din dag. Personlig omvårdnad och omsorg och tillvarata boendes egna resurser. Arbete utifrån Norlandias koncept Smaklig måltid för att våra boende ska uppskatta maten och att måltidsupplevelsen ger guldkant i vardagen Dokumentera enligt Socialtjänstlagen; föra social journal och upprätta samt följa upp genomförandeplan. Planera, erbjuda och genomföra dagliga aktiviteter, utevistelse, underhållning, pyssel, kulturaktiviteter, m.m. såväl individuella som gruppaktiviteter Utföra serviceuppgifter såsom städning av lägenhet, tvätt av kläder, ledsagning och inköp med mera. Ta emot och utföra delegerade arbetsuppgifter såsom till exempel läkemedelsdelegering Ta ansvar i ombudsroller. Aktivt medverka i verksamhetens kvalitets- och förbättringsarbete Om Stiglötsgatans vårdboende Stiglötsgatan har 45 lägenheter fördelade på fem avdelningar, varav fyra med inriktning mot personer med demenssjukdom. Varje våning har kök, matsal/vardagsrum och balkonger som vetter mot verksamhetens egen trädgård.I gemensamhetsutrymmen finns goda möjligheter till umgänge, trevliga måltider och aktiviteter. I trädgården finns möjlighet till utevistelse och utomhusaktiviteter. Socialstyrelsens brukarundersökningen 2024 visar att 100% av de boende upplever ett bra bemötande på Stiglötsgatan. För mer information om vårt äldreboende besök www.norlandia.se/norlandia-aldreomsorg/stiglotsgatan-norlandia-aldreboende Vi erbjuder dig: Kompetensutveckling Friskvårdsbidrag Rabatter och erbjudande på våra hotell och stuganläggningar samt rabatt på Norwegianflyg Systematiskt arbeteför att nå den bästa arbetsmiljön där vi tillsammans skapar en trivsam arbetsplats med stor arbetsglädje Kollektivavtal via arbetsgivarorganisationen Almega Bransch F vilket även omfattar pensionsavsättning och försäkring Vem söker vi? För att lyckas i rollen tror vi att du är en person som vill göra skillnad och vill bidra till att skapa ett Gott Liv – Varje dag för våra boende. Vi ser gärna att du är flexibel, ansvarstagande, ödmjuk och lyhörd.Du ska trivas med att samarbeta med andra samt ha en förmåga att anpassa din kommunikation utifrån mottagaren och skapa förtroende. Du bidrar till ett positivt arbetsklimat och delar vår värdegrund. Du behöver habevis om rätt att använda yrkestiteln undersköterska från Socialstyrelsen Det är starkt meriterande omdu har tidigare erfarenhet inom vård och omsorg Du behöver ha goda kunskaper inom dokumentation Du behärskar svenska språket väl i både tal och skrift Vi ser gärna att du har god datorkunskap/datorvana Vi vill att du har god kännedom om de nationella kvalitetsregister som är aktuella för verksamheterna Om Norlandia Äldreomsorg Vi är ett familjeägt företag med mer än 15 års erfarenhet av äldreomsorg. Vi erbjuder spännande arbetsplatser från Boden i norr till Malmö i söder. I dagsläget driver vi ett 50-tal äldreboenden med huvudkontor i Stockholm och ett ekonomi- och lönekontor i Skene. Våra ledord Gott liv - varje dag innebär att våra medarbetare arbetar nyfiket, engagerat och uppmuntrande där den boendes individuella behov och önskemål ständigt är i fokus. Övrig information Anställningsform: tillsvidaretjänst. Omfattning: 75%. Arbetstid: dag, kväll och helger. Tillträde: omgående eller enligt överenskommelse. Provanställning: vi tillämpar6 månadersprovanställning Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag:2025-02-28. Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Teamledare: Zaman Wali Shirza Telefonnummer: 010-761 29 89 E-postadress: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Garderobiär/Restaurangbiträde hos O’Learys Norrköping Om tjänsten: Vi söker nu en glad och utåtriktad person som är redo att ta sig an olika uppgifter och bidra till en trivsam och professionell atmosfär på O’Learys Norrköping. Som Garderobiär/Restaurangbiträde agera man flera olika roller, som Runner, Disk, Servis ellerGarderobiärmed olika arbetsuppgifter för att säkerställa en smidig drift av restaurangen och leverera enastående service till våra gäster. Om dig: Vi letar efter dig som värderar likabehandling och respekt gentemot både kollegor och gäster. Din passion för mat, service och att skapa minnesvärda gästupplevelser kommer att vara avgörande för din roll hos oss. Vi söker dig som kommer vara stolt medlem i O’Learys-familjen och som strävar efter att upprätthålla en hög standard och kvalitet i allt du gör, både individuellt och som en del av vårt team. I arbetsuppgifterna ingår att: Ansvara för att hålla ordning och reda i garderoben och hantering av betalningar Återlämna gästernas kläder vid slutet av kvällen Ansvara för att utföra noggrann städning och underhåll av lokalerna enligt givna rutiner och checklistor Stöttning vid disk och bar genom att plocka disk och fylla på förbrukningsmaterial Sortering och diskning av all inkommande disk. Önskad erfarenhet och egenskaper: Önskad arbetslivserfarenhet som servispersonal i restaurang/bar samt god kassavana Flytande tal och skrift i svenska samt har goda kunskaper i engelska Minst gymnasieutbildning Relationsskapande, stresstålig och gillar att arbeta som en del av ett team Förmåga att kunna hantera många arbetsuppgifter samtidigt Problemlösare med fokus att skapa en bra upplevelse för gästen Ha en passion för mat, dryck, sport och människor Låter det här som något för dig? Tveka inte att söka tjänsten redan idag, intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta norrkö[email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! Vad erbjuder vi dig? Personlig utveckling Möjlig karriärstege Kollektivavtal Start: Enligt överenskommelse Omfattning:15-50% Arbetstider: Enligt överenskommelse Plats: Norrköping Om O’Learys O’Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Utöver vårt stora aktivitetsutbud med allt för både stora och små, erbjuder vi även live evenemang och konserter med några av Sveriges största DJ’s, band och artister.
Om Rundelsgatan B-C Active Omsorg Rundelsgatan B-C tar emot ungdomar mellan 16 och 21 år som vistas i olämpliga miljöer, har provat på droger och kriminalitet, samt har svårt med relationer och känsloreglering.Vifokuserar på individuell behandling. Vårt koncept tillgodoser behov hos ungdomar som är svåra att tillfredsställa på traditionella HVB. Vi ser nu fram emot att välkomna en ny kollega som vill arbetasom ensamordnande Behandlingspedagog hos oss! Rollen som samordnande Behandlingspedagog Som samordnare arbetar du främst i verksamheten med omvårdnadsuppgifter och med att ge individen en meningsfull och innehållsrik vardag med fokus på varje individs individuella behov och önskemål. Du hjälper även verksamhetschef och Bitr. Verksamhetschef med administrativa uppgifter så som schemaläggning och bemanning, kvalitetsförbättringar, riskbedömningar och dokumentation. Som samordnare är du den viktigaste länken för att få det administrativa arbetet att införlivas i det dagliga arbetet med de individer som vistas hos oss. Du är i din roll en naturlig del i ledningsgruppen. Du fungerar som verksamhetschefens förlängda arm och har en nära kontakt med medarbetargruppen, stort fokus i ditt arbete ligger på den dagliga driften och du håller i våra dagliga planeringsmöten. Du ger stöd och service och utvecklar Rundelsgatans arbete i vården kring den enskilde. Kvalifikationer Krav: Utbildad socionom eller annan utbildning som vi bedömer likvärdig Erfarenhet från HVB God datorvana och erfarenhet av dokumentation och arbete med genomförandeplaner och riskbedömningar Har en genuin vilja att arbeta med unga människor och göra en positiv skillnad i deras liv. Är flexibel, ansvarstagande och har en god samarbetsförmåga. Behärskar svenska språket väl i både tal och skrift. Innehar B-körkort Meriterande: Handläggningserfarenhet från myndighet Tidigare erfarenheter inom arbetsledning, samordnaruppdrag inom vård och omsorg och en naturlig fallenhet för att leda och driva utveckling Grundläggande psykoterapiutbildning (steg 1) Våra ungdomars bästa är grunden till allt vi gör och vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet i alla våra anställningar Om rekryteringsprocessen Sista ansökningsdag 10 februari 2025. Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka oss din ansökan. Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sammanfattning Roll: Samordnande Behandlingspedagog Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Tjänstgöringsgrad: Heltid Arbetstid: Dagtid Tillträde: Enligt överenskommelse Om Active Omsorg - en del av Viljan Viljan är en del av Attendo, ett av Nordens största omsorgsföretag, som funnits sedan 1985. Det gör att vi är en trygg arbetsgivare, med många erfarna kollegor du kan lära dig av, och där vi tack vare vår storlek som arbetsgivare kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder friskvård och andra förmåner, samt interna utbildningsmöjligheter och kollektivavtal. Välkommen med din ansökan – tillsammans gör vi omsorgen bättre!
Vem är du? Vi söker dig som helst har en master- eller kandidatexamen inom logistik eller lång erfarenhet inom området. Det är en fördel om du har viss specialkompetens inom logistikområdet som kan komplettera vår nuvarande kompetens. Erfarenhet av fraktadministration och skapande av tekniska beskrivningar är också meriterande. Du kommer att arbeta med flera projekt samtidigt, så det är viktigt att du kan prioritera och skapa dina egna förutsättningar för att nå dina mål. Vi söker en analytisk, strukturerad, initiativrik och drivande person. Du är noggrann och kan se helheten, samtidigt som du kan balansera kundfokus med projektens interna mål. Det är också viktigt att du kan kommunicera pedagogiskt och tydligt med människor på olika nivåer, både internt och externt. Goda kunskaper i SAP, Qlik Sense eller Primavera är meriterande. Bra att veta Vi vill tillsätta denna roll så snart som möjligt, men vi lägger större vikt vid att hitta rätt person än att snabbt fylla positionen. Du behöver behärska engelska i både tal och skrift. Du kommer att behöva vara på kontoret i Finspång minst 3 gånger i veckan. I början kommer det att vara 5 dagar i veckan, men mer detaljer kommer att diskuteras under intervjun. Varmt välkommen med din ansökan! OM JOB&TALENT Job&Talent erbjuder högkvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. Varje år anställer vi 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor i Sverige. Job&Talent grundades 2009 i Spanien och är nu ett globalt företag som verkar på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i vår koncern.
Välj ett jobb för att visa detaljer