Är du godkänd trafiklärare och utbildad utbildningsledare med intresse för att ge dina elever de bästa förutsättningarna för en lyckad väg till körkort? Då är det dig vi söker! Om Trafiko och tjänsten Vi på Trafiko förändrar körkortsbranschen både för elever som ska ta körkort och för lärare som utbildar. Vi har på kort tid växt till en av de största aktörerna inom körkortsutbildning och vi håller introduktions- samt riskutbildningar i 20 städer i Sverige. Via vår hemsida och app pluggar elever teori över hela Sverige. Totalt utbildas över 30 000 elever årligen med Trafiko. I dagsläget erbjuder vi körlektioner i 8 städer och ska nu utöka utbudet med körlektioner till våra elever i Norrköping, det är därför vi nu söker dig som vill vara med på resan. Om dig Vi söker dig som är positiv, pedagogisk och brinner för att få dina elever att nå sina mål genom att anpassa utbildningen efter deras behov. Du är kvalitetsmedveten och har ett tålmodigt bemötande. Du tar stort eget ansvar och har förmågan att fullfölja dina arbetsuppgifter självständigt med framförhållning och struktur. Krav Godkänd trafiklärare Utbildad utbildningsledare Goda kunskaper i Svenska, både i tal och skrift då det krävs i det dagliga arbetet Meriterande Van att använda digitala verktyg Övriga språkkunskaper utöver svenska Vad vi erbjuderPå Trafiko får du en unik chans att vara med och forma en ny körkortsbransch, vi vill lära oss av dina erfarenheter för att skapa bästa möjliga förutsättningar för dig i ditt arbete. Vi erbjuder ett modernt system för dig som konsult med stor flexibilitet att styra över hur dina arbetsveckor ska se ut. Vi tar hand om all administration så att du kan fokusera på det allra viktigaste- att utbilda säkra bilförare.Vill du veta mer om hur du som konsult kan ta kontroll över din tid och hur vi gör ditt arbetsliv smidigare? Läs mer här Vad händer nu? Skicka in din ansökan via vår karriärsida så snart som möjligt, vi går igenom alla ansökningar löpande.Som en del av vår rekryteringsprocess genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll för att öka vår medvetenhet om våra framtida kollegor. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Har du några frågor kring uppdraget? Tveka inte på att höra av dig till [email protected] Varmt välkommen att skicka in din ansökan!
Om Arboair Tänk dig att du kan identifiera träd med hjälp av AI – och inte bara det, utan använda datan för att göra skogsbruket mer hållbart och lönsamt. Det är vad vi på Arboair gör varje dag! Vi är ett ungt och snabbt växande techbolag som revolutionerar hur man ser på skogen, genom bildigenkänning, drönarteknik och avancerad AI. Hos oss är innovation inte bara ett buzzword – det är vårt DNA. Vill du vara del av ett team som bryter ny mark, arbetar i framkanten av AI och samtidigt gör världen lite grönare? Då kanske det här exjobbet är ditt nästa stora äventyr! UppdragetVi vill ta vår marknadsföring till en helt ny nivå genom att skapa ett virtuellt AI-team. Tänk dig digitala medarbetare (AI-agenter) som tillsammans fyller roller som: Målgruppsinsikter & Research Innehållsskapande & Kampanjutveckling Dataanalys & Kampanjoptimering Feedback & Kunddialog Dessa AI-agenter ska styras centralt via Google Chat av vår VD, vilket ger en snabb och enkel översikt över alla pågående aktiviteter. Du och din exjobbs-kompis ska göra detta möjligt – från idé och arkitektur till implementation och test i verkliga kampanjer. Varför är det här så spännande? Direkt in i hetluften: Ni får jobba hands-on med den senaste AI-tekniken – GPT-modeller, nya agentplattformar och automation. Stora möjligheter att göra skillnad: Era idéer kan direkt påverka hur vi bygger framtidens hållbara skogsbruk. Karriärboost: Ni får unika erfarenheter i både AI, marknadsföring och affärsutveckling – en kombination som är högvilt på arbetsmarknaden. Ung och dynamisk miljö: Vi på Arboair tror på frihet under ansvar, nära samarbeten och ständig utveckling. Projektets innehåll Teknisk Research Undersök AI-plattformar som AgentGPT, LangChain, Make m.fl. och välj de bästa för vårt syfte. Utvärdera kraften i modeller som GPT-4, Google Gemini eller andra state-of-the-art-lösningar. Systemdesign & Arkitektur Skapa en plan för hur olika AI-agenter (”avdelningar”) ska samarbeta och kommunicera. Implementera verktyg och flöden för automatisering av research, innehållsskapande och dataanalys. Integration & Styrning Bygg ett användargränssnitt i Google Chat eller liknande, där vår VD kan ge kommandon, följa rapporter och styra AI-teamet i realtid. Pilot & Utvärdering Testa AI-marknadsföringsteamet i skarpa kampanjer – t.ex. riktade LinkedIn- och mailkampanjer. Mät och analysera resultat, förbättra och iterera. Vem är du och din teammate? Ni pluggar på masternivå inom AI, datavetenskap, systemvetenskap eller motsvarande. Ni är nyfikna på hur AI kan förändra världen – inte minst inom hållbarhet och marknadsföring. Ni gillar att bygga lösningar från grunden och är redo att ta egna initiativ och ansvar. Ni är intresserade av att kombinera teknik, kreativt skapande och verklig affärsnytta. Vad ni får hos oss En plats i framtiden: Arboair är en pionjär inom AI för gröna näringar – ni får kliva rakt in i en spännande bransch som är på stark frammarsch. Direktkontakt med ledning: Ni kommer jobba nära VD och andra nyckelpersoner, så era idéer kan snabbt göra avtryck. Modernt startupklimat: Hos oss är det korta beslutsvägar, högt i tak och fokus på ständig innovation. Meningsfullt uppdrag: Ert arbete bidrar till att skogsindustrin blir mer hållbar och att vi tar bättre hand om vår planet. Praktisk info Plats: Arboair, Teknikringen 7, Linköping (vårt huvudkontor) Start: Enligt överenskommelse Omfattning: 2 studenter, cirka 20 veckor (30 hp) eller enligt ert universitets riktlinjer Ansökan: Skicka CV och motivationsbrev till [email protected]. Märk ansökan: “Exjobb AI-Marknadsföringsteam”. Har ni frågor? Tveka inte att höra av er!Kontaktperson:Markus Drugge (VD)Telefon: +46 70 215 40 20arboair.comTeknikringen 7, 583 30 Linköping, Sverige Vill du vara med och forma morgondagens gröna AI-revolution?Skicka din ansökan idag – så tar vi tillsammans reda på hur AI kan förändra skogsindustrin och hela vårt sätt att marknadsföra innovation!
Om Rundelsgatan B-C Active Omsorg Rundelsgatan B-C tar emot ungdomar mellan 16 och 21 år som vistas i olämpliga miljöer, har provat på droger och kriminalitet, samt har svårt med relationer och känsloreglering.Vifokuserar på individuell behandling. Vårt koncept tillgodoser behov hos ungdomar som är svåra att tillfredsställa på traditionella HVB. Vi ser nu fram emot att välkomna en ny kollega som vill arbetasom ensamordnande Behandlingspedagog hos oss! Rollen som samordnande Behandlingspedagog Som samordnare arbetar du främst i verksamheten med omvårdnadsuppgifter och med att ge individen en meningsfull och innehållsrik vardag med fokus på varje individs individuella behov och önskemål. Du hjälper även verksamhetschef och Bitr. Verksamhetschef med administrativa uppgifter så som schemaläggning och bemanning, kvalitetsförbättringar, riskbedömningar och dokumentation. Som samordnare är du den viktigaste länken för att få det administrativa arbetet att införlivas i det dagliga arbetet med de individer som vistas hos oss. Du är i din roll en naturlig del i ledningsgruppen. Du fungerar som verksamhetschefens förlängda arm och har en nära kontakt med medarbetargruppen, stort fokus i ditt arbete ligger på den dagliga driften och du håller i våra dagliga planeringsmöten. Du ger stöd och service och utvecklar Rundelsgatans arbete i vården kring den enskilde. Kvalifikationer Krav: Utbildad socionom eller annan utbildning som vi bedömer likvärdig Erfarenhet från HVB God datorvana och erfarenhet av dokumentation och arbete med genomförandeplaner och riskbedömningar Har en genuin vilja att arbeta med unga människor och göra en positiv skillnad i deras liv. Är flexibel, ansvarstagande och har en god samarbetsförmåga. Behärskar svenska språket väl i både tal och skrift. Innehar B-körkort Meriterande: Handläggningserfarenhet från myndighet Tidigare erfarenheter inom arbetsledning, samordnaruppdrag inom vård och omsorg och en naturlig fallenhet för att leda och driva utveckling Grundläggande psykoterapiutbildning (steg 1) Våra ungdomars bästa är grunden till allt vi gör och vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet i alla våra anställningar Om rekryteringsprocessen Sista ansökningsdag 10 februari 2025. Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka oss din ansökan. Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sammanfattning Roll: Samordnande Behandlingspedagog Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Tjänstgöringsgrad: Heltid Arbetstid: Dagtid Tillträde: Enligt överenskommelse Om Active Omsorg - en del av Viljan Viljan är en del av Attendo, ett av Nordens största omsorgsföretag, som funnits sedan 1985. Det gör att vi är en trygg arbetsgivare, med många erfarna kollegor du kan lära dig av, och där vi tack vare vår storlek som arbetsgivare kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder friskvård och andra förmåner, samt interna utbildningsmöjligheter och kollektivavtal. Välkommen med din ansökan – tillsammans gör vi omsorgen bättre!
Vill du arbeta med spännande och utmanande projekt inom embeddedutveckling? Vi söker nu en erfaren utvecklare med kunskaper i C och C++ till vårt inhouse-team! Om rollen I denna roll kommer du att arbeta med hårdvarunära programmering i ett spännande inhouseprojekt. Du blir en viktig del av vårt team där vi utvecklar lösningar med hög teknisk komplexitet och kvalitet. Arbetet innefattar allt från programmering och automation till att bidra med innovation och förbättringar. Vi arbetar med moderna verktyg och metoder, och om du har erfarenhet av containers är det en fördel. Rollen kräver att man genomgåren säkerhetsprövning. Vi söker dig som Har minst 3 års erfarenhet av embeddedutveckling. Är skicklig på programmering i C och C++. Har erfarenhet av automation och gärna kunskaper inom containers. Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Kan genomgå och godkännas för en säkerhetsprövning. Det här erbjuder vi Ett engagerat och kompetent team som brinner för teknik. Utmanande projekt där du kan utvecklas och växa. En dynamisk arbetsmiljö med möjlighet att arbeta nära både hårdvara och mjukvara. Flexibilitet och fokus på balans mellan arbete och fritid. Ansökan Låter det här som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan! Vi ser fram emot att få veta mer om dig och hur du kan bidra till vårt team.
Vill du vara med och utveckla framtidens äldreomsorg tillsammans med oss? Är du undersköterska och har ett stort engagemang och en vilja att bidra till att våra boende får en kvalitativ vård och omsorg? Då är du vår nya kollega! Vad innebär jobbet som undersköterska på Norlandia Äldreomsorg? En undersköterska inom Norlandia är en värdefull nyckelperson och vi söker dig som är skicklig i din yrkesroll och som tycker om att möte människor i olika situationer. Tillsammans i teamet med sjuksköterska, rehab och chef samverkar vi kring den boende för att ge ett gott liv varje dag. Vi söker dig med ett genuint intresse för den äldre människan där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att utforma en trygg och säker personlig vård och omsorg. Du stödjer den boende i sin tillvaro och skapar förutsättningar för en trygg och meningsfull vardag. Som undersköterska ansvarar du för att ge de boende en god vård och omsorg av hög kvalitet i enlighet med vad som har överenskommits med boende i genomförandeplanen. Detta omfattar bland annat: Arbete som kontaktman utifrån Norlandias koncept Din dag. Personlig omvårdnad och omsorg och tillvarata boendes egna resurser. Arbete utifrån Norlandias koncept Smaklig måltid för att våra boende ska uppskatta maten och att måltidsupplevelsen ger guldkant i vardagen Dokumentera enligt Socialtjänstlagen; föra social journal och upprätta samt följa upp genomförandeplan. Planera, erbjuda och genomföra dagliga aktiviteter, utevistelse, underhållning, pyssel, kulturaktiviteter, m.m. såväl individuella som gruppaktiviteter Utföra serviceuppgifter såsom städning av lägenhet, tvätt av kläder, ledsagning och inköp med mera. Ta emot och utföra delegerade arbetsuppgifter såsom till exempel läkemedelsdelegering Ta ansvar i ombudsroller. Aktivt medverka i verksamhetens kvalitets- och förbättringsarbete Om Stiglötsgatans vårdboende Stiglötsgatan har 45 lägenheter fördelade på fem avdelningar, varav fyra med inriktning mot personer med demenssjukdom. Varje våning har kök, matsal/vardagsrum och balkonger som vetter mot verksamhetens egen trädgård.I gemensamhetsutrymmen finns goda möjligheter till umgänge, trevliga måltider och aktiviteter. I trädgården finns möjlighet till utevistelse och utomhusaktiviteter. Socialstyrelsens brukarundersökningen 2024 visar att 100% av de boende upplever ett bra bemötande på Stiglötsgatan. För mer information om vårt äldreboende besök www.norlandia.se/norlandia-aldreomsorg/stiglotsgatan-norlandia-aldreboende Vi erbjuder dig: Kompetensutveckling Friskvårdsbidrag Rabatter och erbjudande på våra hotell och stuganläggningar samt rabatt på Norwegianflyg Systematiskt arbeteför att nå den bästa arbetsmiljön där vi tillsammans skapar en trivsam arbetsplats med stor arbetsglädje Kollektivavtal via arbetsgivarorganisationen Almega Bransch F vilket även omfattar pensionsavsättning och försäkring Vem söker vi? För att lyckas i rollen tror vi att du är en person som vill göra skillnad och vill bidra till att skapa ett Gott Liv – Varje dag för våra boende. Vi ser gärna att du är flexibel, ansvarstagande, ödmjuk och lyhörd.Du ska trivas med att samarbeta med andra samt ha en förmåga att anpassa din kommunikation utifrån mottagaren och skapa förtroende. Du bidrar till ett positivt arbetsklimat och delar vår värdegrund. Du behöver habevis om rätt att använda yrkestiteln undersköterska från Socialstyrelsen Det är starkt meriterande omdu har tidigare erfarenhet inom vård och omsorg Du behöver ha goda kunskaper inom dokumentation Du behärskar svenska språket väl i både tal och skrift Vi ser gärna att du har god datorkunskap/datorvana Vi vill att du har god kännedom om de nationella kvalitetsregister som är aktuella för verksamheterna Om Norlandia Äldreomsorg Vi är ett familjeägt företag med mer än 15 års erfarenhet av äldreomsorg. Vi erbjuder spännande arbetsplatser från Boden i norr till Malmö i söder. I dagsläget driver vi ett 50-tal äldreboenden med huvudkontor i Stockholm och ett ekonomi- och lönekontor i Skene. Våra ledord Gott liv - varje dag innebär att våra medarbetare arbetar nyfiket, engagerat och uppmuntrande där den boendes individuella behov och önskemål ständigt är i fokus. Övrig information Anställningsform: tillsvidaretjänst. Omfattning: 75%. Arbetstid: dag, kväll och helger. Tillträde: omgående eller enligt överenskommelse. Provanställning: vi tillämpar6 månadersprovanställning Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag:2025-02-28. Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Teamledare: Zaman Wali Shirza Telefonnummer: 010-761 29 89 E-postadress: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Garderobiär/Restaurangbiträde hos O’Learys Norrköping Om tjänsten: Vi söker nu en glad och utåtriktad person som är redo att ta sig an olika uppgifter och bidra till en trivsam och professionell atmosfär på O’Learys Norrköping. Som Garderobiär/Restaurangbiträde agera man flera olika roller, som Runner, Disk, Servis ellerGarderobiärmed olika arbetsuppgifter för att säkerställa en smidig drift av restaurangen och leverera enastående service till våra gäster. Om dig: Vi letar efter dig som värderar likabehandling och respekt gentemot både kollegor och gäster. Din passion för mat, service och att skapa minnesvärda gästupplevelser kommer att vara avgörande för din roll hos oss. Vi söker dig som kommer vara stolt medlem i O’Learys-familjen och som strävar efter att upprätthålla en hög standard och kvalitet i allt du gör, både individuellt och som en del av vårt team. I arbetsuppgifterna ingår att: Ansvara för att hålla ordning och reda i garderoben och hantering av betalningar Återlämna gästernas kläder vid slutet av kvällen Ansvara för att utföra noggrann städning och underhåll av lokalerna enligt givna rutiner och checklistor Stöttning vid disk och bar genom att plocka disk och fylla på förbrukningsmaterial Sortering och diskning av all inkommande disk. Önskad erfarenhet och egenskaper: Önskad arbetslivserfarenhet som servispersonal i restaurang/bar samt god kassavana Flytande tal och skrift i svenska samt har goda kunskaper i engelska Minst gymnasieutbildning Relationsskapande, stresstålig och gillar att arbeta som en del av ett team Förmåga att kunna hantera många arbetsuppgifter samtidigt Problemlösare med fokus att skapa en bra upplevelse för gästen Ha en passion för mat, dryck, sport och människor Låter det här som något för dig? Tveka inte att söka tjänsten redan idag, intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta norrkö[email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! Vad erbjuder vi dig? Personlig utveckling Möjlig karriärstege Kollektivavtal Start: Enligt överenskommelse Omfattning:15-50% Arbetstider: Enligt överenskommelse Plats: Norrköping Om O’Learys O’Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Utöver vårt stora aktivitetsutbud med allt för både stora och små, erbjuder vi även live evenemang och konserter med några av Sveriges största DJ’s, band och artister.
Om Rundelsgatan B-C Active Omsorg Rundelsgatan B-C tar emot ungdomar mellan 16 och 21 år som vistas i olämpliga miljöer, har provat på droger och kriminalitet, samt har svårt med relationer och känsloreglering.Vifokuserar på individuell behandling. Vårt koncept tillgodoser behov hos ungdomar som är svåra att tillfredsställa på traditionella HVB. Vi ser nu fram emot att välkomna en ny kollega som vill arbetasom ensamordnande Behandlingspedagog hos oss! Rollen som samordnande Behandlingspedagog Som samordnare arbetar du främst i verksamheten med omvårdnadsuppgifter och med att ge individen en meningsfull och innehållsrik vardag med fokus på varje individs individuella behov och önskemål. Du hjälper även verksamhetschef och Bitr. Verksamhetschef med administrativa uppgifter så som schemaläggning och bemanning, kvalitetsförbättringar, riskbedömningar och dokumentation. Som samordnare är du den viktigaste länken för att få det administrativa arbetet att införlivas i det dagliga arbetet med de individer som vistas hos oss. Du är i din roll en naturlig del i ledningsgruppen. Du fungerar som verksamhetschefens förlängda arm och har en nära kontakt med medarbetargruppen, stort fokus i ditt arbete ligger på den dagliga driften och du håller i våra dagliga planeringsmöten. Du ger stöd och service och utvecklar Rundelsgatans arbete i vården kring den enskilde. Kvalifikationer Krav: Utbildad socionom eller annan utbildning som vi bedömer likvärdig Erfarenhet från HVB God datorvana och erfarenhet av dokumentation och arbete med genomförandeplaner och riskbedömningar Har en genuin vilja att arbeta med unga människor och göra en positiv skillnad i deras liv. Är flexibel, ansvarstagande och har en god samarbetsförmåga. Behärskar svenska språket väl i både tal och skrift. Innehar B-körkort Meriterande: Handläggningserfarenhet från myndighet Tidigare erfarenheter inom arbetsledning, samordnaruppdrag inom vård och omsorg och en naturlig fallenhet för att leda och driva utveckling Grundläggande psykoterapiutbildning (steg 1) Våra ungdomars bästa är grunden till allt vi gör och vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet i alla våra anställningar Om rekryteringsprocessen Sista ansökningsdag 10 februari 2025. Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka oss din ansökan. Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sammanfattning Roll: Samordnande Behandlingspedagog Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Tjänstgöringsgrad: Heltid Arbetstid: Dagtid Tillträde: Enligt överenskommelse Om Active Omsorg - en del av Viljan Viljan är en del av Attendo, ett av Nordens största omsorgsföretag, som funnits sedan 1985. Det gör att vi är en trygg arbetsgivare, med många erfarna kollegor du kan lära dig av, och där vi tack vare vår storlek som arbetsgivare kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder friskvård och andra förmåner, samt interna utbildningsmöjligheter och kollektivavtal. Välkommen med din ansökan – tillsammans gör vi omsorgen bättre!
Vem är du? Vi söker dig som helst har en master- eller kandidatexamen inom logistik eller lång erfarenhet inom området. Det är en fördel om du har viss specialkompetens inom logistikområdet som kan komplettera vår nuvarande kompetens. Erfarenhet av fraktadministration och skapande av tekniska beskrivningar är också meriterande. Du kommer att arbeta med flera projekt samtidigt, så det är viktigt att du kan prioritera och skapa dina egna förutsättningar för att nå dina mål. Vi söker en analytisk, strukturerad, initiativrik och drivande person. Du är noggrann och kan se helheten, samtidigt som du kan balansera kundfokus med projektens interna mål. Det är också viktigt att du kan kommunicera pedagogiskt och tydligt med människor på olika nivåer, både internt och externt. Goda kunskaper i SAP, Qlik Sense eller Primavera är meriterande. Bra att veta Vi vill tillsätta denna roll så snart som möjligt, men vi lägger större vikt vid att hitta rätt person än att snabbt fylla positionen. Du behöver behärska engelska i både tal och skrift. Du kommer att behöva vara på kontoret i Finspång minst 3 gånger i veckan. I början kommer det att vara 5 dagar i veckan, men mer detaljer kommer att diskuteras under intervjun. Varmt välkommen med din ansökan! OM JOB&TALENT Job&Talent erbjuder högkvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. Varje år anställer vi 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor i Sverige. Job&Talent grundades 2009 i Spanien och är nu ett globalt företag som verkar på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i vår koncern.
Till en av våra kundervår kund inom fordonsindustrin i Linköping söker vi en erfaren konsult tillför ett spännande uppdrag i Linköping Linköping.Kunden utvecklar avancerade ADAS- och autonom körningstekniker med fokus på maskin inlärning och datorseende. Rollbeskrivning Du kommer arbeta med hela utvecklingscykeln, från kravinsamling till kundacceptanstest, med C och C++ på mål-HW. Du ska arbete med: Kravhantering för system och mjukvaruutveckling. Utveckling och testning av system och mjukvara. Avancerad algoritmutveckling inom signal- och bildbehandling, inklusive spårning. Expertis inom följande områden är meriterande: Datorseende och bildbehandling. Utveckling, träning och utvärdering av djupa neurala nätverk. Maskininlärning och spårningsalgoritmer. Om dig Vi söker en konsult med djup eller mycket hög kompetens inom området, med minst 3–7 års erfarenhet av liknande uppdrag. Du trivs med att utforska nya idéer och bidra till produktutveckling genom innovation och kunskapsdelning. Uppdragsperiod: asap – 28 mars 2025, med möjlighet till förlängning. Språk: Engelska och Svenska. Ansök gärna om du är intresserad av detta uppdrag!
Visste du att varannan svensk kan tänka sig att semestra med husbil eller husvagn? Vår marknad har inte bara växt de senaste åren, vår kundgrupp har också breddats - och idag ser vi likväl pensionärer, småbarnsfamiljer eller inbitna golfare som våra kunder och under alla årstider. Vår bransch är i förändring och vi på Forsbergs Fritidscenter vill leda den utvecklingen. Är du redo att vara med? Då enav våra fantastiska Servicerådgivare ska axla en ny rollsom förälder söker vi en stjärna till vårt team i Linköping! Är du ett serviceproffs som brinner för kundmötet, att skapa hållbara planeringar och att vara spindeln i nätet? Då passar du in hos oss. Som Servicerådgivarepå Forsbergs… ...har du kontakt med verkstadens kunder genom hela processen samt ger stöd och vägledning. En viktig del i arbetet är att alltid ge kunden ett professionellt bemötande samt säkerställa att önskemålen uppfylls. Allt handlar om ditt intresse, planering, kommunikation och försäljning! I vår verkstad utförs service, reparation, eftermontage, skadereparation och iordningställande av våra husbilar och husvagnar. En husbil är likt ett hus inrett med el och värmesystem och har allt ifrån sov- och badrum till vardagsrum och kök. Huvudsakliga arbetsuppgifter är att boka in kunder via telefon, e-post och personliga möten samt ta emot och lämna ut bilar och vagnar. Du kommer även att sälja tillbehör och hantera vår butik, planera och följa upp leveranser av försäljningsfordon, bedöma garantianspråk, beställa reservdelar, hantera gods,bearbeta kundreklamationer och vägleda kunderna i tekniska frågor.Datorn och dess system är ditt främsta arbetsverktyg. Du har därtill ett ansvar för att verkstadens produktivitet och drift optimeras i nära samarbete med vår Servicechef. Du ingår i Eftermarknadsteamet......och totalt är ni 3 härliga Servicerådgivare i Linköping. Utöver dina kollegor i kundmottagningen har du även ett stort gäng Fordonstekniker och säljare som närmsta kollegor. Ni samarbetar dagligen över avdelningarna för att få till en så sömlös och smidig kundresa och medarbetarupplevelse som möjligt. Därtill har du alla kollegor ute på våra 7 center runt om i Sverige. Vi söker dig som... ...som har ett intresse för att lösa problem och är en god kommunikatör. Vi ser gärna att du har dokumenterad arbetslivserfarenhet av liknande arbete som servicerådgivare/kundmottagare. Det är viktigt att du har förståelse för vikten av god service och bra kundbemötande. Teknisk kompetens meriterande. Som person är du drivande och bidrar med nytänkande och ständiga förbättringar. Du är duktig på att balansera kraven i arbetslivet. Vi sätter stort värde i att vårda vårt team så det är en förutsättning att du besitter en god social kompetens och är van att jobba både självständigt men också i grupp. Det är viktigt att du är en problemlösare, då du i tjänsten kommer att möta många olika typer av situationer. Du är lyhörd och vet vad du behöver göra för att skapa en personlig relation med kunden och tillgodose deras behov. Ett krav att du har goda datakunskaper och innehar minst B-körkort. C1 körkort är meriterande. Låter det som ett jobb för dig? Vi arbetar med löpande urval, sök därför redan idag! För frågor om tjänsten, kontakta Dennis Bursäter, Servicechef Bilverkstad, på [email protected] Tjänsten är ett föräldravikariat som löper under ca 1-1,5 år, med chans till förlängning. Tillträde enligt överenskommelse. Arbetstid är vardagar dagtid, och enstaka helger kan förekomma vid event och/eller extraöppet. Varför Forsbergs Fritidscenter? På Forsbergs lever vi våra gemensamma värderingar; Nytänkande, Omtänksamma, Drivande och Enkla. Vi hjälper varandra och våra kunder, och vi ser att det är tillsammans som vi kan bli snabbare, starkare och bättre. Vi strävar efter att vara lite bättre idag än vad vi var igår och vet att en god idé är en god idé oavsett vem som levererar den. Vi har ett bra kollektivavtal, ett schysst förmånspaket och titt som tätt bjuds det på olika personalevenemang. Forsbergs Fritidscenter är Sveriges största importör och återförsäljare av husbilar och husvagnar. Vi har en bred produktportfölj med starka varumärken som Hobby, Frankia, Niesmann Bischoff, Polar, Pilote, Sunlight och Concorde. Vi har funnits i 30 år och finns idag på sju orter i landet. Totalt är vi strax under 100 anställda och stolt del av KVD-koncernen. Läs gärna mer om oss på www.forsbergsfritidscenter.se Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan". Ansökningar per e-post kan vi tyvärr inte beakta. I den här rekryteringen har vi valt annonsering och kanaler och tackar därför vänligen men bestämt nej till direktkontakt med försäljare och rekryteringsföretag. Urvalsarbetet kan kompletteras med personlighets- och logiktester. Som ett kvalitativt led i vårt sedvanliga rekryteringsarbete genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll samt ett drogtest, detta för att öka kännedomen om våra framtida medarbetare, trygga arbetsmiljön för våra medarbetare och möta regelkrav.
Välj ett jobb för att visa detaljer