Sesol erbjuder dig möjlighet att utvecklas i ditt ledarskap genom ett gediget utbildningsprogram och kompetenta kollegor som du kan bolla med. Vi erbjuder en familjär organisation där alla jobbar engagerat för att ta gruppen och hela bolaget till nästa steg. Är du en stabil ledare med stor kunskap inom byggbranschen och hjärtat på rätta stället så vill vi prata med dig! Detta gör livet trevligt hos oss Vi på Sesol är mycket stolta över att tillhöra ett bolag där vi tar hand om varandra och vill varandras bästa. Hos oss blir du en del av ett prestigelöst företag där alla hjälps åt för att vi gemensamt ska ta oss hela vägen och förbi våra mål. Vår familjära stämning är något som kännetecknar oss och vi lägger grunden för den vid vår onboarding som alla våra nyanställda deltar i sin första anställningsvecka. På Sesol hälsar vi på varandra, ser varandra och hjälper varandra på riktigt, varje dag. I Uppsala sitter vi i nybyggda lokaler på Kastgatan. I samma hus finns Nordic Wellness samt deras padelbanor och genom att använda vår rabatt samt de 4000 kr du får i friskvårdsbidrag kommer du ha mycket goda möjligheter att få till din träning i vardagen. I närheten av kontoret anläggs också en mindre park med promenadslinga så att du på ett lätt sätt ska komma ut i friska luften på lunchen. På kontoret i Uppsala arbetar montörer, elektriker, projektansvariga och säljare vilket ger en härlig mix av människor och mycket bra förutsättningar för att lyckas. Din framtida utmaning Platschefsrollen hos oss innebär ett totalansvar för installationsavdelningen d v s montörer, elektriker och projektansvariga. Det innebär att du har ansvar för Uppsala-kontorets prestation och effektivitet och förväntas utveckla och stötta dina medarbetare så att ni tillsammans når de mål som är satta. Förutom personalansvar för de i din grupp har du som platschef också ett arbetsmiljöansvar som innefattar den fysiska arbetsmiljön på kontoret, gemensamma utrymmen och lagret samt ansvaret för att arbetsmiljökraven efterlevs vid våra installationer. Genom ett aktivt ledarskap arbetar du främjande och förebyggande med säkerhet, hälsa och trivsel för att identifiera och åtgärda eventuella arbetsmiljöutmaningar. Som platschef ansvarar du också för budget, planering, rekrytering och att kontoret når de uppsatta målen Du rapporterar direkt till vår CCO och samarbetar tätt med våra kompetenta platschefer i framförallt Södertälje och Örebro. I rollen ingår säkerställande av en mycket god kvalitet och kundnöjdhet genom uppföljning och ett ständigt förbättringsarbete. En god sammanhållning på kontoret skapar du tillsammans med vår försäljningschef och självfallet alla övriga kollegor på kontoret i Uppsala. Vem är vår perfekta matchning? Vi letar efter dig som brinner för ledarskap och har en gedigen erfarenhet av att framgångsrikt leda personal. Sesol är ett bolag som agerar på en snabbrörlig marknad och som ledare betyder det att du behöver vara extremt duktig på att kommunicera och inge trygghet, hela tiden med människan i fokus. Vi vill att du har Flera års erfarenhet av liknande roll inom Bygg- eller elinstallationsbranschen. Mycket god erfarenhet av att arbeta med säkerhet inom bygg eller liknande. Mycket goda ledaregenskaper Körkort Svenska i tal och skrift Det är extra bra om du även har Relevant eftergymnasial utbildning, t ex byggingenjör Erfarenhet från solcellsbranschen BAS P/U BAM-utbildning Allmän behörighet el Bra att veta om anställningenLön: fast lön Placering: Uppsala Tillträde: Enligt överenskommelse Ansvarig rekryterare: Anna Henebäck 0735 236398, [email protected] Om Sesol Vi älskar solen lite mer än andra - att jobba hos oss på Sesol innebär därför ett soligt äventyr som vi vill att du ska få uppleva. Tillsammans bidrar vi alla till att göra världen till en lite grönare plats. Med vårt huvudkontor i Jönköping och kontor i 17 andra städer i Sverige och Norge, är vi en arbetsgivare för alla som vill ta sig ut ur skuggorna och ut i solen. Med Nordic Capital som majoritetsägare och vårt dotterbolag Sesol Cyprus, så fortsätter vi vår tillväxtresa inom förnybar energi. Välkommen till Sveriges bästa arbetsgivare!
Vill du vara en del av ett arbetsteam som dagligen arbetar för att ge våra klienter möjligheten till ett bra liv? Då har du hamnat på rätt plats! Just nu söker vi efter en erfaren gruppledare som drivs av utveckling och som vill bidra till att hjälpa oss att leva ut vår vision – ”Alla har rätt till ett bra liv”. Att arbeta hos oss ger dig en möjlighet att utvecklas och göra skillnad samtidigt som du arbetar i ett företag som värdesätter glädje, ansvar och engagemang. Om oss Hos oss på Humana kommer du att arbeta utifrån ett personcentrerat förhållningssätt, där varje persons individuella önskemål och behov står i fokus. Du kommer att bidra till en meningsfull vardag som präglas av god omsorg. Du, tillsammans med dina kollegor, är en viktig del för en trygg och meningsfull tillvaro för våra klienter. Hos oss på Humana Vaskesta LSS får du chansen att arbeta i en engagerad och glädjefylld arbetsmiljö där du dagligen gör stor skillnad i andra människors liv. Arbetsbeskrivning Du kommer att arbeta i en kombinerad roll som boendestödjare och gruppledare. Tjänsten innebär att du är anställd som boendestödjare med ett förordnande som gruppledare. Du kommer tillsammans med verksamhetschef att driva verksamheten framåt. Exempel på arbetsuppgifter Ansvara för den dagliga planeringen och fördelningen av arbetsuppgifter samt säkerställa att bemanningen är optimal och i enlighet med verksamhetens behov. Ge stöd och vägledning till boendestödjarna i deras dagliga arbete, lösa problem som uppstår samt säkerställa att arbetsrutiner och riktlinjer följs. Ansvara för att dokumentation av vård- och omsorgsinsatser är korrekt och uppdaterad, samt delta i vårdplanering och samverkan med sjuksköterskor och annan personal för att säkerställa hög kvalitet i omsorgen. Om anställningen Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Tjänsten är ett vikariat om 6 månader med eventuell förlängning på 100% och arbete sker dagtid under vardagar. Lön: Lönen sker enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse. Vad får du? Möjligheten att dagligen ge god vård och omsorg till de som bor på Vaskesta LSS, samt skapa en meningsfull och trygg tillvaro för varje individ. En chans att utveckla din kompetens och erfarenhet inom rollen som gruppledare. En möjlighet att vara en del av ett företag som värdesätter glädje, ansvar och engagemang. Vem är du? För att trivas i rollen som gruppledare behöver du tycka om utvecklingsarbete samt vilja delta aktivt i vår utvecklingsprocess genom att kombinera ledarskap med med att vara en tydlig förebild i omvårdnadsarbetet. Vi söker dig som är en lagspelare – en person som är ansvarstagande och som trivs med att arbeta både självständigt och i grupp. Du har en förmåga att se helheten och du har en god förmåga att ta egna initiativ. Du är van vid dokumentation och arbetar med kvalitet som ledord. Vi tror att det är viktigt att du är en relationsbyggare med god samarbetsförmåga och ett positivt synsätt. För denna tjänst krävs det att du: Är utbildad undersköterska/socialpedagog eller annan utbildning som bedöms som likvärdig. Har erfarenhet av att arbeta inom LSS-verksamhet. Kan arbeta med omvårdnad. Kan åta sig en delegering. Har erfarenhet av att arbeta med personer med autism, självskadebeteende, EIPS samt utåtagerande beteende. Besitter goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Har B-körkort för manuell bil. Det är meriterande om du har: Erfarenhet av Medvind. Erfarenhet av Idok. Erfarenhet av Safekeep. Kan skriva genomförandeplaner. Övrigt: Stor vikt läggs på personlig lämplighet för tjänsten. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan! Kontaktuppgifter Ester Alphonce [email protected]
Flyttfirman Östra Aros söker C-korts Chaufför med utgångspunkt från kontoret i Uppsala. Tjänsten är en tillsvidare anställning med Provanställning Flyttfirman Östra Aros är ett svenskägt aktiebolag med huvudkontor, lager, och magasin i Uppsala. Vår affärsidé är att erbjuda transport och flytt tjänster åt företag och privatpersoner. Vi strävar efter att leverera högkvalitativa tjänster till våra kunder och skapa en smidig och stressfri flytt upplevelse. Flyttfirma Östra Aros är ett väl etablerat familjeföretag som erbjuder professionella flytt tjänster sedan 2012. C.-korts Chaufför expressarbetare till Flyttfirman Östra Aros AB Östra Aros har en ökande efterfrågan och söker därför 1st C-korts Chaufförer till våra flytt tjänster. Vi är ett företag dedikerat till flytt och transport, och vi strävar efter att leverera högkvalitativa tjänster till våra kunder. Arbetsbeskrivning: I rollen som C-korts Chaufför kommer du att arbeta med allt inom flytt branschen förekommande uppgifter. Körning, packning, lastning, lossning, bärning samt demontering/montering. Denna tjänst kräver god fysik och tunga lyft kan förekomma. Tjänsten kräver god fysik och uthållighet. Du kommer att vara en del av vårt team och bidra till att säkerställa en effektiv och smidig flytt upplevelse för våra kunder. Jobbet innefattar mycket kundkontakt, därför söker vi dig som är social, samarbetsvillig och flexibel. Vi söker i första hand dig med C-körkort som innehar YKB men för för rätt person så kan vi även tänka oss att stötta med YKB utbildning om detta saknas. Krav: Minimiålder 22 år. God fysik kan förekomma tunga lyft Något några års erfarenhet Körkort med behörighet C Meriterande: Erfarenhet av arbete med flytt eller lager. YKB God svenska i tal och skift Arbetstider: Arbetstiderna kan varierar men förläggs i huvudsak under kontorstid. Det kan förekomma övertid vid behov Information om anställning: Vi erbjuder tillsvidare anställning med provanställning på 6 månader. Tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Placering: Uppsala Anställningsform: Tillsvidareanställningar inleds ofta med en provanställning. Pga. teknikaliteter hos Arbetsförmedlingen står Forsgren/Lundkvist Consulting AB som arbetsgivare i annonsens faktatext längst ner på annonsen i platsbanken. Tjänsten som beskrivs ovan är hos den arbetsgivare som omnämns i ovanstående text och det är också de som blir din arbetsgivare om det blir du som får tjänsten. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Forsgren Lundkvist Consulting AB för att hitta just dig.
Flyttfirman Östra Aros söker Extrapersonal med utgångspunkt från kontoret i Uppsala. Tjänsten är en behovsanställning. Flyttfirman Östra Aros är ett svenskägt aktiebolag med huvudkontor, lager, och magasin i Uppsala. Vår affärsidé är att erbjuda transport och flytt tjänster åt företag och privatpersoner. Vi strävar efter att leverera högkvalitativa tjänster till våra kunder och skapa en smidig och stressfri flyttupplevelse. Flyttfirma Östra Aros är ett väl etablerat företag som erbjuder professionella flytt tjänster sedan 2012. Extrapersonal expressarbetare till Flyttfirman Östra Aros AB Östra Aros söker för närvarande extrapersonal till våra flytt tjänster. Vi är ett företag dedikerat till flytt och transport, och vi strävar efter att leverera högkvalitativa tjänster till våra kunder. Arbetsbeskrivning: I rollen som extrapersonal kommer du att arbeta med allt inom flytt branschen förekommande uppgifter. Körning, packning, lastning, lossning, bärning samt demontering/montering. Tjänsten kräver god fysik och uthållighet. Du kommer att vara en del av vårt team och bidra till att säkerställa en effektiv och smidig flytt upplevelse för våra kunder. Jobbet innefattar mycket kundkontakt, därför söker vi dig som är social, samarbetsvillig och flexibel. Vi söker i första hand dig med B eller C-körkort men kan även ha behov av dig utan. Krav: Minimiålder 18 år. God fysik. Meriterande: Erfarenhet av arbete med flytt eller på lager. B-körkort C-körkort God svenska i tal och skift Arbetstider: Arbetstiderna varierar och du behöver kunna hoppa in med kort varsel. Information om anställning: Detta är en behovsanställning, vilket innebär att arbetsmängden kan variera över tid. Vi erbjuder omgående anställning och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Placering: Uppsala Anställningsform: Behovsanställning Pga teknikaliteter hos Arbetsförmedlingen står Forsgren/Lundkvist Consulting AB som arbetsgivare i annonsens faktatext längst ner på annonsen i platsbanken. Tjänsten som beskrivs ovan är hos den arbetsgivare som omnämns i ovanstående text och det är också de som blir din arbetsgivare om det blir du som får tjänsten. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Väsby för att hitta just dig.
Vi söker dig som brinner för service och kvalité. Tidigare städerfarenhet och körkort är ett väldigt Stort plus men inte ett måste! Vår förhoppning är att du är positiv, social och har en god känsla för service och kvalité. Arbetet utförs oftast under kontorstider men även kvällar och vid ibland helger. Tiderna är relativt flexibla och kan anpassas. Möjlighet till utveckling inom företaget för rätt personer! För rätt personer så kan denna tjänst även kombineras med extra arbete som flyttkarl. Vi söker timmisar, deltidspersonal och heltidspersonal. OBS! Bifoga ett CV, personligt brev, ett foto i din ansökan. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Vi söker flyttpersonal till vårt härliga team. Har du god social förmåga, bra fysik, är självgående och trivs med att arbeta i team? Då kan du vara rätt person för oss! Vi utför alla typer av uppdrag inom bohagflytt och kontorsflytt etc. Det finns stora möjligheter för rätt personer att utvecklas inom företaget! Vill du/kan du kombinera arbetet som flyttkarl och även jobba med flyttstädning hos oss så är det också varmt välkommet. Körkort och erfarenhet är ett väldigt stort plus men inte ett måste. OBS! Bifoga ditt CV. Ett personligt brev och ett obligatoriskt foto i din ansökan. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Byggföretagen är bransch- och arbetsgivarorganisationen som verkar för en attraktiv, sund och säker byggbransch. Våra medlemsföretag är de schyssta byggarna med kollektivavtal. Vi erbjuder rådgivning och stöd i syfte att stärka medlemsföretagen i deras roll som arbetsgivare. Vill du bli en del av oss? Vi söker en engagerad och driven företagsrådgivare inom arbetsrätt och kollektivavtal. I denna spännande och utvecklande roll kommer du att rådge och förhandla för våra medlemsföretag i arbetsrättsliga frågor och tvister. Om jobbet Som företagsrådgivare inom arbetsrätt och kollektivavtal kommer du att arbeta nära våra medlemmar och hjälpa dem att navigera och tillämpa gällande kollektivavtal inom byggsektorn. Du genomför lokala tvisteförhandlingar med de fackliga parterna och stöttar våra medlemmar i arbetsrättsliga frågor. I arbetsuppgifterna ingår också att hålla både digitala och fysiska informationsträffar och utbildningar. På sikt kommer du även att driva en samverkansgrupp för löne- och avtalsfrågor. Region Mellan, som tjänsten tillhör, består av 11 medarbetare i mellan Sverige – från Karlstad i väster till Linköping i sydöst. Kollegorna i regionen arbetar i samverkan men har olika ansvarsområden och kompetenser som exempelvis arbetsrätt, kompetensförsörjning och näringspolitik. Vi träffas och samverkar ofta digitalt inom regionen och över våra länsgränser. I våra mindre länsteam samarbetar vi med aktiviteter för att kunna erbjuda bästa möjliga service och nytta till våra medlemsföretag. Tjänsten är placerad vid vårt regionkontor i centrala Uppsala. Resor förekommer i arbetet, framför allt inom Uppland och Västmanland men även inom hela regionen och till vårt kansli i Stockholm. Din profil Du har några års erfarenhet av arbetsrätt och tillämpning av kollektivavtal från byggbranschen, närliggande branscher eller en rådgivande HR roll. För att trivas och lyckas i rollen är det viktigt att du är serviceinriktad och har en vilja att utvecklas som förhandlare och rådgivare. Vi värdesätter om du har en relevant högskoleutbildning exempelvis inom juridik, byggingenjör eller HR. Det är meriterande om du har erfarenhet av byggbranschens kollektivavtal, arbetsrättslig förhandling och/eller lönefrågor. Vi ser även positivt på om du har erfarenhet av rådgivning, ärendehantering och digitala utbildningar/föredrag i form av webinarier. Som person är du en ansvarstagande och diplomatisk lagspelare med förmåga att skapa och upprätthålla goda relationer. För oss är det viktigt att du kan identifiera dig med organisationens värdeord glädje, engagemang och professionalism. Läs gärna mer om vår kultur och våra värderingar här. Vi erbjuder På Byggföretagen kommer du till en stimulerande och utvecklande arbetsplats i en serviceinriktad miljö med god teamkänsla. För oss är balans mellan arbete och fritid viktigt. Vi har en distansarbetspolicy som innebär att du i överenskommelse med chef har möjlighet att arbeta på distans i viss utsträckning. Vi tillämpar förtroendearbetstid och erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, arbetstidsförkortning, sjukvårdsförsäkring samt gruppförsäkring. Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning Din ansökan Låter det här som jobbet för dig? Skicka då din ansökan till oss senast den 15 juni 2025. Vi arbetar med löpande urval så tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta regionchef Lisa Lindau, [email protected], 018 - 566 126.
Välkommen till en stimulerande och varierande arbetsplats med stor gemenskap, laganda och roliga utmaningar! Vi söker ytterligare en oceanograf till METOCC och vår oceanografiska grupp. Gärna du som är nyligen examinerad oceanograf då tjänsten är en instegsbefattning. Den oceanografiska gruppens främsta uppgift är att utveckla förmågan att leverera oceanografiska och hydroakustiska prognoser i syfte att optimera användningen av sensorer och vapensystem i undervattensdomänen. I övrigt arbetar gruppen med att utveckla och producera oceanografiskt och hydroakustiskt underlag, utbilda medarbetare i Försvarsmakten som arbetar i undervattensdomänen, samt deltar vid övningar där oceanografisk kompetens efterfrågas. Som oceanograf i Försvarsmakten finns möjligheten att bli officer genom SOFU-utbildningen (se www.forsvarsmakten.se). Som anställd i Försvarsmakten kommer du att tillhöra en av Sveriges största myndigheter. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras samt en bra balans mellan arbete och privatliv. Försvarsmakten eftersträvar jämlikhet och mångfald eftersom det berikar vår verksamhet. Vi välkomnar därför sökanden med olika bakgrund och erfarenheter. Om METOCC METOCC, Försvarsmaktens Meteorologiska och Oceanografiska Centrum, är beläget på Ledningsregementet, LedR, i Enköping och har som uppgift att utarbeta väderprognoser och oceanografiskt underlag till militära förband och staber. Arbetet utförs dygnet runt/året om i syfte att öka Försvarsmaktens operativa effekt och verksamhetssäkerhet. Vid METOCC tjänstgör cirka 50 medarbetare med en jämn fördelning mellan officerare och civilanställda. Könsfördelningen på METOCC är relativt jämn och vi ser vår arbetsplats som jämställd. Huvudsakliga arbetsuppgifter • Delta i utveckling av vädertjänstens oceanografiska förmåga • Utfärda oceanografiska och hydroakustiska prognoser och taktiska bedömanden • Verka som kompetensbrygga inom oceanografiområdet mellan de marina stridskrafterna och Försvarsmaktens vädertjänst • Utbilda medarbetare inom Försvarsmakten i områdena oceanografi och marinmeteorologi • Samverka med Marinen, SMHI, NATO och andra myndigheter eller lärosäten • Delta vid marina övningar Kvalifikationer • Akademisk examen i oceanografi eller naturvetenskaplig utbildning som bedöms likvärdig • Programmeringskunskaper (C#, Python) • B-körkort Meriterande • Oceanografi, främst fysisk oceanografi • Erfarenhet av mjukvaruutveckling • Erfarenhet av att utbilda • Genomförd värnplikt eller militär grundutbildning Personliga egenskaper Du är ansvarstagande, noggrann, har analytisk förmåga och god samarbetsförmåga. Du är drivande och självständig med god förmåga att ta egna initiativ. Du har en god förmåga att arbeta prestigelöst i grupp och delar gärna med dig av dina kunskaper och erfarenheter. Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet vid rekryteringen. För myndighetens uppdrag ska vara framgångsrikt förutsätts att alla medarbetare uppträder enligt Försvarsmaktens värdegrund. Den slår vakt om alla människors lika värde, rättvisa och jämlikhet och främjar demokrati och mänskliga rättigheter (läs mer på www.forsvarsmakten.se) Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Arbetet är förlagt på dagtid men visst arbete på obekväm arbetstid förekommer, helger och nätter, ingår i tjänsten. Tillträde sker snarast eller efter överenskommelse. Placeringsort: Enköping Upplysningar kring tjänsten lämnas av: Andreas Grantinger, vxl 010-82 573 03, rekryterande chef Fackliga representanter: SACO-S: AnnMarie Löfwenberg, vxl 010-82 573 03 OF: Mikael Eriksson, vxl 010-82 573 03 OFR/S: Clarence Arnstedt, vxl 010-82 573 03 SEKO: Benny Augustsson, vxl 010-82 573 03 Välkommen med din ansökan senast 2025-08-15. Din ansökan ska innehålla CV samt ett ansökningsbrev. I ansökningsbrevet vill vi att du motiverar varför du är lämpad för denna befattning. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: Ledningsregementet är ett försvarsmaktsgemensamt förband. Här finns ett flertal krigsförband och enheter som utgör en nationell spetskompetens inom försvarsmakten. Genom ledning, samband, meteorologi och psykologiska operationer skapar Ledningsregementet förutsättningar för lyckad samverkan på mark-, sjö-, luft-, och informationsarenan. Ledningsregementet bedriver verksamhet inom hela skalan från utveckling, utbildning, träning till insats. Varje dag och varje timme gör våra medarbetare insatser som påverkar andra människors liv, både i stort och smått, och både på hemmaplan och runt om i världen. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård samt bra balans mellan arbete och privatliv. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.
Vi söker dig som är utbildad tandsköterska, ansvarstagande, lojal, punktlig, organiserad och initiativtagande och vill vara med och ge våra patienter bästa tänkbara service. All vård utförs med hög service och kvalitét, därför att det av stor vikt att du är serviceinriktad. Du är glad och öppen, flexibel och har god datorvana. Då praktiken har stort fokus på bemötande och kommunikation är det av stor vikt att du behärskar svenska språket mycket väl, i såväl tal som skrift. Stora torgets implantat och tandvård är en modern klinik i framkant med utrustning såsom digital scanning och panoramaröntgen. På kliniken bedrivs, utöver traditionell tandvård, estetisk tandvård, ortodontiska behandlingar och implantatkirurgi. Kliniken är under ständig utveckling och tillsammans formar vi framtiden.
Ta din karriär till nya höjder med VIASALES! Bli en del av vårt växande säljteam och sälj för några av Sveriges största varumärken genom personliga möten med kunder. Som en del av vårt resande säljteam kommer du att få möjlighet att resa runt i landet, upptäcka nya platser och bygga starka relationer med kunder face to face. I den här tjänsten kommer du att vara borta hemifrån på veckodagarna och vi står självklart för både resor och boende, så du kan fokusera helt på att göra affärer och skapa minnesvärda kundupplevelser! Vi erbjuder: Attraktiva provisioner utan tak. Trygg start med garantilön. Kontinuerliga utbildningar inom försäljning och ledarskap. Möjlighet till tjänstebil för att göra dina resor smidigare och mer bekväma. Spännande aktiviteter och tävlingar för att hålla motivationen på topp. Vi söker dig som: Är flytande i svenska. Drivs av att uppnå resultat och älskar utmaningar. Är en social person som trivs med att möta nya människor. Har en passion för att resa och utforska nya platser och har möjlighet att bo borta hemifrån på veckodagarna. Körkort är meriterande, men inget krav. Skicka din ansökan idag då vi rekryterar löpande! För mer information, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53
Välj ett jobb för att visa detaljer