Uppdraget Vi söker dig som är en duktig motviktstruckförare till vår kund. Vi ser gärna att du har bred erfarenhet inom lager och har några års erfarenhet. Hos vår kund arbetar du både utomhus och inomhus med varierande uppgifter samt truckkörning. Fysiskt tunga uppgifter förekommer. Uppdraget startar från April och sträcker sig till en början över sommaren men med goda möjligheter till förlängning. Vem du är För att klara av rollen har du tidigare erfarenhet från liknande tjänst och har genom det införskaffat god förståelse för produktion. Vi söker dig med truckkort A1-4 och B1-3 och gedigen erfarenhet som truckförare och kan köra motvikt obehindrat. Utöver detta ser vi även att du har vana av att arbeta i affärssystem. Du är en person med ordningssinne och förmåga att skapa struktur. Arbetet kräver noggrannhet, ansvarstagande och flexibilitet. Svenska i tal och skrift samt körkort är ett krav. Vi arbetar med löpande urval och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!
Vi på Submit söker nu efter en lagermedarbetare till vår samarbetspartner i Enköping.Profil: Vi söker en driven, ansvarsfull och glad person som har tidigare erfarenhet av att arbeta i fryslager. Du har ett öga för detaljer och trivs i att arbeta i högt tempo. Du är en person som ständigt utvecklas och du fungerar bra i grupp, bidrar med en positiv inställning och strävar alltid efter att leverera arbete av hög kvalitet. Arbetsuppgifter: Som lagerarbetare arbetar du med att plocka varor enligt order och säkerställa att rätt produkter kommer fram i tid. Plock och paketering In - och utlevereras Krav: Arbetat i fryslager tidigare Truckkort A+B Svenska i tal och skrift Plats: Enköping Start: Omgående Lön: Enligt överenskommelse Arbetstid: Söndag - Torsdag Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]
Vi på Submit söker nu efter lagerarbetare till vår samarbetspartner i Enköping. Arbetsuppgifter: Som lagerarbetare arbetar du med att plocka varor enligt order och säkerställa att rätt produkter kommer fram i tid. Plock och paketering In - och utlevereras Profil: Vi söker en driven och engagerad lagspelare som trivs med att arbeta i högt tempo. Du är en person som ständigt utvecklas ochDu fungerar bra i grupp, bidrar med en positiv inställning och strävar alltid efter att leverera arbete av hög kvalitet. Noggrannhet och ansvarskänsla är en självklarhet för dig. Krav: God fysisk form Svenska i tal och skrift Truckkort A + B Meriterande: Tidigare erfarenhet av kyl- och fryslager Om oss: Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Plats: Enköping Start: Omgående. Lön: Enligt överenskommelse Arbetstid: Söndag-Torsdag, 07:00-16:00/10:00-19:00 Låter detta som något för dig? Ansök idag!
Om Unika Slalomvägen Vi söker samordnare till oss på LSS Slalomvägen Gruppbostad, en del av Unika, som ligger i Enköping. Vår inriktning är vuxna personkrets 1 LSS 9:9 med intellektuell funktionsnedsättning eller autismliknande tillstånd. Om rollen som SamordnareI rollen som samordnare arbetar du främst med att ge stöd och service utifrån de boendes önskemål och med att ge den enskilde en meningsfull vardag, utifrån ett pedagogiskt förhållningssätt. Du arbetar även med administrativa arbetsuppgifter såsom schemaläggning, bemanning, kvalitetsförbättringar, riskbedömningar och dokumentation. Du har ett nära samarbete med verksamhetschefen och en nära kontakt med medarbetargruppen. Din roll blir central i att stödja den dagliga driften av verksamheten. Du ger stöd och service både i hemmet och i fritidsaktiviteter samt utvecklar det pedagogiska stödet utifrån den enskildes behov. Tjänstgöringsgraden är 100% och arbetstiden kommer vara förlagd på ett rullande schema dag/kväll och helg. Eftersom rollen som samordnare är kombinerad kommer du att ha en viss tid för dina administrativa uppgifter. Denna tid anpassas utifrån behov. Arbetsuppgifter:Som samordnare kommer du att ha ansvar för: Bemanning Kvalitetsarbete Metodarbete Planering Men även arbeta med: Att ge stöd och hjälp i det dagliga livet för våra brukare Sedvanliga arbetsuppgifter som ingår i boendestöd Vem är det vi söker?Du har allra helst erfarenhet från LSS men annars har du kunskap om pedagogiskt förhållningssätt och hur man bemöter individer med olika funktionsnedsättningar. Du är lyhörd och kommunikativ och du förstår att detta blir viktiga verktyg för ett gott och tydligt bemötande gentemot såväl boende som närstående. Som kollega bidrar du aktivt till ett positivt och framåtsträvande arbetsklimat. Du ser naturligt möjligheter istället för hinder och har en mycket god förmåga att anpassa dig efter nya situationer. Du kan arbeta både självständigt och i team med dina kollegor. Kvalifikationer Mycket god förmåga i svenska i tal såväl som skrift. God datorvana, erfarenhet av dokumentation. Tidigare erfarenhet inom arbetsledande uppdrag och en naturlig fallenhet att leda och driva utvecklingsfrågor. Erfarenhet samt kunskap om målgruppen LSS vuxna personkrets 1. Gymnasial utbildning som tex barn-och fritidsprogram, vård-och omsorgsprogram, eller eftergymnasial utbildning, t.ex stödpedagog, socialpedagog, högskoleutbildning inom pedagogik eller social arbete Erfarenhet av lågaffektivt bemötande B-körkort är ett krav Kunskap och erfarenhet av metodarbete Erfarenhet att arbeta med genomförandeplan Meriterande om du därtill har Erfarenhet och kompetens inom tydliggörande pedagogik, AKK och lågaffektivt bemötande. Erfarenhet av att arbeta med individer med komplex psykosocial beteendeproblematik. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Tjänstgöringsgrad: 100% Arbetstid: Rullande schema, dag, kväll och helg. Längre pass förekommer. Tillträde: Enligt överenskommelse, vi ser positivt på om du kan tillträda inom kort. Kollektivavtal: Vi är kollektivavtalsbundna till Vårdföretagarna/Kommunal, Bransch E. Om rekryteringsprocessenSista ansökningsdag 13 April 2025. Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Glöm inte att specificera hur din bakgrund och erfarenheter matchar de kvalifikationer vi söker för denna roll. Vi ser fram emot din ansökan och möjligheten att välkomna dig till vårt team på Unika! I samband med eventuell anställning behöver belastningsregister uppvisas. Om du kallas till intervju måste du även kunna styrka din rätt att arbeta i Sverige genom att uppvisa medborgarskap inom EU/EES eller giltigt arbetstillstånd. Om Unika Unika är en del av Attendo, ett av Nordens största omsorgsföretag, som funnits sedan 1985. Hos oss finns många erfarna kollegor du kan lära dig av, och tack vare vår storlek som arbetsgivare kan vi erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder friskvård och andra förmåner, samt interna utbildningsmöjligheter och kollektivavtal. Tillsammans har vi stora möjligheter att vidareutveckla en omsorg för en meningsfull vardag.
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Jag är en glad 9-årig flicka som söker en personlig assistent. Jag bor med mina bröder, mina föräldrar och min katt i en villa i Uppsala. Jag tycker om att vara utomhus, gå ut på promenader, titta i butiker eller åka på andra roliga upptåg. Jag är inte gående och behöver hjälp med de flesta av vardagliga sysslor. Jag kommunicerar med hjälp av bildkartor och min ögondator. Du behöver hjälpa mig med personlig omvårdnad och assistera mig i mina dagliga aktiviteter. Du behöver vara trygg och ha ett genuint intresse av att hjälpa mig i min vardag. Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som utöver ovan är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som även stämmer in på följande: har goda kunskaper i det svenska språket tidigare erfarenhet av att arbeta med barn simkunnig inte är allergisk mot pälsdjur Det är även meriterande om du: har tidigare erfarenheter av att kommunicera med hjälpmedel Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Arbetstid och tjänstgöringsgrad Den aktuella anställningsformen är "Så länge assistansuppdraget varar" och tjänsten innefattar inledningsvis 2 arbetspass i veckan mellan 15.00 och 19.00, från och med 1 juni kommer detta att utökas till 3 arbetspass i veckan, samma tider. Tjänsten kan även innebära arbete under övrig kvällstid och/eller nattetid vid behov. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Så snart som möjligt enligt överenskommelse Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Utifrån lagstiftning krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Därav behöver du uppvisa ett utdrag ur polisens belastningsregister inför en eventuell anställning. Ytterligare information kommer om du går vidare i rekryteringsprocessen. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Linda Pettersson Uppdragschef [email protected]
Söker du ett spännande och praktiskt arbete? Gillar du varierande dagar med teamarbete och mycket kundkontakt? Då kan du vara den vi söker! Om jobbet Just nu söker vi sommarhjältar som vill stärka upp våra team i Ryds Bilglas verkstäder runt om i Sverige. Hos oss kommer du att hjälpa ordinarie personal med reparation och byte av bilglas, mottagande av kunder samt även visst administrativt arbete. På jobbet hos oss blir ingen dag den andra lik. Vi gillar utmaningar och testar gärna nya idéer för att hitta de mest effektiva och bästa lösningarna. Vi värdesätter samarbete och att alla ställer upp för varandra när det behövs. Om oss Ryds Bilglas är den ledande svenska aktören inom reparation och byte av bilglas. Vi grundades som ett familjeföretag, och den känslan lever kvar i hela vår verksamhet – det är en del av vår kultur. Vi hjälps åt när det behövs och ställer upp för varandra – inom teamet, med andra verkstäder och i övriga delar av organisationen. Vi peppar, inspirerar och lär av varandra hela tiden, för tillsammans blir vi starkare och bättre. Arbetstid: Måndag-Fredag, 7-16 eller 8-17 Placering: Tjänsten finns på orter i hela Sverige. Du anger i din ansökan vilken ort du är intresserad av att arbeta i. Är du intresserad av att arbeta på flera verkstäder - skicka in en separat ansökan per verkstad! Kvalifikationer För oss är dina personliga egenskaper viktigare än din tidigare arbetslivserfarenhet. Det viktigaste är att du är intresserad, serviceinriktad, driven och vill utvecklas tillsammans med oss. Du har alltid kundens bästa i fokus och strävar efter att leverera service och kvalitet på hög nivå. Därför är det viktigt att du inte bara trivs med praktiskt arbete, utan även uppskattar kundkontakt och kan hantera vissa administrativa uppgifter. Vi värdesätter en stark laganda och ser gärna att du har förmågan att samarbeta med dina kollegor genom att dela erfarenheter och stötta varandra i det dagliga arbetet. Du är flexibel, initiativtagande och räds inte att ta ansvar, samtidigt som du är lyhörd och har lätt för att samarbeta. Dessutom behöver du trivas med ett fysiskt och rörligt arbete. Inför tjänsten som sommarhjälte hos Ryds Bilglas söker vi dig som är: - Serviceinriktad - Driven - Initiativtagande - Samarbetsvillig Krav - B-körkort (manuell växellåda) - God svenska i tal och skrift Meriterande - Minst ett (1) års erfarenhet av tidigare serviceyrke - Gått/går en fordonsrelaterad utbildning - God vana av att arbeta med verktyg - Tidigare erfarenhet av att arbeta med fordon Vi arbetar aktivt med våra rekryteringsprocesser och tillsätter tjänster löpande. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig! Ryds Bilglas är den ledande svenska aktören inom reparation och byte av bilglas. Företaget grundades 1947 i Sundsvall av familjen Ryd och är idag verksamt över hela Sverige, med fler än 170 verkstäder och ca 500 anställda. Ryds Bilglas är en del av koncernen Cary Group AB. Med närhet till kunden, högkvalitativa produkter och smarta lösningar hjälper Cary Group kunden att göra enkla och hållbara val. Cary Groups resa startade med Ryds Bilglas och idag tjänar vi kunder genom Europa, med flera kända och framgångsrika varumärken.
INFOGA BILD Om Viljan Ängby HVB Ängby HVB är inriktat på flickor 13-21 år med neuropsykiatrisk- psykisk ohälsa och eller intellektuell funktionsnedsättning. Beläget i central Knivsta. Upplands län. Om rollen som behandlingspedagog- sommarvikariat Vi söker dig med ett stort engagemang, erfarenhet och relevant utbildning. Vi arbetar med engagemang i allt kring våra klienter. Arbetet innebär att möta människor i kris och/eller med en svår livssituation är det väldigt viktigt att du själv kan se möjligheter, kommunicera dessa och bemöta människor på ett respektfullt sätt. Tillsammans gör ni praktiska saker i vardagen som t.ex. att träna på ADL, motivera i samtal, upprätta och genomföra planeringar och behandlande insatser. Som behandlingspedagog hjälper du till i kontakter med myndigheter, vårdnadshavare och socialtjänst. Du fungerar som ett stöd för ungdomarna och ni tillsammans utvecklar strategier, tränar existerande strategier för att uppnå mål i vardagen. Målet är att våra ungdomar ska få större självförtroende vilket leder till ökad förmåga att klara sin vardag. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Dagligt genomförande av planering för ungdomarna Dokumentation Kontakt med nätverk och myndighet Närvarande tillsyn och motiverande stöd Dagligt genomförande i verksamhetens planering Kvalifikationer Du är relationsskapande och har god förmåga att etablera kontakt med människor i en utsatt situation. Du är lugn, stabil och kan hålla ett realistiskt perspektiv på situationer som uppkommer i det dagliga arbetet. Du har en god samarbetsförmåga och relaterar till andra på ett lyhört sätt samt trivs med att samverka med andra. Du är en självständig, ödmjuk och ansvarsfull person som brinner för omsorgsarbete och kan se individens behov. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Krav: Utbildad socialpedagog eller 400 YHP behandlingspedagog, samt kompetens kring mentaliseringsteori. B-körkort Utdrag ur misstanke-och belastningsregister Minimum 2-års relevant erfarenhet Meriterande: MI KBT TMO ACT Anställningsvillkor Roll: Behandlingspedagog/Socialpedagog Anställningsform: Timanställning Tjänstgöringsgrad: 100% Arbetstid: Dagar, kvällar, helger med sovande jour. Tillträde: Juni 2025 Kollektivavtal: E Omsorg Vad kan vi erbjuda dig? Viljan är en del av Attendogruppen, ett av Nordens största omsorgsföretag, som funnits sedan 1985. Det gör att vi är en trygg arbetsgivare, med många erfarna kollegor du kan lära dig av, och där vi, tack vare vår storlek som arbetsgivare kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Därtill kan vi erbjuda: Kompetensutveckling genom ett gediget internt utbildningsbibliotek Ledarskapsprogram Friskvårdsbidrag Vår förmånsportal Attendo plus i samarbete med Benify med samlade rabatter och personalförmåner Erfarna och stöttande chefer Kollektivavtal Om rekryteringsprocessen Sista ansökningsdag [infoga sista ansökningsdag] men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka oss din ansökan. Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för en bättre morgondag Om Viljan Vi på Viljan tror att alla människor har möjlighet till förändring. Det gör att vi skapat en arbetsplats där du som kollega är med och påverkar, gör skillnad och utvecklas. Om du vill vara med och hjälpa människor att ta nästa positiva steg i livet så är Viljan arbetsplatsen för dig. Viljan samlar det bredaste utbudet av skräddarsydda lösningar inom individ- och familjeomsorg. Våra medarbetare arbetar med omtanke, engagemang och kompetens för att ge varje individ, förutsättningar att ta nästa positiva steg i livet. Tillsammans för en bättre morgondag !
Vill du ha en förändring i ditt liv? Mer frihet? Mer pengar? Bestämma dina arbetstider själv? Hyr ut PENSIONÄRER! Om du funderar på att starta företag, men kanske är lite tveksam eftersom du vet att det krävs hårt arbete för att lyckas. Då har jag goda nyheter till dig! Bli franchisetagare! Du behöver inte kämpa ensam med ditt företag när du ansluter dig till oss. Vi hjälper dig på vägen så att du snabbare och enklare kan njuta av friheten av att vara företagare, hjälpa kunder och få möjligheten att tjäna pengar. TEST Ta det här testet för att se om du passar som franchisetagare hos oss: Vill du ha både privatpersoner och företag som kunder i branschen som omsatta över 50 miljarder 2024? Ser du fördelarna med personal som är 55+? Vet du att få kan leva på sin pension? Tror du kunder uppskattar kompetens, erfarenhet och rutin? Vill du få möjligheten att tjäna bra med pengar? Gillar du att göra andra människor nöjda och glada? Svarade du JA på frågorna? GRATTIS! Det är dig vi vill ha som franchisetagare! Hej förresten, jag heter Michael Strauss och det är jag som startade GOveteran för över 20 år sedan. Jag letar nu efter dig som vill ta ett nytt steg i livet och prova något nytt. Så här kommer dina dagar att se ut Som franchiseföretagare hos oss får du hjälp att starta upp och bygga din verksamhet. Du bör vara inriktad på att arbeta med försäljning, rekrytering och ledarskap. Du kommer att bygga upp ett team av medarbetare som med hjälp från huvudkontoret ska ge våra kunder riktigt bra tjänster och kundupplevelser. Men du kommer framför allt arbeta med att skapa och bevara goda kundrelationer. Är du rätt person så kommer det här att vara roligt och lönsamt. Den här möjligheten passar lika bra för kvinnor som män i alla åldrar. Du är aldrig ensam Hos oss får du alltid hjälp med att bli så framgångsrik som möjligt. Intresserad? I så fall vill jag att du kontaktar mig så fort du kan. Varför inte göra det nu, när du har det i tankarna? Vi intervjuar löpande så ring eller maila mig redan idag så att inte den här möjligheten glider dig ur händerna. Du når mig på telefon 070- 6625464 eller så mailar du mig på [email protected] Bästa hälsningar Michael Strauss
Vi på Forenede Care söker dig som vill jobba som vårdbiträde och vill jobba under hela eller delar av sommaren till vår hemtjänst i Uppsala. Som vårdbiträde hos oss på Forenede Care arbetar du med att ge god omsorg, service och vård till våra boende. Varje dag på Forenede Care är du med och formar framtidens äldreomsorg tillsammans med kunniga och engagerade kollegor. Vi söker nu nya vårdbiträden till hemtjänsten Edda i Uppsala. Edda hemvård ligger centralt i Uppsala på S:t Olofsgatan 9 A. Hos oss får du kompetenta och hängivna chefer som stöttar och utvecklar dig i din roll som vårdbiträde och i din utveckling på Forenede Care. Vi driver ett företag där du är med och växer tillsammans med oss. I tjänsten som vårdbiträde hos oss kommer du att utföra vård och omsorg utifrån kundens önskemål, och i enlighet med gällande biståndsbeslut med stort fokus på kvalitet. Det görs exempelvis genom att utföra personlig hygien, hjälpa till vid förberedelser och servering av måltid, svara på larm och socialt umgänge. Socialt umgänge kan bland annat handla om samtal, spel, cykeltur, musikaktiviteter eller liknande. Beskrivning av tjänsten Vi söker just nu flera kollegor för timanställning under sommaren För att vara aktuell för tjänsten behöver du: Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift B-körkort eller kan cykla Vi ser det även som meriterande ifall du har tidigare erfarenhet inom äldreomsorg och demensvård. Innan vi erbjuder anställning ska du uppvisa oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister. Vi efterfrågar även uppvisning av giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Vad får du av oss? Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och som vårdbiträde får du dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar. Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss tillsammans för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med 7400 medarbetare. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998. Hos oss kan du vara trygg som arbetstagare då vi ser våra medarbetare som vår viktigaste resurs. Med en kultur fylld av värme, glädje och stort engagemang arbetar vi kvalitativt med fokus på att alla vi arbetar för att alla ska få leva livet, hela livet. Utöver äldreboende har vi verksamheter som bedriver hemtjänst, ASiH, palliativ vård, personlig assistans och hemsjukvård. Sista ansökningsdag 2025-05-30 Du är efterlängtad - välkommen till oss!
Ekonomiansvarig med entreprenörsanda till spännande bolag som rekryterar anonymt. Är du en driven ekonom med en passion för siffror och affärer? Vill du vara en nyckelperson i ett entreprenörsdrivet bolag med flera företag? Då kan detta vara ditt nästa steg. Om företaget Ett expansivt entreprenörsbolag som driver flera framgångsrika verksamheter med dynamisk och prestigelös kultur, där idéer välkomnas och möjligheter skapas. De söker nu en ekonomiansvarig som vill vara med på vår resa – och på sikt kanske även bli delägare i bolaget. Om rollen Som ekonomiansvarig har du en central roll i att säkerställa bolagets ekonomiska stabilitet och utveckling. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: Löpande bokföring och månadsrapportering Lönehantering och personaladministration Skatt, moms och deklarationer Budget och prognosarbete Årsbokslut i samarbete med revisor Utveckling av ekonomiska processer och rutiner Möjlighet att ta med eget kundunderlag ( Gärna erfarenhet inom koncernredovisning Minst 3-5 års erfarenhet av bokföring och redovisning Utöver det operativa ansvaret har du möjligheten att vara med och påverka bolagets strategiska tillväxt. För rätt person finns en spännande chans att på sikt bli delägare i företaget. Vem är du? Vi söker dig som: * Har en gedigen erfarenhet inom ekonomi och redovisning * Är självständig, strukturerad och trivs i en bred roll * Har ett affärsmässigt mindset och vill vara med och utveckla verksamheten * Är prestigelös och trivs i en entreprenöriell miljö * Ser möjligheter snarare än hinder – och vågar tänka stort Meriterande är om du har erfarenhet av koncernredovisning eller tidigare har varit en del av ett tillväxtbolag. Vad vi erbjuder * En spännande och dynamisk arbetsmiljö där du får stor påverkan * Möjlighet att växa och utvecklas med bolaget * På sikt chans till delägarskap för rätt person * Flexibla arbetsformer och ett engagerat team
Välj ett jobb för att visa detaljer