När det är rätt! Vårt mål är att genom professionell rådgivning, service och omtanke bidra till ett liv i hälsa - för varje individ. Känns det rätt? Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att vara med och göra skillnad för våra kunder. Om rollenSom rörlig farmaceut i Uppsala med omnejd kommer du arbeta omväxlande på regionens apotek i t.ex. Uppsala, Sala, Rimbo och Norrtälje.Tillsammans med dina kollegor på respektive apotek arbetar du med rådgivning och försäljning av våra produkter och läkemedel.Att vara en rörlig farmaceut innebär att du en stor variation i din vardag då du befinner dig på olika apotek utifrån var vi har behov. Här kan vi verkligen säga att ingen dag är den andra lik! Som rörlig farmaceut förväntas du snabbt kunna sätta dig in i rutiner och arbetssätt för de apotek du rör dig inom. Oavsett vilket apotek du arbetar på agerar du med omtanke och engagemang där du på riktigt sätter kunden i centrum och där du aktivt bidrar till en förstärkt kundupplevelse. För oss är det viktigt att vi som apotek fortsätter att utvecklas och vi vill ha med dig på den resan. I rollen förväntas du därför bidra med idéer och initiativ för att utveckla de apotek du är verksam på till att bli självklara val för våra kunder.Till dig som rörlig farmaceut på Apoteket vill vi erbjuda en plattform där du kan utvecklas. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Hos oss har du möjlighet att växa som individ i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för de lokala apotekens öppettider och kan variera beroende på apotek. Välkommen till Apoteket!
Vill du bli en del av ett inkluderande och härligt team och bidra till Vidilabs vision om bättre djurhälsa? Vi söker nu en Dataregistrerare/Administratör med ekonomiintresse som brinner för struktur, service och djur. Om rollen Som Dataregistrerare/Administratör hos Vidilab kommer du att spela en viktig roll i vårt administrativa team. Du arbetar med att märka inoch registrera inkomna prover, bemöta kunder och bidra till våra dagliga rutiner. I rollen kombineras noggrann datainmatning med kundkontakt och enklare ekonomirelaterade uppgifter. Du rapporterar till vår avdelningschef, Sara, och blir en viktig del av vårt administrativa flöde. Dina huvudsakliga ansvarsområden Märka in och inregistrera inkomna prover Bemöta kunder via telefon, e-post och vid receptionen samt ta betalt via kassan i kundentrén Hantera enklare fakturering, huvudsakligen via det interna systemet Digero Hjälpa kunder med allmän information och vidarebefordra mer avancerade ärenden till rätt person Stötta med uppgifter relaterade till webshopen som att skriva ut följe- och fraktsedlar, packa ordrar och beställa frakt Assistera med posthantering, ta emot leveranser, dokumentframtagning och stöd till andra avdelningar Bidra till trivsel och ordning på kontoret genom diverse köks- och hushållssysslor, julpyntning och andra kontorsrelaterade uppgifter Vem är du?Vi söker dig som är positiv, serviceinriktad och flexibel. Du gillar att ta tag i nya uppgifter och har ett naturligt intresse för ordning och struktur. För att lyckas i rollen ser vi att du har ett starkt intresse för att lära dig nya system och effektivisera arbetsflöden. Då du bemöter både kunder och kollegor dagligen så är det viktigt att ha god servicekänsla, stark kommunikationsförmåga samt trivas med att samarbeta med andra. Då friska djur är vår passion så ser vi gärna att även du har ett intresse för djur och natur eller erfarenhet av arbete med djur. Vi ser gärna att du har: Minst gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi, administration eller kundservice Minst 1-2 års arbetslivserfarenhet från administrativ roll eller kundservicefokuserad roll Mycket god datorvana och gärna erfarenhet av Microsoft 365-appar (Outlook, Teams, Sharepoint, Word, Excel) Förmåga att skriva enklare formler och sortera listor i Excel Mycket goda kunskaper i svenska där du talar och skriver helt obehindrat Intresse för ekonomi och vill utvecklas inom området Körkort B Erfarenhet av ekonomisystem, gärna Fortnox (meriterande) Erfarenhet av att samordna projekt eller evenemang (meriterande) Erfarenhet av arbete med djur och/eller intresse för djur och djurfoder (meriterande) Vad vi erbjuder En varierad roll med stort ansvar och möjlighet till att vara med och påverka En trevlig arbetsplats där vi månar om anställdas välmående och trivsel Roliga aktiviteter och möjligheter att umgås med kollegorna Bra att veta Vi har kollektivavtal enligt IKEM Omfattning mellan 80-100% (32-40h/vecka) enligt överenskommelse Tillsvidareanställning, inleds med 6 månaders provanställning Arbetstiderna är 08.00–16.30, med 30 min lunch + fikapauser Placering; Vidilab, Kvartsgatan 1, Enköping AnsökanLåter detta som nästa steg för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Om ossVidilab är Nordens största veterinärmedicinska laboratorium med fokus på parasitologisk träckprovsdiagnostik. Våra kvalitetssäkrade tester utförs av kvalificerad personal och vi erbjuder även grovfoderanalys. Vi strävar efter att alltid ligga i framkant och bidra till djurhälsa på ett hållbart sätt.
Vill du bli en del av ett engagerat team och bidra till bättre djurhälsa? Vidilab söker nu noggranna och datorvana personer för säsongsarbete som inregistreringspersonal under högsäsong. Om rollenSom inregistreringspersonal ansvarar du för att hantera och registrera inkomna prover i vårt labbdatasystem. Arbetet är viktigt för att säkerställa att våra analyser kan genomföras snabbt och korrekt. Rollen passar dig som är noggrann, stresstålig och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Vi lär dig allt du behöver veta för att lyckas i rollen – ingen tidigare erfarenhet av inregistrering krävs! Dina huvudsakliga ansvarsområden Registrera prover i vårt system enligt våra rutiner Kontrollera information från följesedlar och lagra digitala kopior Säkerställa korrekt registrering av kund- och djurinformation Bidra till att arbetsflödet fungerar smidigt genom att stötta kollegor under varierande arbetsbelastning Vem är du?Vi söker dig som är positiv, serviceinriktad och flexibel. Du är noggrann och stresstålig och kan jobba på bra även när tempot är mycket högt. Du kan hantera balansen mellan att arbeta effektivt och med detaljfokus på samma gång och är mån om att ditt arbete blir rätt och riktigt. Du är en person som trivs med varierande arbetstider och ställer upp när det behövs. Vi ser gärna att du har: Minst gymnasieutbildning, gärna inom relevant område (tex IT/admin) Fyllt 18 år Mycket god datorvana och har lätt att sätta dig in i nya system Mycket goda kunskaper i svenska där du talar och skriver helt obehindrat Körkort B (meriterande) Intresse och erfarenhet av djur (meriterande) Bra att veta Tjänsten är en behovsanställning med start i april inför vår högsäsong (april–juni). Möjlighet till arbete även under vår höstsäsong i september–oktober. Vi har kollektivavtal enligt IKEM Tjänsten är en behovsanställning och timmarna under perioden kan variera. Arbetstiderna är oftast 08.00–16.30, med 30 min lunch Placering; Vidilab, Kvartsgatan 1, Enköping AnsökanLåter detta som nästa steg för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Om ossVidilab är Nordens största veterinärmedicinska laboratorium med fokus på parasitologisk träckprovsdiagnostik. Våra kvalitetssäkrade tester utförs av kvalificerad personal och vi erbjuder även grovfoderanalys. Vi strävar efter att alltid ligga i framkant och bidra till djurhälsa på ett hållbart sätt.
Är du HR-konsulten som trivs bäst i scale up-miljöer är detta ditt perfekta nästa uppdrag!Här får du chansen att använda din erfarenhet och kompetens att sätta din prägel på HR-arbetet i en organisation i tillväxtfas. Detta uppdrag sträcker sig i ungefär sex månader. Du kan antingen gå som egen konsult via Wrknest, eller anställas av oss motsvarande uppdragsperioden. Om tjänsten Vår kund befinner sig i en tillväxtfas och behöver en strategisk och operativ HR-konsult som kan bygga upp och utveckla deras HR-funktion från grunden. Du kommer att spela en nyckelroll i att etablera strukturer, processer och arbetssätt som säkerställer en hållbar och framgångsrik HR-verksamhet. Dina framtida arbetsuppgifter Du kommer att ansvara för att skapa och implementera HR-strategier som stödjer företagets tillväxt. Ditt arbete innefattar både strategiska initiativ och operativa uppgifter, såsom: Bygga upp och implementera HR-processer inom rekrytering, onboarding och kompetensutveckling. Utforma och säkerställa en fungerande personalpolicy och arbetsrättsliga riktlinjer. Stötta chefer i personalfrågor, ledarskapsutveckling och arbetsmiljöarbete. Driva och utveckla employer branding-initiativ. Säkerställa efterlevnad av arbetsrättsliga lagar och kollektivavtal. Arbeta med förändringsledning och organisationsutveckling. Vi söker dig som Vi letar efter en erfaren HR-konsult som tidigare har varit med och byggt upp en HR-funktion i en växande organisation. Du har god förståelse för både strategiskt och operativt HR-arbete och trivs med att arbeta självständigt i en föränderlig miljö. För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har: Erfarenhet av att bygga upp HR-funktioner från grunden. God kunskap om arbetsrätt och kollektivavtal. Erfarenhet av att stötta chefer i personalfrågor. Förmåga att driva förändringsprocesser och utveckla HR-strategier. Som person är du självständig, initiativrik och lösningsorienterad. Du har en stark kommunikativ förmåga och trivs med att skapa struktur i en snabbt föränderlig miljö. Övrig information Start: Enligt överenskommelse. Plats: Uppsala. Omfattning: Heltid. Anställningsform: Egen konsult eller anställd via Wrknest i ca sex månader. Om kunden Kunden är ett expansivt företag i en spännande bransch som nu satsar på att bygga en stark HR-funktion. De värdesätter initiativförmåga, engagemang och en stark företagskultur där människor står i centrum. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se. Låter detta som din nästa utmaning? Skicka in din ansökan redan idag!
Vi på Vivant assistanserbjuder personlig assistans till människor med funktionsvariation enligt lagen om stöd och service. Vår vision är att, i samarbete med den personliga assistenten, värna om kundenss självbestämmande, goda levnadsvillkor och möjlighet till frihet i det vardagliga livet. Till grunden av vårt arbete på Vivant ligger en gedigen värdegrund och vår ambition är att anpassa det praktiska utförandet av vårt arbete för att det ska passa den enskilda individens behov. Vi söker dig som har ett genuint intresse för att arbeta med människor. Vidare ser vi att du är positiv, har en god kommunikativ förmåga, är stresstålig och har lätt för att komma in i en ny arbetsrutin. Att ditt arbete präglas av ett gott omdöme och integritet är en självklarhet för dig. Vi sätter stort värde i att du värnar om andra människors välmående, drivs starkt av att skapa positiva relationer och har ett prestigelöst förhållningssätt till ditt arbete. Tidigare erfarenhet av liknande arbete eller adekvat utbildning är meriterande men störst vikt kommer att läggas på personlig lämplighet då tjänsten innebär ett mycket nära samarbete med kunden. OM TJÄNSTEN Vi söker nu personliga assistenter till våran kund i Bålsta. Kunden är kvinna i 50 års åldern som lever tillsammans med sin make i natur fina Bålsta. Kunden har dygnet runt assistans och är nu i behov av vikarie som kan ställa upp när ordinarie personal är borta pågrund av sjukdom/semester.Du som söker är kvinna mellan 35-60 år, du ska vara bosatt i närområdet eller i nära anslutning. Du behöver ha körkort B då kunden ibland färdas i bil.Det är mycket viktigt att du är flexibel, snabbtänkt och lyhörd till hur du bäst kan hjälpa kundens utefter deras behov. Du kommer stundtals att ingå i ett arbetsteam och bör därför även ha en god samarbetsförmåga. Varmt välkommen att söka och bli en i gänget! Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Vid behov Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse. Övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Omgående RekryteringsprocessenVivants'sRekryterare kommer att läsa igenom din ansökanoch sedan återkomma ifall du blir aktuell för en intervju. Vi kommer begära utdrag ur belastningsregistret därmed är det bra att du redan nu beställer den via länken nedan: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ Vill du veta mera om oss ellertjänsten så är du varmt välkommen att kontakta oss! Hälsningar Vivant Assistans https://www.vivant.se/
Om jobbet Norlandia förskola Skölsta och Karlsrosöker timvikarier! Vi söker dig som vill arbeta med att sprida trygghet och glädje tillsammans med barn och pedagoger. Du är gärna utbildad barnskötare och du har ett stort engagemang och arbetsglädje. Du har lätt att skapa goda kontakter med barn, vårdnadshavare och pedagoger. Du vill bidra till att skapa en lustfylld pedagogisk miljö för lek, undervisning, utveckling och lärande. Vad innebär jobbet som timvikarie på Norlandia Förskolor Skölsta och Karlsro? Du ska utföra normalt förekommande arbetsuppgifter för barnskötare. Det är viktigt att du kan vara flexibel samt vi ställer höga krav på god kommunikation för att säkerställa att information kommer fram. Tillsammans med arbetslagen bidrar du till undervisningen och stöttar pedagogerna i det dagliga arbetet. Du möter vardagen med arbetsglädje och drivkraft. Du trivs med att bedriva undervisning både ute och inne. Vi lägger stor vikt vid kompetens, ansvarskänsla, respektfullt förhållningssätt och engagemang. Läs mer om våra koncept här. Övrig information Anställningsform:Vikarie enligt överenskommelse Omfattning: Varierande timmar Arbetstider: Dagtid Tillträde: Omgående Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag: 2025-02-28 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Telefonnummer: 0729956400 E-postadress:[email protected] Vill du veta mer om Norlandia Förskolor? Besök vår hemsidahär. Varmt välkommen med din ansökan! Varmt välkommen med din ansökan!
Who we are and what we do:At Viedoc, we design engaging software that modernizes clinical research so that necessary treatments can reach the people who need them faster. We accomplish this by combining technology and a creative design to streamline, automate and simplify conventional processes within clinical research. Simply put, Viedoc makes every aspect of a clinical study a bit smoother, resulting in greater discoveries that make a difference, and has the potential to improve lives. Real change means challenging the status quo – our driving force since we started almost two decades ago. In everything we do, we work for a healthier world, searching for better, more efficient solutions that answer to the needs of both our users and humanity. Job description Join our dynamic team and play a crucial role in ensuring the seamless operation of our business! As an IT Support Specialist, you will leverage your expertise to provide first- andsecond-line technical support to end-users through Teams, phone, and email, meticulously logging incidents in our ticketing system. Academic degree or equivalent in IT. Robust knowledge and hands-on experience with Cloud technologies. Proficient in the installation, configuration, troubleshooting, and management of Windows, macOS, and iPhones. Expertise in working with Azure solutions, including Microsoft Endpoint management, Intune, software packaging, and distribution. Good knowledge and experience with Microsoft 365, Defender, Entra ID, SharePoint, and Teams. Familiarity with Powershell scripting. Networking proficiency encompassing security, wifi, and switches. Fluency in both Swedish and English, both verbally and in written communication. EducationRelevant education within IT. LocationUppsala, Sweden IndustrySoftware, Pharmaceutical, Biotech, Medical Device, Consumer Health Employment TypePermanent employment with full-time service Job FunctionsIT support specialist Interested?If you are a proactive IT professional ready to contribute to the success of our organization, apply now to be a part of our dedicated team! Do you want to know more? Your hiring manager are Ted Lähteenmäki, Manager IT Operations, send a mail to:[email protected]. Selection is ongoing, so do not hesitate to get in touch.
Nu söker vi boendestödjare för natt-, dag- och kvällstjänster, både tillsvidare och timanställda, till vårt team på Marmorgården. Vi erbjuder utbildning och ett utvecklande jobb där du får vara med och göra skillnad! Om MarmorgårdenMarmorgården ligger i ett lugnt område i Harbo där vi har nära till promenadstråk, skog och ängsmark. Harbo ligger utanför Uppsala, det tar ca 45 minuter med kollektivtrafik. Närmsta hållplats ligger 100 meter från gruppbostaden. Enheten har 6 platser, varje individ bor i egen lägenhet med tillgång till gemensamhetsutrymme. Målgruppen är äldre personer inom autismspektra som har ett stort omvårdnadsbehov. Om rollenI rollen som boendestödjare utgår du från de boendes individuella behov och önskemål och ger stöd i det dagliga livet utifrån ett pedagogiskt förhållningssätt. Tillsammans med övriga medarbetare arbetar du med målet att göra dagen meningsfull och innehållsrik. Du stödjer och vägleder med bland annat personlig omvårdnad, måltider, medicinhantering, städning, samhällskontakter och kommunikation. En viktig del i arbetet är att stimulera och motivera den boende till att utveckla sina förmågor och att skapa möjligheter till en aktiv och meningsfull fritid. I dina uppgifter ingår även att dokumentera och planera utifrån genomförandeplaner.Arbetstiden är förlagd dagtid, kvällstid ochhelger. Din erfarenhet och kunskapDu som söker har gymnasieutbildning inom vård och omsorg eller annan likvärdig utbildning.Du har godakunskaper i svenska i både tal och skrift, goddatorvana och erfarenhet av dokumentation.Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med målgruppen.I övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Du haren positiv grundsyn, ett starkt engagemang för människor och är ansvarstagande. Dutrivs med att jobba i team och stötta dina kollegor och har alltid våra brukares bästa som utgångspunkt i allt du gör. Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Det här får du hos oss: Grundutbildning när du tillsvidareanställs inom Nytida samt kompetensutveckling via vår egen utbildningsorganisation Lära Förmånsportal med rabatter och erbjudanden Ledarskapsutbildade chefer nära dig En gemensam pedagogik för att ge den bästa omsorgen och stödet till våra omsorgstagare Karriär- och utvecklingsmöjligheter Friskvårdsbidrag och skobidrag Kollektivavtal Övrigt Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning,Vikariat vid ordinarie personals frånvaro. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag:Omgående löpande Sista ansökningsdag: 20250228Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister behöver uppvisas inför en eventuell anställningFör mer information kontakta: Sam Shafiei 076-316 32 97 Facklig kontakt: Kommunal,www.kommunal.se Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande.Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klickahär. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea.www.nytida.se
Om rollen Vi söker dig som vill vara en del av ett framgångsrikt och inkluderande företag som arbetar med elektronikprodukter i Enköping.I rollen som logistiker med tekniskt intresse kommer du att arbeta med att ta emot och kontrollera inkommande leveranser, packa och förbereda produkter för försändelse samt hantera nollställning och installation av elektronikprodukter. Du kommer också att använda datasystem för att registrera och hantera produktinformation. Vår kundstår inför en spännande tillväxtfas och har nyligen flyttat till moderna och fräscha lokaler. Här får du chansen att bidra till företagets utveckling, samtidigt som du själv växer och utvecklas i din roll. Därför kommer du trivas hos oss: Du kommer att trivas hos oss tack vare vår inkluderande kultur och starka laganda. Vi erbjuder upplärning som anpassas efter dina unika behov, moderna verktyg och stöd från erfarna kollegor. Dessutom finns möjlighet att delta i sociala aktiviteter som stärker teamkänslan och bidrar till en trivsam arbetsmiljö. Tjänsten är på heltid med omegående behov. Arbetstiderna är förlagdamåndag till fredag kl. 07:00-16:00, med möjlighet till 2-skift på längre sikt. Vi intervjuar kandidater löpande – vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Vi söker dig som är Noggrann och strukturerad, med en förmåga att skapa ordning och effektivitet i ditt arbete Självständig och ansvarstagande, samtidigt som du uppskattar att samarbeta med andra Teknikintresserad och flexibel, med en vilja att lära dig nya saker och bidra till förbättringar Våra kompetenskrav God dator- & systemvana Behärskar svenska och engelska i tal och skrift Utdrag ur belastningsregistret Detta är även meriterande Truckkort B-körkort och tillgång till egen bil Dina personliga drivkrafter är av stor vikt för oss på Jobwise Vi välkomnar ansökningar från Enköping med omnejd, såsom Västerås, Stockholm och andra närliggande områden. Tveka inte att söka om du bor i regionen och är intresserad av denna spännande möjlighet! Du är varmt välkommen att ansöka utan CV, men för att vi ska kunna behandla din ansökan behöver du komplettera med det i efterhand. Vi på Jobwise strävar efter att skapa en bättre tillvaro för alla som går till ett jobb! Som anställd på Jobwise så får du inte bara en attraktiv anställning där du omfattas av kollektivavtal och schyssta villkor. Du blir även en del av Jobwise-gemenskapen som består av engagerade ledare med lång erfarenhet från branschen. Din chef kommer vara ditt personliga bollplank och kommer finnas där för dig när du behöver det.Med den filosofin ska vi skapa det bästa bemanningsföretaget i världen. Utöver det så är vi ett av de bemannings och rekryteringsföretag som erbjuder kunder och anställda de senaste digitala lösningarna. Vi erbjuder dig Möjligheten att vara med i ett team med engagerade medarbetare och ledare Bra utvecklingsmöjligheter för den som vill En bra relation med en omtänksam chef En trygg anställning där du självklart omfattas av kollektivavtal
Installationspartner i Sverige, IPIS, är ett ungt företag som växer i rekordfart. Under våra tre första år hjälpte vi över 60 000 kunder runt om i Sverige, och sedan oktober i år ingår vi tillsammans med Offerta i den nya koncernen TOM som innebär en ännu starkare marknadsposition och ett bredare erbjudande till våra kunder. Nu söker vidig som vill vara med att bygga vidare på vårt framgångsrika koncept och vara en viktig del av vår fortsatta resa! Om rollen: Du kommer att bli en del av vårt existerande team där du får löpande stöttning och utbildning. Du kommer att ha första kontakten med våra kunder och boka in olika typer av installationer hos våra avtalspartners. Telefonen är ditt viktigaste arbetsverktyg men hanterar också mejl och andra typer av inkommande kundförfrågningar. Hos oss kommer du att lära dig mycket om våra olika verksamheter och hur branschen fungerar i stort. Arbetet är varierande men går främst ut på att ge våra kunder professionell service, support och rådgivning genom inkommande samtal och mejl. Vem är du? - En serviceinriktad och trevlig prick - Gillar att prata med människor - Vill utvecklas och ständigt strävar efter att lära sig mer - Är flytande i tal och skrift på svenska och gärna på engelska Du kommer att jobba tillsammans med vårt sälj team om ca 20 personer samtfå upplärning och utbildning i våra produkter. För att trivas med rollen hos oss söker vi dig som är social, kommunikativ och gillar att lära dig saker. Det krävs ingen tidigare erfarenhet utan vi letar efter rätt person till vårt team. Vi värdesätter din personlighet! Vad vi erbjuder: - Friskvård - Prohelia företagshälsa - Vi sitter i schyssta lokaler i Fyrislund i Uppsala med möjlighet till parkering. Låter detta som en tjänst för dig? Intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan redan idag! Vilka är vi på TOM? Kanske har du redan stött på oss utan att veta om det. TOM är ett nytt koncept, lanserat i oktober 2024, men bakom namnet finns några av Sveriges mest välkända varumärken inom förmedling och installationstjänster. TOM är den osynliga kraften som ser till att de som behöver hjälp snabbt och smidigt hittar rätt person för jobbet. Som anställd på TOM blir du en viktig del av detta – du bidrar till att koppla ihop människor med pålitliga experter och skapar en positiv upplevelse för alla inblandade. Här får du möjligheten att göra skillnad genom att vara länken mellan behov och lösning, och samtidigt vara med och bygga ett företag som strävar efter att förenkla vardagen för både kunder och yrkespersoner. Bra att veta: Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse Arbetstid: HeltidArbetsplats: Uppsala Lön: Fast månadslön enligt överenskommelse med möjlighet till provisionSista ansökningsdatum: Intervjuer sker löpande För frågor om tjänsten, kontakta Gabriel Persson, [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer