Personaladministratör – högt, lågt och allt däremellan
KilaPeople AB
Personal- och HR-specialister

Är du en driven och noggrann administratör? Ta chansen – vi söker dig! KILA PEOPLE Kila People är ett bemanningsföretag som brinner för att skapa lika jobbmöjligheter för alla. Kila uppmuntrar mångfald genom att rekrytera och främja personer med olika bakgrunder och perspektiv där vi rustar både kandidater och arbetsgivare med den kulturförståelse som krävs för att framgångsrikt leda och arbeta i mångkulturella arbetsgrupper. Idag är vi totalt över 150 stjärnor som jobbar på Kila. Träffa oss och få en överblick av våra medarbetare som arbetar på insidan av företaget. Om jobbet Som administratör hos Kila är ingen dag den andra lik, och det är just det som gör jobbet så spännande! Du kommer att vara den osynliga superhjälten som ser till att allt flyter på Rekrytering: Att hitta de bästa talangerna och matcha dem med rätt uppdrag. Onboarding: Att ge våra nya medarbetare ett varmt välkomnande och se till att de känner sig hemma. Personaladministration:Hantera allt från anställningsavtal och schemaläggningtill att svara på medarbetares frågor. HR-utveckling: Att vara med och utveckla våra HR-processer och skapa en ännu bättre arbetsmiljö. Evenemang: Planera och organisera interna Kila event. Utveckla företaget: Du fåräven vara med och utveckla företaget, system och processer. Vi uppmuntrar våra medarbetare att ta initiativ och komma med nya idéer. Meriterande Erfarenhet inom bemanning och rekrytering. Kunskaper i schemaläggningssystem som Quinyx och Intelliplan. Tidigare arbete inom HR. Om dig För att lyckas i den här rollen tror vi att du är: Ansvarstagande och lösningsorienterad: Du tar initiativ och hittar lösningar även i stressiga situationer. Kommunikativ: Du har lätt för att uttrycka dig tydligt och effektivt, både i tal och skrift. Språk: Du behärskar svenska språket väl i både tal och skrift. Erfaren: Du har tidigare arbetat i en liknande roll och kan prioritera dina uppgifter även när det svänger snabbt. Flexibel: Du är anpassningsbar och kan hantera förändringar i arbetssituationen. Kort sagt, som administratör hos oss är du spindeln i nätet som får allt att hända. Inget är för stort eller för litet för dig att ta tag i, och vi lovar att du aldrig kommer att ha tråkigt! Tillträde: Omgående Lets Talk!

29 januari 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Interim produktionsplanerare
Scandinova Systems AB
Civilingenjörsyrken inom logistik och produktionsplanering

Vill du bli en nyckelperson hos ScandiNova Systems (ScandiNova), en världsledande aktör inom pulsade kraftsystem för bland annat strålbehandling av cancer och mycket mer? ScandiNova växer snabbt och är nu i behov av en produktionsplanerare till vår Planering och Projekt management. Tjänsten är ett vikariat men på ScandiNova har du alltid möjligheten att forma ditt arbete och visa framfötterna, vilket kan leda till förlängning eller vidareutveckling. Om företaget: ScandiNova Systems, med bas i Uppsala, är världsledande inom utveckling och produktion av pulsade högspänningsaggregat, så kallade modulatorer. Våra produkter används inom vetenskaplig forskning, cancerbehandling, industriröntgen, radar och livsmedelsindustri. Med kunder som CERN, Varian Medical Systems och Elekta exporteras över 95% av produkterna globalt, till bland annat USA, Europa, Kina och Indien. Företaget har 140 anställda och expanderar. Huvudägare är Industrifonden, Bure Equity AB och SEB Venture Capital. ScandiNova Systems är en del av Nodica Group som består av fyra bolag i Sverige, Finland och Storbritannien. Om tjänsten: Planeraren är spindeln i nätet och behöver ha översikt över produktionens flöden, lagernivåer, kundorder, interna ledtider och samtidigt ta hänsyn till resurser såsom personal och maskiner. Utifrån den informationen planeras produktionsordrar och produktionsplanen kommuniceras ut till berörda parter. Sedan sker en uppföljning för att säkerställa att planeringen har efterföljts med önskat resultat. Vem är du? Vi ser att du som person är driven, initiativrik, lösningsorienterad men även noggrann, strukturerad och har ett holistiskt perspektiv på din avdelning, men även på verksamheten i sin helhet. För att lyckas i denna roll behöver du även ha en stark samarbetsförmåga och kan på ett utomordentligt sätt koordinera, leda och främja samarbete internt i berörd avdelning, men även tvärfunktionellt samarbete med berörda avdelningar inom verksamheten samt med externa aktörer. Krav och kvalifikationer: Högskole- eller Civilingenjörsexamen med relevant inriktning eller motsvarande erfarenhet Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Goda kunskaper i ERP-system, där kunskaper i Infor LN är särskilt meriterande. Goda kunskaper i Microsoft Excel Att arbeta på ScandiNova Hos oss arbetar du i en dynamisk och kreativ miljö med alla funktioner samlade under ett tak. Vi är stolta över vår familjära kultur, där det är högt i tak och trivseln står i fokus. Innovation, samarbete och engagemang är våra ledord – och det genomsyrar allt vi gör, från teknikutveckling till pingisturneringar på fredagar. Ansök nu! Är du redo att anta utmaningen som Interim produktionsplanerare? Skicka in din ansökan redan idag och ta första steget mot en spännande framtid tillsammans med oss! Ansökan och mer information: Eftersom vi tycker att mångfald är viktigt för att utveckla vår verksamhet välkomnar vi alla, oavsett kön, ålder eller bakgrund, att söka tjänsten. För mer information om tjänsten och företaget, besök www.scandinovasystems.com eller kontakta oss på [email protected]. Observera att vi endast tar emot ansökningar via annonsen.

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Kickstarta din karriär inom försäljning
Effective Communication Dnr AB
Telefonförsäljare m.fl.

Har du en inre tävlingsinstinkt, älskar att skapa relationer och vill ta nästa steg mot en framgångsrik karriär? På Konnect letar vi efter dig som vill göra skillnad – och samtidigt utvecklas i en positiv och energifylld miljö! Om rollen Som innesäljare hos Konnect blir du en del av ett dynamiskt team där telefonen är ditt främsta verktyg. Du kommer att representera några av Sveriges mest välkända varumärken och arbeta både med nyförsäljning och merförsäljning. Vi erbjuder en inspirerande miljö där personlig utveckling står i centrum – målet är att du ska bli den bästa versionen av dig själv, både som person och som säljare.Vi erbjuder dig: - En grundlön som kompletteras med en generös provisionsmodell. - En tydlig karriärstege där du kan avancera till roller som: - Säljcoach - Teamleader - Kvalitetsansvarig - En bonustrappa som belönar din prestation. - Gedigen utbildning inom försäljning och kontinuerlig coaching. - En arbetsmiljö med regelbundna aktiviteter, tävlingar och afterworks. Det här söker vi hos dig: - Du drivs av resultat och vill ständigt bli bättre. - Du älskar att tävla och ser varje mål som en utmaning. - Du sprider energi och trivs med att arbeta i team. - Du är 18 år eller äldre och bor (eller planerar att flytta) till Stockholm. Erfarenhet är inte allt – vi tror på att forma talanger och ge dig verktygen för att lyckas. Om Konnect Vi på Konnect är ett av Sveriges största kontaktcenter och en ledande aktör inom kundhantering. Med 15 års branscherfarenhet är vi en pålitlig partner för Sveriges främsta varumärken. Vi stödjer företag i deras tillväxt genom att leverera skräddarsydda lösningar med fokus på kvalitet, effektivitet och kundnöjdhet. Är du redo att göra skillnad?Skicka in din ansökan idag – din framtid börjar här! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.

28 januari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Skadetekniker/Bilplåtslagare
Hedin Göteborg Bil AB
Tunnplåtslagare

Forma framtidens mobilitet med Hedin Automotive Som en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Skadetekniker på vår anläggning i Uppsala. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. ArbetsuppgifterSom Skadetekniker får du möjlighet att arbeta med allehanda plåtskador och reparation av kaross, riktbänk-arbeten och diverse glasarbeten. Du levererar ett fackmässigt utfört arbete och säkerställer att kunders önskemål blir åtgärdade. Nyckelkompetenser/förmågor:Som skadetekniker hos oss är det viktigt att du är noggrann och har ett sinne för detaljer. Du tar ansvar för ditt arbete där du alltid vill överträffa kundens förväntningar. Du trivs med att arbeta självständigt, men har också lätt för att samarbeta och bidra till teamets gemensamma mål. Vidare ser vi att du har: Fordonsteknisk utbildning med fokus på karosseri Erfarenhet som bilplåtslagare på skadeverkstad Tekniskt kunnande och erfarenhet av skadekalkylering B-körkort Även om du inte har lång erfarenhet inom yrket, uppmuntrar vi dig att skicka in din ansökan. För oss är din inställning och nyfikenhet det viktigaste – har du viljan och drivet att utvecklas och lära dig mer, ser vi gärna att du blir en del av vårt team. Varför jobba med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att tillvarata på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldralön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Flyttfirman Östra Aros söker C-Korts Chaufför

Flyttfirman Östra Aros söker C-korts Chaufförmed utgångspunkt från kontoret i Uppsala.Tjänsten är en tillsvidare anställning med ProvanställningFlyttfirman Östra Aros är ett svenskägt aktiebolag med huvudkontor, lager, och magasin i Uppsala. Vår affärsidé är att erbjuda transport och flytt tjänster åt företag och privatpersoner. Vi strävar efter att leverera högkvalitativa tjänster till våra kunder och skapa en smidig och stressfri flytt upplevelse.Flyttfirma Östra Aros är ett väl etablerat familjeföretag som erbjuder professionella flytt tjänster sedan 2012. C.-korts Chaufförexpressarbetare till Flyttfirman Östra Aros ABÖstra Aros har en ökande efterfrågan ochsöker därför 1-2st C-korts Chaufförertill våra flytt tjänster. Vi är ett företag dedikerat till flytt och transport, och vi strävar efter att leverera högkvalitativa tjänster till våra kunder. Arbetsbeskrivning: I rollen som C-korts Chaufförkommer du att arbeta med allt inom flytt branschen förekommande uppgifter. Körning, packning, lastning, lossning, bärning samt demontering/montering. Tjänsten kräver god fysik och uthållighet. Du kommer att vara en del av vårt team och bidra till att säkerställa en effektiv och smidig flytt upplevelse för våra kunder.Jobbet innefattar mycket kundkontakt, därför söker vi dig som är social, samarbetsvillig och flexibel. Vi söker i första hand dig med C-körkort som innehar YKB men för för rätt person så kan vi även tänka oss att stötta med YKB utbildning om detta saknas. Krav: Minimiålder 22 år. God fysik Något några års erfarenhet Körkort med behörighet C Meriterande: Erfarenhet av arbete med flytt eller lager. YKB God svenska i tal och skift Arbetstider:Arbetstiderna kan varierar men förläggs i huvudsak under kontorstid.Det kan förekomma övertid vid behov Information om anställning:Vi erbjuder tillsvidare anställning med provanställning på 6 månader.Tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdag.Placering: UppsalaAnställningsform: Tillsvidareanställningar inleds ofta med en provanställning.Pga. teknikaliteter hos Arbetsförmedlingen står Forsgren/Lundkvist Consulting AB som arbetsgivare i annonsens faktatext längst ner på annonsen i platsbanken. Tjänsten som beskrivs ovan är hos den arbetsgivare som omnämns i ovanstående text och det är också de som blir din arbetsgivare om det blir du som får tjänsten. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Forsgren Lundkvist Consulting AB för att hitta just dig.

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Leg. sjuksköterska alt specialist - Akutmottagning Uppsala
AB Big Care
Grundutbildade sjuksköterskor

Hej!Nu söker vi på Big Care leg. sjuksköterskor till hyruppdrag på Akutmottagningen i Uppsala på uppdragvintern/våren 2025. Kommande behov -De söker efter sköterskorsom är specialistutbildade men även allmänsköterskor - Det finns alla olika typer av uppdrag som exempelvis kan sträcka sig över månader med heltidstimmar eller ströpass alt. korttidskontrakt. Vi anpassar uppdrag efter dina behov och önskemål. Kvalifikationskrav -Svenskt legitimerad sjuksköterska -Två års yrkeserfarenhet som sjuksköterska senaste 4 åren. -2 chefsreferenser Meriterande -Du som söker bör vara trygg i din yrkesroll samt ha lätt för att anpassa dig till nya arbetssituationer och rutiner. Ladda ned Medpeople-appen - Medpeopleför att se alla uppdrag samt lön, supersmidig app för konsulter att ansöka om jobb på.

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Leg. sjuksköterska - söker kandidat för vinteruppdrag på sjukhus – Uppsala
AB Big Care
Grundutbildade sjuksköterskor

Hej! Nu söker vi på Big Care leg. sjuksköterskor till hyruppdrag i Uppsala på diverse olika SSK uppdrag vintern 2024. Kommande behov -Det finns vinteruppdrag där även du som specialistutbildad SSK kommer att kunna hitta något passande. - Det finns alla olika typer av uppdrag som exempelvis kan sträcka sig över månader med heltidstimmar eller ströpass alt. korttidskontrakt. Vi anpassar uppdrag efter dina behov och önskemål. Jobb på olika avdelningar på sjukhusen finns att ansöka utefter dina preferenser. Kvalifikationskrav -Svenskt legitimerad sjuksköterska -Två års yrkeserfarenhet som sjuksköterska senaste 4 åren. -2 chefsreferenser Meriterande -Du som söker bör vara trygg i din yrkesroll samt ha lätt för att anpassa dig till nya arbetssituationer och rutiner. Ladda ned Medpeople-appen - Medpeople för att se alla uppdrag samt lön, supersmidig app för konsulter att ansöka om jobb på.

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Akademiska sjukhuset söker SSK samt specialist SSK till akutmottagningen
AB Big Care
Grundutbildade sjuksköterskor

Vi på Big Care söker SSK och specialist SSK till akutmottagningen i Uppsala vintern/våren 2025.Vi eftersöker allmänsjuksköterska samt även specialistsköterskor specialicerade tillIntensivvård, anestesi, akutsjukvård & ambulanssjukvård Information om uppdraget: På akutmottagningen tar vi emot patienter med akut sjukdom eller skada dygnet runt. Vi tar emot patienter som är över 15 år för kirurgiska och/eller ortopediska sökorsaker. För medicinska akuta tillstånd tar vi emot patienter som är över 18 år. Mycket svårt sjuka som transporteras med ambulans tas emot på akutmottagningen oavsett ålder. Akutmottagningen är öppen dygnet runt och det finns ingen tidsbokning eller regelrätt kösystem. Prioriteringsordningen är patientens enskilda hälsotillstånd. Akutsjukvården möter människor i livsavgörande ögonblick. I vårt dagliga arbete ligger fokus på akuta insatser. Vi är i beredskap att möta akuta händelser i samhället och vårt driv är att alltid utvecklas och bli bättre. Teamarbetet är vårt viktigaste redskap för att kunna ge vård med hög kvalitet på ett patientsäkert sätt. Vi söker personer med engagemang och driv som vill vara med och bygga upp framtidens akutsjukvård. Aktuellt Behov Kvalifikationskrav Svenskt sjuksköterskelegitimation Två års dokumenterad yrkeserfarenhet som sjuksköterska Adekvat svenska i tal såväl som skrift Minst 1 år på svensk somatisk akutmottagning. Minst 3 år som legitimerad sjuksköterska. Konsulten ska kunna arbeta Mån-Sön rotation och vara tillgänglig efter verksamhetens behov. Detta innebär att helg- och nattjänstgöring görs utifrån verksamhetens behov. Konsulten får önska 4 vetodagar (lediga dagar) under hela avtalsperioden. Schemarader på minst 75% kommer delas ut. A-tur: 07:00-15:30 C-tur: 12:00-21:15 V-Tur: 20:30-07:15 Ladda ned Medpeople-appen - Medpeople för att se alla uppdrag samt lön, supersmidig app för konsulter att ansöka om jobb på.

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Servicesäljare
Hedin Göteborg Bil AB
Övriga förmedlare

Forma framtidens mobilitet med Hedin Automotive Som en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Servicesäljare på vår anläggning i Uppsala. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. ArbetsuppgifterSom Servicesäljare kommer du planera, leda och fördela det dagliga arbetet för verkstaden, samt följa upp att utfört arbete håller tidsramar och kvalitet - från bokning av arbete, förberedelser och mottagning av kund och fordon. I rollen ingår att optimera verkstadens drift och produktivitet.Arbetsuppgifterna innefattar att ta emot verkstadens kunder både via kundbesökoch telefon och upprättar kostnadsförslag för beställda reparationer ochservicearbeten. Bidra till en kreativ och positiv arbetsmiljö sompräglas av ömsesidig respekt och hjälpsamhet mellan kollegor. Följa upp så atteffektivitet, lönsamhet och kvalitetuppnås i alla led, från första kontakt med kund till slutlig leverans. Förklara olika val av åtgärder och presentera olika alternativutifrån kundens behov. Nyckelkompetenser/förmågor: Gymnasieutbildning Fordonsteknisk utbildning eller motsvarande yrkesutbildning Ett par års erfarenhet inom service och försäljnings inriktade arbetsuppgifter, där du visat prov på god social förmåga och leverans gentemot kund God dator- och telefonvana B-körkort God känsla för service och har inställningen att hitta de bästa lösningarna för dina kunder Mål- och resultatinriktad och har ett högt driv Varför jobba med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att tillvara ta på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldrar lön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Valideringsexpert Life Science
Plantvision AB
Ingenjörer och tekniker inom kemi och kemiteknik

I stormens öga befinner du dig. Projektledaren vill avsluta projektet, produktionen väntar på att få komma i gång, men du står stabil och tar ansvar för kvalitetssäkringen. Du har planerat arbetet för dig och ditt team för att säkra en god leverans i tid och håller en god proaktiv kommunikation med leverantörer. Känner du igen dig i detta scenario? Det här blir din rollDu kommer att bli en del av ett team med hög kompetens inom validering. Du får möjlighet att utvecklas och utmanas kunskapsmässigt utifrån dina erfarenheter, agera mentor och leda andra. ”Som valideringsledare hjälper jag både små och stora företag att få koll på sina utrustningar och processer, både de som redan har vana av regelverk och de som är nya inom Life Science. Jag älskar Plantvisions mix av utmaningar, glädje och kunskapsdelning och jag har lärt mig massor under min tid här.” - Jessica Kjellberg Rollen öppnar dörrar för att: Kvalificera utrustningar och/eller instrument, och datoriserade system Validera tillverkningsprocesser och rengöringsprocesser Leda valideringsaktiviteter med ansvar för strategi och dokumentation Samarbeta tvärfunktionellt i projektteam med kravställning och riskanalys Arbeta med avvikelsehantering, CAPA, ändringsärenden, inspektioner, leverantör Utveckla arbetsprocesser, granska dokumentation och uppdatera SOPar vid behov Vi ser gärna att du bor i Uppsalaområdet och har möjlighet att vara hos kund i Mälardalen. Så här kommer du att briljeraMed ditt sätt att alltid sätta kunden först, arbeta lösningsorienterat och leverera med hög energi kommer du glänsa hos oss. Det är självklart att du som person också är noggrann och kvalitetsmedveten. Eftersom en stor del av ditt arbete sker hos kund, behöver du balansera att vara en del av uppdraget och aktivt bidra till ditt team. Att dela kunskap med varandra är vårt hjärta och något som får oss alla att växa! Du har följande kunskaper, erfarenheter och egenskaper: Du har 5 års erfarenhet av validering och kvalificering i GXP-styrd verksamhet, gärna med erfarenhet av att validera datoriserade system eller teknisk erfarenhet av produktion och ett intresse för kvalitet Du har teknisk eller naturvetenskaplig högskole- eller civilingenjörsutbildning Du har erfarenhet av ISO13485, GMP, GDP, 21 CFR Part 11, Eudralex Vol 4 Annex 11/GAMP 5 Du kan flytande svenska och engelska, både i tal och skrift Du är pragmatisk och lösningsorienterad, med en passion för produktkvalitet, patientsäkerhet och dataintegritet Färdigheter: Förmåga att bygga långsiktiga relationer, samarbeta effektivt i team, agera som mentor och stödja kollegor, samt driva förändrings- och förbättringsarbete Att vara en del av Team PVVi är väldigt stolta över att vara ett certifierat Great Place To Work-företag, vilket placerar oss bland de bästa arbetsgivarna i Sverige. Att vi även är med på topplistan över Sveriges Bästa Arbetsplatser är ett kvitto på att vi tillsammans har lyckats, och fortsätter lyckas med att, skapa en fantastiskt fin kultur. Vi är inte som alla andra – vi är unika med vår djupa kompetens och branschkunskap i kombination med vår varma passion och vår gemenskap som värnar om varje individ. Vi är en arbetsplats som är mer än bara jobbet. Och nyckeln är vi som jobbar här. Vi har ett engagemang utöver det vanliga, och älskar att dela med oss av våra briljanta tankar. Vi går in i det vi tror på, och vi gör det helhjärtat. Vi har energin hos det lilla företaget kombinerat med lugnet bara ett bolag med vår långa erfarenhet kan känna. Vi vill utvecklas. Vill framåt. Tillsammans för en bättre morgondag, det är Team PV. AnsökanOm du tror att vi är rätt arbetsplats för dig och att du är rätt för oss, skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Tillträde sker enligt överenskommelse. Om du har frågor om denna tjänst, välkommen att kontakta: KonsultchefBas Clarijs073-0604721, [email protected] Vi har för denna rekrytering valt strategi och undanber oss därför samtal från rekryterings-, bemannings- och annonseringsföretag.

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025