Overview Biotage has a world class Research & Development Function, which is located across several different sites, globally. Each R&D site is led by a Research & Development Site Leader, who report to the Chief Scientific Officer. Research & Development Site Leaders make sure that Biotage keeps up to date with competitors and market trends. They aim to provide people with better products while boosting a company’s profits. In this role, you’ll lead a company’s R&D team and product improvement efforts, from a specific site. From developing workflows, that include developing applications notes to creating new equipment items for consumers, you will be involved in finding ways to enhance current products and developing new ones that match forecasted trends. It can be a high-pressure job with many targets to hit, where you’ll need a strong knowledge of both science, business and leadership. But as an R&D manager you will be involved with exciting projects and work in all kinds of environments with various people. You will work closely with the Chief Scientific Officer to establish a working plan to direct R&D resource in appropriate ways to allow the delivery of new products, improvements and corrective measures so that Company objectives are satisfied. Role and responsibilities: Daily tasks will vary but could involve: Ensuring Health and Safety policies and protocols are clearly defined, fit for purpose and implemented effectively Liaising with Product Management, Marketing, HR, Finance, Production, Operations, Intellectual Property, Product Care, Commercial functions to ensure that all project stakeholders are held accountable and notified of project status Reporting into the Executive Leadership Team (when required) to give updates on R&D progress Using creative skills and research knowledge to improve current products Developing new products in line with industry trends and target market needs Identifying and reporting any technical issues you find when evaluating products Overseeing tests and trials and assessing how effective processes and products are Managing the R&D team and making sure policies and procedures are adhered to Budgeting and forecasting new research plans and developments Attending conferences and presenting research topics Collaborating with market research companies to ensure products will be successful In addition, strategic responsibilities, you will also have direct line management responsibilities to managers of the following functional Teams, on site in Uppsala: Project management Software development Hardware and architecture Verification and validation Innovation and Process Integration Your primary place of work will be at Biotage R&D Headquarters, in Uppsala, where you will be required to attend, in person, daily. You may also be asked to travel, when required globally. Person Specification Experience Minimum 10 yrs. experience as a Researcher Master’s Degree or Higher in a related field Proven track record of successful R&D Projects Skills & Knowledge Qualitive and Quantitative Research Mastery Excellent communication and interpersonal skills. Strong analytical skills. High level of problem solving and decision-making abilities. Ability to manage a team and lead projects. Ability to analyse and interpret data. Ability to develop strategies and plans. This is a highly rewarding and varied role, and we particularly encourage applicants with an extensive background in Research & Development. ApplicationPlease submit your application no later than 31stof January 2025. The selection process will proceed as applications arrive and may be concluded before the final application date.
Niemi Bil växer och öppnade för ett tag sedan en ny verkstad i Uppsala - nu söker vi en Fordonsmekaniker för att förstärka vårt team! Vi söker dig med erfarenhet från branschen, som kan utföra allt från felsökningar, utrustning av begagnade och nya bilar samt underhåll, till motorservice och reparationer. Även leveransservice av nybilar och avancerad felsökning kommer att ingå i dinaarbetsuppgifter. Vem är du som söker?Vi ser gärna att du har relativt stor erfarenhet som mekaniker vad gäller olika typer av arbeten och bilmärken. Att du är intresserad av att fortsätta utvecklas, att du kan ta en ledande roll i verkstaden och stötta dina kollegor med din kunskap och rutin. Vårt motto har alltid varit: "Vi gör det bara om vi kan göra det riktigt bra" och i din roll är det därför viktigt att du arbetar noggrant, med goda tekniska kunskaper och att du ständigt vill utvecklas för att erbjuda bästa möjliga service till våra kunder och samarbetspartners. Du tycker om att arbeta både självständigt och tillsammans med ett sammansvetsat team. Personlig service och bra kundbemötande är en viktig del i rollen. Det är viktigt att du har en attityd och ett engagemang att ständigt vilja utvecklas i din roll och inom Niemi Bil.Som person värdesätter vi att du är positiv, målmedveten och ser möjligheter snarare än hinder. Du bör vidare vara noggrann, praktisk lagd och ha förmågan att anpassa dig till nya situationer. Nyckelkompetenser/förmågor B-körkort Lämplig fordonsutbildning Flertal års erfarenhet som mekaniker Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift. Engelska och fler språk är meriterande. HV-erfarenhet är meriterande. Ansökan görs genom att skicka in CV och personligt brev genom formuläret längst ned på sidan. Rekrytering sker löpande. Övrigt Du kommer arbeta på vår verkstad i Uppsala. Tjänsten är på heltid med en inledande provanställning på 6 månader. Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi erbjuder en trygg anställning med kollektivavtal och tjänstepension, och vi värnar om våra medarbetares hälsa genom att erbjuda friskvårdsbidrag. Kontakt: Om du har några frågor vänligen kontakta Mikael Höglund, [email protected], +46 70-191 65 25. Rekrytering och intervjuer sker löpande - är du intresserad vänta inte för länge med din ansökan. Om Niemi Bil Niemi Bil startades 2006 i Luleå av Roger Niemi. I dag finns vi i Umeå, Luleå, Skellefteå, Kiruna och Uppsala.Vi är fortfarande ett familjeföretag och även om vi har växt så har vi fortfarande en familjär känsla och Sveriges största hjärta för bilar. Höga krav på kvalitet, omtänksamhet, engagemang och kunskap är och har varit viktiga på vägen. Därför söker vi dig som delar vårt hjärta för bilar och ett genuint drivatt göra människor glada.
Om Slalomvägen Gruppbostad Vi söker stödassistenter till oss på LSS Slalomvägen Gruppbostad, en del av Unika, som ligger i Enköping. Vår inriktning är vuxna personkrets 1 LSS 9:9 med intellektuell funktionsnedsättning eller autismliknande tillstånd. Om rollen som Stödassistent Som stödassistent kommer du att arbeta med att erbjuda en meningsfull och förutsägbar vardag med mycket struktur för de som bor hos oss. Vi arbetar målinriktat utifrån uppdragsplanen, har ett professionellt och rehabiliterande förhållnings- och arbetssätt samtidigt som vi arbetar utifrån verksamhetens resurser och budget. Vårt arbete anpassar vi utifrån varje individs förutsättningar och behov och utgångspunkten är individens personliga genomförandeplan. Vår målsättning är att brukarna ska bli så självständiga som möjligt och vi stöttar dem i att använda sina egna resurser för att de ska utvecklas och få en god livskvalitet. Vårt arbetssätt innebär att ha ett lågaffektivt bemötande samt tydliggörande pedagogik. Kvalifikationer Mycket god förmåga i svenska i tal såväl som skrift. God datorvana, erfarenhet av dokumentation. Erfarenhet samt kunskap om målgruppen LSS Gymnasial utbildning som tex barn-och fritidsprogram, vård-och omsorgsprogram, eller eftergymnasial utbildning tex socialpedagog eller högskoleutbildning inom relevant område. Erfarenhet av lågaffektivt bemötande B-körkort är ett krav Meriterande om du därtill har Kunskap och erfarenhet av metodarbete Erfarenhet att arbeta med genomförandeplan Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. AnställningsvillkorAnställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställningTjänstgöringsgrad: Ca 90%Arbetstid: Rullande schema, dag, kväll och helg. Övervägande långa arbetspass.Tillträde: Omgående eller efter överenskommelseKollektivavtal: Vi är kollektivavtalsbundna till Vårdföretagarna/Kommunal, Bransch E. Om rekryteringsprocessenSista ansökningsdag 31 januari 2025.Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Glöm inte att specificera hur din bakgrund och erfarenheter matchar de kvalifikationer vi söker för denna roll. Vi ser fram emot din ansökan och möjligheten att välkomna dig till vårt team på Unika! I samband med eventuell anställning behöver belastningsregister uppvisas. Om du kallas till intervju måste du även kunna styrka din rätt att arbeta i Sverige genom att uppvisa medborgarskap inom EU/EES eller giltigt arbetstillstånd. Om Unika Unika är en del av Attendo, ett av Nordens största omsorgsföretag, som funnits sedan 1985. Hos oss finns många erfarna kollegor du kan lära dig av, och tack vare vår storlek som arbetsgivare kan vi erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder friskvård och andra förmåner, samt interna utbildningsmöjligheter och kollektivavtal. Tillsammans har vi stora möjligheter att vidareutveckla en omsorg för en meningsfull vardag.
Letar du efter ett arbete där du får bidra till en hållbar framtid? Vill du arbeta på ett företag där vi hjälper varandra att lyckas? Har du en önskan om att kunna påverka din egen lön genom att arbeta strukturerat och effektivt samtidigt som du har en stabil och bra grundlön? Då tror vi att vi har ett arbete för dig! Detta gör livet trevligt hos oss Hos oss får du som säljare en attraktiv fast grundlön och provision från första sälj samt en gedigenutbildning tillsammans med våra utbildningsansvariga och försäljningschefer. Detta för att du ska kunna ta dig till nästa nivå inom försäljning tillsammans med oss. Du kommer att träffa dina kollegor inom försäljning från hela bolaget regelbundet, för att ni ska få möjlighet attutbyta erfarenheter och kunskap. Vi på Sesol är mycket stolta över att tillhöra en bolag där vi tar hand om varandra och vill varandras bästa. Ett prestigelöst företag där alla hjälps åt är det som kännetecknar oss. Ta utmaningen Vi letar efter säljare som vill träffa våra privatkunder hemma hos dem för att stötta i deras val av solpaneler, batterier och laddboxar. Arbetet innebär mycket kontakt med människor där det krävs en bra kommunikationsförmåga och en förmåga att lyssna på kunden. Våra kunder är ibland mycket kunniga inom solenergi och ibland är området helt nytt för dem, därför är det oerhört viktigt att du kan anpassa din kommunikation så de förstår och får svar på sina frågor. För att vi ska förstå våra kunder så bra som möjligt behöver vi olika perspektiv vilket vi får av att vi själva är olika. Vi behöver äldre och yngre, kvinnor och män, personer med olika bakgrund och olika etnisk tillhörighet. Det alla våra säljare dock har gemensamt är viljan att lyckas! Vem är vår perfekta match För att du ska passa i rollen som vår nästa storsäljare ser vi att du har erfarenhet av att bygga kundrelationer, där du alltid sätter kunden i fokus. Du drivs av att arbeta mot uppsatta mål, gillar att socialisera, ta ansvar och att lyckas. Med din höga ambitionsnivå har du dokumenterat goda försäljningsresultat och trivs bäst i ett högt tempo tillsammans med ditt säljteam. Vi önskar att du har erfarenhet inom fältförsäljning alternativt uppsökande försäljning. har erfarenhet av att jobba med värdebaserad försäljning. har erfarenhet av att jobba mot budgetansvar. har erfarenhet av att bygga kundrelationer. har minst 3 års erfarenhet av försäljning. behärskar flytande svenska i tal och skrift. har B-körkort. Det är extra bra om du även har erfarenhet av tekniskförsäljning. erfarenhet från solcellsbranschen. arbetat i CRM system. Bra att veta om anställningen Lön: fast och rörlig lön Placering: Uppsala Tillträde: enligt överenskommelse Om Sesol Vi älskar solen lite mer än andra - att jobba hos oss på Sesol innebär därför ett soligt äventyr som vi vill att du ska få uppleva.Tillsammans bidrar vi alla till att göra världen till en lite grönare plats. Med vårt huvudkontor i Jönköping och kontor i 17 andra städer i Sverige och Norge, är vi en arbetsgivare för alla som vill ta sig ut ur skuggorna och ut i solen.Med Nordic Capital som majoritetsägare och vårt dotterbolagNordic Energy på Cypern, så fortsätter vi vår tillväxtresa inom förnybar energi. Välkommen till Sveriges bästa arbetsgivare!
Om företaget Jarltechären av Europas ledanden distributörer inom POS & Auto ID Hårdvara. Bolaget tillhandahåller ett produktutbudbestående av bland annatstreckkodsläsare, handdatorer, POS-system, robusta surfplattor, displayer samt etikett- och kvittoskrivare med mera. Jarltech är kända för sin premiumdistribution som lovar snabb och säker leverans samt sitt goda know-how kring produkterna och förmåga till specifika anpassningar. Nordens försäljningskontor ligger i Uppsala, består av sex medarbetare och härifrån leds arbetet för samtliga nordiska och baltiska länder. Bolaget visar goda resultat, står på en stabil grund och växer. Nuvill man därför ta in ytterligare en Operations Executive-medarbetare. Här präglas stämningen av en familjär atmosfär,stark team-spirit, energi och en vilja att arbeta hårt för att på så sätt bygga en bra intern kultur och ett premiumbemötande utåt mot kunder och leverantörer. På Jarltech har man kul och jobbar målinriktat tillsammans med sina kollegor! Bolaget tillämpar en Office first-policy och premierar arbete på plats måndag-fredag. Du erbjuds: En varierande och bred roll på ett växande internationelltbolag med högt i tak och prestigelös kultur En gedigen introduktion och en närvarande, stöttande chef Goda förmåner under implementering * Point of Sales definieras som:Point of Sale (POS), eller försäljningspunkt, avser platsen och systemet där en transaktion mellan en kund och en säljare sker. Det är den fysiska eller digitala plats där kunden betalar för en vara eller tjänst, och det inkluderar den teknik och de verktyg som används för att hantera försäljningen. Så som kassan på en matbutikeller transaktionssidan på en webbplats. Om rollenI rollen som Operations Executive arbetar du nära två kollegor i liknande roll och rapporterar till Operations Team Lead. Du jobbar delvis administrativt men framförallt är det en utåtriktad roll där du har flertalet kontaktytor i tjänsten och kommunicerar medkunder, leverantörer och bolagets egna säljare dagligen. Primära arbetsverktyg är mail, telefon och Jarltechs egenbyggda system anpassat för distribution. Du kommer bland annat att: Stötta bolagets säljare med administration kring kundinformation, historik, lägga upp nya kunder i systemet etc Ta emot inkommande order från beställande kund Informera kund om order- och leveransstatus, Rapportera kring leveransfel så som förseningar och skador på beställningar Administrera returer och reklamationer Följa upp obetalda fakturor, skicka betalningspåminnelser, skapa finansiella rapporter Kontakt och koordinering med leverantörer Övriga administrativa uppgifter Sist men inte minst:Ta helhetsansvar över hela leveranskedjan där säljare, leverantör och framförallt kund är dina intressenter som du ger premiumservice genom god kommunikation och starkt relationsbyggande Kvalifikationer Vi söker dig som: Har en gymnasieexamen Har 1-2 års arbetslivserfarenhet från en tjänst som kombinerar kundbemötande och administration Har tidigare erfarenhet från ett bolag med B2B-försäljning Har goda kunskaper i Office-paketet Har en god systemvana generellt Talar och skriver såväl svenska som engelska obehindrat Meriterande Har tidigare erfarenhet från en säljande roll Talar något annat nordiskt språk Personliga egenskaper Vi söker dig som är relationsskapande, prestigelös, ansvarstagande, flexibel och uppvisar stark team-spirit. Vi lägger stor vikt vid de personliga egenskaperna och ditt intresse för tjänsten! Övrig information Anställningsform: Fast med provanställningStart: Enligt överenskommelse med hänsyn till uppsägningstidOmfattning: Heltid, måndag-fredag, 8-17 på kontoretPlats: Uppsala Den här rekryteringsprocessen hanteras av A-hub, och mail angående tjänsten går genom A-hub. Ansök genom att klicka på "Ansök" nedan. Tänk på att vi lägger stor vikt vid din motivation och intresse för tjänsten. Vi tar inte emot ansökningar via mejl, men om du har specifika frågor om tjänsten kommer ansvarig rekryterare att svara på dem. Rekryteringsprocessen hos A-hub ser ut som följande Löpande urval av CV Telefonintervju med A-hub Digital intervju med A-hub Intervju hos företaget Referenstagning Erbjudande
Letar du efter ett arbete där du får bidra till en hållbar framtid? Vill du arbeta på ett företag där vi hjälper varandra att lyckas? Är du en mycket duktig ledare som drivs av att se dina medarbetare lyckas?Då tror vi att vi har ett arbete för dig! Detta gör livet trevligt hos oss Hos oss får du som försäljningschef bli en del av en företagskultur som är något extra. Du får ocksåen attraktiv lön och bra provision som gör att både du och säljarna i ditt team kommer vilja prestera på topp. Vi ger digutbildning tillsammans med våra utbildningsansvariga och flertalet erfarnaförsäljningschefer som kollegor runt om i Sverige, Norge och Cypernvilket kommer ge dig möjlighet att växa som både säljare och ledare. Vi på Sesol är mycket stolta över att vi är ettbolag där vi tar hand om varandra och vill varandras bästa. Ett prestigelöst företag där alla hjälps åt är det som kännetecknar oss. Om kontoret i Uppsala I Uppsala arbetar omkring tio säljare som du kommer bli ansvarig för. På kontoret arbetar också montörer, elektriker, projektledare och kvalitetstekniker och totalt är man omkring fyrtio kollegor. Lokalerna är mycket fina och har stora fönster som ger både ljusinsläpp och fin utsikt. Det anläggs för närvarande ett mindre naturområde precis utanför som man kommer kunna ta en lunchpromenad runt. Ta utmaningen Vi letar nu efter dig som med ett stabilt och tryggt ledarskap vill arbeta tillsammans med våra erfarna säljare och ta hela teamet till nästa nivå.Som försäljningschef hos oss kommer en stor del av ditt arbete att innebära fältarbete tillsammans med våra säljare för att utveckla deras färdigheter och driva försäljning framåt. Din roll är central för att stärka teamet och säkerställa att de når sina och företagetsmål.Du har personal- och budgetansvar och rapporterar till regional försäljningschef. Krav Erfarenhet av uppsökandefältförsäljning Erfarenhet av korta säljcykler Erfarenhet av att bygga kundrelationer Flerårig erfarenhet av försäljning Erfarenhet av ledarskap med personalansvar Profil Vi söker dig som är ansvarsfull och van vid att leverera goda resultat samt har storerfarenhet inom både ledarskap och försäljning. Du har en mycket hög social kompetens och är vid att arbeta med korta säljcykler där första intrycket kan avgöra hela affären. Du är en person med ett väl utvecklataffärssinne därdaglig coaching i syfte att dela med dig av detta har varit en naturlig del av ditt arbetssätt. På Sesol värdesätter vi det familjära och strävar efter att ha en heterogen arbetsgrupp där vi tar tillvara allas olika sätt att se på saker för att på så sätt bli framgångsrika tillsammans. Bra att veta om anställningenLön: fast och rörlig Placering: Uppsala Tillträde: Enligt överenskommelse Om Sesol Vi älskar solen lite mer än andra - att jobba hos oss på Sesol innebär därför ett soligt äventyr som vi vill att du ska få uppleva.Tillsammans bidrar vi alla till att göra världen till en lite grönare plats. Med vårt huvudkontor i Jönköping och kontor i 17 andra städer i Sverige och Norge, är vi en arbetsgivare för alla som vill ta sig ut ur skuggorna och ut i solen.Med Nordic Capital som majoritetsägare och vårt dotterbolagNordic Energy på Cypern, så fortsätter vi vår tillväxtresa inom förnybar energi. Välkommen till Sveriges bästa arbetsgivare!
Forma framtidens mobilitet med Hedin AutomotiveSom en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som däckmontör på vår anläggning i Uppsala. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. ArbetsuppgifterSom en del av vår verkstad kommer du främst att arbeta med hantering av hjul,både hotell och bokade kunder där all service skall hanteras gällande kundens hjul och även kunden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: Försäkringsärenden Skifte + omläggning Underhåll Reparationsarbete Kundkontakt Nyckelkompetenser:Vi söker dig som har en förmåga att arbeta självständigt och strukturerat, samtidigt som du trivs i en dynamisk miljö där noggrannhet, kvalitet och säkerhetalltid står i fokus. Med din serviceinriktade ochlösningsorienterade inställning ser du möjligheter där andra ser hinder. Vi seratt du har: Några års erfarenhet av mekaniskt arbete God datorvana Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift B-körkort Tidigare erfarenhet av hjul är ett stort plus, men viktigast för oss är att du har envilja och ett driv att ständigt utvecklas i rollen som däckmontör hos oss. Varför arbeta med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att ta tillvara på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldralön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsidawww.hedinautomotive.se
Om jobbet Nu söker vi fler säljare inom ditt område. Vill Du vara en i vårt härliga team och arbeta med energibesparing? Vår storsäljare är kaminer och vi siktar på att bredda vårt produktutbud i framtiden. Vi sätter våra kunder i fokus och erbjuder produkter och service på högsta nivå.Som säljare hos oss jobbar du med direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg för att du ska nå dina säljmål. Det är främst kall bearbetning av kunder och efter att du kommit in i arbetet finns möjlighet till förbokade besök.Arbetet är utmanande men givande, det är långtifrån ett jobb för alla men den som lyckas kommer både utvecklas som säljare och belönas därefter med tack vare ett generöst lönesystem!Anställningen inleds med praktisk och teoretisk utbildning och du har efter det daglig kontakt med din säljledare med det gemensamma målet att du ska sälja.Vi ger dig:* Grundutbildning innan du går ut i fält och vidareutbildning löpande* Egen bil att använda i tjänst med tillhörande drivmedelskort (efter första månaden) * Riktigt bra löneförutsättningar * En bransch på frammarsch * Mycket stöd från kollegor och säljledare som ger dig de bästa förutsättningarna för att du ska lyckas* Ett fritt arbete med mycket eget ansvar och med möjlighet att på sikt själv styra dina arbetstider. * En miljö att lyckas och göra karriär i. Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision!Vi söker dig som: * Vill ge allt för att bli en del av ett vinnande lag med mycket goda framtidsutsikter. * Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå * Positiv och lösningsfokuserad* Strävar efter att alltid prestera och nå dina mål* Har B-körkortMeriterande om du har säljerfarenhet, extra plus om det är inom direktförsäljning (dörrförsäljning).Vår framgång bygger på att fortsätta göra vad vi gör idag tillsammans med fler duktiga personer med hög ambitionsnivå. Om du är redo för en kul resa så sök redan idag! Om arbetsgivaren Kaminvärme hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som de ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som inkluderar installation av behöriga montörer. Välkommen till Kaminvärme du också! Ansökningstid: Tillsättningen sker löpande under ansökningsperioden. Löntyp: Garanti- och provisionsbaserad lön Omfattning: Heltid Arbetstider: Varierande utifrån område samt behov. Du är välkommen att ringa eller maila för intresse eller frågor kring tjänsten. Tel: 0771-218 100, Mail: [email protected]
Direktförsäljare av lättsålda tjänster!Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation.Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg.Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar.På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV.Vi erbjuder- Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning- Generöst lönesystem- Goda möjligheter att växa inom bolaget- Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision!Vi söker dig som- Har B-körkort- Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar- Trivs med att jobba självständigt- Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå- Är positiv och ser lösningar hellre än problem- Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål- Behärskar svenska flytande i tal och skriftSök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1841 till 1849 av 1849 jobb