Systemutvecklare
twoday INSIKT AB
Systemadministratörer

Vi söker en skicklig och engagerad systemutvecklare som vill vara med och skapa framtidens lösningar för offentlig sektor. Hos oss får du möjlighet att utveckla innovativ och effektiv mjukvara som gör skillnad för samhället och dess invånare. Om du har en passion för att bygga hållbara och användarvänliga system, samt vill bidra till en digital transformation inom offentlig verksamhet, då kan detta vara rätt möjlighet för dig! Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med utmanande projekt och ett nära samarbete med både teknik och verksamhet. Vill du liksom oss växa med våra kunder, medarbetare och produkter, i kombination med att du har kul på jobbet? Då är drömjobbet ute nu! Om rollen I rollen som systemutvecklare arbetar du med våra produkter inom området för informationshantering som levereras som molntjänster och on-premise. Du kommer att arbeta i ett agilt utvecklingsteam där alla i teamet stöttar varandra. Du bör ha relevant utbildning inom IT eller motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt. En eller flera av följande kunskaper/erfarenheter är meriterande: C#, Razor Pages, Python, jQuery och C/C++ OWASP, WCAG och CSS3 SQL databaser, Microsoft SQL Server Vem är du? I denna tjänst är din utbildningsbakgrund inte det viktigaste, men du är tekniskt intresserad och brinner för att lära dig nya saker. Vi erbjuder 30 dagars betald semester Flexibel vardag och hybridarbete Friskvård 4 000 kr/år Ta del av twodays interna kontaktnätverk med över 2 200+ IT-kompetenser inom hela Norden. Möjlighet att gå med i twodays investeringsprogram (TOP) Ansökan Låter det som den perfekta rollen för dig? Vänta inte med att skicka in ditt CV och personliga brev. Har du några frågor om tjänsten så tveka inte på att höra av dig till Affärsområdeschef Berit Backvid på [email protected] eller CTO Fredrik Karlsson på [email protected]

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Säljare, sommarjobb, till Sportavdelningen XXL i Skellefteå
Xxl Sport & Vildmark AB
Butikssäljare, fackhandel

Är du en säljare i toppklass? vill du bidra till vår försäljning i sommar? Välkommen med din ansökan till Sports, Running & Trainingavdelning på XXL i Skellefteå

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Emsella Specialist
Gaudii AB
Massörer och massageterapeuter

Är du en social och glad do:er med ett brinnande intresse för träning, hälsa och välmående? Vill du arbeta med ett inspirerande team och göra skillnad i människors liv varje dag? Gaudii Clinic är en snabbväxande klinikkedja med fyra kliniker i Stockholm, Uppsala och Umeå med stora ambitioner att förbättra människors livskvalitet. Vi söker nu en Emsella Specialist till vår klinik i Umeå för att hjälpa oss att fortsätta leverera överlägsen service och resultatfokuserade behandlingar mot bäckenbottenproblem som inkontinens, tyngdkänsla och erektil dysfunktion. Om rollen Som Emsella Specialist kommer du att välkomna kunder på kliniken, ta konsultationer, föra journal samt utföra behandlingar med Emsella (vi lär dig allt!). Kundservice är av yttersta vikt hos oss - ditt bemötande skapar första intrycket och präglar kundens hela upplevelse. Därför är ditt uppdrag centralt i företaget; du säkerställer att varje kund känner sig professionellt bemött, respekterad och trygg genom hela upplevelsen hos oss - före, under och efter behandling. Arbetsuppgifter Ta konsultationer Utföra och sälja behandlingar med Emsella och Emsculpt Neo (utbildning ingår) Välkomna och ge stöd till kunder genom hela deras besök. Journalföra Säkerställa att kliniken alltid är i toppskick. Informera och utbilda kunder i bäckenhälsa. Vi söker dig som: Brinner för kundservice och har ett stort intresse för träning, hälsa och välmående. Är en do:er med unik social kompetens och förmåga att skapa trygghet och tillit. Är proaktiv och strukturerad Är handlingskraftig och lösningsorienterad Det är meriterande om du: Har erfarenhet av att jobba på andra tillväxtbolag Har erfarenhet inom försäljning Har erfarenhet av serviceyrken Har erfarenhet av att arbeta inom hälsa och/eller vård Vad vi erbjuder: En dynamisk arbetsmiljö med möjlighet att växa och utvecklas. Entreprenöriell kultur och ett inspirerande team. Möjlighet att göra skillnad för män och kvinnors hälsa och livskvalitet - på riktigt En företagskultur som präglas av samarbete, pepp och engagemang. Anställningsform: Heltidsanställning Plats: Umeå Startdatum: Så fort som möjligt eller enligt överenskommelse Ansökan Känns det som att vi beskriver dig? Skicka in ditt CV och en kort presentation till varför du passar för jobbet. Vi ser fram emot din ansökan och intervjuer sker löpande. Din hälsa. Din styrka. Gaudii Clinic.

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Säljare till XXL i Skellefteå (Sommarjobb)
Xxl Sport & Vildmark AB
Butikssäljare, fackhandel

Vi söker hungriga säljare till vår Barn & Ungdomsavdelning på XXL i Skellefteå. Sommarjobb från midsommar till slutet av augusti

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Säljare till XXL i Skellefteå Outdoor & Hunting (Sommarjobb)
Xxl Sport & Vildmark AB
Butikssäljare, fackhandel

Vill du vara med i en del i vårat Team på XXL i Skellefteå? Vi söker nu en säljare till Outdoor & Hunting. Detta är ett sommarjobb med chans till förlängning om du vill efter sommaren

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Affärsjurist till Skellefteå
Advokatbyrån Kaiding AB
Övriga jurister

Vilka är vi? Advokatbyrån Kaiding grundades 1956 i Skellefteå. Vi är idag Norrlands största och ledande advokatbyrå med cirka 60 medarbetare på sex orter i Jämtland, Västerbotten och Norrbotten. Vi vill också vara Norrlands närmaste advokatbyrå. Med lokal närvaro och god kännedom om näringsliv och företagande erbjuder vi specialiserad juridisk rådgivning inom de flesta rättsområden. Vi har idag en stor efterfrågan på våra affärsjuridiska tjänster och även om vi har en stark förankring i Norrland så ser vi även en ökad efterfrågan på våra tjänster nationellt och internationellt till följd av ökad digitalisering och globalisering. Att våra tjänster är så efterfrågade ser vi som ett kvitto på vårt starka engagemang för våra klienter och vår specialistkompetens inom de centrala rättsområdena. Med anledning av ökad efterfrågan på främst transaktionsrelaterad rådgivning, men även på våra affärsjuridiska tjänster i stort söker vi just nu en affärsjurist till vårt kontor i Skellefteå. Vem söker vi? Vi söker dig som har en juristexamen. Erfarenhet av transaktionsrelaterad rådgivning och/eller annan affärsjuridisk rådgivning genom arbete på advokatbyrå eller motsvarande är meriterande men inte nödvändigt, då vi söker såväl juniora som mer erfarna medarbetare. Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet. För att trivas hos oss har du en förmåga att bygga nätverk och har ett intresse för omvärlden där vi verkar. Du har en förmåga att skapa långsiktiga och goda relationer med kollegor, klienter och samarbetspartners. Vidare ser vi att du som söker är ambitiös och utvecklingsinriktad i din yrkesutövning och personliga utveckling. Du har ett öppet sinne och besitter en god förmåga att skapa och bygga relationer genom förtroende, god kommunikation och en hög servicenivå. Du uttrycker dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska. Arbetet utförs självständigt samt tillsammans med kompetenta och engagerade kollegor. Vad erbjuder vi? Hos oss får du möjlighet att arbeta nära seniora jurister och delägare, både lokalt och tillsammans med medarbetare på andra kontor. Vi erbjuder goda möjligheter att påverka ditt arbete och att du får utrymme att vara dig själv. För att kunna ta oss an våra klienters utmaningar på ett långsiktigt hållbart sätt är vi övertygade om att medarbetarna måste ges möjlighet att förverkliga sina drömmar både på och utanför arbetet. Vi erbjuder en arbetsmiljö där du ges möjlighet till personlig och karriärmässig utveckling samt förutsättningar till balans mellan arbete och fritid.

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Farmaceut
Apoteket AB
Apotekare

Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på apoteket MVG. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenVill du arbeta i en familjär och sammansvetsad arbetsgrupp i hjärtat av Umeå? Apoteket MVG ligger i den livliga MVG Gallerian och erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med en stor egenvårdsavdelning och två receptkanaler. Här får du möjlighet att arbeta med orderberedning och utvecklas inom varuansvar och egenvård. Vi är ett mindre team bestående av två farmaceuter och två egenvårdsrådgivare. Vi värdesätter engagemang, service och samarbete – här trivs du som är självgående, initiativrik och gillar att arbeta nära både kunder och kollegor. Om du brinner för kundmöten, gillar att ta ansvar och vill utvecklas inom egenvård och varuansvar – då är Apoteket MVG platsen för dig! Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 10:00-19:00, lördagar 10:00-17:00 och söndagar 12:00-16:00. Välkommen till Apoteket!

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Operation speciallist sjuksköterska sökes till uppdrag
VårdIX AB
Operationssjuksköterskor

Som operationssjuksköterska hos VårdIX får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer där du är mer än bara en vikarie – du är en nyckelspelare i vårt team. Vi ser och lyssnar på dig, och vi värdesätter din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje. Varför välja VårdIX? Personlig kontakt – Vi ser dig som en viktig del av vårt team och matchar dig med uppdrag som passar dina önskemål gällande arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet – Välj själv när, var och hur du vill arbeta. Vi erbjuder uppdrag anpassade efter dina behov och preferenser inom operationssjukvård. Respekt och värde – Vi uppskattar din kompetens och den viktiga roll du spelar i operationssalen. Din erfarenhet och ditt engagemang är något vi verkligen värdesätter, och vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att trivas. Starta eget? Vi hjälper dig! – Är du intresserad av att starta eget bolag? Vi guidar dig genom processen och ger dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt team får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till: Skicka en intresseanmälan – Berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vilka är dina viktigaste krav och önskemål? Vi kontaktar dig inom 48 timmar – Vi vill förstå dina behov och hitta det perfekta uppdraget för dig. Vi matchar dig med rätt uppdrag – När vi hittat en passande tjänst ser vi till att du får de bästa förutsättningarna att göra skillnad i din yrkesroll. Hos VårdIX får du vara en del av ett team som bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill att du ska kunna fokusera på det du älskar – att ge patientsäker vård under operationer – samtidigt som du har balans i livet. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

11 mars 2025
Sista ansökan:
5 september 2025
Operation speciallist sjuksköterska sökes till uppdrag
VårdIX AB
Operationssjuksköterskor

Som operationssjuksköterska hos VårdIX får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer där du är mer än bara en vikarie – du är en nyckelspelare i vårt team. Vi ser och lyssnar på dig, och vi värdesätter din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje. Varför välja VårdIX? Personlig kontakt – Vi ser dig som en viktig del av vårt team och matchar dig med uppdrag som passar dina önskemål gällande arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet – Välj själv när, var och hur du vill arbeta. Vi erbjuder uppdrag anpassade efter dina behov och preferenser inom operationssjukvård. Respekt och värde – Vi uppskattar din kompetens och den viktiga roll du spelar i operationssalen. Din erfarenhet och ditt engagemang är något vi verkligen värdesätter, och vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att trivas. Starta eget? Vi hjälper dig! – Är du intresserad av att starta eget bolag? Vi guidar dig genom processen och ger dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt team får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till: Skicka en intresseanmälan – Berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vilka är dina viktigaste krav och önskemål? Vi kontaktar dig inom 48 timmar – Vi vill förstå dina behov och hitta det perfekta uppdraget för dig. Vi matchar dig med rätt uppdrag – När vi hittat en passande tjänst ser vi till att du får de bästa förutsättningarna att göra skillnad i din yrkesroll. Hos VårdIX får du vara en del av ett team som bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill att du ska kunna fokusera på det du älskar – att ge patientsäker vård under operationer – samtidigt som du har balans i livet. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

11 mars 2025
Sista ansökan:
4 september 2025
Anestesi och Intensivvårds speciallist sjuksköterska sökes till uppdrag
VårdIX AB
Anestesisjuksköterskor

Som anestesi och intensivvård speciallist sjuksköterska hos VårdIX får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer där du är mer än bara en vikarie – du är en nyckelspelare i vårt team. Vi ser och lyssnar på dig, och vi värdesätter din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje. Varför välja VårdIX? Personlig kontakt – Vi ser dig som en viktig del av vårt team och matchar dig med uppdrag som passar dina önskemål gällande arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet – Välj själv när, var och hur du vill arbeta. Vi erbjuder uppdrag anpassade efter dina behov och preferenser inom anestesi och intensivvård. Respekt och värde – Vi uppskattar din kompetens och den viktiga roll du spelar i akutsjukvården. Din erfarenhet och ditt engagemang är något vi verkligen värdesätter, och vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att trivas. Starta eget? Vi hjälper dig! – Är du intresserad av att starta eget bolag? Vi guidar dig genom processen och ger dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt nätverk får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till: Skicka en intresseanmälan – Berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vilka är dina viktigaste krav och önskemål? Vi kontaktar dig inom 48 timmar – Vi vill förstå dina behov och hitta det perfekta uppdraget för dig. Vi matchar dig med rätt uppdrag – När vi hittat en passande tjänst ser vi till att du får de bästa förutsättningarna att göra skillnad i din yrkesroll. Hos VårdIX får du vara en del av ett team som bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill att du ska kunna fokusera på det du älskar – att rädda liv – samtidigt som du har balans i livet. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

11 mars 2025
Sista ansökan:
4 september 2025