Lediga jobb i Västerbottens län
Sök totalt 1658 lediga jobb i Västerbottens län
Vart är du på väg? Nu söker vi butikssäljare – ja, alltså riktiga servicehjältar! Vi vill bli världsbäst på service. Och därför söker vi nu fler servicehjältar. Vad gör en sådan? Jo, du möter våra kunders behov med kunskap, fingertoppskänsla och ett härligt leende – ofta samtidigt som du kanske fyller på kaffemaskinen eller lägger upp en korv. För vi är en butikskedja som erbjuder allt från god mat och bakverk, till bra drivmedel och fräscha toaletter. Är du vår nästa talang? Då hittar du vänner för livet här på Circle K. Har du en flexibel vardag och vill jobba varierade tider och dagar under våra öppettider? Då har du hittat rätt! Vi söker fler kollegor som vill jobba allt ifrån ett par dagar i månaden till ett par dagar i veckan i vårt team! Circle K Vännäsby söker extrapersonal för främst helger, men det är en fördel om du också finns tillgänglig kvällstid. Trivs du med oss och vi med dig finns chans till fast helgtjänst i framtiden. Vi söker någon som är glad, driven och gillar att ta eget ansvar, då ensamarbete förekommer. Är du en person som vill ställa upp för dina kollegor och är motiverad i kundmötet. Då kan du vara personen vi söker till vårt härliga team! Varmt välkommen in med din ansökan senast 26.09.2024 Om dig: * Du är en teamplayer – du sätter laget före jaget. * Du är en fixare – du hittar lösningar på allt. * Du älskar människor. * Du är en allkonstnär: Du gillar att ha koll på allt, och tycker om att göra många saker samtidigt. * Du vill lära dig nya saker och utvecklas. * Du pratar och förstår svenska. * Du är över 18 år. Om oss: * Vi är en plantskola för social skills – vi lägger en bra grund för alla framtida yrken. Och du får ett snyggt CV! * För dig som redan kommit en bit i yrkeslivet kan vi erbjuda ett utvecklande och mångsidigt jobb. * Du får kunskap om hur det är att driva butik. * Du lär dig att bli en ledare med förståelse för service. * Du får specialistkunskap – vi kan allt från att driva butik och sälja drivmedel, till marknadsföring och ledarskap. * Du får en möjlighet till att göra karriär inom företaget – kanske vill du driva din egen butik, eller sikta mot ett jobb på vårt huvudkontor. * Du får ett roligt jobb med härliga kollegor. * Vi är ett internationellt företag med kollegor runt omkring i hela världen. * Våra stationer kan ha biluthyrning, då är körkort B-manuell ett krav. * Vi erbjuder dig ett förmånligt friskvårdsbidrag och personalrabatt på alla våra stationer. Circle K är ett framgångsrikt globalt företag med mer än 14 000 butiker i 26 länder. Totalt har vi cirka 125 000 anställda som arbetar i våra butiker och på kontoren. Vi vill göra det enkelt för våra kunder längs vägen genom att erbjuda bra produkter och snabb och service i världsklass. Vi förbehåller oss rätten att göra bakgrundskontroller på slutkandidater i rekryteringsprocessen.
Vakin söker GIS-ingenjör till vår teknikavdelning Vi erbjuder en roll för dig som är GIS-ingenjör och vill vara en del i Vakins samhällsviktiga verksamhet. Tjänsten är placerad på sektion VA-Teknik med 20 personer, där ett antal medarbetare ganska uteslutande arbetar med liknande frågor och har ett nära samarbete inom arbetsområdet. Gruppen har väl dokumenterade arbetssätt och metoder samt arbetar i många frågor i nära samverkan med andra sektioner på Vakin. Arbetsuppgifter I tjänsten ingår att utveckla, underhålla och drifta våra Geografiska Informations System i samråd med systemförvaltare. Du kommer även att ta fram kartunderlag och i förekommande fall utföra databashantering kopplat till verksamhetens dagliga arbete. Vidare ingår i tjänsten att digitalisera kartmaterial, fram nybyggnadskartor, upprätta servitut samt utföra enklare VA-projekteringar. Det senare ofta med andemeningen att få en djupare förståelse inom VA. Egenskaper Vi söker en mål- och resultatinriktad person som tar ansvar för sina uppgifter och driver processer framåt. Som person tänker du strategiskt, ser långsiktiga konsekvenser och anpassar dina handlingar därefter. Du har en god samarbetsförmåga och handlar i enlighet med fattade beslut, verksamhetsplanen, mål, policys och riktlinjer. Kvalifikationer Du har en universitets-/högskoleutbildning med inriktning mot GIS, samhällsbyggnad, samhällsplanering, systemvetenskap eller annan lämplig bakgrund. Ett annat krav är erfarenhet av att arbeta i ArcGIS eller QGIS. Vårt bolagsspråk vid handläggning och rapportering är svenska, där har du goda kunskaper. Du har B-körkort. Erfarenhet avseende vatten och avlopp är meriterande likväl som kunskap inom programmering i till exempel R eller Python. Vad vi kan erbjuda dig Vakin är en trygg och stabil arbetsplats med många förmåner och utvecklingsmöjligheter, allt för att du ska trivas och växa hos oss. Vi erbjuder kompetensutveckling i form av utbildningar och lärande i arbetet. Vi har ett aktivt kunskapsutbyte inom Vakin och i nätverk med kollegor runt om i landet. På Vakin har vi förmåner som underlättar för dig att få balans mellan arbete och fritid. Du har bland annat ett arbetstidskonto för ledighet utöver din semester, möjlighet att distansarbeta någon dag i veckan, flextid och arbetstidsförkortning under sommarmånaderna. Vår personalförening har ett brett utbud av aktiviteter för en trivsam och frisk arbetsplats där vi möts över avdelningarna. Vi har ett friskvårdsfokus med hälsocoach, pass på arbetstid, friskvårdstimme och ett generöst friskvårdsbidrag. Övrig information Tjänsten avser en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning. Tillträde sker enligt överenskommelse. Då vi är en samhällsviktig verksamhet krävs en godkänd säkerhetsprövning för att få tillträda tjänsten på en del befattningar. Som ett led i vårt säkerhetsarbete kommer slutkandidat i de befattningarna att efter sitt godkännande omfattas av en bakgrundskontroll samt säkerhetsintervju. Vid frågor eller mer information om tjänsten kan du kontakta någon av oss: Urban Larsson, Rekryterande chef – 070-352-22-45 Simon Högfjäll Nordh, HR-strateg – 076-055-19-43 Mer information om Vakin hittar du här. Välkommen med din ansökan! Vi är Vakin Vakin (Vatten- och Avfallskompetens i Norr AB) är ett kommunalt bolag som ägs av Umeå, Vindeln och Nordmalings kommun. Vårt uppdrag är att leverera dricksvatten, rena avloppsvatten och ta hand om hushållens avfallsresurser. För att lyckas med detta behöver vi ha en hög kompetens och samverka för en hållbar utveckling i regionen. Tillsammans bygger vi det hållbara samhället!
Som medarbetare i Vännäs kommun spelar du en viktig roll och gör skillnad för medborgarna. Med värdeorden nytänkande, välkomnande och livfullt som grund bygger vi välfärden tillsammans. Välkommen med din ansökan! Beskrivning Vi söker dig som är social och noggrann och vill vara ansiktet utåt för Vännäs kommun! Du kommer att tillhöra en utvecklingsinriktad verksamhet där service och samarbete är viktiga ledord. Du kommer främst att arbeta i vår kommunreception på Medborgarhuset i Vännäs. Där kommer du att välkomna besökare, hantera kommunens övergripande e-postflöden och ha hand om diarieföring och arkivering för Kommunstyrelseförvaltningen. Du kommer också att ha ett övergripande ansvar för det centrala arkivet. Förutom att diarieföra ärenden kommer du även att svara på inkommande frågor och lämna ut allmänna handlingar på begäran. I det ingår även att arbeta med sekretessprövning. Som medarbetare hos oss kommer du vara delaktig i att stötta verksamhetens medarbetare i frågor som rör ärende- och dokumenthantering. I din roll med att ta emot inkomna ärenden kommer det även att ingå utvecklingsarbete inom områden som: e-tjänster, digital post och e-arkiv. Här kommer du också att kunna ha en roll som systemförvaltare. I ditt servicearbete kommer du även att stötta kommunens kommunikatör i att sprida viss information på webb och i sociala medier samt samarbeta i frågor som rör service via e-post och telefoni. Arbetsuppgifter Registrering och diarieföring. Vårda kommunens arkiv, utföra tillsyn, utbilda och ta fram interna rutiner, utveckla arbetet med arkivfrågorna. Uppdraget omfattar både fysiskt och digitalt arkiv. Vara arkivredogörare samt kommunstyrelsens arkivsamordnare. Utlämnande av allmänna handlingar. Service till kommunens föreningar gällande lokalbokning, tagghantering, utlämning av material till föreningslivet. Viss webbadministration/och hantering av sociala medier samt kontakt med växel m.m. Administration och intern service ex. borgerlig vigsel, paket till nyinflyttade och nyanställda, kontaktperson för vissa frågor, besvara enklare frågor/vägledning, beställningar av fika med mera. Välkomnande och vägledning av medborgare, inflyttare och företag. Du arbetar nära kontorsvaktmästare och ni har gemensamt ansvar för vissa arbetsuppgifter. Ni är också varandras backup. Det innebär bland annat att du regelbundet hanterar till exempel postsortering. Du kan komma att ha vissa uppgifter i kommunens krisledningsstab. Vi kommer att göra en säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585). Kvalifikationer Vi tror att du har erfarenhet av registrering/diarieföring och arkiv i någon form. Det kan vara från likvärdigt arbete eller från utbildning. Du har minst gymnasial utbildning. Du bör ha goda IT-kunskaper och vana av att arbeta och vägleda andra i olika system. För att du ska lyckas och trivas i rollen är det viktigt att du är trivs att samarbeta med andra, är noggrann och serviceinriktad. Du har ett strukturerat och resultatinriktat arbetssätt och trivs med att ta stort ansvar. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och ser det som en självklarhet att du bidrar till ett gott samarbete och arbetsklimat. Vi erbjuder introduktion och internutbildning för uppdraget. Villkor 80 %, vardagar, flextid.
Vi söker nu dig som vill arbeta extra med vår mystjej i vackra Vindeln! Gillar du att hålla på med växter och odling och trädgård? Tycker du om hästar och djur? Är du kreativ och gillar att hålla på med färg och form? Har du ett intresse för matlagning? SE HIT! Då har vi ett perfekt extrajobb för dig vid ordinarie personals frånvaro samt för dig som vill arbeta nu i sommar. Vår tjej är glad och positiv och gillar även musik och dans. Tycker mycket om att laga mat och baka tillsammans med sina assistenter. Är du en person är lekfull, trygg och självgående och är även intresserad av AKK eller redan kan så är det också jättebra för denna tjänst. Det viktigaste är din inställning är en god lagkamrat mot din brukare och även dina kollegor. Du kommer ingå i ett team där personalgruppen varit stadigvarande under många år tillbaka och därför kommer du att kunna få en mycket trygg introduktion. Arbetspassen är förlagda dygnsvis och du sover på arbetsplatsen under den så kallade jourtiden. Arbetsplatsen ligger centralt i Vindeln. Vi rekryterar löpande så varmt välkommen in med din ansökan redan idag. Hoppas vi ses! Alter Assistans vision är att vara nära. Hela vår organisation är uppbyggd på närhet till kunder och medarbetare. Tillsammans planerar, genomför, utvärderar och förbättrar vi kundens situation. Närheten är en stor fördel, korta beslutsvägar är en förutsättning för omedelbara insatser och korrekta beslut. Ju närmare kunden man är desto större insikt har man om de behov som finns och vardagens beslut blir lätta att ta, för såväl våra assistenter som för våra gruppledare. Tillgängligheten är stor. Det finns en stor kunskapsbank att ta del av. Det är tryggt att i vardagen vara nära den kompetensen.
Vi söker nu fler medarbetare, till ett flertal nya uppdrag. Arbetstiderna är varierande från deltid/timmar till heltid. Dag, kväll, helg. Exempel på arbetsuppgifter: Som medarbetare arbetar du med städning av olika kunders lokaler. Städningen innefattar t.ex daglig städ, storstäd, byggstäd, hemstäd & Flyttstäd. Även andra servicetjänster så som skötsel av kaffemaskiner och vattning av blommor m.m kan ingå. Skriv gärna i ansökan om eventuella önskemål gällande arbetstider och anställningsgrad. Samt även om du önskar jobba dagtid, kväll eller helg. Erfarenhet av lokalvård är ett stort +, och vi ser gärna att man kan lämna referenser och dokumenterad info gällande just detta. Då arbetsplatsen är i Skellefteå med omnejd så är det en fördel om din hemadress är likaså. Vi tillsätter tjänster löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. OBS! Då vissa arbetsuppgifter kräver körkort, GLÖM EJ ange telefonnummer i ansökan, samt ifall körkort finns eller ej. Fast månads-vecko eller timlön. Omfattning: Hel eller deltid (50%-100%) Anställningsform: Tillsvidare-eller tidsbegränsad anställning Språk: Krav : Svenska Meriterande: Engelska Endast ansökningar via mail!
Hjärtligt välkommen att arbeta som fransklärare tillsammans med oss på PersonalExpressen Lärarbemanning! PersonalExpressen är ett bemanningsföretag som finns till för att skapa en positiv skillnad för människor i deras liv, inte minst för alla de lärare som arbetar tillsammans med oss ute på någon av landets många skolor. Vårt ledord är kvalitet och det viktigaste för oss är att du som vår lärare trivs med dina arbetsuppgifter, samtidigt som du känner att du ges möjlighet att utvecklas på det personliga planet när du arbetar tillsammans med oss! Vi samarbetar idag med många skolor runt om i hela landet, såväl kommunala som privata. Hos oss kommer du garanterat att finna en plats att trivas på över tid där du samtidigt får det bästa stöd du kan tänka dig från oss som arbetar centralt på PersonalExpressen. Vi ser alltid till att du får det stöd du behöver både i din yrkesroll som lärare i allmänhet samtidigt som vi ser till att du får det stöd du behöver kopplat till specifika saker som sker på plats ute i den skolverksamhet där du arbetar som bemanningskonsult genom oss. Du som söker en ny utmaning i ditt yrkesliv som lärare samtidigt som du vill vara en del i en arbetsmiljö där du känner dig sedd, uppskattad och respekterad av dina kollegor kommer att passa in perfekt hos oss! Arbeta på dina egna villkor med högre lön! Det finns två olika sätt att arbeta på när man är anställd som lärare hos oss. Det första alternativet innebär att du styr helt och hållet själv över din egen arbetstid där du anmäler dig som tillgänglig i vår app de dagar du själv vill arbeta. Genom detta kan du då bli bokad på olika dagsvikariat på olika skolor olika dagar. Det här ger dig en unik möjlighet att testa på att arbeta på olika arbetsplatser genom oss innan du väljer var du trivs bäst. Det går också utmärkt att kombinera detta alternativ med t.ex. studier eller med andra jobb när du i första hand är intresserad av att arbeta extra till en högre lön på de tider som passar dig. Det andra alternativet innebär att du anmäler intresse till oss för ett längre uppdrag, såsom ett års- eller terminsuppdrag. Vi får många förfrågningar till oss löpande som varierar i både tjänstgöringsgrad och uppdragstid. Genom dessa två olika alternativ att arbeta med oss kommer du alltid att få ett uppdrag som passar just dig - oavsett hur du själv föredrar att jobba. Det går också utmärkt att variera mellan vilket av de två alternativen du föredrar. Många som jobbar tillsammans med oss väljer till exempel att arbeta på ett heltidsschema vissa delar av året för att andra delar av året arbeta lite mindre. Hos oss får du friheten att välja själv samt ett större utrymme att ge ditt privatliv prioritet under de perioder som det är viktigast för dig - vi är lyhörda som arbetsgivare och gör allt för att våra medarbetare ska trivas hos oss över lång tid! Utöver friheten att välja själv hur du vill arbeta kommer du hos oss alltid att få en högre lön och bättre villkor än om du är anställd som lärare någon annanstans. Vi är framtidens arbetsgivare och vi förstår att du värdesätter en arbetsgivare högt som värdesätter dig högt tillbaka och som är beredd att kämpa för dig och dina arbetsvillkor - något våra skickliga förhandlare alltid kommer att göra för dig inför varje nytt läraruppdrag du påbörjar hos någon av de många skolor vi samarbetar med. Vi har läraruppdrag att erbjuda inom alla skolämnen och alla årskurser! På PersonalExpressen har vi läraruppdrag att erbjuda inom alla skolämnen och alla årskurser. Hos oss hittar du alltid hem oavsett om du kan undervisa i SO-ämnena, NO-ämnena, språkämnena, idrott, musik eller något annat. Våra samarbetsskolor återfinns över hela Sverige! Sök in till oss på PersonalExpressen redan idag! Återigen hjärtligt välkommen till oss på PersonalExpressen Lärarbemanning - vi ser fram emot att få börja arbeta tillsammans med dig och förhoppningsvis även att inom kort få hitta ditt första läraruppdrag genom oss!
Hjärtligt välkommen att arbeta som fransklärare tillsammans med oss på PersonalExpressen Lärarbemanning! PersonalExpressen är ett bemanningsföretag som finns till för att skapa en positiv skillnad för människor i deras liv, inte minst för alla de lärare som arbetar tillsammans med oss ute på någon av landets många skolor. Vårt ledord är kvalitet och det viktigaste för oss är att du som vår lärare trivs med dina arbetsuppgifter, samtidigt som du känner att du ges möjlighet att utvecklas på det personliga planet när du arbetar tillsammans med oss! Vi samarbetar idag med många skolor runt om i hela landet, såväl kommunala som privata. Hos oss kommer du garanterat att finna en plats att trivas på över tid där du samtidigt får det bästa stöd du kan tänka dig från oss som arbetar centralt på PersonalExpressen. Vi ser alltid till att du får det stöd du behöver både i din yrkesroll som lärare i allmänhet samtidigt som vi ser till att du får det stöd du behöver kopplat till specifika saker som sker på plats ute i den skolverksamhet där du arbetar som bemanningskonsult genom oss. Du som söker en ny utmaning i ditt yrkesliv som lärare samtidigt som du vill vara en del i en arbetsmiljö där du känner dig sedd, uppskattad och respekterad av dina kollegor kommer att passa in perfekt hos oss! Arbeta på dina egna villkor med högre lön! Det finns två olika sätt att arbeta på när man är anställd som lärare hos oss. Det första alternativet innebär att du styr helt och hållet själv över din egen arbetstid där du anmäler dig som tillgänglig i vår app de dagar du själv vill arbeta. Genom detta kan du då bli bokad på olika dagsvikariat på olika skolor olika dagar. Det här ger dig en unik möjlighet att testa på att arbeta på olika arbetsplatser genom oss innan du väljer var du trivs bäst. Det går också utmärkt att kombinera detta alternativ med t.ex. studier eller med andra jobb när du i första hand är intresserad av att arbeta extra till en högre lön på de tider som passar dig. Det andra alternativet innebär att du anmäler intresse till oss för ett längre uppdrag, såsom ett års- eller terminsuppdrag. Vi får många förfrågningar till oss löpande som varierar i både tjänstgöringsgrad och uppdragstid. Genom dessa två olika alternativ att arbeta med oss kommer du alltid att få ett uppdrag som passar just dig - oavsett hur du själv föredrar att jobba. Det går också utmärkt att variera mellan vilket av de två alternativen du föredrar. Många som jobbar tillsammans med oss väljer till exempel att arbeta på ett heltidsschema vissa delar av året för att andra delar av året arbeta lite mindre. Hos oss får du friheten att välja själv samt ett större utrymme att ge ditt privatliv prioritet under de perioder som det är viktigast för dig - vi är lyhörda som arbetsgivare och gör allt för att våra medarbetare ska trivas hos oss över lång tid! Utöver friheten att välja själv hur du vill arbeta kommer du hos oss alltid att få en högre lön och bättre villkor än om du är anställd som lärare någon annanstans. Vi är framtidens arbetsgivare och vi förstår att du värdesätter en arbetsgivare högt som värdesätter dig högt tillbaka och som är beredd att kämpa för dig och dina arbetsvillkor - något våra skickliga förhandlare alltid kommer att göra för dig inför varje nytt läraruppdrag du påbörjar hos någon av de många skolor vi samarbetar med. Vi har läraruppdrag att erbjuda inom alla skolämnen och alla årskurser! På PersonalExpressen har vi läraruppdrag att erbjuda inom alla skolämnen och alla årskurser. Hos oss hittar du alltid hem oavsett om du kan undervisa i SO-ämnena, NO-ämnena, språkämnena, idrott, musik eller något annat. Våra samarbetsskolor återfinns över hela Sverige! Sök in till oss på PersonalExpressen redan idag! Återigen hjärtligt välkommen till oss på PersonalExpressen Lärarbemanning - vi ser fram emot att få börja arbeta tillsammans med dig och förhoppningsvis även att inom kort få hitta ditt första läraruppdrag genom oss!
Nu söker IKEA Umeå en montör! Det innebär att du som söker denna tjänst ska vara service- och lösningsinriktad med ett stort fokus på att leverera riktigt bra monteringar till varuhuset samt våra företagskunder. Vi ser att du är noggrann, social, har god samarbetsförmåga och initiativtagande. Ett krav är att du har B-Körkort. Erfarenhet av montering och kundmöten är meriterande. Det förekommer en del tunga lyft i denna tjänst. DITT ANSVAR - IKEA har en servicetjänst där våra företagskunder kan beställa montering av möbler, detta kommer bland annat att vara ditt uppdrag. - Det kommer innebära bilresor för dig med IKEAs personalbil. - Representera IKEA och ge service i världsklass till våra företagskunder. - Du kommer även samarbeta med dina kollegor i varuhuset när du hjälper dem att montera. TILLSAMMANS SOM ETT TEAM Det är vi som möter våra kunder – i våra butiker, online, i vår katalog med mera. Vi har kunskap om IKEAs produktsortiment och kundbehov och vi hittar kontinuerligt nya sätt att möta våra kunder för att maximera försäljning och lönsamhet. Tillsammans med tusentals kollegor runt hela världen är vi ett team med stor mångfald som arbetar för den fortsatta globala framgången för IKEA-konceptet – ett koncept som hjälper miljontals kunder skapa en bättre vardag! Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100%. Arbetet är förlagd dagtid, måndag till fredag. Start enligt överenskommelse, men gärna så fort som möjligt. Vill du komma och arbeta tillsammans med oss? Ansök nu! Sista ansökan är den 25 september men vänta inte med att skicka in din ansökan då intervjuerna sker löpande. Skicka in ditt personliga brev och cv och berätta varför just du är rätt kandidat för den här tjänsten! För frågor kring tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef Maja Larsson: [email protected] För frågor kring rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsspecialist: [email protected]. Välkommen med din ansökan!
Region Västerbotten arbetar för att god hälsa och hållbar utveckling ska stärka Region Västerbotten arbetar för att god hälsa och hållbar utveckling ska stärka varandra. Vi tar ansvar för en jämlik välfärd och för att forskning och innovation ger resultat. Inom kliniken AnOpIva Umeå bedrivs akut och planerad operationssjukvård, anestesi, postoperativ vård, intensivvård för barn och vuxna samt sterilteknisk verksamhet på region- och länsnivå. Allt detta sker i nära samverkan och i samarbete med övriga kliniker i länet. Vidare ansvarar vi på AnOpIva för luftburen intensivvård i norr, vården ombord på ambulansflygplanen samt att bedriva forskning, utveckling och undervisning, då vi är ett universitetssjukhus. Operation 2 vid Norrlands Universitetssjukhus är en del av AnOpIva på Norrlands universitetssjukhus. På Operation 2 bedrivs akut och planerad regional operationssjukvård och anestesier inom områdena; barn, neurokirurgi, öron-näsa-hals-kirurgi, venaccesser, obstetrik, hand-och plastik, ögon, tandvård, röntgen. Vi arbetar i nära samarbete med opererande kliniker. Varje dag jobbar vi tillsammans i tvärprofessionella team samt över avdelningsgränserna för att rädda, förbättra och förlänga liv. Det är en utmanande uppgift som vi tar oss an tillsammans. Att trivseln och teamkänslan är hög är avgörande både för såväl patienterna som för vår egen hälsa. För att underlätta balansen mellan arbete och fritid har du hos oss möjlighet att ingå i en arbetstidsmodell som möjliggör mer tid för återhämtning samt att du är delaktig i planeringen av arbetspassen. Vi är stolta över vår arbetsplats och vårt uppdrag. Vill du ha ett utmanande arbete som verkligen spelar roll? Sök då till oss! ARBETSUPPGIFTER Som anestesisjuksköterska hos oss bidrar du till att få människor att känna sig trygga. Ditt huvudsakliga fokus kommer att vara barnets perspektiv och omhändertagande i den anestesiologiska omvårdnaden. Hos oss är du en del i operationsteamet som både utför akut och elektiv kirurgi inom ett flertal olika specialiteter, vilket ger dig en bred kompetens som anestesisjuksköterska. Eftersom Norrlands universitetssjukhus är ett utbildningssjukhus ingår även handledningen av studenter. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med specialistsjuksköterskeexamen inriktning anestesisjukvård och erfarenhet inom barnanestesi. Som person ser vi att du är ansvarsfull. Du har god förmåga att arbeta såväl självständigt som att samarbeta i team och bidra till helheten. Vi hoppas att du som söker är positiv till förändringsarbete som ger ett mervärde för patienterna. Du är en engagerad och positiv kollega som bidrar aktivt till en bra arbetsmiljö. ÖVRIGT Läs mer om våra förmåner för dig som jobbar med oss på webbsidan https://www.regionvasterbotten.se/nar-du-jobbar-hos-oss/formaner Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Om du har skyddad identitet och vill ansöka så kontaktar du rekryterande chef och skickar sedan in dina ansökningshandlingar via post. Inför anställning kommer vi begära att du uppvisar ett utdrag ur belastningsregistret som inte är äldre än ett år.
Till vår kund söker vi nu en händig och teknisk fastighetsskötare som är på jakt efter nya utmaningar! Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta brett som fastighetsskötare hos vår kund i Storuman med omnejd. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar daglig tillsyn och skötsel, förebyggande drift- och underhållsarbete och visst felavhjälpande underhåll. Du säkerställer att fastigheterna och området är en trygg och fungerande miljö utifrån vår kunds krav och förväntningar. Vem söker vi? Vi söker dig som är tekniskt intresserad och händig. Vi tror att du har några års erfarenhet av fastighetsarbete men du kan också skaffat dig erfarenhet genom liknande arbetsuppgifter som givit dig en god kunskap om underhåll och skötsel i fastigheter. Utöver din tidigare yrkesbakgrund ser vi att du är en social person, med en positiv inställning till ditt yrke och som inte är rädd för att hugga i där det behövs. Du trivs både med att jobba på egen hand och tillsammans med andra. För att arbetet ska fungera väl ser vi också att du är flexibel, självgående och målmedveten. Anser du att du är som klippt och skuren för jobbet? Skicka ditt CV och personligt brev till oss där du talar om varför just du passar för den här tjänsten till: [email protected]. Vi arbetar med löpande urval så skicka din ansökan så fort som möjligt. Ange referens Fastighetsskötare i ditt mail. Om oss Boost är ett rekrytering & bemanningsföretag inom installationsbranschen. Med 15 års erfarenhet från branschen har vi de bästa möjligheterna för dig som arbetssökande att hitta nästa utmaning inom installationsbranschen. Vi på Boost Technical Power tror på mångfald och jobbar alltid med fördomsfri rekrytering, schyssta anställningsvillkor och är självklart kollektivanslutna. Vår verksamhet finns där du finns oavsett geografi. Vi ser fram emot din ansökan!
Visar 1 till 10 av 1658 jobb