Vi söker en driven och engagerad Serviceledare inom kyla som vill vara med och utveckla vår verksamhet i Umeå. Du kommer att arbeta tillsammans med kompetenta och erfarna kollegor både lokalt och regionalt, med möjlighet att växa både personligt och professionellt. Om jobbetRollen som Serviceledare innebär en variation av arbetsuppgifter: från kontakt med kollegor till kundmöten, samtal och planering. Du kommer att arbeta nära kollegor från andra avdelningar och orter inom Francks. I och med att vi är under uppbyggnad, kommer du även att vara delaktig i försäljning, kundrelationer, ekonomiska resultat, dokumentation, inköp, resursplanering samt kvalitets- och arbetsmiljöarbete. Ditt arbete innebär bl.a. att: skapa och vårda kundrelationer ansvara för en trygg och hållbar arbetsmiljö ansvara för personal och skapa bästa förutsättningarna för engagemang och framgång kommunicera och skapa delaktighet på lokal nivå regelbundet följa upp och utvärdera verksamheten Vad vi erbjuder dig möjligheten att forma och utveckla verksamheten i Umeå inflytande och möjlighet att dela med dig av idéer, tankar och kunskap arbetsuppgifter som både innebär självständighet och lagarbete stor frihet under ansvar med möjlighet att fatta egna beslut stöd från erfarna kollegor inom hela Francks utvecklingsmöjligheter kollektivavtal med bra försäkringar och tjänstepension arbetstidsförkortning, möjlighet till vinstdelning friskvårdsbidrag och regelbundna hälsoundersökningar Om dig Vi ser att du har arbetat inom kylbranschen och att du har kylcertifikat kategori 1. Erfarenhet av affärsjuridik och offentliga upphandlingar är meriterande. Du bör ha erfarenhet av att designa, dimensionera och sälja kyltekniska lösningar till den kommersiella marknaden. Du är en naturlig ledare med förmåga att skapa trygghet, delaktighet och engagemang hos medarbetare och externa parter. Du har god administrativ förmåga och är drivande när det gäller att skapa nya affärer. Du är målinriktad och har en stark vilja att fortsätta utveckla verksamheten. Ditt engagemang är smittande och inspirerar andra! ÖvrigtLåter detta intressant? Välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Urval sker löpande. Har du inget CV eller personligt brev? Inga problem, du kan ansöka ändå :) Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag i denna rekryteringsprocess.
Scandic Skellefteå är centralt beläget med naturen runt hörnet. Hotellet är fräscht och inbjudande för våra gäster, vi har ett fokus på möten men så klart är alla gäster välkomna till oss. Tillsammans är vi ett sammansvetsat team som jobbar för att ta hand om våra gäster på bästa sätt och skapa oförglömliga gästupplevelser i världsklass. Hotellet är stort och rymmer många möjligheter till utveckling för den nyfikne. Vi är ett team med mycket glädje och energi så varför inte bli en del av oss? Nu söker vi en Natt-/kvälls Receptionist till Scandic Skellefteå. Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen. Du agerar värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass. Hos oss får du ta ett stort eget ansvar för att ta de beslut som krävs för att göra gästen nöjd och teamen utvecklar och förbättrar arbetssätt och service i takt med att omvärlden förändras. Vi är nämligen övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens och erfarenhet som vi överträffar gästens förväntningar. På köpet får vi kul på jobbet! Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic! Vad är innebär rollen? Du som arbetar i receptionen är ansvarig för att våra gäster får service i världsklass. Du är spindeln i nätet som ser till att gästen alltid är i fokus. Du är den som går igenom ankomstlistan och lägger tid på detaljerna. Ser till att gästens önskemål uppfylls. Du har alltid ett leende på läpparna och en kreativ lösning i bakfickan. Du löser det mesta och är en stjärna på att vända en missnöjd gäst till en nöjd gäst. Din arbetsplats är vår lobby. För det är där du möter flest gäster. I ansvarsområdet ingår även administrativt arbete, säkerhetsarbete och arbete med försäljning. Arbetet i receptionen innebär att checka in och ut hotellets gäster, hälsa välkommen och ge gästen den information den behöver om sin vistelse. Du hanterar bokningar i systemet Opera Cloud och hanterar administrativa uppgifter runt gäster och säkerhet. Allt arbete sker med gästnöjdhet och försäljning i fokus. Hotellet har öppet dygnet runt och det är därför viktigt att du trivs med att arbeta i skift (natt, eftermiddagar och helger). Vem är du? För att passa i rollen tror vi att du har en väl utvecklad social förmåga och är kapabel att hantera att det händer många olika saker samtidigt. Det är mycket viktigt att du kan förmedla ett gott värdskap till hotellets gäster. Du har också vana och kunskap i att arbeta med dator som arbetsredskap. Eftersom arbetet till stor del består av att kommunicera med gäster är goda kunskaper i svenska och engelska en förutsättning. Talar du ytterligare ett språk är det meriterande. Allra viktigast är dock dina personliga egenskaper och din inställning. För att passa i rollen behöver du vara en lyhörd och prestigelös lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och helhetsresultatet. Information om tjänsten Tjänsten är en anställning för enstaka dagar på extra vid behov. Tjänsten omfattar i första hand natt och kvällsskift under vardagar och helger. Startdatum så snart som möjligt.Tjänsten kan leda till jobb i sommar. Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet. Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic! Ps. på vår hemsida kan du läsa mer om vår kultur, vad tjänsten innebär och om våra förmåner! Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic. Delar du våra värderingar? BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD
Vi söker nu maskinförare på åkgräsklippare för säsongsanställning. Arbetsuppgifterna är gräsklippning åkgräsklippare i huvudsak och till viss del trimning samt annan trädgårdskötsel. Tjänsten är på heltid, måndag till fredag. Tjänsten sträcker sig från maj-september med chans till förlängning under hösten. Arbetet kan varieras med andra sysslor efter behov. Vi strävar alltid efter en hög kundleverans så vi vill att du har god dialog med arbetsledningen. Du behöver inte ha någon erfarenhet av branschen sedan tidigare men körkort B är krav för tjänsten. Det är meriterande om du har erfarenhet av att köra åkgräsklippare och känner dig bekväm med enklare service som att kolla olja, smörja samt byta knivar på klipparen.
Sök till norrlands ledande aktör inom yttre skötsel. Inför grönytesäsongen 2025 behöver vi fler skötselarbetare till våra team i Umeå. Då vi har stor variation på uppdragen så söker vi brett efter kompetens inom park och mark dvs både skötsel och utveckling av park- och fastighetsmark. Tidigare branscherfarenhet är meriterande. Körkort B är ett krav för tjänsten. Hos oss jobbar vi både självständigt och i grupp mot satta mål. Frihet under ansvar med hög arbetsmoral och drivkraft är framgångsfaktorer för att lyckas och trivas hos oss. Tjänsten som avses är en säsongsanställning, med möjlighet till förlängning. Vi kommer att kalla till intervjuer löpande så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt!
Svensk Markservice letar just nu efter flera handledare som under sommaren kan leda ungdomar som är ute på sommarjobb. Ungdomarna kommer arbeta med trädgårdsskötsel i parker och övriga utemiljöer och det blir ditt uppdrag att hjälpa dem med information, tidsrapportering och att fördela arbetet. För att trivas i rollen bör du vara en social person som gillar att jobba utveckla andra. Vi ser gärna att du är en bra lyssnare som kan följa instruktioner lika bra som du kan ge dem. Du är en strukturerad ledare som har tidigare erfarenhet av att leda ungdomar och kan anpassa ditt ledarskap utifrån de olika behov som ungdomarna har. Du kommer ansvara för en grupp om ca: 4-8 ungdomar åt gången i 3 omgångar om 3 veckor. Körkort B är krav för tjänsten. Meriterande är utbildning och/eller erfarenhet från både fastighets- och grönyteskötsel. Till din hjälp finns under hela sommaren ordinarie personal som står för bred kunskap inom det gröna arbetet. Störst vikt lägger vi på ledaregenskaperna och förmågan att vara ett bra stöd och utveckla grupperna. Anställningsformen är en visstidsanställning med 8 timmar dag i minst 9v, men vi är öppen för en längre period. Vi kommer kalla till intervjuer löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Om jobbet Är du positiv, social och nyfiken på bilar och människor? Nu söker vi en Hallvärd för att förstärka vårat team i Skellefteå. Som en av Sveriges snabbast växande bilfirmor, söker vi en engagerad Hallvärd som vill vara med på vår resa framåt. Här väntar en bred och utvecklande roll där ingen dag är den andra lik – perfekt för dig som gillar att ha många bollar i luften och vill få inblick i hela bilaffären. Vi är lösningsorienterade, och vi tror på att fira våra framgångar tillsammans – både på och utanför arbetsplatsen. Idag finns vi i Umeå, Uppsala, Skellefteå, Kiruna och Luleå där vi har vårt huvudkontor. Arbetsuppgifterna I din roll som Hallvärd blir du en viktig nyckelperson på anläggningen och får både kundkontakt och nära samarbete med kollegor och leverantörer. Rollen som Hallvärd är verkligen mångsidig och innehåller allt från enklare uppgifter som att hålla bilar och lokaler i toppskick, till mer avancerade moment som fotografering och webbannonsering. Du får möjlighet att bygga relationer med kunder och samtidigt bidra till försäljningen genom att arbeta nära vårt säljteam. Din dag kan handla om att förbereda bilar för visning, hantera kundförfrågningar, prismärka fordon, förhandla och säkerställa att varje bil ser perfekt ut – och det är bara början. Kort sagt: hos oss är ingen dag tråkig! Rollen är ett utmärkt första steg för dig som vill utvecklas mot en framtida säljroll och få bred erfarenhet av både försäljning och kundkontakt. Vi söker dig som: Har minst två års arbetslivserfarenhet och goda kunskaper i svenska och engelska (fler språk är meriterande). Har B-körkort. Tidigare erfarenhet av försäljning eller service är ett plus. Vi söker dig som är lättlärd, ambitiös och ser till att göra det lilla extra – oavsett om det gäller att göra bilar redo för försäljning eller att hjälpa till vid kundleveranser. Tidigare erfarenhet inom bilbranschen är inget krav. Med en stark känsla för lagarbete och ansvar har du lätt för att skapa goda relationer både internt och externt. Du är kommunikativ, noggrann och strukturerad, vilket gör att du ser både helheten och detaljerna. Din förmåga att prioritera och strukturera ditt arbete gör att du levererar med hög kvalitet och i tid, även i en miljö med många olika kontaktytor. Vi på Niemi Bil ställer höga krav på kvalitet, engagemang och kunskap. Därför söker vi dig som delar vårt stora hjärta för bilar och som alltid levererar ditt bästa för att göra kunden nöjd. Vid urvalet kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi välkomnar alla sökande och värdesätter mångfald samt en jämn könsfördelning i vårt team. Övrigt Du kommer arbeta på vår anläggning i Skellefteå. Tjänsten är på heltid med en inledande provanställning på 6 månader. Tillträde sker enligt överenskommelse. Ansökan görs via formuläret genom att skicka in CV och personligt brev nedan. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kommer tillsättas så snart vi hittar rätt person, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt! För frågor om tjänsten, kontakta Isak Holmbom, 070 – 320 09 05, eller e-post: [email protected] Om Niemi BilNiemi Bil grundades 2006 som ett familjeföretag och är det än idag. Med tiden har familjen vuxit och vi har fått välkomna nya medarbetare och partners. Vi värdesätter kärlek, öppenhet och lojalitet när vi arbetar tillsammans och bygger relationer med våra kunder. Idag finns vi i Umeå, Uppsala, Skellefteå och Luleå där vi har vårt huvudsäte. Vi brinner för att utveckla kundresan och kundupplevelsen. Vi har en vilja att fortsätta vår utveckling, och genom att göra saker så bra som möjlighet varje dag så lyckas vi med det. Förhoppningsvis är det du som stärker vårt lag, där vi tillsammans i ett högt tempo utvecklas för att nå våra mål, att bli branschledande gällande försäljning och kundnöjdhet!
SEAB AB söker en driven och affärsinriktad Säljare till distrikt Norrland. SEAB AB är en marknadsledandeledande distributör inom snabbrörliga konsumentvaror (FMCG), servicehandel och fackhandel. Med en stark portfölj av ett 20 tal välkända varumärken som bl a: Turtle Wax, Wunder-Baum, WD-40, STP och Gorilla har vi en solid marknadsnärvaro. Vårt huvudkontor och lager finns i Sigtuna, med verksamhet i hela Norden. Läs mer på www.seab.se I rollen som Säljare på SEAB, kommer du att ha eget ansvar för ditt distrikt. Du kommer att självständigt bearbeta våra kunder, utveckla vårt erbjudande och befästa våra samarbeten. I rollen så kommer du arbeta med våra befintliga kunder men också med fokus på att bearbeta nya kunder och affärsområden. Du kommer att arbeta självständigt med att utveckla dessa samarbeten, driva lönsamhet och utveckling hos kunden där resultatansvaret är ditt. Du arbetar även med att säkerställa och följa upp våra aktiviteter och kampanjer hos våra kunder och rapporterar direkt till vår Försäljningschef. Vi söker dig som har en stark drivkraft och stort engagemang med fokus på goda kundrelationer och resultat. Du är van att arbeta självständigt och gillar ett högt arbetstempo och bör ha en strävan att utveckla dig och vår affär hos våra kunder. Intresse för fordon, bilar och DIY är en fördel i denna position. Vi är en liten och effektiv organisation där du behöver vara en smidig kugge mellan oss och kunden. Du ska ha goda erfarenhet från en liknande roll sedan tidigare. Du bör ha erfarenhet från att ha arbetat med snabbrörliga varor inom FMCG, Servicehandel eller Fackhandeln. Du har goda dokumenterade resultat med dig från dina tidigare roller. Du skall ha körkort och kunna resa i tjänsten där övernattningar ingår samt obehindrat kunna uttrycka dig i tal och skrift både på svenska och engelska. Viktigt för att lyckas är att du är analytisk, drivande, tar initiativ och är strukturerad i ditt arbetssätt. Du måste vara stark i din personlighet, en god kommunikatör, kreativt positiv och lösningsorienterad samt vara en god lagspelare. Du skall ha en affärsmässig känsla och förmåga att på ett professionellt sätt framföra budskap. Du blir en del av ett välrenommerat och välskött företag med goda möjligheter att bli framgångsrik i din roll. Vi finns i trevliga lokaler i Charlottenbergs Gård i Sigtuna. Företaget präglas av en informell företagskultur där det är högt till tak, vi trivs och är professionella i våra roller. Viktigt att veta är att tjänsten kräver mycket resande. Placeringsort inom distriktet förslagsvis i området Sundsvall-Umeå. Vill du veta mer är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Harry Rubino på nummer 0733-763930. Ansöker gör du snarast genom att skicka CV och Personligt brev via www.rubino.se Välkommen med din ansökan! SEAB Group sysselsätter totalt ca 150 personer i Norden och omsätter cirka 600 miljoner kronor per år. Huvudkontor och lager finns i Sigtuna samt kontor i Norge, Danmark och Finland. SEAB etablerades på 60-talet och är i dag Nordens största distributör av bland annat bilvårdsprodukter. Förutom konsumentprodukter ingår även professionella produkter för rekonditionering, maskintvätt samt serviceanläggningar för bilvård. Exempel på några av våra varumärken är: Turtle Wax, STP, Armor All och Wunderbaum som är internationellt välkända produkter som finns på de flesta biltillbehörsbutiker och bensinstationer. Mer tekniska produkter som WD-40, Gorilla Glue, Hammerite med flera, distribueras även via gör-det-själva butiker samt järn-, bygg- och färghandel. SEAB är miljöcertifierade sedan år 2002 enligt ISO 14001 och kvalitetscertifierade enligt ISO 9001 sedan 2015.
Om tjänsten: Timanställning med möjlighet till mindre rad. Arbetspassen är fördelade mån-fre 7:15-15:00 och 14.00-20.00. Om brukaren: Jag är en kvinna på i 50 års åldern, bor tillsammans med min man och katter på vackra Ersboda i Umeå. Som person är jag glad, utåtriktad och en riktigt djurvän. Några av mina största intressen är dans, träning, bakning och pyssel. Jag trivs väldigt bra i naturen och kyrkan, dit åker jag så ofta det går. Jag behöver stöd med mycket i min vardag men vill vara så självständig och delaktig som möjligt i alla moment för att känna mig inkluderad. Om dig: Det är ett högt meriterande om du innehar körkort och erfarenhet av jobb inom vård och omsorg, men inget krav. Du är noggrann, lyhörd, ansvarsfull, flexibel och kan rycka in vid behov. Assistans uppdraget är betydelsefullt och ställer krav på att du är empatisk och förstår andra människors behov. Den verbala kommunikationen är viktig, därför är det ett krav att du har goda språkkunskap i svenska språket. Då kunden har katter i hemmet får du inte ha någon djurallergi. Övrigt Om du går vidare i processen kommer du att behöva styrka din identitet och att du har rätt att arbeta i Sverige. För att kunna signera ditt anställningsavtal och kommande tidrapporter är det en fördel om du har (mobilt) Bank-Id. Urval sker löpande och tjänsten kan därmed komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kommer rutinmässigt att begära ett utdrag ur belastningsregistret om ansökan leder till en anställning. Om du som kandidat går vidare i processen kommer du att behöva styrka din identitet och att du har rätt att arbeta i Sverige. Välkommen med din ansökan
Vi söker en ny stjärna till baren! deltid, kvällar & helger! Är du en energifylld och serviceinriktad person som älskar att skapa bra stämning omkring dig? Då kanske du är den vi letar efter! Vi söker dig som har rätt attityd, är nyfiken och redo att lära dig allt om baren och gästupplevelsen. Erfarenhet är ett plus, men viktigast för oss är din inställning och viljan att utvecklas. I baren är du inte bara en drinkmakare – du är en del av helhetsupplevelsen för våra gäster. Vi vill ha någon som sprider positiv energi, har glimten i ögat och alltid gör sitt yttersta för att gästerna ska trivas. Resten kan vi lära dig! Vi erbjuder dig: En fartfylld och rolig arbetsplats Möjligheter att utvecklas och växa inom företaget Ett innovativt koncept och nya spännande drinkar Grymma kollegor och en stark teamkänsla För att trivas hos oss tror vi att du: Älskar att ge personlig service och skapa en härlig atmosfär Är snabb, noggrann och gillar att ha många bollar i luften Har ett driv att lära dig och utvecklas Sprider positiv energi och gillar att jobba i team Har en vilja att skapa riktigt bra drinkar (självklart lär vi dig recept och tekniker!) Låter det som något för dig? Då vill vi gärna träffa dig! Sök nu och bli en del av vårt fantastiska team!
Scandic Skellefteå är centralt beläget med naturen runt hörnet. Hotellet är fräscht och inbjudande för våra gäster, vi har ett fokus på möten men så klart är alla gäster välkomna till oss. Tillsammans är vi ett sammansvetsat team som jobbar för att ta hand om våra gäster på bästa sätt och skapa oförglömliga gästupplevelser i världsklass. Hotellet är stort och rymmer många möjligheter till utveckling för den nyfikne. Vi är ett team med mycket glädje och energi så varför inte bli en del av oss? Nu söker vi en Shift Leader inom Houekeeping till hotellet Scandic Skellefteå. Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen. Som Shift Leader agerar du värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass. Under din tid hos oss kan dessa områden variera i takt med att du och affären utvecklas. Hos oss får du ta ett stort eget ansvar för att ta de beslut som krävs för att göra gästen nöjd och teamen utvecklar och förbättrar arbetssätt och service i takt med att omvärlden förändras. Vi är nämligen övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens och erfarenhet som vi överträffar gästens förväntningar. På köpet får vi kul på jobbet! Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic! Vad är innebär rollen som Shift Leader Housekeeping? Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för den viktiga uppgiften att hotellet håller en hög standard avseende helt och rent och ser till att våra gäster få en ”wow-känsla” när de kliver in på hotellet och i sitt hotellrum. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är städning av hotellrum, korridor, pentry samt allmänna utrymmen på hotellet. Du hanterar tvätt och fyller på förråd. Självklart stöttar du upp teamet på hotellet med andra arbetsuppgifter vid behov. I rollen som Shift Leader är du ansvarig för värdskap för hela hotellet både gentemot gäst och medarbetare. Förutom att vara en del av driften, har du den övergripande överblicken över arbetsflödet i teamet. Du ser tillsammans med teamet till att prioritera arbetsuppgifter så att verksamheten flyter så att gästerna blir nöjda. Du leder och fördelar arbetet och hanterar bemanningen under ditt arbetspass. Vid behov ges du möjlighet att utbilda nya medarbetare på hotellet och du avlastar också Housekeeping Manager med vissa administrativa arbetsuppgifter. Vem är du? För att passa i rollen tror vi att du har minst två års erfarenhet av yrket samt erfarenhet av gästbemötande och serviceverksamhet. Du har både förmåga och vilja att arbeta med ett driftsnära ledarskap. Du är trygg i ditt ledarskap och kan uttrycka dig väl på svenska språket. För att trivas i rollen behöver du också vara noggrann och ha ett öga för detaljer. Det är viktigt att du har en god fysik, är flexibel och har god samarbetsförmåga och då alla medarbetare tillsammans ansvarar för gästens upplevelse. Du sprider god energi runt dig och är en omtänksam kollega. Allra viktigast är dock dina personliga egenskaper och din inställning. För att passa i rollen behöver du vara en bra lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och helhetsresultatet. Viktigt är också att du kan förmedla ett gott värdskap till hotellets gäster. Information om tjänsten: Tjänsten är en visstidsanställning på deltid. Anställningen gäller över sommarmånaderna Juni - Augusti, eventuell inskolning from maj. Omfattar vardagar och helger. Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet. Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic! Ps, på vår hemsida kan du läsa ännu mer om tjänsten, våra förmåner och vår kultur! Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic. Delar du våra värderingar? BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD
Välj ett jobb för att visa detaljer