Vi söker dig som vill ha ett aktivt och lärorikt jobb! Nu har du möjligheten att bli en del av vårt team på XXL Sundsvall! Vi arbetar för att ge våra kunder den bästa shoppingupplevelsen inom sport och friluftsliv och jobbar tillsammans som ett team för att uppnå våra gemensamma mål! Vi delar upp vårt varuhus i följande avdelningar: Sport, löpning och träning - Barn och fritid - Jakt och vildmark - Skidor och cyklar - Verkstad - Lager och logistik - Kassa. Nu söker vi säljare som, i en crossales-roll, ska arbeta över våra avdelningar. I rollen som säljare är ditt främsta mål att våra kunder får en trevlig kundupplevelse och är nöjda med att ha fått den hjälp de behöver när de lämnar varuhuset. Arbetet kommer främst att bestå av försäljning och kundservice i butik, att packa upp och fronta varor samt att bidra till ordning och reda och att hålla butiken snygg. Som säljare är det viktigt att du är flexibel och har möjlighet att arbeta dagtid, kvällstid och helger. För att lyckas i rollen tror vi att du: Motiveras av att skapa goda kundupplevelser Har ett intresse för sport och friluftsliv, samt för produkterna vi säljer Har god samarbetsförmåga och strävar efter att nå teamets gemensamma mål Trivs med att arbeta i ett högt tempo Är självgående och tar initiativ Behärskar svenska eller annat skandinaviskt språk Vad kan du förvänta dig som anställd hos oss? Som säljare på XXL kommer du att få en spännande, lärorik och varierad arbetsdag. Vi har en inkluderande miljö där vi som team arbetar tillsammans för att nå våra mål. Vi erbjuder bra personalrabatter, friskvårdsbidrag, konkurrenskraftiga villkor och möjlighet att bli en del av Nordens största sportkedja! Du kan läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida: Karriärsida - XXL Sverige Är du den vi letar efter? Då ser vi fram emot att ta emot din ansökan! Observera att vi endast behandlar ansökningar som kommer via vårt elektroniska ansökningsformulär. Sök på tjänsten via knappen "sök här". Vi har valt att ersätta det personliga brevet med frågor. När du söker tjänsten kommer du bli ombedd att ladda upp ditt CV och svara på våra frågor.
Nu har du chansen att bli en del av vårt kompetenta team på XXL Sundsvall! Vi arbetar för att ge våra kunder den bästa shoppingupplevelsen inom sport och friluftsliv, och arbetar tillsammans som ett team för att nå våra gemensamma mål! Vi delar upp våra varuhus i följande avdelningar: Sport, löpning och träning - Barn och fritid - Friluftsliv och jakt - Skidor och cyklar – Verkstad - Lager och logistik - Kassa. Barn och fritid är vår avdelning med fritidsskor och -kläder för vuxna och barn i alla åldrar. I rollen som säljare är ditt viktigaste syfte att kunderna får en bra kundupplevelse och är nöjda när de lämnar butiken. Arbetsuppgifter: Hjälpa kunderna att hitta rätt produkter Packa upp och ställa upp varor samt bidra till att hålla avdelningen ren och snygg Bidra med utbildning av egna kollegor Praktisera XXL:s driftsstandarder och följa gällande rutiner och riktlinjer För att lyckas i rollen tror vi att du: Motiveras av att skapa goda kundupplevelser Har ett intresse för sport och friluftsliv, och för produkterna vi säljer Har god samarbetsförmåga och arbetar för att nå teamets gemensamma mål Trivs med att jobba i ett högt tempo Är självgående och tar initiativ Behärskar svenska eller ett skandinaviskt språk, skriftligt och muntligt Vad kan du förvänta dig som anställd hos oss? Hos XXL har vi fokus på våra medarbetare, deras utveckling och ett bra arbetsklimat. Vi arbetar strukturerat med utbildning och vidareutveckling av våra medarbetare. Hos oss finns goda möjligheter till intern utveckling och karriärmöjligheter. Vi har ett inkluderande klimat, där vi som team arbetar tillsammans för att nå våra mål. Vi kan erbjuda goda personalrabatter, friskvårdsbidrag, konkurrenskraftiga villkor och möjlighet att bli en del av Nordens största sportkedja! Du kan läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida: Karriärsida - XXL Sverige Är du den vi söker? Då ser vi fram emot att ta emot din ansökan! Observera att vi endast behandlar ansökningar som kommer via vårt elektroniska ansökningsformulär. Ansök på tjänsten via knappen "Ansök här". Vi har valt att ersätta det personliga brevet med frågor. När du ska söka tjänsten kommer du att bli ombedd att ladda upp ditt CV och svara på våra frågor.
Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team och vill jobba tillsammans med en kille i 20-års åldern som personlig assistent i Junsele med omnejd! Vad innebär jobbet som personlig assistent? Som personlig assistent arbetar du hos en person med funktionsvariation. Där hjälper du till med de saker i vardagen som många tar för givet, till exempel påklädning, ta hand om hemmet, personlig hygien och att delta i fritidsaktiviteter. Du gör stor skillnad och får någon annan persons dagliga liv att fungera. Din arbetsplats är där kunden befinner sig och jobbet är både varierande och händelserikt. Att varje dag bidra till att en person kan leva sitt liv som den vill tycker vi är världens viktigaste jobb. Vem söker vi? Vi söker dig som är engagerad, respektfull och lyhörd. Vi ser gärna att du har en stor portion humor, gillar att vara aktiv och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. Oberoende av kön, livssituation och bakgrund kan du vara just den assistent vi söker. Önskvärt är att du är motorintresserad och är någonstans mellan 18-30 år. Vi ser gärna att du: har ett genuint intresse av att hjälpa andra. kan förstå och göra dig förstådd på svenska. kan arbeta flexibla arbetstider - dag, kväll, helg och natt. har erfarenhet av vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). Övrig information Anställningsform: Behovsanställning Omfattning: Timanställning med chans till visstidsanställning Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Pernilla Wikner, verksamhetschef. [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team och arbeta som personlig assistent! Vad innebär den här tjänsten? Kunden är en man i 50 års åldern som behöver hjälp med allt i sin vardag, bland annat personlig hygien, matlagning, tvätt/städ och aktiviteter. Vi ser gärna att du som söker är social och uppskattar de små sakerna i livet, så som musik, spela sällskapsspel och lösa korsord då detta är något kunden själv tycker om. Kunden uppskattar även att vara ute när vädret tillåter för att ta en promenad eller sitta ute på altanen en varm sommardag där han har utrymme att kunna socialisera sig med sina vänner och familj. Vem söker vi? Vi söker dig som är engagerad och respektfull. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. För att arbeta tillsammans med mig så ser jag gärna att du som assistent är lyhörd, trygg och lugn, gärna med en stor portion humor. Vi ser gärna att du: inte är rökare och ej använder parfym under din arbetstid. kan förstå och göra dig förstådd på svenska. kan arbeta flexibla arbetstider - dag, kväll och helg. har erfarenhet eller utbildning inom vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). Övrig information Anställningsform: Visstidsanställning och behovsanställning Omfattning: vi söker både vikarier och personer som skulle vilka arbeta på en fast rad (ca 80-90%) Arbetstider: Dag, kväll och helg. Tillträde: Snarast. Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Pernilla Wikner - verksamhetschef [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Vänligen fyll i formuläret nedan så återkommer vi angående godkännande av din rekrytering: Ansökan om rekrytering- Vård (office.com) ---------------------------------------------------------------------------------- Doktor.se strävar efter att bli det självklara valet vid första vårdkontakt och arbetar för att göra primärvården tillgänglig för alla. Vår ambition är att bli en av landets största digifysiska vårdgivare med målet att alltid ge rätt vård på rätt plats i rätt tid. Till Doktor.se Njurunda Vårdcentral söker vi nu en specialistläkare inom allmänmedicin som trivs i ett team med högt i tak där vi stöttar och hjälper varandra. I läkarteamet besitter vi kompetens inom olika specialistområden och det finns god möjlighet till särskilda medicinska intressen och utveckling mot olika ansvarsområden. Om rollen Som specialistläkare på vår vårdcentral kommer du träffa våra listade patienter som kommer på fysiska och digitala besök. Tjänsten innebär ett omväxlande arbete på vårdcentral där du får träffa allt från de yngsta patienterna till den äldre patientgruppen. Patientarbetet innebär både planerad verksamhet och akuta besök. God vårdkvalitet och patientsäkerhet är något vi värnar om och i rollen kommer du att ge god service och ett gott bemötande mot såväl patienter som kollegor. Du är en ambassadör och säkerställer därmed att Doktor.se:s vision och verksamhetsmodell för digifysisk vård implementeras och efterlevs på vårdcentralen. Exempel på arbetsuppgifter är: Mottagningsarbete där du får träffa våra listade patienter Hantera varierande primärvårdsärenden i form av fysisk sjukvårdsrådgivning och bedömning Handledning Gemensamma och individuella utbildningar BVC och hemsjukvård och särskilt boende Primärvårdsjouren enligt överenskommelse Om dig Vi tror att du som söker har ett genuint intresse för primärvård och har god samarbetsförmåga. Som läkare är du kommunikativ och nytänkande i ditt sätt att arbeta och bemöter patienter med god kvalité. Kvalifikationer för tjänsten är: Specialistläkare inom allmänmedicin med svensk legitimation God erfarenhet av arbete inom primärvården Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Goda kunskaper i engelska, ytterligare språkkunskaper ser vi som meriterande Vi erbjuder dig Hos oss får du en arbetsplats att utvecklas på, fenomenala kollegor och att bli en del av en växande vårdkoncern med många kontaktytor. Tillsammans skapar vi härlig teamkänsla, fin gemenskap och stark kultur! Vi erbjuder dig också: Kollektivavtal Tjänstepension Friskvårdsbidrag Möjligheten att kombinera fysiskt arbete på vårdcentralen med att arbeta digitalt hemifrån Mer praktiska detaljer Önskad start är så snart som möjligt, men självklart tar vi hänsyn till din uppsägningstid och önskemål Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning Din placering kommer vara på Doktor.se Njurunda Vårdcentral, Kvissleby Kan det vara dig vi söker? Kul, då ser vi fram emot din ansökan! Vi jobbar med löpande urval, så vänta inte med din ansökan utan skicka gärna in den redan idag – allt du behöver göra är att fylla i dina kontaktuppgifter och svara på urvalsfrågor. Bifoga CV är frivilligt.
Hur ser din arbetsdag ut? Renhållningsuppdraget i Sollefteå fortsätter att växa! Nu söker vi dig som är intresserad av att jobba extra fram till sommaren, då vi kan erbjuda vikariat. Som Miljöarbetare hos oss kommer du att arbeta med insamling av hushållsavfall i Sollefteå kommun. Du kör enligt förplanerade rutter och hanterar extrahämtningar och eventuella avvikelser via datastöd i fordonet. Verksamheten är igång mellan 0600 - 2100, men du kommer i huvudsak att jobba dagtid med att köra en sidlastare. Vi söker dig som Har viss erfarenhet av att köra lastbil, gärna sidlastare eller baklastare. Du är intresserad av miljö och självklart trivs du med chaufförsyrket och är mån om att utföra ett bra jobb. Du är bekväm med att fatta egna beslut och känner ett engagemang för att jobben vi utför alltid håller en hög nivå. Du har som lägst C-kort samt giltigt YKB Vi ska vara det ledande bolaget på de områden vi väljer att verka och vi ska ligga i framkant av utvecklingen. Vi ska vara en attraktiv arbetsgivare med en personlig framtoning där människor trivs att arbeta och våra kunder ska alltid känna sig trygga när de anlitar oss som leverantör. Företaget Allmiljö är ett helägt dotterbolag inom koncernen Kaj Johansson Gruppen AB. Företaget har huvudkontor i Vännäsby några mil utanför Umeå och filialer på flera orter i Sverige. Allmiljö AB har ca 90 anställda och ingår i Kaj Johansson Gruppen där även Kaj Johansson Åkeri ingår. Verksamheten i koncernen bedrivs inom fyra huvudsakliga affärsområden: Slam & Renhållning, Transport & Logistik, Mark & Anläggning samt Täkt & Maskin. I koncernen finns ca 110 lastbilar och ca 60 anläggningsmaskiner. Koncernen har drygt 240 anställda och omsätter ca 500 Mkr per år. Det som kännetecknar oss är att vi är personliga - vi är pålitliga, uppriktiga och ärliga människor som personligen levererar våra tjänster och produkter. Vi är modiga - vi går vår egen väg och vi gör alltid det vi tror på. Läs gärna mer på eller www.kajs.se. www.allmiljo.se Intresserad? Vi går igenom ansökningarna löpande så ansök så snart som möjligt. Har du frågor kontakta gärna Patrick Molund
Vi söker en kvalificerad och engagerad Billackerare till vår fina verkstad i Sollefteå. I denna roll kommer du att ingå i ett professionellt team där fokus ligger på kvalitet och kundnöjdhet genom hela arbetsprocessen. Du kommer att arbeta med: Ett team av flera duktiga billackerare som återställer bilarna till sitt ursprungsskick. Det är viktigt för oss att du blir en i gänget, att du har stor social kompetens och god samarbetsförmåga. Du samarbetar med övriga medarbetare för att skapa goda resultat, glada kunder och uppfylla fastställda mål. Du ska kunna utföra samtliga steg i lackprocessen såsom maskering, slipning, grundning och målning i lackbox. Din profil: Vi söker dig som är erfaren billackerare men även dig som är nyutbildad och vill vara med och utvecklas med oss. Dokumenterad erfarenhet från skadebranschenär en stor merit. Kvalitetsmedveten och effektiv. Det är viktigt att du tycker om att utvecklas då våra modellprogram ständigt utvecklas. B-körkort Vi erbjuder dig Werksta erbjuder dig ett spännande jobb som utmanar allt du kan och bjuder på en utvecklingsresa. Vi har viljan och resurserna att ligga först med ny kunskap och teknik. Du får bli del i en organisation med mycket engagerade medarbetare. Läs mer om vad vi kan erbjuda på vår karriärsida. Har du frågor om tjänsten? Kontakta gärna platschef, Micael Wengman , på telefonnummer 0620-252 57. Koncernen Werksta Werksta Sollefteå är en del av Sveriges ledande fristående skadeverkstadskedja. Sedan starten i juni 2015 har Werksta vuxit snabbt i Sverige och räknar idag till totalt 39 verkstäder med ca 750 anställda. Med starka positioner i de större städerna repareras årligen över 50 000 bilar. Vi vill med hög tillgänglighet och god service leverera branschens högsta kundnöjdhet och vara såväl försäkringsbolagens som slutkundernas förstahandsval vid skada. I Werksta ingår även Autoklinikka, Finlands ledande skadeverkstadskedja med ca 60 verkstäder samt 16 verkstäder i Norge. Werkstas huvudägare är investeringsfonden Procuritas.
Om tjänsten Unimedic, baserat i Matfors, Sundsvall, är en ledande aktör inom tillverkning av sterila och icke-sterila läkemedel, med fokus på flytande beredningar för den europeiska marknaden. Med över 60 års erfarenhet erbjuder vi flexibla lösningar och hög kvalitet, med en vision om att möjliggöra ett bättre liv. Vi är cirka 90 anställda idag och helägt dotterbolag till MedCap (börsnoterat investmentbolag inom Life Science) I och med en stundande pensionsavgång finns nu en öppning som Ekonomi- och HR-administratör hos oss på Unimedic AB i Matfors. Arbetsuppgifter I din roll kommer du till största delen att arbeta med löpande ekonomiadministration såsom kund- och leverantörsreskontra, samt visst bokslutsarbete. Du kommer även att arbeta med HR-administration såsom tidrapporter, bokning av löner, stötta verksamheten vid nyanställningar, skriva anställningsavtal, registrera in nyanställda i systemet och andra HR-administrativa arbetsuppgifter. Du rapporterar till Business Control Manager. Exempel på arbetsuppgifter Löneadministration i Flex HRM time och Söderberg och Partners system Kund- och leverantörreskontra Personaladministration Support för medarbetare och chefer inom personal- & lönefrågor Rapportering till olika myndigheter Löpande bokföring Utbetalningar Super-user för ERP-systemet Vi söker dig som Vi söker dig med ett par års erfarenhet av löner, ekonomi och HR-administration och som har ett intresse för att bredda dina arbetsuppgifter inom HR-sidan. För rätt person finns utvecklingsmöjligheter att växa in i rollen och bygga på med egna ansvarsområden inom hela HR och ekonomifunktionen. Vi ser gärna att du är gymnasieekonom med påbyggnadsutbildning inom lön/HR/redovisning. Alternativt har erfarenhet som bedöms likvärdig Som person är du positiv och öppen, med glimten i ögat och trivs att jobba i en lättsam och prestigelös arbetsmiljö. Du är noggrann och ansvarstagande, van att arbeta mot tidsfrister samt har förmågan att jobba strukturerat med flera pågående uppgifter samtidigt. Du är social, gillar att samarbeta och ge god service vilket behövs i dina kontaktytor både internt och externt. Meriterande är tidigare erfarenhet av arbete med rekrytering, Flex HRM time och arbete med IKEMs kollektivavtal Övrigt Vi erbjuder en trygg och trevlig arbetsplats med fokus på våra medarbetares välmående, inklusive flexibel arbetstid och friskvårdsbidrag. Vi anordnar gemensamma friskvårdsaktiviteter och hos oss finns också ett litet, men funktionellt gym att nyttja. Tjänsten avser tillsvidareanställning med tillsättning relativt omgående, heltid med placering i Matfors. Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut.
Vi på Omexom växer! På Omexom brinner vi för energiomställningen och nu behöver vi förstärka vårt reservkraftsteam i Örnsköldsvik med en tekniker. På Omexom bygger, driftar och underhåller vi kritisk infrastruktur inom reservkraft, eldistribution, energilagring, e-mobility, järnvägssystem och belysning. Som tekniker är du med och gör energiomställningen möjlig. Bli en del av vårt team! OM ROLLEN Som tekniker inom Omexom Reservkraft arbetar du med olika reservkraftsanläggningar ute hos kund. Projekten är belägna i hela Sverige; från Malmö till Kiruna. Dina huvudsakliga ansvarsområden är: Service av befintliga reservkraftsanläggningar hos kund Felsökning och problemlösning av reservkraftsanläggningar Driftsättning av reservkraftsaggregat Automatikbyten på reservkraftsanläggningar Inledningsvis ges du möjlighet att arbeta parallellt med erfarna tekniker för att successivt växa in i rollen. Du rapporterar till teknikchefen inom Omexom Reservkraft i Örnsköldsvik. Tjänsten är placerad i Örnsköldsvik och resor förekommer i hela Sverige. DIN PROFIL För att bli framgångsrik i rollen som tekniker bör du ha en gymnasieutbildning inom teknik, el, styr- eller reglerteknik. Det är meriterande om du har arbetslivserfarenhet och kunskaper inom elkraftsystem. Vidare är det meriterande om du har erfarenhet av reservkraft, UPS, likriktaranläggningar, ställverk samt kunskap inom PLC. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift samt har goda kunskaper i officepaketet samt innehar B körkort. Som person gillar du utmaningar och är glad, positiv och nyfiken. Du har förmågan att arbeta strukturerat och noggrant samtidigt som du klarar av att hantera pressade situationer och att arbeta självständigt. Mot kunder, leverantörer och kollegor är du serviceminded och ödmjuk. VI ERBJUDER På Omexom är medarbetarna företagets absolut viktigaste resurs. Hos oss ges du som medarbetare möjlighet till kompetensutveckling och delaktighet. Vi erbjuder ett konkurrenskraftigt förmånspaket; friskvårdsbidrag, tjänstepension ITP, arbetstidsförkortning, sjukvårdsförsäkring med mera. Vi har kollektivavtal med Installatörsföretagen. Tjänsten som tekniker är en tillsvidareanställning med tillträde snarast möjligt. Placeringsort är Örnsköldsvik. ANSÖKAN Vi ser fram emot din ansökan senast 16 mars 2025. Vänta inte med att skicka in din ansökan då urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mail med hänsyn till GDPR. Har du frågor är du välkommen att höra av dig till Maud Vestberg; 070-210 10 78, [email protected] OM OMEXOM Omexom levererar tjänster genom hela värdekedjan inom energidistribution och verkar för att det moderna samhället ska fungera så bra som möjligt. Idag finns Omexom i 39 länder, till största del i Europa, men även i länder som Nya Zeeland, USA, Mocambique och i Brasilien. I Sverige har vi kontor från Umeå till Malmö. Total omsättning för Omexom globalt är över 57 miljarder SEK. Omexom är ett varumärke inom VINCI Energies som är en del av VINCI - en stor global koncern med över 220 000 medarbetare världen över. VINCI Energies är verksamma inom industri-, infrastruktur-, och ict-segmenten. I Sverige har VINCI Energies över 2500 anställda och representerat av varumärkena Omexom, Axians, Building Solutions och Actemium. www.omexom.se
Vi på Omexom växer! På Omexom brinner vi för energiomställningen och nu behöver vi förstärka vårt team i Örnsköldsvik med en konstruktör. På Omexom bygger, driftar och underhåller vi kritisk infrastruktur inom reservkraft, eldistribution, energilagring, e-mobility, järnvägssystem och belysning. Som tekniker är du med och gör energiomställningen möjlig. Bli en del av vårt team! OM ROLLEN Som konstruktör ansvarar du för att säkerställa att reservkraftsystem konstrueras och installeras enligt teknisk kravspecifikation samt med kvalitet. Producera tillverkningsunderlag Bereda för mekaniska installationer i kundens anläggning Inköp av material och tjänster Stöd till installationsmontörer ute på anläggning Ta fram anbud tillsammans med projektledare och teknikteam Som konstruktör rapporterar du till teknikchefen inom Omexom Reservkraft i Örnsköldsvik. Tjänsten är placerad i Örnsköldsvik med möjlighet till hybridarbete. Resor är förekommande. DIN PROFIL För att bli framgångsrik i rollen som konstruktör har du en teknisk gymnasieutbildning med inriktning mot mekanik. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta som anläggningsinstallatör alternativt projektör. Vidare är det meriterande om du har kunskaper i CAD system. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift samt har goda kunskaper i officepaketet samt innehar B körkort. Som person gillar du utmaningar och är glad, positiv och nyfiken. Du har förmågan att arbeta strukturerat och noggrant samtidigt som du klarar av att hantera pressade situationer och att arbeta självständigt. Att skapa goda relationer är en styrka som du har samt mot kunder, leverantörer och kollegor är du serviceminded och ödmjuk. VI ERBJUDER På Omexom är medarbetarna företagets absolut viktigaste resurs. Hos oss ges du som medarbetare möjlighet till kompetensutveckling och delaktighet med stort inflytande vid beslut som påverkar. Vi erbjuder ett konkurrenskraftigt förmånspaket; friskvårdsbidrag, tjänstepension ITP, arbetstidsförkortning, sjukvårdsförsäkring med mera. Vi har kollektivavtal med Installatörsföretagen. Tjänsten som konstruktör är en tillsvidareanställning med tillträde snarast möjligt. Placeringsort är Örnsköldsvik och vi tillämpar hyrbidarbete. ANSÖKAN Vi ser fram emot din ansökan senast 16 mars 2025. Vänta inte med att skicka in din ansökan då urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mail med hänsyn till GDPR. Har du frågor är du välkommen att kontakta Maud Vestberg; 070-210 10 78, [email protected] OM OMEXOM Omexom levererar tjänster genom hela värdekedjan inom energidistribution och verkar för att det moderna samhället ska fungera så bra som möjligt. Idag finns Omexom i 39 länder, till största del i Europa, men även i länder som Nya Zeeland, USA, Mocambique och i Brasilien. I Sverige har vi kontor från Umeå till Malmö. Total omsättning för Omexom globalt är över 57 miljarder SEK. Omexom är ett varumärke inom VINCI Energies som är en del av VINCI - en stor global koncern med över 220 000 medarbetare världen över. VINCI Energies är verksamma inom industri-, infrastruktur-, och ict-segmenten. I Sverige har VINCI Energies över 2500 anställda och representerat av varumärkena Omexom, Axians, Building Solutions och Actemium. www.omexom.se
Välj ett jobb för att visa detaljer