Underhållsingenjör Produktionsutrustning
Bosch Rexroth AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Företagsbeskrivning HÄGGLUNDS är en del av Bosch Rexroth och har en historia som sträcker sig mer än 100 år bakåt i tiden. I dag är Hägglunds en ledande tillverkare av hydrauliska drivsystem och lösningar. Kunderna återfinns inom branscher som återvinning, socker- och materialhanteringen. Hägglunds har sitt huvudkontor och huvudproduktion i Mellansel, strax utanför Örnsköldsvik. Här ryms alla funktioner under ett tak: Från utveckling och produktion till försäljning och service. Hägglunds har cirka 600 medarbetare runtom i världen, varav cirka 400 jobbar i Mellansel. HÄGGLUNDS är på en spännande utvecklingsresa med höga mål för försäljning, lönsamhet och produktion. Vi kombinerar en familjär atmosfär och snabba beslutsvägar med de fördelar som kommer med att vara en del av en stor koncern, bland annat resurser och möjligheter för din personliga utveckling. Om rollen Som underhållsingenjör på Bosch Rexroth får du ett omväxlande och ansvarsfullt arbete där underhåll och säkerhet går hand i hand. Du arbetar med att utveckla och implementera våra underhållsprocesser, som bygger på TPM, och är en mycket viktig spelare i underhållsorganisationen både teoretiskt och praktiskt. I rollen som underhållsingenjörens ingår bland annat: Göra driftsäkerhetsanalyser och utifrån dem ge förslag till förbättringar som leder till ökad driftsäkerhet på medellång sikt exempelvis via förändringar av metoder eller maskinåtgärder. Leda underhållsprojekt där det kan ingå att koordinera externa och interna resurser. Delta i projekt för anskaffning av ny utrustning som representant för underhållsorganisationen. Vara KeyUser för vår underhållsmodul i affärssystemet SAP. Kravspecifikation Som underhållsingenjör på Bosch Rexroth bör du ha högskole- eller ingenjörsexamen inom el, maskinteknik, automation, eller motsvarande erfarenhet, samt erfarenhet av affärssystemet SAP. Det är meriterande om du har erfarenhet från arbete inom drift och underhåll, med idrifttagning, eller projektstyrning inom industrin, liksom om du har erfarenhet av modern underhållsteori. För att lyckas i rollen behöver du vara analytisk, driftig och ha förmåga att ta egna initiativ. Du är en systematisk problemlösare och en tydlig kommunikatör som gärna samarbetar med andra för att nå bästa resultat. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Ytterligare information Vill du veta mer om tjänsten? Kontakta Anders Hägglund, Chef Technical Functions, på telefon 0660-87229 eller på e-mail: [email protected] Vill du söka tjänsten? Välkommen med din ansökan senast 2025-08-03. Urval och intervjuer sker löpande under ansökningsperioden så tillsättning kan komma att ske innan ansökningstiden gått ut. Ansök därmed gärna så snart som möjligt!

19 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Personlig Assistent
JS Assistanskonsult AB
Personliga assistenter

Vi söker timvikarier åt en glad och aktivt kille i 10 års ålder. Brukaren är i behov av tillsyn dygnet runt och behöver hjälp med sådant som personlig omvårdnad och mycket lek . Pojken är mycket intresserad av olika fritidsaktiviteter typ fotboll, basket ,spela data spel mm Du som söker ska vara en mogen KILLE mellan 23-40 år med barnasinnet kvar. Tycker om att vara ute och leka/spela olika bollsporter. Du bör inte vara allergiker då det finns hundar och katter i familjen Körkort är ett krav pga du kan behöva skjutsa han till olika aktiviteter men bil finns i familjen. Vi ser gärna att du har utbildning inom barn omsorg eller tidigare erfarenhet inom fritids. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och personkemi. Tjänsten är tim vik men kan bli fast till hösten . Arbetstider är förlagda på eftermiddagar,kväll,helger och vissa nätter i veckan då det är jour Låter detta som ett jobb för dig och har du ett intresse av att arbeta med barn så är du varmt välkommen att skicka in ditt personliga brev samt CV .

19 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Brinner du för försäljning?
More Than Love AB
Företagssäljare

Vår ambition är att ta More Than Love till nya höjder, och för att lyckas med det så söker vi nu drivna säljare som är redo att ta sig an nya utmaningar. Är du orädd, resultatorienterad och älskar att prata med människor? Vi arbetar i en miljö där kollegor och ledning stöttar varandra. Vill du utvecklas och få möjligheten att öka dina färdigheter? Vi rustar dig med trygghet och kunskap från första dagen. Tycker du om att arbeta kvällar och helger? Då kommer du att passa in som säljare hos oss på More Than Love. Din roll hos oss innebär att du kommer att hålla partyn hemma hos människor som tillsammans med sina vänner förväntar sig en lustfylld kväll där du som vårt ansikte utåt säljer våra vuxenleksaker och skapar en lång och personlig relation med kunden. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med stora möjligheter för personlig utveckling. Enda kravet vi har på dig som säljare är att du är över 18 år. Om oss More Than Love startade mer eller mindre i ett garage i Västerlanda i slutet av 2005. Grundaren Åsa jobbade då till största del som homepartysäljare men kände ett kall för att göra mer och kunna hjälpa fler. More Than Love har i snart 20 år byggt upp ett rykte som en pålitlig och tillförlitlig vuxen leksaksaffär, både i den fysiska butiken i Trollhättan, på webben samt via våra uppskattade homepartyn. Vi ser fram emot att höra ifrån just dig!

19 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Lastbilsstation Timrå söker terminalarbetare
Skellefteå Lastbilsstation AB
Lager- och terminalpersonal

Vi växer och söker dig som gillar ett högt tempo, är noggrann och trivs i team. Med din energi och ditt engagemang bidrar du till att allt flyter på. Låter det som du? Skicka din ansökan redan idag – tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag! Arbetsbeskrivning I rollen som terminalarbetare i Timrå blir du en del av ett team på ca 60 personer och där ingår terminalarbetare, chaufförer och tjänstemän. Arbetet består främst av sortering av paket samt scanning av gods så det gäller att du är snabb i steget och gillar att vara aktiv. Vi tillämpar alltid provanställning med förhoppning om att det ska övergå i en tillsvidareanställning. Kvalifikationer Vi söker dig som är snabb i steget, noggrann, gillar att arbeta i lag och är strukturerad i ditt arbetssätt. Truck-kort är ett krav. CE-kort samt hjullastare är meriterande. För att trivas i rollen krävs det att du är en aktiv person som gillar att arbeta fysiskt. Det är även en fördel om du tidigare arbetat i terminal och med styckegodshantering. Vid eventuell anställning kontrolleras belastningsregistret och ett utslag i belastningsregistret kan påverka din möjlighet till anställning. Om anställningen Vi månar om våra anställda och erbjuder exempelvis: Friskvårdsbidrag Förstärkt föräldrapenning Rekryteringsbonus Ersättning för landstingsfinansierad sjukvård upp till högkostnadsskydd Trivselpeng Rikskortets lunchförmån Dagligt fika Förmånscykel Vi är även kollektivavtalsansluta och tillämpar transportavtalet. Välkommen att söka tjänsten som terminalarbetare till vår terminal i Timrå redan idag. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ansök genom att mejla din ansökan till: [email protected] och ange referens "Terminalarbete Timrå".

19 juni 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Platschef Anläggning Västernorrland
NCC AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Vill du vara med och driva samhällsutveckling genom spännande och utmanande projekt? Nu söker vi en engagerad platschef till vår anläggningsverksamhet i Västernorrland.  Om oss  Civil North är en del av NCC:s anläggningsverksamhet och arbetar med mark-, anläggnings- och infrastrukturprojekt. Vi är cirka 500 medarbetare fördelade på nio produktionschefsgrupper inom Norrbotten, Västerbotten, Västernorrland, Jämtland och Värmland. Tillsammans skapar vi hållbara lösningar för framtidens samhälle.  Din roll som platschef  Som platschef hos oss har du det övergripande ansvaret för projektets genomförande – från kontraktsskrivning till överlämnande. Du leder planering, genomförande och uppföljning med fokus på kvalitet, tid, arbetsmiljö och ekonomi. I rollen ingår att:  Leda och samordna projektets resurser och aktiviteter  Säkerställa att projektet drivs enligt uppsatta mål och NCC:s riktlinjer  Bygga och vårda relationer med kunder, medarbetare, underentreprenörer och leverantörer  Arbeta nära projektchef, projektingenjör, arbetsmiljöingenjör, inköpare, anbudsingenjör och HR  Vi arbetar systematiskt med säkerhet och har en nollvision för arbetsplatsolyckor – en självklar del av vårt hållbarhetsarbete. Här kan du läsa mer om att jobba som Platschef | NCC  Din profil  Vi söker dig som har:  Byggteknisk utbildning eller motsvarande flerårig erfarenhet inom anläggning  Dokumenterad erfarenhet inom anläggningsprojekt, meriterande om du har betongkompetens  Goda kunskaper inom arbetsmiljö, säkerhet, produktionsteknik och entreprenadjuridik  Ekonomisk förståelse och god planeringsförmåga  Förmåga att leda, motivera och skapa goda relationer  Du är affärsmässig, lösningsorienterad och trivs med att driva effektiv och lönsam produktion. Du är van att arbeta digitalt och identifierar dig med våra värderingar: Ärlighet, Tillit och Respekt.  NCC erbjuder Vi på NCC vill vara en attraktiv arbetsgivare med medarbetare som trivs, utvecklas och mår bra. Därför erbjuder vi dig som arbetar hos oss ett stort utbud av personalförmåner. NCC har kollektivavtal för alla medarbetare. Det ger en bra grundtrygghet och ett tydligt regelverk så att du vet vad som gäller för din anställning. Vi erbjuder också försäkringar, arbetstidsförkortning, friskvårdsbidrag samt andra erbjudanden och rabatter via vår förmånsportal Benify. Läs mer om NCCs förmåner Länk till Karriär och utveckling  Övrig information  Anställningsform: Heltid, tillsvidare med sex månaders provanställning  Placeringsort: Du utgår från närmaste NCC-kontor i Västernorrland, med fördel Sundsvall eller Örnsköldsvik  Flexibilitet krävs då projekten varierar inom hela regionen  B-körkort är krav samt goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift  Bakgrundskontroll genomförs enligt vår säkerhetskultur  Ansökan och kontakt  Urval sker löpande – skicka därför in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2025-08-17. Vid frågor, kontakta gärna Jonas Hed, projektchef, på 070-425 37 46. Har du frågor om rekryteringsprocessen kontakta gärna Denise Jäger, HR Business Partner, 079-072 84 35. Varmt välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig!  Bygg med oss och få branschens bästa kollegor  På NCC drivs vi av att fortsätta utvecklas, oavsett om det handlar om våra byggprojekt eller vår personliga kompetens. Varje dag driver vi branschens mest spännande och komplexa byggprojekt framåt i ett nära samarbete mellan våra medarbetare, samarbetsparters och kunder. Hos oss är du en betydelsefull medarbetare som bidrar till de landmärken som definierar våra städer och samhällen. Här tar våra medarbetare en aktiv roll i en företagskultur grundad på stabila värderingar och beteenden för en trygg och säker arbetsplats. Vår samlade kompetens och varierande bakgrund gör skillnad. NCC - ett av de ledande företagen i Norden.

19 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Bedrägeriutredare till regionalt bedrägericenter i Sundsvall

Är du redo för en större uppgift? Polismyndigheten är Sveriges största myndighet med ca 40 000 medarbetare över hela landet. Hos oss får du möjlighet att bidra till Polisens uppdrag att öka tryggheten och minska brottsligheten i samhället. Hos oss kommer du tillsammans med engagerade och trevliga kollegor utvecklas och få möjlighet att känna stolthet över din yrkeskompetens, samtidigt som ditt arbete bidrar till att bekämpa den ekonomiska brottsligheten i Sverige. Nu söker vi dig som vill arbeta som bedrägeriutredare inom IT-brottscenter med placering i Sundsvall. Polisregion Nord omfattar Sveriges fyra nordligaste län, har drygt 2000 anställda och består av fyra polisområden: Västerbotten, Västernorrland, Jämtland och Norrbotten. Regionen har även fyra regionala enheter Operativa-, Utrednings-, Underrättelseenheten samt Regionkansliet som lyder direkt under regionpolischefen. Regionalt bedrägericenter är placerat i Sundsvall och ligger under Sektionen Regionalt IT- brottscentrum vid Polisens regionala utredningsenhet. Vi ansvarar för inflödet av Polisregion Nords samtliga anmälningar inom bedrägeri, bidragsbrott, brott mot penningtvättslagen, IT- brott och andra ekonomiska brott. Regionalt bedrägericenter samverkar med regionens fyra polisområden och dess bedrägerigrupper. ARBETSUPPGIFTER Som utredare för bedrägerigruppen arbetar du med utredning av ekonomisk brottslighet i såväl polisledda som åklagarledda brottsutredningar. Du har ett nära samarbete med utredningssektionens andra grupper, lokalpolisområden inom polisområdet, det regionala bedrägericentret samt Åklagarmyndigheten. Du planerar och genomför förhör samt andra förekommande utredningsåtgärder utifrån förundersökningsledarens direktiv och inriktning. Ärenden kan vara både omfattande och komplexa och du förväntas analysera och sammanställa olika typer av information tydligt och lättbegripligt. Bedrägeribrotten är under ständig utveckling och en del av arbetet innebär att ligga i framkant och att ta del av nya brottstyper och metoder. KVALIFIKATIONER • Polisexamen eller annan relevant akademisk utbildning, alternativt annan sammanhängande arbetslivserfarenhet under minst två år och i närtid, som arbetsgivaren bedömer relevant. • Svenskt B-körkort • God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska • Goda IT- kunskaper och god vana av MS Office, framförallt i Excel Meriterande • Arbetslivserfarenhet av utredningsarbete/analytiskt arbete från en brottsbekämpande verksamhet såsom Polismyndigheten, Tullverket, Kustbevakningen, Skatteverket, Ekobrottsmyndigheten, alternativt annan verksamhet som arbetsgivaren bedömer relevant. • Erfarenhet inom bokföring, redovisning, företagsekonomi • Arbetslivserfarenhet av att tolka och tillämpa lagar samt ekonomiska underlag som arbetsgivaren bedömer relevant. • Erfarenhet av att hålla förhör/intervjuer/enskilda samtal Personliga egenskaper Vi söker dig som är engagerad, ansvarstagande och flexibel i ditt arbetssätt. Arbetsuppgifterna ställer krav på att du som person är lyhörd och serviceinriktad med en god kommunikativ förmåga. Du som person är analytisk och noggrann och har förmåga att förklara det komplexa såväl visuellt som i ord och text. Du har förmågan att driva arbetsuppgifter effektivt både självständigt och i nära samarbete internt med kollegor samt externt med andra parter. Stor vikt kommer att läggas på dina personliga egenskaper. ÖVRIGT Arbetsort: Sundsvall Arbetstid: Dagtid Funktion: Utredare bedrägeri Anställningsbenämning: Handläggare Ansök genom att bifoga ditt CV (vi vill inte ha något personligt brev) och besvara urvalsfrågorna. Frågorna utgår från kravprofilen för den här rekryteringen och dina svar ligger till grund för det urval som sker i processen. Att besvara frågorna är en förutsättning för att din ansökan ska anses komplett. Vänligen notera att krav och eventuella meriter ska vara uppfyllda vid ansökningstillfället. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Polisens rekryteringsstöd Visma Recruit. Har du skyddade personuppgifter, referenser eller liknande information som du själv bedömer som skyddsvärd rekommenderar vi att du kontaktar ansvarig HR-konsult innan du går vidare med din ansökan. Om du vill komplettera din ansökan vänder du dig till ansvarig HR-konsult. En anställning hos Polismyndigheten kan komma att inledas med en provanställning om sex månader. Polismyndigheten är Sveriges största myndighet. Vi erbjuder dig en arbetsplats som stimulerar till mångfald, kreativitet och personlig utveckling. Läs gärna om våra förmåner som anställd hos polisen på: https://polisen.se/erbjudande Vi bedriver vår verksamhet enligt vår värdegrund: engagemang, effektivitet och tillgänglighet. Som medarbetare inom polisen agerar du för likabehandling. Det är en förutsättning för rättssäkerhet, rättstrygghet och för polisens legitimitet i samhället. Som företrädare för polisen respekterar du allas lika värde och skapar förtroende för polisen. Läs gärna mer om polisen och vår verksamhet på polisen.se Varmt välkommen med din ansökan! Vi undanber oss samtal och mail från dig som vill sälja annons- och rekryteringstjänster.

18 juni 2025
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Masterdata Admin
SCA Forest Products AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Kärnan i SCAs verksamhet är skogen, 2,7 miljoner hektar i norra Sverige, Estland, Lettland och Litauen. Kring denna unika resurs har vi byggt en välutvecklad värdekedja baserad på förnybar råvara från våra egna och andras skogar. SCA har en effektiv och integrerad värdekedja med ett miljöcertifierat skogsbruk och moderna produktionsanläggningar belägna i anslutning till skogsinnehavet. SCAs snabbt växande skog binder koldioxid, bolagets produkter bidrar till ett mer hållbart samhälle och den förnybara fibern kan ersätta produkter baserade på fossila råvaror. Inom Business Services Finans har vi ett masterdatateam som arbetar med design, administration, förvaltning och kvalitetssäkring av masterdata. Vårt mål är att leverera högklassig service till våra verksamheter och du blir i rollen som masterdataadministratör en viktig spelare i vårt masterdatateam. I arbetet ingår att administrera och underhålla masterdata inom områdena leverantör, kund och material. En viktig del är även att säkerställa hög datakvalitet i våra system. SCA arbetar just nu med ett förändringsprojekt, SHAPE, där vi byter affärssystem till SAP S/4Hana. Det innebär att du dels kommer hantera masterdata i den nya systemmiljön, där vi arbetar i ett verktyg som är speciellt framtaget för att underhålla masterdata, och dels i andra SAP-lösningar, IFS och Agresso. Detta ställer höga krav på god systemvana men också på en vilja att lära och utvecklas inom nya områden. Vårt masterdatateam arbetar mycket med den nya systemimplementationen och där förväntas du delta i valda aktiviteter som städning, mappning och validering av data för att säkerställa ett korrekt data med hög kvalitet i det nya systemet. Du kommer arbeta nära med kollegor internt inom Business Services, kunder inom våra affärsområden och kollegor i vårt projekt SHAPE. Vem är du? Vi söker dig som har utbildning på minst gymnasial nivå med några års arbetslivserfarenhet eller relevant eftergymnasial utbildning. Tidigare erfarenhet av arbete med masterdata, dataadministration, inköp eller försäljning är meriterande. Vi ser också att du har god systemvana och ett genuint tekniskt intresse. Goda kunskaper i SAP värdesätts men är inte ett krav. Vidare ser vi att du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift. Som person är du en strukturerad, lösningsorienterad och en analytisk. Du har en positiv inställning, tycker om att bidra till förändring och trivs med att arbeta i och med team. För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du nyfiken och har god problemlösningsförmåga, initiativtagande och kan självständigt prioritera och driva förbättringsarbete, positiv och har god samarbetsförmåga. Du förväntas bidra till ett gott samarbete och trivsel i gruppen och med kollegor i organisationen. Du är öppen för förändringar, flexibel och serviceinriktad, har god administrativ förmåga, kan skapa struktur samt arbeta med god ordning och reda. Du är mycket noggrann och med ett sinne för hantering av siffror Vill du veta mer? Har du frågor om rollen så är du välkommen att kontakta: Jenny Forsberg, gruppchef Masterdata and BankPayments, [email protected] Frågor kring rekryteringsprocessen besvaras av Maria Nyberg, Rekryteringschef, [email protected] fram till den 11 juli. Från den 14 juli är du välkommen att ta kontakt med Nina Sterning-Näslund, HR specialist rekrytering, [email protected].  Facklig företrädare: Maria Jonsson, Unionen, [email protected] Martin Holmvall, Akademikerföreningen, [email protected] Sista ansökan är 2025-07-30 I samband med intervju kontrollerar vi giltig identitetshandling.

18 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Delprojektledare inom Vetronik
Bae Systems Hägglunds AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

Är du en ledare som vill ta nästa steg i din utveckling och bredda dig? Eller har du en annan roll och är intresserad av att gå vidare till projektledning? Då kan det vara just dig vi söker som delprojektledare för vår avdelning Vetronics Subsystems Management. Här jobbar du nära verksamheten med stora kontaktytor både internt såväl som externt. Vi ser fram emot din ansökan! Din framtida utmaning I rollen som delprojektledare ingår att leda, utveckla och följa upp delprojekt. Genom tydliga mål och uppföljningar skapar du goda förutsättningar för projektets medlemmar att nå resultat och utveckling. Dina kontaktytor internt är främst mot tekniska projektledare, tekniska projektgruppen, produktutveckling samt produktion och externt mot våra kunder. Rollen är en viktig del av alla våra projekt och nu vill vi stärka upp vår förmåga inom Vetronik. Vetronik är Försvarets och Försvarsindustrin sambeteckning av mjukvara, el och elektronik och vi söker nu kompetens inom alla avsnitt. Du blir en del av avdelningen för Delprojektledning inom Vetronik bestående av 35 medarbetare i en mix av anställda och konsulter. I linjen rapporterar du till chef för Delprojektleding och i projekten till Teknisk projektledare. I denna tjänst kommer du vara delaktig i att driva utvecklingsarbetet runt våra produkters roller och förmågor i enlighet med våra kunders önskemål. Du ansvarar för att planera, driva och följa upp arbetet genom bland annat kontinuerlig tidsestimering, resursplanering samt uppföljning av projektbudget vs kostnader. Vi kommer att anpassa vilket projekt du ska in i beroende på vem du är och vilken bakgrund och erfarenhet som du har. Du kommer att få en mentor som stöttar dig i din nya roll. Den du är Vi ser gärna att du som söker har en teknisk högskole- eller universitetsutbildning, gärna med el- eller elektronikinriktning eller systemutveckling. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av projektledning eller annan ledarerfarenhet som till exempel teamleader. Du har ett starkt intresse av att motivera dina projektmedlemmar genom ett stödjande och coachande ledarskap. Som person har du ett starkt eget driv och tar stort ansvar. Du har god samarbets- och kommunikationsförmåga och en utpräglad känsla för leverans och måluppfyllelse. Att du har en positiv grundsyn inför problem är en självklarhet för dig. Givetvis har du även ett brinnande intresse för teknik. God svenska och engelska i tal/skrift är ett krav. Vad du blir en del av Hos oss kommer du att ha kul på jobbet och ingen dag kommer att vara den andra lik! Du kommer att få vara med när produkten blir till från idé till dess att den rullar ut till kund. Du kommer att få jobba med framtidens teknik i ett globalt företag där du har stora möjligheter till kompetens & karriärutveckling. BAE Systems levererar några av världens mest avancerade, teknikledande lösningar inom försvar, flyg och säkerhet. Vi har 82 500 kvalificerade medarbetare i mer än 40 länder. Genom att vi arbetar tillsammans med kunder och lokala partners, levererar vi produkter och tjänster med militär kapacitet, som skyddar människor och den nationella säkerheten samt säkrar viktig information och infrastruktur. BAE Systems Hägglunds fokuserar på utveckling, tillverkning, integration och support av ett brett spektrum av militära fordon till kunder över hela världen. Våra främsta produkter är medeltunga stridsfordon (CV90), bepansrade terrängfordon (BvS10), stöd och support samt elhybrida drivsystem för den civila marknaden. Pålitlig, Innovativ och Djärv är ledorden för vår verksamhet. Läs gärna mer om Örnsköldsvik och Höga Kusten på www.jobbaochlev.se/ - www.inspiration.ornskoldsvik.se -  www.hogakusten.com/sv Kontaktperson Har du frågor kring tjänsten, är du varmt välkommen att höra av dig till rekryterande chef Magnus Andersson 070-2616458 alternativt rekryteringschef Maria Håkansson 070-2871615. Skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. V 28-31 är vår semesterperiod och ansökningar som kommer in under dessa veckor kommer att behandlas i augusti. Har du frågor som inte kan vänta, sök oss via telefon så återkommer vi så snart vi har möjlighet.  Vi är ett företag som arbetar med försvarssekretess. Det finns legala krav och krav som våra kunder ställer på oss som företag. Alla som anställs ska genomföra säkerhetskontroll samt drogtest. Alla våra anställda genomgår dessa rutiner. Tjänsten är tillsvidareanställning och placeringsort är Örnsköldsvik. Välkommen med din ansökan!

18 juni 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Personliga assistenter till Bjästa
Helsa Omsorg Norden AB
Personliga assistenter

Vi söker nu engagerade och positiva personliga assistenter till vårt uppdrag i Bjästa. Tjänsterna gäller  dag/kväll och vi söker dig som är intresserad av att arbeta på schemarad.   För att trivas i rollen ser vi att du har sinne för humor, är påhittig och kan ta egna initiativ samtidigt som du är lyhörd inför kundens önskemål och behov. Som personlig assistent kommer du att vara ett viktigt stöd i hans vardag. Mannen du skall hjälpa har MS och kommunicerar via läppar och dator. Dina arbetsuppgifter omfattar allt från personlig hygien och omvårdnad till hushållssysslor. En central del av arbetet är också att skapa en trygg och positiv miljö, där du hjälper honom att delta i hans aktiviteter och sociala sammanhang. Det är en fördel om du har erfarenhet av att använda hjälpmedel som golvlift, PEG, kateter och näringsdropp, eller är villig att lära dig detta. Största vikt kommer att läggas på personkemin mellan dig och kunden. Körkort och tillgång till bil är ett krav, då det är begränsat med kollektivtrafik till arbetsplatsen.   Tjänsten Vi söker dig som är intresserad av en schemarad dag/kväll och varannan helg, men även du som är intresserad av att jobba som timvikarie är välkommen med din ansökan! Registerutdrag från polisen kommer att begäras.   Varmt välkommen med din ansökan! Företagsinformation På Helsa Omsorg arbetar vi med personlig assistans där vi tror på högt inflytande, hög tillgänglighet och god kvalitet för både våra kunder och vår personal.   Vi vet att de Personliga Assistenterna är helt avgörande för våra kunders livskvalitet. Hållbarhet, engagemang, lärande, samverkan och ansvar är vår värdegrund som genomsyrar hela vår verksamhet. Som Personlig Assistent hos oss får du en engagerad verksamhetschef som ansvarar för din arbetsmiljö och en platt organisation med korta beslutsvägar. Givetvis omfattas du också av kollektivavtal genom vår Branschorganisation Vårdföretagarna där vi är medlemmar.

18 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Tandhygienist till Folktandvården Sollefteå och Kramfors
REGION VÄSTERNORRLAND
Tandhygienister

Vi är en kraft som binder ihop, håller samman och utvecklar länet. Inom Region Västernorrland är vi alla en del av något större. Folktandvården Västernorrlands grundläggande uppdrag är att bidra till liv och hälsa i Västernorrland genom att verka för en god munhälsa på lika villkor. Vi erbjuder allmäntandvård och specialisttandvård inom samtliga specialiteter. Folktandvården Sollefteå bildar ett verksamhetsområde med klinikerna i Kramfors, Örnsköldsvik kommun och Härnösand. Vi bedriver modern och hälsoinriktad tandvård och bedriver teamtandvård. Vi söker nu tandhygienist för tillsvidareanställning, heltid eller deltid, till våra kliniker i Kramfors och Sollefteå. Tillsättning sker snarast eller enligt överenskommelse, då vi befinner oss i ett mycket akut läge med stor brist på vårdgivare. Nu söker vi dig som är tandhygienist och som vill bli en del av vårt team. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Tandhygienist till Folktandvården Sollefteå och Kramfors Arbetsuppgifter Undersökningar Förebyggande munhälsovård Behandling av vissa tandsjukdomar. Du arbetar självständigt med patienten och i team med tandläkare och tandsköterskor Som tandhygienist hos oss kommer du att få arbeta både med barn- och vuxentandvård, personer med olika funktionsnedsättningar och patienter med speciella behov av stöd. Vi har ett utvecklat introduktions- och handledningsprogram för att du redan från första dag ska känna dig omhändertagen och som en i laget. Övrig information Kvalifikationer Vi söker dig som Är legitimerad tandhygienist Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Har B-körkort Det är meriterande för tjänsten om du Har relevant arbetslivserfarenhet inom yrkesområdet För att lyckas i rollen tror vi att du har dessa personliga egenskaper Stabil Samarbetsförmåga Serviceinriktad Region Västernorrland Med cirka 7000 medarbetare och över 200 yrken ansvarar vi på Region Västernorrland för flera av de verksamheter som är allra viktigast för invånarnas möjlighet att delta i samhället. Här gör din kunskap och ditt engagemang skillnad inom allt från hälso- och sjukvård till kultur, miljö och hållbarhet. Bli en del av ett lag där alla behövs. Tillsammans för ett växande Västernorrland.  Regionen arbetar sedan många år med att skapa förutsättningar för att bidra till friska och hälsosamma medarbetare. Att du mår bra och trivs är viktigt för oss. En av våra många förmåner är att vi erbjuder 5000 kronor per år i friskvårdsbidrag. Läs mer om Region Västernorrland, våra förmåner och hur det är att jobba tillsammans med oss: Region Västernorrland - Att jobba i Region Västernorrland (rvn.se). Inom Region Västernorrland är ett antal tjänster placerade i säkerhetsklass och säkerhetsprövning kan därför komma att ske. Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster. Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

18 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025