Servicetekniker / maskin
Probona Sport AB
Fastighetsskötare

Strike Club söker engagerade servicetekniker till vår bowlinghall på Södra Berget i Sundsvall. I denna roll kommer du att arbeta med reparation och service av våra bowlingmaskiner, arkadspel och övriga aktiviteter. Du kommer att hantera uppgifter som felsökning, reparationer och elektronik vilket gör att ingen dag är den andra lik. Det kommer även ingå i tjänsten att arbeta till viss del med att stå i kassa och ta emot våra kunder som ska in på aktiviteter. Våra aktiviteter är Bowling, Prison Island, Lasermaxx, Shuffleboard och Arkadspel. Om dig: Vi söker dig som är en driven och teknikintresserad person med en bakgrund gärna som servicetekniker eller annat praktiskt arbete. Du har en stark vilja att lära dig nya saker och är öppen för att anta nya utmaningar. I ditt arbete är du van vid högt tempo och trivs med att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas i rollen krävs förmåga att ta eget ansvar och att kunna prioritera effektivt. Vi ser gärna att du har erfarenhet av praktiskt arbete med fokus på service, men det viktigaste är din inställning. Du tar ansvar, hanterar stressiga situationer med självtillit och strävar alltid efter att kunden ska bli nöjd. Kvalifikationer: Inga förkunskaper krävs B-körkort Flytande svenska och engelska i både tal och skrift Meriterande: Erfarenhet av arbete med maskin, elektronik, praktiskt arbete. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet. För mer info och ansökan skicka ditt CV och personliga brev till: [email protected]

19 mars 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Sommartekniker till våra kontor i Sundsvall och Östersund
Nomor AB
Saneringsarbetare m.fl.

Om Rentokil Vill du vara med och hjälpa våra kunder under sommaren med deras skadedjursproblem? Kan du skriva under på att du vill vara en del av ett bolag där vi alla arbetar för att upplevas som Sveriges bästa tjänsteföretag? Då är detta något för dig! Vi är ett av Sveriges största företag inom skadedjurskontroll och matsäkerhet. I Sverige finns vi representerade från Boden i norr till Malmö i söder. Rentokil är en del av Rentokil Initial koncernen – världens största bolag inom skadedjurskontroll med huvudkontor i England. Rentokils vision är att uppfattas som det mest omtyckta och respekterade serviceföretaget i världen. Till våra huvudkunder hör försäkringsbolag, livsmedelsföretag, butikskedjor, hotell, kommuner, industrier och lantbrukare. Vi jobbar efter våra fyra värdeord, service, relationer, teamwork och ansvar. Den viktigaste framgångsfaktorn för oss är våra medarbetare. Vi tror att det är den enskilda individens glädje och engagemang som gör skillnad. Du kommer bli en del av ett bra och dynamiskt team! Vad vi erbjuder dig ett ödmjukt arbetslag som hjälps åt och som tillsammans gläds åt framgång i grupp kollektivavtal friskvård möjligheter att växa i en internationell organisation Beskrivning av tjänsten Du kommer i huvudsak och efter en gedigen introduktion att på egen hand utföra saneringar mot getingar, myror, andra insekter och gnagare. Tillsammans med en senior kollega kan du också komma i kontakt med fågelsäkring. Arbetet sker till största del på egen hand och ställer stort krav på initiativförmåga, ansvarstagande samt god återkoppling. Vi utgår från våra kontor i Sundsvall /Östersund och genom främst dagsresor kommer du besöka våra kunder. Tillsammans med vårt team kommer du att få alla förutsättningar som du behöver. Huvuddelen av verksamheten sker normalt på dagtid under vardagar. Vårt behov av en engagerad kollega sträcker sig från vecka 17–35 i Sundsvall och mellan vecka 27-32 i Östersund. Se videon som beskriver tjänsten närmare här. Din profil Vi söker dig som behöver ett extra arbete vid sidan om exempelvis högskolestudier. Alternativt att du som arbetslös vill göra ett gott intryck hos oss som ny arbetsgivare för att se vart framtiden kan bära oss. Att du är nyfiken, serviceorienterad och lösningsfokuserad ser vi som grundläggande förutsättningar för att lyckas hos oss. Det är viktigt att du är bra både på att bygga och bibehålla goda kundrelationer. Vi har idag medarbetare från många yrkesgrupper, exempelvis bevakningsbranschen, hotell och restaurang, butik och handel samt bygg och anläggning. Vi efterfrågar även följande egenskaper och meriter: B-körkort för manuell växel är ett krav Du skall inte vara höjdrädd Du skall ej veta med dig att du är kraftigt allergisk mot getingar Du talar och skriver svenska obehindrat Kunskaper i engelska är meriterande Erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt är meriterande Ansökan Vi arbetar med löpande urval och därför vill vi gärna få in din ansökan så snart som möjligt. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Rentokil kontrollerar alltid belastningsregister före anställning. Välkommen med din ansökan!

18 mars 2025
Sista ansökan:
4 september 2025
Housekeeper Scandic Örnsköldsvik, deltid 60%

Nu söker vi sommarpersonal inom housekeeping till Scandic Örnsköldsvik. Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen. Du agerar värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass. Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic! Vad innebär rollen? Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för den viktiga uppgiften att hotellet håller en hög standard avseende helt och rent och ser till att våra gäster få en ”wow-känsla” när de kliver in på hotellet och i sitt hotellrum. I rollen ingår bland annat att städa hotellrum, korridorer, pentry samt allmänna utrymmen. Du och dina kollegor bidrar till den allmänna ordningen i hotellets lokaler, hanterar tvätt och fyller på våra förråd. Vem är du? För att trivas i rollen behöver du vara noggrann och ha ett öga för detaljer. Det är viktigt att du har en god fysik, är flexibel och har god samarbetsförmåga då alla medarbetare tillsammans ansvarar för gästens upplevelse. Du sprider god energi runt dig och är en omtänksam kollega. Tidigare vana från städyrket är meriterande samt gästbemötande och goda kunskaper i svenska. Då vi använder Ipads behöver du ha viss datorvana. Tidigare erfarenhet från hotell är meriterande. Information om tjänsten Tjänsten är en anställning med vikariat på deltid både på vardag och helg. Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet. Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic! Ps. på vår hemsida kan du läsa mer om vår kultur, vad tjänsten innebär och om våra förmåner! Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic. Delar du våra värderingar? BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD

18 mars 2025
Sista ansökan:
13 september 2025
Kantpressare - Karriärmöjlighet hos AQ Enclosure Sollefteå AB
AQ Group AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

AQ Enclosure i Sollefteå AB är ett ledande företag inom utveckling, tillverkning och försäljning av kapslingar och skåp samt en systemleverantör inom mekaniskt och elektroniskt montage. Kunderna finns främst inom branscherna energi och elkraft, säkerhet och automation. Många av kunderna finns i Sverige, men ca 15 % av omsättningen går till övriga Europa och ca 15 % levereras utanför Europa. AQ Enclosure Sollefteå AB har en organisation med korta beslutsvägar och stora möjligheter för den anställde att påverka verksamheten. För rätt person finns goda möjligheter till fortsatt utveckling inom företaget och även inom koncernen. AQ Enclosure Sollefteå AB ingår i AQ Group AB som är en av Sveriges ledande leverantörer av komponenter och system till krävande industrikunder. Koncernen har 9000 anställda i Sverige, Bulgarien, Estland, Litauen, Ungern, Polen, USA, Kanada, Brasilien, Finland, Tyskland, Serbien, Kina, Indien, Mexiko och Italien. AQ Group grundades 1994 och är noterat på Nasdaq-börsen. Årsomsättningen uppgår till 9 miljarder SEK. AQG har högsta kreditvärdighet AAA. Se även www.aqgroup.com för mer information. Vi söker nu en erfaren och noggrann kantpressare som vill bli en del av vårt team och bidra till vår produktion av högkvalitativa produkter. Om tjänsten Som kantpressare hos AQ Enclosure kommer du att arbeta med att bocka plåtdetaljer enligt ritningar och specifikationer. Du ansvarar för att ställa in, programmera, manövrera kantpressmaskiner samt övervaka resultatet för att säkerställa att detaljerna håller rätt mått och kvalitet. Arbetet innebär att hantera olika material och tjocklekar samt att samarbeta med kollegor för att optimera produktionsflödet. Arbetsuppgifter: Ställa in och programmera kantpressmaskiner. Bocka plåtdetaljer enligt ritningar och specifikationer. Kontrollmäta och säkerställa att detaljerna uppfyller kvalitetskraven. Utföra löpande underhåll av maskiner och verktyg. Samarbeta med produktionsteamet för att optimera arbetet och minimera spill. Vem är du? Vi söker dig som har erfarenhet av arbete med kantpressning och plåtbearbetning. Du är noggrann, kvalitetsmedveten och har en god förmåga att arbeta självständigt. Du trivs med att arbeta i en produktionsmiljö och har en god teknisk förståelse. Krav: Erfarenhet av kantpressning och plåtbearbetning. God förmåga att läsa och tolka ritningar. Teknisk förståelse och problemlösande förmåga. Noggrannhet och kvalitetsmedvetenhet. God samarbetsförmåga och förmåga att arbeta självständigt. Meriterande: Erfarenhet av CNC-programmering för kantpress. Tidigare arbete i affärssystemet Monitor. Truckkort. Erfarenhet av andra bearbetningsmaskiner inom plåtindustrin. Vi erbjuder: Ett stabilt och välrenommerat företag med goda utvecklingsmöjligheter. En arbetsplats med korta beslutsvägar och möjlighet att påverka. Ett team med engagerade kollegor och en trivsam arbetsmiljö. På AQ är vi stolta över vår arbetsmetodik och vårt varumärke. Vi uppfattas av våra kunder som kompetenta, nytänkande och med kundens affär i fokus. Våra medarbetare är vår största tillgång i vår relation med kunderna. Det är därför viktigt för oss att arbeta långsiktigt och med hela hjärtat med i varje situation. Vi har ofta sociala aktiviteter där vi stärker gemenskapen och bygger relationer både internt och med våra kunder. Det bidrar till en engagerad och positiv anda där våra medarbetare hjälps åt för att lösa kundens uppdrag på bästa sätt. Det ger dig och oss en stimulerande och trivsam företagskultur att utvecklas i. På AQ har vi kul på jobbet, hjälper varandra och har en härlig stämning, vi ser gärna att du blir en del av den. Placeringsort Sollefteå AQ:s värdegrund Kunden i Fokus, Enkelhet, Entreprenörsanda, Kostnadseffektivitet, Mod & Respekt. Din ansökan: Urval sker löpande därför uppskattar vi om du skickar in din ansökan så snart som möjligt. dock senast 30 juni. Frågor om tjänsten besvaras av produktionschef Hamoud Alderi via e-post: [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!

18 mars 2025
Sista ansökan:
4 september 2025
Legitimerad Dietist

Doktor.se strävar efter att bli det självklara valet vid första vårdkontakt och arbetar för att göra primärvården tillgänglig för alla. Vår ambition är att bli en av landets största digifysiska vårdgivare med målet att alltid ge rätt vård på rätt plats i rätt tid. Till Doktor.se Sundsvalls Vårdcentral söker vi nu en legitimerad dietist som är intresserad av att vara med och utveckla primärvården och uppskattar att arbeta i en föränderlig miljö där du får chans att påverka samt bidra med initiativ och nytänkande. Om rollen Som dietist på Doktor.seSundsvalls Vårdcentral arbetar du patientbaserat och evidensbaserat samt är professionell i ditt bemötande och värnar om att sätta patienten först. Om dig Vi söker dig som är nytänkande, serviceinriktad och kommunikativ. Du är van att arbeta i team såväl som självständigt. Vidare tror vi att du är trygg i din yrkesroll, är positiv till nya utmaningar och har ett stort engagemang. Vi söker dig med följande kvalifikationer: Legitimerad dietist Svenska och engelska i tal och skrift Det är starkt meriterande om du också har erfarenhet av primärvården Vi erbjuder dig Hos oss får du en arbetsplats att utvecklas på, fenomenala kollegor och att bli en del av en växande vårdkoncern med många kontaktytor. Tillsammans skapar vi härlig teamkänsla, fin gemenskap och stark kultur! Vi erbjuder dig också: Kollektivavtal Tjänstepension Friskvårdsbidrag Möjlighet att arbeta digitalt hemifrån Mer praktiska detaljer Önskad start är juni 2025 men självklart tar vi hänsyn till din uppsägningstid och önskemål Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid 15% med inledande provanställning Tjänsten delas mellan Alnö och Sundsvalls vårdcentraler Din placering kommer vara digitalt med valfri placeringsort Kan det vara dig vi söker? Kul, då ser vi fram emot din ansökan! Vi jobbar med löpande urval, så vänta inte med din ansökan utan skicka gärna in den redan idag – allt du behöver göra är att bifoga ditt CV och svara på några urvalsfrågor.

18 mars 2025
Sista ansökan:
4 september 2025
First line support till Telia
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Arbetsuppgifter Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem. Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling. • Svara på inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Mycket god känsla för service • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Övrig information Start: 5 maj Plats: Sundsvall Lön: Grundlön + möjlighet till bonus I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-30. #Nextgen

18 mars 2025
Sista ansökan:
4 september 2025
Butikssäljare/tekniker, Sollefteå
Hydroscand AB
Butikssäljare, fackhandel

Är du en teknisk problemlösare som vill utmanas i ditt arbete? Vill du varva försäljning med reparations- och underhållsuppgifter på ett växande familjeföretag, där du hjälper oss att ge våra kunder förstklassig service? Hydroscand i Sollefteå söker nu en butikssäljare/tekniker! Arbetsuppgifter Som butikssäljare/tekniker kommer du att arbeta med personlig försäljning över disk, varvat med enklare reparationer och underhåll av hydrauliska och pneumatiska applikationer. Ditt jobb blir i båda fall att på ett ödmjukt och professionellt sätt finna den bästa lösningen för varje enskild kund. Andra dagliga arbetsuppgifter är hantering av inkommande/avgående gods, materialanskaffning, orderhantering samt monterings- och produktionsarbete på plats i butiken. Vi erbjuder En rolig och varierande arbetsmiljö med en familjär känsla där vi hjälps åt. Vi på Hydroscand värnar om våra medarbetare och erbjuder både interna och externa utbildningar. Som ny medarbetare på Hydroscand får du alltid en tydlig introduktionsplan och blir tilldelad en mentor, allt för att säkerställa att du får en så bra upplärning som möjligt. Hos oss får du ett arbete med mycket kundkontakt och goda utvecklingsmöjligheter, på ett svenskt familjeföretag som är verksamt i 20 länder globalt. Din profil Du bör ha ett tekniskt intresse och gärna tidigare erfarenhet av försäljning. Vi ser gärna att du har erfarenhet från industri eller tekniska roller. Utbildning eller arbetslivserfarenhet inom fordons-, pneumatik- eller hydraulikteknik är ett plus, men inget krav. B-körkort är ett krav. Det är viktigt att du har ett stort engagemang och är lösningsfokuserad. Dessutom vill vi att du har en god social kompetens samt en förmåga att skapa och vårda goda relationer till både kunder och medarbetare. Hydroscand arbetar aktivt för att främja mångfald i alla led och strävar efter en jämnare könsfördelning inom företaget. Därför uppmuntrar vi en mångfald av sökande till alla våra tjänster. Är du intresserad? För mer information om tjänsten, vänligen kontakta Tobias Hallström (Regionchef) tel.nr 026-101601 Sista ansökningsdag är den 21 april 2025 men urval sker löpande, dröj därför inte med din ansökan. Ansökning sker via vår karriärsida (ansökning via e-post undanbedes). Vi avböjer, vänligt men bestämt, kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag. För mer företagsinformation, vänligen besök hydroscand.se

14 mars 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Nu är det ett bra läge , vi söker montörer !!
AQ Group AB
Montörer, metall-, gummi- och plastprodukter

AQ Enclosure i Sollefteå AB är ett ledande företag inom utveckling, tillverkning och försäljning av kapslingar och skåp samt en systemleverantör inom mekaniskt och elektroniskt montage. Kunderna finns främst inom branscherna kraft, säkerhet och miljö. Många av kunderna finns i Sverige, men ca 15 % av omsättningen går till övriga Europa och ca 15 % levereras utanför Europa. AQ Enclosure Sollefteå AB har en organisation med korta beslutsvägar och stora möjligheter för den anställde att påverka verksamheten. För rätt person finns goda möjligheter till fortsatt utveckling inom företaget och även inom koncernen. AQ Enclosure Sollefteå AB ingår i AQ Group AB som är en av Sveriges ledande leverantörer av komponenter och system till krävande industrikunder. Koncernen har 9000 anställda i Sverige, Bulgarien, Estland, Litauen, Ungern, Polen, USA, Kanada, Brasilien, Finland, Tyskland, Serbien, Kina, Indien, Mexiko och Italien. AQ Group grundades 1994 och är noterat på Nasdaq-börsen. Årsomsättningen uppgår till 9 miljarder SEK. AQG har högsta kreditvärdighet AAA. Se även www.aqgroup.com för mer information. Arbetsbeskrivning Sist i vår tillverkningsprocess hittar vi montageavdelningarna där vi slutmonterar produkterna innan vi levererar till vår kund. Arbetsmomenten består av att skruva ihop delar, sätta i fästelement, montera isolering och i vissa fall också göra ett slut-test. Några av produkterna är relativt enkla att montera men huvuddelen av våra produkter monteras i flera olika steg. Det förekommer även elmontage till några kunder. Till samtliga produkter finns det tillverkningsunderlag i form av instruktioner eller ritningar. Vem är du? Till rollen som Montör söker vi framför allt dig som är en driven och engagerad person som motiveras av att vara en viktig del av processen. Vi söker dig som har relevant erfarenhet inom tillverkningsindustrin. Du är kompetent i ditt hantverk och har god förmåga att läsa och följa ritningar. Vi arbetar med serieproduktion vilket betyder att man äger sin del i tillverkningsprocessen, där kvalitetsfokus med rätt från mig är en viktig princip. Montageavdelningarna är oftast det sista steget innan vi levererar till våra kunder. Därför är din roll extra viktigt för att säkerställa kvaliteten. För dig är kvalitet och finish mycket viktigt och du trivs i en roll där du får arbeta med många olika produkter och själv hittar lösningar på olika problem. I övrigt ser vi att du har en god samarbetsförmåga, är serviceinriktad och flexibel. Du tar stort eget ansvar och trivs att arbete i ett högt tempo. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du ett personligt engagemang och en god förmåga att effektivt driva ditt arbete och dina projekt framåt. Du har lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Du är angelägen om att nå resultat och att hålla deadlines. Du läser och talar flytande svenska då arbets- och säkerhetsinstruktioner är på svenska. Det innebär att: Du bör ha tidigare erfarenhet av montering eller liknande arbete inom industrin Vi ser gärna att du trivs med att arbeta praktiskt och har ett tekniskt intresse Du behöver klara av de fysiska kraven då arbetet innebär att du står upp ett helt arbetspass Du behöver vara disciplinerad och strukturerad för att klara av att arbeta i en miljö med höga kvalitetskrav där det även ställs krav på att hålla en viss tidsram Du behöver vara duktig på att samarbeta med andra, följa instruktioner och sprida positiv anda bland dina kollegor Och självklart ska du ha bra värderingar som stämmer överens med vårt företags värderingar. Meriterande är om du har: Erfarenhet av tillverkningsindustri Erfarenhet av affärssystemet Monitor Truckkort Andra kompetenser knuten till industriell tillverkning På AQ är vi stolta över vår arbetsmetodik och vårt varumärke. Vi uppfattas av våra kunder som kompetenta, nytänkande och med kundens affär i fokus. Våra medarbetare är vår största tillgång i vår relation med kunderna. Det är därför viktigt för oss att arbeta långsiktigt och med hela hjärtat med i varje situation. Vi har ofta sociala aktiviteter där vi stärker gemenskapen och bygger relationer både internt och med våra kunder. Det bidrar till en engagerad och positiv anda där våra medarbetare hjälps åt för att lösa kundens uppdrag på bästa sätt. Det ger dig och oss en stimulerande och trivsam företagskultur att utvecklas i. På AQ har vi kul på jobbet, hjälper varandra och har en härlig stämning, vi ser gärna att du blir en del av den. Placeringsort Sollefteå AQ:s värdegrund Kunden i Fokus, Enkelhet, Entreprenörsanda, Kostnadseffektivitet, Mod & Respekt. Din ansökan: Urval sker löpande därför uppskattar vi om du skickar in din ansökan så snart som möjligt. dock senast 30 maj . Frågor om tjänsten besvaras av produktionschef Hamoud Alderi via e-post: [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!

14 mars 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Farmaceut
Apoteket AB
Apotekare

Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på apoteket Birsta. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Birsta kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Apoteket Birsta ligger i ett av Norrlands största köpcentrum strax utanför vackra Sundsvall. Vi har fantastiska kunder och vi strävar efter att ge så bra service som möjligt i alla lägen. Vi är ett härligt gäng som ställer upp för varandra och som har kul på jobbet. I den här rollen kommer du utefter verksamhetens behov även ha möjlighet att arbeta omväxlande med orderberedning. Det innebär att du möter kunden via apoteket.se där du gör den farmakologiska kontrollen av inkommande order. Du sitter lokalt på vårt apotek och arbetar för e-apoteket i Eskilstuna. Detta ger dig möjlighet till kompetensutveckling, variation och flexibilitet i ditt arbete Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenser För den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: Vardagar 10.00-20.00, Helger 10.00-18.00 Välkommen till Apoteket!

13 mars 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Gaming Expert - Sundsvall
NRG Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Nordic Retail Group söker nu för kunds räkning flera passionerade och sociala gamingexperter som vill hjälpa andra gamers att hitta utrustningen som tar deras spelande till nästa nivå. Om Kunden En av Sveriges ledande försäljare av hemelektronik, vitvaror samt kök och är ett av de bolag som omsätter mest inom detaljhandeln. Tidigare utsedda till "Årets Arbetsgivare". Kunden sitter på över 30 års erfarenhet i branschen med omkring 3,600 anställda. Dina arbetsuppgifter Vi letar efter självgående, utåtriktade och sociala personer som vill guida kunder till rätt PC gaming-produkter. Vi söker dig som har stor passion, glädje och nyfikenhet för allt som rör PC-gaming och för kundmötet. Du kommer att hantera olika typer av kunder där intresset varierar, allt från hardcore gamers till mor- och farföräldrar på jakt efter en födelsedagspresent. Du ska alltså trivas lika bra med att snacka om skillnaderna mellan röda, bruna eller blåa switchar som att förklara vad fördelarna är mellan 60Hz och 160Hz på en skärm. I ditt ansvarsområde ingår uppgifter som att: sälja produkter, informera kunder om olika varumärken och dess produkter samt säkerställa att ytorna är i gott skick. Du kommer även hålla kortare utbildningar för säljare i butik. Vi erbjuder dig Produktutbildningar på några av de största varumärkena inom PC-Gaming Sälj- och serviceutbildningar En väg in till Nordens starkaste nätverk av säljare Ett sjukt roligt jobb där du kommer ingå i ett team av service-minded gamers Din bakgrund Erfarenhet: Vi söker dig som har sälj och butiksvana (meriterande) Du har tidigare arbetat inom service eller event Du gillar att jobba i ett högt tempo Du har ett gediget intresse av PC-gaming (Elite-ranking i CS är meriterande!) Du är den personen dina vänner vänder sig till när de ska köpa ny teknik Personliga egenskaper: Du är social och gillar att träffa nya människor Du brinner för gaming och allt runt det Du är teknikintresserad och strävar efter att lära dig mer Du älskar att hjälpa andra och är duktig på att interagera med olika typer av människor Du uttrycker dig väl både muntligt och i skrift i svenska och engelska Övrigt I detta uppdrag kommer du bli anställd i Field Flex AB men utför uppdraget hos vår kund. Passen kommer att vara schemalagda torsdag-söndag, antalet timmar kommer att variera per månad. Tjänsten erbjuds som en projektanställning under ett års tid och beräknas tillsättas i början på maj. Intervjuer löpande så ansök snarast. Frågor (ej ansökningar) om tjänsten kan ställas till Daniel Dixgård på: [email protected] OM NRG NRG är brand activation-byrån som tar ditt varumärke till nästa nivå. Vi är din självklara partner för effektiva försäljnings- och marknadsföringsstrategier. Med fokus på sömlösa omnichannel-kampanjer, särskilt inom retail, ser vi till att ert varumärke når era kunder vid varje avgörande kontaktpunkt i deras köpresa - oavsett om det är i butiken, på bussen eller i soffan. Med nästan 30 års erfarenhet vet vi vikten av att kombinera kreativitet, funktionalitet och effektivitet. Vår expertis inom både varumärkesbyggande och kommersiell strategi gör att vi kan skapa skräddarsydda lösningar som stärker ditt varumärkes synlighet och levererar verkliga affärsresultat. I en digital värld som ständigt förändras, där kvalitet och innovation är avgörande, hjälper vi dig att ligga steget före. Oavsett om du lanserar en ny kampanj, bygger långsiktig kundlojalitet eller förstärker ditt team med specialistkompetens, erbjuder vi verktygen och strategierna du behöver för att lyckas. Din framgång är vår drivkraft.

13 mars 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025