Vill du vara med och utveckla och stärka IT-säkerhetslösningar för totalförsvaret och bidra till att skapa en säkrare framtid? Combitech söker en informationssäkerhetsspecialist till vårt växande team i Arboga, Västerås eller Enköping. Har du erfarenhet av IT-säkerhetsarkitektur, regelverksuppfyllelse eller kravanalys av olika system, då kan detta vara den perfekta möjligheten för dig. Din roll som informationssäkerhetsspecialist Vi arbetar brett med att stötta våra kunder i livscykelns alla delar med allt från analys, kravställning och design till granskning och testning. Vi hjälper kunden att planera deras IT- och informationssäkerhetsarbete för att utveckla säkra system. Våra kunder finns främst inom totalförsvaret där arbetet innefattas av försvarssekretess. I din roll hos oss kommer du stödja kunden i deras arbete att granska IT-system ur ett säkerhetsperspektiv innan de tas i drift genom att säkerställa att de uppfyller gällande krav och regelverk. Du kommer att arbeta med IT-säkerhetsarkitektur, granskning och kravanalys av system och tekniska lösningar, men även framtagning av nödvändig dokumentation för att ett system ska kunna klara en granskning av dess informationssäkerhet och IT-säkerhet. Arbetsuppgifterna kan variera beroende på uppdrag och innehåller ofta en kombination av ovan nämnda områden. I rollen kommer du ha stora möjligheter att utvecklas inom ditt kompetensområde och du får möjlighet att ta egna initiativ och driva nya projekt inom området. Vem är du? Vi söker dig som har en högskole- eller universitetsexamen, alternativt likvärdig kompetens, inom informations- och IT-säkerhet och/eller datateknik. Du är en teknikintresserad person och van vid att arbeta med dokumentation. Det är meriterande med erfarenhet inom systemdesign och -integration, regelverksanalyser, granskning/kravhantering/kravanalys och säkerhetsarkitektur. Även kunskap inom design eller systemutveckling samt tidigare erfarenhet av arbeten som omfattar KSF 3.1 betraktas som meriterande för tjänsten. Vi söker dig som är strukturerad och noga med leveranser samt har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, både på svenska och engelska. Som person är du social och har lätt för att skapa goda relationer med personer i din omgivning och förstår vikten av en bra kundrelation. Vi ser även att du är självorganiserad och en sann lagspelare på samma gång. Då tjänsten innebär arbete som omfattas av försvarssekretess krävs det att du genomför och godkänns i en säkerhetsprövning med registerkontroll. Urval sker efter sista ansökningsdag på grund av sommarsemester. Vi ser fram emot din ansökan! Kom & gör skillnad Vi tror att man gör ett bättre jobb om man kan fokusera på rätt saker, därför gör vi det lätt att kombinera jobbet med vardagen. Vi satsar på våra medarbetare, de utgör kärnan, hjärnan och hjärtat i vår verksamhet. Dessutom står vi på en stadig grund av högteknologi, forskning och anställningstrygghet med försvars- och säkerhetskoncernen Saab som ägare. För oss handlar det om hållbarhet - vi vill bli branschens mest hållbara företag; och för att vara ett hållbart företag i en hållbar framtid behöver vi investera i våra medarbetare. För oss är din återhämtning, dina utvecklingsmöjligheter och din trygghet lika viktigt som företagets framgång - utan våra medarbetare står vi stilla. Vill du veta mer om hur det är att arbeta hos oss? Kolla in våra karriärsidor! Kontaktperson: Linus Holtsby, +46 73 4375180. Vi undanber oss rekryteringssamarbeten.
Är du utbildad distriktssköterska, driven och intresserad av primärvård? Då kanske Kungsörs vårdcentral är din nästa arbetsplats! Om tjänsten Dina arbetsuppgifter på vårdcentralen spänner sig över ett brett arbetsfält och omfattar det allmänmedicinska området där du möter patienter i alla åldrar och situationer. Du arbetar hälsofrämjande, rådgivande och behandlande i första linjens vård - både via telefon, på mottagningen samt via digitala vårdmöten. Arbetet som distriktsköterska på Kungsörs vårdcentral är varierande. Vi kan erbjuda ett omväxlande mottagningsarbete med eget ansvar samt gott och nära samarbete med olika yrkeskategorier. Du kommer att ha möjlighet att både utveckla vår verksamhet och utvecklas i din yrkesroll. Vi har en positiv inställning till nya idéer och arbetssätt. Vi arbetar med specialmottagningar inom bland annat diabetes, demens, astma/KOL, inkontinens samt hälsosamtal. Har du kompetens inom något av dessa områden ser vi gärna att du blir en del av mottagningen och bidrar till dess utveckling Om oss Vårdcentralen i Kungsör är en privat och väletablerad vårdcentral med ungefär 7300 listade. Vi är en komplett vårdcentral med fasta läkare och personal i flera olika professioner. Vi värdesätter allas yrkeskunnighet och samarbete mellan de olika professionerna är kärnan i vårt arbete. Medarbetarens engagemang samt delaktighet är viktigt för verksamheten och vi prioriterar möjlighet till utveckling/utbildning av såväl verksamheten som medarbetarna. Om dig Du är legitimerad sjuksköterska med specialistutbildning till distriktssköterska. Erfarenhet från arbete på vårdcentral eller annat mottagningsarbete är meriterande. Har du arbetat med journalsystemet Cosmic är det en fördel. För att trivas i rollen som distriktssköterska hos oss behöver du kunna arbeta självständigt, vara initiativrik och flexibel samt ha en utpräglad servicekänsla med ett stort engagemang. Arbetet ställer krav på mycket god samarbetsförmåga. Du kan formulera dig väl i både tal och skrift, samt är en engagerad och god lyssnare vid så väl digitala möten som vid besök på mottagningen. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval så därför välkomnar vi din ansökan snarast möjligt. Vi undanber oss vänligen men bestämt kontakt med bemanning- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Har du erfarenhet av att arbeta med människor i utsatta situationer? Har du en stark tilltro till människans utvecklingspotential? Är du prestigelös, utåtriktad och duktig på att skapa och underhålla nätverk? Då ska du söka tjänsten som arbetsmarknadskonsulent hos oss! Om arbetsplatsen Arbetsmarknadsenhetens (AME) verksamhet omfattar arbetsmarknad och integration. Målet med verksamheten är att bidra till att få fler personer till egen långsiktig försörjning genom olika arbetsmarknadsinsatser samt integrationsarbete. På Jobbcenter har vi en mängd aktiviteter för våra anvisade deltagare och vi samverkar med myndigheter, Regionen, kommunala verksamheter, civilsamhället och näringslivet. Vi har en mängd egna praktiska verksamheter, driver ESF-projektet "Vägen till arbete" och samverkar med Samordningsförbundet via vårt samordningsteam. Vi har också hand om det kommunala aktivitetsansvaret (KAA) samt hanterar feriearbete på alla lov. På enheten arbetar 21 medarbetare. Arbetsuppgifter Som arbetsmarknadskonsulent på Jobbcenter arbetar du med personer som varit från arbetsmarknaden under längre tid. Du genomför coachande insatser både på individ och gruppnivå. I dina arbetsuppgifter ingår att planera, genomföra, dokumentera och följa upp insatser som ska stärka individens möjligheter till praktik, arbete eller studier. Du arbetar också med att motivera och vägleda deltagarna i deras utveckling. Samverkan med andra myndigheter och aktörer utifrån individens behov är en viktig del av uppdraget, liksom samarbete med övriga kollegor inom Arbetsmarknadsenheten. Kvalifikationer Vi söker dig som har högskoleutbildning inom ett relevant område för tjänsten alternativt annan utbildning/erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Arbetet kräver initiativförmåga och självständighet i planering, genomförande och uppföljning. Som person är du trygg, stabil och har självinsikt. Du har förståelse för hur bakgrund, kultur och grupptillhörighet påverkar dig själv och andra. Rollen ställer höga krav på samarbetsförmåga och kommunikativa färdigheter. Du är engagerad och mån om att stötta deltagarna i deras utveckling. Krav • B-körkort för manuell växellåda. • Minst 2 års erfarenhet av att arbeta stödjande och motiverande med coaching, vägledning eller handledning av målgruppen. • God kunskap om den svenska arbetsmarknaden. • Erfarenhet av samarbete med myndigheter och andra aktörer. • Mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift. • God vana att arbeta i Officepaketet. Meriterande • Kunskaper i samtalsmetodik, exempelvis metoden 7-tjugo, MI, Lösningsfokus. • Språkkunskaper utöver engelska och svenska. • Erfarenhet av arbete i ESF-projekt. • Utbildning i kost och hälsa. • Kunskaper inom BIP. • Erfarenhet av dokumentation i verksamhetssystem. • Vana att arbeta med tolk Anställningsvillkor Tillsvidare, heltid Tillträde 25:e augusti 2025, eller enligt överenskommelse. Individuell lönesättning Provanställning kan komma att tillämpas. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan snarast, dock senast 31:a juli 2025. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Ansökan sker från www.sala.se/ledigajobb. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Upplysningar Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta: Marlene Jansson, Teamledare och facklig representant för Vision, 0224-74 98 24 Om Sala kommun Sala är en trivsam småstad med levande landsbygd och närhet till flera storstäder. I kommunen bor nästan 23 000 invånare varav ca 13 000 i Sala stad. Tack vare korta avstånd, avgiftsfri kollektivtrafik och bra service runtom i hela kommunen finns möjlighet till livskvalitet och en enklare vardag. I kommunen finns ett starkt näringsliv, ett rikt föreningsliv och natursköna områden som inbjuder till aktivitet och rekreation. När längtan till storstan tar över kan du med enkelhet ta tåget. Du når Västerås och Uppsala på ca 30 min och Stockholm på ca 75 min. Är du inte redo att lämna storstan för Sala än så går det naturligtvis bra att pendla, vilket flera av våra 2000 medarbetare gör. Läs mer om Sala på www.sala.se. Välkommen med din ansökan! Sala kommun söker dig som har kompetens att bidra till våra verksamheter oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, sexuell läggning, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, funktionsnedsättning och ålder. Vi undanber oss vänligen men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Är du en kreativ och utåtriktad person med stor passion för mode? Drivs du av att dela den passionen med andra och guida dem för att känna sig som bäst? Kanske är du personen vi söker till tjänsten som Visual Merchandiser i Kappahl Sala! På Kappahl jobbar vi utifrån vårt kundlöfte “Fashion fit for life”. Vi tycker att mode ska passa in på livet och för alla människors olika sätt att ta sig an vardagen. Ett mode gjort för att leva i, helt enkelt! Som Visual Merchandiser ansvarar du för att förverkliga Kappahls koncept och för att skapa köplust genom en inspirerande, föränderlig varuvisning. Du planerar och följer upp kampanj- och aktivitetsexponeringar samt utbildar och delegerar uppgifter till dina kollegor. Du medverkar även aktivt i den dagligen försäljningen ser du till att ett besök hos oss känns välkomnande, tryggt och inspirerande. En plats dit man gärna kommer tillbaka igen. Genom din kunskap om produkter, material, mode och trender påverka försäljningsarbetet i mötet med kunden. Tillsammans med ditt team arbetar du proaktivt för att nå uppsatta försäljningsmål. Att stötta dina kollegor i det dagliga arbetet är en viktig del av rollen. Tjänsten är tillsvidare på 30 h/veckan med start enligt överenskommelse. Mycket har hänt sedan vi började sälja kappor i en källare för snart 70 år sedan. I dag har vi närmare 360 butiker och är en av Nordens ledande modekedjor. Men en sak är sig lik - vårt brinnande intresse för våra kunder. För att kunna följa med på vår utvecklingsresa söker vi dig som är flexibel, lätt kan ändra fokus och prioritera om. Du har lätt för att känna igen dig i Kappahls värdeord – Inclusive, Courageous och Joyful. Ingen dag är den andra lik, och älskar du liksom vi utmaningar och att arbeta i ett högt tempo är det dig vi söker! Vem är du? - Utbildning och erfarenhet inom butikskommunikation eller visual merchandising - Social, utåtriktad och älskar mötet med människor. - Brinner för sälj och service och vill ge kunden den bästa shoppingupplevelsen.Älskar att jobba i team och samarbeta med andra för att nå mål. - Har stor initiativförmåga och tar ansvar i ditt arbete. - Behärskar svenska och engelska i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet inom detaljhandeln eller service. - Du är 18 år eller äldre. Kappahl Group grundades 1953 i Göteborg och är en av Nordens ledande modekedjor med runt 360 Kappahl- och Newbie-butiker i Sverige, Norge, Finland, Polen och Storbritannien samt online på över 20 marknader i Europa och Asien. Vi vill göra skillnad i modevärlden och vara en föregångare i branschen genom att alltid hålla våra löften: att ta hand om världen omkring oss, minimera miljöpåverkan för varje plagg och samtidigt uppfylla vårt medarbetarlöfte: " We promise you the right to always be yourself - a place to belong".Idag består Kappahl-teamet av cirka 4 000 kollegor i åtta länder, alla med olika bakgrund, ålder, kunskaper och stil. Vår gemensamma motivation är att skapa en ansvarsfull modevärld och erbjuda mode till en mängd olika människor och livsstilar. Ett ansvarsfullt mode som känns rätt, för bäraren och för den värld vi lever i. Idag är mer än 85 % av produkterna tillverkade av certifierade och/eller spårbara material. Vårt mål är att nå 100 procent år 2025 tillsammans med Kappahl-gruppens övergripande klimatmål om att halvera värdekedjans klimatutsläpp till år 2030. Läs mer på kappahl.se.
Du specialpedagog som brinner för elevens personliga utveckling… Vår arbetsplats På Äventyret utvecklar vi verksamheten tillsammans. Som anställd i företaget har du stora möjligheter att vara med och påverka utformningen av undervisning och skapa lösningar för elevernas lärande i grundskolan. Med lyssnandet i fokus öppnar vi för det ovärderade förhållningssättet i varje möte. På skolan har vi två profiler, friluftsliv och performance som metoder för elevens utveckling och nästa utmaning. Vi söker dig som… …är en trygg person som har lätt för att samarbeta med andra och som kan vara självständig i yrkesrollen. Du vill uppnå goda resultat med ditt arbete. Du är öppen för reflektion tillsammans med andra. Du är en prestigelös, nyfiken och intresserad person som har lätt till skratt och bidrar till ett positivt arbetsklimat. Du vill ha roligt på jobbet tillsammans med elever och kollegor. Du planerar ditt arbete tillsammans med arbetslagen och enskilt. Du tillhör ett arbetslag där klimatet är positivt och alla hjälper varandra. Reflektion tillsammans med kollegor, ledning, elever och föräldrar är en viktigt grund för att se möjligheter tillsammans och lösa svårigheter. Att ha erfarenhet av att vara ute i skog och mark är meriterande. Om tjänsten Du ansvarar för pedagogiska utredningar och i samarbete med undervisande lärare utforma stöd för olika elevers behov. Du är själv en del av att genomföra det stöd som behövs och har tillgång till vår studio med mindre rum för enskilda insatser eller elevgrupper. Du ansvarar också för uppföljning av stödinsatser, åtgärdsprogram mm i de processer som pågår. Du är en del i vårt elevhälsoteam med sikte på hälsofrämjande och förebyggande arbete. Du kan även som specialpedagog ha en roll i olika uteaktiviteter. Anställningen är en tillsvidaretjänst med 6 månaders provanställning och tillträde snarast.
Nu vill vi ytterligare höja nivån på våra skolluncher. Därför söker vi dig som är drivande, inte är rädd för att prova nya vägar och du har även förmågan att engagera och få med dig kollegorna i vårt ständiga förbättringsarbete. Måltider som serveras i kommunens kök och serveringar ska vara en stund att se fram emot i en lugn och trevlig miljö. Vi lagar mat som främjar hälsan och uppmuntrar till goda matvanor och arbetar för att minska matens klimat- och miljöpåverkan! Alla arbetar för att barn, ungdomar och äldre ska få en positiv inställning till måltiders betydelse för miljö och hälsa. Vi skapar måltider som gör skillnad, vill du vara med oss på denna spännande resa? Måltidsenheten ansvarar för måltider till kommunens förskolor, skolor och seniorrestauranger samt tillagar mat till kommunens Vård- & Omsorgsförvaltning. Enheten har ca 110 medarbetare och 29 kök. Karlbergsskolan är en högstadieskola, köket består av 1 köksansvarig 1 kock och ett köksbiträde. Dom serverar även frukost och mellanmål till fritisbarn samt pedagoger från St Olovsskolan. Vi söker nu en engagerad och serviceinriktad kock som brinner för att skapa en trivsam och inspirerande matupplevelse för våra elever. Som kock hos oss kommer du inte bara att tillaga näringsrika och välsmakande måltider, utan också att vara närvarande i matsalen och interagera med eleverna. Din närvaro och ditt engagemang bidrar till en positiv och välkomnande atmosfär, där eleverna känner sig sedda och uppskattade. ARBETSUPPGIFTER Som kock ansvarar du tillsammans med dina kollegor för att leda verksamheten på ett kostnadseffektivt sätt. Du har ansvaret för att maten som serveras är säker, håller en hög kvalitet samt följer de näringsrekommendationer som gäller. Alla vanligt förekommande arbetsuppgifter som matlagning, leveranskontroller, redovisningar, egentillsyn/HACCP, beställningar, matsedelsplanering, disk/städ och datoranvändning ingår i din roll som kock. Du kommer att ha daglig kontakt med våra gäster, pedagoger, föräldrar och kollegor. Du förväntas vara en god ambassadör för skolans måltidsverksamhet och du arbetar aktivt med måltidspedagogiken för att göra barnen delaktiga i måltiden. I det dagliga mötet med elever, övriga gäster, pedagoger och föräldrar ska du höja förståelsen för våra val av livsmedel och maträtter som är en del i våra hållbarhetsmål. KVALIFIKATIONER Du har en 3-årig gymnasieutbildning inom restaurang- och livsmedelsprogrammet eller annan utbildning/dokumenterad erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Att du har goda kunskaper i svenska språket gällande skrift, tal och läsförståelse är ett krav då vi arbetar mycket med kommunikation, information och specialkost. Du ska ha erfarenhet av att jobba i Officepaketet samt ha god datorvana i övrigt. Här ser vi möjligheter före hinder, du ser lösningar i stället för problem. Du deltar med engagemang i vårt ständiga utvecklingsarbete och du kan utföra arbetsuppgifter självständigt och flexibelt. Att vara serviceinriktad och ha en god samarbetsförmåga är en självklarhet för dig. Meriterande om du har erfarenhet av offentliga måltider. Stor vikt kommer läggas vid den personliga lämpligheten i denna rekrytering. Stämmer detta in på dig? I så fall ser vi fram emot din ansökan. Tillsammans med oss kommer du att skapa något fantastiskt! Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Vår kommun Köping ligger i Västra Mälardalen mellan Örebro, Västerås och Eskilstuna. Med våra 26 000 invånare är vi en lagom stor kommun där nära samarbeten blir möjliga. Att arbeta i kommunen är betydelsefullt och gör direkt skillnad i köpingsbornas vardag. Köpings kommun har gjort sitt medieval för rekrytering och undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Vill du ha en förändring i ditt liv? Mer frihet? Mer pengar? Bestämma dina arbetstider själv? Hyr ut PENSIONÄRER! Om du funderar på att bli entreprenör, men kanske är lite tveksam eftersom du vet att det krävs hårt arbete för att lyckas. Då har jag goda nyheter till dig! Bli säljare första tiden hos oss. Om du är framgångsrik kan du sedan få erbjudande om att ta över den lokala verksamheten. Du behöver inte kämpa ensam som säljare när du ansluter dig till oss. Vi hjälper dig på vägen så att du snabbare och enklare kan njuta av friheten av att vara entreprenör, hjälpa kunder och få möjligheten att tjäna pengar. TEST Ta det här testet för att se om du passar som säljare hos oss: Vill du ha både privatpersoner och företag som kunder i branschen som omsatta över 50 miljarder 2024? Ser du fördelarna med personal som är 55+? Vet du att få kan leva på sin pension? Tror du kunder uppskattar kompetens, erfarenhet och rutin? Vill du få möjligheten att tjäna bra med pengar? Gillar du att göra andra människor nöjda och glada? Svarade du JA på frågorna? GRATTIS! Det är dig vi vill ha som säljare! Hej förresten, jag heter Michael Strauss och det är jag som startade GOveteran för över 20 år sedan. Jag letar nu efter dig som vill ta ett nytt steg i livet och prova något nytt. Så här kommer dina dagar att se ut Som säljare hos oss får du hjälp att starta upp och bygga din verksamhet. Du bör vara inriktad på att arbeta med försäljning, rekrytering och ledarskap. Du kommer att bygga upp ett team av pensionerade medarbetare som med hjälp från huvudkontoret ska ge våra kunder riktigt bra tjänster och kundupplevelser. Men du kommer framför allt arbeta med att skapa och bevara goda kundrelationer. Du ska ha jobbat framgångrikt som utesäljare ett antal år. Du är skicklig på att prospektera, kontakta kunder, gå på fysiska möten och göra avslut. Är du rätt person så kommer det här att vara roligt och lönsamt. Den här möjligheten passar lika bra för kvinnor som män i alla åldrar. Du är aldrig ensam Hos oss får du alltid hjälp med att bli så framgångsrik som möjligt. Intresserad? I så fall vill jag att du kontaktar mig så fort du kan. Varför inte göra det nu, när du har det i tankarna? Vi intervjuar löpande så ring eller maila mig redan idag så att inte den här möjligheten glider dig ur händerna. Du når mig på telefon 070- 6625464 eller så mailar du mig på [email protected]. Din ansökan ska bestå av ett personligt brev och CV. I ansökningshandlingarna ska det framgå att du vill jobba med försäljning för att bygga upp verksamheten och senare få möjlighet att äga den lokala verksamheten. Bästa hälsningar Michael Strauss
Taxiförarlegitimation, B-körkort. Vi söker en bra förare som kör säkert och är trevliga. Har du nystartsjobb – fast jobb\tillsvidare Viktigt med säkerhet och förebyggande tänk. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Beskrivning av tjänsten Som receptionist är du ansiktet utåt för hela verksamheten. Du är det första och det sista intrycket under gästernas vistelse. Du kommer arbeta i den dagliga driften i hotellets reception. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå av: In och utcheckning av gäster Göra bokningar Besvara förfrågningar på mail och telefon Kassahantering Arbete i hotellets bar och restaurang Övriga arbetsuppgifter kan förekomma vid behov. Tjänsten är schemalagd i skift under dygnets alla timmar. Rullande schema tillämpas vilket innebär att du kommer arbeta dag, kväll, natt samt helg. Din profil Du är en trygg person med bägge fötterna på jorden. Du är självgående och arbetar väl i både grupp samt individuellt. Du är naturligt serviceminded och tvekar inte att göra det lilla extra för gästen. Du har ett gott öga för detaljer och tycker om att pyssla så omgivningen känns ombonad. Du är proffesionell i din roll samtidigt som du kan ha glimten i ögat. God datorvana är ett krav. Kunskap i Hotsoft är meriterande. Du har inga problem med att jobba i skift om dag, kväll, natt och helger. Då vi arbetar i en internationell miljö är det krav att du kan kommunicera felfritt i Svenska och Engelska, både i tal och skrift. Övriga språk är meriterande. Lön Lön enligt kollektivavtal. OB och semesterersättning tillkommer. Urval och intervjuer sker löpande. Om hotellet Best Western Ta Inn Hotel är ett internationellt hotell som är beläget med närhet till det mesta i Västerås. Med 800m till Västerås City och centralstationen, samt ett par hundra meter till E18 tar du dig snabbt och enkelt dit du vill. Behöver du åka buss finns närmaste busshållplats endast ett stenkast från hotellets entré. Vi på Ta Inn har som policy att våra gäster ska känna sig som hemma. Förstaklassig service är en faktor vi värdesätter och du som gäst blir alltid bemött med ett varmt leende.
Om tjänsten Vi söker nu en tekniskt kunnig Innesäljare till vår kunds team i Västerås. I rollen kommer du att vara navet mellan kunder, fabriker och utesäljare – där du kombinerar teknisk förståelse med god serviceförmåga. Det här är en långsiktig roll där du får möjlighet att växa in i en viktig funktion och arbeta med produkter som spelar en central roll i framtidens energilösningar. Dina framtida arbetsuppgifter Som teknisk innesäljare hanterar du allt från offertförfrågningar och orderläggning till produktanpassningar och teknisk rådgivning. Du kommer att ha tät kontakt med både interna säljkollegor och externa kunder, samt fabriker för att säkerställa rätt lösning och leverans. Exempel på arbetsuppgifter: Offerthantering med krav på snabb återkoppling (inom 48 timmar) Orderbokning och uppföljning mot leverans Teknisk support till kunder och utesäljare Matcha rätt produkter och komponenter utifrån tekniska specifikationer Kontakter med fabriker för teknisk rådgivning Uppföljning av prisfrågor och tekniska frågeställningar Enklare kundbesök (upp till 10 per år) Vi söker dig som Har du ett genuint intresse för teknik och elkraft, och trivs i en roll där struktur, kommunikation och kundfokus står i centrum? Då kan detta vara rätt roll för dig. Du behöver inte vara expert från dag ett – viktigast är att du har viljan att förstå produkterna på djupet och förmågan att kommunicera det vidare till kunder. Krav: Eftergymnasial utbildning inom teknik eller elkraft, alternativt motsvarande erfarenhet God teknisk förståelse – gärna från industri, automation eller liknande Flytande svenska och god engelska i tal och skrift B-körkort God systemvana – gärna Salesforce Meriterande: Erfarenhet från el, automation, försäljning, teknisk support eller orderhantering Kunskap om motorer, omriktare, PLC eller andra industriella produkter Tidigare arbete inom ABB eller liknande miljö Personliga egenskaper som uppskattas är struktur och förmåga att ta eget ansvar. Du behöver vara serviceinriktad, proffsig i din kommunikation och kunna hantera flera uppgifter parallellt. Det är också viktigt att du vill bidra till en öppen och hjälpsam teamkultur – här får man fråga om allt, och det förväntas att man hjälper varandra. Övrig information Start: Enligt överenskommelse. Plats: Västerås. Omfattning: Heltid, med kärntid 9–15 och flexibla arbetstider. Anställningsform: Tillsvidare. Om företaget Kunden är ett globalt industriföretag med en stark lokal förankring i Västerås. De är specialiserade inom elektrifiering och automation, med produkter som motorer, generatorer, omriktare och PLC-system. Deras lösningar driver utvecklingen mot ett mer hållbart och energieffektivt samhälle. På kontoret i Västerås arbetar ett sammansvetsat team av tekniska innesäljare som tillsammans hanterar tusentals kundärenden varje månad. Om Wrknest Engineering Wrknest Engineering är specialiserade på att hjälpa dig som ingenjör eller tekniker att hitta nästa steg i karriären. Vi samarbetar med framtidens företag och erbjuder både rekryterings- och konsultuppdrag inom teknik och industri – alltid med människan i centrum. Vi tror på att bygga långsiktiga relationer och strävar efter att vara en engagerad och lyhörd partner. Via oss får du möjlighet att vara en del av tekniska framsteg som formar morgondagens samhälle – i roller där din kunskap gör verklig skillnad. Vår ambition är att du ska trivas, utvecklas och känna dig stolt över ditt arbete. Läs mer på www.wrknestengineering.se.
Välj ett jobb för att visa detaljer