Har du en bakgrund inom trädgårdsarbete eller fastighetsskötsel och söker sommarjobb? Ta chansen och kliva på detta meriterande uppdrag hos vår kund idag! Om uppdraget Vi söker nu till vår kund belägen i Göteborg, en miljövärd/fastighetsskötare som under sommaren ska arbeta med utemiljöer bland bostäder. Uppdraget påbörjas omgående och pågår till och med september 2025. Arbetet innefattar utomhusarbete bland kundens bostadsområden och kräver att du har ett B-körkort för att ta dig runt med kundens bilar. Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia. Plats: Göteborg Period: Sommaren 2025 Dina arbetsuppgifter Vill du vara med och skapa några av Sveriges finaste utemiljöer? Vi söker nu säsongsanställda miljövärdar som vill bidra till att våra hyresgäster får trivsamma och välskötta utomhusmiljöer under sommaren 2025. Som miljövärd hos oss har du en betydelsefull roll där du hjälper till att hålla våra bostadsområden rena, gröna och inbjudande. Samtidigt får du värdefull arbetslivserfarenhet och ny kunskap. Utemiljön är en central del av våra hyresgästers boende, och något vi på Bostadsbolaget är stolta över att sköta väl. Enligt vår årliga hyresgästundersökning får vi också högsta betyg för utemiljön bland de större bostadsbolagen i Sverige – tack vare våra kompetenta och engagerade miljövärdar. Som säsongsanställd miljövärd kommer du bland annat att: Arbeta tillsammans med ordinarie miljövärdar i ett av våra bostadsområden Sköta utemiljön genom gräsklippning, plantering, ogräsrensning och liknande uppgifter Ansvara för att det är rent och snyggt i våra miljörum och arbeta med avfallshantering Möta hyresgäster dagligen och kommunicera på ett tydligt och lösningsorienterat sätt Dina kvalifikationer Godkänd gymnasieexamen Eftergymnasial utbildning inom trädgård på 1 år B-körkort Kommunicerar obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift Meriterande Ettårig utbildning inom fastighetsskötsel Vad vi erbjuder dig Som konsult hos Bemannia får du: En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 7 juli. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alicia Belila, [email protected] För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 881 30 00 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2022 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Vi skapar framtiden i Göteborg – en lektion i taget Varje vardag möts tusentals barn och unga i våra skolor – med dem formar vi framtidens Göteborg. I grundskoleförvaltningen är vi 10 000 engagerade medarbetare som jobbar tillsammans för att alla elever ska få lyckas och växa, oavsett bakgrund eller förutsättningar. Du har en viktig roll i att skapa en likvärdig skola med hög kvalitet, där du både får utvecklas och utveckla verksamheten. Du bygger kunskap, gemenskap och framtidstro tillsammans med dina kollegor. Hos oss får du vara med och göra skillnad – på riktigt. Göteborgs grundskoleförvaltning ansvarar för stadens närmare 140 kommunala skolor, från förskoleklass till årskurs 9, anpassad grundskola, fritidshem och Kulturskola. Välkommen att arbeta nära skogen, staden eller havet. Vi är Göteborg. ARBETSUPPGIFTER Vi söker nu en speciallärare med kompetens gällande intellektuell funktionsnedsättning till Kungsladugårdsskolans anpassade grundskola. Som speciallärare hos oss arbetar du både som klasslärare i en av våra grupper, men är också delaktig i alla elevers lärande. Tillsammans med specialpedagog och andra kollegor har du fokus på elever i behov av anpassningar, kortare intensivinsatser och särskilt stöd. Du bistår i kartläggningar av elever och med pedagogiska bedömningar i syfte att skapa en god lärmiljö som stödjer alla elevers utveckling mot utbildningens mål. Du identifierar möjligheter och reducerar hinder i skolans lärmiljö, men också på organisations-, grupp- och individnivå. Kungsladugårdsskolan är en F-6 skola med cirka 600 elever. I vår organisation ingår även anpassad grundskola med cirka 24 elever. Skolan ligger i Majorna med närhet till många fina miljöer, bland annat Slottsskogen och Svaleboskogen. Det går också lätt att ta sig in till staden och Göteborgs södra skärgård med spårvagn och buss. Kungsladugårdsskolans grundsyn är alla barn är allas barn. KVALIFIKATIONER Vi söker i första hand en utbildad speciallärare med inriktning intellektuell funktionsnedsättning men välkomnar även dig att söka som till exempel är utbildad speciallärare med annan inriktning. Du behöver ha erfarenhet av arbete med elever inom målgruppen och erfarenhet av arbete med digitala kommunikations- och pedagogiska hjälpmedel. Då digitala verktyg är en viktig del i vår undervisning behöver du vara förtrogen med IKT både i undervisningen och som arbetsredskap. För rollen söker vi dig som har god samarbetsförmåga, där du arbetar väl tillsammans med kollegor i syfte att nå våra mål på skolan. Vi ser även att du verkar för ett respektfullt arbetsklimat och skapar goda relationer med såväl kollegor som barn och vårdnadshavare. Detta gör du genom att vara öppen och tillmötesgående samt genom att lyssna in din omgivning för att kunna förstå deras behov. Genom ett medvetet förhållningssätt skapar du trygghet, förtroende och goda relationer. Du har förmågan att vara en kvalificerad samtalspartner i pedagogiska frågor för kolleger, föräldrar och andra berörda. Du är idérik och stimuleras av utmaningar, är flexibel och har lätt för att samarbeta. Urval och intervjuer kan komma att genomföras under annonseringstiden, varmt välkommen med din ansökan redan idag! Tjänsten tillsätts under förbehåll att den inte tas i anspråk av interna skäl. ÖVRIGT Som anställd i vår förvaltning erbjuds du bland annat friskvårdsbidrag, cykelförmån och medarbetarstöd. Enligt Skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas av personer innan de anställs inom förskoleverksamhet, skola och skolbarnomsorg. Detta beställer du på Polisens hemsida. Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR.
Är du en mättekniker som trivs bäst med omväxling – från fältarbete i alla väder till smart databehandling inne på kontoret? Då kan detta vara jobbet för dig! Kunden är ett av Nordens mest expansiva och innovativa företag inom mätteknik och geodata. Här får du chansen att bli en del av en verksamhet som kombinerar teknisk spetskompetens med stark laganda och en genuin vilja att utvecklas – både som individ och som team. Med fokus på hållbara lösningar och framtidens infrastruktur driver kunden projekt som gör verklig skillnad i samhället. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Futuria People men du kommer anställas direkt hos kund. Om tjänsten Kunden är ett av Nordens ledande företag inom mätteknik och geodata, med starka rötter i Danmark och ett växande fotfäste i Sverige. Rollen innehåller: • Projekt inom mark, anläggning och infrastruktur – ibland även husrelaterade uppdrag • Variation: utsättning, inmätning, rådgivning och databehandling • Arbete både ute på fältet och inne på kontor • Praktiskt arbete, administration och digital dokumentation • Mest arbete utomhus – kräver att du trivs med ett aktivt yrke i alla väder • Du blir en del av ett engagerat och kompetent team Du erbjuds En trygg, familjär arbetskultur med samarbete mellan Sverige och Danmark Flexibel vardag – stor frihet under ansvar Möjlighet att arbeta från andra kontor och bredda din kompetens (om så önskas) Förmåner: • Kollektivavtal • Förmånsbil (vid önskemål) • Friskvårdsbidrag • Företagshälsovård & hälsoundersökningar • Förstärkt pensionsavsättning Vi söker dig som Har 2–5 års erfarenhet som mättekniker och är självgående Har god vana av ritningar, utsättning, inmätning och databehandling Är noggrann, kommunikativ och lösningsorienterad Har erfarenhet av SBG Geo, Trimble och/eller AutoCAD Gillar fältarbete – oavsett väder och årstid Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Göteborg Kontakt: Sofie Andersson – [email protected] Passar det här in på dig eller känner du någon som skulle passa bättre för jobbet? - Tipsa gärna! Intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan idag! Futuria People är rekryteringsföretaget som hjälper individer att ta nästa steg i sin karriär och företag att attrahera nya medarbetare. Genom uppsökande rekrytering och kvalitativ annonsering har vi hjälpt hundratals kandidater till ett nytt jobb och en mer stimulerande vardag.
Har du bred kompetens inom elektronik, mekanik och programmering – och ett driv att ständigt lära dig mer? Brinner du för att lösa problem och förstå komplexa system på djupet? Vi förstärker teamet med fler kollegor som vill arbeta brett – med såväl nyutveckling som vidareutveckling av befintliga produkter. Du blir en del av ett team som gillar variation och tekniska utmaningar. Våra uppdrag spänner över flera branscher – ibland inom medtech, ibland inom andra framtidsområden. Din tekniska bakgrund Civilingenjör inom mekatronik, elektro eller närliggande område Minst 3 års arbetslivserfarenhet inom R&D, gärna från mindre bolag eller start-ups Goda kunskaper i schemaritning och PCB-layout i Altium Designer God kommunikationsförmåga och flytande i svenska och engelska Meriterande med erfarenhet av medicinteknisk utveckling och relaterade regulatoriska krav Dina personliga egenskaper Du har en nyfiken och lösningsorienterad inställning, är självgående i ditt arbetssätt och ser värdet i nära samarbeten – både med kunder och kollegor. Du är intresserad av att hålla dig uppdaterad inom ditt område och är motiverad att utvecklas tillsammans med oss i din konsultroll! Together Tech för hållbar produktutveckling Vi ger möjligheter till utveckling genom en variation av uppdrag inom olika branscher, i uppdrag hos kund eller i något av våra inhouse-projekt. Hos oss arbetar du tillsammans med andra kollegor som brinner för att skapa bestående lösningar med hjälp av teknik – eller som vi säger: Better World Tech! Din utveckling & vårt stöd Din utveckling och ditt välmående är viktigt för oss varpå vi erbjuder förmåner som stöttar dig och din karriär på bästa sätt. Vi värdesätter vikten av trygg anställning och fast lön och är kollektivavtalsanslutna. För att främja din hälsa erbjuder vi friskvårdsbidrag på 4000 kr per år och även hälsoundersökning, bidrag till aktiviteter och friskvårdsrabatter. Vi gillar att umgås med varandra och anordna olika sociala aktiviteter, som passar alla! Alltifrån afterworks, sportaktiviteter och 5-kamp till företagskonferenser. Vi strävar efter att ge dig förutsättningar att växa genom olika uppdrag och projekt samt individuella utvecklingsplaner. Vi erbjuder även kurser inom hållbarhet och andra områden inom ramen för din roll och dina mål. Vi är stolta över att vara utsedda till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare 2025 och 2024 av Karriärföretagen! Vill du veta mer om oss, besök gärna www.togethertech.com För frågor kring den aktuella tjänsten, kontakta rekryterande ledare Sara Elliot, 0706-946126.
Institutionen för Arkitektur och samhällsbyggnadsteknik söker nu en administratör som vill bidra till att skapa ett välfungerande och professionellt stöd till våra chefer, lärare och forskare. Tjänsten innebär varierande arbetsuppgifter i en miljö präglad av samarbete, engagemang och ett gemensamt fokus på utbildning och forskning för en hållbar framtid. En av våra medarbetare går på föräldraledighet och vi söker därför en vikarie. Om oss Verksamhetsstödet på institutionen för Arkitektur och samhällsbyggnadsteknik (ACE) ansvarar för det administrativa stödet till institutionens kärnverksamhet. Det innebär stöd inom områden som ekonomi, HR, forskning, utbildning, inköp och lokaler. Avdelningen leds av administrativ chef och består av cirka 20 medarbetare som arbetar i mindre team för att ge ett nära och professionellt stöd till verksamheten. Din roll Som administratör hos oss arbetar du i nära samarbete med övriga administratörer, och har ett viktigt uppdrag att stödja framför allt våra chefer, men även forskare, lärare och övriga anställda. Vi söker dig som är lösningsorienterad, tycker om att hjälpa till där det behövs som mest och har en god känsla för service och samarbete. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: • HR-administration • Beställningar och bokningar i samband med exempelvis konferenser, möten och disputationer • Övriga administrativa uppgifter kan också bli aktuella, t.ex. inom studieadministration Kvalifikationer Krav: • Minst gymnasieutbildning • Minst tre års erfarenhet av administrativt arbete • Mycket god datorvana och goda kunskaper i Officepaketet • God kommunikationsförmåga i både svenska och engelska Meriterande: • Tidigare erfarenhet från universitet eller högskola • Erfarenhet av system som Proceedo, Primula, Ladok eller liknande Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För att lyckas i rollen tror vi att du är serviceinriktad, flexibel och kommunikativ. Du behöver också ha god samarbetsförmåga och kunna hantera konfidentiella frågor med hög integritet. Om institutionen Institutionen för Arkitektur och samhällsbyggnadsteknik formar framtidens arkitekter och samhällsbyggare. Genom utbildning och forskning inom ingenjörs- och samhällsvetenskap, arkitektur och humaniora utvecklar vi kunskap och lösningar för ett hållbart samhälle. Läs mer om oss här: Arkitektur och samhällsbyggnadsteknik | Chalmers Anställningsform Vikariat på heltid under perioden november 2025 tom december 2026 eller enligt överenskommelse. Förmåner och arbetsmiljö Att arbeta på Chalmers innebär en stimulerande akademisk miljö med starkt fokus på hållbarhet, mångfald och samarbete. Vi erbjuder bland annat: • Flexibla möjligheter till distansarbete utifrån verksamhetens behov • Semester upp till sju veckor per år • Kollektivavtal som inkluderar föräldralön, sjukpenningtillägg, pension, läkemedelsersättning och flextid • Friskvårdsbidrag samt en friskvårdstimme per vecka på betald arbetstid Här kan du läsa mer om våra förmåner och hur det är att arbeta på Chalmers. Så ansöker du Skicka in din ansökan senast den 13 augusti 2025. Digitala intervjuer är planerade 22 augusti 2025. Din ansökan ska innehålla: • CV • Personligt brev (1–2 sidor) • Eventuella intyg och betyg (valfritt) Spara dokumenten som PDF och märk dem med ditt namn och svara på urvalsfrågorna i ansökningsförfarandet. Kontakt Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta: • Laura Ojanen Prytz, administrativ chef [email protected] | 031-772 2609 • Evelina Leckborn, HR-partner [email protected] OBS! Svar kan dröja under semesterveckor. *** Chalmers undanber sig alla erbjudanden om ytterligare jobbannonsering eller rekryteringsstöd i samband med denna rekrytering. *** Chalmers tekniska högskola i Göteborg forskar och utbildar inom teknik och naturvetenskap på hög internationell nivå. Universitetet har 3 100 anställda, 10 000 studenter och utbildar ingenjörer, arkitekter och sjöbefäl. Med vetenskaplig excellens som grund utvecklar Chalmers kompetens och tekniska lösningar för en hållbar värld. Genom globalt engagemang och entreprenörsanda skapar vi innovationskraft, i nära samarbete med övriga samhället. Chalmers grundades 1829 och har än idag samma motto: Avancez – framåt.
Tillsammans utvecklar vi Sahlgrenska Universitetssjukhuset för en hållbar framtid. Vi ställer om hälso- och sjukvården med målet att vara Europas ledande universitetssjukhus 2032. Tillsammans med patienterna arbetar vi för kvalitet, tillgänglighet, patientsäkerhet, forskning, utbildning och innovation – i ett sammanhållet hälso- och sjukvårdssystem i Västra Götalandsregionen. Vår vision och våra mål tar sikte mot en vård av yttersta kvalitet, där patienten alltid är i fokus. Vi erbjuder hälso- och sjukvård lokalt och regionalt, men också högspecialiserad vård till patienter i hela landet och utomlands. Våra medarbetare är vår styrka och de bidrar i kunskapsutbyten nationellt och internationellt. Med digitala verktyg och nya arbetssätt kan vi förenkla vardagen på sjukhuset och erbjuda en modern, tillgänglig och effektiv vård av högsta kvalitet. Om verksamheten Barn- och ungdomspsykiatrin (BUP) vid Sahlgrenska Universitetssjukhuset startar en ny, specialiserad mottagning för akuta barnpsykiatriska bedömningar. Vi tar emot barn och ungdomar upp till 17 år som är i behov av snabb hjälp, och erbjuder både telefonbedömningar och fysiska akutbesök under vardagar, dagtid. Mottagningen delar lokaler med BUP Hisingen, vilket skapar goda förutsättningar för samverkan. Om arbetsuppgifter Som en del av vårt team kommer du att: • Triagera akutsökande via telefon • Genomföra akuta bedömningar och uppföljande besök • Arbeta i ett tvärprofessionellt team med läkare, psykolog, sjuksköterska och socionom Vi erbjuder internutbildning, regelbunden handledning och ett nära samarbete i ett litet, engagerat team. Tjänstgöringsgrad kan anpassas efter dina önskemål. Om dig Vi söker dig som: • Har minst 5 års erfarenhet av arbete med barn och unga. • Är trygg i din yrkesroll och van att arbeta självständigt • Har god samarbetsförmåga och ett lösningsfokuserat arbetssätt • Har grundläggande psykoterapiutbildning inom familjeterapi eller KBT (meriterande) Mottagningen är en liten enhet som arbetar tätt tillsammans. Det krävs att du är samarbetsinriktad och lösningsfokuserad. Varmt välkommen med din ansökan! Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Västra Götalandsregionen krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion. Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Vill du vara med och utveckla framtidens stridsflygplan? Vi på Combitech tillsammans med våra kunder i branschen befinner vi oss i en expansiv fas och söker därför förstärkning inom beräkning och analys. Vi letar efter erfarna kandidater med intresse för beräkning och analys. En person som kan arbeta både självständigt och i team för att genomföra avancerade analyser i våra projekt. Rollen I den här rollen får du möjlighet att: * Delta i produktutvecklingsprojekt med din expertis inom beräkning och analys. * Utföra hållfasthet, utmattning och skadetålighetsanalyser på flygplansskrov. * Utföra majoriteten av beräkningarna med hjälp av handboksberäkningar. Även beräkningar i verktyg såsom Nastran, Abaqus, Hyperworks och MATLAB förekommer. * Utvecklas professionellt och få möjlighet till vidareutbildning. * Vara en del av ett bra arbetsklimat och en stark teamkänsla, något som vi på Combitech värdesätter högt. Vi söker dig som * Har en relevant civilingenjörsutbildning, gärna inom Maskinteknik med inriktning mot Tillämpad Mekanik. Arbetserfarenhet inom flygindustrin är meriterande. * Besitter en analytisk läggning samt en naturlig fallenhet och intresse för beräkningar. * Erfarenhet av kommersiella programvaror är meriterande men inget krav. * Förmåga att arbeta självständigt med starkt eget driv och utmärkt problemlösningsförmåga. * Har en positiv inställning och en nyfiken personlighet. Då tjänsten innebär arbete som omfattas av försvarssekretess krävs det att du genomför och godkänns i en säkerhetsprövning med registerkontroll. Låter det intressant? Hör av dig till oss eller skicka in din ansökan på direkten. Urval sker först efter semestern. Välkommen till Combitech! Kom & gör skillnad Vi tror att man gör ett bättre jobb om man kan fokusera på rätt saker, därför gör vi det lätt att kombinera jobbet med vardagen. Vi satsar på våra medarbetare, de utgör kärnan, hjärnan och hjärtat i vår verksamhet. Dessutom står vi på en stadig grund av högteknologi, forskning och anställningstrygghet med försvars- och säkerhetskoncernen Saab som ägare. För oss handlar det om hållbarhet - vi vill bli branschens mest hållbara företag; och för att vara ett hållbart företag i en hållbar framtid behöver vi investera i våra medarbetare. För oss är din återhämtning, dina utvecklingsmöjligheter och din trygghet lika viktigt som företagets framgång - utan våra medarbetare står vi stilla. Vill du veta mer om hur det är att arbeta hos oss? Kolla in våra karriärsidor! Kontaktperson: Sandra Haglund +46 73 4187355 Vi undanber oss rekryteringssamarbeten.
TJÄNA EXTRA PENGAR – FLEXIBELT OCH ENKELT JOBB ONLINE Vill du ha en extra inkomst som du enkelt kan kombinera med arbete eller studier? Nu har du chansen att delta i onlineundersökningar och få betalt för din tid – snabbt och enkelt! Så fungerar det: Delta i betalda undersökningar via din mobil eller dator, när det passar dig. Du får upp till 30 kr per undersökning. Inbjudningar skickas direkt till din e-post – välj själv om du vill delta. Genom att delta hjälper du företag och organisationer att förbättra sina produkter och tjänster samtidigt som du tjänar pengar. Ett perfekt extraarbete för dig som vill ha flexibilitet! Vad vi erbjuder: Flexibelt upplägg – arbeta var och när du vill. Inga förkunskaper krävs. Ett enkelt sätt att få din röst hörd och påverka framtidens varor och tjänster. Vad vi söker: Du som har grundläggande kunskaper i svenska. Tillgång till en smartphone eller dator med internetuppkoppling. Kom igång redan idag! Det tar bara 1 minut att registrera sig: Gå med här ➡️ https://bit.ly/JoinPanelSweden Varmt välkommen till vår panel – där din åsikt gör skillnad!
Vi växer och söker nu en driven serviceelektriker med utgångspunkt i Göteborg med omnejd. Det här kommer du att göra i din roll hos oss: Utföra laddbox-installationer, utefter arbetsbeskrivningar, hemma hos våra privatkunder Tar ansvar och planerar arbetet på den tiden som passar dig bäst Ständigt sträva efter att leverera kundbemötande i världsklass till alla våra kunder Vem tror vi att du är? Du är självständig och tar ansvar för ditt jobb Teknisk intresserad Har yrkeserfarenhet som elektriker Har goda kunskaper i svenska Innehar B-körkort Varför Chargefy? En spännande chans att vara med på en utmanande resa i ett start-up bolag där du är med och bidrar till en meningsfull vision och vårt mål om att elektrifiera Sverige Konkurrenskraftig lön med möjlighet till bonus Tillgång till egen servicebil (som du får använda i tjänsten - du utgår hemifrån och åker direkt till projektet)
Fjordtank Rederi AB söker Maskinist till M/T Tresfjord! Om oss: Fjordtank Rederi är ett företag med bas i Göteborg, specialiserat på säkra och effektiva bunkeroperationer i norra Europa. Tjänsten: Vi söker nu en Maskinist/Motorman med ett genuint intresse för fartygsdrift och underhåll. Du blir en viktig del av vårt team och arbetar nära befälhavare och rederiets tekniska chef för att säkerställa att fartyget fungerar optimalt. Arbetsuppgifter inkluderar: · Drift, övervakning och underhåll av fartygets maskinanläggningar och tekniska system · Felsökning och reparationer · Dokumentation och rapportering enligt gällande regler Vi söker dig som har: · Maskinbefäl klass VIII eller högre · Basic Safety · Läkarintyg för sjöfolk · Matros/lättmatros är meriterande · God samarbetsförmåga, flexibilitet och ett säkerhetsmedvetet arbetssätt · Vi erbjuder: · 1/1 system med 2 veckors perioder · En trygg arbetsgivare med familjär stämning · Svensk flagg Ansökan: Skicka din ansökan till [email protected] Har du frågor? Kontakta Andreas Magnusson, på 0707254905 Välkommen ombord på MT Tresfjord!
Välj ett jobb för att visa detaljer