Truckförare till DFDS Logistics Contracts

Om DFDS Logistics Contracts DFDS Logistics Contracts är en är en fullservice-terminal inom kontraktslogistik belägen i Arendal, nära Göteborgs hamn. Terminalens verksamhet består bland annat av cross-dockhantering och hantering och lagring av emballage. Om tjänsten Som truckförare hos DFDS Professionals kommer du framförallt jobba inom terminallogistik som innefattar mycket motviktstruck med långa gafflar. Här jobbar du inte enbart med att flytta saker från A till B, du kan även ställas inför komplexa omlastningsuppdrag som kräver fokus och fingerfärdighet från din sida. För denna tjänst söker vi dig som har erfarenhet av motvikttruck upp till 20 ton där du kommer att jobba med omlastning av bl.a containers och sidouppdrag inom vår verksamhet. Dina dagliga arbetsuppgifter och ansvarsområden i din arbetsroll kan omfatta: Köra motviktstruck Lastning och lossning av gods Effektivt stapla och lagra produkter Arbeta med andra uppgifter som tillhör terminalarbete Containerlossning Arbetstiden är förlagd kvällstid 14:55-23:40. Arbetsplatsen ligger i Arendal, Göteborg.  Tjänsten är en heltidsanställning med tillträde omgående. Urval sker löpande och tjänsten kan kommas att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om dig Vi behöver någon som har kört mycket truck tidigare och känner sig bekväm bakom ratten. Eftersom att du kommer arbeta mycket självständigt ser vi att du har hög arbetsmoral och är bra på att planera och prioritera bland dina arbetsuppgifter. Du är flexibel och prestigelös när det kommer till ditt arbete och du förstår vikten av god kundservice. Krav för tjänsten Truckkort A+B Minst 2 års erfarenhet av att köra tung motvikstruck Meriterande om du har erfarenhet av långa gafflar Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift VIKTIG INFORMATION Som ett led i vårt arbete mot en så rättvis och fördomsfri rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 10-15 min att genomföra. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Ambulerandekonsult: Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Group DFDS Group har 17 000 anställda i över 20 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. Sökord DFDS | Göteborg | Transport | Logistik |

4 dagar sedan
Sista ansökan:
19 december 2025
Regioncontroller – Statens skolinspektion region söder

Skolinspektionen arbetar för en skola där alla barn, elever och vuxenstuderande får en god kvalitet i sin utbildning, en likvärdig utbildning och kunskaper i en stimulerande och trygg miljö. Vi arbetar för en skola där alla barn, elever och vuxenstuderande ska ges möjlighet att utvecklas så långt som möjligt utifrån sina förutsättningar. Verksamheten innehåller tre grenar: tillsyn, kvalitetsgranskning samt bedömning av tillstånd för fristående skolor. Vi finns på orterna Göteborg, Linköping, Lund, Stockholm och Umeå. Region Söder består av kontoren i Göteborg, Lund och Linköping och regionen har ca 180 medarbetare. Vi söker Vi söker en verksamhetscontroller till region söder. Vi söker dig som är en positiv och lösningsinriktad person med förmåga att snabbt sätta dig in i arbetet, anpassa dig till förändrade förutsättningar och ta dig an nya uppgifter. Vi erbjuder I rollen som verksamhetscontroller har du många kontaktytor inom regionen samt mot myndighetens centrala funktioner. Du kommer även ha ett nära samarbete med regioncontrollern i region norr. Inom organisationen finns ett stort engagemang för att bidra till ökad kvalitet i skolan och den enskilda elevens rätt. Våra värdeord är trovärdighet, tydlighet och tillgänglighet. Arbetsplats och arbetsuppgifter Tjänsten är placerad inom regionstaben som har ca 20 medarbetare. Din närmaste chef är regionstabschefen. Dina uppgifter kommer huvudsakligen bestå i att sammanställa olika typer av uppföljningar, hålla ihop processer i regionen, såsom prognoser, projektbemanning och urval, samt bidra till myndighetens arbete på controllerområdet. Fokus kommer vara på regionens olika uppdrag och åtaganden. Du deltar i myndighetens uppföljning och verksamhetsplanering tillsammans med regioncontroller för region norr samt centralt placerade verksamhetscontrollers. Kvalifikationer: • Adekvat akademisk utbildning med en inriktning som vi bedömer relevant • Erfarenhet av verksamhetsplanering och verksamhetsuppföljning inom offentlig verksamhet • God förmåga att uttrycka dig flytande på svenska i både tal och skrift  Meriterande • Flera års erfarenhet av att arbeta inom inspektionsverksamhet, gärna från Skolinspektionen • Erfarenhet av verksamhetsanalyser på statlig myndighet • Projektledningsvana En förutsättning för att trivas är att du kan samarbeta med andra samt jobba mot deadlines. Du behöver vara strukturerad och systematisk, kunna se behov, planera och driva ditt arbete självständigt. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Tjänsten är en tillsvidareanställning. Provanställning om 6 månader tillämpas. Omfattningen är heltid. Tillträde enligt överenskommelse. Ansökan Klicka på ansök nedan, bifoga personligt brev och cv. Välkommen med din ansökan senast den 5 augusti 2025. Ansökan har dnr. SI 2025:6616 Frågor Om du har frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta [email protected]

4 dagar sedan
Sista ansökan:
5 augusti 2025
IAM-specialist till Göteborg Energi
Göteborg Energi AB
Systemförvaltare m.fl.

Har du erfarenhet av operativt arbete med IAM system (IGA/PAM) och vill ha en viktig roll hos Göteborg Energi där du får utveckla vår identitets- och åtkomsthantering i praktiken? Vi satsar stort inom IT-säkerhetsområdet och hos oss kommer du att få de bästa förutsättningarna för framgång Din uppgift Som IAM Specialist kommer du att ha den viktiga uppgiften att driva införande och utvecklingen av våra IAM system. Rollen är kritisk i vårt arbete med att hantera digitala identiteter och åtkomstkontroll för att skydda våra digitala tillgångar. Du kommer att arbeta med operativ och teknisk operativ IAM förvaltning. Din roll: - Implementera, förvalta och vidareutveckla våra IAM system - Omvandla/översätta verksamhetskrav och processer till regelverk och policys i våra IAM system samt följa upp dess effektivitet - Säkerställa att hantering av identiteter och åtkomsträttigheter följer gällande processer samt bidra till uppföljning och utvärdering - Etablera flöden till IAM system samt koordinera, samordna och felsöka om något misstänks fela i system eller flöden - Hantera upplägg av nya identiteter och dess åtkomsträttigheter - Medverka i integrationer av system främst mot IGA Du kommer att samarbeta nära och mycket med dina kollegor inom avdelningen för Informationssäkerhet & Informationsstyrning och medverka vid genomförandet av uppgifter som ligger inom avdelningens ansvarsområde. Ditt team Tjänsten är en tillsvidareanställning och är placerad på avdelningen Informationssäkerhet, data och analys inom Utveckling och Digitalisering. Avdelningen har som övergripande ansvar och uppdrag att styra och stödja informations- och IT-säkerhetsarbetet inom Göteborg Energi. Teamet består idag av 10+ medarbetare, bl.a. specialister inom IAM, Informations- och IT-säkerhet, Risk- och kontinuitet, IT-säkerhetsarkitektur, Incidenthantering m.m. Din chef blir vår CISO. Din kompetens För att lyckas i rollen tror vi att du har tidigare erfarenhet av praktiskt arbete med IAM system och den teknik som används för att hantera IAM system. Som person är du nyfiken och engagerad och har förmåga att kunna samla in och förstå de krav som verksamheten ställer kring identitets- och åtkomsthantering och omsätta det i flöden och policys. Du är driven och engagerad och har strak drivkraft och vilja att få saker att hända. De krav vi ställer på dig som söker är: - minst fem (5) års dokumenterad erfarenhet från systemnära arbete med IT-säkerhetssystem - varav minst tre (3) års erfarenhet av operativt/teknisk operativt arbete med IAM system - kunskap och erfarenhet från arbete med för området relevanta regelverk och standarder såsom ex. ISO 27001, CIS, NIST, MITRe, etc. - förmåga att inom IAM omvandla verksamhetskrav och regelverk till policys och arbetssätt samt följa upp dess effektivitet - relevant eftergymnasial utbildning, alternativt en likvärdig arbetslivserfarenhet inom området - behärska svenska och engelska i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet och kunskaper relaterad till: - Omada Identity och/eller CyberArk - hantering av PKI, inklusive certifikathantering, livscykelhantering av nycklar och integration av PKI-lösningar i autentiserings- och åtkomstkontroller - autentiserings och auktorisationsmetoder/protokoll (SAML, OIDC, SCIM, RBAC, ABAC) - katalogtjänster (t.ex. LDAP, AD, Entra ID) - IAM-arkitektur, inklusive strategisk planering, val av teknologier och integration av identitets- och åtkomstlösningar i komplexa IT-miljöer Urval kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, ansök idag och bli en del av vår resa mot ett mer hållbart Göteborg! Göteborg Energi är en del av Sveriges kritiska infrastruktur och många av våra tjänster är säkerhetsklassade. Är denna tjänst säkerhetsklassad kommer säkerhetsprövning genomföras innan anställning, i enlighet med säkerhetsskyddslagen. Vår arbetsplats Göteborg Energi är ett energibolag som ägs av Göteborgs Stad. Det innebär att vi arbetar för alla göteborgare och med hela staden. Förutom att leverera och utveckla nya lösningar inom energi och stadsfiber för boende, företag och transporter, jobbar vi också för ett större mål – ett hållbart Göteborg. Delar du vår vision och vill vara med oss på resan för att skapa en mer hållbar vardag för göteborgarna? Välkommen till Göteborg Energi! Som anställd hos oss kan du räkna med en arbetsplats som är både spännande och utvecklande. Vi har förmåner som uppmuntrar till ett hållbart arbetsliv. Det ska vara tryggt att jobba med oss. Men det ska kännas roligt också. Hos oss har du goda möjligheter att växa på jobbet och utvecklas inom organisationen. Läs mer om vårt erbjudande på https://www.goteborgenergi.se/om-oss/jobba-med-oss . Vi tror på en arbetsplats med mångfald och jämställdhet. Medarbetare med olika erfarenheter utvecklar vår verksamhet! Styrkan i olikheter skapar framgång. Delar du våra värderingar och vill vara med och bidra till en inkluderande arbetsplats? Vi ser fram emot din ansökan!

4 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Kostnadsfri CE-utbiIdning + Garanterad anställning - ansök idag!
Professionals Nord Rekrytering AB
Civilingenjörsyrken inom logistik och produktionsplanering

Vill du bli en del av Sveriges främsta kompetensföretag inom återvinning och miljö? Nu har du din chans! För dig som antingen vill byta karriär eller vidareutvecklas, erbjuder vi en unik möjlighet där du kostnadsfritt får behörigheter för att arbeta i rollen som yrkeschaufför. Du ges även en fantastisk möjlighet att långsiktigt utvecklas hos Ragn-Sells. Varmt välkommen med din ansökan!  Mer om Ragn-Sells Ragn-Sells samlar in, behandlar och återvinner avfall och restprodukter från näringsliv, organisationer och hushåll över hela Sverige. Deras erfarna och professionella medarbetare tror på enkla lösningar, ansvarstagande, helhetssyn och framåtanda. Med 100 anläggningar och 2500 anställda verkar Ragn-Sells koncernen i Sverige, Norge, Danmark och Estland, där de under 2023 omsatte ca 8,5 miljarder SEK. Information om chaufförskolan Programmet genomförs i samarbete med experter från branschen genom lärarledda sessioner och självstudier. UtbiIdningen är förlagd under 12 veckor med en kombination av både teoretiska och praktiska moment som ger dig de behörigheter som krävs för att du skall kunna utföra ditt arbete som yrkeschaufför. Genom utbiIdning kommer du att ges yrkeskompetensbevis (YKB), CE-körkort, ADR. Efter avklarad utbiIdning kommer du ha en garanterad anställning via oss med uppdrag hos vår kund Ragn-Sells. UtbiIdningsstart: 20e oktober Examen: 9e januari UtbiIdnings- och arbetsort: Göteborg Information om tjänsten Rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och önskemål från oss och Ragn-Sells är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]  Efter avslutad utbiIdning kommer du att ha en gedigen grund att stå på inför din nya roll som yrkeschaufför. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning och du kommer vara anställd av Professionals Nord under 12 månader. Förutsatt att samarbetet fungerar bra blir du sedan överrekryterad till Ragn-Sells. Med önskemål från vår kund kommer vi att genomföra en bakgrundskontroll på alla våra sökanden. Detta sker i samband med ett första samtal. Arbetsuppgifter I rollen som CE-Chaufför hos Ragn-Sells kommer dina arbetsuppgifter att dagligen variera, där du med ditt team ansvarar över både farligt- och icke farligt avfall hos olika företag, privatpersoner och diverse tanksektioner. I ditt arbete kommer du i samråd med arbetsledaren ansvara och säkerställa att dagliga uppdragen slutförs enligt kundernas behov och önskemål. Även månadsmöten, säkerhetsronder och checklistor genomförs kontinuerligt. Arbetet är förlagt måndag-fredag med arbetstider från 07:00-16:00. När väl du är bekväm och självgående i rollen är beredskap förekommande. För tjänsten är dina personliga egenskaper viktiga, och du behöver därför vara serviceinriktad då du under dina körningar alltid är ansiktet utåt mot kunden. Vidare är du kommunikativ, lösningsfokuserad och självgående som tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är även en flexibel person med god förmåga att anpassa dig och byta fokus utifrån nya arbetsuppgifter. Vi söker dig som: • Har ett stort intresse och är motiverad för att långsiktigt arbeta i rollen som yrkeschaufför • Har B-körkort • Är 21 år eller äldre då det krävs för att kunna slutföra vår utbildning • Har goda kunskaper i svenska, både tal och skrift START: Oktober 2025 OMFATTNING: Heltid STAD: Göteborg URVAL: Sker löpande När du ansöker till programmet kommer du inledningsvis att få besvara ett antal frågor där du redogör ditt intresse för utbiIdningen och tjänsten. Då personliga egenskaper, motivation och engagemang är av största vikt ser vi fram emot att ta del av varför just du ska ta en plats i utbiIdningen. Efter inskickad ansökan kommer du även att få ett mailutskick med länk till ett personlighetstest och ett test kopplat till logisk slutledningsförmåga som du behöver genomföra med godkänt resultat för chans att gå vidare i rekryteringsprocessen. #ChaufförsskoIan #Ragn-sells #CE-chaufför

4 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Studievägledare
Göteborgs Universitet
Studie- och yrkesvägledare

Göteborgs universitet möter samhällets utmaningar med mångsidig kunskap. 56 000 studenter och 6 600 medarbetare gör universitetet till en stor och inspirerande arbetsplats. Stark forskning och attraktiva utbildningar lockar forskare och studenter från hela världen. Med ny kunskap och nya perspektiv bidrar Göteborgs universitet till en bättre framtid.Med sina cirka 8 000 studenter, 500 anställda, över 160 internationella partneruniversitet och sina huvudområden – ekonomi och juridik – har Handelshögskolan en unik bredd. Forskningen präglas av samverkan över geografiska, institutionella och disciplinära gränser och skolan har ett nära samarbete med näringsliv och offentlig sektor. Handelshögskolan vid Göteborgs universitet är en av av cirka 135 handelshögskolor i världen som är "triple crown"-ackrediterad, dvs har de tre främsta internationella ackrediteringarna för handelshögskolor: EQUIS, AACSB och AMBA. För mer information se gu.se/handelshogskolan   Graduate School är en enhet på Handelshögskolan vars huvudsakliga uppgift är att administrera och utveckla Handelshögskolans tvååriga masterprogram. Här administreras även the Visiting Professors Programme samt the Executive MBA Programme. Anställningen som studievägledare är placerad på Graduate School.  Arbetsuppgifter  Arbetsuppgifterna som studievägledare består både av administrativa uppgifter och kontakt och samtal med presumtiva och redan registrerade studenter på Handelshögskolans masterprogram. Du arbetar bland annat med: - Uppföljning av studieprestationer och studieplanering för enskilda studenter. - Vägleda presumtiva studenter och bedömning av ansökningar. - Vara samtalspart i studiesociala ärenden. - Planera och utarbeta studierelaterad information och kommunikation. - Dokumentation och statistiksammanställningar. Deltagarna i våra mastersprogram kommer från många olika länder världen över och internationella studenter kan behöva stöd när det gäller att förstå det svenska högskolesystemet. Arbetet innebär ett nära samarbete med övriga studievägledare, studierektor samt programadministratörer på Graduate School. Kvalifikationer  Vi söker dig med: - Högskole- eller universitetsexamen, gärna inom studie- och yrkesvägledning. - Dokumenterad erfarenhet av kvalificera administrativt arbete. - Mycket god kommunikativ förmåga i både tal och skrift på svenska och engelska. Meriterande för anställningen är: - Erfarenhet av studievägledning inom högre utbildning. - Erfarenhet av vägledande samtal med studenter. - Erfarenhet av att arbeta med internationella masterstudenter. - God kännedom om universitetets regelverk och antagningsprocesser. - Praktisk erfarenhet av administrativa system såsom Ladok och/eller NyA. Du som person behöver vara trygg i att möta människor i olika situationer, vara lyhörd, och snabbt kunna sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du arbetar strukturerat, tar eget ansvar och uppskattar att samarbeta med andra. Du behöver också ha god förmåga att självständigt kunna organisera och prioritera dina arbetsuppgifter Arbetet som studievägledare ställer krav på ett lösningsfokuserat och serviceinriktat arbetssätt. Utveckling av organisationen sker kontinuerligt vilket dessutom kräver en öppenhet till och ett aktivt deltagande i förändringsprocesser. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi kommer att göra en helhetsbedömning och den sökande som anses vara bäst kvalificerad för de uppgifter som anställningen omfattar kommer att erbjudas anställning Anställning  Det finns gott om stimulerande utmaningar och möjligheter vid Göteborgs universitetet – du får ett spännande och utvecklande arbete i en akademisk miljö som borgar för intressanta samtal och utbyten av idéer. Du omfattas av statliga kollektivavtal och erbjuds bland annat generös semester, tjänstepension och goda möjligheter till föräldraledighet. Vi strävar efter att medarbetare ska ha en bra balans mellan jobb och fritid. Vi erbjuder möjlighet att arbeta på distans upp till två dagar i veckan, förutsatt att det fungerar med verksamhetens behov och förutsättningar. Graduate School arbetar i lokaler på Vasagatan 1 i centrala Göteborg.  Anställningen är ett 6 månaders vikariat med placering tills vidare vid Granduate School Handelshögskolan.  Tillträde snarast möjligt enligt överenskommelse.  Kontaktuppgifter för anställningen  Upplysningar om anställningen eller mer information lämnas av Jeanette Carlsson Hauff [email protected]. Frågor om anställningsförfarandet kan ställas till Frida Nilsson, [email protected].  Fackliga organisationer  Fackliga företrädare vid Göteborgs universitet hittar du här: https://www.gu.se/om-universitetet/jobba-hos-oss/hjalp-for-sokande  Ansökan  Du söker anställningen via Göteborgs universitets rekryteringsportal genom att klicka på knappen "Ansök". Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag.  Ansökan ska vara inkommen senast: 11 augusti   Universitetet arbetar aktivt för en arbetsmiljö med jämställda förhållanden och sätter värde på de kvalitéer mångfald tillför verksamheten. Universitetet tillämpar individuell lönesättning. Enligt Riksarkivets föreskrifter är universitetet skyldigt att förvara ansökningshandlingar i två år efter tillsättningsbeslutet. Om du som sökande till en anställning särskilt begär tillbaka dina handlingar återsänds de när de två åren har förflutit, i annat fall kommer de att gallras ut. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Göteborgs universitet anlitar upphandlad annonsbyrå i samband med rekrytering av personal. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

4 dagar sedan
Sista ansökan:
11 augusti 2025
Strateg Masterdata
VÄSTRA GÖTALANDSREGIONEN
Övriga IT-specialister

Vill du vara med och bidra till att skapa Sveriges bästa hälso-och sjukvård och ett hållbart samhälle med tillväxt i hela Västra Götaland? Västra Götalandsregionen är Sveriges största offentliga arbetsgivare med ambitionen att bli Sveriges bästa offentliga arbetsgivare. Hos oss får du chansen att utföra ett meningsfullt arbete för samhället och bidra till Västra Götalandsregionens vision ”det goda livet”. På Koncernkontoret arbetar vi dagligen med att göra skillnad för patienter, medarbetare, besökare och invånare. Nu söker vi på Koncernkontoret en strateg som driver utvecklingsfrågor inom masterdataområdet och skapar förutsättningar för en strategisk och hållbar masterdatahantering till nytta för Västra Götalandsregionens beslutsfattare och verksamhet. Ta chansen och sök dig till en av Sveriges största arbetsgivare. Ditt uppdrag Vi söker en driven och erfaren strateg inom masterdata som ska leda och utveckla Västra Götalandsregionens masterdatahantering. I rollen arbetar du strategiskt och långsiktigt för att säkerställa VGR:s masterdatahantering. Du samarbetar med VGR:s förvaltningar och bolag för att bygga strukturer för informations- och datahantering. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar att säkerställa att masterdata skapas, uppdateras och håller god datakvalitet. Du kommer att etablera strategier, rutiner och regelverk för hur masterdata kan kopplas samman, samt säkerställa att informations- och datastrukturer för olika datakällor tillsammans kan användas för uppföljning och beslutsstöd. Du kommer också att vara sammankallande för olika regionala grupperingar. Du blir kravställare på hur masterdata hanteras i regionens digitaliseringsarbete. För att lyckas i denna roll behöver du ha erfarenhet av hur data och information styrs och leds. Samt hur man säkerställer hög kvalitet på data. Du bör ha analytiska färdigheter och förmåga att arbeta med stora datamängder. Vi söker dig med förmåga att se både helhet och detaljer och är noggrann. God kommunikations- och samarbetsförmåga är av yttersta vikt. Kompetensen att paketera och förmedla information kring masterdata till olika mottagare är central för befattningen. Kandidaten vi söker har gedigen förståelse kring masterdata ur ett verksamhetsperspektiv. I rollen är det viktigt att vara självständig med förmåga att driva utvecklings- och förändringsarbete framåt. Vad kan vi erbjuda dig? Du kommer att ha möjlighet att skapa strukturer och regelverk som får direkt påverkan på beslutsstöd och jämförbarhet. De strukturer du är med och skapar är till för primäranvändning och sekundäranvändning av data, för exempelvis AI-lösningar eller annan typ av beslutsstöd. Du kommer vara placerad på en strategisk avdelning på koncernstab kansli och säkerhet och underställd direktören på staben. Enheten har fokus på utvecklingsfrågor inom VGR:s ledningssystem, processarbete och koncernövergripande informationsledning. Ditt uppdrag kommer vara av koncernövergripande karaktär med kollegor inom VGR och på sikt även delvis på nationell nivå. Vi vänder oss till dig som har en akademisk examen, som lägst på kandidatnivå. Du kan ha examen från exempelvis informationsteknologi/datavetenskap eller en annan akademisk utbildning där du har fått med dig relevanta kunskaper inom masterdataområdet. Du ska ha dokumenterad flerårig erfarenhet av att arbeta med masterdata. Arbetslivserfarenhet från en offentlig organisation är meriterande.  Om du är en strukturerad och kommunikativ person med passion för data, vill vi gärna höra från dig! Västra Götalandsregionen erbjuder flexibla arbetsformer utifrån verksamhetens förutsättningar och det finns möjlighet att kombinera arbete från våra kontor och på distans. Det är viktigt för oss att du kan arbeta utifrån vår värdegrund: Tillsammans gör vi varandra framgångsrika. Vi lyssnar in. Vi lyssnar av. Feedback bidrar till vår utveckling. Övrigt Tjänsten kan komma att säkerhetsklassas. Som en av Sveriges största arbetsgivare kan vi erbjuda rätt person goda karriär- och utvecklingsmöjligheter. Vi eftersträvar jämlikhet för alla medarbetare, att de trivs på arbetsplatsen och värnar om en god balans mellan arbetsliv och privatliv. Läs mer om vår verksamhet här: http://www.vgregion.se/om-vgr/ Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Västra Götalandsregionen krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion.  Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

4 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Förskollärare till förskolan Biskopsgatan 8
GÖTEBORGS KOMMUN
Förskollärare

Göteborgs Stads förskoleförvaltning ansvarar för utbildning och omsorg för cirka 25 000 barn i närmare 360 kommunala förskolor. Förvaltningen har cirka 7000 medarbetare som tillsammans arbetar med barnens lärande och utveckling i centrum. Förskoleförvaltningen söker dig som vill vara med att utveckla en trygg och lärorik förskola för alla barn. Hos oss ger du barnen möjligheter till en bra framtid, varje dag! Välkommen till världens viktigaste jobb. Du är Göteborg. Följ gärna vår resa på LinkedIn: https://se.linkedin.com/company/f%C3%B6rskolef%C3%B6rvaltningen-g%C3%B6teborgs-stad ARBETSUPPGIFTER Som förskollärare hos oss blir du en viktig del av ett engagerat arbetslag som tillsammans skapar en trygg och inspirerande miljö för barnen. Med ditt pedagogiska ledarskap planerar, genomför, dokumenterar och analyserar du verksamheten utifrån förskolans läroplan. Vi lägger stor vikt vid att bygga goda relationer både med barnen, dina kollegor och vårdnadshavarna och du är en trygg och ansvarstagande förebild som bidrar till en positiv atmosfär. Genom ditt arbete säkerställer du att varje barn känner sig sett och får möjlighet att utvecklas i en stimulerande och trygg miljö där deras behov alltid står i centrum. Är du nyutexaminerad förskollärare får du vid din anställning en mentor. Mentorn ingår i en central grupp och har som uppgift att bidra till att du får en bra start i ditt yrkesliv hos oss. Vi söker nu förskollärare till förskolan Biskopsgatan 8. Vi har fyra avdelningar för de yngsta barnen i åldern 1-3 år, på nedre plan. Avdelningarna är skapade med omsorg och anpassade för att stödja varje barns unika utveckling och behov. På övre plan finns fyra avdelningar för de äldre barnen i åldern 3-5 år, där vi fortsätter att erbjuda en uppmuntrande atmosfär för lärande och kreativitet. Vi lägger särskild vikt vid språkutveckling, vilket är en grundläggande del av vår pedagogik. Genom att erbjuda varierande och berikande språklekar och aktiviteter stödjer vi barnens kommunikation och språkfärdigheter på olika nivåer. Just nu pågår ett utvecklingsarbete och utbildningsinsats för samtliga pedagoger inom enheten. Tjänsten är ett vikariat på 100% med start 2025-08-04 eller enligt överenskommelse som sträcker sig över ett år. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har förskollärarexamen och legitimation enligt Skollagen. Du har en stark förmåga att planera, genomföra, dokumentera och analysera pedagogisk verksamhet enligt förskolans läroplan. Du har också en god förståelse för och förmåga att arbeta utifrån förskolans styrdokument, värdegrund och mot förskoleförvaltningens gemensamma mål. Dessutom har du en naturlig förmåga att leda både barn och vuxna. För att lyckas i rollen behöver du ha goda kunskaper i svenska språket, både i tal och skrift. Du har en utmärkt förmåga att skapa goda samarbeten och relationer till barn, kollegor, vårdnadshavare och andra du möter. Du är ansvarstagande, har gott självledarskap och kan skapa en trygg och utvecklande lärmiljö. Vi ser även att du har förmåga att vara en god förebild, både för barn och vuxna. Vidare har du god digital kompetens och kan använda digitala verktyg som datorer, iPads och dokumentationssystem för pedagogiskt arbete. Vidare ser vi att det är meriterande om du har Kunskap i AKK, TAKK och har god förmåga att möta barn utifrån deras förutsättningar. Har du erfarenhet av utomhuspedagogik samt god förmåga att utveckla lärmiljöer inomhus och utomhus utifrån barns intresse och förutsättningar är det också meriterande. Tidigare arbetserfarenhet från pedagogisk verksamhet är meriterande. Välkommen med din ansökan! Tjänsten tillsätts under förbehåll att den inte tas i anspråk av redan tillsvidareanställd personal. ÖVRIGT Har du skyddade personuppgifter och vill söka tjänsten? Kontakta Göteborgs Stads växel, Kontaktcenter på telefonnummer 031-365 00 00 och förklara ditt ärende så kopplas du vidare till ansvarig HR-specialist på Enheten för Kompetens och Arbetsmarknad. Fortsätt alltså inte med din ansökan här. Som anställd i vår förvaltning erbjuds du bland annat friskvårdsbidrag, cykelförmån och medarbetarstöd. I denna rekrytering kommer vi inte att efterfråga ett personligt brev som ansökningshandling. Istället kommer du som söker att svara på ett antal frågor där vi ber dig beskriva din kompetens inom efterfrågat område. Enligt Skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas av personer innan de anställs inom förskoleverksamhet, skola och skolbarnomsorg. Detta beställer du på Polisens hemsida. Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR.

4 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
Forskare i obstetrik och gynekologi
Göteborgs Universitet
Cell- och molekylärbiologer m.fl.

Göteborgs universitet möter samhällets utmaningar med mångsidig kunskap. 56 000 studenter och 6 600 medarbetare gör universitetet till en stor och inspirerande arbetsplats. Stark forskning och attraktiva utbildningar lockar forskare och studenter från hela världen. Med ny kunskap och nya perspektiv bidrar Göteborgs universitet till en bättre framtid.Institutionen för kliniska vetenskaper är en av sex institutioner vid Sahlgrenska akademin vid Göteborgs universitet. Vid institutionen bedrivs forskning och utbildning som sätter människans hälsa och livskvalitet i fokus. Vi representerar 16 olika ämnesområden (avdelningar) och är indelade i fyra sektioner. Genom ett berikande samarbete med sjukvården och Sahlgrenska Universitetssjukhuset har vi utvecklat samprojekt och mötesplatser som gynnar både vården och forskningen. Anställningen som Forskare är placerad vid avdelningen för obstetrik och gynekologi, institutionen för kliniska vetenskaper i gruppen som leds av Professor Mats Brännström. Arbetet är inriktat på forskningsområdena regenerativmedicin, kvinnligreproduktion och livmoderstransplantation.  Arbetsuppgifter  Som forskare kommer du att arbeta med olika laborativa sysslor, exempelvis cellodling, molekylärbiologiska metoder, histologi, antikroppsbaserade metoder (immunohisto/-cyto-kemi, ELISA, Western blot) mm. Arbetet inkluderar djurarbete. Du förväntas även skriva vetenskapliga artiklar och bistå andra forskare/doktorander i gruppen som mentor.  Kvalifikationer  För anställningen krävs doktorsexamen inom ett ämnesområde som är relevant för arbetsuppgifterna. Tidigare erfarenhet av reproduktionsrelaterad forskning, inklusive arbete med biomaterial och stamceller, är meriterande och värderas högt. Eftersom manusförfattning ingår i arbetsuppgifterna krävs dokumenterad vetenskaplig skicklighet i form av flera tidigare publicerade ämnesrelevanta artiklar. Annan relevant kompetens som kan stärka forskargruppens kunskap och produktivitet är också önskvärd. Noggrannhet och integritet kommer att värderas högt. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper såsom initiativförmåga, samarbetsförmåga samt personlig lämplighet, särskilt då arbetet innebär daglig kontakt och interaktion med kollegor och andra aktörer. Utmärkta kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, är ett krav. Sökande ska vidare ha god samarbetsförmåga, vara strukturerad och ha god organisatorisk förmåga. Anställning  Anställningen är en tidsbegränsad anställning på 100% i 6 månader med placering vid Institutionen för kliniska vetenskaper, avdelningen för obstetrik och gynekologi. Tillträde: September  Tillsättningsförfarande  Vid den samlade kvalitativa bedömningen av kompetens och skicklighet kommer särskild vikt att fästas vid de sökandes förutsättningar att självständigt genomföra och vidareutveckla arbetsuppgifterna samt bidra till en positiv utveckling av verksamheten.   Kontaktuppgifter för anställningen  Har du frågor om anställningen är du välkommen att Mats Hellström, Lab manager tfn; 0721-875141 eller e-post;[email protected]  Fackliga organisationer  Fackliga företrädare vid Göteborgs universitet hittar du här: https://www.gu.se/om-universitetet/jobba-hos-oss/hjalp-for-sokande   Ansökan  Du söker anställningen via Göteborgs universitets rekryteringsportal genom att klicka på knappen "Ansök". Ansökan skall inkludera: CV, personligt brev samt namn och kontaktinformation på två referenspersoner. Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag.  Ansökan ska vara inkommen senast: 2025-07-23   Universitetet arbetar aktivt för en arbetsmiljö med jämställda förhållanden och sätter värde på de kvalitéer mångfald tillför verksamheten. Universitetet tillämpar individuell lönesättning. Enligt Riksarkivets föreskrifter är universitetet skyldigt att förvara ansökningshandlingar i två år efter tillsättningsbeslutet. Om du som sökande till en anställning särskilt begär tillbaka dina handlingar återsänds de när de två åren har förflutit, i annat fall kommer de att gallras ut. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Göteborgs universitet anlitar upphandlad annonsbyrå i samband med rekrytering av personal. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

4 dagar sedan
Sista ansökan:
23 juli 2025
Kostnadsfri C-utbiIdning + Garanterad anställning - ansök idag!
Professionals Nord Rekrytering AB
Civilingenjörsyrken inom logistik och produktionsplanering

ViII du bIi en deI av Sveriges främsta kompetensföretag inom återvinning och miIjö? Nu har du din chans! För dig som antingen viII byta karriär eIIer vidareutveckIas, erbjuder vi en unik möjIighet där du kostnadsfritt får behörigheter för att arbeta i roIIen som yrkeschaufför. Du ges även en fantastisk möjIighet att Iångsiktigt utveckIas hos Ragn-SeIIs. Varmt väIkommen med din ansökan!  Mer om Ragn-SeIIs Ragn-SeIIs samIar in, behandIar och återvinner avfaII och restprodukter från näringsIiv, organisationer och hushåII över heIa Sverige. Deras erfarna och professioneIIa medarbetare tror på enkIa Iösningar, ansvarstagande, heIhetssyn och framåtanda. Med 100 anIäggningar och 2500 anstäIIda verkar Ragn-SeIIs koncernen i Sverige, Norge, Danmark och EstIand, där de under 2023 omsatte ca 8,5 miIjarder SEK. Information om chaufförskoIan Programmet genomförs i samarbete med experter från branschen genom IärarIedda sessioner och sjäIvstudier. UtbiIdningen är förIagd under 12 veckor med en kombination av både teoretiska och praktiska moment som ger dig de behörigheter som krävs för att du skaII kunna utföra ditt arbete som yrkeschaufför. Genom utbiIdning kommer du att ges yrkeskompetensbevis (YKB) & C-körkort. Efter avkIarad utbiIdning kommer du ha en garanterad anstäIIning via oss med uppdrag hos vår kund Ragn-SeIIs. UtbiIdningsstart: 20e oktober Examen: 9e januari UtbiIdnings- och arbetsort: Göteborg Information om tjänsten Rekryteringsprocessen hanteras av ProfessionaIs Nord och önskemåI från oss och Ragn-SeIIs är att aIIa frågor kring tjänsten går tiII [email protected]  Efter avsIutad utbiIdning kommer du att ha en gedigen grund att stå på inför din nya roII som yrkeschaufför. Uppdraget är en deI av vår personaIuthyrning och du kommer vara anstäIId av ProfessionaIs Nord under 12 månader. Förutsatt att samarbetet fungerar bra bIir du sedan överrekryterad tiII Ragn-SeIIs. Med önskemåI från vår kund kommer vi att genomföra en bakgrundskontroII på aIIa våra sökanden. Detta sker i samband med ett första samtaI. Arbetsuppgifter I roIIen som miIjöarbetare med C-kort hos Ragn-SeIIs kommer dina arbetsuppgifter att dagIigen variera. Under Iedning av sektionschefen Henrik, som ansvarar för kärIhantering och baktömmande verksamhet från Stenungsund tiII HaImstad, kommer du att vara en deI av ett team på 35 personer. Verksamheten prägIas av förtroendetid utan stämpeIkIocka, viIket innebär att arbetstiderna kan variera, men i regeI omfattar de 8 timmar per dag. Starttider kan vara meIIan 05:30 tiII 07:00.  Dina arbetsuppgifter kommer att inkIudera hantering av kundernas avfaII samt körning av tunga fordon. Säkerhetsrond och checkIistor utförs dagIigen för att säkerstäIIa en trygg arbetsmiIjö. KandidatprofiI För tjänsten är dina personIiga egenskaper av stor vikt. Vi söker dig som är: • Serviceinriktad: Du är ansiktet utåt mot kunden och bidrar tiII en positiv uppIeveIse • Kommunikativ: Förmåga att effektivt kommunicera med både kunder och koIIegor • Lösningsfokuserad och sjäIvgående: Du tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter • Fysiskt uthåIIig: Arbetet kan vara både fysiskt och mentaIt krävande • Säkerhetsmedveten: Säkerhet är en hög prioritet och du bidrar aktivt tiII detta För att söka roIIen behöver du även: • Ha ett stort intresse och vara motiverad för att Iångsiktigt arbeta i roIIen som yrkeschaufför • Ha B-körkort • Vara 21 år eIIer äIdre då det krävs för att kunna sIutföra vår utbiIdning. • Ha goda kunskaper i svenska, både taI och skrift Start: 20e oktober Omfattning: HeItid Stad: Göteborg UrvaI: Sker Iöpande Kontakt: Josefine Kinnmark När du ansöker tiII programmet kommer du inIedningsvis att få besvara ett antaI frågor där du redogör ditt intresse för utbiIdningen och tjänsten. Då personIiga egenskaper, motivation och engagemang är av största vikt ser vi fram emot att ta deI av varför just du ska ta en pIats i utbiIdningen. Efter inskickad ansökan kommer du även att få ett mailutskick med länk tiII ett personIighetstest och ett test koppIat till Iogisk sIutIedningsförmåga som du behöver genomföra med godkänt resuItat för chans att gå vidare i rekryteringsprocessen. #ChaufförsskoIan #Ragn-seIIs #C-chaufför

4 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
Stödpedagog till Orustgatans BmSS
GÖTEBORGS KOMMUN
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Vi är alla olika. Vi är alla också lika och har samma rätt till ett tryggt hem, en meningsfull sysselsättning och att känna oss värdefulla. Med rätt förutsättningar kan vi växa, utvecklas och delta i samhället på våra egna villkor. Inom förvaltningen för funktionsstöd ger vi stöd, service och omsorg till barn och vuxna med funktionsnedsättning och skapar möjlighet för dem att leva ett gott och självständigt liv, som alla andra. Genom att sprida kunskap och samarbeta inom Göteborgs Stad och med andra aktörer ökar vi förståelsen för individers behov och utformar insatser som gör verklig skillnad. Med 6 200 engagerade medarbetare är vi Sveriges största funktionsstödsförvaltning. Vi arbetar inom boenden med särskild service, daglig verksamhet, sysselsättning, boendestöd, personlig assistans, barn- och korttidsboenden, avlastning samt stöd och ledsagning. Vill du vara med och bidra till ett mer inkluderande samhälle? Välkommen till oss! Du är Göteborg. ARBETSUPPGIFTER Är du vår nya stödpedagog till Orustgatans gruppboende? Orustgatans BmSS är en gruppbostad som ligger i Majorna. Målgrupp är personer med Neuropsykiatriska, psykiatriska och intellektuella funktionsnedsättningar, förvärvade hjärnskador samt autism. På boendet finns 6 hyresgäster som har egen lägenhet men har tillgång till gemensamhetsutrymmen. Hyresgästerna är till stor del självgående och du som arbetar här kommer främst vara en stödjande hand i individernas vardag. Arbetsgruppen på boendet består utöver dig, av 6 stödassistenter och tillsammans ansvarar ni för planering och utveckling av verksamheten samt ger praktiskt, personligt och pedagogiskt stöd i vardagen. I arbetet ingår även läkemedelshantering. Som stödpedagog har du det övergripande ansvaret för det pedagogiska arbetet inom verksamheten. Din roll är att samla och sprida kunskap om arbetssätt och metoder samt säkerställa att dessa används och utvecklas på ett effektivt sätt. Tillsammans med arbetsgruppen upprättar du, genomför och följer upp rutiner, handlingsplaner och aktivitetsbeskrivningar. Som stödpedagog ser du till att social dokumentation och genomförandeplaner upprättas, vidareutvecklas och följs utifrån lagar och riktlinjer. Du verkar som stöd och vägledare för övriga stödassistenter och agerar även stöd till chefen. Du handleder arbetsgruppen utifrån verksamhetens behov och metoder. Tillsammans med dina kollegor har du en central roll i verksamhetens kvalitetsutveckling och det systematiska förbättringsarbetet. Du ingår i nätverk med övriga pedagoger och samverkar med anhöriga, gode män och övriga nyckelpersoner för att tillförsäkra hyresgästen en god omvårdnad, stöd och service. Orustgatans BmSS erbjuder stöd dygnet runt. Arbetstiden är förlagd till dag- kväll- och helgtjänstgöring. Vi använder Time Care Planering för verksamhetsanpassade och påverkningsbara scheman. Välkommen med din ansökan! KVALIFIKATIONER För tjänsten som stödpedagog krävs eftergymnasial specialisering inom funktionshinderområdet som omfattar minst 200 yh-poäng, 120 högskolepoäng eller 60 högskolepoäng med två års arbetserfarenhet med personer med funktionsnedsättning. Utbildningen ska ha relevanta poäng inom beteendevetenskap, pedagogik, psykologi, socialt arbete och (psykiatrisk) omvårdnad eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Kommunikation är en viktig del av arbetet, vilket kräver att du har goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift. Godkänt i svenska 1 eller svenska som andraspråk 1 Du som inte uppfyller kvalifikationskraven i svenska 1 eller svenska som andraspråk 1 kan komma att erbjudas att göra ett språktest genom testanvändaren Educateit. Det är ett krav att du har minst två års erfarenhet av arbete som stödpedagog, har lett grupper samt har goda kunskaper i social dokumentation. Om du har tidigare erfarenhet av målgruppen Neuropsykiatriska, psykiatriska och intellektuella funktionsnedsättningar samt autism så är det meriterande. Likaså om du har kunskap och erfarenhet av följande metoder som tydliggörande pedagogik MI, LAB och ESL. Du är trevlig, hjälpsam och respektfull även i stressade situationer. Du är positiv, inbjudande och engagerad i att möta individens behov. Du tar initiativ, driver aktiviteter och uppnår resultat både självständigt och i samarbete. Du förstår människors olika sätt att ta till sig kunskap och anpassar din kommunikation för att skapa delaktighet och engagemang. Du samarbetar väl genom att lyssna, visa respekt och arbeta mot gemensamma mål. ÖVRIGT Urval sker löpande under ansökningstiden. Intervjuer är planerade att hållas den 28 och 29 augusti samt den 1 september 2025. I den här rekryteringen kommer du få svara på ett antal frågor där du får beskriva din kunskap inom området i stället för att skicka ett personligt brev. Göteborgs Stad arbetar aktivt för att främja lika rättigheter och möjligheter samt att motverka diskriminering. Som medarbetare i förvaltningen för funktionsstöd erbjuder vi dig: - Trygg anställning med goda anställningsvillkor - Heltid med möjlighet till deltid - Introduktion vid nyanställning - Kompetensutveckling - Friskvårdsbidrag, cykelbidrag samt andra rabatter och erbjudanden Vid arbete i den enskildes hem: Före erbjudande om anställning ber vi dig uppvisa utdrag ur polisens belastningsregister. Beställt utdrag ska vara oöppnat. Du ska själv begära ett utdrag från polisens belastningsregister. Detta görs på polisens hemsida https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ antingen via e-tjänst (Kontroll av egna uppgifter i belastningsregistret) eller med hjälp av Blankett för att kontrollera egna uppgifter (Blankettför begäran om registerutdragför enskild person, utdrag nr 442.3) Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Har du skyddade personuppgifter ska du INTE söka via systemet utan kontakta ansvarig rekryterande chef för hantering av din ansökan. Tillsättning sker under förutsättning att tjänsten inte behöver tas i anspråk i förvaltningen eller stadens omställningsarbete. Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag: Inför denna rekrytering har vi valt rekryteringskanaler och önskar inte erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- eller rekryteringshjälp.

4 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025