Bakgrund Vill du leda varierande projekt inom fastigheter och lokalanpassning? Vår klient söker nu en engagerad och lösningsorienterad projektledare till sin Facility-gruppering. I rollen kommer du hantera både stora och små projekt, från uppfräschning av befintliga lokaler till anpassningar för nya verksamheter och installation av maskiner. Som projektledare kommer du att vara navet mellan olika intressenter och säkerställa att projekten levereras i tid och enligt plan. Om du är en strukturerad, handlingskraftig person med erfarenhet av verksamhetsnära projektledning, är detta en roll för dig! Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av: - Hantera behovsanalys, underlag och offerter - Planera och driva projekt från start till avslut - Koordinera insatser från alla inblandade parter såsom arkitekter, byggteam och verksamhetsexperter - Följa upp och rapportera status till ledning och styrgrupp Kvalifikationer Vi söker dig som: - Har dokumenterad erfarenhet av projektledning, gärna inom byggprojekt - Är strukturerad och drivande, med en lösningsorienterad inställning - Är en skicklig kommunikatör och kan hantera flera projekt samtidigt - Har B-körkort och goda kunskaper i svenska och engelska Villkor: Du kommer att bli anställd av Q och arbeta hos klient i Jönköping (på plats i Huskvarna och Jönköping). Tjänsten är på heltid och planerat tillträde 20 september 2024 och löper till 30 juni 2025 initialt. Sista ansökningsdag är 17 september 2024 men då vi arbetar med löpande rekrytering, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av ett växande team i en dynamisk arbetsmiljö! Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.
Vi söker nu en driven och nyfiken mekaniker till vår verkstad. Vi tror att du som söker är tekniskt kunnig, kommunikativ och du är självfallet stolt i ditt yrkesutövande. När du arbetar som bilmekaniker hos oss ska du ha ett gott sinne för affärer och förstå vikten av att sätta kunden och service i första rummet. Du kommer att jobba nära kunden och behöver därför ha förmågan att skapa långsiktiga kundrelationer. Tjänsten innebär service, reparationer och felsökningar på personbilar, lätta lastbilar av de flesta märkena. För att vara aktuell för rollen ser vi att du har: • Ett brinnande teknik- och fordonsmekaniskt intresse • Dokumenterad relevant utbildning • Dokumenterad erfarenhet av arbete som fordonsmekaniker • God administrativ förmåga och datorvana • Goda kommunikativa egenskaper • Ett gott kundbemötande Du är flexibel och strukturerad i ditt arbete samtidigt som du är ansvarsfull och ser utmaningar som ett naturligt steg i karriären. Du är socialt utåtriktad, har samarbetsförmåga och kan även arbeta under tidspress. Du har lätt för att ta till dig nya instruktioner och vi ser det som en självklarhet att du har ett starkt bilintresse och har känsla för service. Minst B körkort är ett krav. Tjänsten är en heltidstjänst. Vi tillämpar sex månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning samt individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs även en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Detta innefattar belastningsregisterutdrag och ev. ekonomisk kontroll (UC). Personuppgiftshantering Mekonomen Company org. nr. 556724–9254 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf Mekonomen gör billivet enklare genom att erbjuda ett brett och lättillgängligt utbud av prisvärda, innovativa lösningar och produkter för konsumenter och företag. Vi är Nordens ledande bildelskedja med egen grossistverksamhet, butiker och verkstäder. Genom rikstäckande butiks- och verkstadsnät har Mekonomen den bästa tillgängligheten i branschen under varumärkena Mekonomen Bilverkstad och MekoPartner. Vårt kundlöfte är Ett enkare billiv som grundar sig i våra värderingar; kundorientering, flexibilitet, kompetens, ansvar och affärsmässighet.
Vi söker nu en Ställföreträdande butikschef på 90%till vår Trademax-butik iJönköping. Brinner du för försäljning, är ansvarstagande och är bra på attmotivera och utveckla dina kollegor genom att vara en god förebild? Då har vi tjänsten för dig! Om tjänsten Då nuvarande ställföreträdande butikschef har fått chansen att klättra inom företaget så söker vi nu en ny driven och social ställföreträdande butikschef. Du kommer till en välmående butik med drivna och resultatinriktade kollegor med en starkt sammanhållning och samarbete. I det dagliga arbetet växlar du mellan att aktivt hjälpa och möta våra kunder med att leda och coacha personalen samt säkerställa de dagliga rutinerna utförs och att butikens mål uppnås. Du sätter tillsammans med butikschefen tydliga krav på prestation och personligt ansvar för personalen genom ett inspirerade ledarskap. Vidare ansvarar duför att kunderna får en positiv upplevelse i butiken och att denna upplevs som välordnad och attraktiv. Arbetsuppgifterna varierar från aktiv försäljning mot kund till att besvara samtal och mejl, kvittering av varuleveranser, packa upp/montera/prismärka produkter, skyltning/varuexponering, inventering och kassaarbete. När butikschefen inte är på plats är det du som ansvarar för driften, coachar personalen, driver försäljningen och säkerställer att butiken levererar bästa möjliga resultat! Dina personliga egenskaper Positiv - du motiverar och utvecklar dina kollegor i försäljning samt skapar härlig laganda med positiv energi. Social - du har lätt att skapa nya relationer och är drivande i samtal. Lösningsorienterad - du är flexibel och se lösningar istället för problem. Resultatinriktad - du har ett stort driv och ären vinnarskalle för försäljning. Din bakgrund Vi ser gärna att du som söker har relevant erfarenhet av försäljning inom detaljhandeln, det är meriterande om du arbetat med liknande produkter tidigare, men personlighet och drivkraft värderar vi högst. Du har goda ledaregenskaper och förmåga att driva/motivera försäljning till en grupp. Vi ser att du som sökerhartidigare erfarenhet av en liknande tjänst och/eller har drivkraften för att tanästa steg i din karriär. ÖvrigtTjänsten är en tillsvidare-/provanställning på 90% med start enligt överenskommelse.Då butiken är öppen alla dagar i veckan förekommer det både, dag-, kvälls- och helgarbete. Matchar du vår beskrivning och tycker att detta låter som en intressant tjänst för dig? Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag! Om företaget Trademax är en del av Home Furnishing Nordic AB och är en av norra Europas största e-handlare inom möbler och inredning och ingår som ett av två segment inom Bygghemma Group (BHG). Home Furnishing Nordicomsatte under 2022 ca 1,5 miljarder och har ca 220 anställda och har huvudkontor i Helsingborg.Inom Home Furnishing Nordic AB ingår flera olika destinationer, bl.a. Trademax, Chilli och Furniturebox med totalt 7 sajter i 4 länder och 9 fysiska butiker. Vi kännetecknas av en stark entreprenörsanda med en tydlig tillväxt- och lönsamhetsagenda där möjligheterna snarare än utmaningar står i fokus och där man både kan och får ta stort enskilt ansvar.
AnnSam AB, som bemannat vården med sjuksköterskor sedan 1999, söker nu Röntgensjuksköterskor i Jönköping! Perioden: 2024.09.30 - 2024.12.29 Arbetstid: Måndag-fredag 16:00-22:00 och lördag-söndag dag Erfarenhet: 2år som Röntgensjuksköterska och trygg i din yrkesroll. Journalsystem: Sectra Ev. övrigt: Ref. nr: 240913 Att arbeta som Bemanningssjuksköterska hos AnnSam: Vi på AnnSam är måna om att tillsätta rätt Sjuksköterska till rätt uppdrag, detta för att ha nöjd personal och nöjda kunder. Hos oss kan du få uppdrag på heltid, deltid eller extra pass när du vill tjäna lite extra. Du kan även hyras ut som underkonsult om du ha ett eget bolag. Rollen som bemanningssköterska innebär att du ansvarar för bedömning och uppföljning av patienternas vårdbehov. Deltar i ronder, medicinsk planering och utförande. Du samarbetar på ett positivt och handledande sätt med omvårdnadspersonal samt ansvarar för att erbjuda kvalitativ vård. AnnSam erbjuder sina konsulter: - Tydlig och ärlig information. - Personlig kontakt och service. - Konkurrenskraftiga löner. - Timlön utbetalas månadsvis alt. var 14:e dag. - Tjänstepensions lösning. - Möjlighet till löneväxling. - Semesterersättning. - Sjuklön. - Reseersättning vid arbete på annan ort. - Försäkring under ditt arbete. - Inskolning så att du kan känna dig trygg. - Boende i samband med uppdraget. - Arbeta som underkonsult via eget bolag. För att bli anställd hos oss så behöver du: - Godkänd svensk Sjuksköterskeleg. - Erfarenhet som leg. sjuksköterska, minst 1 år. - Kunna uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift. - Vana av att arbeta med databaserade journalsystem. - B-Körkort kan vara ett krav på vissa uppdrag. - Meriterande är ett Varmt hjärta och ett Glatt leende! Om AnnSam AB: AnnSam AB är ett personligt bemanningsföretag vars ägare och VD har en lång erfarenhet som Sjuksköterska och av att bedriva vårdbemanning. För att hålla hög kvalitet fokuserar vi på uthyrning av Allmän Sjuksköterskor, Specialist Sjuksköterskor, Arbetsterapeuter och Fysioterapeuter. Vårt mål är att alltid ha en nära och personlig kontakt med både kunder och personal, vi erbjuder dig god service och ett nära samarbete. AnnSam har avtal och bemanningsuppdrag i stora delar av Sverige, hos både offentliga och privata aktörer. Berätta gärna för oss var du önskar uppdrag så söker vi i vår kundbas! Välkommen till AnnSam, vi har bemannat vården med Sjuksköterskor sedan 1999. Hos oss kan du känna dig trygg! Se samtliga vår uppdrag på vår hemsida, vi ser fram emot din ansökan! www.annsam.se [email protected] Tel: 016-55 12 450
Indiska är ett svenskt livsstilsföretag etablerat 1901. Indiskas produkter säljs i 48 butiker i Sverige och Finland, i vår internationella online shop indiska.com. Indiska erbjuder mode, inredning och accessoarer i modern skandinavisk design med internationella inslag – ett brett sortiment med allt från bekväma baskläder, exklusivt möblemang och färgstarka trendplagg. Indiska strävar efter hållbarhet på alla nivåer samt att erbjuda våra kunder produkter som är enkla att använda och älska, till ett bra pris. Indiska är mitt uppe i en intensiv förändringsresa där vi ska ta vårt kunderbjudande och varumärke till nästa nivå. Som medarbetare ställer det höga krav på flexibilitet, entreprenörskap och stort driv. Är du mode- och inredningsintresserad och brinner för att göra skillnad kommer du att passa in hos oss. Vi hoppas att du vill vara med på resan! Indiska söker nu säljare som älskar mötet med kunden och vill jobba i vår butik i Jönköping I vårt arbete är ingen dag den andra lik, vi möter dagligen en mängd olika kunder och stöter hela tiden på nya utmaningar. Här är tempot högt, det blir sällan långtråkigt och vi gillar verkligen det vi gör; att sälja en unik mix av mode och inredning med inspiration från Indien som tilltalar många. För att bidra till och stärka denna helhetsupplevelse söker vi nu säljare. Ansvar och arbetsuppgifter I rollen som säljare hos oss får du en bred roll där mötet med kunden alltid står i fokus, där du bland annat jobbar med att; Bidra till en fantastisk shoppingupplevelse för våra kunder, med ett tydligt säljfokus Tillsammans med dina kollegor ansvara för att butiken är välfylld och kommersiell Packa upp varor, bygga säljande varulägg och varuplacering Arbete i kassa Att alltid bemöta våra kunder på ett vänligt, kunnigt och hjälpsamt sätt Vi erbjuder dig ett varierande arbete i en inspirerande butiksmiljö där både samarbete, värme och högt tempo genomsyrar vår vardag! Vem är du? Kommunicerar på ett öppet och ärligt sätt där du når ut till olika målgrupper Har en stor passion för mode och inreredning Handlingskraftig, prestigelös och inte rädd för att ”hugga i” där det behövs Driven och resultatorienterad Utstrålar glädje, värme och engagemang i mötet med kunden och kollegor Trivs med att jobba i högt tempo Är ansvarstagande och ser vad som behöver göras, och agerar på det! Varmt välkommen med din ansökan! Möt några av våra kollegor och få ytterligare information om företaget och vårt ansvarstagande inom miljö, etik och sociala frågor, på vår hemsida www.indiska.com.
Nu söker vi efter fler duktiga medarbetare som vill arbeta med Trafikanordningar (TA) i Jönköping med omnejd. Vår affär är en viktig pusselbit i satsningen mot säkra arbetsplatser och en trygg trafikmiljö. Vi söker nu dig, som precis som vi – brinner för säkerhet på väg! Att bygga och sköta om vägar och infrastruktur är stort. Att bidra till samhällsutvecklingen är ännu större. Hos oss får du göra både och. Inom Svevia kombinerar vi det lilla företagets gemenskap och lagkänsla med storföretagets stabilitet. Här får du möjlighet att utvecklas som en specialist på väg - med engagemang, samarbete och ansvar. Om uppdraget som vägarbetare på trafikanordningar Som vägarbetare kommer ditt arbete huvudsakligen bestå i att genomföra TA-projekt i Jönköping med omnejd. Du kommer att vara verksam med TA-projekt som vi bedriver i stort och smått. Det innebär bland annat att tjänsten medför körning av TMA-bil samt arbeta med utsättning av trafikanordningar för att skapa säkra vägarbetsplatser. Till din hjälp har du nära arbetsledning och underentreprenörer att samarbeta med. Arbetet är av fysisk karaktär och vi arbetar utomhus. Tjänsten är heltid och arbetstiden är normalt förlagd mellan kl 07-16, dock kan obekväma arbetstider förekomma. Beredskap kan även förekomma i tjänsten. Start enligt överenskommelse. På Svevia tillämpar vi individuell lönesättning. Placeringsort är Jönköping. Din profil Vi söker dig som har en relevant gymnasieutbildning och/eller har C-kort. CE-körkort och yrkeskompetensbevis (YKB) samt erfarenhet av trafikanordningar är önskvärt men inget krav. Då vi arbetar i team och hanterar kundrelationer så är det viktigt för oss att du värdesätter god kommunikation och uppvisar bra samarbetsförmåga. Vi vill att du tar egna initiativ, att du är förändringsbenägen och därmed öppen att för nya arbetsuppgifter då vi är flexibla och omtänksamma, vi hjälper varandra när det behövs. Grunden till att lyckas i den här tjänsten är att du utöver din kompetens har en serviceinriktad profil och vill ha roligt på arbetet! En del av något större Svevia är i dag Sveriges största driftentreprenör. Inom drift och underhåll sköter vi bland annat sommar- och vinterväghållningen för hälften av statens vägnät. Och många kommuner, privata företag och vägföreningar anlitar oss för att ta hand om deras vägar och utemiljöer. Hos oss bidrar du till en större helhet. Vi plogar för barnfamiljen som är på väg till fjällen. Vi gör så att näringslivets varutransporter når fram och ser till att gator, torg och parker är rena och snygga. Dessutom skyddar vi liv på vägen genom vårt erbjudande inom trafikanordningar. Varför Svevia? Hos oss blir du snabbt en i gänget och vi månar om att vara en arbetsplats för alla. Beslutsvägarna är korta och det är lätt att göra sin röst hörd. Samtidigt blir du en del av en praktisk verklighet och ett företag där konkreta resultat skapas med rykande asfaltmaskiner, stora snöplogar och tonvis med armeringsjärn och betong. Med ditt yrkeskunnande kan du göra skillnad på vägen. Och vi sätter alltid säkerheten först – både med omtanke om din egen arbetsmiljö och andras trygghet. För dig som vill ta nästa steg i utvecklingen finns det många möjligheter. Både om du vill fördjupa dig inom ditt specifika område eller gå vidare i en arbetsledande position. Tillsammans får vi stad och land att fungera. Vill du dela väg med oss? Ansökan och information Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV och svara på några urvalsfrågor. Vår rekryteringsprocess bygger på ett kompetensbaserat arbetssätt, det är en förutsättning för att rekrytera kvalitetssäkert, inkluderande och fördomsfritt. Därför vill vi inte ha ett personligt brev. Skicka in din ansökan snarast möjligt och som senast den 6 oktober. Urval och intervjuer görs löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta platschef Thomas Landström, 036-31 21 09. Vi har tagit ställning till annonsering, vilket gör att vi inte önskar säljsamtal för ytterligare frågor kring annonsering, rekrytering eller bemanning.
Om Bravura: Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad. Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos TRUMPF. Om företaget: TRUMPF Maskin AB grundades 1984 och är ett högteknologiskt företag som tillhandahåller verktygsmaskiner och plåtbearbetningsmaskiner av högsta kvalité och service till sina kunder. De tillhör den tyska och familjeägda koncernen TRUMPF GmbH, och som ett oberoende familjeföretag erbjuder de dig frihet och förtroende att förverkliga dina idéer i praktiken. Med dig ombord vill de driva på digitaliseringen av tillverkningsindustrin. Deras passion och kreativa drivkraft med egenutvecklad teknik säkerställer att de är en innovativ kraft – med närmare 18 000 anställda på över 70 platser över hela världen. Sverigekontoret är beläget i Alingsås och kunderna finns i Sverige och Norge. Idag arbetar runt 70 personer i den nordiska verksamheten. De värdesätter sina medarbetares kompetensutveckling högt och erbjuder konkurrenskraftiga villkor och attraktiva förmåner. TRUMPF agerar som marknadsledare i en växande marknad med stor tillväxt och goda framtidsutsikter! Läs gärna mer på deras hemsida här Arbetsuppgifter: Din introduktion börjar med en gedigen utbildning, dels med en kollega ute på fält, samt med företagets introduktionsutbildningar i Tyskland, Österrike eller Schweiz tillsammans med teknikerkollegor från hela världen. TRUMPF erbjuder dig en långsiktig och löpande teknisk kompetensutveckling och du kommer genom utökade arbetsuppgifter och utbildningar ta dig an alltmer komplicerade uppdrag på ett självständigt sätt. Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Avslutad gymnasieutbildning, gärna eftergymnasial utbildning inom relevant område såsom el, mekanik eller automation • Erfarenhet av tekniskt arbete inom reperation, service och underhåll gärna på industrimaskiner • Erfarenhet av att tolka elschema • Meriterande om du tidigare har arbetat med kantpressmaskiner, antingen som operatör eller underhållstekniker • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska • B-körkort Du som söker är en person som tar ansvar för dina arbetsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Du ser värdet av att planera och driva ditt arbete framåt och ber om hjälp när det krävs. Då du förstår vikten av struktur och ordning i ditt arbete är du metodisk, systematisk och planerar uppgifterna innan du sätter igång. I rollen som servicetekniker pratar du med många kunder dagligen och du tar gärna första steget till ett samtal. Du har god kommunikativ förmåga, är bekväm med andra människor och känner dig avslappnad i sociala situationer. Övrig information: Start: Enligt överenskommelse Plats: Malmö, Karlshamn, Ljungby, Växjö, Jönköping, Halmstad, Karlskrona, Kalmar, Värnamo, Falkenberg eller Varberg är önskvärt men närliggande städer fungerar också eftersom tjänsten är resande Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Till vår kund söker vi en social och strukturerad person som kan stärka upp logistik-avdelning i det team som jobbar med logistikkoordinering. I rollen kommer du ha flera kontaktytor, både internt och externt med bland annat lager- och säljavdelning.Vår kund är ett framgångsrikt företag med kontor och lager i närheten av goda kommunikationer i Jönköping.Rollen är ett konsultuppdrag på 12 månader med goda möjligheter till förlängning och du kommer bli anställd hos oss på Andara. I rollen som logistikmedarbetare kommer du att arbeta med varierande administrativa arbetsuppgifter inom Logistik och leverans. Du kommer att jobba i ett team tillsammans med 6 andra kollegor. Här värdesätts transparens och kommunikation och du kommer att rapportera till Head of Supply Chain. Arbetsuppgifter: Som bryggan mellan produktion, försäljning och kunder, kommer du att: Processa och koordinera kundorder från mottagande till leverans. Optimera logistikflöden för att uppnå högsta möjliga servicegrad. Samordna transporter och säkerställa korrekt dokumenthantering. Hantera och följa upp orderstatus med interna och externa parter. Skapa och underhålla goda relationer med såväl kollegor som kunder. Vår kund arbetar i affärssystemet Microsoft business central. Kvalifikationer: Du bör ha erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och har god förståelse för produktionsplanering-, order, logistiksupport samtlagerhantering i Microsoft business central. Du trivs med att arbeta brett och varierat i en roll där du hanterar många parallella ärenden. Du har god kommunikativ förmåga i både skrift och tal. Vi ser att du som söker har: Tidigare erfarenhet inom transportledning, produktionsplanering, logistiksupport eller liknande inom logistik eller produktion Du behöver kunna kommunicera på professionell nivå på både svenska och engelska God datorvana och meriterande med erfarenhet av affärssystem Det är meriterande om du har vidareutbildning inom transport, flödesstyrning eller motsvarande Vi tror att det här är bra egenskaper:Som person är du strukturerad och självgående. Ett krav är att du är driven och en utpräglad ”doer”. Att ge ständig återkoppling och uppdatering till kunder och kollegor är naturligt för dig. Vidare är du orädd och du samarbetar både bra självständigt som i team och vågar dela idéer och kunskap vidare i teamet.Du arbetar bekvämt i en roll med många interna och externa kontakter via telefon och mail.För att trivas med arbetsuppgifterna är det viktigt att vara social, serviceinriktad och flexibel. Mer om tjänsten Tillsättning: Omgående Omfattning: heltid, arbetstiderna är måndag – fredag kl 8-17 Placering: Jönköping Uppdraget är ett 12 månaders konsultuppdrag med möjlighet till förlängning - alternativt att kunden önskar anställa den uthyrda konsulten om båda parter parters så önskar. Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår Konsultchef Ellinore Pereira på [email protected] Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande. Varmt välkommen med din ansökan!
Arbetsbeskrivning Till vår kund i Huskvarna söker vi nu en nyexaminerad (junior) data science konsult. Du kommer att bli en del av ett DataScience-teamet som ansvarar för analys av data samt utveckling och underhåll av deras datapipeline för robotgräsklippare. Arbetet kommer att ske 100% på plats i kundens lokaler i Huskvarna, ej remote arbete. Ansvarsområden Utveckling och underhåll av robotics dataplattform i databricks Utveckling av data pipelines med hjälp av Spark och Python Statitistisk analys och visualisering av data med hjälp av PowerBi/Databricks Expert- och supportfunktion mot övriga Robotics R&D Kvalifikationer Ingenjörsexamen med relevanta kurser mot data science och statistisk analys Bra social förmåga Prata bra svenska och engelska Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Anorexienheten, barn- och ungdomspsykiatriska kliniken, Länssjukhuset Ryhov, Jönköping Vår vision är en barn- och ungdomspsykiatrisk specialistvård av hög kvalitet med patient och familj i centrum. Vi kan erbjuda dig ett meningsfullt patientnära arbete och du kommer också bli en viktig del av vårt fortlöpande utvecklingsarbete för att möta våra patienters komplexa behov. Vi söker dig som får energi av att ge god vård med effektiva flöden och kvalitet. Vi är varandras arbetsmiljö och söker därför dig som har en hjälpsam anda och som är trygg i dig själv men ser värdet av att samarbeta, både inom enheten men också över mottagningsgränser och med vårdgrannar. Rollen som överläkare Som överläkare hos oss kommer du att arbeta med både planerad och akut verksamhet. Arbetet sker i tvärprofessionella team kring varje patient där du som läkare arbetar tillsammans med sjuksköterskor, skötare och kuratorer. Möjlighet till forskning finns. Tillträde efter överenskommelse. Din blivande arbetsplats Jönköping Anorexienheten är en del av barn- och ungdomspsykiatriska länskliniken. Anorexienhetens dagvård finns på länssjukhuset Ryhov, i hus A6. Anorexienhetens öppenvård bedrivs i BUP Jönköpings mottagningslokaler (hus A1-A3). Hos oss arbetar 11 medarbetare. Både i dagvården och i anorexienhetens öppenvård tar vi emot patienter från hela länet. Anorexienheten har ett tvärprofessionellt arbetssätt och utöver det specialiserade uppdraget mot ätstörning så krävs en helhetsbild och kunskap om samsjuklighet såsom neuropsykiatri och allmänpsykiatriska tillstånd. Länskliniken Förutom Anorexienheten består kliniken av "En väg in, barn och unga psykisk hälsa" som är vår gemensamma enhet för barn- och ungdomshälsan och barn- och ungdomspsykiatrin för telefonrådgivning och triagering till rätt vårdnivå. Länskliniken består vidare av tre öppenvårdsmottagningar belägna i Nässjö, Värnamo och Jönköping. Tillsammans har vi också en länsgemensam vårdavdelning (avdelning 61), belägen i Jönköping, som bedriver heldygnsvård. Sammanlagt är vi idag cirka 150 medarbetare i olika professioner inom kliniken som ger psykiatrisk specialistvård till barn och ungdomar i 13 kommuner i länet. Tillsammans möter vi barn och ungdomar 0-17 år med medelsvåra till svåra psykiatriska tillstånd. Vi samverkar med vårdgrannar och andra samverkanspartners för att ge barn och unga i vårt län bästa möjliga vård och bemötande. Din profil Vi söker dig som är specialistläkare. Då resor förekommer i tjänsten krävs B-körkort. För att du ska trivas hos oss är det viktigt att du arbetar bra med andra människor, tar ansvar för dina uppgifter samt planerar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt. Som person är du trygg och stabil. Du har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter och ser möjligheter i förändringar. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vårt erbjudande till dig Vi erbjuder dig ett viktigt och varierande arbete där du ingår i ett team med engagerade och kompetenta kollegor från olika professioner. Som medarbetare får du en introduktion som anpassas efter dina erfarenheter. Du ges möjlighet till kontinuerlig kompetensutveckling med goda förutsättningar till internutbildning och handledning. Som medarbetare hos oss inom Region Jönköpings län får du tillgång till våra anställningsförmåner. En del av dem ökar din grundtrygghet, andra sätter lite guldkant på vardagen. Läs mer om våra förmåner här: Förmåner (http://www.rjl.se/jobb-och-karriar/Jobba-hos-oss/Formaner/) Har du frågor om tjänsten? Vill du veta mer kring tjänsten är du välkommen att kontakta områdeschef Anna Jonsson, 010-242 31 09 eller [email protected]. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster. Vår rekryteringsprocess Sista ansökningsdag är 11 oktober 2024. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Välkommen med din ansökan! Inför anställning kommer arbetsgivaren att begära att du visar ett utdrag ur polisen belastningsregister och misstankeregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning. Läs mer om Region Jönköpings läns rekryteringsprocess på vår hemsida: https://rjl.se/jobb-och-karriar/Lediga-jobb/Var-rekryteringsprocess/