Om tjänsten Stenbolaget växer och söker nu dig som får energi av att ge god service och älskar försäljning! Är du personen som gör allt för att skapa en fantastisk säljupplevelse? Är du i början av din karriär? Inga problem! Så länge du har rätt inställning, viljan att lära och vill vara med på Stenbolagets expansion i Norrköping så vill vi att du söker. Dina arbetsuppgifter Som säljare på Stenbolaget består arbetsuppgifterna främst utav att hjälpa och guida kunderna att välja rätt sten till rätt projekt. Det är ditt ansvar att vårda varje kund, följa upp dina offerter och se till att köpupplevelsen blir i högsta kvalitet. Hos Stenbolaget jobbar de med tydliga försäljningsmål, har du starkt driv och älskar att vinna så kommer du trivas hos dom. Som arbetsplats fungerar Stenbolaget likt ett fotbollslag, där alla positioner är viktiga. De coachar varandra och ser till att ha kul tillsammans. De är innovativa i deras speltaktik och håller ett högt tempo, det är nyckeln till deras framgång och just det som gör att de är störst och bäst i deras bransch. Deras butikers öppettider är måndag-fredag 07-18 & helg 10-15, arbetstiden är varierande inom dessa tider. Din profil -Vi tror att du har en bakgrund från bygghandel eller har jobbat med butikssälj. - Du kan ha erfarenheter från entreprenad eller ännu bättre, att du har jobbat med försäljning inom bygghandeln. Det viktigaste är din personlighet och att du gillar försäljning, resten lär du dig hos oss. Om du tror att vi är rätt arbetsplats för dig så tveka inte att skicka din ansökan! Om företaget Stenbolaget säljer och producerar marksten, murar, plattor, natursten och mycket mer. Deras kunder är både privat- och proffskunder, vilket gör att kundmötena blir mycket spännande och varierande. De är störst i Sverige inom deras segment och nu tar de nästa steg på deras resa! Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Malmö, Norrköping och Sundsvall. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!
Vi har kraften från över 40 000 studenter och medarbetare. Studenter som ger framtidshopp. Medarbetare som varje dag bidrar till att Linköpings universitet tar sig an samtidens utmaningar. Vår värdegrund vilar på trovärdighet, tillit och trygghet. Genom att vara modiga, tänka fritt och göra nytt skapar vi tillsammans, med stora och små handlingar, en bättre framtid. Välkommen att söka jobb hos oss! Ledigförklarar härmed anställning som Timarvoderad amanuens med placering vid ITN, Institutionen för teknik och naturvetenskap, Campus Norrköping. Om jobbet Den timarvoderade anställningen är direkt kopplad till de grundutbildningskurser som ges av Institutionen för teknik och naturvetenskap vid Linköpings universitet, till kursen TND012 Programmering grundkurs, 6hp. Arbetsuppgifterna är varierande och kan uppkomma med kort varsel vilket fordrar flexibilitet och att du finns tillgänglig vid universitetet. Om dig Du skall kall vidare vara ansvarstagande, noggrann, ha kommunikativa och pedagogiska färdigheter samt vara intresserad av ämnesområdet. Ett krav för att kunna erhålla timarvoderad anställning är att du kan visa upp dokumentation att du studerar på någon av Civilingenjörsutbildningarna vid Linköpings universitet och att du har goda programmeringskunskaper, främst inom C++. Det är också meriterande om du gått igenom LiTH:s kurs om genusmedveten undervisning för kursassistenter. Din arbetsplats Vid Institutionen för teknik och naturvetenskap (ITN), Campus Norrköping, bedriver vi utbildning och forskning inom fysik och elektroteknik, kommunikations- och transportsystem samt medie- och informationsteknik. Institutionen är bland annat känd för sin verksamhet inom logistik, visualisering och organisk elektronik. Vi förenar akademisk höjd med fruktbar samverkan med det omgivande samhället. Läs mer här: ITN Om anställningen Vi söker timarvoderade amanuenser/assistenter, som vid behov och överenskommelse, kommer att assistera kursansvarig lärare i kursen TND012 Programmering grundkurs, 6hp under höstterminens första läsperiod. Arbetsuppgifterna innebär främst handledning vid laborationer. En anställning som amanuens regleras i 5 kap. Högskoleförordningen. Lön och förmåner Lön enligt LiU:s centrala avtal om amanuenslön, för närvarande 154,55 SEK/timme. Läs mer om förmåner för anställda här. Fackliga kontaktpersoner Information om fackliga kontaktpersoner, se Hjälp för sökande. Ansökan Välkommen att skicka in din ansökan med CV och ansökningsbrev senast den 27 juni 2025. Du söker denna anställning genom att klicka på knappen "Ansök" här nedan. Ansökan som inkommer efter sista ansökningsdag kommer inte att beaktas. Vi välkomnar sökande med olika bakgrund, erfarenheter och perspektiv, det berikar och utvecklar vår verksamhet. För oss är det självklart att värna om allas lika värde, rättigheter och möjligheter. Läs om vårt arbete med Lika villkor. Välkommen med din ansökan! Linköpings universitet har upphandlade avtal och undanber oss direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av platsannonser.
Vi söker nu 1–2 erfarna IT-tekniker med fokus på applikationsdrift till vår kund. Uppdraget hos denna myndighet i Norrköping kräver god teknisk bredd, samarbetsförmåga och vana att arbeta i komplexa IT-miljöer. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter Som IT-tekniker kommer du att arbeta med drift och förvaltning av applikationer i en större IT-miljö. Rollen är bred och innebär både tekniska och kommunikativa inslag. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: - Daglig drift och förvaltning av applikationer - Aktivt deltagande i projekt kopplade till system och applikationsförvaltning - Samarbete med interna förvaltningsorganisationer - Kontakter med externa leverantörer samt dialog med verksamheten - Dokumentation av arbetsmoment, konfigurationer och rutiner - Hantering av applikationer med säkerhetskrav - Felsökning och optimering i Windows-baserade miljöer Det underlättar om du har erfarenhet av HR-system men det är inte ett krav. Din profil och kvalifikationer Vi söker dig som är en självgående och samarbetsvillig tekniker med stark ansvarskänsla. Du har god generell teknisk kompetens och är van vid att kommunicera med både tekniker, verksamhet och externa parter. För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har: - Flerårig erfarenhet av generell applikationsdrift och förvaltning (nivå 4) - God kunskap om Windows-operativsystem - Förståelse för IT-säkerhet i applikationer - Vana av att arbeta i projektmiljö - Förmåga att dokumentera ditt arbete noggrant - Erfarenhet av samarbete i team samt med olika intressenter i organisationen Meriterande: - Tidigare erfarenhet av drift/förvaltning av HR-system - Erfarenhet av ITIL-processer Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Centric är ett IT-företag med 370 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Christian Gidlöv +46 734159383 [email protected]
Fastighetsförvaltare till fastighetsbolag i Norrköping Vi söker en självgående fastighetsförvaltare för ett konsultuppdrag hos ett större fastighetsbolag i Norrköping. Bolaget förvaltar både bostäder och kommersiella lokaler. Uppdraget startar omgående, sträcker sig över sommaren och pågår till september – med möjlighet till förlängning. Det passar dig som har tidigare erfarenhet av fastighetsförvaltning och är van att arbeta självständigt. Vi ser gärna att du bor i Norrköping eller i närområdet. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten som fastighetsförvaltare Som Förvaltare hos vår kund kommer du att arbeta med fokus på hyresbostäder. Rollen innebär att du att ansvarar för drift, underhåll och fastighetsteknik. Du kommer tillhöra ett team där alla som arbetar är med och hjälper varandra. Du driver projekt med varierad komplexitet, lokala förutsättningar och krav på leveranstid, därför är det viktigt att du som person även är flexibel och lösningsorienterad. Rollen innebär många olika kontaktytor och du kommer att ha kontakt med både kollegor, hyresgäster och externa leverantörer. Viktigt för tjänsten är att skapa och utveckla goda relationer med hyresgästerna. Vem söker vi? Som person är du ansvarstagande, van vid att ta egna initiativ och driva dessa i mål. Arbetet innebär många skiftande arbetsuppgifter, så du måste vara strukturerad och kunna prioritera vad som är viktigast. Du har en god samarbetsförmåga, är relationsbyggande och trivs med många kontakter i ditt arbete. Det är viktigt att du trivs med att möta många olika slags människor. Vi önskar även att du har följande kvalifikationer och erfarenheter: Eftergymnasial utbildning inom fastighet eller annat relevant område Erfarenhet av arbete med förvaltning av bostadsfastigheter och kommersiella lokaler Goda kunskaper om generella myndighetskrav och fastighetsägarnas ansvar. Goda vana av att arbeta i fastighetssystem Goda kunskaper i Officepaketet, framförallt Excel. B-körkort Flytande tal och skrift både svenska och engelska Kontaktuppgifter och ansökan Välkommen med din ansökan redan idag då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Michelle Sjöstrand på 073-501 05 97 eller [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Isaksson Rekrytering & Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering & Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega. Vi är även medlemmar i Byggföretagen, (före detta BI). Besök https://www.isakssonrekrytering.se Bakgrundskontroll via 2Secure Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi en bakgrundskontroll innan anställning. Kontrollen utförs i samarbete med 2Secure och kan omfatta CV-verifiering, rättsärenden, ekonomisk granskning samt andra relevanta kontroller beroende på tjänstens krav. För mer information, besök https://www.2secure.se
Är du en optiker som värdesätter kundmötet, är lyhörd för kundens behov och har ett stort fokus på kvalitet? Vill du arbeta i ett företag med fokus på hållbarhet där du har möjlighet att göra skillnad genom att erbjuda produkter som skapats av cirkulära flöden? Kul, då vill vi träffa dig! Synsam Outlet är ett unikt koncept med fokus på miljö och hållbarhet där vi erbjuder ett sortiment med bågar skapade av återvunnen plast, second hand och outlet-kollektioner. Framgången är ett faktum och vi fortsätter nu växa i hela Norden! Om rollen Hos Synsam Outlet är optikern i centrum och en nyckelfaktor för vår framgång. Du lyssnar, förstår och guidar våra kunder till bästa möjliga lösningar för deras syn och ögonhälsa. Med toppmodern utrustning är din huvuduppgift att noggrant genomföra synundersökningar samt ordinera och rekommendera synhjälpmedel till våra kunder på högsta kliniska nivå. I butiken jobbar du i ett kunnigt team tillsammans med butikschef och säljare som engagerat erbjuder våra kunder de bästa lösningarna för att se bra och se bra ut! Vi söker en optiker som: Värdesätter att möta människor och bygga starka och långsiktiga kundrelationer. Är lyhörd för kundens behov och har en utpräglad kvalitetsmedvetenhet. Kommunicerar pedagogiskt och tryggt med kunderna. Är ansvarstagande och lösningsorienterad. Har optikerlegitimation – med eller utan DO/magisterexamen. Givetvis ser vi även att du har en passion för ögonhälsa! Varför Synsam? Klimatet inom Synsam Outlet präglas av engagemang, driv och positivitet och du kommer arbeta i team tillsammans med andra motiverade kollegor! Inom Synsam har du stora chanser till vidare karriär då vi ständigt satsar på att utbilda våra optiker i både klassrum och online. Om rekryteringsprocessen Vi rekryterar löpande, så vänta inte – klicka på länken och sök rollen som Leg. Optiker redan idag! Det är enkelt och smidigt: svara på några snabba frågor bland annat om du önskar arbeta hel eller deltid, bifoga ditt CV eller LinkedIn-profil (och om du inte har det redo nu, kan du komplettera senare). Vi ser fram emot att ta emot din ansökan! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång. Läs mer om vårt framgångsrika och nytänkande koncept här: https://www.synsam.se/outlet
Vi söker nu en erfaren och engagerad Projektledare inom R&D till ett spännande och långsiktigt konsultuppdrag hos en av våra kunder inom energisektorn i Finspång. Du kommer att ingå i ett sammansvetsat team med hög kompetens inom gasturbinteknik och projektledning – i en miljö som präglas av samarbete, öppenhet och lösningsfokus. Om uppdraget Som projektledare får du ett helhetsansvar för tid, kostnad och tekniskt omfång inom dina projekt. Du kommer att: Säkerställa att projekt levereras i tid, inom budget och enligt plan. Skapa och följa upp projektplaner inklusive mål, strategi, bemanning, tidplan, riskhantering och resursfördelning. Kontinuerligt följa upp projektets framsteg och rapportera milstolpar och leverabler. Hantera förändringar inom projektet och eskalera frågor vid behov. Utföra riskhantering för att minimera projektets risker. Leda, utveckla och motivera projektteamet i det dagliga arbetet. Samarbeta med programledare och angränsande projekt för att säkerställa helhet och undvika dubbelarbete. Ansvara för att leveranserna uppnår nyttorna som specificerats i projektets business case. Din profil Vi söker dig som: Har minst ett par års erfarenhet som projektledare. Har erfarenhet inom gasturbinpaket eller närliggande områden, gärna med kunskap inom elsystem, mekaniska system eller styrsystem. Har erfarenhet av att leda agila projekt – då verksamheten befinner sig i en agil transformation. Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Kan vara på plats i Finspång större delen av arbetstiden. Om teamet Du blir en del av ett team med 11 projektledare med olika bakgrunder – från seniora experter inom gasturbiner till projektledare certifierade inom olika metoder. Gruppen arbetar med både traditionell och agil projektmetodik och har ett öppet klimat där kunskap delas generöst. Låter detta som din nästa utmaning? Vad kul! Skicka in din ansökan så hör vi av oss för ett nästa steg i processen. Som konsult hos oss på Job Solution Consulting omfattas man av en trygg anställning i nära dialog med sin konsultchef för att alltid säkerställa att du trivs och utvecklas i din roll. Vi erbjuder en rad förmåner med fokus på kompetensutveckling och välmående, Och självklart omfattas man också av kollektivavtal i sin tjänst hos oss. För eventuella frågor eller funderingar är du välkommen att höra av dig till mig. Du når mig på [email protected].
Har du erfarenhet av strategiskt inköp och vill arbeta i en global teknologimiljö? Vi söker nu en Commodity Manager för ett långsiktigt konsultuppdrag inom inköp av större strukturer (t.ex. hus) till gasturbiner inom segmentet medelstora gasturbiner (MGT) till vår kund i Finspång. Du blir en nyckelperson i arbetet med att utveckla konkurrenskraftiga leverantörsnätverk och säkra kapacitet inför kommande uppskalning. Om rollen Du ingår i ett globalt team inom Commodity Management, med ett nära samarbete med verkstaden i Finspång. Ditt arbete blir avgörande för att säkerställa både kortsiktig leveranskapacitet och långsiktig kostnadseffektivitet. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: Utveckla och implementera inköpsstrategier för köpområdet Driva utveckling av leverantörer och förädlingskedja – från råmaterial till färdig produkt Förhandla och skriva avtal med leverantörer Aktivt delta i det globala commodity-teamet och bidra med MGT-segmentets behov Följa upp och utveckla leverantörsbasen med fokus på kvalitet, kostnad och ledtid Din profil Vi söker dig som är affärsdriven, kommunikativ och har teknisk förståelse. Du är van att arbeta strukturerat och har förmåga att skapa starka samarbeten – både internt och externt. Vi ser gärna att du har: Högskoleutbildning inom teknik Erfarenhet av produktionsteknik och strategiskt inköp Mycket god kommunikationsförmåga, både muntligt och skriftligt Erfarenhet av eller god inlärningsförmåga i SAP Flytande svenska och engelska Förmåga att arbeta i en global organisation med flera intressenter Låter detta som din nästa utmaning? Vad kul! Skicka in din ansökan så hör vi av oss för ett nästa steg i processen. Som konsult hos oss på Job Solution Consulting omfattas man av en trygg anställning i nära dialog med sin konsultchef för att alltid säkerställa att du trivs och utvecklas i din roll. Vi erbjuder en rad förmåner med fokus på kompetensutveckling och välmående, Och självklart omfattas man också av kollektivavtal i sin tjänst hos oss. För eventuella frågor eller funderingar är du välkommen att höra av dig till mig. Du når mig på [email protected].
Letar du efter ett omväxlande och aktivt heltidsjobb? Är du noggrann och gillar att jobba med kroppen? Då kan detta vara en perfekt möjlighet för dig! Vi på Manpower söker just nu drivna lagerarbetare till Apotek Hjärtat i Norrköping. Känns det som rätt jobb för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och Apotek Hjärtat. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos kund. Om jobbet som lagerarbetare Som lagerarbetare hos Apotek Hjärtat kommer du att ansvara för orderplock och packning av läkemedel och hälsoprodukter. Med hjälp av en handdator som din guide plockar du produkterna och ser till att de placeras korrekt för paketering och leverans. Din insats som lagerarbetare är avgörande för att Apotek Hjärtats kunder ska få sina beställningar i tid och i perfekt skick. Genom att noggrant följa orderinstruktioner och arbeta effektivt bidrar du till att upprätthålla högsta kvalitet i kundservicen. Övrigt Placeringsort: Norrköping Arbetstider: 2 skift med helg Typ av anställning: 6 månader visstid med goda chanser till förlängning Är du rätt för rollen som lagerarbetare? För att lyckas i rollen är det viktigt att du arbetar noggrant och effektivt, samt har förmågan att strukturera dina arbetsuppgifter. Det är också avgörande att du är resultatinriktad och snabbt identifierar vad som behöver göras. Dessutom har du en stark vilja att utvecklas och nå resultat. Vi söker dig som * Behärskar svenska i tal och skrift * Kan arbeta 2-skift med helg Erbjudande Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll. Om ambulerande-rollen Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område. Sök tjänsten idag! Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Emelie Schulze via e-post: [email protected]. Notera att vi inte tar emot ansökningar via mail! Påminnelse inför ansökan För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Rehab Öst är en av fyra rehabiliteringsorganisationer inom Närsjukvård i Region Östergötland. Vårt uppdrag är att ge östgötarna en trygg, kvalitetssäker och likvärdig rehabilitering oavsett var i länsdelen man bor. Vår målbild är ”Tillsammans för bästa vård och hälsa Vårt erbjudande För livet framåt. Region Östergötland har höga ambitioner och ett ansvarsfullt uppdrag. Det handlar om hälsa och vård, om vår regions utveckling och om dem som lever och vistas här. Vi vill fortsätta att vara i framkant, med vård, forskning och utbildning. Det innebär att våga tänka nytt – och att ha de bästa medarbetarna. Därför erbjuder vi unika möjligheter till vidare lärande och satsar på moderna miljöer med effektiva system och verktyg. Många av oss möter patienter och närstående, andra skapar förutsättningarna för livsviktiga insatser. Hos oss jobbar fantastiska människor mot samma mål – att göra skillnad på riktigt, och för livet framåt. Här kan du läsa om vår karriärstege för fysioterapeuter och om dina förmåner hos oss. Arbetsbeskrivning Vi söker nu en fysioterapeut till primärvården med placering i Norrköping. Som fysioterapeut inom primärvården arbetar du självständigt med bedömning och behandling av patienter med smärta och funktionsnedsättningar inom rörelse och stödjeorganen samt personer med psykisk ohälsa. Att alltid skapa värde för patient är centralt för vår verksamhet. Vi är måna om att ha ett öppet och tillitsfullt klimat där ledarskap och medarbetarskap går hand i hand. Du är en del i vårdkedjan, tar ansvar för processen och samverkar med andra enheter, myndigheter och organisationer vid behov. På enheten finns en tydlig struktur för vårt introduktionsprogram. Arbetsgrupp Rehab öst fysioterapi primärvård har enheter placerade i Norrköping, Valdemarsvik, Östra Husby, Söderköping och Kolmården. Totalt är vi cirka 30 personer Om dig Du är legitimerad fysioterapeut och har goda kunskaper i svenska språket. Erfarenhet av primärvårdsarbete är meriterande. Som person är du ansvarstagande och trygg i dig själv och tycker om att arbeta självständigt med varierande arbetsuppgifter men har också en god samarbetsförmåga. Du är strukturerad, flexibel, har ett professionellt förhållningssätt, är en person som sätter patienten i fokus och drivs av att utvecklas som kliniker. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Ansökan och anställning Detta är ett vikariat på 100 % med start 1 september eller enligt överenskommelse. I dagsläget löper vikariatet till 30 september 2026. Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Inför anställning i ett patientnära arbete inom Region Östergötland kommer du att få fylla i en https://ledsys.lio.se/Document/Document?DocumentNumber=54500. Varmt välkommen in med din ansökan! Om du behöver hjälp med att registrera i systemet, kontakta kundtjänst Stöd och service, 010-103 60 00, under kontorstid. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Östergötland har upphandlade avtal.
Vi söker nu en engagerad Business Controller för ett långsiktigt konsultuppdrag hos ett globalt industriföretag med verksamhet i Finspång. Du blir en del av ett erfaret och sammansvetsat controllingteam som arbetar nära affären och internationella kollegor. Rollen Som Business Controller får du ett varierat och ansvarsfullt uppdrag där du arbetar både operativt och strategiskt. Du har ett helhetsgrepp om finansiell rapportering, analys och planering, samtidigt som du bidrar till att utveckla processer och rapporteringsrutiner. Exempel på arbetsuppgifter: Analysera affärsprestanda och nyckeltal Säkerställa korrekt och transparent finansiell rapportering Samordna och bidra till månadsvisa prognosprocesser Administrera rapporteringssystem Utföra uppgifter kopplade till månadsbokslut Ta fram ekonomiska presentationer för ledning Samarbeta med globala team kring finansiella data Din profil Vi söker dig som är analytisk, strukturerad och trivs i en internationell miljö. Du är van att ta egna initiativ och har god kommunikativ förmåga. Vi tror att du har: En kandidatexamen eller master i ekonomi, företagsekonomi eller motsvarande Några års erfarenhet av controlling eller kvalificerat finansiellt arbete Avancerade kunskaper i Excel, PowerPoint och BI-verktyg Flytande engelska i tal och skrift Gärna erfarenhet av att arbeta i internationella Låter detta som din nästa utmaning? Vad kul! Skicka in din ansökan så hör vi av oss för ett nästa steg i processen. Som konsult hos oss på Job Solution Consulting omfattas man av en trygg anställning i nära dialog med sin konsultchef för att alltid säkerställa att du trivs och utvecklas i din roll. Vi erbjuder en rad förmåner med fokus på kompetensutveckling och välmående, Och självklart omfattas man också av kollektivavtal i sin tjänst hos oss. För eventuella frågor eller funderingar är du välkommen att höra av dig till mig. Du når mig på [email protected].
Välj ett jobb för att visa detaljer