Förskollärare till Fröbelgården
Norrköpings kommun
Förskollärare

Vi arbetar för att alla våra barn ska få de allra bästa dagar, det ska vara roligt och lärorikt på förskolan. Vill du bli en av oss?  Vilka är vi? Nu ska några kollegor avrunda yrkeslivet, så vi behöver vi fylla på med förskollärare till vår välkomnande förskola! Vi är ett stabilt gäng och vår "fröbelanda" den handlar nog väldigt mycket om att vi gillar det vi gör! Alla våra barn vill vi ska få de allra bästa dagar, det ska vara tryggt, roligt och lärorikt. Alla ska få utvecklas till den unika person du är! Ja, även vi pedagoger får möjlighet att utvecklas och att göra det vi är bra på. Vi tar vara på varandras kompetenser. Våra miljöer är förberedda för utforskande, lek och lärande. Vi erbjuder aktiviteter som lockar och utmanar. Just nu har vi fokus på både läsning med dialog och fysisk aktivitet. Den motoriska utvecklingen som ligger till grund för allt annat lärande, ack så viktigt.  Vi är fem avdelningar men vi möts i många sammanhang.  I lekar och projekt ute på gården, vår härliga gård, eller sångsamling på torget där hela förskolan ses en gång i veckan för gemensam sång o musik. Dina arbetsuppgifter Som förskollärare har du ansvaret och säkerställer att alla barn får de dom har rätt till, du leder det systematiska kvalitetsarbetet på din avdelning. Du planerar och följer upp undervisningen tillsammans med dina kollegor. Vi arbetar gemensamt med systematiskt arbetsmiljöarbete, alla är delaktiga och har ansvar för någon del.   Vem är du?  Vi söker en positiv, legitimerad förskollärare som förstår att vi alla bidrar till fint arbetsklimat och att skapa goda relationer.  Du är en skicklig ledare och har god förståelse för hur du använder den pedagogiska miljöns utformning för att fånga barn i sina lärprocesser. Du förstår också vikten av dokumentation för att komma vidare och fördjupa lärandet.  Du är kreativ och utgår från barns nyfikenhet. Du har en förmåga att inspirera och utmana barn i sitt utforskande.  Du är flexibel och vet att vi kan behöva tänka om och tänka nytt. Du är lugn och då menar vi att du förstår att stress smittar och det vill vi undvika. Att du ser möjligheter istället för utmaningar är en toppenförmåga vi uppskattar. Du har god kunskap i förskolans styrdokument och i svenska, i både tal och skrift. Har du någon särskild förmåga du gärna använder i arbete med barnen, ser vi det som positivt. Exempelvis konstnärligt, naturkunskap, sång/musik eller dans/rörelse.  Matchar du vår beskrivning? Välkommen med din ansökan!  Information om tjänsten Antal lediga tjänster: 2 Anställningsform: Tillsvidare på heltid Tillträdesdatum: 15 augusti eller efter överenskommelse Arbetstid: Dag Möjlighet till distansarbete: Nej Sista ansökningsdatum: 3 juli Kontakt: Susanna Aalto rektor 011-15 79 79 [email protected] Övrig information: Vi har valt att ta bort det personliga brevet, och ersätta det med urvalsfrågor relevanta för tjänsten. Det gör det lättare att göra en objektiv bedömning av din kompetens. Du skickar in ditt CV som vanligt. KÄNSLAN AV ATT BIDRA. MÖJLIGHETEN ATT PÅVERKA Att arbeta i Norrköpings kommun betyder att du är med och skapar välfärden. Våra 11 000 medarbetare bidrar och gör skillnad. Varje dag. Vi erbjuder en kreativ och dynamisk arbetsplats för nyfikna och öppna människor som vill ha mer än ett jobb. Tillsammans skapar vi Norrköpings framtid. Vi söker dig som har kompetens att bidra till våra verksamheter oavsett kön, könsidentitet eller könsuttryck, ålder, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, sexuell läggning eller funktionsnedsättning. När du söker jobb hos oss i Norrköpings kommun använder du dig av vårt rekryteringsverktyg. Du påbörjar din ansökan genom att klicka på ansök längst ner i annonsen. Du som har skyddade personuppgifter ska inte skicka in din ansökan via vår hemsida. Ta en direktkontakt med rekryterande chef alternativt rekryteringsspecialist för att diskutera hur du bäst ansöker utifrån ditt skyddsbehov. Kontaktuppgifter finner du i annonsen. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

16 dagar sedan
Sista ansökan:
3 juli 2025
Account Manager – B2B säljare sökes!

Vill du arbeta med B2B-försäljning och hjälpa företag att nå ut till studenter? Nu har du chansen att bli en del av vårt team och arbeta med två starka annonsplattformar riktade mot Sveriges studenter! Genom våra digitala skärmar på universitet och högskolor når företag studenter direkt i deras dagliga miljö, medan våra tryckta Studieblock ger långvarig och pålitlig synlighet. Som säljare hos oss får du arbeta med en av dessa kanaler och hjälpa företag att stärka sin närvaro bland morgondagens talanger. Om oss StudentDisplay och Universitetsmedia är en del av den nordiska mediekoncernen Lifestyle Mediapartner, som har över 17 års erfarenhet av nischad annonsförsäljning. Vi hjälper företag att kommunicera med Sveriges studenter genom digitala skärmar och tryckta medier. Vår vision är att vara den självklara länken mellan studenter och näringslivet. Om rollen Som Account Manager kommer du att arbeta med uppsökande försäljning och förvalta din egen kundstock över tid. Ditt uppdrag innebär att: Kontakta och etablera relationer med små och medelstora företag som vill synas mot Sveriges studenter. Ansvara för hela säljprocessen, från prospektering och försäljning till uppföljning och långsiktiga samarbeten. Med telefonen som redskap säljer du annonsplatser på en av våra plattformar, antingen på digitala skärmar på universitet och högskolor eller på tryckta Studieblock. Utvecklas kontinuerligt genom coachning och säljutbildning för att maximera din prestation och nå dina mål. Vad vi erbjuder · Attraktiv provisionsmodell – din prestation styr din inkomst. · Gedigen introduktion och kontinuerlig coachning för att du ska lyckas i din roll. · Utvecklingsmöjligheter inom en ständigt växande mediekoncern. · Social och stöttande arbetsmiljö med engagerade kollegor. · Säljtävlingar och incitament som ger extra motivation i vardagen. Vem söker vi? Vi letar efter dig som har: Erfarenhet av B2B-försäljning eller en stark vilja att utvecklas inom sälj. Driv och uthållighet – du ser möjligheter och ger inte upp vid motgångar. Förmåga att bygga och förvalta kundrelationer. Vanan att arbeta självständigt och resultatinriktat. Ett intresse för marknadsföring och kommunikation. Praktisk information Anställningsform: 6 månaders provanställning med möjlighet till tillsvidareanställning. Arbetstid: Heltid, måndag-torsdag 08.00–17.00, fredag 07.30–16.30. Lön: Provisionsbaserad lön, med garantimånadslön. Arbetsplats: Eskilstuna eller Norrköping. Tillträde enligt överenskommelse. Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi behandlar ansökningar löpande.

16 dagar sedan
Sista ansökan:
14 juli 2025
Pema Partner söker en vaktmästare till idrottsplats i Norrköping
Jobandtalent Sweden AB
Fastighetsskötare

Om tjänsten Som vaktmästare till idrottsplatsen kommer du att ha ansvar över idrottsplatser och friluftsanläggningar inklusive kringytor som tex. fotbollsplaner, isbanor, friidrottsanläggningar, motionsspår, sporthallar, friluftsbad. Man kan också arbeta med bad (inkl. vattenrening/provtagning), fastigheter och grönyteskötsel. Schemalagda arbetstider (skiftarbete) förekommer. Beredskapstjänstgöring kan förekomma. Ansvar för planering av arbetsuppgifter och för arrangemang. Du förväntas samarbeta med andra avdelningar vid behov och i vissa fall utföra arbete på andra orter. Tjänsten är en heltidsanställning och du blir direkt anställd hos Pema Partner. Om dig Vi söker dig som har en gymnasieutbildning och innehar ett B-körkort. Du har god datorvana och kan navigera enkelt mellan olika digitala verktyg. I rollen är det viktigt att du kan arbeta självständigt samtidigt som du har en god samarbetsförmåga och är social. Du behöver vara noggrann, ansvarstagande och ha en stark förmåga att ge service, allt i linje med Pema Partners värdeord: engagerad, pålitlig och lösningsorienterad. Meriterande Arbetat som vaktmästare, fastigheter eller grönyteskötsel. Maskinvana Gräskurs Badvattenreningsutbildning Isbaneskötsel BE-körkort Motorsågskörkort Röjsåg Om oss Pema Partner är en framstående aktör inom service och skötsel av idrottsanläggningar. Vi värdesätter engagemang, pålitlighet och lösningsorientering i allt vi gör. Med fokus på kvalitet, miljö och arbetsmiljö erbjuder vi en trygg arbetsplats där vi ständigt utvecklar kompetens och skapar nya möjligheter. Hur du söker tjänsten För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken. Vid frågor är du välkommen att kontakta Account Manager: Tolga Demir: [email protected] Julia Persson: [email protected]

16 dagar sedan
Sista ansökan:
23 oktober 2025
EL Montör produktion
Complete Partner Norrköping AB
Montörer, elektrisk och elektronisk utrustning

Om tjänsten Har du utbildning inom EL och erfarenhet av att jobba som elmontör i en produktion? Vi söker just nu en elmontör till ett mindre företag i Norrköping. Arbetsuppgifter Som elmontör jobbar man i produktionen där stort eget ansvar prioriteras. Du kan läsa ritningar och följa kopplingsscheman. Arbetstid är dagtid i Norrköping. Din profil och erfarenhet Vi söker dig som har jobbat med liknande arbete tidigare. Du ska passa in i en miljö på ett mindre företag där lagarbete är fokus och man ofta jobbar tillsammans för att säkerställa kvalitet och leverans. Du är som person noggrann och trivs både med att jobba i team men även jobba självgående med lite längre produktionsserier. EL utbildning på gymnasienivå el motsvarande krävs Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är ett krav Ansökan Vi på Complete Partner AB är de som utför rekryteringen och är din kontakt under rekryteringsprocessen. Du söker jobbet genom att skicka in din ansökan till: [email protected] Märk ansökan med "Elmontör" Urval sker löpande under ansökningstiden.

16 dagar sedan
Sista ansökan:
12 juli 2025
Kalkylator till INAB Mekaniska i Nyköping
Thread AB
Arbetsledare inom tillverkning

INAB Mekaniska är en väletablerad verkstad i Nyköping med anor från 1998. Vi erbjuder kompletta lösningar inom byggsmide, mekanisk verkstadstillverkning, ritningskonstruktion och projektstyrning. Vi är certifierade enligt ISO 3834 och EN 1090 – och arbetar alltid med kvalitet och kundfokus i varje led. Vi växer och söker därför en kalkylator som kan bidra till att vi håller hög precision i våra anbud och projektplaneringar. Rollen är nyckelfunktion i vårt team och innebär både analys, struktur och affärsförståelse. Rollens ansvarsområdenSom kalkylator på INAB ansvarar du för att: Räkna på inkommande jobb och offerter Göra budgetering och tidsberäkningar (Eventuellt även arbeta med inköp) Arbeta tätt tillsammans med projektledningen Bidra till att vi ger kunderna rätt lösning till rätt pris Krav Du har en teknisk utbildning i grunden – gärna inom industri, bygg, konstruktion eller produktion. Alternativt har du förvärvat motsvarande kunskap genom arbetslivserfarenhet. Det är meriterande om du har en ingenjörsutbildning, men relevant praktisk erfarenhet kan väga upp för det. Du har god förståelse för ritningar, materialval och hur tillverkningsflöden fungerar i praktiken. Du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna från branscher som smide, mekanisk verkstad eller byggrelaterad produktion. Meriterande:  B-körkort Certifikat tidigare erfarenhet från smide, verkstad eller entreprenad Arbetsvillkor & förmåner Arbetstid: 07.00–16.00 Anställningsform: Heltid, tillsvidare (6 månaders provanställning) Kollektivavtal: Ja Förmåner: Friskvårdsbidrag, företagshälsovård Arbetsplatsen Placering: Nyköping (kontor och verkstad i samma byggnad) Resor kan förekomma vid behov Verkstaden är modern med stor kapacitet och välutrustad maskinpark Vem söker jobbet? Du är noggrann, analytisk och strukturerad. Du gillar ordning och reda, är trygg i dig själv och har lätt för att samarbeta. Du har troligtvis tidigare erfarenhet från teknisk administration, offertarbete eller projektkalkylering. Du är punktlig, kommer i tid, är social och har en god förmåga att både ta ansvar och kommunicera med kunder. Varför vill du ha det här jobbet? Du vill vara en nyckelperson i projekten, där dina beräkningar gör skillnad Du vill jobba i en organisation med stark yrkesstolthet och korta beslutsvägar Du uppskattar tydliga förutsättningar, bra kollegor och frihet under ansvar Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.

16 dagar sedan
Sista ansökan:
29 november 2025
Projektledare med arbetsledaransvar till INAB Mekaniska i Nyköping
Thread AB
Arbetsledare inom tillverkning

INAB Mekaniska är en väletablerad verkstad i Nyköping med anor från 1998. Vi arbetar med byggsmide, mekanisk verkstadstillverkning, ritningskonstruktion och projektstyrning. Vi är certifierade enligt ISO 3834 och EN 1090 – med kvalitet i varje steg. Det som särskiljer oss är erfarenhet, kapacitet och ett lösningsorienterat arbetssätt. Många av våra kunder väljer oss för att vi kan ta hela kedjan – från konstruktion till färdig leverans. Just nu växer vi och söker därför en nyckelperson till vårt team. Rollens ansvarsområdenSom projektledare hos oss ansvarar du för att: Leda projekt från start till mål – inklusive kalkyl, planering, ritningsgranskning, materialbeställning och uppföljning Hålla i byggmöten och säkerställa att budget och tid hålls Driva smidesprojekt och vara tekniskt bollplank Arbetsleda teamet – både i verkstad och ute på projekt Arbeta självständigt såväl som i grupp, med god överblick och samarbetsförmåga Krav & meriterande Kompetenser: Teknisk utbildning, gärna ingenjörsutbildning i grunden (men rätt erfarenhet kan väga upp) Förmåga att läsa ritningar och räkna på projekt Dokumenterad erfarenhet från liknande roll, helst inom smide eller byggprojekt God materialkännedom B-körkort (krav) Meriterande: Certifikat, truckkort, svetsvana, erfarenhet från entreprenad- eller verkstadsmiljö Arbetsvillkor & förmåner Arbetstid: 07.00–16.00 Anställningsform: Heltid, tillsvidare (6 månaders provanställning) Kollektivavtal: Ja Förmåner: Friskvårdsbidrag, företagshälsovård, fritt och varierat arbete Arbetsplatsen Geografisk placering: Nyköping Kontor och verkstad finns i samma byggnad Verkstaden är modern och välutrustad, med hög maskinkapacitet Vem söker jobbet? Vi tror att du är ordningsam, stabil och trygg i dig själv. Du är noggrann, initiativrik och van att jobba nära både kunder och kollegor. Du gillar struktur, men är också social och har lätt att skapa kontakt. Tidigare erfarenhet från liknande bransch är meriterande – men det viktigaste är att du har rätt driv, rätt värderingar och vilja att ta ansvar. Varför vill du ha det här jobbet? Du vill ha en fri roll med ansvar – där du får leda projekt och påverka resultatet Du söker ett jobb där både kontor och produktion kombineras Du vill jobba i ett företag där beslutsvägarna är korta och där din insats märks Du vill vara del av ett team med yrkesstolthet och en stark kultur Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.

16 dagar sedan
Sista ansökan:
29 november 2025
Projektledare till Candor
Complete Partner Norrköping AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Är du en konstruktör med bra struktur och ledaregenskaper och vill ta nästa steg i en spännande roll som projektledare? Befinner du dig i början av din karriär och vill arbeta på ett mindre företag där du blir delaktig i hela tillverkningsprocessen? Då kan Projektledare på Candor vara rätt plats för dig! Om tjänsten Som projektledare på Candor kommer du att: Ingå i ett team med erfarna konstruktörer, projektledare och montörer. Bli delaktig i hela tillverkningsprocessen från planering, konstruktion, inköp, montering och driftsättning. Ansvara för att ta fram konstruktionsritningar i 3D miljö. Följa upp projekten så att tidsplaner uppfylls. I vissa projekt vara med vid driftsättning hos kund. Resor utomlands ingår i tjänsten. Kvalifikationer Vi söker dig som: Har en relevant teknisk utbildning, gärna med inriktning mot maskinteknik och konstruktion. Har erfarenhet av att arbeta med konstruktion i 3D miljö. Behärskar svenska och engelska väl, både i tal och skrift. Har B-körkort (ett krav). Meriterande kvalifikationer: Praktisk erfarenhet av produktutveckling eller tillverkning. Erfarenhet av att driva mindre projekt med helhetsansvar. Din profil Vi tror att du är en person som: Är en lagspelare och trivs med att arbeta i mindre team. Är strukturerad, arbetar noggrant och trivs med att arbeta med och följa projektplaner. Är nyfiken och vill utvecklas i din roll som projektledare. Om Candor Candor är specialiserade på ytbehandlings och vattenreningsutrustningar. Candor säljer helhetslösningar, tillverkar och installerar samt ansvarar för service hos våra kunder som finns över hela världen. Vår företagskultur kännetecknas av delaktighet, engagemang och där individens deltagande roll är en viktig del i företaget. Hos oss får du möjligheten att växa i en spännande och varierande arbetsmiljö. Vad vi erbjuder Vi erbjuder en utvecklande roll i ett erfaret team. Du får möjlighet att vara med i hela tillverkningskedjan och arbeta långsiktigt i ett företag där sammanhållning, struktur och personlig utveckling värderas högt. Välkommen till Candor. En plats där du kan växa och bidra! Ansökan Skicka in din ansökan redan idag! Vi går igenom ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi på Complete Partner AB är de som utför rekryteringen till Candor samt är din kontakt under rekryteringsprocessen. Du söker jobbet genom att skicka in din ansökan till: [email protected] Märk ansökan med "Projektledare Candor"

16 dagar sedan
Sista ansökan:
12 juli 2025
Lärare i idrottsorienteradeämnen till Norrköping Fria Läroverk
Watma Education AB
Gymnasielärare

Inför höstterminen 2025 söker vi två nya kollegor som vill vara med och utveckla vår undervisning: - Lärare i idrott och hälsa. - Lärare i idrottsrelaterade kurser inom Barn-och fritidsprogrammet, exempelvis Aktivitetsledarskap och andra kurser kopplade till programmet. Ditt uppdrag Som lärare hos oss blir du en del av ett engagerat team bestående av dedikerade kollegor. Varje dag gör vi vårt bästa för att eleverna ska nå sin fulla potential. Du leder arbetet i klassrummet med en varm och tydlig hand och ditt ledarskap präglas av närvaro och inkludering. Ditt huvudsakliga ansvar består av att undervisa i idrott och hälsa, där du planerar, genomför och utvärderar din egen undervisning. Självklart är du öppen för att både ge och ta emot feedback på din undervisning och du strävar ständigt efter att utvecklas som lärare. Mentorskap ingår i tjänsten. För att ansöka vill vi att du har Erfarenhet från arbete som lärare. Svensk lärarlegitimation. Behörighet i aktuella ämnen. För att lyckas i rollen vet vi att du är En naturlig ledare med förmåga att skapa struktur och tydlighet i klassrummet. Vänlig och empatisk och har lätt för att bygga goda relationer med elever och kollegor. Villkor Anställningsform: Tillsvidare, semestertjänst. Provanställning tillämpas. Tillträde: HT 2025. Sista ansökningsdatum: 29 juni 2025. Vi strävar efter att erbjuda en fördomsfri och inkluderande rekryteringsprocess. Vi ser fram emot att ta del av din ansökan, där vi efterfrågar ditt CV men du behöver inte skicka med något personligt brev. För att få veta lite mer om dig vill vi istället att du besvarar ett antal frågor som du hittar om du klickar vidare till ansökan. Om du går vidare efter ansökan kan du komma att få en länk till ett arbetspsykologiskt test. Testerna vi använder tar utgångspunkt i aktuell forskning och fungerar som ett stöd i bedömningen. Våra rekryteringsprocesser består av flera steg, och ofta mer än en intervju. Vi tycker att det är ytterst viktigt att vi ger oss själva den tid som krävs för att få en god bild av varandra - du ska ju välja oss och vi ska välja dig! Emellanåt är det många som söker till en tjänst och då kan processen dra ut något på tiden av den anledningen. Du kan dock vara säker på att vi gör allt vi kan för att hålla dig uppdaterad och återkoppla längs vägen.

16 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Fältservicechef till Arabelle solutions Nordic AB
Skill Scandinavia AB
Produktionschefer inom tillverkning

Vi söker nu en engagerad och trygg Fältservicechef inom kärnkraft till vårt nordiska team. I denna roll leder du vår fältserviceverksamhet i Norden och får en central roll i att bygga upp ett starkt, kompetent och motiverat team. Som ledare är du närvarande och stöttande, och skapar goda förutsättningar för både teamets prestation och varje individs utveckling. Du arbetar nära kollegor inom vår globala organisation och är delaktig i dialoger kring operativ kvalitet, säkerhet och långsiktig planering. En viktig del av rollen är att skapa en stark kultur kring säkerhet, produktivitet och kostnadsmedvetenhet. Du arbetar strategiskt med rekrytering, utbildning och kompetensförsörjning, och stöttar dina medarbetare i arbetet att säkerställa att rätt resurser finns på plats vid rätt tid. I rollen ansvarar du bland annat för att: Säkerställa att våra arbetsprocesser följer EHS-policyer, särskilt vid driftstopp Standardisera och effektivisera operativa arbetssätt Optimera bemanning och resursplanering efter verksamhetens behov Leda teamet mot gemensamma mål och uppmuntra utveckling och ansvarstagande Representera verksamheten professionellt i dialoger med kunder och interna intressenter Rollen innebär regelbundna resor – främst inom Sverige och Finland, men även till övriga Europa vid behov. Vem är du? För att lyckas i rollen krävs en ingenjörsexamen och flera års erfarenhet från en liknande position inom teknisk verksamhet, meriterande om du har arbetat inom kärnkraft. En god teknisk förståelse för storskalig roterande utrustning är viktig, liksom vana att leda team i fältmiljö. Erfarenhet av personalansvar är en central del i uppdraget – det innebär att du ska kunna bygga team, skapa engagemang och hantera både det dagliga ledarskapet och mer strategiska utmaningar. Även projektledning och samarbete med seniora intressenter är viktiga delar av rollen. En trygg och kommunikativ ledarstil värderas högt, liksom förmågan att samarbeta, fatta beslut och driva förändring. Ett strukturerat arbetssätt kombinerat med lösningsorientering, kundfokus och ett genuint engagemang för förbättringsarbete, säkerhet och kvalitet är egenskaper som uppskattas. Arabelle lägger stor vikt vid personlig lämplighet – det innebär att värderingar, förhållningssätt och ledarskapets inverkan på teamet är lika viktiga som formell kompetens. Flytande svenska och engelska i tal och skrift är ett krav, medan ytterligare språkkunskaper, särskilt franska, är meriterande. Om företaget Arabelle Solutions erbjuder en bred portfölj av turbinanläggningstekniker och tjänster som används i mer än en tredjedel av kärnkraftverken globalt – vilket hjälper kunder över hela världen att leverera tillförlitlig kraft när de övergår till en framtid med lägre koldioxidutsläpp. Arabelle-ångturbinen är den mest avancerade i sitt slag och företaget tillhandahåller livscykelstödlösningar för turbinöar för alla typer av kärnreaktorer – förbättrar effektuttaget, minskar miljöpåverkan och sänker driftskostnaderna. Arabelle Solutions har cirka 3 300 anställda i 16 länder och är ett dotterbolag till EDF Group. På Arabelle Solutions är vi stolta över att designa tjänster och lösningar som genererar kraft inte bara för idag och imorgon utan för kommande generationer. Du kommer att arbeta tillsammans med passionerade kollegor. Vi erbjuder ett brett utbud av möjligheter för dem som är ivriga att bygga morgondagens värld. Vi tror att en stödjande kultur är nyckeln för att nå gemensamma mål. Mångfald och ett inkluderande tankesätt gör oss och vår verksamhet starkare. Läs mer på hemsidan: www.arabellesolutions.com Ansökningsförfarande Då det är semestertider så kan återkoppling ta längre tid än vanligt. Frågor besvaras Anna-Stina Pantzare, rekryteringskonsult på Skill, [email protected] eller 0700-81 85 87 eller Sandra Backelin, [email protected] eller 011-199468. Eftersom vi vill säkerställa ett rättvist och fördomsfritt urvalsarbete önskar vi inget personligt brev, däremot att du svarar på våra inledande urvalsfrågor. Om du går vidare kommer du därefter att få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd.

16 dagar sedan
Sista ansökan:
12 juli 2025
Distriktsansvarig Säljare
Juneporten AB
Företagssäljare

Junora är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.

16 dagar sedan
Sista ansökan:
29 november 2025