Automationsingenjör
Envoke Talent AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Brinner du för automation och söker nya utmaningar? Vill du arbeta i framkant av teknologin och vara med och forma framtidens industriella lösningar? Vår kund expanderar och vi söker nu en skicklig automationsingenjör till deras team i Stockholm. Du får möjlighet att arbeta med spännande projekt och utveckla innovativa automationslösningar som gör verklig skillnad i industriella processer. Din Roll I denna spännande roll kommer du att arbeta med hela processen inom automation, från kravställning och projektering till driftsättning och testning. Du kommer att ha möjlighet till en ledande teknisk roll. Du kommer även att vara delaktig i beslutsfattandet kring hur kunden arbetar med automation, vilket ger dig möjlighet att påverka och forma deras framtida riktning. Flexibilitet är viktig för vår kund Du erbjuds flexibiliteten att arbeta både från deras kontor i Stockholm och hemifrån. Du kommer också att tillbringa en del av din arbetstid ute hos kunder, vilket skapar en dynamisk och inspirerande arbetsmiljö med ständigt nya utmaningar och stimulans. Dina Kvalifikationer Vi söker dig som har minst 3 års erfarenhet som automationsingenjör och en passande högskole- eller civilingenjör, alternativt annan eftergymnasial utbildning inom lämplig inriktning. Utöver detta är vi särskilt intresserade av kandidater som kan visa på följande: Erfarenhet från kemisk industri, energibranschen, läkemedels- eller livsmedelsindustrin. Gedigen erfarenhet i Siemens TIA portalen och/eller ABB Control builder. Erfarenhet av programmering i Siemens PCS7 och/eller ABB 800xA. Utmärkta kunskaper i svenska och engelska. Goda IT-kunskaper. Meriterande Meriterande är erfarenhet av programmering av SCADA-system som Zenon och konfigurering av OPC-server. Erfarenhet av driftsättning av automationssystem inom processindustrin är önskvärt. Meriterande är kunskaper inom ISA88 och Batchsystem. Som person är du tekniskt intresserad, nyfiken, kommunikativ och initiativrik. Du vill verkligen göra ett grundligt och kvalitativt arbete. Dessutom har du förmågan att skapa och bibehålla goda relationer både internt och externt. Om vår kund De är ett ingenjörsbolag som inriktar sig mot processindustrin. De erbjuder allt ifrån konsulttjänster till att leverera kompletta projekt till sina kunder. De har lång erfarenhet inom branschen; både av att leverera konsulttjänster, att driva helhetsprojekt och att företräda sina kunder i projekten. Deras kärnkompetenser är projektledning, processdesign, konstruktion, el/instrument, automation, industriell IT samt kvalitetssäkring. De tror på en långsiktig relation med kunden, där de kan ge support i de faser av projekt eller problemlösningar som kunden önskar. De vill arbeta tillsammans med sina kunder och driva projekten så effektivt som möjligt, genom att lägga stor vikt vid vårt personliga engagemang och att ha kunden i fokus. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Så här ser rekryteringsprocessen ut Vi ser över hur din ansökan matchar mot rollen du sökt Matchar du profilen? Då är nästa steg en intervju med oss på Envoke Talent Eventuellt arbetsprov och sedan intervju med rekryterande chef Rätt match? Grattis till nya jobbet! Om du får besked att det inte var rätt match denna gång så sparar vi gärna dina uppgifter och presenterar andra tjänster som matchar din profil.

141 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Account Executive till Qualifier
G.O.A.T Accelerate AB
Företagssäljare

Har du erfarenhet av B2B-försäljning och drivs av att skapa och stänga affärer? Vill du ta nästa steg i karriären och arbeta på ett innovativt SaaS-företag i framkant? Vi söker nu för Qualifiers räkning en Account Executive till deras dynamiskt säljteam som hjälper företag att växa genom smarta och automatiserade lösningar av prospektering och leadsgenerering. Om rollenSom Account Executive kommer du att ansvara för hela försäljningsprocessen, från prospektering och möten med potentiella kunder till att stänga affärer. Du får arbeta med en marknadsledande tjänst inom automatiserad prospektering och leadsgenerering samt en ny AI-driven tjänst som optimerar marknadsföring på Google Ads. Dina kunder lämnas över och tas väl om hand av Customer Success-teamet, så att du kan fokusera på att identifiera och bearbeta nya affärsmöjligheter. Du kommer att arbeta mot tydliga mål både individuellt och i team och vara en nyckelspelare i deras fortsatta tillväxt. Arbetsuppgifter: Prospektera och identifiera nya affärsmöjligheter. Boka och genomföra möten, både fysiskt och digitalt. Driva hela försäljningsprocessen från första kontakt till avslut. Säkerställa en smidig överlämning till Customer Success-teamet. Arbeta mot tydliga försäljningsmål och skapa tillförlitliga prognoser. Dela med dig av insikter för att påverka Qualifiers fortsatta utveckling och kunderbjudande Är du den vi söker? Vi söker dig som har erfarenhet av framgångsrik B2B-försäljning och är van att självständigt boka och genomföra kundmöten. Du är duktig på att ta fram och presentera lösningar och erbjudanden baserat på kundernas behov med ett fokus på långsiktiga relationer. Du trivs i en snabbväxande miljö där du får ta stort ansvar för din egen prestation och samtidigt bidra till teamets gemensamma framgång. Du är en driven och positiv lagspelare som förstår och uppskattar vikten av att jobba tillsammans för att både ha kul och prestera tillsammans. För att lyckas i rollen ser vi att du: Har erfarenhet av B2B-försäljning, gärna inom SaaS eller digitala tjänster. Är resultatorienterad och trivs med att arbeta mot tydliga mål. Har en entreprenöriell och nyfiken inställning, där du ser möjligheter och lösningar. Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Är en lagspelare som gärna delar kunskap och idéer för att stärka teamet. Om Qualifier Qualifier är en ledande aktör inom automatiserad prospektering och leadsgenerering och har snabbt vuxit till att bli en självklar partner för företag som vill effektivisera sin försäljning. Här får du vara en del av ett litet men sammansvetsat team där beslutsvägarna är korta och gemenskapen stark. Qualifier erbjuder: Konkurrenskraftig lön med fast grundlön och provisionsbaserad bonus. Möjlighet till delägarskap i företaget genom optioner 5000 SEK i friskvårdsbidrag och 30 dagars semester. Möjlighet till hybridarbete från ett centralt beläget kontor på Vasagatan 16 i Stockholm. Flexibla arbetstider och möjlighet att arbeta hemifrån några dagar i veckan. En dynamisk och innovativ arbetsmiljö där du får vara med och påverka. Rekryteringsprocessen hanteras av Viola Biz och på önskemål av Qualifier hanteras alla frågor rörande tjänsten av Viola Biz. Skicka in din ansökan redan idag!Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig! Ort: Stockholm Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Lön: Grundlön + provision Omfattning: Heltid

141 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Fleet Associate - Rider Management
Foodora AB
Transportledare och transportsamordnare

We're looking for a skilled, motivated, and flexible Fleet Associate to join our Logistics team in Stockholm. Are you a hands-on person who strives for excellence, development opportunities and wants to make a significant impact on our company’s success? Then this job is for you! WHAT YOU WILL (BUT NOT ONLY) DO Rider admin cases Staffing Supporting team leaders Supporting daily operations Recruitment YOU ARE Flexible Natural communicator (you will make many phone calls) Team worker Hands-on (you get things done!) Analytical and data driven Result oriented REQUIRED QUALIFICATIONS Fluent in English both in speaking and writing (Swedish and any other language in addition is a plus) Experience in similar work considered as a plus Good computer skills (Google Suits and more) Start date: As soon as possible. Working times: flexible working hours/days (can include weekends, working hours can be between 07:00-23:30) Our selection process is continuous and the ad may close before the recruitment process is completed if we’ve moved forward to the screening or interview phase. Our recruitment process will include the following: Interview - Let’s get to know each other a bit better! Case interview - Do your magic and meet us face to face. Reference check - Almost there! WHO WE ARE We’re foodorians, a driven and happy gang of food lovers eager to create the LMD* service of the future! Our core values help concretize what we’re aiming for: We dare, We get it done & We’re equally pink. We’re people from all backgrounds, with different experiences, opinions, and ideas. This is something we value highly since we fully believe that diversity is what builds our culture and success. Success is fun, but let’s be clear: it cannot happen at the expense of sustainability. Since January 2020 we’re a carbon neutral business and hope to lead the way for sustainability within our industry - from supplying 100% electrical transportation to promoting more environmentally friendly food choices. Please check out our Instagram, lifeatfoodora_se, to see what’s going on right now. *LMD = Last Mile Delivery. That, and many other nerdy abbreviations, is something you’ll learn when you start. ;) BENEFITS Central office locations Awesome AWs and (pink) parties Opportunity to grow within the company Opportunity to work in a dynamic and fun environment

141 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Serviceingenjör till Servus
Asta Agency AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Om företaget Aktiebolaget Servus, grundat 1921 och baserat i Solna, marknadsför och säljer avancerade lasermärkssystem för produktmärkning för industrin, samt hjulsvarvar, ultraljudsprovutrustningar och elektriska dragkrokar för järnvägsindustrin. De erbjuder ett brett sortiment vilket även omfattar service och utbildning med egen personal, vilket säkerställer hög kvalitet och kundnöjdhet. Aktiebolaget Servus ingår i en företagsgrupp med 9 anställda och en omsättning på drygt 60 miljoner. Asta Agency samarbetar med Servus i denna rekryteringsprocess där vi söker Serviceingenjörer med utgångspunkt - Stockholm, Solna. Om tjänstenSom Serviceingenjör består ditt arbete av service, förebyggande underhåll, installationer och utbildning av Servus produkter hos företagets kunder. Du ansvarar för problemlösning, specificering och kontakt med leverantörer. Företagets kunder är såväl storkunder som underleverantörer till dem, i både Sverige och Norden. Tjänsten innebär resor med övernattningar ca 1-2 dagar per vecka. Du blir en del av ett stabilt familjeföretag med styrka och långsiktiga ägare där du får stor frihet i att själv planera din vardag. Servus är en värdestyrd organisation som jobbar aktivt och målinriktat för att behålla sin starka position som en attraktiv arbetsgivare. Därför får du intern och extern utbildning samt handledning både på Servus och hos deras leverantörer, samtidigt som du blir en del av ett skönt gäng. Arbetsuppgifter; Akut- & förebyggande service på hjulsvarvar, draglok och märksystem Reparation och renovering av märksystem Installation av nya maskiner Handhavandeutbildning Programmering Support till kunder Kvalifikationer och egenskaperFör att passa in hos Servus är du en person som har ett positivt tänkande, är strukturerad, en förmåga att arbeta effektivt och håller ett gott humör även under tidspress. Det är en stor fördel att du trivs i en varierande vardag som inkluderar resor, då detta är en förutsättning för att utföra arbetet på ett bra sätt. Därtill söker vi dig som har; Teknisk gymnasieutbildning Mekanisk reparationserfarenhet Kunskaper inom elteknik Produktionsteknisk erfarenhet Kunskaper inom styrsystem & PLC Språkkunskaper i engelska Datorvana Körkort Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Solna, Stockholm. Resor i tjänsten förekommer på veckobasis Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].

141 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Marketing Manager sökes omgående – Stockholm (hybrid)
Sway Sourcing Sweden AB
Informations-, kommunikations- och PR-chefer

Vi söker en konsult som kan gå in i en roll som Marketing Manager i ett spännande uppdrag i Stockholm. Projektet innebär att implementera en omfattande kommunikationsstrategi som säkerställer en tydlig och effektiv dialog med målgruppen. Den anlitade marknadsföringskonsulten kommer att ha det övergripande ansvaret för att planera, genomföra och samordna all kommunikation, samtidigt som den säkerställs vara i linje med företagets strategiska riktning för att stärka varumärkeskännedom och kundlojalitet. Konsulten förväntas ha en bred kunskap inom marknadsföring och arbeta tätt tillsammans med det interna teamet för att nå uppsatta mål. Rollen kräver både strategisk insikt och operativ förmåga, och innefattar en variation av marknadsföringsinsatser för att optimera företagets synlighet och genomslag. Nedan är de huvudsakliga ansvarsområdena och förväntningarna för den anlitade konsulten: • Utforma och genomföra en enhetlig kommunikationsstrategi som stödjer företagets affärsmål och vision. • Samverka med interna intressenter för att säkerställa en enhetlig och konsekvent kommunikation i alla marknadsföringskanaler. • Planera, genomföra och följa upp marknadsföringskampanjer via flera kanaler, inklusive digitala plattformar, sociala medier, e-post och traditionella marknadsföringskanaler. • Utföra analyser av marknadstrender, kundbeteenden och konkurrenssituationen för att löpande anpassa och förbättra kommunikationsstrategierna. • Ta fram regelbundna rapporter som utvärderar kampanjernas effektivitet och innehåller konkreta rekommendationer för optimering och vidareutveckling. Skallkrav: • Erfarenhet av marknadsföring inom B2B. • Kunskap och praktisk erfarenhet av Account-Based Marketing (ABM). • Målinriktad marknadsföring mot specifika kundkonton (ABM). • Planering och genomförande av webbinarier. • Analys och optimering av marknadsföringskanaler genom Media Mix Modeling (MMM). • Flytande i svenska och engelska, i tal och skrift. Tillträde och ansökan: Startdatum: 2025-03-03 Slutdatum: 2025-12-31 Sista ansökningsdagen: 2025-02-19 Omfattning: 100% Distansarbete: 25% Ort: Stockholm Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

141 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Resande Servicetekniker
Bee Bemanning AB
Kyl- och värmepumpstekniker m.fl.

Om jobbet Bee Bemanning söker nu en erfaren och engagerad HVAC-tekniker för en tillsvidaretjänst hos vår kund inom transportindustrin, med fast månadslön. I rollen kommer du att arbeta med service, underhåll och reparation av HVAC-system i bussar och tåg över hela Sverige. Om du har erfarenhet av felsökning, reparation samt söker en självständig och utvecklande tjänst, kan detta vara en möjlighet för dig. Dina arbetsuppgifter Som rullande tekniker kommer du att ansvara för att säkerställa att våra kunders klimatsystem fungerar optimalt. Du kommer att ha stor frihet att planera din arbetsdag och utgår oftast från din bostad. Resande är en naturlig del av arbetet, och du kan förvänta dig att vara borta flera dagar i rad under vissa perioder. I rollen får du också chansen att delta i utvecklingen av innovativa HVAC-övervakningslösningar. Vi söker en tekniker med följande kvalifikationer Utbildning som mekaniker eller motsvarande. Erfarenhet av felsökning på elektroniska system, gärna med HVAC eller kylteknik. Förmåga att arbeta strukturerat och självständigt. Flexibilitet kring arbetsplats och arbetstider, samt möjlighet att vara borta från hemmet flera dagar i sträck. Hög arbetsmoral och en stark vilja att utvecklas inom HVAC-teknik. Giltigt körkort för personbil. Vi erbjuder En självständig och dynamisk tillsvidaretjänst med frihet att utgå från din bostad. Företagsbil för tjänsteresor. Ett attraktivt lönepaket med fast månadslön som matchar dina kvalifikationer. Möjlighet att vara en del av ett erfaret team som arbetar med klimatstyrningslösningar i hela Skandinavien. En unik chans att utvecklas professionellt inom HVAC-teknik och bidra till framtidens klimatsystem. Kontaktuppgifter och ansökan Rekryteringsprocessen hanteras av Bee Bemanning AB. Vid frågor är du välkommen att kontakta vår rekryteringsansvarig Philip Börjesson via e-post: [email protected]. Vi tillämpar löpande urval – skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt! Bee Bemanning är ett specialiserat kompetensbolag inom HVAC, teknik och energi. Vi löser rekryterings- och bemanningsuppdrag för både små och stora företag över hela landet.

141 dagar sedan
Sista ansökan:
23 juli 2025
Senior Analytics Engineer
Toca Boca AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Would you like to play a key part in Toca Boca’s Data and Insights Team? With over 60 million monthly active users and terabytes of daily data, in the role of a Senior Analytics Engineer you will play an integral role in understanding and developing our analytics infrastructure that handles petabyte scale data for both Toca and our owners Spin Master. Our team is a unique blend of data insights functions, namely data science, data engineering, business intelligence as well as analytics engineering. What you’ll be doing As a Senior Analytics Engineer, you will play a critical role in designing, developing, and optimising dbt models that transform raw data into actionable insights. By leveraging your expertise in dbt and BigQuery, you will help ensure our data pipelines are scalable, efficient, and cost-effective. Collaborating closely with data engineers and data scientists, you’ll facilitate the creation of reliable, well-structured data models that support advanced analytics and decision-making across the organisation. You’ll work hand-in-hand with data scientists and analysts to understand their needs, ensuring the availability of clean and optimized data for analysis, modeling, and experimentation. Together with the data engineering team, you’ll integrate new data sources, optimize materialization strategies, and fine-tune performance to handle large-scale workloads seamlessly. Your role will also involve promoting best practices in data modeling and fostering a culture of collaboration between analytics and engineering teams. Is this you? You are an experienced data professional with a strong track record in dbt model development, including modular code, testing, and documentation. You have expertise in designing scalable materialization strategies, identifying performance bottlenecks, and optimizing queries for cost-efficiency in BigQuery. You are comfortable working closely with cross-functional teams, from data engineers to data scientists, to align technical efforts with analytical goals. You have strong stakeholder management skills, excelling at translating requirements into effective data solutions while balancing performance, cost, and usability. Additionally, you have a passion for driving technical excellence, sharing knowledge, and fostering a collaborative work environment. You are a team player who is good at unblocking the team and driving a high standard for quality and ease of improvement. You believe in the power of play! This is us! Toca Boca captures the spirit of play and is key within the Digital Games group within Spin Master. We create digital toys and everyday products that are filled with fun and silliness that kids from any corner of the world can instantly relate to. Everything is designed from their perspective . The Spin Master Mission and Vision is to make life more fun by pushing the boundaries of innovation, creativity, and fun!. Good to know! This position is full time and based in our Stockholm studio with a hybrid working model (part office, part working from home). We apply a 6-month probationary period. You’ll need to be located in Sweden as we are unable to support relocation. As we’re an international company, with over 20 nationalities working here, and millions of users all over the world, you need to be fluent in English. Your application should therefore be in English. Toca Boca develops digital games that capture the power of play and that are filled with fun and silliness that kids around the world can instantly relate to. Since our first product launch in 2011, we have released 46 apps that have been downloaded more than 444 million times the world over, making us the No. 1 mobile-first kids brand in the App Store. Our products focus on sparking kids’ creativity and imagination, creating opportunities for open-ended play. With offices in Stockholm and San Francisco, Toca Boca is owned by Spin Master Corp., a global children’s entertainment company that creates, designs and manufactures a diversified portfolio of innovative toys, games, products and entertainment properties.

141 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Account Manager till Cresnia
Bravura Sverige AB
Företagssäljare

Är du en engagerad och strukturerad person med erfarenhet av försäljning och en passion för fastighetsfrågor? Cresnia söker nu en driven säljare som vill vara med och bidra till deras tillväxtresa inom hyresförhandlingsfrågor och fastighetsrådgivning. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Cresnia. Om företaget Cresnia är ett företag specialiserat inom fastighetsrådgivning, med fokus på hyresförhandlingar, omförhandlingar och att hjälpa företag hitta nya kontorslokaler. Bolaget grundades 2009 som en avknoppning från Nai Svefa och har sedan dess utvecklats till att bli en pålitlig partner för både små familjeföretag, stora svenska och internationella börsbolag. Cresnia driver affärer som inkluderar allt från strategiska fastighetsbeslut till konkreta flyttprojekt och hyresförhandlingar. Deras arbete präglas av ett stort engagemang för att förstå hur kunders verksamheter fungerar och att skräddarsy lösningar som passar kundernas behov. Under det kommande året ser Cresnia fram emot att expandera deras kundbas och hjälpa sina kunder till bättre lokal- och hyreslösningar. De söker nu en driven säljare som tillsammans med teamet sitter i fina lokaler på Östermalm i Stockholm. Arbetsuppgifter I rollen som säljare på Cresnia arbetar du aktivt med att bearbeta nya kunder, med särskilt fokus på små och medelstora företag, för att erbjuda dem fastighetsrådgivning och stöd vid omförhandling av hyresavtal. Du ansvarar för hela säljcykeln, vilket inkluderar att boka möten, skriva kravspecifikationer och ta fram förslag på nya lokaler som matchar kundens behov. Du leder och genomför stay-or-move-processer, där du inte bara förhandlar med hyresvärdar utan även parallellt undersöker nya lokalalternativ för att ge kunden bästa möjliga beslutsunderlag. Vid större flyttprojekt koordinerar du samarbeten med externa aktörer som projektledare och arkitekter för att säkerställa en smidig process. Rollen innefattar också projektledning från start till mål, där du ansvarar för allt från kalkylering och visningar till att ta fram gedigna beslutsunderlag som underlättar för kunden att fatta välgrundade beslut. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Tidigare erfarenhet av B2B-försäljning, meriterande med erfarenhet inom kredit-, försäkrings- eller fastighetsrelaterade tjänster Eftergymnasial utbildning inom ekonomi, sälj eller marknadsföring är meriterande Meriterande med erfarenhet av projektledning Goda kunskaper i Excel och vana att arbeta mot uppsatta budgetmål Flytande kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift Som person är du affärsmässig, engagerad och strukturerad. Du har en förmåga att skapa och underhålla långsiktiga relationer, är självgående och har en stark drivkraft att uppnå resultat. Du trivs i en kreativ miljö med högt i tak och en rak dialog, där du får vara delaktig i både strategiska och operativa beslut. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Östermalm, Stockholm Lön: Fast grundlön + provision Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

141 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Leveransansvarig IT-drift och nätverk
Edge of Talent AB
Nätverks- och systemtekniker m.fl.

Om Edge Edge of Talent är en rekryterings- och konsultbyrå som specialiserar sig på att matcha talanger med rätt företag. Vi är dedikerade till att skapa framgångsrika samarbeten genom att förstå både våra kunders och kandidaters behov. Med en stark närvaro på marknaden och ett brett nätverk av kontakter, säkerställer vi att våra kandidater får den bästa möjliga starten i sin nya roll. Vi söker en erfaren Leveransansvarig inom IT-drift och nätverk till ett spännande konsultuppdrag hos vår kund. Har du en gedigen bakgrund inom IT-infrastruktur och nätverk samt en förmåga att driva förändringsarbete? Då kan detta vara rollen för dig! Din rollSom Leveransansvarig IT-drift och nätverk kommer du att leda och utveckla IT-drift och nätverksleveranser i en dynamisk miljö. Du säkerställer en modern, säker och effektiv IT-infrastruktur och arbetar strategiskt med att förbättra IT-leveranser genom tydlig styrning och teknisk expertis. Under 2025 genomför kunden en förändring där IT-driften konsolideras och effektiviseras, och din roll blir central i att driva denna transformation framåt. Ditt ansvar Säkerställa att IT-drift och nätverksleveranser möter verksamhetens behov och mål. Ansvara för utveckling och förvaltning av Cloud-miljöer (Azure), On-prem-drift samt nätverk (WAN & LAN). Identifiera och genomföra förbättringsåtgärder med fokus på effektivitet, säkerhet och skalbarhet. Utvärdera tekniska lösningar och ta fram rekommendationer samt handlingsplaner. Säkerställa efterlevnad av ITIL-processer (Incident, Problem, Change Management) samt licens hantering och leverantörs styrning. Styrning och uppföljning av externa leverantörer och partners, inklusive beställningar och SLA/KPI-uppföljning. Hantera licenser och optimera kostnadseffektiv drift. Agera som Incident Manager, Problem Manager och Change Manager inom IT-drift och nätverk vid behov. Kommunicera och informera verksamheten om förändringar inom IT-drift och nätverk. Kvalifikationer 5–10 års erfarenhet av IT-drift och nätverk i en liknande roll. Gedigen kunskap inom Cloud-lösningar (Azure), On-prem-miljöer samt WAN & LAN. Erfarenhet av ITSM-processer (ITIL) och tjänsteleveransstyrning. Förmåga att analysera och förbättra leveranser baserat på data och trender. Erfarenhet av licens hantering och kostnads optimering inom IT-drift. Erfarenhet av leverantörs styrning och uppföljning av SLA:er och KPI:er. Flytande svenska och engelska i både tal och skrift. Meriterande erfarenheter Tidigare erfarenhet av att leda IT-driftstransformationer och konsolideringsprojekt. Erfarenhet av automatisering och optimering av IT-drift och nätverk. Certifieringar inom Azure, ITIL eller liknande. Placering Hybridarbete med cirka tre dagar per vecka på kundens huvudkontor. Tidplan och omfattning Start: Omgående Omfattning: Konsultuppdrag initialt fram till sommaren, med möjlighet till förlängning. Ansök nu! Är du den vi söker? Skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig!

141 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Säljare med branscherfarenhet till Carsystem
A Hub AB
Företagssäljare

Om företaget Carsystem Sweden AB är ett import- och grossistföretag med komplett tillbehörsprogram för plåt- och lackverkstäder. Bolaget arbetar utan mellanhänder vilket gör att de kan erbjuda just landets plåt- och lackverkstäder produkter med rätt kvalité till rätt pris. Carsystem har sitt huvudkontor i Huddinge. Nu söker bolaget en säljare med branscherfarenhet. Här är kunskap och kompetens inom branschen viktigare än att vara en renodlad säljare även om vi såklart gärna ser att du är en social, förtroendeingivande och resultatinriktad person. På Carsystem är det högt i tak och en öppen stämning. Bolaget är familjärt samtidigt som man är välkänd i branschen och är på en stark tillväxtresa. Här arbetar åtta personer + en i Göteborg. Du utgår från kontoret i Huddinge men en stor del av din arbetstid är ute på vägarna där du är med och bidrar till bolagets expansion. Du erbjuds: En roll som värdesätter din branschkompetens i ett bolag som har tillväxt och expansion för ögonen En tjänst på ett stabilt bolag med god familjär stämning Årliga konferenser, kundevents och team-buildingaktiviteter Fast lön + provision, förmånsbil samt goda förmåner i övrigt Om rollenI rollen som Säljare på Carsystem tillhör du ett säljteam med tre kollegor. Du utgår från kontoret i Huddinge, men har hela Stockholmsområdet, Mälardalen och Östergötland som arbetsplats. Din uppgift är såväl att värva nya kunder som att stärka och utveckla relationen med befintliga kunder. OBS! Prospektering över relevanta kundbolag är framtagen och sammanställd av Carsystem. Du kommer bland annat att: Kontakta potentiella kunder via mail/telefon, boka möten och gå i mål med affären Stärka befintliga samarbeten och skapa förutsättningar för merförsäljning Hålla god relation och erbjuda bästa tänkbara service gentemot dina befintliga kunder (besöka deras verkstad, ha kontinuerlig kontakt via telefon, tillgodose kundens behov) Ta emot inkommande förfrågningar Hantera viss administration i säljsystemet och se till att kunddata etc är uppdaterad Kvalifikationer Ca 3 års branscherfarenhet från lackering, plåt, bilbranschen eller dylikt Goda kunskaper inom plåt och lackering; här säljer man på kunskap mer än offensivt sälj Vara en social, relationsbyggande och förtroendeingivande person Tala och skriva svenska obehindrat B-körkort Meriterande Ha tidigare erfarenhet som säljare Personliga egenskaper Självgående Öppensinnad Lagspelare Prestigelös Övrig informationAnställningsform: Fast anställning med sex månaders provanställning Start: Enligt överenskommelse med hänsyn till uppsägningstid Omfattning: Heltid Plats: Stockholm Den här rekryteringsprocessen hanteras av A-hub, och mail angående tjänsten går genom A-hub. Ansök genom att klicka på "Ansök" nedan. Tänk på att vi lägger stor vikt vid din motivation och intresse för tjänsten. Vi tar inte emot ansökningar via mejl, men om du har specifika frågor om tjänsten kommer ansvarig rekryterare att svara på dem. Rekryteringsprocessen hos A-hub ser ut som följande Löpande urval av CV Telefonintervju med A-hub Digital intervju med A-hub Intervju hos företaget Referenstagning Erbjudande

141 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025