Erfarna fordonstekniker sökes till Stockholm!
Starfinder AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Är du en skicklig fordonstekniker som vill ta nästa steg i karriären? Vi söker nu erfarna tekniker till vår kund i Stockholm – en välrenommerad verkstad där kvalitet och service står i fokus. Om rollen Som fordonstekniker kommer du att arbeta med: Felsökning, service och reparation av personbilar Diagnostik och avancerad mekanik Kundkontakt vid behov för att förklara åtgärder Arbete i en modern verkstad med den senaste tekniken Vi söker dig som Har några års erfarenhet som fordonstekniker Har fordonsteknisk utbildning eller motsvarande erfarenhet Är van vid felsökning och diagnostik Har B-körkort Är noggrann, serviceinriktad och trivs med att arbeta i team Flytande svenska i tal och skrift. Ansökan och tillträde Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag- fredag. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Dennis Palenzovski , [email protected] . Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar till tjänsten tas endast emot via annonsen. Välkommen med din ansökan! Starfinder är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag, vi har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag.

141 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
Junior fordonstekniker till Stockholms innerstad
Starfinder AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Är du utbildad fordonstekniker och har ett intresse för bilar? Då är det dig vi söker! Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta hos en auktoriserad märkesverkstad med ett team av flera duktiga tekniker. Arbetet innebär att du kommer att hantera en rad uppgifter relaterade till bilunderhåll och reparationer. Du kommer att genomföra allt från rutinmässig service till mer omfattande reparationer, felsöka problem och arbeta förebyggande för att säkerställa att fordonen fungerar optimalt. Din profil Vi ser att du som söker har en fordonsteknisk utbildning alternativt motsvarande eftergymnasial utbildning. Som junior mekaniker kommer du så småningom bli självständig genom företagets gedigna introduktion. Som person är du social och har lätt att kommunicera och samarbeta med dina kollegor. B- körkort. God dator- och systemvana. Behärskar svenska i tal och skrift. I denna rekrytering får du en trygg anställning hos Starfinder. Det finns även stora möjligheter att få en anställning direkt hos kund. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Dennis Palenzovski, 072- 099 60 97. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig, välkommen med din ansökan!

141 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Projektadministratör
Future People AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Vi på Future People söker en projektadministratör till myndighet på Kungsholmen. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Du blir anställd på Future People och jobbar ute på plats hos vår kund. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vår kund är en myndighet inom trafiksektorn som arbetar för att underlätta vardagen för invånarna som reser och pendlar i Stockholm stad. Det här är en myndighet med ett stort engagemang och stolthet över deras viktiga samhällsuppdrag. Du som konsult kommer få vara med på en viktig resa och tillsammans med myndighetens medarbetare få vara med och bidra till en bättre vardag för invånarna i Stockholms stad. Administratören är spindeln i nätet med många kontaktytor, både internt och externt. Administratören ska vara beställaren behjälplig och bidra till att effektivisera arbetet genom att stödja medarbetarna i projektet och följa befintlig struktur. Administratören behöver ha en god prioriteringsförmåga och vana att arbeta med många uppgifter samtidigt. Arbetsuppgifter: Ansvara för vissa administrativa uppgifter /processer såsom dokumenthantering. Vara ett stöd till projektledare/samordnare samt projektmedlemmar med administrativa uppgifter och processer. Ansvara för diarieföring samt arbete med dokumenthantering i bland annat dokumenthanteringssystemet Avima. Ansvara för diverse kallelser, protokoll. Ta minnesanteckningar och annan mötesdokumentation. Ansvara för administrativa processer vid enstaka aktiviteter såsom vid samråd. Säkerställa ett stabilt arbetsflöde för projektets administration. Ta emot och kontera faktura (första granskning så de är korrekt ställda). Ansvara för och utföra ärende- och dokumenthantering så som planering, mappstruktur, diarieföring och arkivering. Sammanställa, strukturera och distribuera dokumentation. Genomföra diverse IT-beställningar till projektmedlemmar. Ansvara för distributionslistor samt gruppbrevlådor (via programmet Omada) Genomföra on- eller offboarding av projektmedlemmar (inkl. beställa materiel och behörigheter). Bistå i konsultanskaffningar via konsultförmedlare. Anordna relationsbyggande evenemang såsom workshops. Vara behjälplig med diverse administrativa uppgifter inför en etablering av projektkontor. Vid behov genomföra resebokningar för både anställda och konsulter samt ansvar för den administrativa processer kring resorna. Korrespondens: bistå med olika typer av korrespondens. Krav för tjänsten: Minst gymnasial examen. 4-6 års arbetslivserfarenhet av arbete som program- eller projektadministratör. Minst fyra års erfarenhet av fakturahantering. Minst fem års erfarenhet av Microsoft Office paketet samt god datorvana i allmänhet. Meriterande för tjänsten: Erfarenhet av minst 3 uppdrag som administratör inom offentlig verksamhet. Minst fyra års erfarenhet av Agresso, Antura, Avima eller liknande ekonomisystem, dokumenthanteringssystem, system för diarieföring. Minst fyra års erfarenhet av arbete i EDIT (Platina). Minst fyra års erfarenhet av fakturahantering i ekonomisystemet Agresso. Innan uppdraget kan påbörjas kommer en säkerhetsprövning att genomföras. Personliga egenskaper och arbetsmiljö Vi har ett gediget samarbete med myndigheten idag och har konsulter på plats på flera avdelningar. Arbetsplatsen präglas av en välkomnade miljö där du som konsult har goda möjligheter att utvecklas och växa inom organisationen. Som person är du lyhörd, engagerad och har en god samarbetsförmåga. Du är strukturerad och har förmågan att arbeta självständigt och strävar efter att leverera med hög kvalitet. Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Som anställd hos oss kan du lita på att vi kommer hjälpa dig att nå dina karriärsmål. Vi finns som en partner genom din yrkesmässiga karriär. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: 100% Start: Mars minst ett år Sista ansökningsdagen: Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!

141 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
Ledsagare sökes till Älvsjö
Attendo LSS AB
Personliga assistenter

Om Unikas ledsagning och avlösning Avlösar- och ledsagarservice är ett stöd som gör det möjligt för dig att delta i samhällslivet och ha kontakt med andra. Det kan handla om att delta i fritids- och kulturaktiviteter, såsom att gå på café, vara ute i naturen, träna, promenera eller träffa vänner. Avlösarservice sker mer i hemmet och fokus är att vårdnadshavare ska få ägna sig åt andra sysslor/ aktiviteter. Om rollen som Ledsagare Som ledsagare ger du stöd och omsorg till en person med funktionsvariation i sina fritidsaktiviteter. Det kan vara gå på café, vara ute i naturen, träna, gå promenader eller träffa vänner. Din främsta uppgift är att skapa en trygg och stimulerande tillvaro för individen. Stödet anpassas efter individens behov, vilket kan inkludera kommunikationsstöd, träning av självständighet eller aktiviteter som stärker personens välbefinnande. I rollen är det viktigt att ha ett pedagogiskt och lågaffektivt bemötande samt att kunna arbeta självständigt och flexibelt utifrån varje individs unika förutsättningar. Som ledsagare bidrar du till att skapa en positiv och utvecklande samspel där individen känner sig trygg och delaktig. Samtidigt har vi ett starkt fokus på att arbeta professionellt och effektivt inom verksamhetens resurser och budget. Till denna kund behöver vi någon som har personlig mognad och har viss erfarenhet av utåtagerande personer. Kvalifikationer Mycket god förmåga i svenska i tal såväl som skrift. God datorvana, erfarenhet av dokumentation. Erfarenhet av arbete inom vård och omsorg Gymnasial utbildning som tex barn-och fritidsprogram, vård-och omsorgsprogram, eller eftergymnasial utbildning tex stödpedagog, socialpedagog eller högskoleutbildning inom relevant område. Meriterande om du därtill har Erfarenhet av psykiatri, AKK och lågaffektivt bemötande. Arbetat med komplexa stödbehov Erfarenhet av utåtagerande och självskadande beteenden Anställningsvillkor Anställningsform: Visstidsanställning, timanställning Tjänstgöringsgrad: Deltid, kunden är beviljad 10 timmar ledsagning/ månad Arbetstid: Kväll- och helgtid Tillträde: Enligt överenskommelse, vi ser positivt på om du kan tillträda inom kort. Kollektivavtal: Vi är kollektivavtalsbundna till Vårdföretagarna/Kommunal, Bransch E. Om rekryteringsprocessenUrval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Glöm inte att specificera hur din bakgrund och erfarenheter matchar de kvalifikationer vi söker för denna roll. Vi ser fram emot din ansökan och möjligheten att välkomna dig till vårt team på Unika! I samband med eventuell anställning behöver belastningsregister uppvisas. Om du kallas till intervju måste du även kunna styrka din rätt att arbeta i Sverige genom att uppvisa medborgarskap inom EU/EES eller giltigt arbetstillstånd. Om Unika Unika är en del av Attendo, ett av Nordens största omsorgsföretag, som funnits sedan 1985. Hos oss finns många erfarna kollegor du kan lära dig av, och tack vare vår storlek som arbetsgivare kan vi erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder friskvård och andra förmåner, samt interna utbildningsmöjligheter och kollektivavtal. Tillsammans har vi stora möjligheter att vidareutveckla en omsorg för en meningsfull vardag.

141 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Gruppchef Ekonomi & Styrning – Driv Utvecklingen inom Universitet
Sway Sourcing Sweden AB
Ekonomi- och finanschefer

Vi söker en Interim Gruppchef till ekonomiavdelning för ett universitet i Stockholm. Ekonomiavdelningen består av cirka 155 personer fördelade på tio grupper. I denna roll ansvarar du för en av dessa grupper, som arbetar med riktat stöd. Gruppens uppgifter innefattar bland annat att stötta, bereda och samordna ekonomisk redovisning samt delta i skolans ekonomistyrning, inklusive budget och uppföljning. En viktig del av arbetet rör hanteringen av skolans externfinansierade projekt. Gruppen består av 25 medarbetare på två olika campus, och din huvudsakliga arbetsplats är i centrala Stockholm. Om rollenI rollen som Gruppchef har du en central position i att leda och utveckla gruppen genom att skapa engagemang och delaktighet. Arbetet innebär nära samarbete med andra stödfunktioner, ledningsfunktioner och projektledare. Du förväntas ha en hög personlig mognad, vara trygg och stabil, samt kunna hantera en dynamisk och komplex miljö med ett lösningsorienterat och analytiskt förhållningssätt. Arbetsuppgifter och ansvarsområden: Leda och fördela arbetet inom gruppen Säkerställa hög kvalitet i gruppens leveranser Personalansvar inklusive medarbetar- och lönesamtal, semesterbeslut och arbetsmiljöfrågor Budgetansvar och uppföljning av verksamheten Delta i Ekonomiavdelningens ledningsråd och andra ledningsforum Driva utvecklingsarbete och förändringsledning Hålla presentationer och genomföra interna utbildningar vid behov Operativt arbete kan förekomma Uppdragsstart: Så snart som möjligt Distansarbete: Initialt på plats, senare möjlighet till distansarbete upp till 2 dagar per vecka beroende på arbetsuppgifter. Intervjuer hålls på svenska och beräknas starta vecka 10. KvalifikationerSkall-krav: Minst 3-årig högskoleutbildning inom ekonomi eller motsvarande erfarenhet (minst 7 års relevant arbetslivserfarenhet) Minst 5 års aktuell erfarenhet av kvalificerade ekonomiarbetsuppgifter Minst 3 års erfarenhet som lönesättande chef med personalansvar Mycket god datorvana (Officepaketet) och systemhantering Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Erfarenhet av utvecklings- och förändringsledning Erfarenhet av EU-redovisning, statliga finansiärer och projektredovisning Erfarenhet av ekonomiarbete inom staten Bör-krav: Erfarenhet av ekonomiarbete vid universitet eller högskola Erfarenhet av att arbeta med Agresso Vana att hålla presentationer och genomföra interna utbildningar Utbildning inom förändringsledning Intresse för AI inom ekonomiadministration Referensuppdrag Konsulten ska ha relevant erfarenhet och kompetens för uppdraget, styrkt genom referensuppdrag. Krav på referenser: Två (2) referensuppdrag utförda sedan januari 2022, inklusive detaljerad uppdragsbeskrivning och kontaktuppgifter till referenser. Om konsulten har haft ett enda långt uppdrag sedan januari 2022, räcker det med ett (1) referensuppdrag. Följande ska bifogas: Företagsnamn Namn, titel, e-post och telefonnummer till kontaktperson Beskrivning av uppdraget och de arbetsuppgifter som utförts Tillträde och ansökan: Startdatum: Så snart som möjligt Uppdragslängd: 14 månader Sista ansökningsdagen: 25 feb 2025 Distansarbete: Till en början krävs arbete på plats, men längre fram i uppdraget kan det finnas möjlighet att arbeta på distans upp till två dagar per vecka, förutsatt att arbetsuppgifterna tillåter det. Ort: Stockholm Välkommen med din ansökan! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

141 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Ledsagare sökes till Bromma
Attendo LSS AB
Personliga assistenter

Om Unikas ledsagning och avlösning Avlösar- och ledsagarservice är ett stöd som gör det möjligt för dig att delta i samhällslivet och ha kontakt med andra. Det kan handla om att delta i fritids- och kulturaktiviteter, såsom att gå på café, vara ute i naturen, träna, promenera eller träffa vänner. Avlösarservice sker mer i hemmet och fokus är att vårdnadshavare ska få ägna sig åt andra sysslor/ aktiviteter. Om rollen som Ledsagare Som ledsagare ger du stöd och omsorg till en person med funktionsvariation i sina fritidsaktiviteter. Det kan vara gå på café, vara ute i naturen, träna, gå promenader eller träffa vänner. Din främsta uppgift är att skapa en trygg och stimulerande tillvaro för individen. Stödet anpassas efter individens behov, vilket kan inkludera kommunikationsstöd, träning av självständighet eller aktiviteter som stärker personens välbefinnande. I rollen är det viktigt att ha ett pedagogiskt och lågaffektivt bemötande samt att kunna arbeta självständigt och flexibelt utifrån varje individs unika förutsättningar. Som ledsagare bidrar du till att skapa en positiv och utvecklande samspel där individen känner sig trygg och delaktig. Samtidigt har vi ett starkt fokus på att arbeta professionellt och effektivt inom verksamhetens resurser och budget. Till denna kund i Bromma utför vi även hemtjänst vilket gör att du som söker skall vara behjälplig med sådana sysslor också. Det är tvättning, städning och matlagning till kunden. Då kunden är känslig med vilka hen har hemma hos sig ser vi helst kvinnliga sökanden. Kunden har marsvin hemma. Kvalifikationer Mycket god förmåga i svenska i tal såväl som skrift. God datorvana, erfarenhet av dokumentation. Erfarenhet av arbete inom vård och omsorg Gymnasial utbildning som tex barn-och fritidsprogram, vård-och omsorgsprogram, eller eftergymnasial utbildning tex stödpedagog, socialpedagog eller högskoleutbildning inom relevant område. Meriterande om du därtill har Erfarenhet av psykiatri, AKK och lågaffektivt bemötande. Arbetat med komplexa stödbehov Är kvinna från 25 år. Matlagningsintresserad Anställningsvillkor Anställningsform: Visstidsanställning, timanställning Tjänstgöringsgrad: Deltid, kunden är beviljad 16 timmar ledsagning/ månad Arbetstid: Dag-, kväll- och helgtid Tillträde: Enligt överenskommelse, vi ser positivt på om du kan tillträda inom kort. Kollektivavtal: Vi är kollektivavtalsbundna till Vårdföretagarna/Kommunal, Bransch E. Om rekryteringsprocessenUrval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Glöm inte att specificera hur din bakgrund och erfarenheter matchar de kvalifikationer vi söker för denna roll. Vi ser fram emot din ansökan och möjligheten att välkomna dig till vårt team på Unika! I samband med eventuell anställning behöver belastningsregister uppvisas. Om du kallas till intervju måste du även kunna styrka din rätt att arbeta i Sverige genom att uppvisa medborgarskap inom EU/EES eller giltigt arbetstillstånd. Om Unika Unika är en del av Attendo, ett av Nordens största omsorgsföretag, som funnits sedan 1985. Hos oss finns många erfarna kollegor du kan lära dig av, och tack vare vår storlek som arbetsgivare kan vi erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder friskvård och andra förmåner, samt interna utbildningsmöjligheter och kollektivavtal. Tillsammans har vi stora möjligheter att vidareutveckla en omsorg för en meningsfull vardag.

141 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Personliga assistenter sökes till en kille i Hägersten
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Jag är en glad och social kille på 23 år som bor i Hägersten. Jag har en cp-skada och sitter i rullstol. Jag har inget tal men kommunicerar med tecken, ljud och bliss. Som personlig assistent förväntas du vara mina armar och ben, vilket innebär att du kommer hjälpa mig med vardagliga sysslor som att laga mat, städa, diska, duscha och övrig personlig hygien. Mina intressen är musik, jag gillar framförallt dansbandsmusik. Det är inget krav att vi ska dela det intresset, men det är en fördel om du gillar att lyssna på musik eftersom jag ofta gör det. Jag tycker även om att resa med Viking Line samt till släktingar i Göteborg och varje år besöker vi Böda Camping. Detta innebär att resor i arbetet förekommer. Jag går även på daglig verksamhet fyra dagar i veckan mellan 9-15 där jag har med mig min assistent. Tjänsten är vid behov och ordinarie personals frånvaro. Den fördelas på dag- och nattid, mån-sön. Det är ca. 7,5 timmars väntetid/natt. Omfattning: Behov/extra. Antal tjänster: 2. Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna tillsätts så snart som möjligt. Om dig - Som personlig assistent ser vi gärna att du är samarbetsvillig, lyhörd, ansvarstagande, flexibel och en bra lagspelare. Som person vill vi att du ska ha en positiv grundsyn, vara social och gilla att vara aktiv. Du behöver ha "skinn på näsan", kunna ta egna initiativ och vara intresserad av att lära känna mig och mina behov. Det finns hund i hemmet så du får inte vara allergisk mot pälsdjur eller hundrädd. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är meriterande om du: Har erfarenhet av arbete som personlig assistent eller inom vård och omsorg, Har erfarenhet av kommunikation med bliss, Kan hoppa in med kort varsel. Det är krav på att du: Inte är pälsdjursallergiker, Har flytande kunskaper i det svenska språket i såväl tal som skrift. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

141 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Frontend Developer to Disruptive Novotech
Asta Agency AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

About the Company Disruptive Novotech is at the forefront of innovation in wearable neuromodulation medical devices. As a dynamic and fast-growing start-up, the company is passionate about improving healthcare through cutting-edge technology. Join the team and help redefine the future of electro-stimulation. About the PositionAre you a Frontend Developer passionate about building beautiful, fast, and user-friendly applications? We are looking for someone to take ownership of our frontend and be involved from the start in developing a premium product. Your key responsibilities: Develop and optimize mobile applications for both iOS and Android. Build a scalable and efficient frontend system that delivers a premium experience. Work closely with UI designers and backend developers. Ensure the applications load quickly, are bug-free, and provide a top-tier user experience. Contribute to decisions on frameworks and technical solutions. Qualifications and Characteristics The ideal candidate has experience developing frontend solutions for mobile and web apps, with a strong focus on systematization and performance. You are skilled in cross-platform development for Android and Apple, understand animations and complex performance optimizations, and take pride in delivering high-quality, efficient, and well-structured applications. We are looking for someone who: Has at least 5 years of frontend development experience, preferably focused on mobile apps. Has a university degree in Computer Science or equivalent. Has experience developing apps for both iOS and Android. Has a strong quality mindset and experience working with high UI/UX standards. Has experience with animations, caching, and performance optimization. Has experience with Bluetooth communication, preferably Bluetooth to an embedded product. Good to have experience with developing web-based applications. Thrives in a team environment and enjoys working with attention to detail. Meritorious to be familiar with software development according to regulatory frameworks for medical devices, for example, IEC 62304. Additional InformationWe apply an ongoing selection process so we encourage you to apply as soon as possible! If you have any questions don’t hesitate to reach out at [email protected]

141 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Backend Developer to Disruptive Novotech
Asta Agency AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

About the Company Disruptive Novotech is at the forefront of innovation in wearable neuromodulation medical devices. As a dynamic and fast-growing start-up, the company is passionate about improving healthcare through cutting-edge technology. Join the team and help redefine the future of electro-stimulation. About the PositionWe are looking for a Backend Developer who enjoys developing robust systems and working with high security and performance requirements. Your key responsibilities: Contribute to the backend architecture and take part in the development from day one. Develop and optimize backend systems for high security and performance. Manage user authentication, data storage, and integrations. Collaborate with frontend developers and other technical teams. Ensure system security and compliance with regulatory requirements. Contribute to documentation efforts, including modeling with SysML and UML. Qualifications and Characteristics The ideal candidate is a skilled Backend Developer who thrives in building secure, high-performance systems from the ground up. You will contribute to the backend architecture, ensuring robust authentication, data management, and seamless integrations while meeting strict security and regulatory standards. We are looking for someone who: Has a university degree in Computer Science, Software Engineering, or a related field. Has backend development experience, preferably in Go, C, or C++. Has experience with databases and cloud solutions (GCP is a plus). Has knowledge of system security and IT security. Has experience working with ISO/medical technology regulations or is interested in learning. Has experience with modeling using SysML and UML. Is analytical, solution-oriented, and passionate about building stable and efficient systems. Sees opportunities for growth and is motivated by the possibility of taking on greater responsibilities as the project progresses. Additional Information We apply an ongoing selection process so we encourage you to apply as soon as possible! If you have any questions don’t hesitate to reach out to [email protected]

141 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Office Coordinator till bolag inom spelutveckling
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kontorsreceptionister

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid, 40h/veckan. Arbetstider: Måndag - fredag kl.08.30-17.00. Tjänsten kräver en flexibilitet efter ordinarie arbetstid vid förekommande event. Ort: Stockholm, Hammarby Kaj. Startdatum: Omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Detta är ett konsultuppdrag via Inte Bara Post Bemanning som sträcker sig fram till juni med chans till förlängning. Din framtida arbetsplats Vi söker nu en Office Coordinator till vår kund Arrowhead Games Studios, en ledande aktör inom spelutveckling. Deras kultur speglas av ett välkomnande, familjärt och öppet klimat. Du kommer att arbeta självständigt men också vara en viktig del av deras studio team, med två ytterligare kollegor. Som Office Coordinator kommer du hålla kontoret i toppform och bidra till en positiv och effektiv arbetsmiljö. Arbetet utförs på kontoret, ej hybrid. Arbetsuppgifter Bemanna receptionen Välkomna medarbetare och besökare Svara i telefon, växel och mailhantering Hantera dagliga driften av receptionen Se till att det är en välkomnande miljö på kontoret Ansvarar för att fylla på frukt och kaffe under dagen Beställa mat till kontoret Se till att det är rent och snyggt Kontorshantering Koordinera externa möten utanför kontoret Logistik, ta emot leveranser och budhantering Eventuellt eventplanering vid behov Kontinuerlig optimering av arbetsprocesser Vem är du? Vi söker dig som är en serviceinriktad och positiv person som brinner för att skapa en trivsam och funktionell arbetsmiljö. Du har viljan att skapa det där lilla extra på kontoret och ser detaljer. Du har en stark organisatorisk förmåga, är flexibel och kan hantera flera uppgifter samtidigt. Du har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och är driven samt orädd när det kommer till att förbättra och optimera arbetsprocesser. Du uppfyller skallkrav nedan: Minst ett års arbetslivserfarenhet som Office Coordinator eller liknande roll. Flytande kommunikation på svenska och engelska, i både tal och skrift. Detta krävs, då Internspråket är engelska. God datorvana. Tidigare erfarenhet av optimering av arbetsprocesser, är meriterande. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

141 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juli 2025