Handledande värderare till Artikel2 Second hand
ARTIKEL 2 - PEACE AND SUSTAINABILITY
Lager- och terminalpersonal

Är du intresserad av inredning, mode och trender, värnar du om miljön och trivs att arbeta i lagermiljö? Då har vi en unik chans för dig att förena intresse med arbete samtidigt som du är med och gör världen lite mer hållbar. Intervjuer görs löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Genom second hand, utvecklingssamarbeten och arbetsintegrering arbetar Artikel2 för en värld som håller, på riktigt. Vi är en ideell organisation, som är religiöst och partipolitiskt oberoende, med kollektivavtal och 90-konto. Om rollen Som värderare arbetar du med sortering och värdering av insamlade gåvor samtidigt som du handleder medarbetare i arbetsträning. Du kommer att ingå i ett team med andra värderare/handledare samt personer i arbetsträning. Arbetet ni gör tillsammans är huvudsakligen att sortera och värdera insamlade kläder, textilier, föremål, böcker och möbler. Parallellt med arbetet att sortera och värdera textilier fungerar du som handledare till personer som arbetstränar för att närma sig den öppna arbetsmarknaden. Ni samarbetar i det dagliga arbetet samtidigt som du coachar och stödjer där det behövs. För detta krävs ödmjukhet och inlevelseförmåga och ett genuint intresse för att hjälpa människor. Om dig Du har ett stort intresse av och dokumenterad kunskap om material, form, funktion, modegrad, märke och värde. Du har breda värderingskunskaper då att de gåvor du hanterar omfattar allting från högt till lågt. Du har ett utvecklat ordningssinne, är van vid ett högt arbetstempo, du har en positiv människosyn och trivs med att arbeta nära människor. Det är meriterande om du har arbetat med handledning av personer som gör arbetspraktik. Du uttrycker dig väl på svenska i tal och skrift då du ska coacha, vägleda och stötta personer som kommer till oss och gör sin arbetspraktik på vår arbetsplats. Anställningsvillkor Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månader provanställning. Placering är på vår sorteringsanläggning i Hägersten, Västberga Industriområde, Stockholm. Artikel2 har kollektivavtal. Ansökan Vi ser fram emot att få din ansökan senast 17 augusti 2025. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan den sista ansökningsdagen, så vänta inte med att skicka in! Skicka din ansökan till: [email protected] Ange referens: Värderare Tillsvidare Genom att du skickar in din ansökan samtycker du till att Artikel2 behandlar dina personuppgifter och ansökningshandlingar till dess att rekryteringen är avslutad. Frågor om tjänsten besvaras av Brian Kelly, generalsekreterare: [email protected] 070-082 20 50 Om oss Genom second hand, utvecklingssamarbeten och arbetsintegrering arbetar Artikel2 (tidigare Emmaus Stockholm) för en värld som håller, på riktigt. Organisationen är en ideell förening som är religiöst och partipolitiskt oberoende. Artikel2 värdesätter en jämlik arbetsplats och uppmuntrar ansökningar från människor med olika bakgrunder, erfarenheter och perspektiv. Vi har 90-konto, är medlemmar i Giva Sverige och är ISO-certifierade inom miljö, kvalitet och arbetsmiljö.

18 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
PUKA stämledare
Kungliga Operan AB
Musiker, sångare och kompositörer

The Royal Swedish Orchestra Music Director Alan Gilbert Kungliga Hovkapellet (The Royal Swedish Orchestra) has been at the heart of Swedish culture for almost 500 years. Founded in 1526 as the orchestra to the Royal Court, it became the orchestra of the Royal Swedish Opera in 1773. Today, Kungliga Hovkapellet consists of 105 musicians. It performs around 200 operas and ballets each season along with regular symphonic and chamber concerts. 100% employment with a trial period as agreed.   VIDEO APPLICATION compulsory. Video required for personal invitation.  Please record the following orchestral excerpts for the compulsory video application: • Mozart, The Magic Flute Overture • Beethoven, Symphony No 9, mov 1 • Tchaikovsky, Romeo and Juliet, Fantasy Overture • Verdi, La Traviata, act 1, No 2 Introduzione  For excerpts and detailed instructions, please go to Muvac.com.   Closing date for all applications including video is 25th August 2025.  Register your application at www.muvac.com   AUDITION The audition will take place by personal invitation on the 13-14th of October 2025 at the Royal Swedish Opera Atelier, Elektronvägen 30, 141 49 Huddinge.    More orchestral excerpts will be sent with the personal invitation.   For questions regarding any matter of the audition send an email to: [email protected] Union representative SYMF, Fredrik Söhngen +46 70 742 19 53, [email protected]   Register your application at www.muvac.com

18 dagar sedan
Sista ansökan:
25 augusti 2025
taxiförare
Cheema Services AB
Taxiförare m.fl.

du kan köra taxi med uber och bolt. deltid eller heltid. om du köra heltid, du kan behålla bil. jag har toyota corolla, toyota Ch R, toyota corolla cross och tesla bilar. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

18 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025
Analytical Consultant to leading search engine company
MultiMind Bemanning AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

We are looking for Analytical consultant to work with our client, who is leading search engine comapny in the world. This is the contract position starting asap until Feb 27th 2026. Work Location: Hybrid (Tues-Thurs in the office. Monday & Friday remote) Language: English and Swidish prefered JOB DESCRIPTION: • Deliver strategic insights and provide fact-based recommendations that are implemented by clients and drive sales outcomes. • Identify solutions based on client business objectives in collaboration with sales teams that scale beyond one client. • Identify new opportunities to increase monetization and revenue through query and auction analysis. • Define a POV on measurement and attribution and help customers/partners/sellers navigate industry trends, standards, and methodologies. • Own project priorities, lead cross-functional teams, and allocation of resources. Responsibilities under the direction of Google Manager: Build relationships and meet new customers Focus on driving relationship building with customers in Analytics, Tech, and/or Data functions. Client/Partner relationship management for analytical leads Collaborate with account executives or account managers to build and manage relationships with client/partner stakeholders across functions. Develop the relationship with the data/analytical stakeholders on the client´s/partner´s side. Conduct market/consumer analysis/reports for customers Drive ad hoc analyzes/reports for customers including in-depth auction/industry analysis, test results, custom reporting (tied to an ask), market share-based opportunity sizing, and scalable analyzes. Connect insights to action Create forward-thinking and data-driven POVs, narratives, and sales pitches to support client/partner business. Help clients/partners understand and reach their consumers using industry, marketing, and/or third-party research. Consult product experts and/or specialist teams Connect with measurement leads, search automation, GMP including SA360, data science, CSEs, etc. to find the best solution. Consulting on client/partner data measurement Support clients/partners in the design, implementation and maintenance of measurement solutions. Recommend clients/partners to develop and conduct measurement-focused studies/experiments. Consulting on client/partner strategy Provide subject matter expertise and consulting on client´s/partner´s strategy in the areas of sales, marketing and/or product development, and translate data into answers to business questions and/or insights to facilitate business decision-making with cross-functional impact. Develop custom solutions Develop and own analytical modeling for key client/partner projects. Apply and/or customize analytical tools (e.g., dashboards) and frameworks to identify opportunities. Develop solutions to optimize client/partner business and maximize the use and effectiveness of Google products. Develop joint business plan Collaborate with client/partner leadership and stakeholders to develop joint business plans. Review joint business plans and provide input from analytical or measurement and practical perspectives to improve the JBPs or add agreement/services. Drive adoption of Google products and share tool and product knowledge Demonstrate the business value of Google products (e.g., analytics, conversions, and attribution) to client/partner stakeholders. Help drive the adoption of Google products (e.g., analytics, conversions, and attribution) by clients/partners. Provide consultation (and occasionally upsells) on measurement and attribution products. Measurement and data integration Ensure clients/partners integrate first-party data with Google products and platforms to improve immediate performance. Provide subject matter expertise for integration of Google data into client measurement solutions. SKILLS/EXPERIENCE/EDUCATION: Business acumen (Analytical Lead/Consultant) Understanding of the overall big-picture of the business model, importance and interdependence of various functions within an organization, and drivers of profitability. Consultative skills and client/partner management/advising Ability to understand customer business objectives through dialogue before recommending products/services. Ability to influence and inspire an audience by crafting POVs using data that elicit empathy or create buy-in and partner with, orchestrate, lead, and influence clients, partners, and/or service providers as a trusted advisor. This may include managing client/partner expectations. Ability to convert general data and findings into applied, specific information and suggestions that add value to business planning and strategies. Data-driven analysis and reporting Ability to combine technical and financial data to differentiate and position the value of Google products, services, and solutions to create competitive advantage. Experimental design Knowledge of the principles and best practices of designing experiments to address issues or evaluate impact. This includes knowledge of design parameters, sampling strategies, data collection, and analytical techniques. Persuasion skills Ability to gain commitment to a product, service or idea from partners, customers, and/or stakeholders using data and appropriate communication or storytelling methods. This includes the ability to convince customers to increase their budget through analytical and measurement techniques. Process and tools Ability to use technological tools effectively to accomplish key business objectives and goals. Situational leadership Ability to interact confidently, clearly and respectfully with others, especially senior leaders of the organization, to present/defend/clarify concerns or issues regarding an existing project, program or solution. This includes the ability to effectively address difficult questions, handle pushback from a high-level audience, and maintain a professional demeanor while engaging in difficult or sometimes high-pressure situations.

18 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025
Hemstädare sökes till BlomQuist Städservice AB

Är du noggrann, pålitlig och brinner för att skapa trivsel i människors hem? Då kan du vara den vi söker! Om oss: BlomQuist Städservice AB är ett väletablerat städföretag i Stockholm som specialiserar sig på hemstädning. Vi värdesätter kvalitet, kundnöjdhet och en trevlig arbetsmiljö. Arbetsuppgifter: Utföra städning i privata hem enligt kundens önskemål. Säkerställa att kvalitet och hygienstandarder upprätthålls. Rapportera eventuella avvikelser eller behov av påfyllning av städmaterial i vårt affärssystem. Kvalifikationer: Tidigare erfarenhet av hemstädning är meriterande men inget krav. God kommunikationsförmåga på svenska och/eller engelska. Noggrann, ansvarsfull och serviceinriktad. Förmåga att arbeta självständigt och i team. Teknisk förmåga att arbeta med digitalt schema via mobil och webben. Vi erbjuder: Flexibla arbetstider. Glada och trevliga kunder samt kollegor. Möjlighet att göra skillnad i vardagen. En positiv och stödjande arbetsmiljö.

18 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025
Erfaren serviceelektriker till Transtema Charge!
EdZa AB
Installations- och serviceelektriker

Nu söker vi en erfaren serviceelektriker till Transtema som vill vara med och bygga framtidens laddinfrastruktur. Med ett ökande behov av elbilsladdning i hela Sverige finns nu chansen att kliva in i ett växande bolag med utvecklingsmöjligheter! Om Transtema:  Transtema är en ledande aktör inom kommunikationsnät i Sverige och Norge – med fokus på att bygga, underhålla och drifta nät. Dotterbolaget Transtema Charge AB är en av Sveriges största installatörer av laddinfrastruktur och installerar över 1000 laddpunkter i månaden. Genom starkt hållbarhetsfokus och teknikdriven utveckling bidrar Transtema till ett smartare och mer hållbart samhälle. Om teamet & rollen:  Teamet av elektriker består av kompetenta, engagerade och trevliga kollegor som tillsammans ansvarar för både publika och privata laddlösningar. Arbetsdagarna präglas av mycket eget arbete där du dagligen möter och bygger relationer med kunder samt driver arbetet framåt i olika projekt. Arbetet innehåller också resor i tjänsten när det krävs. Det finns även goda möjligheter att växa in i en mer ledande roll där du kan arbeta med projektledning, kundprojektering och kalkylering. Exempel på arbetsuppgifter: Installation av laddstationer för både AC och DC Batteri installationer Installation av både privata och publika laddpunkter Vi söker dig som har:  Gymnasieutbildning inom el och kompletterande lärlingsutbildning ECY-certifikat eller motsvarande  Flera års erfarenhet som elektriker, gärna i en ledande roll Förmåga att kommunicerar obehindrat på svenska och engelska  B-körkort Goda datorkunskaper  Erfarenhet av projektledning, planering och slutförande av tekniska projekt är meriterande. Övrigt:  För att trivas i rollen ser vi att du är strukturerad, självgående och lösningsfokuserad. Du är serviceinriktad, kommunicerar professionellt och skapar förtroende både internt och externt. Du ser helheten – tekniskt och ekonomiskt – och driver dina projekt framåt med kvalitet i fokus. I denna rekrytering utförs en säkerhetsprövning och registerkontroll. Slumpmässiga drogtester förekommer också. Välkommen med din ansökan! Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.

18 dagar sedan
Sista ansökan:
6 december 2025
Barnskötare och resurspedagog lågstadiet Sofia skola
Stockholms kommun
Elevassistenter m.fl.

Stockholm – vår huvudstad med miljoner drömmar, förväntningar och ambitioner. Vi jobbar för alla som lever här idag och i framtiden. Nu söker vi dig som vill tänka stort, nytt och annorlunda med oss – för stockholmarna. Välkommen till oss Sofia skola är en F-9-skola med ca 900 elever belägen på östra Södermalm i Stockholms innerstad. Skolans arbete präglas av höga ambitioner, arbetsglädje och höga resultat. För oss är det viktigt med en arbetsplats som genomsyras av ett professionellt arbetssätt och präglas av glädje och engagemang för varandra och våra elever. Sofia skola är en attraktiv skola som är känd för sin höga trivsel bland elever och medarbetare. Sofia skola arbetar med övertygelsen att alla elever kan och ska nå målen. Vi erbjuder Du erbjuds ett varierande arbete med stora möjligheter till samarbete med kompetenta kollegor i en miljö som gynnar trygghet och lärande för alla elever. Tjänsten är ett vikariat under läsåret 25/26 med möjlighet till eventuell förlängning. Din roll - Du ger stöd till en eller flera elever i undervisningssituationer, på rasterna och i fritidsverksamheten, - Du samarbetar med kollegor i arbetslag och med skolans elevhälsoteam. - Du bidrar till att skapa en trygg, differentierad och inkluderande lärmiljö där elevernas utveckling och lärande står i centrum både på skoltid och fritidstid, Din kompetens och erfarenhet Vi söker dig som har: - barnskötarutbildning eller annan motsvarande utbildning - erfarenhet av att ha arbetat som barnskötare och/eller elevassistent i F-3 - kunskap om läroplanen - förmåga att skapa strukturer för elevernas lärande, t ex bildstöd - erfarenhet av att arbeta med elever i behov av särskilt stöd - erfarenhet av och vill samarbeta i team med kollegor och elevhälsan kring elevernas utveckling och välmående. - förmåga att bygga goda relationer och skapa trygghet i verksamheten. Meriterande är: - Erfarenhet av arbete i F-3. - Kompetens att arbeta med elever i behov av särskilt stöd. Du är: - trygg, strukturerad och tydlig som pedagog - engagerad och lösningsorienterad - initiativtagande och bidrar till en god arbetsmiljö - professionell i ditt uppdrag Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering.

18 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Timvikarier till grundskolor på Lidingö sökes!

Vi söker dig som vill engagera, inspirera och forma framtiden – bli timvikarie inom grundskolan! Vi på StudentConsulting söker nu både behöriga och obehöriga lärare för grundskolor på Lidingö. Vi söker dig som är intresserad av att arbeta med barns och ungdomars lärande och utveckling. Vi söker sig som studerar eller har ett annat arbete på minst 50% och vill arbeta extra inom förskola. Anställningsformen är flexibel och ger dig chansen att arbeta på flera olika grundskolor som timvikarie. Som timvikarie i grundskola kommer du bland annat att: • Stödja elever i deras lärande och sociala utveckling. • Hålla i undervisning enligt planering eller stödja ordinarie lärare. • Skapa en trygg och motiverande miljö där eleverna känner sig sedda och uppmuntrade. • Hjälpa till med konflikthantering och relationsbyggande. • Stödja elever med särskilda behov om det behövs. Tjänsten innebär att du blir anställd av oss på StudentConsulting, men kommer att arbeta på olika grundskolor på Lidingö. Vi söker dig som kan arbeta minst två dagar i veckan. Arbetstiderna är förlagda på vardagar under dagtid. Vi erbjuder dig ett roligt, utvecklande och inspirerande arbete och eftersöker personer som är intresserad av att arbeta extra inom verksamheten. DETTA SÖKER VI • Innehar grundskollärarexamen respektive gymnasielärarexamen enligt Förordning (2011:326) om behörighet och legitimation för lärare. • Studerande på lärarutbildning med minst en genomförd praktikperiod och dokumenterad erfarenhet av arbete i grundskola. Vi ser gärna att du också: • Är flexibel och kan snabbt ta dig runt i Stockholmsområdet (körkort och tillgång till bil är meriterande). • Har ett genuint intresse för pedagogiskt arbete och barns utveckling. • Är lugn, stabil och empatisk i mötet med elever och kollegor. • Har lätt för att bygga relationer och inger förtroende. • Kommunicerar tydligt och har god samarbetsförmåga. • Erfarenhet av att arbeta inom skola är mycket meriterande. För att vara aktuell för rollen kräver vi: • Att du laddar upp minst två referenser på din profil på StudentConsulting. • Examensbevis från din utbildning eller registreringsintyg från pågående studier. • Ett aktuellt och godkänt utdrag från polisens belastningsregister – beställ det redan nu via länken: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/ Låter det här som något för dig? Ansök redan idag – urval och intervjuer sker löpande! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

18 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Timvikarier till förskolor på Lidingö sökes!

Ge barnen en trygg och lärorik framtid – bli timvikarie hos oss och gör skillnad varje dag! Vi på StudentConsulting söker nu både behöriga och obehöriga barnskötare och förskollärare för kommande uppdrag hos förskolor på Lidingö. Vi söker sig som studerar eller har ett annat arbete på minst 50% och vill arbeta extra inom förskola. Anställningsformen är flexibel och ger dig chansen att arbeta på flera olika förskolor som timvikarie. Vi söker dig som brinner för barns lärande och utveckling. I rollen som timvikarie i förskola kommer du att: • Ta hand om och stimulera barns utveckling och lärande i åldrarna 1–5 år. • Skapa en trygg, utvecklande och lärorik miljö för barnen. • Delta i det pedagogiska arbetet och stödja barnens sociala och språkliga utveckling. Tjänsten innebär att du blir anställd av oss på StudentConsulting, men kommer att arbeta på olika förskolor på Lidingö. Vi söker dig som kan arbeta minst två dagar i veckan med start omgående. Arbetstiderna är förlagda på vardagar under dagtid. Vi erbjuder dig ett roligt, utvecklande och inspirerande arbete inom förskola och eftersöker personer som är intresserad av att arbeta extra inom verksamheten. Att arbeta inom förskola innebär att du kommer ha stora möjligheter till att utvecklas tillsammans med dina egna förutsättningar. Förskolorna arbetar ständigt med att ha kvalité och utveckling i sitt arbete. DETTA SÖKER VI - Utbildad barnskötare eller förskollärare. - Tidigare erfarenhet av att arbeta på förskola. - Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med barn med vissa svårigheter. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet! - Är flexibel och snabbt kan ta dig runt i Stockholmsområdet (körkort och tillgång till bil är meriterande). - Godkänd gymnasieexamen. - Flytande i svenska. Vidare ser vi att du: - Har ett intresse för det pedagogiska arbetet. - Är lugn, stabil och empatisk. - Det är viktigt att du är duktig på att bygga relationer med både barn och vuxna, samt att du ger ett förtroendeingivande intryck. - Som person bör du ha god samarbetsförmåga samt en rak och tydlig kommunikation. För att vara aktuell för denna tjänst krävs det att du laddar upp minst 2 referenser på din profil på StudentConsulting, gymnasiebetyg eller examensbevis från din utbildning och ett godkänt utdrag från polisens belastningsregister innan intervjun. Beställ ett redan nu genom länken nedan: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/ Låter det här som en tjänst för dig? Ansök redan idag - urval och intervjuer sker löpande! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

18 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Underwriting Assistant sökes till AmTrust!
Studentconsulting Sweden AB (Publ)
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Vi söker nu en kommunikativ och strukturerad Underwriting Assistant som trivs i en kombinerad roll där datanalys, administration och samarbete står i fokus! AmTrust Nordic erbjuder skräddarsydda gruppförsäkringslösningar inom branscher som telekom, bank & finans och energi. Företaget är en del av AmTrust-koncernen, en global aktör inom Property & Casualty försäkring, och har haft stabil tillväxt sedan starten 2005. I rollen som Underwriting Assistant kommer du att vara en viktig länk mellan företagets interna team och samarbetspartner. Ditt uppdrag blir att samla in, kvalitetssäkra och analysera data, samt se till att den används på rätt sätt i beslutsprocessen. Rollen är varierad och passar dig som är noggrann, ansvarstagande och gillar att samarbeta över olika funktioner. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat inkludera: • Ge administrativt och tekniskt stöd till underwriters (riskbedömare). • Samla in information, granska samt registrera/bearbeta data för att stödja beslutsfattandet inom underwriting. • Assistera vid hantering av data och kundfiler. • Övervaka e-postkorrespondens och påskynda underwritingprocessen. • Tillhandahålla snabb och god kundservice till samarbetspartners. • Kravställa, förbereda och underhålla korrekta register och rapporter. • Kommunicera med kunder och mäklare för att inhämta nödvändig information. Tjänsten är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du blir anställd hos oss på StudentConsulting men kommer arbeta hos AmTrust på deras kontor i centrala Stockholm. Tjänsten beräknas starta i början av augusti och löper till sista december 2025 med möjlighet till förlängning. Tjänsten är på heltid, måndag till fredag med arbetstider kl 8.00-17.00. DETTA SÖKER VI • Dig som har en gymnasial eller eftergymnasial utbildning inom ekonomi, finans, data eller liknande är meriterande. • Dig som har erfarenhet av en administrativ eller analytisk roll, gärna inom försäkring eller finans. • Dig som har mycket goda kunskaper i Excel och kan hantera, analysera och strukturera data. • Du som är pedagogisk och kan förklara komplex information på ett tydligt sätt. • Dig som behärskar svenska och engelska mycket väl i både tal och skrift. • Det är meriterande om du har arbetat med databaser. Vi ser även att du som person är kommunikativ och bekväm med att ha både interna och externa kontakter. Du trivs med att samarbeta i team och ta eget ansvar. Vidare är du noggrann, strukturerad och lösningsorienterad. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

18 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025