Larminstallatör / Tekniker Hägersten
Svenska Trygghetslösningar AB
Installations- och serviceelektriker

Svenska Trygghetslösningar söker Larminstallatör / Tekniker! Vår idé är ganska enkel; vi erbjuder våra kunder säkerhet & valfrihet, det betyder att våra kunder får full säkerhet till en lägre månadskostnad och samtidigt valfrihet kring hur just deras säkerhetslösning ska se ut. Tjänsten som Larminstallatör/Tekniker innebär att du installerar, monterar och servar våra kunders inbrottslarm och övervakningssystem. Du kommer som installatör ha en rådgivande och utbildande roll i kundens ögon, därför är det viktigt att du som söker har social kompetens och att du alltid sätter kunden i första hand. Din arbetsplats är hos våra kunder och arbetsuppgifterna omfattar bland annat montering av brandlarm, inbrottslarm och service av befintlig utrustning. Arbetet är förlagt på dagtid resor med övernattning förekommer. Du kommer jobba i ett team som består av flera installatörer. Vem är du? Vi söker dig som är social och tycker om teknik som person är du ansvarsfull, noggrann och du trivs med ett varierande arbete. Körkort är ett krav. Att du är ostraffad ser vi som en självklarhet. Mer information kring lön och övriga förmåner får du vid intervjun. Maila till [email protected], märk mailet "Installatör Hägersten".

18 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025
Vi söker Säkerhetsrådgivare / Säljare i Stockholm och Södertälje!
Svenska Trygghetslösningar AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du ambitiös, social och nyfiken på att utvecklas inom försäljning? Svenska Trygghetslösningar AB erbjuder innovativa och kostnadseffektiva säkerhetslösningar med världsledande larmprodukter kända för sin pålitlighet och säkerhet. Vi söker nu drivna personer till vårt säljteam i Stockholm. Om tjänsten: Heltid: Måndag till fredag, vilket ger dig helgerna lediga och möjlighet att ha sovmorgon på vardagar. Arbetsuppgifter: Sälj våra eftertraktade säkerhetslösningar till potentiella kunder och bidra till deras trygghet. Lön: Prestationsbaserad med hög provision - inget lönetak. Vi erbjuder: Betald försäljningsutbildning: Vi ger dig alla verktyg du behöver för att lyckas. Hög provision: Tjäna bra med pengar baserat på dina prestationer, utan lönetak. Utvecklingsmöjligheter: Väx och utvecklas inom ett dynamiskt företag i en ständigt växande bransch. Trivsam arbetsmiljö: Bli en del av ett engagerat team med öppen dialog och stark gemenskap. Belöningsprogram: Delta i säljtävlingar och få chansen att vinna fantastiska priser. Förmånsbil: En sprillans ny BMW som du kan köra både privat och i tjänst. Vi söker dig som: Är öppen, positiv och nyfiken på försäljning och/eller vill utvecklas inom området. Behärskar svenska språket flytande. Är minst 18 år. Är fri från anmärkningar i polisens belastningsregister. Har en stark drivkraft och gillar att arbeta mot uppsatta mål. Har god social kompetens och trivs med kundkontakt. Urval sker löpande, så ansök redan idag! Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor om jobbet eller arbetsplatsen. Mejla oss på [email protected] och märk den "Säljare Stockholm". Skicka in din ansökan direkt på vår webbplats (klicka på "Ansök här"). Vi ser fram emot din ansökan!

18 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025
EKONOMIASSISTENT TILL LEVERANTÖRSRESKONTRAN - NORRA STOCKHOLM
Resultat i Sverige AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Om företaget Är du en serviceinriktad och framåtlutad ekonomiassistent i början av din karriär och tillgänglig på heltid efter sommaren? Är du noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt och trivs i en föränderlig miljö som del av ett stöttande och härligt team? Då vill vi gärna höra från dig! Detta är en direktrekrytering till en av våra kunder med placering i Norra Stockholm med önskad start i början av augusti på heltid. Dina arbetsuppgifter Som ekonomiassistent kommer du att ingå i ett team om 6 personer. Ditt arbete kommer bland annat innebära: • Ansvar för leverantörsreskontran • Utläggshantering • Hantering och distribution av inkommande post • Assistera övriga ekonomifunktionen Din profil Till denna tjänst söker vi dig som nyligen avslutat dina ekonomistudier och vill fortsätta utvecklas inom ekonomi inom ett bolag där du kan bidra positivt till människors välmående och välfärd. Som person är du både serviceinriktad och handlingskraftig och bidrar med din positiva energi! Du trivs i ett snabbfotat bolag med högt i tak och härliga kollegor. Framgångsfaktorer - Relevant YH- eller universitetsutbildning. - Gärna tidigare erfarenhet som ekonomiassistent inom leverantörsreskontran - Serviceinriktad, positiv och handlingskraftig - Flytande svenska i tal och skrift är ett krav Om oss Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer! Som anställd hos oss erbjuder vi friskvårdsbidrag och har kollektivavtal vilket medför tjänstepension och försäkringar. För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab). Ansökan START: Augusti -25 OMFATTNING: Heltid PLACERING: Norra Stockholm LÖN: Enligt överenskommelse KONTAKT: Sara Westin-James, 072-215 15 34 SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2025-07-06 Denna tjänst är en direktrekrytering där vi på Resultat ansvarar för rekryteringsprocessen och där du blir anställd direkt hos vår kund. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande då tjänsterna ska tillsättas inom kort. Har du frågor är du välkommen att kontakta Sara Westin-James; 072-215 15 34.

18 dagar sedan
Sista ansökan:
7 juli 2025
LÖNEADMINISTRATÖR TILL BOLAG INOM VÅRD & OMSORG
Resultat i Sverige AB
Löne- och personaladministratörer

Om företaget Vill du till en organisation där fokus ligger på att hjälpa andra? Söker du som löneadministratör dig till en roll som drivs av nära samarbete med kollegor och frihet under ansvar? Vi söker nu en löneadministratör till en av våra kunder inom vård & omsorg. Rollen är placerad i norra Stockholm med möjlighet till hybridarbete. Detta är en direktrekrytering med önskad start augusti/september. Dina arbetsuppgifter Som Löneadministratör kommer du ingå i ett team om 3 löneadministratörer. I det dagliga arbetet ingår förutom lönekörningar, bland annat att registrera avvikelser, sjukfrånvaro och ledighet. I ditt arbete kommer du även vara tillgänglig för anställda som har lönerelaterade frågor och sammanställa olika former av statistik i rapporteringssyfte, både internt och externt. Arbetet kommer att kräva administration av både kollektivanställda och tjänstemän. Din profil Vi ser att du besitter en YH-utbildning eller motsvarande inom lön samt minst 3 års erfarenhet av löneadministration och är trygg i ditt arbete. Vi söker dig som kan arbeta efter tydliga deadlines och har god kunskap inom kollektivavtal. Har du tidigare erfarenhet av löneadministration inom assistansbolag ses det som extra meriterande. För att nå framgång i denna roll bör du vara självgående och lösningsorienterad i ditt arbetssätt. Du bidrar till en positiv arbetsmiljö och trivs i en framåtlutad organisation där god kommunikation och serviceanda värderas högt. Du är flytande i svenska i både tal och skrift. Systemintresse samt tidigare arbete i Crona Lön ses som mycket meriterande i denna roll. Framgångsfaktorer • Minst 3 års erfarenhet inom rollen som löneadministratör, gärna tidigare inom assistansbolag • Erfarenhet inom Crona lön ses som mycket meriterande • Självgående, serviceinriktad och lösningsorienterad • Van vid självständigt arbete såväl som del av ett team Om oss Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer! Som anställd hos oss erbjuder vi friskvårdsbidrag och har kollektivavtal vilket medför tjänstepension och försäkringar. För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab). Ansökan START: Aug/sep -25 OMFATTNING: Heltid PLACERING: Norra Stockholm LÖN: Enligt överenskommelse KONTAKT: Sara Westin-James 072-215 15 34 SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2025-07-06 Denna tjänst är en direktrekrytering där vi på Resultat ansvarar för rekryteringsprocessen och där du blir anställd direkt hos vår kund. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande då tjänsterna ska tillsättas inom kort. Har du frågor är du välkommen att kontakta Sara Westin-James; 072-215 15 34.

18 dagar sedan
Sista ansökan:
7 juli 2025
administrativ koordinator inom sjukvårdsbemanning - Big Care / Medpeople
AB Big Care
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Big Care driver bemanningsverksamhet sedan år 2000 för sjuksköterskor, läkare och annan vårdpersonal, samt erbjudit beredskapslösningar till kommuner, landsting och privata vårdaktörer. Som nästa led i vår expansion söker vi en Administrativ koordinator för att stödja våra konsultchef i bemanningsprocessen.  Arbetsuppgifter: Administrativt arbete: Hantera och strukturera dokument, uppdatera administrativa system, och säkerställa att information är lättillgänglig. Kvalitetsarbete: Ansvara och säkerställa att kvalitetssäkringsdokument är på plats och följs. Kommunikation och samordning: Fungera som en kontaktpunkt för interna och externa parter, koordinera möten samt säkerställa god kommunikation mellan olika aktörer Stöd och service: Ge administrativt stöd till kollegor och chefer, samt bidra till en välfungerande arbetsmiljö Då vi funnits i 25 år så finns tydliga rutiner och riktlinjer att gå efter. Samtidigt kommer du ha stora möjligheter att tänka och arbeta kreativt i etableringen av nya arbetssätt.  Omfattning/period: 100% Distans: Som administrativ koordinator ser vi gärna att ni jobbar på vårt kontor i Stockholm men kan jobba på distans emellanåt efter överenskommelse. Kvalifikationskrav: Vi söker dig som har erfarenhet av arbete inom vårdbemanning och administration.  Meriterande: Erfarenhet av motsvarande arbetsuppgifter, erfarenhet av vården vårdutbildning, ledarskapsutbildning, och/eller annan relevant utbildning.  Vi tror att du är bra på att prioritera och trivs med många bollar i luften, då tjänsten tidvis kan innebära hög arbetsbelastning. Du bör vara noggrann och ha god organisationsförmåga, samtidigt som du tycker om att tänka nytt och ta egna initiativ.

18 dagar sedan
Sista ansökan:
6 december 2025
Head of Fleet & Inventory till Hertz
Wise Professionals AB
Inköps-, logistik- och transportchefer

Om rollen Nu söker vi en Head of Fleet & Inventory som får en central roll i att driva utvecklingen av en effektiv, hållbar och framtidssäkrad hyrbilsflotta. I rollen kombinerar du strategiskt ansvar med operativt ledarskap – där du leder ett erfaret team, utvecklar nya arbetssätt och bygger strukturer som stärker Hertz på lång sikt. Du får ett övergripande ansvar för hela vår svenska hyrbilsflotta. Det innebär att säkerställa rätt fordonsmix utifrån kundernas behov, kostnadseffektivitet och geografisk placering, samtidigt som du optimerar bilarnas livscykel i verksamheten. En viktig del i uppdraget är också att nära samverka med och vara ett proaktivt stöd till den operativa verksamheten, för att säkerställa att flottan möter affärens behov på bästa sätt. Detta är delvis en ny roll och du får möjlighet att vara med i bolagets förändringsarbete för att skapa ännu större konkurrenskraft för framtiden och driva arbetet inom ett av våra nyckelområden – fleet. Du blir chef för vår Fleetavdelning och leder ett engagerat team med hög kompetens och lång erfarenhet i bolaget. Tjänsten rapporterar till vår COO. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Ansvara för planering och optimering av flottans sammansättning och placering. Säkerställa kostnadseffektiv hantering av inköp, transporter, försäkringar, däck och underhåll. Förhandla och följa upp avtal inom service, verkstad, bilprovning och andra flottrelaterade tjänster. Analysera och följa upp flottans totala kostnader – inklusive bränsle, reparationer och försäkringar – samt identifiera förbättringsområden. Arbeta med budgetplanering och kostnadsoptimering för att stärka lönsamheten. Driva utvecklingen av telematik, säkerhetsrutiner och digital styrning av flottan. Säkerställa att varje ort har rätt fordonstyper baserat på efterfrågan – ”rätt bil på rätt plats”. Implementera nytt fleetsystem och leda arbetet med att etablera effektiva processer och arbetssätt. Dina erfarenheter och egenskaper För att lyckas i rollen som Head of Fleet & Inventory tror vi att du har: Eftergymnasial utbildning inom till exempel ekonomi, logistik, försäljning eller annat relevant område. Erfarenhet från bilbranschen, logistik eller annan verksamhet med komplex varuflödes- eller fordonsstyrning. Några års erfarenhet av ledarskap med personalansvar. Erfarenhet av inköp, upphandling och förhandling, gärna i en större organisation. Erfarenhet av att driva strategiskt arbete – till exempel inom logistik, fordonsflotta, inköp eller affärsutveckling. God vana av att arbeta med budget, kostnadsuppföljning och affärskritiska beslut. Mycket god förmåga att kommunicera på både svenska och engelska, i tal och skrift. Meriterande är om du också har: Erfarenhet av leasingkalkyler, prissättning eller arbete kopplat till fordonsfinansiering. Kunskap om försäkringslösningar och riskhantering i fordonsflottor. Utöver din erfarenhet värdesätter vi dina personliga egenskaper högt. Du är en strukturerad och affärsdriven ledare som skapar ordning även i komplexa sammanhang. Du samarbetar väl, är kommunikativ och trygg i att fatta beslut som gynnar både affär och långsiktig hållbarhet. Du har ett starkt driv, tar ansvar och agerar lyhört utifrån organisationens behov. Som ledare visar du vägen genom tydlighet, tillit och fokus på helhet. Hos oss får du stöd av andra chefer, HR och kollegor – och vi hoppas att du vill vara med och stärka det engagemang vi bygger tillsammans. Observera att bakgrundskontroller genomförs på slutkandidater! Det här är Hertz Hertz är Sveriges största hyrbilsföretag med 220 kontor i landet och en ledande aktör inom mobilitet. Vi erbjuder allt från personbilar och minibussar till skåpbilar och släp. Företaget grundades 1918 i Chicago och etablerade sig i Sverige 1960. Hos oss möts du av ett familjärt företag med ett starkt samhällsengagemang – vi stödjer bland annat Red Locker, Maskrosbarn, Childhood och Röda Korset. Vi tror på mångfald, ansvar och delaktighet. Därför kallas alla våra medarbetare för Medansvariga – med möjlighet att påverka både sin egen utveckling och arbetsvardag. Har vi väckt ditt intresse? Vi tar inte emot ansökningar via mail, utan du söker enkelt med ditt CV eller din LinkedIn-profil på wise.se. Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering som metod. Det gör vi i vår strävan efter en mer potentialbaserad matchning. Om du går vidare i processen kommer du inom några dagar att få genomföra två arbetspsykologiska tester. Testerna görs tidigt i processen eftersom vi vill säkerställa ett objektivt, fördomsfritt och rättvist urvalsarbete. Vill du veta mer om vårt tillvägagångssätt, läs mer här – https://www.wise.se/fordjupningar/kompetensbaserad-rekrytering/ Har du frågor om processen eller rollen? Kontakta ansvarig rekryteringskonsult Oscar Dahl på [email protected]. Vi intervjuar löpande så rollen kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan!

18 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Idrottslärare
Fören Stefanskolan
Grundskollärare

Lärare i Idrott & hälsa Om oss Stefanskolan är en kristen friskola belägen vid det trevliga området Ängbyplan i Bromma. Ett trivsamt, lugnt och tryggt område nära tunnelbana och med goda parkeringsmöjligheter. Stefanskolan arbetar aktivt med likabehandlingsplanen och har nolltolerans mot mobbning för att skapa en trevlig atmosfär och personlig omsorg för barnens bästa. Vi tror att goda kunskaper är vägen till framgång. Med kunskap om olika lärostilar arbetar vi aktivt för att alla barn ska bli bra på att läsa, skriva och räkna. Det svenska språket är en nyckel in i vårt samhälle. Vårt mål är att alla barn ska ha ett rikt ordförråd och behärska språket väl. Vi söker Vi söker till hösten 2025 en lärare i idrott och hälsa. Den här tjänsten är fördelad på två skolor; Johan Movingers gymnasium och Stefanskolan. Annons finns även för Johan Movingers Gymnasium. Tjänstens omfattning är 100%. 60% på grundskolan och 40% på gymnasiet. Vi har positiv tillväxt och har stora ambitioner och därför bör du tycka om att vara del i att påverka, förbättra och tillsammans med andra bidra till att göra skolan än mer fantastisk. Skolan präglas av ett gott klimat, engagemang och värme. Dina kvalifikationer Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och ser gärna att du delar vår värdegrund. Du ska ha ett stort engagemang och tålamod, vara välplanerad samt ha struktur över dagen och alltid vara steget före. Du ska: · vara behörig · ha erfarenhet som grundskolelärare · vara trygg och tydlig i din roll och skapa god studiero. · Kunna initiera och genomföra projekt såsom idrottsdagar, utflykter och liknande. · tycka om och ha förmåga att skapa bra relationer med elever och vuxna · älska att göra skillnad för våra elever, att ge dem en god grund och alltid värna deras potential och integritet. Lön Månadslön enligt överenskommelse. Arbetstid 100%. Vi tillämpar provanställning. Ansökan Vi tar endast emot ansökningar via mail. Skriv ”Ansökan idrottslärare” som mailrubrik Skicka ansökan till: [email protected] Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande.

18 dagar sedan
Sista ansökan:
30 september 2025
Extrapersonal till ICA, Coop och Hemköp i Sollentunaområdet
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vill du bli en del av ett team i en spännande och fartfylld bransch? Vi på Storesupport by Job&Talent samarbetar med några av Sveriges mest välkända butikskedjor och erbjuder bemanning vid både akuta och planerade behov. Just nu söker vi dig som är serviceinriktad, ansvarstagande och trivs med ett omväxlande arbete i butiksmiljö.  Arbetsuppgifter Som butiksmedarbetare kommer du att arbeta hos flera av våra kunder runtom i Stockholms län. Hos oss får du möjlighet att jobba i olika butiker och på så sätt utveckla dina kunskaper inom detaljhandeln samt försäljning och kundservice. Arbetsuppgifterna varierar beroende på uppdrag och kan innefatta kassaarbete, varuplock, inventering och andra butikssysslor. Personliga egenskaper Vi söker dig som trivs i en serviceinriktad roll där du är butikens ansikte utåt och kundkontakten står i fokus. Du har ett professionell och seriöst bemötande gentemot kunderna. Du har lätt för att anpassa dig till olika arbetsmiljöer, tar egna initiativ och arbetar effektivt även i ett högt tempo. Att ge service faller sig naturligt för dig – du förstår att kunderna är butikens viktigaste personer och strävar alltid efter att skapa en positiv upplevelse för dem. Krav Tjänsten kräver att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Exempel på annan huvudsaklig sysselsättning är studier på minst halvfart (50%), eget företag, deltidsanställning, pensionär eller att du är elitidrottare. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst. Anställningsform  Som extraanställd hos oss lägger du själv in din tillgänglighet vecka för vecka. Du ska ha möjlighet att arbeta två till tre dagar i veckan, främst måndag-fredag dagtid. Ditt schema kommer att bestå av såväl planerade som akuta arbetspass vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!

18 dagar sedan
Sista ansökan:
6 december 2025
Trädgårdsarbetare till Veterankraft i Stockholm!
Veterankraft AB
Trädgårdsodlare

Veterankraft söker sig som är 55+ och vill arbeta som trädgårdsarbetare hos våra kunder i Stockholm. Hos oss på Veterankraft får du möjlighet att bidra med dina kunskaper och ditt intresse genom varierande uppgifter i våra gröna utemiljöer. Du som tycker om att röra på dig, vara ute i naturen och göra något som andra har glädje av kommer att trivas hos oss. Vi ser gärna att du har gröna fingrar, en känsla för detaljer och trivs med arbete i friska luften.  Om oss Veterankraft är ett av Sveriges främsta auktoriserade bemanningsföretag och den största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Med verksamhet på cirka 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder, erbjuder vi våra kunder hjälp i vardagen med trygghet, kvalitet och personlighet i fokus. Varje år underlättar vi tillvaron för tusentals hushåll och företag genom våra skräddarsydda tjänster och engagerade medarbetare. Varje dag ser vi hur våra Veteraner gör skillnad hos tusentals kunder genom sitt arbete och sina insatser. Din roll I rollen som trädgårdsarbetare kommer du att utföra en mängd olika trädgårdsuppgifter hos våra kunder, som kan vara både privatpersoner och bostadsrättsföreningar. Du ser till att tillgodose kundens skötselplan och hjälper till att ta hand om utemiljöer på ett omtänksamt sätt. Genom ditt arbete bidrar du till att skapa fina och trivsamma platser. I dina arbetsuppgifter kan bland annat följande ingå: Gräsklippning Ogräsrensning Beskärning och träd och häck Plantering Du kommer att arbeta med både återkommande- och engångsuppdrag. Tjänsten är en timanställning vilket innebär att du arbetar när du vill och har möjlighet. Din profil Du är 55 år eller äldre Du tycker om att vara ute i naturen och hjälper gärna till där det behövs Flytande svenska i tal och skrift Meriterande med erfarenhet av trädgårdsarbete sedan tidigare Meriterande med körkort, egen bil + släpvagn Ansökan Är du intresserad av att bli en del av oss på Veterankraft? Varmt välkommen att skicka din ansökan redan idag!

18 dagar sedan
Sista ansökan:
2 december 2025
Infrastruktur- och molnspecialist till Unionen
Bravura Sverige AB
IT-säkerhetsspecialister

Vill du arbeta i en självständig roll där du kan påverka och göra skillnad i Sveriges största fackförbund på den privata arbetsmarknaden och landets största tjänstemannaförbund. Unionen har en prestigelös och välkomnande kultur samt ett dynamiskt arbetssätt och är mitt inne i en spännande digitaliseringsresa. Vill du vara en nyckelperson som är med och leder oss in i framtidens moderna arbetsplats? Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Unionen.  Om företaget Unionen är Sveriges största fackförbund och finns för tjänstemän på den privata arbetsmarknaden. Deras vision är att skapa trygghet, framgång och glädje i arbetslivet. Unionen har inflytande och ansvar för mer än bara dem själva, och en ambition att driva frågor som påverkar hela samhället. De bidrar med att varje dag hjälpa människor i det privata arbetslivet att få det bättre på arbetsmarknaden. Unionen har kontor i 18 regioner i hela Sverige med cirka 1000 medarbetare. I Stockholm sitter du tillsammans med 600 kollegor i moderna lokaler med eget gym mitt i Stockholm City. Kontoret präglas av en prestigelös och välkomnande kultur samt värderar gemenskap och trygghet högt. Arbetsuppgifter Som objektspecialist för infrastruktur säkerställer du att Unionens driftmiljö oavsett var den befinner sig är stabil, dokumenterad och säker. Du har tillsammans med Service Delivery Managern ett övergripande ansvar för att styra och förvalta Unionens nät, kapacitetstjänster och molnmiljöer. Unionen har mycket Microsoft-produkter i sitt IT-landskap. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:  Att både säkra ett effektivt och tydligt samarbete med kravställare och mottagare av tjänsterna samt möjliggöra ett ansvar för att paketera och styra leveransen av tjänsterna ur ett system- och leverantörsperspektiv. Vara delaktig i arbete med vision och strategi för drift & infrastruktur i Microsofts publika moln och Unionens datacenter. Arbeta med governance-strukturer med rätt forum, deltagare och aktiviteter. Stötta arkitekter och projektledare genom att bistå i förutsättningsskapande för förflyttningen till molnbaserade miljöer. Arbeta nära övriga inom IT-enheten och vara deras bollplank avseende daglig drift och förändringsarbete. Bistå i arbetet kring budget, avtal och kostnadsuppföljning. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet av leverantörsstyrning, avtalshantering och uppföljning Erfarenhet av förvaltning av datacenter, nätverk och infrastruktur, inklusive LAN/WAN Erfarenhet av att etablera och underhålla driftleveranser i hybridmiljöer Erfarenhet av arbete med Azure PaaS och IaaS tjänster Obehindrad svenska och engelska i tal och skrift Som person tror vi att du har förståelse för hur förändring påverkar organisationer och individer och gärna har erfarenhet av förändringsledning. Du har lätt för att arbeta självständigt och fatta beslut samtidigt som du trivs att samverka i olika team i gränssnittet mellan IT och leverantörer. Du är prestigelös, kommunikativ och har lätt att samarbeta med andra. För dig är det självklart att skapa struktur samt prioritera för att uppnå både kort- och långsiktiga mål. Du har en förmåga att skapa delaktighet och engagemang och drivs av viljan att förstå verksamhetens behov för att kunna leverera kvalitet. Vi tror också att du har god förståelse för drivkrafter i idédrivna organisationer. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Olof Palmes Gata 17, Hötorget, Stockholm. Kontoret är huvudsaklig arbetsplats, med möjlighet att utföra arbete på annan plats en del av tiden (just nu ca två dagar i veckan). Lön: Fast lön enligt överenskommelse, övriga villkor enligt kollektivavtal Facklig kontakt: Tobias Levin, [email protected], 08-50415537 Vi gör ett löpande urval, så skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor eller funderingar, kontakta ansvarig rekryterare Julia Paulin via [email protected] eller 072-143 91 82.

18 dagar sedan
Sista ansökan:
6 december 2025