Bubble Tea Crafters

Join Our Team: Bubble Crafters Wanted! Are you a creative soul with a passion for bubbles? Do you dream of crafting whimsical, enchanting bubble displays that captivate hearts and minds? If so, we want YOU to join our team at Bubble Crafters! We're seeking talented individuals with a flair for creativity and a knack for bubble crafting. Whether you're a seasoned bubble artist or just starting your journey, if you have a passion for bubbles and a willingness to learn, we want to hear from you! Ideal candidates are detail-oriented, imaginative, and thrive in collaborative environments. If you're ready to unleash your imagination and be part of a team that's redefining the art of bubble crafting, we want to hear from you! Send your resume, along with a portfolio showcasing your bubble creations, to [contact email]. Let's create magic together!

18 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Driftiga säljare till nytt huvudkontor!

ROI grundades 2018 och är ett ledande teknikföretag som 2024 planerar att expanderat kraftfullt. Genom en unik process och vår helt egenutvecklade AI-lösning har vi etablerat oss som en av de ledande aktörerna inom leadsgenerering och digital marknadsföring. Vi arbetar enbart med de mest väletablerade plattformarna så som Google, Facebook, Instagram och TikTok. Snart öppnar vi dörrarna till vårt nya huvudkontor i Solna och börjar nu ta emot ansökningar till vårt nya säljteam. Så om du trivs i en modern och nytänkande miljö med stora utvecklingsmöjligheter är ROI rätt arbetsplats för dig. Vi värderar våra anställda högt och är övertygade att företagskulturen och rätt medarbetare är vägen till framgång! Om rollen Att jobba med försäljning på ROI innebär att du ansvarar för hela processen, från att identifiera behov hos nya och befintliga kunder till att sälja in våra tjänster. Varje dag hjälper du företag att växa och nå sina mål, samtidigt som du stärker kundens synlighet och image. Som Account Manager på ROI ingår du i ett team med likasinnade kollegor och har alltid stöd från såväl coacher som chefer. Du jobbar efter tydliga mål för att utvecklas inom din försäljning och nå goda resultat. Inledningsvis handlar det mycket om prospektering och mötesbokning, därefter fördjupande samarbeten och mer komplexa affärer. Du är ansvarig över hela processen och får en lukrativ ersättning vid affär. Företaget arbetar nytänkande med såväl AI och andra ledande tjänster, dessa kommer du också få insyn i och utvecklas inom. Vad vi söker Är du en person som ständigt pushar dig själv, är socialt skicklig och ödmjuk mot såväl kunder som kollegor? Då är du rätt person för den här rollen. Är du en vinnarskalle och har en inre drivkraft att ta dig över eventuella hinder samt stötta andra? Då är det här förmodligen bara början på din karriär hos oss. Genom åren har vi även utvecklat många entreprenörer och flera tidigare anställda är med på ägarlistorna för bolagen i vår koncern. Vi söker dig som har; Minst 2 års arbetslivserfarenhet av antingen B2C eller B2B. Har en god förståelse och vilja att etablera goda kundrelationer. Är målinriktad och gillar att jobba efter uppsatta mål och budgetar. Är medveten om både dina styrkor och svagheter. Har B-körkort. Goda kunskaper i både svenska och engelska. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet inom försäljning och möjlighet att påvisa ett högt resultat, men det är inte ett krav. Vad du får: Söker du en dynamisk arbetsplats där dina prestationer inte bara uppmärksammas utan också belönas generöst? Vi på ROI strävar efter att arbetet inte bara är en plats du besöker, utan en plats där du även växer, lär dig och firar varje framgång. Därför lägger vi lika mycket fokus på gemenskap som resultat. Vi erbjuder en toppmodern arbetsmiljö, fri tillgång till gym och kontinuerliga utbildningar och upplevelser. Hos oss kan du räkna med följande; Förmånsbil Fast lön samt en generös provisionsmodell Priser och tävlingar Omfattande säljutbildningar Regelbundna afterworks och aktiviteter Karriärsutvecklingsmöjligheter Eget gym Ansök idag eller besök vår hemsida för mer information www.roi.se

18 april 2024
Sista ansökan:
17 juni 2024
SOMMARVIKARIAT - EKONOMIASSISTENT TILL AG ADVOKAT

Om företaget Studerar du ekonomi och söker efter ett sommarjobb där du i rollen som ekonomiassistent kan få möjlighet att praktisera dina kunskaper? Vi söker just nu en ansvarstagande och serviceinriktad sommarvikarie till AG Advokat, baserade i centrala Stockholm, med start i juni. Dina arbetsuppgifter AG Advokat är Sveriges ledande byrå inom entreprenad- och fastighetsbranschen. Våra medarbetare är specialiserade på juridiken inom dessa affärsområden och vi har lång erfarenhet av transaktioner, finansiering, byggprojekt, leveransavtal och tvister. Vi är idag cirka 80 medarbetare och sitter i NK-huset mitt i centrala Stockholm. Du kan läsa mer om oss här: https://www.agadvokat.se. Din profil Som ekonomiassistent hos AG Advokat kommer du att ingå i ett team om fyra personer, där du kommer stötta upp avdelningen under semesterperioden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara: • Hantera leverantörsreskontran • Kundinbetalningar • Utläggshantering • Kundfakturering Ovan uppgifter utgör grunden för rollen men du kan komma att få möjlighet att hjälpa till i andra vanligt förekommande uppgifter på ekonomiavdelningen. Framgångsfaktorer • Pågående universitets- eller högskoleutbildning inom ekonomi • Meriterande med tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter • Kommunikativ, noggrann och serviceinriktad • Flytande svenska i tal och skrift är ett krav Om oss Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer! Som anställd hos oss erbjuder vi friskvårdsbidrag och har kollektivavtal vilket medför tjänstepension och försäkringar. För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab). Ansökan START: Juni – mitten av augusti OMFATTNING: Heltid, 100% PLACERING: Stockholm LÖN: Enligt överenskommelse KONTAKT: Gabriella Urban SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-05-05 Detta är ett sommarvikariat där du kommer att vara anställd av oss på Resultat AB och uthyrd till AG Advokat. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas snabbt. Har du frågor är du välkommen att kontakta Gabriella Urban, 073 – 311 68 62. Som en del i vår rekryteringsprocess genomförs en bakgrundskontroll på slutkandidater. Information lämnas till slutkandidater av vår samarbetspartner innan kontrollen påbörjas.

18 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Chefsassistent

Vi på Future People söker en chefsassistenttill vår kund i Stockholm. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vi söker dig som: I rollen får du tar ett övergripande ansvar för cheferna i ledningsgruppens administration. Rollen förutsätter flexibilitet och ständig utveckling. Arbetsuppgifter: Samordna ledningsarbete administrativt Planera, koordinera och kommunicera kring chefernas olika åtaganden (kalender, möten och resor, i viss mån även telefon och mail) Hantera (kontera och granska) fakturor, resor och reseräkningar åt chefen Ansvara för att årsmötesplan tas fram samt agenda och protokollförning Förbereda och medverka vid gruppmöten och konferenser Ansvara för det praktiska genomförandet av och delta vid arbetsplatsträffar Vara det naturliga kontaktfiltret för cheferna Vara naturligt stöd för hantering av administrativa system såsom DM, Proves, IFS, SmartID, SD Worx, mallar mm Vara delaktig i att underhålla och utveckla samarbetet med partners inom andra enheter Delta i utvecklingen av interna verktyg, processer och system som t.ex. delta i och leda projekt och piloter Vara behjälplig vid on-och off boarding Krav för tjänsten: Eftergymnasial eller annan utbildning för rollen relevant alternativt tidigare erfarenhet. Erfarenhet av arbete med administrativa uppgifter Erfarenhet av ansvar för strategiska och operativa frågor, övergripande planering och uppföljning God systemvana God kommunikativ förmåga och kan uttrycka sig väl i tal och skrift på svenska. God digital förmåga. Meriterande krav Erfarenhet av att driva, hålla ihop och samordna små och större projekt Erfarenhet av arbete med fastighetsteknik och/eller energibranschen Erfarenhet av sälj och/eller kundbemötande Som person är du prestigelös, engagerad och har ett starkt driv. Du är utåtriktad, förtroendeingivande och tydlig i din kommunikation. Du har en god samarbetsförmåga och tar gärna egna initiativ. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: Heltid till den 31/12-2024 med möjlighet till förlängning Start: 6/5-2024 Sista ansökningsdagen: 2/5-2024 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR.Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!

18 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Vi söker VVS-montörer till Stockholmsområdet!

Nu söker vi förstärkning till vårt team i Stockholm! Arbetsuppgifter: Som VVS-montör hos GG Rörteknik är det varierande arbetsuppgifter som montering, installationsarbete, felsökning samt reparation inom VVS. Vi söker dig som är samarbetsvillig och kan jobba självständigt, samtidigt som du har ett ansvar över att planera din arbetsdag. Vi söker dig som är: Självgående B-körkort Har minst 2 års erfarenhet inom VVS Känner du att du är rätt person för jobbet och vill bli en del av GG rörteknik, samt förstärka vårt team är du välkommen med ditt CV och personliga brev.

18 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Servitör/Servitris

Vi söker en erfaren servitör/servitris till en italiensk restaurang centralt beläget på Odenplan. Vi har öppet för lunch 11-14 och middag alla dagar i veckan. Rullande schema och ca 3-4 kvällar per vecka. Vi söker dig med erfarenhet inom yrket sedan tidigare. Du kommer få möjligheten till ett varierande arbete med härliga och erfarna kollegor. Skriv ett par rader om dig själv och skicka ditt CV till [email protected] märk din ansökan med ”servitör/servitris Odenplan”. Väl mött!

18 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
DISKARE - Sommarjobb

About Clarion Hotel: Clarion Hotel® is not just a hotel chain; it's an immersive experience that combines Scandinavian hospitality with a touch of premium. Our team members are not merely employees; they are an integral part of the Clarion experience. We pride ourselves on delivering on personality, passion, and we always strive for perfection. Join us in shaping the future of hospitality! Clarion Hotel® is part of Strawberry. Vill du arbeta i Norra Europas mest kreativa och expansiva hotellkedja? Är du en person som tycker om utmaningar och strävar efter att vara unik? Vi är övertygade om att stor talang kan komma från var som helst. Vi är aldrig genomsnittliga – är du? Vill du vara med på vår resa? Med ett toppläge bara 700 meter från Stockholm Centralstation mitt bland charmiga lokala kvarter på Kungsholmen, finns det en härlig mötesplats för människor som söker efter unika upplevelser – oavsett om det gäller design, service, mat, dryck eller möten. Clarion Hotel Amaranten är ett av Stockholms största hotell med 461 rum, restaurang och bar, konferens- och eventmöjligheter samt ett stort inspirerande Living Room. Om jobbet: Nu söker vi efter sommarpersonal till vår diskavdelning med chans till att jobba extra under hösten. Passen är förlagda till både vardagar och helger. Skift- och helgarbete ingår. Arbetsuppgifter; • Vara uppdaterad och jobba efter uppsatta mål • Följa arbetsrutiner och företagspolicy • Hålla dikavdelningen ren och prydlig enligt HACCP standard • Upprätthålla bra samarbete med hotellets alla avdelningar • Delta och utföra företagets utbildningar • Vara en exemplarisk ambassadör för företaget på och utanför hotellet Vi söker dig som: • Har en varm och omtänksam personlighet. • Är en naturlig inspiratör som tycker om att motivera människor runt dig bara genom att vara dig själv. • Har intresse hotellverksamhet. • Är självständig och flexibel och gillar att jobba i ett högt tempo. • Kan kommunicera på svenska och/eller engelska • Har ett öga för detaljer och kan ta snabba beslut när det krävs. Verkar detta vara en perfekt match för dig? Skicka din ansökan idag. Vad väntar du på?! Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Hoppas att höra från dig!

18 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Servitör/Servitris

Vi söker en erfaren servitör/servitris till en italiensk restaurang centralt beläget i Kungsholmen Stockholm. Vi har öppet för lunch 11-14 och middag alla dagar i veckan. Rullande schema och ca 3-4 kvällar per vecka. Vi söker dig med erfarenhet inom yrket sedan tidigare. Du kommer få möjligheten till ett varierande arbete med härliga och erfarna kollegor. Skriv ett par rader om dig själv och skicka ditt CV till [email protected] märk din ansökan med ”servitör/servitris Stockholm”. Väl mött!

18 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Jobba Som Fältsäljare

Sök jobbet som fältsäljare på Submit för att jobba som fältsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som fältsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som fältsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med solcellsförsäljning ∙ Driven & resultatorienterad

18 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Vice ordförande

Allmänna reklamationsnämnden söker en vice ordförande Allmänna reklamationsnämndens (ARN) huvudsakliga uppdrag är att pröva tvister mellan konsumenter och företag. ARN:s praxis är i stor utsträckning vägledande för rättstillämpningen på det civilrättsliga konsumentområdet i Sverige. ARN är en utvecklingsinriktad arbetsplats med engagerade och kunniga medarbetare. ARN strävar alltid efter ett utvecklat ledarskap och medarbetarskap. Vår verksamhet kännetecknas av hög kvalitet, effektivitet och trivsel. Vi är en arbetsplats där medarbetarna samarbetar och ser myndigheten som en helhet. Verksamheten bedrivs i moderna och ändamålsenliga lokaler på Kungsholmstorg i Stockholm. På ARN arbetar närmare 60 medarbetare, varav drygt 40 jurister och ca 10 administratörer. Juristerna arbetar på en beredningsenhet som i sin tur är indelad i tre enheter, som leds av enhetschefer. Knutna till ARN är också ett antal externa ordförande, föredragande och ledamöter. Arbetsuppgifter Vi söker nu en vice ordförande. Som vice ordförande är du ställföreträdande myndighetschef och rättschef. Du är chef för beredningsenheten och har personalansvar för de tre enhetscheferna. Du ansvarar för att styra och driva rättsutvecklingen på ARN, omvärldsbevaka och samverka i juridiska frågor med olika aktörer samt ge stöd i juridiska frågor till myndighetschefen, ledningsgruppen och den övriga verksamheten. Du har en strategisk roll där du ansvarar för planering, uppföljning och utveckling av myndighetens uppdrag och för att skapa förutsättningar för att verksamheten bedrivs på ett effektivt och rättssäkert sätt. Du deltar också i ARN:s beslutsfattande genom att leda sammanträden och fatta beslut efter föredragning. Kvalifikationer Vi söker dig som • har assessorskompetens från allmän domstol, • har mycket goda juridiska kunskaper, framför allt inom civilrätt, • har en mycket god språkkänsla, • är en dokumenterat skicklig chef och ledare, • har erfarenhet av att leda genom andra chefer, • har erfarenhet av ledningsgruppsarbete, • har erfarenhet av arbete med budget och verksamhetsuppföljning, • har dokumenterad erfarenhet av att leda förändringsarbete och utveckla verksamhet på ett strategiskt sätt med gott resultat, • har en mycket god kommunikativ förmåga i tal och skrift, • har intresse av att leda och motivera medarbetare, • skapar goda relationer till kollegor och bidrar med din kompetens till gruppens gemensamma arbete, • är öppen, drivande, målmedveten och beredd att engagera dig i såväl stora som små utvecklingsprojekt, med perspektivet myndighetens bästa i fokus. Det är viktigt att du kan organisera ditt arbete, har ett strukturerat arbetssätt och kan prioritera bland dina arbetsuppgifter då arbetsbelastningen under perioder är hög. Som vice ordförande ska du ha överblick och kunna förstå helheten, agera utifrån ett arbetsgivarperspektiv, stimulera medarbetare till delaktighet och utveckling samt sätta realistiska mål inom givna ramar för de projekt som du ansvarar för. Tester kan komma att användas vid denna rekrytering. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet och ledaregenskaper. Meriterande Det är meriterande om du • är eller har varit ordinarie domare i allmän domstol, • har fördjupade kunskaper inom konsumenträtt. Ansökningsförfarande Anställningsform: Tillsvidareanställning Omfattning: Heltid Tjänsten tillsätts av regeringen på förslag av myndighetschefen. Ansökan inkl. CV skickas till [email protected] senast den 5 maj 2024. Genom din ansökan samtycker du till att ARN behandlar dina personuppgifter i syfte att genomföra rekryteringsarbetet i enlighet med Dataskyddsförordningen (GDPR). Din ansökan i sin helhet kommer att sparas av myndigheten i två år i enlighet med Riksarkivets föreskrifter (RA-FS 2004:1). Din ansökan är en offentlig handling enligt offentlighetsprincipen. Du kan läsa mer om detta på vår hemsida. Kontaktpersoner Marcus Isgren Ordförande och chef 08-508 860 60 Elin Envall SACO 08-508 860 44 Charlotta Lindeberg ST 08-508 860 16

18 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024