Lediga jobb i Tierp
Sök totalt 47 lediga jobb i Tierp
Om tjänsten Vi söker en händig och engagerad vaktmästare/snickare till vår blomsterodling! Vill du arbeta i en grön och trivsam miljö med varierande uppgifter inom fastighetsskötsel och snickeriarbete? Vi söker nu en praktiskt lagd person som vill bli en del av vårt team på blomsterodlingen. Som vaktmästare/snickare hos oss kommer du att ha en viktig roll i att hålla våra lokaler, växthus och kringliggande områden i gott skick. Arbetsuppgifterna är varierande och kan innefatta allt från reparationer och underhåll till enklare byggprojekt och förbättringsarbeten i och runt odlingen. Vi söker dig som är lösningsorienterad, självgående och har god erfarenhet av praktiskt arbete. Har du dessutom intresse för växter och odling är det ett stort plus! Arbetsuppgifter Enklare snickeriarbeten i växthus, arbetsbodar och andra utrymmen Reparation och underhåll av odlingsutrustning och byggnader Tillsyn och skötsel av fastigheten Underhåll av ytor inomhus och utomhus kring odlingen Mindre målnings- och monteringsarbeten Kvalifikationer Du ska vara inskriven som arbetssökande hos Arbetsförmedlingen Erfarenhet av vaktmästar- eller snickeriarbete är meriterande Praktisk erfarenhet av verktyg och enklare byggprojekt Intresse för växter och arbete i odlingsmiljö är ett stort plus God fysisk form och förmåga att arbeta både ute och inne Goda kunskaper i svenska i tal Självständig, ansvarstagande och lösningsorienterad Ansökan Skicka din ansökan med CV och personligt brev till [email protected]. Intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Till Keolis i Uppland söker vi inför hösten 2025 bussförare till våra depåer i Tierp, Östhammar, Österbybruk och Östervåla. Som förare hos Keolis får du ett roligt och omväxlande jobb. Du tycker om att möta människor och ge service. Med dig bakom ratten känner sig våra resenärer trygga och välkomna. På Keolis ser vi att ansvarstagande och kompetenta medarbetare gör kollektivtrafiken bättre, något som i sin tur gör att fler resenärer väljer bussen framför egen bil. Det är vårt bidrag till ett mer hållbart samhälle. Vill du vara med och bidra? Vi är en arbetsplats som präglas av hög säkerhet, mångfald, ansvar och respekt för varandra. Vill du jobba på vår depå i Tierp, Östhammar, Österbybruk eller Östervåla, välkommen med din ansökan! Om tjänsten Som bussförare i linjetrafik hos Keolis får du ett flexibelt arbete. Du får köra alla linjer i området och alla typer av bussar. Trafiken går dygnet runt alla dagar, så dina arbetstider kommer att variera över dygnets alla timmar. Det är därför av stor vikt att du är flexibel och kan arbeta enligt alla arbetstider. Vi ser gärna att du bor i närheten av den depå du söker till, eftersom du ibland börjar tidigt eller slutar sent. Tjänsten innebär att du kör och arbetar enligt både EUs kör- och vilotider samt Vägarbetstidslagen. Tjänsten gäller anställning med start under hösten 2025. Våra anställningsformer för denna annons: Behovsanställning - Arbete på "timme" där du jobbar minimum 1-2 dagar i veckan, varierande tider. Heltidsanställning - Arbete på heltid, varierande tider. Helgarbete förekommer. Det här behöver du ha D-körkort Giltigt Yrkeskompetensbevis YKB* Digitalt förarkort Svenska i tal och skrift Erfarenhet från serviceyrke är meriterand Meriterande är kunskap om EU:s kör- och vilotider samt korrekt hantering av färdskrivare På Keolis använder vi oss av körtester i urvalsprocessen för att säkerställa att vi får rätt person på rätt plats. Vi tar även hjälp av personlighetstest via testverktyg från Alva Labs i rekryteringsprocessen. * Då vi prioriterar att hitta rätt person till rätt plats är vi, i utvalda fall, beredda att erbjuda fortsättnings-YKB. Detta gäller till exempel om du som söker tog ditt busskörkort innan 2008. Det här får du av oss Som bussförare på Keolis får du en gedigen introduktionsutbildning som leds av våra erfarna instruktörer. På depån finns din teamchef som stöttar dig i din vardag som bussförare. Inom Keolis finns dessutom goda utvecklingsmöjligheter. Vi vill att du ska trivas och må bra och erbjuder dig därför en trivsam arbetsmiljö där vi välkomnar olikheter och mångfald. Som anställd på Keolis erbjuder vi friskvårdsbidrag för att uppmuntra till hälsofrämjande aktiviteter. Lön som bussförare När du jobbar som bussförare hos Keolis får du lön enligt ett avtal som heter Bussbranschavtalet. Det är ett avtal som facket och arbetsgivarna har bestämt tillsammans. Lönen ändras en gång om året, i oktober. Din lön beror på hur många år du har jobbat som bussförare. För att visa detta behöver du lämna ett papper som heter tjänstgöringsintyg. Förutom din grundlön kan du också få: • Ob-ersättning (extra betalt för att jobba kvällar, nätter eller helger) • Semesterersättning eller semesterdagar • Extra betalt för mer- och övertid • Andra tillägg som kan finnas Om du har frågor om lönen kan du prata med en rekryterare eller en facklig representant. Kontaktuppgifter finns nedan. Så här söker du Är det här något för dig är du varmt välkommen att registrera din ansökan. Vi kräver inget CV men du är välkommen att bifoga det om du så önskar. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor gällande rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta: Caroline Norstedt | Rekryterare | [email protected] För fackliga frågor: Tomas Håkansson | Kommunal Huvudskyddsombud Uppland | 018-188447 Keolis - Där hållbarhet och innovation möts.
Välkommen att delta i vår spännande resa. Till hösten 2025 kommer Centralskolan omvandlas från en F-9 skola till en 7-9 skola med ca 240 elever. Skolan ligger i centralt i Tierp, ett stenkast från tåg- och busstation. Skolområdet består även av Tallbacksskolan, en F-6 skola med ca 100 elever i Månkarbo samt från hösten även Kyrkskolan, en F-6 skola med ca 100 elever i Kyrkbyn. Tierp är en kommun med en organisation i rätt storlek för dig som vill ha nära till chef, kollegor, politik och kunder. Här finns utrymme för både personlig utveckling och samverkan i organisationen. Vår kommun erbjuder varierande boendemiljöer, havsnära natur, historia, kultur och god service. Tierp har Stockholm, Uppsala och Gävle inom pendlingsavstånd. Våra värderingar är viktiga och tillsammans arbetar vi för att förverkliga våra värdeord: respekt, ansvar, kundfokus, mod och framtidstro. ARBETSUPPGIFTER Vi söker nu en speciallärare som vill arbeta med elever i åk 7-9 och vara en del av arbetslaget för högstadiet. Du kommer att ha ett nära samarbete med lärarna i åk 7-9, men även samarbeta tätt med specialpedagog och speciallärare. Du stödjer och handleder lärarna i arbetet med att anpassa lärmiljön samt att utforma extra anpassningar. Du arbetar med utredningar, kartläggningar och uppföljningar av elever behov samt undervisar elever i behov av särskilt stöd individuellt eller i grupp. KVALIFIKATIONER Du är behörig speciallärare. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av yrket. Som person är du engagerad, flexibel, tydlig och strukturerad. Du har god samarbetsförmåga, är lyhörd och har lätt för att kommunicera och skapa goda relationer med elever, vårdnadshavare och kollegor. Intervjuer kan komma att ske fortlöpande och tjänsten kan därför tillsättas innan sista ansökningsdagen. ÖVRIGT På Tierps kommun sätter vi våra medarbetares välmående i fokus och erbjuder därför ett friskvårdsbidrag på 3 000 kronor, möjligheten att löneväxla för extra semesterdagar, förmånscykel samt andra attraktiva förmåner. Vi strävar även efter att skapa en arbetsplats med rika utvecklingsmöjligheter. Mångfald är viktigt för oss, och vi ser våra medarbetares olika bakgrunder, erfarenheter, kunskaper och personligheter som en värdefull resurs som berikar vår kommun. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz, måste du kunna visa upp ett giltigt arbetstillstånd eller bekräfta att du är undantagen från kravet. Anställning kan endast ske efter att vi har kontrollerat detta, i enlighet med utlänningsförordningen. Vi ber dig att skicka in din ansökan digitalt via Visma Recruit. Vänligen skicka inte ansökan via e-post eller i pappersformat. Om du har skyddad identitet, kontakta den rekryterande chefen direkt och skicka inte in din ansökan digitalt. Vi avböjer vänligen men bestämt alla erbjudanden om hjälp med annonsering eller rekrytering.
Är du socionom och vill arbeta med barn, unga och deras familjer? Vi söker en socialsekreterare till vår utredningsgrupp som vill fortsätta utveckla arbetet vidare och se till att barn och unga lever i en trygg livssituation. Tierps kommun har ett gynnsamt läge mellan Uppsala och Gävle med närhet även till Stockholm, Arlanda och hela Mälardalsregionen. I kommunen finns goda och varierande boendemiljöer med natur och kultur inpå knutarna och utmärkta kommunikationer på såväl väg, järnväg som digitalt. Våra värderingar betyder mycket för oss. Vi arbetar utifrån respekt, ansvar, kundfokus, mod och framtidstro. Vi tillämpar tillitsbaserad ledning och styrning för starka relationer och förtroende mellan chefer och medarbetare. Hos oss erbjuds du bland annat ett tillgängligt ledarskap, regelbunden handledning av leg. psykoterapeut, friskvårdsersättning, semesterväxling och löpande utbildningar. Våra medarbetare har möjligheten att vid behov arbeta hemifrån. I Tierps kommun har vi flextidsavtal och du erbjuds kontinuerligt aktiviteter genom Positiva klubben. När du kommer till oss erbjuder vi också en introduktionsplan med minst en introduktör från arbetsgruppen. Tierps kommun arbetar med yrkesresan i samarbete med länets kommuner. ARBETSUPPGIFTER Som socialsekreterare i utredningsgruppen arbetar du på olika sätt för att alla barn i kommunen ska ha det bra och växa upp under trygga förhållanden. Arbetet som utredare är varierande och betydelsefullt. Som socialsekreterare i utredningsgruppen arbetar du med barn, unga och deras familjer i behov av stöd och skydd, i syfte att hitta hållbara lösningar. Du genomför utredningar enligt SoL och LVU, samt uppföljning av beviljade insatser av kortare karaktär. Utredning och uppföljning görs enligt BBiC, utifrån gällande lagstiftning och Tierp kommuns riktlinjer. Utredargruppen har ett nära samarbete med de övriga grupperna på enheten, som mottagnings-, uppföljnings- och familjehemsgruppen. Vårt arbetsklimat är tillåtande med högt i tak och atmosfären är otvungen och avspänd med mycket skratt. Vi tror att engagemang föds genom uppmuntran och tillit. Därför eftersträvar vi ett kreativt arbetsklimat med stimulerade medarbetare som bidrar till såväl dynamik som utveckling. För oss är det viktigt med den kollegiala tillhörigheten och det kollegiala stödet där du verkar för ett respektfullt och trevligt arbetsklimat. Vi vill framåt och egna initiativ uppmuntras hos oss. Det är också viktigt att våra medarbetare kan ha en god balans i livet mellan privatliv och arbetsliv. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är socionom och som vill bidra till goda möten med barn och ungdomar samt deras familjer. Erfarenhet av myndighetsarbete, god kunskap om BBIC, ingående kännedom om socialtjänstlagen och god dokumentationsförmåga är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För att trivas hos oss och med arbetet är du nyfiken, har lätt för att skapa relationer och ett intresse för människor. Du är strukturerad och tycker om att samarbeta, men har även förmåga att arbeta självständigt. Du har kunskap om barns behov och du brinner för att bidra till ett gott och kvalitativ arbete. Resor och hembesök ingår i tjänsten så därför behöver du ha B-körkort för manuell bil. Vi välkomnar dig att söka dig till en arbetsplats där resultatet från de senaste årens medarbetarundersökningar visar på en hög trivsel hos medarbetarna. ÖVRIGT Vi eftersträvar mångfald där våra medarbetares bakgrund, erfarenheter, kunskaper och personlighet berikar kommunen. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Konsult uppdrag!! 3 månader Är du flexible apotekare/receptarie? Vi ställer oss för boende om det behövs. Start omgående 3 månader med möjlighet till förlängning. Bra betalning, reseersättning och milersättning. Morano BemanningsExperten AB är konsult bolag och har erfarenhet i mer än 10 år i farmaci branschen. Vi söker dig som är legitimerad apotekare alternativt receptarie med extemporebehörighet. Du har flera års erfarenhet som tillverkningsfarmaceut samt erfarenhet av kvalitetsarbete. Som en av nyckelpersonerna under uppbyggnadsfasen av denna enhet behöver du vara en självgående person och trygg i din egen kompetens. Dina kompetenser: _Har god analytisk förmåga, kan identifiera felaktigheter och risker, och utifrån dessa finna orsak och lösning. _Är bra på att etablera goda relationer och välfungerande, förtroendefulla, samarbeten _Har ett strukturerat arbetssätt med förmåga att organisera och prioritera ditt arbete för att nå uppsatta mål. _Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på de utmaningar som uppstår. _Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Start omgående 3 månader med möjlighet till förlängning. Vi ställer oss för boende om det behövs. Bra betalning, reseersättning och milersättning. När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta mer om rollen och verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Obs! Fråga oss om andra uppdrag och följ oss på sociala medier via hemsidan så att du inte missar våra nyheter.
UPPDRAG & PERIOD KVALIFIKATIONER Vi söker nu en skolkurator för uppdrag inom bemanning. Du ska ha tidigare erfarenhet av arbete som skolkurator inom skolan. Du ska vara väl insatt i skolans styrdokument, socialtjänstlagen och kan använda dina kunskap på ett effektivt sätt i det dagliga arbetet. God kommunikativ förmåga i svenska i såväl tal som skrift. Du bör ha arbetat som skolkurator minst två (2) år. Konsulten ska ha efterfrågad erfarenhet från efter utbildning/examen. Det är meriterande om du har erfarenhet av tidigare arbete inom Elevhälsan, på högstadiet och även inom socialtjänsten. Obligatoriskt kravKonsulten ska inneha B-körkort och tillgång till egen bil. Startdatum 2025-08-11 alt 2025-08-18 Slutdatum 2025-12-19 Förlängning av uppdrag en plus en månad, längst till och med 2026-03-31. Tjänstgöringsgrad (timmar/vecka) 80-100% (32-40 tim/vecka) Övertid förekommer Nej Resor i tjänsten förekommer JaTjänstgöringsort Sandvikens kommun. Distansarbete är ej möjligt. Beskrivning av uppdrag Uppdraget innefattar att arbeta som skolkurator inom hela kommunen. ATT JOBBA MED OSS Tillsammans skapar vi en arbetssituation där du som vårdpersonal kan arbeta med bra villkor och rätt lön. Tjänstepension - För att arbete oavsett anställningsform ska vara långsiktigt. Resor och boende - Så att du kan stödja vården där behoven är som störst utan att hindras av geografi. Arbetskläder - Det är lättare att jobba om man är bekväm. Försäkringar - Om något händer ska du känna dig trygg i att du får stöd. Utbildningar - För att du alltid ska känna dig trygg på en ny arbetsplats. Vi jobbar alltid med individuell lönesättning där din kompetens och tidigare erfarenhet samt uppdragets karaktär är vägledande. VIRALIV Målsättningen är att erbjuda mer trygghet och flexibilitet än andra vårdbemanningsföretag och såklart högre löner än dem inom regionerna. Arbete med oss innebär därför branschens bästa villkor. Vi jobbar också hårt med att vara en arbetsgivare som bryr sig och som finns tillgänglig oavsett tid på dygnet. Vill du veta mer om oss eller läsa vad andra undersköterskor, sjuksköterskor och läkare tycker om att jobba med oss så kan du läsa mer på Bemlo:https://www.bemlo.se/companies/viraliv/ ANSÖKAN Ansök direkt via länken, eller ring oss på 08-50074050
Är du ute efter ett arbete där du kan ha kul på jobbet och även bli framgångsrik? Då passar du in i vårt team! Försäljning är ett fantastiskt roligt arbete med nya erfarenheter och upplevelser varje dag. Du har möjligheten att ingå i ett sammansvetsat team med oss där vi stöttar och gläds åt varandras framgångar. Det vi erbjuder Dig är: Grundlig utbildning Feedback och stimulans Goda möjligheter att avancera inom företaget, skräddarsytt efter dina önskemål Fast lön + provision på allt du säljer. Vi söker dig som ser saker från den positiva sidan och har ett leende på läpparna. Du är framåt, nyfiken och gillar utmaningar. Vi vill utbilda dig från grunden där du befinner dig idag och mot de mål du vill uppnå i din egen takt. Humor och envishet är ett stort plus. Det viktigaste är att Du ser försäljning som ett framtidsyrke där Du vill utvecklas och göra karriär. Du får verktygen av oss. Vi ser gärna att ditt pass är uppdaterat, då vi emellanåt åker till varmare platser för teamutbildningar! Du har körkort & tillgång till egen bil. Du kommer att marknadsföra multimaskinen Clear Sky NTS, ett av världens mest hälsosamma luftreningssystem. Man kan även skura golv, putsa fönster, kemtvätta helt utan kemikalier, mm. Gå gärna in på vår hemsida och läs mer. Eftersom vi skräddarsyr dina kund besök får du ett schema som är anpassat efter dina önskemål, som du kan med fördel kombinera med dina fritidsintressen, familj och vänner. Då besöken är förbokade känner du dig alltid välkommen dit du kommer. Bifoga CV och ditt personliga brev i din ansökan! Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav, då det är en nödvändighet för det dagliga arbetet i tjänsten. Ansökningarna bearbetas löpande och för den som är tillgänglig redan nu finns möjligheten att matchas mot uppdrag omgående. Välkommen med din din ansökan redan idag! Produkten Världshälsoorganisationen (WHO) uppskattar att mer än en byggnad av fyra har problem med inomhusluftkvalitet. Inomhusluften är mer förorenad än utomhusluften (5 till 100 gånger, US EPA). Luftföroreningar inomhus rankas som en hög prioriterad hälsorisk - det är rankat på 5:e plats som en orsak till ohälsa i världen (WHO). 90% av vår tid spenderar vi inomhus. Clear Sky NTS är en unik kvalitetsprodukt med en av marknadens bästa garantier och är en portabel luftrenare med flera funktioner. Den har funnits på marknaden i över 25 år och säljs idag i 49 länder över hela världen. Clear Sky NTS tilldelades 2016 Plus X Award för sin höga kvalitet, design, användarvänlighet och funktion. #workatclearsky Sökord: säljare, flexibelt schema, grundlön, hög provision, tävlingar, miljövänligt
Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi har lång erfarenhet från rekrytering – och bemanningsbranschen och vi vet hur viktigt det är med lokal närvaro. Vårt varumärke kännetecknas av ett högt personligt engagemang på alla nivåer – i relationen med våra kunder, kandidater och i relationen med våra konsulter. Vi vill med hög kompetens, ett genuint engagemang och prestigelöst arbetssätt smitta vår omgivning med positiv energi och inspiration och upplevas som en mötesplats dit företag och människor vänder sig när de vill ta nästa steg i utvecklingen. Clockwork finns i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se Om företaget Atlas Copco är en global industrikoncern som grundades 1873 och har sitt huvudkontor i Nacka, Stockholm. Inom företaget arbetar 55 000 medarbetare och våra kunder finns i fler än 180 länder. På Atlas Copco är vi pionjärer inom teknikutveckling och verksamheten omfattar produktion, försäljning, service och marknadsföring av högkvalitativa luftkompressorer, vakuum-utrustningar, generatorer, pumpar, ljustorn, industriverktyg och monteringssystem. Vi är kända för vår höga produktkvalitet och våra innovativa produkter och lösningar som möjliggör allt från livsmedelsproduktion till rymdresor, vilket förbättrar livet för människor över hela världen. På produktionsanläggningen i Tierp arbetar ca 550 personer. Vill du veta mer om Atlas Copco AB? Mer information finns på www.atlascopcogroup.com Dina arbetsuppgifter Vill du arbeta i en nyckelroll där du får kombinera din administrativa skicklighet med ditt intresse för HR, lön och system? Vi söker nu en HR-administratör till Atlas Copco i Tierp – en viktig roll där du blir länken mellan HR, löneavdelningen och Atlas Copcos chefer och medarbetare. Som HR-administratör är du Tierpverkens specialist inom lön och all administration som rör anställningar. Lönerna hanteras centralt inom Atlas Copco men du fungerar som en länk mellan löneavdelningen och verksamheten vilket innebär att du hanterar kommunikationen gällande exempelvis lön, semester och tidbanken. I din roll ger du stöd och service till såväl chefer som medarbetare och har regelbunden kontakt med myndigheter i olika relevanta frågor som berör området. I rollen ingår även att vara kunnig inom de lokala arbetsrättsliga avtalen gällande exempelvis arbetstider och övertid för såväl kollektivanställda som tjänstemän. Du sammanställer statistik och underlag till interna och externa parter samt spelar en viktig roll i samband med lönerevisioner. I tjänsten ingår även att upprätta och uppdatera anställningsavtal och andra personalrelaterade dokument. Du är även systemförvaltare och fungerar som intern support gentemot användarna. Dessutom arbetar du aktivt med att utveckla och uppdatera rutiner inom ditt ansvarsområde och deltar i förbättrings- och utvecklingsprojekt kopplade till HR och lön. Att hålla dig uppdaterad kring relevanta lagar, avtal och rutiner är en självklar del av arbetet. Din profil Vi söker dig som arbetar strukturerat och aldrig lämnar något åt slumpen. Du trivs i en stöttande roll och är mån om att ge bästa möjliga service till din omgivning. Din samarbetsförmåga är god och du har lätt för att komma överens med andra. Du är analytiskt lagd och gillar att få möjligheten att bli riktigt kunnig inom ditt område. Till denna tjänst är det en fördel om du har en eftergymnasial utbildning inom personal eller ekonomi, men absolut viktigast är att du är en fena på administration och har rätt inställning. Vi ser att du har några års erfarenhet inom administration och har du arbetat med lön- eller HR-relaterade frågor tidigare ser vi det som ett plus. Du har goda kunskaper i Excel samt god systemvana, gärna med erfarenhet av att vara superuser i något system. Då vi arbetar i en global koncern behöver du kunna uttrycka dig på svenska och engelska i såväl tal som skrift. Atlas Copco erbjuder dig en bred och utmanande roll där du genom samverkan med Tierpverkens samtliga chefer och medarbetare fyller en viktig funktion för verksamheten. Du kommer arbeta i en dynamisk och innovativ miljö med möjlighet till såväl personlig som professionell utveckling tillsammans med ett tight och hjälpsamt team. Tjänsten är placerad på Atlas Copco i Tierp. Du blir anställd av Clockwork och arbetar som konsult hos Atlas Copco. Uppdraget startar enligt överenskommelse och sträcker sig över 6 månader med ambitionen att därefter övergå i anställning hos Atlas Copco. Ansökan Känns den här rollen som klippt och skuren för dig? Vad kul, då tar vi gärna emot din ansökan redan idag! Skicka in din ansökan på www.clockworkpeople.se senast 2025-07-20, urval sker efter sista ansökningsdag. Vid frågor kring tjänsten kontakta Linda Haglind på 073-351 27 12 eller [email protected]. Då det är semestertider kan svar kring processen dröja. Varmt välkommen med din ansökan!
Tierp är en kommun med en organisation i rätt storlek för dig som vill ha nära till chef, kollegor, politik och kunder. Här finns utrymme för både personlig utveckling och samverkan i organisationen. Vår kommun erbjuder varierande boendemiljöer, havsnära natur, historia, kultur och god service. Tierp har Stockholm, Uppsala och Gävle inom pendlingsavstånd. Våra värderingar är viktiga och tillsammans arbetar vi för att förverkliga våra värdeord: respekt, ansvar, kundfokus, mod och framtidstro. ARBETSUPPGIFTER Arbetet innebär bland annat att du planerar och genomför både teoretiska och praktiska lektioner kopplat till fordon och transportbranschen. Du kommer att undervisa i körkortsteori samt handleda övningskörning för B-, C- och CE-behörighet, truck, hjullastare samt YKB. En viktig del av rollen är att bedöma och följa upp elevernas kunskapsutveckling samt att planera och genomföra arbetsplatsförlagt lärande (APL). Du ansvarar även för att undervisningen följer gällande styrdokument och skolans rutiner. Dessutom säkerställer du att eleverna följer säkerhetsföreskrifter och arbetar på ett ansvarsfullt sätt så väl som vid skolans lokaler som ute på APL. Intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsdatum utgår. Blir du den som får tjänsten hos oss på Högbergsskolan så startar den med en provanställning under en 6 månaders period som sedan övergår till en tillsvidaretjänst om båda parter är överens. KVALIFIKATIONER Körkortsbehörigheter samt branscherfarenhet - Meriterande Behörighet B, C, CE krav. Meriterande om du är/har lärarbehörighet, truckinstruktör samt förarprövare. ÖVRIGT På Tierps kommun sätter vi våra medarbetares välmående i fokus och erbjuder därför ett friskvårdsbidrag på 3 000 kronor, möjligheten att löneväxla för extra semesterdagar, förmånscykel samt andra attraktiva förmåner. Vi strävar även efter att skapa en arbetsplats med rika utvecklingsmöjligheter. Mångfald är viktigt för oss, och vi ser våra medarbetares olika bakgrunder, erfarenheter, kunskaper och personligheter som en värdefull resurs som berikar vår kommun. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz, måste du kunna visa upp ett giltigt arbetstillstånd eller bekräfta att du är undantagen från kravet. Anställning kan endast ske efter att vi har kontrollerat detta, i enlighet med utlänningsförordningen. Vi ber dig att skicka in din ansökan digitalt via Visma Recruit. Vänligen skicka inte ansökan via e-post eller i pappersformat. Om du har skyddad identitet, kontakta den rekryterande chefen direkt och skicka inte in din ansökan digitalt. Vi avböjer vänligen men bestämt alla erbjudanden om hjälp med annonsering eller rekrytering.
Konsult uppdrag!! 3 månader För dig som är apotekare/receptarie Start omgående och 3 månader med möjlighet till förlängning. Vi ställer oss för boende om det behövs. Bra betalning, reseersättning och milersättning. Morano BemanningsExperten AB är konsult bolag och har erfarenhet i mer än 10 år i farmaci branschen. Vi söker dig som är legitimerad apotekare alternativt receptarie med extemporebehörighet. Du har flera års erfarenhet som tillverkningsfarmaceut samt erfarenhet av kvalitetsarbete. Som en av nyckelpersonerna under uppbyggnadsfasen av denna enhet behöver du vara en självgående person och trygg i din egen kompetens. Dina kompetenser: _Har god analytisk förmåga, kan identifiera felaktigheter och risker, och utifrån dessa finna orsak och lösning. _Är bra på att etablera goda relationer och välfungerande, förtroendefulla, samarbeten _Har ett strukturerat arbetssätt med förmåga att organisera och prioritera ditt arbete för att nå uppsatta mål. _Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på de utmaningar som uppstår. _Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Start omgående och 3 månader med möjlighet till förlängning. Vi ställer oss för boende om det behövs. Bra betalning, reseersättning och milersättning. När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta mer om rollen och verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Obs! Fråga oss om andra uppdrag och följ oss på sociala medier via hemsidan så att du inte missar våra nyheter.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 47 jobb