Säljorienterad Junior Bemanningsansvarig till Bonliva
Bonliva AB
Företagssäljare

Är du en driven relationsbyggare med säljdriv? Vill du ha en roll där du verkligen gör skillnad? Vården står inför stora utmaningar, och vi söker fler drivna personer som vill vara med och skapa en mer jämlik vård och omsorg. Som Junior HR- och Bemanningsansvarig hos oss får du en betydelsefull roll där du kombinerar bemanning, kundansvar och affärsutveckling. Du blir en nyckelperson i vårt växande team, och vi tror att du – precis som vi – är lösningsorienterad, entreprenöriell, relationsbyggande och omtänksam. Vill du utvecklas inom bemanning och samtidigt använda din drivkraft för att uppnå resultat? Då kan detta vara rätt roll för dig! ÄR DU EN DRIVEN FÖRBÄTTRARE? För att trivas hos oss gillar du att bygga långsiktiga relationer och hitta lösningar där kvalitet alltid kommer först. Du är en stark kommunikatör, både i tal och skrift, och trivs med att jobba i ett högt tempo. Att arbeta självständigt och ta eget ansvar motiverar dig, men du är samtidigt en lagspelare som bidrar till ett positivt teamklimat. Har du tidigare erfarenhet från försäljning, kundrelationer eller bemanning? Då har du en stark grund att bygga vidare på! Har du dessutom rätt inställning och vilja att utvecklas - så är du den vi söker! OM ROLLEN Du bygger ditt eget nätverk av konsulter och fungerar som nyckelperson för våra kunder för att tillgodose deras bemanningsbehov. Du har helhetsansvar för bemanningen av konsulter och arbetar aktivt med förhandling, avtal och uppföljning. Rollen är en mix av account management och konsultchef, vilket innebär att du får en bred och affärsdriven roll med stor utvecklingspotential. Så här beskriver Sandra sin roll hos oss: ”Min tjänst som HR- och Bemanningsansvarig på Bonliva är precis så utvecklande och inspirerande som jag hoppades. Jag har ansvar, får jobba nära både kunder och konsulter och känner verkligen att jag gör skillnad. Och företagskulturen – wow, vi har så roligt tillsammans!” VI SÖKER DIG SOM: Har erfarenhet av försäljning, kundrelationer, bemanning eller liknande roller. Är social, resultatorienterad och trivs i en snabbföränderlig miljö. Har en naturlig förmåga att skapa och underhålla relationer. Motiveras av frihet under ansvar och gillar att arbeta med tydliga mål. Vill vara med och förbättra vård och omsorg genom rätt bemanning. HOS OSS FÅR DU: En spännande roll i ett snabbväxande företag där du kan påverka din egen utveckling. En lönemodell där du har en fast grundlön och möjlighet att öka din ersättning genom provision. En energifylld arbetsmiljö, tillgång till eget gym, gemensamma träningspass och sociala aktiviteter där vi bygger gemenskap– vare sig det är genom teamaktiviteter, frukostmöten eller AWs! PRAKTISK INFO: Arbetstider: 08.00 – 17.00 med en timmes flextid Tjänstgöringsgrad: 100% Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning Start: Så snart som möjligt Plats: Vi finns i härligt ljusa lokaler på vårt huvudkontor i centrala Stockholm. Vår policy är att provanställda arbetar heltid på kontoret för bästa möjliga onboarding. Som tillsvidareanställd har du sedan möjlighet att arbeta på distans ett visst antal dagar i veckan OM URVALSPROCESSEN Urval sker löpande, så var snabb med din ansökan! Vår urvalsprocess inleds med att vi granskar CV och din presentation i ansökan, vilket följs upp med telefonintervjuer för de kandidater som uppfyller kraven. Trivs vi efter samtalet med varandra går vi vidare till en personlig intervju på plats. Nästa steg i rekryteringsprocessen är att våra slutkandidater gör ett testcase, följt av en träff med rekryterande chefer. Slutligen tar vi inför anställning alltid referenser. Har du funderingar kring vår rekryteringsprocess är du välkommen att höra av dig till [email protected]. OM BONLIVA Bonliva är Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom vård, skola och omsorg. Vi har hittills haft över 4000 konsulter som arbetat för oss och bemannar verksamheter i hela Sverige och Norge. Bonliva har nyligen idag två dotterbolag, ledda av medarbetare från Bonliva, som båda växer i rask takt. Bonliva AS, vår norska motsvarighet, samt Bonliva Care, där vi erbjuder neuropsykiatriska utredningar och vård. För rätt person ges goda utvecklingsmöjligheter och vi lyssnar gärna in dina drömmar. Vi växer snabbt och letar efter fler stjärnor som vill vara med på resan ANSÖKAN Ansök direkt via formuläret. Har du frågor? Maila oss på [email protected]. Vi ser fram emot att träffa dig!

23 juni 2025
Sista ansökan:
10 december 2025
Affärsutvecklare / Business Manager inom Life Science
Academic Work Sweden AB
Företagssäljare

Vill du ha friheten att forma din egen roll, bygga din egen kundportfölj – och få betalt därefter? Hos WeQuel får du chansen att göra verklig skillnad i ett snabbväxande konsultbolag. De söker nu en Affärsutvecklare / Business Manager som vill göra affärer i högt tempo, ta fullt ägarskap och arbeta med några av Sveriges mest spännande bolag inom Life Science. OM TJÄNSTEN WeQuel är ett entreprenöriellt konsultbolag med kontor i centrala Stockholm. På bara ett år har de vuxit från 7 till cirka 30 personer – och detta är bara början. Tillväxten drivs av ett starkt engagemang, hög kvalitet i leveransen och en kultur som bygger på frihet under ansvar. Hos WeQuel trivs man om man gillar att ta egna initiativ, tänka nytt och vara med och påverka. De tror på att ge medarbetare stort förtroende – du får forma ditt arbetssätt och bidra med idéer som utvecklar både affären och organisationen. Kulturen är prestigelös, snabbfotad och full av energi – här firas framgångar tillsammans och man hjälps åt när det behövs. Som Affärsutvecklare / Business Manager hos WeQuel kommer du att spela en nyckelroll i att identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter. Du ansvarar för hela kedjan – från att bygga kundrelationer och förstå behov till att matcha rätt konsult och följa upp leveransen. Du blir också närmsta chef för dina konsulter och en viktig del av deras utveckling. Du erbjuds 💸 En provisionsmodell utan tak – du styr själv hur mycket du tjänar 🔑 Frihet att bygga din roll och kundportfölj i en framtidsbransch 🧠 Tillgång till ett väletablerat konsultnätverk inom life science – du får verktygen att lyckas från dag ett 🤝 En inkluderande, snabbfotad kultur där du är med och formar framtiden 📈 Möjlighet att växa för att på sikt bli team lead ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Du ansvarar för hela kedjan: från att skapa nya kundkontakter, förstå behov, matcha rätt konsult – till att följa upp och bygga långsiktiga relationer * Du jobbar tätt med deras nätverk av vassa konsulter inom life science * Du förhandlar, stänger och firar affärer – varje vecka * Du bygger din egen portfölj, samtidigt som du stöttas av ett erfaret team VI SÖKER DIG SOM - Har erfarenhet från life science – kanske från läkemedel, biotech, medtech eller regulatoriska roller - Är affärsdriven, självständig och har lätt för att bygga förtroende - Vill jobba i ett högt tempo och få saker att hända – inte vänta på beslut - Är redo att forma din egen framgång och få betalt därefter Det är meriterande om: - Du har jobbat med försäljning, konsultförmedling eller rekrytering För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Kommunikativ och anpassningsbar - Relationsskapande och målinriktad - Initiativtagande och ambitiös Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om WeQuel här.

23 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Account Manager till evolvit
EdZa AB
Företagssäljare

Drivs du av att bygga relationer, ge god service och att jobba mot mål? Är du resultatinriktad och redo för din nästa utmaning i karriären? Då kan detta vara rollen för dig! Nu söker evolvit en Account Manager till sitt kontor i Täby Om evolvit  Evolvit Solutions AB är ett innovativt och växande bolag som hjälper företag att modernisera och effektivisera sin IT-miljö. De erbjuder en helhetslösning för företag i olika branscher genom att kombinera redovisning, IT-system och affärskonsultation. De strävar efter att vara en pålitlig och flexibel partner där kundens behov alltid står i centrum. Du kommer att vara en viktig del av evolvits team och ha ett nära samarbete med säljkollegor, tekniker och kundsupport i det dagliga arbetet. evolvit erbjuder Att få arbeta med moderna IT-lösningar Att få jobba med Sveriges mest kvalitetsmedvetna kunder En miljö att lyckas och göra karriär i En marknad som har en enorm potential för tillväxt Utmärkta lokaler med ett gäng som ger allt Om rollen  Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande med allt från att etablera kontakt med nya kunder, nyförsäljning, upprätthålla kundrelationer och merförsäljning. Arbetet bygger till stor del av att identifierar kundbehov och erbjuda skräddarsydda tjänster för att kunna bygga långvariga kundrelationer. Majoriteten av ditt arbete kommer att ligga på uppsökande av nya kunder. Om dig Vi söker dig som tänker bli bäst i branschen och som vill ge allt för att bli en del av ett vinnande lag med mycket goda framtidsutsikter. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid din personlighet och som person ser vi att du har mycket energi, är social, framåt och prestationsinriktad. Vi tror även att du trivs i en ansvarstagande roll och har lätt för att ta kontakt med nya människor, skapa förtroende och bibehålla långsiktiga relationer. Utöver dina personliga egenskaper ser vi att du: Har någon form av säljerfarenhet eller mötesbokning. Uppsökande försäljning och B2B ser vi som meriterande för tjänsten Kommunicerar mycket bra på svenska och engelska Har B-körkort Vi ser det som meriterande om du kommer in med ett eget nätverk, oavsett om det är från tidigare jobbsammanhang eller sportvärlden etc. Vi ser det som meriterande om du bor i norra delen av Stockholm då du kommer geografiskt utgå från Täby.  Välkommen med din ansökan! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Vi tar ej emot ansökningar via mail utan hänvisar till att söka genom annonsen. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected]

23 juni 2025
Sista ansökan:
16 oktober 2025
Account Manager till Team8!
Recruitive AB
Företagssäljare

Om tjänsten Är du en driven och motiverad person som är nyfiken, älskar försäljning och har lätt för att bygga goda relationer? Uppskattar du dessutom att ha möjligheten att kunna påverka din egen arbetsdag, din lön samt ha möjligheten att utvecklas inom försäljning på ett bolag med stark säljkultur? Då är tjänsten som Account Manager på Team8 ett jobb du ska söka! Dina arbetsuppgifter Din roll som Account Manager hos oss på Team8 fokuserar på att proaktivt följa upp varma leads, samt att bearbeta befintliga kunder och erbjuda tekniska lösningar. Du bygger långsiktiga relationer och hjälper våra kunder med sin digitaliseringsresa samtidigt som du är en trygg partner åt dem. Du tar fullt ansvar för din kundstock och utvecklar den över tid. Du deltar aktivt i säljmöten och bidrar med dina tankar, idéer och förbättringsförslag. Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av B2B försäljning med goda resultat inom IT eller copy/print. Du är en nyfiken, positiv och engagerad person som brinner för försäljning. Du drivs av dina egna framgångar men även av lyckan att hjälpa kunden hitta rätt lösning. Du är en lagspelare som gärna hjälper dina kollegor och trivs med att ha flera arbetsuppgifter igång samtidigt. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat samt att du innehar B-körkort. För att lyckas i denna tjänst så behöver du vara självständig, kunna ta för dig samt arbeta på ett strukturerat och professionellt sätt. Är du precis som vi engagerad, brinner för försäljning och att stänga affärer, välkommen att söka tjänsten som Account Manager hos oss! Om företaget Vi erbjuder: - Utvecklingsmöjligheter inom bolaget - Konkurrenskraftig lön och fina bonusvillkor Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

23 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Account Manager till Canon Uppsala
A Hub AB
Företagssäljare

Är du en person som trivs i mötet med andra, gillar att ta ansvar och får energi av att driva affärer framåt? Då kan rollen som Account Manager hos Canon vara något för dig. Här möts du av en roll med frihet under ansvar, stort förtroende och en kultur som präglas av energi, samarbete och utveckling. OM CANON Canon Business Center Uppsala har varit verksamt sedan 2002. De erbjuder lösningar för dokument- och informationshantering, inklusive skrivare, scanners och mjukvara för att effektivisera arbetsflöden. Tjänsterna anpassas efter kundens specifika behov och omfattar även alternativ för finansiering och service. Företagets arbetssätt fokuserar på att förstå hur människor arbetar med information i praktiken för att skapa mer effektiva rutiner. OM ROLLEN Canon Business Center Uppsala söker en nyfiken och driven säljare till sitt högpresterande team! I den här rollen får du chansen att vara med och utveckla företag i regionen genom smarta lösningar för dokument- och informationshantering. Du kommer arbeta aktivt med att identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter, bygga långsiktiga kundrelationer och vara en viktig del av ett sammansvetsat team. I linje med Canons filosofi om samarbete och engagemang får du möjlighet att spela en viktig roll i företagets fortsatta utveckling på marknaden, samtidigt som du har goda förutsättningar att växa och utvecklas som säljare. Dina huvudsakliga ansvarsområden Bygga och utveckla långsiktiga kundrelationer Kontakta och besöka nya samt befintliga företag i ditt upptagningsområde Ta fram offerter och avtal Representera Canon på nätverksträffar och evenemang Arbeta målinriktat med både nyförsäljning och merförsäljning VEM ÄR DU? För att lyckas i rollen som Account Manager tror vi att du är en person som trivs ute hos kund, motiveras av att göra affärer och har en naturlig förmåga att bygga relationer. Du gillar ett högt tempo och är inte rädd att ta egna initiativ samtidigt som du trivs med att samarbeta med andra. Som person är du nyfiken, ihärdig och drivs av att överträffa uppsatta mål. I din ansökan ser vi gärna att du motiverar just varför du tror att du skulle passa för tjänsten! Vi söker dig som Har ett starkt intresse för försäljning och vill utvecklas långsiktigt i rollen Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift Har B-körkort Har en gymnasieutbildning Erfarenhet av B2B-försäljning eller liknande är meriterande, men inget krav. ÖVRIG INFORMATION Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, arbetstider förlagda vardagar mellan 8-17 Anställningsform: Tillsvidare, sex månaders provanställning kommer tillämpas Placering: Sylveniusgatan 4, Uppsala Lön: Fast grundlön med provision Resor förekommer i tjänsten med utgångspunkt från kontoret. Denna rekrytering sker i samarbete med A-hub, och om du blir erbjuden tjänsten kommer du bli direktanställd hos vår kund. Vi på A-hub hanterar rekryteringsprocessen och finns här för att guida dig genom varje steg på vägen till din nya roll.

23 juni 2025
Sista ansökan:
10 december 2025
B2B säljare sökes - Account Manager

Säljare inom digital marknadsföring – Hjälp företag att synas! Vill du arbeta med försäljning i en spännande och växande bransch? Trivs du med att bygga kundrelationer och jobba målmedvetet mot tydliga resultat? Då har vi jobbet för dig! Om oss Vi är ett nordiskt mediehus med lång erfarenhet inom digital annonsering. Genom våra digitala skärmar i matbutiker ger vi lokala företag en unik möjlighet att synas där kunderna är som mest köpbenägna – i butik! Vårt mål är att hjälpa företag att nå rätt kunder, på rätt plats, vid rätt tillfälle. Din roll Som säljare hos oss arbetar du med uppsökande företagsförsäljning (B2B), där du ansvarar för hela säljprocessen – från första kontakt till långsiktiga kundrelationer. Dina arbetsuppgifter inkluderar: ✅ Identifiera och kontakta potentiella kunder som vill synas i matbutiker. ✅ Presentera våra digitala annonslösningar och hur de kan hjälpa företag att nå sin målgrupp. ✅ Skicka offerter, orderbekräftelser och följa upp affärer för att säkerställa långsiktiga samarbeten. ✅ Hålla kontakt med befintliga kunder och arbeta för att förlänga deras annonseringsperiod. ✅ Arbeta målinriktat och ha tydliga resultat att jobba mot – alltid med stöd av ett team som peppar och utvecklar dig. Vem är du? Vi söker dig som drivs av att skapa affärer och bygga relationer. Du har en naturlig förmåga att kommunicera och motiveras av att arbeta målinriktat. Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande, men viktigast är din vilja att lära och utvecklas. Du gillar att arbeta i ett högt tempo och trivs i en resultatinriktad miljö där prestation belönas. Vad vi erbjuder 🚀 En gedigen introduktion och kontinuerlig coachning – vi ser till att du får alla verktyg för att lyckas! 💰 Garantilön med provision utan tak – din prestation avgör din inkomst. 🏆 Tävlingar och teamaktiviteter – vi firar framgång tillsammans! 📈 Goda utvecklingsmöjligheter – hos oss kan du växa och ta nästa steg i karriären. Övrig information 🕗 Arbetstider: Måndag–torsdag 8.00–17.00, fredagar 7.30–16.30 (heltid). 📄 Anställningsform: 6 månaders provanställning med möjlighet till tillsvidareanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Låter det som något för dig? Vi intervjuar löpande – så skicka in din ansökan redan idag! 🙌

23 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Driven säljare / Sales trainee till Europeiska Motor
Next U AB
Företagssäljare

Europeiska Motor växer kraftigt och söker nu säljdrivna personer som vill utvecklas inom försäljning. Du kommer få rätt förutsättningar och en gedigen utbildning för att bygga en framgångsrik säljkarriär inom en organisation där du jobbar med världens största bilmärke, Toyota. Nu söker anläggningen i Rissne, Täby samt Arlandastad nya kollegor till säljteamet! Arbetsuppgifter. Som bilförsäljare jobbar du proaktivt med bilaffären på ett nyskapande sätt. • Arbetet innebär en hög aktivitetsgrad och intensiv kundkontakt där dina främsta arbetsverktyg är datorn och telefonen. • Du ansvarar för hela säljprocessen genom att boka dina egna möten för både nybilsförsäljning och begagnad försäljning. • Försäljning av våra tillbehör, serviceavtal och finansieringslösningar, mm. • Du sköter hela affären från första kundkontakt till leverans samt skapar en god grund för en långsiktig relation med kunden. Vem är du Om du är beredd att göra jobbet för att bli en vinnare och har rätt inställning så är vi övertygade att du kan lyckas även om du inte hunnit skaffa dig så lång arbetslivserfarenhet. Har du ett professionellt agerande, ett säljdriv, intresse för bilar samt ett föredömligt bemötande gentemot andra i din omgivning så har du goda förutsättningar att lyckas! Vi ser att du har B-körkort innan du börjar samt goda kunskaper i svenska. Europeiska Motor erbjuder • En attraktiv lönemodell där din egen insats avspeglar sig i den lön du erhåller. • Tydlig karriärstege med snabba steg uppåt • Stark teamkänsla och bli en del av en vinnarkultur • Ett roligt jobb med ett hållbart bilmärke i framkant • Personlig utveckling av din karriär inom försäljning Om Europeiska Motor Europeiska Motor AB är Sveriges största återförsäljare av Toyotabilar med fullserviceanläggningar i Sundbyberg, Täby, Vällingby, Arlandastad, och en verkstad i centrala Stockholm. Vi är ett familjeägt bolag med ca 150 anställda som grundades av Bertil Boström år 1960. Varmt välkommen med din ansökan!

23 juni 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Account Manager
Hirely AB
Företagssäljare

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Drivs du av att bygga relationer, ge god service och att jobba mot mål? Är du resultatinriktad och redo för din nästa utmaning i karriären? Då kan detta vara rollen för dig! Nu söker evolvit en Account Manager till sitt kontor i Täby🌟 Om evolvit 📈 Evolvit Solutions AB är ett innovativt och växande bolag som hjälper företag att modernisera och effektivisera sin IT-miljö. De erbjuder en helhetslösning för företag i olika branscher genom att kombinera redovisning, IT-system och affärskonsultation. De strävar efter att vara en pålitlig och flexibel partner där kundens behov alltid står i centrum. Du kommer att vara en viktig del av evolvits team och ha ett nära samarbete med säljkollegor, tekniker och kundsupport i det dagliga arbetet. evolvit erbjuder ✅ Att få arbeta med moderna IT-lösningar ✅ Att få jobba med Sveriges mest kvalitetsmedvetna kunder ✅ En miljö att lyckas och göra karriär i ✅ En marknad som har en enorm potential för tillväxt ✅ Utmärkta lokaler med ett gäng som ger allt Om rollen 📞 Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande med allt från att etablera kontakt med nya kunder, nyförsäljning, upprätthålla kundrelationer och merförsäljning. Arbetet bygger till stor del av att identifierar kundbehov och erbjuda skräddarsydda tjänster för att kunna bygga långvariga kundrelationer. Majoriteten av ditt arbete kommer att ligga på uppsökande av nya kunder. Om dig 🚀 Vi söker dig som tänker bli bäst i branschen och som vill ge allt för att bli en del av ett vinnande lag med mycket goda framtidsutsikter. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid din personlighet och som person ser vi att du har mycket energi, är social, framåt och prestationsinriktad. Vi tror även att du trivs i en ansvarstagande roll och har lätt för att ta kontakt med nya människor, skapa förtroende och bibehålla långsiktiga relationer. Utöver dina personliga egenskaper ser vi att du: Har någon form av säljerfarenhet eller mötesbokning. Uppsökande försäljning och B2B ser vi som meriterande för tjänsten Kommunicerar mycket bra på svenska och engelska Har B-körkort Vi ser det som meriterande om du kommer in med ett eget nätverk, oavsett om det är från tidigare jobbsammanhang eller sportvärlden etc. 📍Vi ser det som meriterande om du bor i norra delen av Stockholm då du kommer geografiskt utgå från Täby.  Välkommen med din ansökan! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Vi tar ej emot ansökningar via mail utan hänvisar till att söka genom annonsen. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected]

20 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Account Executive EMEA
Hirely AB
Företagssäljare

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Join Abbelight, the Pioneers of tomorrow's Bioimaging! Abbelight is creating the future of imaging from microscopy to advanced nanoscopy. We are seeking an experienced and highly motivated Account Executive EMEA based in any major city Sweden or Denmark as long as it is close to an international airport and main train stations to join our global Commercial team. This is a brand-new role, and you will play a pivotal role in driving revenue growth, expanding our customer base, solidify our direct presence in the region, and delivering on our mission The Account Executive SOUTH and EAST, EMEA will report to the Sales Director, EMEA and APAC. Territory : Denmark, Norway, Sweden, Finland, Iceland, Belgium, the Netherlands, Luxembourg, Latvia, Estonia and Lithuania This position requires to travel within the assigned territory of Denmark, Sweden, Norway, Finland, Iceland, Belgium, the Netherlands, Luxemburg, Latvia, Estonia and Lithuania up to 50% of the time. Key Responsibilities: Sales Strategy: Develop and implement a comprehensive strategic business plan for the MEA NOR, BNL and Baltics regions, alongside the Sales Director, EMEA & APAC, including short-term and long-term objectives. Territory Development: Implement targeted activities to enhance lead generation, including outreach campaigns, participation in industry events, collaborations with distributors, and engagement with scientific communities. Ensure a proactive approach to expanding Abbelight’s presence in the MEA NOR, BNL and Baltics regions Revenue Growth: Meet and exceed sales targets, consistently tracking and analyzing performance to identify areas for improvement. Practice 2-in-a-box Sales Approach: Working in a closely defined collaborative partnership with the territory assigned FAS. “Owns the customer”. Taking the lead on building relationships with prospects, understanding their needs, and presenting the product as the right solution. Responsible for all commercial aspects, such as pricing, negotiating terms, and closing the deal. Engagement Planning: Build Top 15 customers (in CRM pipeline) and Top 25 customers (not necessarily in CRM pipeline) with a comprehensive Engagement Plan for all. Data stored in CRM database. Market Expansion: Identify new market opportunities in bioimaging for Abbelight’s current and future solutions, cultivating strategic partnerships and alliances to drive growth. Networking: Build relationships with KOLs and emerging advocates of our technology, including through site visits and giving presentations to key research groups. Forecasting and Reporting: Provide accurate sales forecasts and reports to the Sales Director, EMEA and APAC, enabling informed decision-making. Product Knowledge: Stay up to date with advancements in localization microscopy and advanced microscopy techniques, the competitive landscape, and our product portfolio to effectively communicate the benefits of our products. Your qualifications : Education : Master's degree in biology, cell biology, chemistry, physics, or other related fields. An advanced degree is desirable. Must-have : 5+ years of successful sales experience in the life sciences, selling capital equipment to the academic, biotech and biopharma customer segments. Strong focus on market development, the ideal candidate is a hunter who excels at prospecting, generating leads and closing business Team Spirit & Collaboration: Demonstrated ability to work collaboratively within a team, actively listening to colleagues, sharing knowledge, and supporting a cooperative work environment to drive collective success. Solid experience in microscopy, with a deep understanding of the market and customer needs is a must. Nice-to-have : Knowledge of Single-Molecule Localization Microscopy is a plus Strong network within the life sciences research community in the Nordics, Belgium, the Netherlands and the Baltics Strong network within Bioimaging Core Facilities, University shared Research Resources and CRO’s is plus Experience of working in the translational research segment is a plus Exceptional communication, negotiation, and presentation skills Strategic thinker with a results-oriented mindset Why join us ? Sit at the forefront of scientific innovation in bioimaging with a forward-looking organization with a market leading product suite. Be a driver in developing our business in NOR, BNL and BALTICS with the opportunity to shape your role, the EMEA team, and the go to market strategy. Make a significant impact on the company's growth. Work in a high visibility role with the opportunity for career advancement. We are committed to ensuring a fair and inclusive recruitment process, where all applications will be carefully reviewed, regardless of gender, gender identity, disability, age, ethnic origin, religion, sexual orientation, or any other personal characteristic.

20 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Account Manager för finansbolag
Jobbplats Sverige AB
Företagssäljare

RecNet arbetar för att förenkla kontakten mellan arbetsgivare och arbetstagare. LÅT OSS HITTA JOBBET ÅT DIG! Vi letar aktivt jobb åt dig utifrån dina krav och erfarenheter. Över 80% av de som registrerar sig får ett jobberbjudande inom 1 vecka. Registrera dig snabbt och enkelt på RecNet.se Vi söker nu en ny Account Manager till vår kund. Vår kund är ett av landets större finansbolag och arbetar med att hjälpa företag att får en bättre ekonomi. Företaget hjälper till med fakturering och indrivning av fakturor för små och medelstora bolag. Företaget har nytt fräscht kontor med en härlig arbetsmiljö. Vill du arbeta med en produkt som alla företag behöver hjälp med och samtidigt få erfarenhet inom finansbranschen som du kan ha nytta av resten av ditt liv. Då är detta rätt jobb för dig! Du kommer arbeta som säljare mot företag. Du kommer att gå på möten runt om din region för att sälja fakturahanterings tjänster. Du kommer att arbeta i ett team med glada och drivna kollegor, i en atmosfär som andas positivitet. Företaget satsar mycket på trivsel och arrangerar ofta after worker, resetävlingar och annat som ökar trivsel och motivation. Arbetet sker 8- 17 måndag till fredag. Du kommer att få en gedigen utbildning inom faktura hantering och lättare bokföring för att enklare förstå kundens situation. Du kommer även få vidareutbildningar i sälj och marknadsföring om så önskas. Lön: 25 000 fast + Provision Ingen tidigare erfarenhet krävs, utbildning sker på plats. Rekryteringen sker löpande så vänta inte med din ansökan.

20 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025