Account Manager till Canon Västerås
A Hub AB
Företagssäljare

Är du en person som trivs i mötet med andra, gillar att ta ansvar och får energi av att driva affärer framåt? Då kan rollen som Account Manager hos Canon vara något för dig. Här möts du av en roll med frihet under ansvar, stort förtroende och en kultur som präglas av energi, samarbete och utveckling. OM CANON Canon Business Center Mälardalen har varit verksamt i Västerås och Eskilstuna i över 40 år. De erbjuder lösningar för dokument- och informationshantering, inklusive skrivare, scanners och mjukvara för att effektivisera arbetsflöden. Tjänsterna anpassas efter kundens specifika behov och omfattar även alternativ för finansiering och service. Företagets arbetssätt fokuserar på att förstå hur människor arbetar med information i praktiken för att skapa mer effektiva rutiner. OM ROLLEN Canon Business Center Mälardalen söker en nyfiken och driven säljare till sitt team i Västerås! I den här rollen får du chansen att vara med och utveckla företag i regionen genom smarta lösningar för dokument- och informationshantering. Du kommer arbeta aktivt med att identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter, bygga långsiktiga kundrelationer och vara en viktig del av ett sammansvetsat team. I linje med Canons filosofi om samarbete och engagemang får du möjlighet att spela en viktig roll i företagets fortsatta utveckling på marknaden, samtidigt som du har goda förutsättningar att växa och utvecklas som säljare. Dina huvudsakliga ansvarsområden Bygga och utveckla långsiktiga kundrelationer Kontakta och besöka nya samt befintliga företag i ditt upptagningsområde Ta fram offerter och avtal Representera Canon på nätverksträffar och evenemang Arbeta målinriktat med både nyförsäljning och merförsäljning VEM ÄR DU? För att lyckas i rollen som Account Manager tror vi att du är en person som trivs ute hos kund, motiveras av att göra affärer och har en naturlig förmåga att bygga relationer. Du gillar ett högt tempo och är inte rädd att ta egna initiativ samtidigt som du trivs med att samarbeta med andra. Som person är du nyfiken och drivs av att överträffa uppsatta mål. I din ansökan ser vi gärna att du motiverar just varför du tror att du skulle passa för tjänsten! Vi söker dig som Har ett starkt intresse för försäljning och vill utvecklas långsiktigt i rollen Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift Har B-körkort Har en gymnasieutbildning Erfarenhet av B2B-försäljning eller liknande är meriterande, men inget krav. ÖVRIG INFORMATION Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, arbetstider förlagda vardagar mellan 8-17 Anställningsform: Tillsvidare, sex månaders provanställning kommer tillämpas Placering: Kokillgatan 2a, 721 33, Västerås Lön: Fast grundlön med provision Resor förekommer i tjänsten med utgångspunkt från kontoret. Denna rekrytering sker i samarbete med A-hub, och om du blir erbjuden tjänsten kommer du bli direktanställd hos vår kund. Vi på A-hub hanterar rekryteringsprocessen och finns här för att guida dig genom varje steg på vägen till din nya roll. Vid frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Frida Sving, [email protected] eller Linnea Gustavsson, [email protected]

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Transportbilssäljare till Kihlströms Segeltorp
Starfinder AB
Företagssäljare

Kihlströms Transport och Lastbilscenter är Sveriges största återförsäljare av IVECO och Isuzu samt en ledande aktör inom transportbilsförsäljning. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med fokus på kundnöjdhet och högkvalitativa produkter. Just nu söker vi en transportbilsäljare – en spännande möjlighet för dig som vill växa i branschen. Om tjänsten Hos oss får du ansvar för hela försäljningsprocessen – från första kontakt till leverans. Du bygger upp din egen kundstock och samarbetar med leverantörer av fordonsinredning för att skapa skräddarsydda lösningar. Du kommer också att arbeta proaktivt för att behålla och utveckla befintliga kundrelationer genom regelbundna kontakter och skräddarsydda erbjudanden. Dina ansvarsområden inkluderar: Skapa och underhålla långsiktiga kundrelationer samt aktivt driva försäljning. Leda hela försäljningsprocessen och koordinera anpassning av fordon med leverantörer. Rådgöra kunder kring vårt sortiment, genomföra provkörningar och erbjuda finansieringslösningar. Bidra till hög kundnöjdhet genom professionellt bemötande och lösningsorienterat arbete. Din bas är i Segeltorp, men du möter kunder över hela Stockholm. Du blir en del av ett engagerat team och rapporterar till försäljningschefen. Vi söker dig Du trivs i en dynamisk miljö där försäljning står i centrum, och har en naturlig förmåga att prioritera och anpassa dig till olika situationer. Du motiveras av att ta ansvar, driva din försäljning framåt och leverera resultat – både individuellt och tillsammans med teamet. Att bygga och bevara relationer med kunder och kollegor är en självklarhet för dig. Du är en lagspelare som brinner för att ge varje kund en förstklassig upplevelse. Tillgänglighet, lyhördhet och service i världsklass är en självklarhet för dig. Vi ser gärna att du: Arbetar proaktivt med kundvård och uppföljning. Strukturerat identifierar nya affärsmöjligheter. Är självgående, lösningsfokuserad och gillar att ta ansvar. Bidrar med energi och glädje till teamet. Idag sker en stor del av försäljningen via telefon och digitala kanaler – därför är du trygg med dagens teknik och nyfiken på nya arbetssätt och lösningar. Samtidigt har du förmågan att arbeta självständigt, ta ansvar för hela försäljningsprocessen och bygga upp din egen kundstock. Vi erbjuder Vi erbjuder en utvecklande tjänst i en växande bransch, där du får arbeta med ett starkt varumärke inom transportbilar. Hos oss blir du en viktig del av ett team som jobbar mot gemensamma mål och levererar högsta kvalitet till kunderna. I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder. Frågor om processen besvaras av Malin Dunder 0767776762 och Dennis Palenzovski 0720996097. Skicka din ansökan och CV redan idag – vi ser fram emot att höra från dig!

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Account Manager B2B
Säljpitch AB
Företagssäljare

Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Kvalifikationer Meriterande Account manager - 1-2 års erfarenhet Språkkrav: Svenska Engelska Meriterande Alla övriga språk. Vem är du? Du är en person med förmågan att övertyga nya kunder om att vår produkt/lösning är rätt val för dem, och du är kreativ i din problemlösning.  Du tycker om att jobba i ett team, där individuella och gemensamma målsättningar tillsammans bildar målbilden. Du kommer att spendera stora delar av din dag i telefon, och vi ser därför att det är viktigt att du känner dig bekväm med detta. Det är meriterande om du har arbetat med försäljning tidigare, men inget krav. Vi lägger större vikt vid din personliga profil, och egenskapen att vilja prestera och utvecklas. Om jobbet  Säljpitch hjälper företag att öka sin försäljning på kundens mest gynnsamma sätt, och vi är flexibla i vårt tillvägagångssätt. Vi expanderar ständigt, och är just nu i en fas där ett av våra affärsområden behöver extra förstärkning. Vad innebär rollen? Som Account Manager hos Säljpitch arbetar du med såväl befintliga kunder, som ”nykund”, och du tar både fysiska möten och telefonmöten.  I rollen som Account Manager så kommer du att agera coach digitalt, för olika stora företag, med syfte att visa hur man med enkla medel kan få sitt företag att växa. Du blir expert på att ta fram anpassade lösningar för företag, och bygga långsiktiga relationer. Som understöd till detta kan du erbjuda kundkontakter från Sveriges största sökmotor. Vi på Säljpitch.se erbjuder dig: Fast lön + Hög provision (högst i branschen) Professionell coaching och utbildning inom försäljning och digitalisering Arbete i en ung och glädjefylld miljö, i stora luftiga lokaler Möjligheten till att delta i säljtävlingar (tidigare vinster har tagit medarbetare till b.la. Dubai, Marbella och Miami) Förmånen att få arbeta med entreprenörsdrivna människor, med stor vilja att ta dig under sina vingar Möjligheten att utvecklas och accelerera inom företaget Övrig information: Tjänstens omfattning: Heltid. Tillträde: Enligt överenskommelse Plats: Helsingborg, fri parkering, och kollektivförbindelser (Buss och tåg) precis intill kontoret.

15 maj 2025
Sista ansökan:
29 oktober 2025
Innesäljare
Säljpitch AB
Företagssäljare

Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Kvalifikationer Meriterande Innesäljare - 1-2 års erfarenhet Utbildning Meriterande Gymnasial utbildning Flerspråkighet Kompetenser Meriterande Försäljningsvana, uppsökande försäljning företag Uppsökande försäljning Försäljningsvana, telefonförsäljning Digital marknadsföring/Onlinemarknadsföring Marknadsföring/PR Språkkrav Svenska Engelska Om jobbet Innesäljare Bolaget är snabbt växande och riktar in sig på företag av varierande storlek. Vårt team består utav ett härligt gäng resultatdrivna killar och tjejer, som trivs med ett högt arbetstempo. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Din uppgift kommer att vara att kontakta kunder, nya som befintliga, där säljmålen är konkreta. Telefon och mejl, är där du främst kommunicerar med dina kunder, och det är viktigt att du känner dig bekväm med detta. Profil Vi tror att du har en vilja, och ett driv, att utvecklas inom säljyrket – och det här är därför rätt plats för dig! Vi efterfrågar ingen tidigare erfarenhet, utan det viktigaste är att du är motiverad, har energi och ett engagemang. Hos oss trivs lagspelare bäst, och du motiveras av att påverka din egen lön - Vi erbjuder dig en fast lön och den högsta provisionen i branschen. Ansökan Du är välkommen med din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Skicka din ansökan idag! Lönetyp: Fast lön + provision Övrig information: Tjänstens omfattning: Heltid. Tillträde: Enligt överenskommelse Plats: Helsingborg, fri parkering, och kollektivförbindelser (Buss och tåg) precis intill kontoret.

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Säljare - Account Manager till Hitta.se Helsingborg
Säljpitch AB
Företagssäljare

Säljare - Account Manager Hitta.se är förmodligen Sveriges äldsta & coolaste start-up! Vill du vara med och utveckla vår relation med företag runt om i Sverige? Sluta leta - Börja på Hitta. Vi söker dig som vill: - Arbeta med kunder över hela Sverige  - Nå uppsatt budget, både individuellt och tillsammans med teamet  - Arbeta i huvudsak med telefonen som arbetsredskap  - Lägga grunden för långsiktiga relationer mellan Hitta.se & företag runt om i Sverige  - Bidra till lagkänslan på kontoret Vem är du? För att lyckas hos oss på Hitta.se så är det viktigaste att du har rätt personligt driv, triggas av att jobba mot högt uppsatta mål och att du har bestämt dig för att bli en riktig vass säljare Kanske har du tidigare arbetat med försäljning eller har en bakgrund inom idrott. Du är en relationsbyggare med en stark kommunikativ ådra. Försäljningen bygger på att skapa nya relationer och vi söker dig som är duktig på att fånga vad kunden har för önskemål och behov. Du har även mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Ett stort plus är om du har tidigare erfarenhet av att jobba med försäljning och/eller erfarenhet av media och marknadsföring. Att jobba med Hitta.se Hos oss strävar vi alltid efter att ta hand om varandra och vi sätter vår kultur och våra värdering i centrum i allt vi gör. På Hitta är samarbete, innovation och kundfokus våra allra viktigaste ledord. Vi erbjuder dig: - En arbetsplats i Helsingborg med fantastiska kollegor - Daglig coachning och regelbunden säljträning - Ett utmanande jobb med stor möjlighet till personlig utveckling - Tillsvidaretjänst med en fast månadslön och väl tilltagen provision - Hitta Awards gala där vi firar årets fina prestationer och hyllar varandra - Fredags-AW, gemensamma frukostar, fester och massa annat roligt! Lär känna Marina, en av våra säljare Vad tycker du är roligast med att jobba på Hitta.se? "Mest av allt gillar jag det personliga mötet, att vara ute och träffa kunder inom olika branscher. Tydliga mål, fantastiska kollegor och vetskapen om att jag jobbar på ett företag som alltid vill framåt." Hur ser en vanlig arbetsvecka ut? "Livet på Hitta bjuder aldrig på en ”vanlig” arbetsvecka då ingen vecka är den andra lik. Det gör jobbet utmanande och spännande. Jag behandlar både nya och befintliga kunder i min roll på Hitta." Om tjänsten Tjänsten är en heltidstjänst på vårt Helsingborgskontor. Vi ser fram emot din ansökan!   Om Hitta.se Hitta.se är en plattform som gör det enkelt för företagare att hitta och bygga relationer med lokala kunder genom självkörande marknadsföring. Vi är Sveriges lokala marknadsplats som erbjuder tjänster för att smidigt och snabbt hitta relevant information om företag, personer och platser. Samtidigt tillhandahåller vi våra företagskunder en bred portfölj av innovativa tjänster och produkter som förenklar vardagen, attraherar kunder och ökar försäljningen.

15 maj 2025
Sista ansökan:
29 oktober 2025
New Account Manager till Amazon🚀
Wrknest AB
Företagssäljare

Om tjänsten Nu söker vi en New Account Manager till Amazon! Amazon är en väletablerad internationell koncern inom e-handel och du kommer att vara en del av ett internationellt team med kompetenta och högt kvalificerade medarbetare inom en större koncern där det finns stora möjligheter att utvecklas och växa tillsammans med företaget. Detta är en direktrekrytering till företaget där Wrknest håller i den inledande rekryteringen och finns med hela vägen av rekryteringsprocessen. Dina framtida arbetsuppgifter I den här rollen kommer du identifiera och onboarda nya kunder, med målet att driva tillväxt, skapa värde och utveckla långsiktiga partnerskap. Genom att kombinera dataanalys, strategiskt tänkande och kommersiell fingertoppskänsla blir du en nyckelspelare i att ta affären till nästa nivå – både nationellt och internationellt. Dina huvudsakliga uppgifter kommer innebära att: Driva affärstillväxt genom att identifiera nya samarbeten och utveckla befintliga kunder Analysera försäljnings- och trafikdata för att upptäcka potential och förbättra prestation Arbeta nära interna team och beslutsfattare – både lokalt och globalt – för att forma erbjudanden och lansera nya lösningar Bygga relationer med nyckelpersoner inom detaljhandeln för att säkra affärskritisk utveckling Leda initiativ som förbättrar upplevelsen för både kund och säljare med fokus på långsiktig lönsamhet Du får en roll med stort handlingsutrymme, där innovation, analys och affärsmannaskap går hand i hand Vi söker dig som har En kandidatexamen eller högre inom relevant område 1-3 års arbetslivserfarenhet inom liknande områden såsom försäljning, e-handel eller Customer Success där du arbetat utifrån KPIer God kunskap inom Excel samt erfarenhet av att lösa analytiska problem En förmåga att uttrycka dig mycket väl i tal och skrift, både på svenska och engelska Vi ser det som meriterande om du utöver detta har Språkkunskaper inom ett annat nordiskt språk, dvs. finska, danska eller norska Erfarenhet av eget företagande Vid denna rekrytering lägger vi även stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Därför söker vi dig som är självgående, driven och resultatinriktad. Du är driven och affärsmässig i din kontakt med kunder och kollegor och kan influera andra och kan konstruktivt ge rekommendationer å kundernas vägnar. Då företaget befinner sig i en snabbföränderlig och hög presterande miljö är det viktigt att du är högt organiserad, resultatorienterad och har en förmåga att snabbt byta fokus. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Heltid  Placering: Stockholm Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval. Om Amzon Amazon är ett globalt ledande företag som är verksamt inom många länder i Europa samt USA, Japan, Kina, Indien, Canada, Mexico och Brasilien. Du kommer därmed att få möjligheten att arbeta i en internationell arbetsmiljö hos en av de mest innovativa och framgångsrika e-handelsleverantörerna i världen. Då Amazon expanderar inom Norden kommer mycket fokus ligga på att attrahera kunder med anpassade och attraktiva produkter för den nordiska marknaden. Detta innebär att du kommer få möjligheten att samarbeta med framgångsrika online-återförsäljare från olika branscher. Rollen innebär ett stort ansvar för att uppnå affärsmässiga och finansiella mål i en snabbföränderlig miljö. Detta ger dig utmärkta tillväxtmöjligheter och möjligheter till att utöka din egna kompetens inom området. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se .

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
B2B-Säljare | Fast lön + Provision

Bli en del av vårt nya säljteam som B2B-Säljare! Nu bygger vi upp ett nytt, framgångsrikt säljteam för att hantera ett spännande samarbete med några av Sveriges mest välkända bolag! En av våra samarbetspartner är en ledande aktör inom digitala tjänster för kredit- och marknadsinformation, och du kommer att arbeta med affärsbeslutare inom ekonomi, marknadsföring och försäljning. Vad innebär rollen? Som B2B-Säljare kommer du att identifiera affärsmöjligheter, driva nyförsäljning och bygga långsiktiga kundrelationer. Du ansvarar för hela säljprocessen – från första kontakt till avslut – och utvecklar din egen kundportfölj bestående av små och medelstora företag.  Vem är du? Vi söker dig som har en stark affärsdrivkraft och en passion för försäljning. Du trivs med kundkontakt, är relationsskapande och har erfarenhet av B2B-försäljning. För att lyckas i rollen ser vi gärna att du: Har erfarenhet av att driva hela säljprocessen – från prospektering till avslut. Har tidigare arbetat med direktförsäljning Är målinriktad, resultatorienterad och älskar utmaningar. Behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift. Vad erbjuder vi? Fast lön + provisions modell – Belöna din prestation! Heltidstjänst, Mån-fre 08-17 – Stabila arbetstider i en dynamisk miljö. Personlig utveckling – Vi erbjuder löpande säljutbildningar och coaching. Karriärmöjligheter – Möjlighet att växa inom bolaget och ta nästa steg i din säljkarriär. Om Impressive Relations Vi är ett etablerat sälj- och bemanningsföretag grundat 2012. Med stark närvaro i Norden jobbar vi med välkända varumärken inom Bank & Finans, IT och Solenergi. Hos oss får du arbeta i ett team som präglas av framåtanda, gemenskap och hög energi. Vi tror på att ha roligt på jobbet och att skapa en miljö där du kan växa både professionellt och personligt. Ansök snabbt och enkelt - Utan CV eller personligt brev! På Impressive Relations letar vi efter rätt person – inte det perfekta CV:t. Det viktigaste för oss är din vilja, inställning och ditt engagemang. Så även om du inte uppfyller alla kriterier, tveka inte att söka! För att göra rekryteringen så rättvis och träffsäker som möjligt har vi skippat CV och personligt brev. Istället använder vi oss av urvalsfrågor som hjälper oss att förstå vem du är och vad du kan bidra med. Vi tror att detta ger dig en bättre möjlighet att visa din potential och samtidigt skapar en mer objektiv och schyst process. Låter det som en spännande utmaning? Vänta inte – ansök redan idag, då vi gör urval löpande! Kontaktperson: Felicia Rullander 076 425 35 70 [email protected]

15 maj 2025
Sista ansökan:
22 oktober 2025
Account Manager till Joyweek Stockholm
Joyweek AB
Företagssäljare

Vi på Joyweek söker nu en Account Manager till vårt team i Stockholm: En viktig roll där du får driva försäljning, bygga starka kundrelationer och vara med och utveckla attraktiva arbetsplatser för våra kunder. Om rollen I rollen som Account Manager har du en nyckelroll i att hjälpa företag att skapa kontorsmiljöer där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. I rollen arbetar du med nykundsbearbetning och får möjlighet att själv bygga upp din kundstock, men du kommer även arbeta med utveckling av befintliga kundrelationer. Tillsammans med dina kollegor paketerar du rätt tjänstelösningar inom kaffe- och vattenmaskiner, lokalvård, fruktkorgar, växtservice, bemanning, inredningstjänster och mer. Du ansvarar för hela säljprocessen; från första kontakt och mötesbokning till kundmöten, behovsanalys och avtal. Därav är det viktigt att du såväl är trygg & bekväm i att lyfta telefonen för att få kontakt med kunder, som att sedan samarbeta med dem genom hela deras resa med oss som leverantör. Som kundansvarig säkerställer du att våra kunder är nöjda och får ett långsiktigt värde av våra lösningar. Ditt uppdrag Ansvara för försäljning mot både nya och befintliga kunder Genomföra kundmöten, ta fram lösningar och förhandla avtal Skapa och vårda långsiktiga kundrelationer Arbeta målinriktat utifrån vår etablerade säljmodell Bidra med energi, idéer och laganda i teamet Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning, gärna mot företag Har B-körkort Uttrycker dig väl i både svenska och engelska, i tal och skrift Är självgående, ansvarstagande och motiveras av att skapa resultat och se sin provision öka månad för månad Är en relationsskapare som bygger förtroende och sprider energi Vad vi erbjuder dig Hos Joyweek får du en viktig roll i ett växande och värderingsstyrt företag, där vi sätter arbetsglädje och samarbete i centrum. Vi tror på tydliga mål, stort ansvar och frihet att påverka. Vi värnar om både trivsel och balans; därför erbjuder vi bland annat förskottssemester, friskvårdsbidrag, friskvårdstimme och lunchkort. Du blir en del av - och kan fortsatt främja - en kultur där vi bryr oss om varandra och tillsammans skapar en arbetsplats att vara stolt över, samtidigt som vi gör detsamma för våra kunder. Om Joyweek Joyweek är en helhetsleverantör inom mjuka facility management-tjänster. Vi skapar glädjefyllda, hållbara kontor där människor trivs, presterar och vill vara. Med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping, Östersund, Karlstad och Oslo är vi cirka 280 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för över 2 350 kunder i Norden. Vi ägs av Verso Capital. Läs gärna mer på www.joyweek.se. Övrig information Start: Enligt Ö.K Omfattning: Heltid Plats: Stockholm Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

14 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Juniora säljare till vår spännande kund!
Bravura Sverige AB
Företagssäljare

Är du en resultatinriktad och målinriktad säljare som brinner för nykundsbearbetning och att skapa nya affärsmöjligheter? I rollen som junior säljare får du en nyckelposition där du aktivt söker upp och kontaktar potentiella kunder, väcker deras intresse och bygger långsiktiga relationer. Är du redo att ta din säljkarriär till nästa nivå? Välkommen med din ansökan redan idag! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos vår kund. Om företaget Mer information om företaget ges under ett intervjutillfälle. Arbetsuppgifter Som junior säljare arbetar du med hela säljprocessen med stort fokus på nykundsbearbetning – du identifierar och kontaktar potentiella kunder, väcker deras intresse och presenterar värdet av datadrivna lösningar. Du har dagligen dialog med beslutsfattare inom olika branscher och hjälper dem att förstå hur målgruppsdata kan stärka deras marknadsföring och försäljning. Rollen innebär även tätt samarbete med marknads- och produktteamet för att driva kampanjer, generera leads och ta fram kundanpassade erbjudanden. Du planerar ditt arbete strukturerat i ett modernt CRM-system där du dokumenterar försäljningsaktivitet, följer upp leads och arbetar målinriktat för att nå tydliga resultat. Aktiv nykundsbearbetning och prospektering Kontakta och boka möten med beslutsfattare inom olika branscher Anpassa erbjudanden utifrån kundens behov och affärsmål Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Arbetslivserfarenhet av försäljning, gärna B2B, alternativt inom kundservice • God dator- och systemvana • Goda kunskaper i tal och skrift, på svenska och engelska För att lyckas i rollen har du rätt inställning och jobbar hårt för att bli en vinnare. Du drivs av resultat och trivs i en miljö där du får anta nya utmaningar. Du arbetar självständigt och har alltid kvalitén i fokus. Vidare har du mycket kundkontakt vilket innebär att du har en förmåga att bygga goda relationer och skapa förtroende till de personer du arbetar med. För att trivas på företaget är det viktigt att du är en lagspelare som motiveras av att samarbeta och arbeta i nära relation med andra. Övrig information Start: Omgående Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse  Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2024-05-31. #Nextgen

14 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Transportbilssäljare till Kihlströms Segeltorp
Starfinder AB
Företagssäljare

Kihlströms Transport och Lastbilscenter är Sveriges största återförsäljare av IVECO och Isuzu samt en ledande aktör inom transportbilsförsäljning. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med fokus på kundnöjdhet och högkvalitativa produkter. Just nu söker vi en transportbilsäljare – en spännande möjlighet för dig som vill växa i branschen. Om tjänsten Hos oss får du ansvar för hela försäljningsprocessen – från första kontakt till leverans. Du bygger upp din egen kundstock och samarbetar med leverantörer av fordonsinredning för att skapa skräddarsydda lösningar. Du kommer också att arbeta proaktivt för att behålla och utveckla befintliga kundrelationer genom regelbundna kontakter och skräddarsydda erbjudanden. Dina ansvarsområden inkluderar: Skapa och underhålla långsiktiga kundrelationer samt aktivt driva försäljning. Leda hela försäljningsprocessen och koordinera anpassning av fordon med leverantörer. Rådgöra kunder kring vårt sortiment, genomföra provkörningar och erbjuda finansieringslösningar. Bidra till hög kundnöjdhet genom professionellt bemötande och lösningsorienterat arbete. Din bas är i Segeltorp, men du möter kunder över hela Stockholm. Du blir en del av ett engagerat team och rapporterar till försäljningschefen. Vi söker dig Du trivs i en dynamisk miljö där försäljning står i centrum, och har en naturlig förmåga att prioritera och anpassa dig till olika situationer. Du motiveras av att ta ansvar, driva din försäljning framåt och leverera resultat – både individuellt och tillsammans med teamet. Att bygga och bevara relationer med kunder och kollegor är en självklarhet för dig. Du är en lagspelare som brinner för att ge varje kund en förstklassig upplevelse. Tillgänglighet, lyhördhet och service i världsklass är en självklarhet för dig. Vi ser gärna att du: Arbetar proaktivt med kundvård och uppföljning. Strukturerat identifierar nya affärsmöjligheter. Är självgående, lösningsfokuserad och gillar att ta ansvar. Bidrar med energi och glädje till teamet. Idag sker en stor del av försäljningen via telefon och digitala kanaler – därför är du trygg med dagens teknik och nyfiken på nya arbetssätt och lösningar. Samtidigt har du förmågan att arbeta självständigt, ta ansvar för hela försäljningsprocessen och bygga upp din egen kundstock. Vi erbjuder Vi erbjuder en utvecklande tjänst i en växande bransch, där du får arbeta med ett starkt varumärke inom transportbilar. Hos oss blir du en viktig del av ett team som jobbar mot gemensamma mål och levererar högsta kvalitet till kunderna. I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder. Frågor om processen besvaras av Malin Dunder 0767776762 och Dennis Palenzovski 0720996097. Skicka din ansökan och CV redan idag – vi ser fram emot att höra från dig!

13 maj 2025
Sista ansökan:
29 oktober 2025