Role Description: • Need extensive implementation knowledge in both SAP WM and LE.• Need to have experience in setting up warehouses.• Warehouse operations including working Outbound, Inbound process / internal Movement and supporting RF.• Should be able to understand Business requirements and provide Solutions and Design for the requirements Competencies: SAP ERP Logistics Execution (LE): Outbound & Inbound Logistics Experience (Years): 10 & Above Essential Skills: • Must have a good understanding of SAP LE and SAP WM business processes and SAP configuration. • Should have good Knowledge of Interfaces, both Inbound and Outbound, from SAP WM to EWM and other 3PL/ 4PL systems.• Able to look into system problems and provide service improvements to the client• Should know PL and 4Pl process, along with Shipment process. (OTC process)• Should know the Configuration and definition of Picking and put-away strategy and WM-PP interface • Expert knowledge in Warehouse Management with all sub-areas.• Good knowledge of IDOCs, interfaces, Inventory Management and EDI• Strong interpersonal and organisational skills Desirable Skills: Should be able to support and manage junior-level resources in the team. Should have worked for SLA SLA-based project Team management.
Är du en nyfiken och lösningsorienterad utvecklare som gillar att jobba nära verksamheten? Har du erfarenhet av Microsoft 365, SharePoint eller Teams och vill arbeta på ett företag i teknologisk framkant med en öppen och utvecklande kultur? Nu har du möjlighet att bli en viktig del av Axis Communications Collaboration Platforms-team i Lund, där du får bygga framtidens digitala samarbetslösningar i en global organisation. Varmt välkommen med din ansökan! OM TJÄNSTEN Axis Communications är branschledande inom nätverksvideo och har samarbeten med partners över hela världen för att leverera kundanpassade lösningar. Med över 4 000 engagerade medarbetare i mer än 50 länder, utvecklar de innovativa och högkvalitativa lösningar som uppfyller kundernas krav. Deras huvudkontor ligger i Lund med en miljö som genomsyras av prestigelöshet där alla medarbetare, oavsett roll, värdesätts högt och behandlas lika. I rollen som Microsoft 365-utvecklare kliver du in i ett team med stort teknisk kunnande och hög samarbetsvilja. Tillsammans med dina kollegor utvecklar du lösningar inom Microsoft 365, ofta med fokus på SharePoint, Teams och Power Platform med målet att förenkla och förbättra hur medarbetare på Axis Communications samarbetar, kommunicerar och delar information i vardagen. Du kommer att bli en del av Microsoft 365-teamet, som ingår i enheten Collaboration Platforms inom Axis Information Systems-avdelning. Avdelningen består av tre team med olika fokus – Microsoft 365, ServiceNow och Jira/Confluence – som tillsammans bygger digitala lösningar för att stärka intern kommunikation, effektivisera arbetssätt och automatisera processer. Teamet du tillhör består idag av nio personer och jobbar tätt tillsammans i tvärfunktionella grupper. Ni bygger lösningar både i projektform och självständigt, exempelvis kan det vara att skapa en ny produktportal eller förbättra en befintlig SharePoint-struktur. Du erbjuds - En dynamisk roll där du både deltar i spännande projekt och aktivt bidrar till att utveckla företagets tekniska verksamhet. - En prestigelös miljö där idéer, kreativitet och innovativt tänkande uppmuntras och implementeras - En trygg anställning med bra anställningsförmåner så som flexibla arbetstider, företagsbonus, försäkringar, daglig frukost, egen Axis-cykel med mera. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter I rollen bygger du moderna samarbetslösningar i Microsoft 365-miljön. Du jobbar främst med frontend i React och TypeScript, och backend i C# samt PowerShell. Många av lösningarna skapas med SharePoint Framework och ni använder Azure-tjänster för integrationer och backend-lösningar. Det kan till exempel handla om att utveckla portaler, dashboards eller dokumentytor som gör det enklare för team att samarbeta och hitta rätt information. Arbetet sker agilt, nära både teknik och verksamhet där du är med hela vägen från idé till färdig lösning. * Delta i projekt där ni exempelvis tar fram intranät, projektportaler och digitala arbetsytor. * Utveckla lösningar inom Microsoft 365, med fokus på SharePoint, Teams och Power Platform. * Bygga integrationer och strukturer för samarbete mellan avdelningar. * Arbeta nära produktägare, andra utvecklare och verksamheten för att förstå behov och omsätta dem till tekniska lösningar. * Följa upp, justera och vidareutveckla lösningar löpande för att optimera användarupplevelsen. VI SÖKER DIG SOM - Har tidigare arbetslivserfarenhet av utveckling inom Microsoft 365-miljöer - Relevant högskoleutbildning inom IT, datavetenskap eller motsvarande - Erfarenhet av fullstackutveckling, med fokus på React och TypeScript, samt goda kunskaper i C# och erfarenhet av backendutveckling med .NET - Är van vid att jobba med SharePoint, Power Platform, Teams eller liknande teknologier - Trivs i en samarbetsdriven miljö där man löser problem tillsammans - Kommunicerar obehindrat på engelska och svenska Det är meriterande om du har - Kunskap om Power Platform; Power Automate, Power Apps För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Målmedveten - Stabil - Ansvarstagande - Intellektuellt nyfiken Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Nyfiken på att veta mer om Axis Communications? Klicka här!
Vill du vara med och bygga lösningar som gör skillnad i vardagen för tusentals medarbetare – i ett teknikdrivet, globalt företag med stark innovationskultur? Nu söker vi dig som brinner för långsiktiga lösningar och att arbeta i ett team där samarbete, nyfikenhet och ansvar är i centrum. Vi ser fram emot din ansökan! OM TJÄNSTEN Axis Communications är branschledande inom nätverksvideo och har samarbeten med partners över hela världen för att leverera kundanpassade lösningar. Med över 4 000 engagerade medarbetare i mer än 50 länder, utvecklar de innovativa och högkvalitativa lösningar som uppfyller kundernas krav. Deras huvudkontor ligger i Lund med en miljö som genomsyras av prestigelöshet där alla medarbetare, oavsett roll, värdesätts högt och behandlas lika. I rollen som ServiceNow Developer blir du en del av ett engagerat team som utvecklar och förbättrar Axis Communications interna tjänsteplattform. Där målet är att göra det så enkelt och smidigt som möjligt för kollegor att få hjälp, rapportera problem och samarbeta över avdelningsgränser. Du blir en del av ServiceNow-teamet, som ingår i enheten Collaboration Platforms inom Axis Information Systems-avdelning. Avdelningen består av tre team med olika inriktningar – ServiceNow, Microsoft 365 och Jira/Confluence – som tillsammans arbetar för att skapa digitala lösningar som stärker intern kommunikation, ökar produktiviteten och automatiserar verksamhetens arbetsflöden. Du erbjuds * En dynamisk roll där du både deltar i spännande projekt och aktivt bidrar till att utveckla företagets tekniska verksamhet. * En prestigelös miljö där idéer, kreativitet och innovativt tänkande uppmuntras och implementeras * En trygg anställning med bra anställningsförmåner så som flexibla arbetstider, företagsbonus, försäkringar, daglig frukost, egen Axis-cykel med mera. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Du kommer både arbeta med större utvecklingsprojekt och löpande förbättringar. Exempelvis, ena dagen skapar du ett nytt portalgränssnitt för att tillverkare enkelt ska kunna kontakta supporten, nästa dag jobbar du med ett internt arbetsflöde för onboarding av nya medarbetare. Du kommer bland annat att: - Designa, utveckla och underhålla lösningar i ServiceNow-plattformen - Skapa och förbättra arbetsflöden inom t.ex. ITSM, CSM eller HR-tjänster - Arbeta med automatisering, integrationer och användargränssnitt - Samarbeta med produktägare, andra utvecklare och interna stakeholders - Ta idéer från koncept till fungerande lösning – med stor frihet i hur du löser problemet VI SÖKER DIG SOM * Relevant arbetslivserfarenhet som utvecklare i ServiceNow-miljö, gärna med fokus på ITSM eller CSM * Relevant högskoleutbildning inom IT, datavetenskap eller motsvarande * Har goda kunskaper i JavaScript och grundläggande förståelse för HTML/CSS * Har förståelse för hur plattformen kan användas för att stötta och effektivisera verksamhetsprocesser * Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska i tal och skrift Det är meriterande om du har * Erfarenhet av t.ex. Flow Designer, ServiceNow Studio, eller integrationer mellan ServiceNow och andra system För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Målmedveten - Ordningsam - Ansvarstagande - Intellektuellt nyfiken Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Nyfiken på att veta mer om Axis Communications? Klicka här!
Apputvecklare – Utveckla framtidens mobila gränssnitt för smarta entreprenadmaskiner Vill du vara med och revolutionera hur entreprenadmaskiner styrs och konfigureras via smarta mobila lösningar? Hos SVAB får du möjlighet att utveckla innovativa appar som kopplar samman våra avancerade styrsystem med användarnas mobila enheter. Vi söker dig som vill kombinera din passion för apputveckling med möjligheten att göra verklig skillnad i entreprenadmaskinbranschen. Om rollen – utveckla morgondagens mobila lösningar Som apputvecklare på SVAB blir du ansvarig för att utveckla och förvalta våra mobila applikationer som kommunicerar med företagets styrsystem för entreprenadmaskiner. Du kommer att arbeta i hela utvecklingskedjan – från konceptualisering och design till implementation och underhåll. Du utvecklar användarvänliga och robusta applikationer med Flutter och Dart för både iOS och Android som möjliggör fjärrövervakning, diagnostik och konfiguration av maskinstyrningssystem. I nära samarbete med våra embedded-utvecklare och UX-designers skapar du intuitiva gränssnitt som förenklar användarnas vardag. Arbetet innebär att integrera appar med våra CAN-bus-baserade styrsystem via Bluetooth och andra trådlösa teknologier, samt att implementera säkra och effektiva kommunikationsprotokoll. Du får också möjlighet att arbeta med datavisualisering och realtidsövervakning av maskindata. Som en del av vårt innovativa teknikteam bidrar du med din expertis inom modern apputveckling och är med och formar framtidens digitala lösningar för entreprenadmaskiner. Vi söker dig som vill göra skillnad Vi söker en erfaren apputvecklare med passion för att skapa användarvänliga mobila lösningar. Du är kreativ och tekniskt kunnig med förmåga att omsätta användarbehov till välfungerande applikationer. Du trivs med att arbeta i team och har lätt för att kommunicera tekniska lösningar med både kollegor och slutanvändare. Som person är du självgående, kvalitetsmedveten och har ett genuint intresse för teknisk utveckling. Vi tror att du har: Flera års dokumenterad erfarenhet av apputveckling Erfarenhet av Flutter och Dart Erfarenhet av att arbeta med REST API:er och olika kommunikationsprotokoll God förståelse för UX/UI-design och användbarhet Flytande svenska och mycket god engelska i tal och skrift Meriterande: Tidigare erfarenhet av Flutter-utveckling för både iOS och Android Erfarenhet av Bluetooth-kommunikation och IoT-lösningar Kunskap om CAN-bus protokoll och industriella styrsystem Tidigare arbete med datavisualisering och realtidsapplikationer God erfarenhet av backendutveckling med AWS och Strapi Erfarenhet av React Native Vi erbjuder dig En spännande roll där du får kombinera modern apputveckling med industriell innovation. Hos oss får du vara med och utveckla produkter som gör verklig skillnad i en bransch under digital transformation. Vi erbjuder stora möjligheter att påverka både tekniska lösningar och arbetssätt. Du blir en del av ett snabbväxande företag med korta beslutsvägar, nybyggda och inspirerande lokaler i Åsbro – och ett engagerat team som ser fram emot att välkomna dig. Om SVAB SVAB är ett innovativt teknikföretag som utvecklar styrsystem, reglage och elhydraulik till entreprenadmaskiner. Våra lösningar förenklar samspelet mellan människa och maskin, och vi är stolta över att vara ledande inom vår nisch – både i Sverige och internationellt. Vi är cirka 70 medarbetare och omsätter omkring 160 miljoner kronor. Vår utvecklingsavdelning består av 20 personer organiserade i fyra mindre, samarbetsdrivna team – där kreativitet, tekniskt djup och nytänkande går hand i hand. Praktisk information Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning Lön: Fast månadslön Placering: Åsbro Start: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 30 juni 2025 Urval sker löpande – skicka din ansökan så snart du kan! Kontakt Har du frågor om tjänsten? Hör gärna av dig! Rikard Rådman Produktutvecklingschef 073-558 60 53 [email protected]
Tutus är ett privatägt svenskt företag, grundat 1992 och har sedan dess utvecklat högkvalitativa nätverkskrypteringslösningar åt militär, myndigheter och företag för användning i verksamheter som kräver hög nivå på säker kommunikation. Med anledning av en ökad efterfrågan på deras produkter och att företaget växer letar de nu efter en Native Android-utvecklare med intresse för säkerhet och samhällsviktiga insatser. Spännande, eller hur? Läs vidare! OM TJÄNSTEN Tutus är huvudleverantören av myndighetsgodkända och certifierade IT-säkerhetsprodukter i Sverige och de gör stadiga framsteg mot målet att bli en ledande leverantör av godkända IT-säkerhetsprodukter inte bara i Sverige utan också inom EU. Tutus erbjuder avancerade krypteringsprodukter för organisationer som tar sin säkerhet på allvar och deras utbud består av fem huvudsakliga produkt- och tjänstekategorier; nätverkssäkerhet, säker smartphone, filkryptering, säker videokonferens & säker molntjänst. Här kommer du till en rolig arbetsplats med högt i tak där engagemanget och den tekniska kompetensen är hög. Du erbjuds - Möjligheten att jobba med utveckling inom ett område som är viktigt för Sveriges säkerhet. - Arbete i ett bolag som ansvarar för hela utvecklingskedjan från ax till limpa och som har full kontroll över både det som levereras och supporteras. - Mycket goda möjligheter att utvecklas såväl i din roll som utvecklare som inom andra teknikområden på bolaget. - Arbete i ett företag som tar din utveckling på allvar, bland annat erbjuds alla en särskild ”innovation day” som del av sprintcykeln för att fokusera på områden som du vill utveckla. - Arbete i ett företag med en marknadsledande position och många starka och stabila kunder. - Marknadsmässig lön, bonusar och bra förmåner. Några ord från din framtida närmsta chef ”Jag började på Tutus som Utvecklingschef för snart två år sedan. Det som lockade mig till Tutus var att Tutus är ett produktbolag som utvecklar sina egna produkter från ”ax till limpa” i nära dialog med sina kunder. Det skapar fantastiska möjligheter att bidra till innovation och att få se en idé bli en verklig produkt. Att produkterna sen gör enorm nytta för viktiga verksamheter i svenskt samhälle och andra länder inom EU gör det inte mindre värdefullt. Jag började min yrkesbana som hård- och mjukvaruutvecklare för över 30 år sedan på ett produktbolag så jag viste vad jag kunde förvänta mig, och det är precis lika kul idag som det var för 35 år sedan. Nu söker vi fler medarbetare till utvecklingsavdelningen som vill vara med och göra skillnad och få se sina lösningar växa och bli till värdefulla produkter och funktioner för användarna.” Arbetsuppgifter Tutus har idag flera olika utvecklingsteam varav du kommer ett tillhöra ett av dessa. Här blir du en del av ett team som utvecklar appar för säker kommunikation och informationshantering baserat på kryptering. Du kommer utveckla både mobil- och systemappar som används på särskilda mobiler och datorer som även de utvecklas av Tutus. Apparna används bland annat för kommunikation via chattar, samtal och videokonferenser, både generella och kundspecifika appar om kunden exempelvis vill använda funktionerna i en taktisk situation och kunna kommunicera på ett visst sätt. I dagsläget finns 4 andra apputvecklare och flertalet systemutvecklare och du kommer samarbeta tätt tillsammans med flera av dem. Utmaningarna i rollen kan dels vara att det är mycket att lära sig och du kommer troligtvis att jobba med områden du inte stött på innan, du behöver sätta dig in i och förstå och skapa dig en förståelse för vad som är säkerhetsbärande och inte och du jobbar i en miljö som är helt frikopplad från internet - därför tror vi det är bra om detta är utmaningar som lockar dig! Då koden behöver hållas bakom låsta dörrar och arbete med den får bara ske i säkra lokaler, därav görs allt arbete på plats på kontoret i Mörby Centrum. Tutus jobbar bland annat med Android Studio, Kotlin och Jetpack Compose. Har du även erfarenhet av Gradle för byggautomation, Dependency Injection, Coroutines, Retrofit/OKHttp, JUnit/Espresso, MicroG, UI-design och MVVM-arkitektur är det tekniker och arbetssätt du kommer få användning av. VI SÖKER DIG SOM I denna rekrytering kommer vi, förutom dina tekniska kompetenser, lägga stor vikt vid dig som person. Vi söker dig som är nyfiken, kreativ och som har en bra känsla för att bygga produkter som är förvaltningsbara. Du har även en god samarbetsförmåga och är duktig på att sprida kunskap till de omkring dig och du drivs av att jobba med komplexa problemlösning där det är resultatet som räknas. Vidare har du… - En eftergymnasial utbildning inom datavetenskap, mjukvaruutveckling eller liknande - Flerårig erfarenhet av apputveckling där du jobbat med hela utvecklingskedjan - Kunskaper inom Android Studio, Kotlin och Jetpack Compose eller motsvarande tekniker - Goda kunskaper i svenska och engelska då båda språken används i arbetet Övrig information - Placering: Mörby Centrum, Stockholm - Omfattning: Heltid - Kontaktuppgifter: Ansvarig rekryteringskonsult Johanna Sörell, [email protected] - En anställning hos Tutus Data är placerad i säkerhetsklass och säkerhetsprövning med registerkontroll kommer därför att genomföras vid anställning i enlighet med 3 kap. säkerhetsskyddslagen (2018:585). Rekryteringsprocessen - Telefonintervju med Academic Work - Personlighets- och problemlösningstest - Djupintervju med Academic Work - Intervjuer med Tutus - Säkerhetsprövning - Referenstagning + beslut INFORMATION OM FÖRETAGET Tutus är ett privatägt svenskt företag, grundat 1992. Det råder en hög kompetens och ett brett tekniskt spektrum på bolaget och de är stolta över att ta hand om viktig infrastruktur för nationen och leverera samhällsnytta.
10% of Europe's CO emissions are caused by residential heating and energy bills are out of control. Aira is here to change that. With our intelligent Aira Heat Pump at the heart, we're making the switch to clean energy-tech easier and more affordable. Helping Europe turn off gas and slashing energy costs one home at a time. Founded in 2022, and with 1000+ employees and counting, Aira is driving the clean energy revolution by providing homes with modern clean energy-tech solutions such as solar power, battery storage solutions and heat pumps. With a state-of-the-art production facility in Poland, an HQ in Stockholm, Sweden, and hubs across the UK, Germany, and Italy, Aira is well on track to install clean energy-tech into 5 million homes by 2034. About the role As an App Developer on our Installation & Customer Care team, you'll build the digital tools that empower our field workforce to deliver clean energy solutions efficiently. You'll work across mobile apps, backend systems and web platforms to create seamless experiences for installers, technicians, and support teams. In this role, you will: Own, build and maintain our installer mobile app using Flutter for iOS and Android Design digital workflows that replace manual paperwork and improve operational efficiency Build systems that enable real-time collaboration between installers, planners, and customer care Develop data collection and reporting tools to drive continuous improvement We're digitizing how clean energy gets installed and maintained. If you enjoy building tools that have real-world impact and working across the full technology stack, this role is for you. What you bring to the team Flutter development experience for mobile app development Interest in digitizing manual processes and field operations Experience with agile methodologies (Scrum, Kanban) Nice to have: Backend development skills (Java experience) OR React and Typescript experience Understanding of databases and API development Experience at fast-growing companies What is in it for you? Work at a fast-growing clean energy company making a real environmental impact Build tools that directly help field teams deliver clean energy solutions Collaborate with international teams and launch products globally Work across web, mobile, and backend technologies Hybrid work flexibility at our new Stockholm office near public transport Supportive, inclusive culture with career advancement opportunities At Aira, we believe diverse teams build better products. We welcome people from all backgrounds to help us create a cleaner energy future.
Är du en erfaren iOS-utvecklare som gillar att jobba kundnära och drivs av att utveckla vassa applikationer? Är du prestigelös och vill jobba med likasinnade kollegor som värdesätter kunskapsdelning? Då kommer du gilla oss på Softhouse! Vad du får hos oss På Softhouse blir du en del av ett framåtsträvande bolag med korta beslutsvägar och högt i tak. Vi är prestigelösa teamspelare som drivs av att leverera produkter, tjänster och mjukvara av högsta kvalitet. Och förutom ett härligt gäng till kollegor får du även: Utmanas tekniskt i en mix av kunduppdrag och leveransmodeller tillsammans med kompetenta kollegor. Chans att bidra med teknisk expertis vid pre-sales och införsäljning med potentiella kunder. Individuellt anpassad kompetensutveckling och aktiv kunskapsdelning med andra Softhouse-kollegor, både lokalt och över kontoren. Plats i ett team där vi gillar att ha roligt tillsammans på jobbet. Vi hittar på allt från aw’s, gemensam frukost och luncher, innebandy- och löpträning, och andra hälsofrämjande aktiviteter. Ett värderingsstyrt bolag där vi alla känner igen oss i våra värdeord: Team, Enkelhet, Mod och Passion. Vad vi letar efter hos dig För oss handlar senioritet inte bara om antal års erfarenhet. Det handlar om fallenheten att vara en förtroendeingivande relationsskapare med kunder och kollegor. Om förmågan att ta sig an varierande roller, eller ledarhatten i ett projekt om så behövs. Det handlar om lyhördhet för kundens behov och ett driv att erbjuda bästa möjliga mjukvarulösning. Viljan att söka förbättring, lyfta teamet runt dig och hjälpa kollegor att växa.. Du fattar, senioritet kan innebära många saker - men mer specifikt, för att lyckas i rollen ser vi gärna att du: Har 7+ års arbetslivserfarenhet av iOS-utveckling och goda kunskaper i Swift. Har en eftergymnasial utbildning inom relevant område. Är van att arbeta i agila team och att ta självständigt ansvar i leveranser. Har ett driv att fortsätta lära dig nya saker och gärna delar dina kunskaper och erfarenheter till kollegor. Behärskar svenska och engelska flytande, i både tal och skrift. Om Softhouse På Softhouse är vi ca 300 medarbetare fördelade på 10 kontor. I Malmö hittar du oss i Slagthuset, ett stenkast från centralstationen, där vi är ca 60 kollegor. Vi har kodat mjukvara sedan 1996, och tillsammans ser vi till att skapa lösningar som motsvarar våra kunders behov och överträffar deras förväntningar - vi levererar tjänster och mjukvara i världsklass. Låter det intressant? Det är precis lika viktigt att vi passar för dig, som att du passar för oss. Vi ser fram emot att ta del av din ansökan och lära känna dig bättre!
Är du en erfaren Android-utvecklare som vill ta nästa steg i karriären? Vill du kombinera teknik i framkant med ett bolag där du får påverka, växa – och kanske till och med bli delägare? Då kan Kebne vara bolaget för dig! Om företaget Kebne är ett familjärt konsultbolag med en stark passion för IT. Företaget präglas av en entreprenörsanda där medarbetare inte bara driver kunduppdrag utan också får erbjudande om delägarskap i produktbolaget Kebne Labs. Kebne sätter medarbetaren i fokus med en företagskultur som uppmuntrar samarbete, utveckling och kreativ frihet. Med flexibla arbetstider, sex veckors semester och delägarskap i Kebne Labs, erbjuds du inte bara en arbetsplats utan en långsiktig karriärmöjlighet. Om teamet & rollen Du blir en del av ett företag där samarbete och innovation står i fokus. Här finns ett starkt stöd från ledning och kollegor, och du ges frihet att ta ansvar, vara kreativ och utvecklas i din konsultroll. Vem är du? För att lyckas i rollen tror vi att du: Har minst 5 års erfarenhet av Android-utveckling. Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift. Har en relevant högskole- eller universitetsutbildning inom exempelvis datateknik eller systemvetenskap. Varför Kebne? Kebne erbjuder bland annat följande: En familjär konsultmiljö med stark sammanhållning. Delägarskap i produktbolaget Kebne Labs för att skapa egna produkter vid sidan av ordinarie uppdrag. Generösa förmåner: friskvårdsbidrag, 6 veckors semester, privat sjukvårdsförsäkring och tjänstepension. Frihet under ansvar med flexibel arbetstid och personlig valfrihet kring teknisk utrustning. Fast lön med provisionsbaserat tillägg och utvecklande uppdrag för både teknisk och professionell tillväxt. Välkommen med din ansökan! Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.
Är du en erfaren iOS-utvecklare som vill ta nästa steg i karriären? Vill du kombinera teknik i framkant med ett bolag där du får påverka, växa – och kanske till och med bli delägare? Då kan Kebne vara bolaget för dig Om företaget Kebne är ett familjärt konsultbolag med en stark passion för IT. Företaget präglas av en entreprenörsanda där medarbetare inte bara driver kunduppdrag utan också får erbjudande om delägarskap i produktbolaget Kebne Labs. Kebne sätter medarbetaren i fokus med en företagskultur som uppmuntrar samarbete, utveckling och kreativ frihet. Med flexibla arbetstider, sex veckors semester och delägarskap i Kebne Labs, erbjuds du inte bara en arbetsplats utan en långsiktig karriärmöjlighet. Om teamet & rollen Du blir en del av ett företag där samarbete och innovation står i fokus. Här finns ett starkt stöd från ledning och kollegor, och du ges frihet att ta ansvar, vara kreativ och utvecklas i din konsultroll. Vem är du? För att lyckas i rollen tror vi att du: Har minst 5 års erfarenhet av iOS-utveckling. Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift. Har en relevant högskole- eller universitetsutbildning inom exempelvis datateknik eller systemvetenskap. Varför Kebne? Kebne erbjuder bland annat följande: En familjär konsultmiljö med stark sammanhållning. Delägarskap i produktbolaget Kebne Labs för att skapa egna produkter vid sidan av ordinarie uppdrag. Generösa förmåner: friskvårdsbidrag, 6 veckors semester, privat sjukvårdsförsäkring och tjänstepension. Frihet under ansvar med flexibel arbetstid och personlig valfrihet kring teknisk utrustning. Fast lön med provisionsbaserat tillägg och utvecklande uppdrag för både teknisk och professionell tillväxt. Välkommen med din ansökan! Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.
Vår kund söker en engagerad och erfaren Produktägare med ett tydligt ledarskap och stark kompetens inom digitala kundlösningar. Du kommer att spela en central roll i att vidareutveckla bolagets digitala kundgränssnitt – både webb och app – för att stötta visionen om ett hållbart energisystem. Uppdraget inleds som konsultuppdrag med avsikt att bli fast anställd efter uppdragets slut. Därför söker vi endast kandidater som är öppna för och intresserade av en långsiktig lösning. Kunden strävar efter att bli en nyckelaktör på elmarknaden och utveckla pålitliga och långsiktigt hållbara tjänster för Jönköpings läns invånare – och nu söker de din kompetens för att nå dit. Skallkrav • Bevisad erfarenhet av att vara produktägare för digitala plattformar, både webb och mobilapplikationer. • Vana att samla in, utvärdera och prioritera krav från både verksamhet och kunder. • Tidigare ansvar för att leda tvärfunktionella team samt driva agila arbetsmetoder som sprintplanering, dagliga stand-ups och retrospektiv. • God förståelse för användarbeteende och förståelse för hur digitala tjänster påverkar kundnöjdhet. • Förmåga att ta fram och följa upp en utvecklingsplan (roadmap) samt översätta denna till praktiska uppgifter för teamet. • Kunskap om budgetansvar samt av ekonomisk uppföljning av digitala tjänster. • Erfarenhet av att arbeta utifrån nyckeltal som kundnöjdhet, leveransprecision och antal aktiva användare. • Flytande i svenska, i både tal och skrift. Meriterande om du också har: • Erfarenhet från energibranschen eller kommunikationssektorn • Deltagit och drivit samutvecklingsprojekt med externa partners samt systerbolag • Förmåga att identifiera digitala trender och bidra till omvärldsbevakning inom digitala kundlösningar • Ett väl utvecklat nätverk inom produktutveckling samt relevanta branschforum och intresseorganisationer. Vi söker dig som: Är social, självständig och samtidigt teamorienterad. Du är analytisk, strukturerad och trivs med att ifrågasätta befintliga lösningar. Med ett tydligt kundfokus och en affärsdriven inställning arbetar du målinriktat för att förbättra användarupplevelsen. Tillträde och ansökan: Uppdragsperiod: 9 juni – 30 november 2025 Sista ansökningsdag: 8 juni 2025 Distans: Ej möjligt (100% på plats) Plats: Jönköping Urval och intervjuer sker löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Välj ett jobb för att visa detaljer