Spa personal sökes i centrala Jönköping!

Dina arbetsuppgifter Vi söker spa värd / housekeeping till dina arbetsuppgifter är att städa SPA rummen, servera enklare rätter, dekorera fruktskålar, kunna kassa systemet samt hålla våra allmänna utrymmen rent och fint. Du levererar med hög kvalitet, precision, noggrannhet och ett öga för detaljer. Du ska ha service ut i fingertopparna och ett välkomnade sätt till gäster och kollegor. Du har en positiv attityd, ser möjligheter i det mesta, är engagerad och vill vara delaktig i vår strävan att varje dag bli ännu lite bättre och skapa minnesvärda stunder för våra gäster. Du är flexibel och ser inga hinder för att arbeta dag/kväll under vardagar och helg. Du skall vara bekväm i att arbeta själv delar av tiden och andra tider i fullt tempo med andra kollegor. Vi erbjuder avkoppling, god mat & dryck - allt med ett tänk genomsyrat av omsorg och ansvar. Du är, förutom att du är glad och har humor, professionell och personlig i ditt möte med gäster och kollegor. Din primära arbetsuppgift är att tillsammans med ditt team göra våra gäster än mer nöjda i såväl sin vardag som helgdag tillsammans med oss. Vårt mål är att ge våra gäster fantastiska upplevelser och att våra gäster ska må lite bättre och vi söker dig som gillar att ge god service till våra gäster. Du förstår att sälj = service, och går hand i hand. Du har ett öga för detaljer och kan ta snabba beslut när det krävs. Du är flytande i både skrift och tal i svenska. Det är stort plus om du har tidigare erfarenhet av servering, lokalvårdare eller jobbat som servitris/servitör/restaurang/café/. Arbetstider: Kvällar både under vardagar och helger. Start: Så snart som möjligt. Lön enligt kollektivavtal. Vi läser ansökningarna löpande. Om du är intresserad, vänta inte med din ansökan eller ring gärna direkt in till oss för presentation. Ser fram emot din ansökan! Din profil • Ansvarsfull • Ha ett intresse för massage, människans kropp och avkoppling • Förmågan att arbeta självständigt & i grupp • Bra fysik, god & positiv inställning Om oss GV Stars bemanning AB startades augusti 2021 och är ett bemanningsföretag som känner till branschen och leds av kunnig och driven personal. Vi lägger stor fokus på den lokala marknaden och matchar duktiga konsulter efter kundens behov oavsett små eller stora företag. Tack vare vårt engagemang och flexibilitet har vi på så kort tid lyckats införa samarbeten med många nöjda kunder. Vad GV stars erbjuder GV Stars Bemanning är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och motiverade medarbetare som trivs i vårt företag.

26 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Städledare, med säljinriktning

Vi växer och söker en arbetsledare till städsavdelningen. Vi söker dig som har KÖRKORT, är positivt tänkande, glad, trevlig och kan svenska. Vi erbjuder jobb där du ska utveckla vår hem- & företagsstädnings lönsamhet & omsättning. Du ska jobba med hela processen från ax till limpa. Sälja till kunder har frågor, styra över arbetschemat dagen innan, under dagen och med en veckoplan, så att tillräcklig resurs alltid ska finnas där jobben ska utföras. 40 timmar heltid, fördelat från söndag eftermiddag t.o.m. fredag. Om jobbet Du kommer ingå i ett ungt glatt team. Vi är lika många kvinnor som män. Vi är jämlika, vi trivs, är stolta & har roligt på jobbet. Kunderna finns i norra delarna i Stockholms län så du kommer färdas med bil. Därför måste du ha ett körkort. Vi har en skön ”vianda” och vi gillar att träffas, så fest har vi då och då. Arbetsdagarna börjar och slutar på kontoret i Norrtälje, och på fredagar samlas alla team här efter avslutade uppdrag och fikar tillsammans. Förutom den goda viandan erbjuds du bra personalvård, exempelvis subvention av friskvård. Om oss - Ett serviceföretag till tjänst i norra delarna av Sthlms län Scandinavia Contractor AB marknadsför sig under sitt varumärke som är Rutstäd.se. Vi expanderar och har nästan dubblat omsättningen sedan 2019 och siktar nu på fortsatt expansion upp till 30 miljoner/år innan 2030. Vi jobbar inom 3 områden - Lokalvård, Underhåll av utemiljö samt Flytt. Vi säljer bara Premiumtjänster och är kända för vår kvalitet och vår hänsyn för våra kunder och för miljön. Självklart är Rutstäd kollektivavtalsanslutna, till Almega - Hemserviceföretagen och erbjuder därför avtalsenliga villkor. Vi levererar ansvar, kvalitet & flexibilitet Vi har förtroendet som gör att vi får komma hem till våra kunder. För att få så gott rykte som vi har, kräver detta att vi lyssnar på våra kunder, levererar kvalité, skapar goda relationer och att vi använder tiden de betalar för effektivt. Vi vill uppfattas som flexibla genom att vi ställer upp för våra kunder, inte minst i akuta situationer. Med den andan, vågar vi lova att allt kommer att ordna sig. Vill du bli en av oss? - Förstår du vad städning är och har du blick att bedöma? - Kan du motivera och instruera om städning? - Har du en säljande personlighet som gillar du att sälja nytt och mer till kunder med frågor? - Kan man lita på att du tar fullt ansvar? - Talar du förtroendeingivande svenska? - Har du körkort? - Svarar du JA på dessa 6 punkter? Då är du nog rätt person för oss. Men för att helt passa in under vårat varumärke måste du även ha en trevlig personlighet som skapar goda relationer. Gott uppträdande, ärlig & respektfull är också egenskaper vi uppskattar. För att trivas behöver du, gilla ansvaret & stoltheten i att det flyter. Här är vi alla även flexibla och har viljan att ställa upp och hjälpa varandra, utanför det planlagda schemat, för kunder och medarbetare, då så krävs. Ansökan Har vi fångat ditt intresse? Skicka då in ditt CV till oss, så hör till dig sen om intervju och provjobb.

6 mars 2024
Sista ansökan:
23 augusti 2024
Greensafe AB söker Städ Arbetsledare - Uppsala och Stockholm

Greensafe är ett utpräglat Familjeföretag som erbjuder tjänster inom lokalvård och hotell städ. Målsättningen är att utveckla företaget framåt till sin fulla potential. Greensafe AB befinner sig på en tillväxtresa och söker städ arbetsleadre som vill vara med och utveckla företaget mot hens högt uppsatta tillväxtmål. Som Arbetsledare på kommer du att leda, fördela och prioritera arbetet i området samt delta i den dagliga driften. Du ansvarar för planering, beställning med mera. Arbetsledning, utveckling av verksamheten och medarbetarnas arbetsmiljö är viktiga delar i uppdraget som arbetsledare. Som arbetsledare arbetar du för att få medarbetarna att arbeta åt samma håll och tillsammans skapar ni en välmående arbetsgrupp som presterar på topp. Arbetsledaren ska ha god kontroll på ekonomin, följer rutiner och riktlinjer och för vidare information till arbetsgruppen och kunden. Kompetens: Vi ser att du har minst 1års tidigare erfarenhet av hotellstäd i Sverige. Tala Svenska eller Engelska Vi söker dig som är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb. Flexibilitet då arbetet är fördelat alla dagar i veckan både vardag eller helg. Vi erbjuder: Lön enligt kollektivavtal Visita/HRF Goda övriga anställningsförmåner Anställning som avser en allmän visstidsanställning eller tillsvidare anställning. Placeringsort: Uppsala Stockholm Intresserad: Du är välkommen med din ansökan, i form av CV och personligt brev till Greensafe, [email protected]

5 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Driftsupport inom lokalvård till Joyweek

Vi på Joyweek arbetar för att skapa hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. Vi är en komplett tjänste- och produktpartner som gör det enklare för företag att ha full kontroll över alla sina tjänster, produkter och leveranser. Kontoret är vår passion och det genomsyrar allt vi gör. En viktig och väsentlig del av detta är vårt lokalvårdsteam, som nu söker utökning i form av en driftsupportmedarbetare! Om rollen Vi är stolta över att alla våra städtjänster är klimatkompenserade - där vi alltid strävar efter att arbeta med så miljövänliga & hållbara produkter som möjligt. Som driftsupport kommer du ha en central roll i att säkerställa att vi levererar hög kvalitet till våra Stockholmskunder. På kontoret i Solna kommer du sitta nära till - och samarbeta med - avtalsansvariga och produktspecialister. I denna roll kommer du däremot även ha mycket dialog med lokalvårdare som är utspridda på olika kundkontor över Stockholm. Genom detta kommer du ha möten, genomgångar, kontrollcheckar och utbildningar hos våra olika kunders arbetsplatser. Urval och exempel på arbetsuppgifter: - Sammanställa avstämningar för föregående arbetsdag, samt planera för kommande dag - Analysera och lösa akuta händelser - Hantera planerade ärenden på plats - däribland kundmöten - Kvalitetssäkring, uppföljning och egen kontroll av vårt arbete - Samordna & anordna leveranser av ex. förbrukningsmaterial - Uppstart av kundsamarbeten Din profil Hos dina närmsta kollegor finns mycket kunskap och erfarenhet att ta lärdom av för att du smidigt skall kunna växa in i arbetet. Erfarenhet av liknande arbete är meriterande, men vi tror också på att en kandidat som uppvisar rätt energi och engagemang kan komma långt. Detta är en roll som uppkommer då vi som företag fortsätter att växa - och i denna roll kommer det finnas utrymme för dig att göra detsamma. Kravprofil: - B-körkort är ett krav för denna roll - SRY-utbildning är meriterande - Goda kunskaper i svenska och engelska Utöver detta tillkommer en hel del personliga kompetenser som är viktiga: För att lyckas i rollen behöver du vara en problemlösare, ha en hög servicenivå och förstå vikten av att leverera över förväntan. En stor del av det dagliga arbetet kommer grunda sig i att förmedla information och instruktioner. Detta gör att du bör vara kommunikativ och pedagogisk. Vad vi erbjuder Vi är miljöorienterade både när det kommer till naturen och våra anställdas arbetsmiljö. Friskvårdsbidrag, rikslunchkort och friskvårdstimme är några av förmånerna som du kommer kunna ta del av. Hos dina kollegor finner du kompetens som har vuxit fram genom långvarigt arbete inom företaget. Genom detta finns det dagligen erfarenhetsbaserad kunskap att ta del av, både kring stora och små ärenden. Samtidigt har en kontinuerlig tillväxt öppnat upp för nya personer, idéer och utvecklingar. Detta har resulterat i en balans vi är oerhört stolta över att ha uppnått; en balans som erbjuder en unik arbetskultur med enastående möjligheter! Om du delar vår passion för att erbjuda hållbar kvalitet och miljömedvetna tjänster, samt strävar efter att uppnå högsta möjliga kundnöjdhet - Ansök gärna redan idag! Övrig information Start: April 2024, med hänsyn till eventuell uppsägningstid Arbetstider & Omfattning: Heltidstjänst där viss variation i arbetstider väntas Plats: Stockholm, Solna Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

1 mars 2024
Sista ansökan:
19 juli 2024
Städledare / Husfru

Hej! Ta chansen att bli en del av vårt härliga gäng! Till vår vackra herrgård söker vi en städare som har erfarenhet av att planering och ledning. Har du dessutom ett öga för detaljer, stort engagemang och nyfikenhet? Då kan du vara den vi söker! VI ERBJUDER: Hänga med underbara kollegor och glada gäster i en magisk miljö Flera attraktiva personalförmåner som t.ex. individuell kompetensutveckling, inspirationsresor regelbundet, friskvårdsbidrag och mycket mer Väldigt anpassningsbara vid storhelger Finns möjlighet till boende efter överenskommelse Lön enligt överenskommelse. Att vara anslutna till Visita och ha kollektivavtal är för oss en självklarhet VI SÖKER DIG SOM: Älskar att göra det fint för gästen Har en bra planeringsförmåga Har erfarenhet av ledarskap och minst 1-2 års erfarenhet av städning (gärna från hotell) Kan arbeta både självständigt och i grupp Är noggrann, gillar struktur och ordning, har blicken för ”detaljer” Har viss datakunskap samt behärskar svenska och engelska muntligen Behärskar svenska i tal och skrift. Engelska är inget krav men meriterande Har B-körkort och tillgång till bil för att ta dig till oss (finns inga kommunala transportmedel till Färna) Kunskap och intresse av materialvård, dekoration, inredning och blommor är meriterande ARBETSUPPGIFTER I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper men vi vill att du har dokumenterad erfarenhet av städning samt leda ett mindre team av medarbetare. Huvudsysslor: Arbeta aktivt i driften, städning av hotellrum, övriga ytor och förbereda konferenser Administration så som dagsplanering och inför veckan samt schemaläggning (i samarbete med hotellchef) Varaktighet: Vikariat eller tidsbestämd anställning med god möjlighet till en tillsvidareanställning Arbetstid: Mellan 50-90% efter överenskommelse. Arbetstiderna är varierande och förlagda till vardagar, kväller och helger Tillträde: Enligt överenskommelse. Vi gör urval löpande och tjänsten kan tillsättas innan, så vänta inte för länge med att söka Lön: Månadslön, enligt överenskommelse Ansökan: Ditt cv med ansökan (eller bara en snabb intresseanmälan i farten) sänder du till: Fredrik Bertlin, Hotellchef [email protected] Tel: 0703060993 OM FÄRNA: Besök vår hemsida för att se hur din nästa arbetsplats kan se ut: www.farnaherrgard.se Färna är en plats att njuta av, oavsett om du är här på en romantisk weekend, dagspa eller en konferens. Herrgården är del av ett gammalt järnbruk från 1600-talet och här har drivits både järn- och skogsbruk. Här kan du verkligen uppleva kontrasten mellan de vackra herrgårdssalongerna och bergslagsnaturen. Att kunna bjuda på mat lagad på råvaror från oss och våra nära bönder känns speciellt, nästan lika speciellt känns det att efter en tur i svampskogen kunna sjunka ned i ett varmt bad under bar himmel. Många gäster väljer att återkomma gång på gång, vilket vi är väldigt glada för, vi har en hög gästnöjdhet vilket betyder allt för oss. Vårt främsta uppdrag är att se till gästens bästa och leverera en upplevelse som överträffar dennes förväntningar. Där spelar Du och alla andra kollegor huvudrollen. Vi arbetar dagligen utifrån vår värdegrund "VÄNN"; Värdskap - Kärlek till våra gäster i allt vi gör Äkta - Ärliga i vad vi gör, erbjuder och i vårt bemötande Naturnära - Högt fokus på närodlat, naturupplevelser, att vi verkar i och tar hand om naturen Nyfikenhet - Nyfikna på varandra, gästen, företaget och på framtiden. Skapa en unik gästresa, från bokning till nästa bokning Varmt välkommen att visa ditt intresse! Bästa hälsningar //Fredrik Bertlin, Hotellchef med team

21 februari 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
Gruppledare inom hemstädning - Skåne

Städpulsen är ett företag som specialiserat sig på främst Svanenmärkt hemstädning, kontorsstädning samt andra hushållsnära tjänster. Företaget eftersträvar att minska klimatpåverkan, därmed transporterar sig de anställda i största möjliga mån med kommunaltrafik. I det dagliga arbetet används miljömärkta rengöringsmedel och material för att minska på förbrukningen av kemikalier och vatten. Företaget har kring 200 medarbetare som dagligen levererar service till organisationer och privatpersoner i hela Sverige, från Uppsala till Skåne. Beskrivning Bor du mellan Malmö och Klippan? Har du tidigare erfarenhet som gruppledare inom städbranschen? Har du kanske ingen tidigare erfarenhet som ledare, men erfarenhet av hemstädning eller lokalvård och en stor vilja att utvecklas? Tycker du även att det är viktigt att ha roligt på jobbet tillsammans med dina kollegor, och är själv en person med mycket driv och humor? Då kan det vara dig vi söker! Städpulsen söker efter ny gruppledare  vill börja arbeta med vårt glada gäng! Vi erbjuder en gruppledartjänst där du bland annat kommer att ansvara för att planera uppdrag och tillsammans med din arbetsgrupp utföra arbetet hos en eller flera kunder. Tjänsten som gruppledare innebär att drifta vårt hemstädsbolag Städpulsen, samt vårt lokalvårdsföretag Pima.   Arbetsuppgifter En typisk arbetsdag innehåller mycket bilkörande med kundbesök mellan Klippan och Malmö, du bor fördelaktigt mellan dessa städer. Arbetet innefattar bland annat att genomföra kvalitetskontroller, lägga upp och planera gruppens arbete på ett kostnadseffektivt sätt, introducera personal, lämna material till medarbetare, personalplanering, själv vara med och stötta/städa, projektleda vid olika engångsprojekt etcetera. Kvalifikationer Vi ser gärna att du är: * Tidigare arbetslivserfarenhet inom hemstädning * Flytande i svenskt tal och skrift * Flytande i engelskt tal och skrift * Flexibel och ansvarstagande * Samarbetsvillig och driven * Nära till skratt Meriterande * Bor mellan Klippan och Malmö * Tidigare arbetslivserfarenhet i ledande befattning inom hemstädning eller lokalvård  * Golvvårdsutbildning * Fönsterputs erfarenhet * Tidigare erfarenhet av specialstädning ex sanering, renrum, höghöjd Krav * SRY utbildning * B-körkort är ett krav, vi tillhandahåller bil då det förekommer mycket bilkörning i tjänsten. * Utdrag ur belastningsregister Låter tjänsten intressant? Inkom med din ansökan snarast då intervjuer sker löpande!   Villkor * Tillsvidareanställning 100%, 6 månaders provanställning * Arbetstider vardagar klockan 07-16  * Vid anställning får du ta del av vår digitala utbildningsplattform * Tillgång till förmånsbil * 6 betalda semesterveckor * Friskvårdsbidrag * Lön enligt kollektivavtal * Start enligt överenskommelse Sökord: Teamleader, driftledare, projektledare, gruppledare, samordnare, projektansvarig, gruppansvarig, städledare, städcoach, kundansvarig,

26 januari 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Driftchef Hotellstäd Välkomnas till XLNT Hospitality

Välkommen till XLNT Hospitality: XLNT Hospitality, en del av NRSE-koncernen, är ett snabbväxande företag inom hospitality, workplace och facility, erkänt av Financial Times FT 1000 och utnämnt till Di-Gasellföretag fyra år i rad. Med över 15 års erfarenhet och ca 350 medarbetare, specialiserar vi oss på att erbjuda omfattande lösningar till fastighetsägare, hotell och arbetsplatser. Vi Söker: En Driftansvarig som delar vår passion för att leverera enastående service. Vi erbjuder en unik möjlighet att leda, inspirera och forma framtiden inom en växande och dynamisk organisation. Din Roll som Områdesansvarig: Som Driftansvarig blir du en central del av vårt team. Ditt huvudansvar blir att leda och utveckla våra arbetsledare och säkerställa högsta kvalitet i alla våra tjänster. Du kommer att vara navet som håller samman drift, kundrelationer och personalutveckling, och bidrar aktivt till våra kunders och företagets framgång. Huvudsakliga Arbetsuppgifter: - Regelbundna besök och kvalitetskontroller på våra kundplatser. - Utveckla och förbättra specialanpassade städrutiner för våra kunder. - Coacha och stötta arbetsledarna i deras dagliga arbete och beslutsfattande. - Identifiera och åtgärda operativa utmaningar, samt bidra med lösningar för att förbättra städprocesserna. - Aktivt delta i uppstart och utveckling av nya kundrelationer. - Skapa rutiner och strukturer för att effektivisera arbetsflöden och förbättra personalledning. - Du rapporterar till bolagets verksamhetschef. Din Profil: - Minst 5 års erfarenhet från hotell- eller konferensbranschen, med speciellt fokus på service och städning. - Starka ledaregenskaper och förmåga att motivera och utveckla ditt team. - Utmärkta problemlösning- och kommunikationsfärdigheter. - Självständighet och förmåga att anpassa sig snabbt till förändrade omständigheter. - B-körkort är ett krav. Vad Vi Erbjuder: - En fast anställning inom ett framåtblickande och växande företag. - En konkurrenskraftig lön med förmånsbil. - En roll där du kan göra ett verkligt avtryck och bidra till företagets och dina medarbetares framgång. - En arbetsplats som värdesätter initiativ, samarbete och personlig utveckling. Du kommer arbeta tight i team med resterande personer i verksamheten och bör därför vara en teamplayer som förstår bolagets mission och vision. Det är viktigt att vi går mot samma håll eftersom vi är ett litet team och växer fort. Anställningsvillkor Heltid Provanställning Nyckelord Hospitality Management, Driftchef, Områdeschef, Områdesansvarig, Hotellstäd, Lokalvård, Städledare Branschkategori Företagsservice Bransch Facility Management, Hospitality, Lokalvård, Städ

15 januari 2024
Sista ansökan:
3 juli 2024
Säljande arbetsledare

Astra Alltjänst AB expanderar sin verksamhet och söker en säljande städledare i Göteborg. Vi söker dig som har/är - Minst 4år erfarenhet från branschen - Initiativrik och säljande med mycket energi - Stresstålig och handlingskraftig - Lyhörd med hög servicenivå - Prestigelös och socialt kompetent. Du bör vara en god datoranvändare (MS Office) och ha minst B-körkort. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

23 november 2023
Sista ansökan:
30 april 2024