Arbetsledare, städ/Husfru/Städledare
Sök bland 76 lediga jobb som Arbetsledare, städ/Husfru/Städledare och börja ditt nya yrkesliv idag!
Lofsdalen är "den lilla byn med den stora skidåkningen". En fjällby i Härjedalen med ca 160 fast bosatta, närmare ett hundratal säsongsanställda och 10.000 bäddar. Fjället erbjuder fantastisk skidåkning, både längd och alpint, med Sveriges tredje högsta fallhöjd (495 meter) ifrån toppen på 1125 m.ö.h. Vårt hjärta i loggan betyder äkthet, kärlek, passion, personligt och genuint engagemang. I Lofsdalen får du oförglömliga minnen och upplevelser. Destination Lofsdalen AB förmedlar stugor och lägenheter, driver turistinformation och marknadsför Lofsdalens många reseanledningar. Vi är ett team på 7 personer som jobbar året om med bokning, marknadsföring, fastighetsservice, lokalvård och ekonomi. Under högsäsong har vi extraanställda inom bokning och städning av stugor. extraanställda. --- Destination Lofsdalen söker dig som är en ledare med stor förmåga att planera i detalj. Under lågsäsong planerar och utför du tillsammans med ett mindre städteam städning av stugor och fjällhus vi hyr ut. Under högsäsong ägnas en större del av din arbetsvecka åt att planera, arbetsleda och kommunicera städuppdragen med ett stort antal extraanställda som du hjälper till att rekrytera. Vi är ett litet team som hjälps åt. Alla jobbar mot samma mål - att göra våra gästers vistelse till den bästa. För att passa i rollen behöver du gilla service och gästbemötande. Du behöver vara både noggrann, ansvarstagande, prestigelös och stresstålig. Vi är beroende av samarbete och det är därför viktigt att du är en flexibel lagspelare. Det är viktigt att du är social och duktig administrativt för att kunna planera och kommunicera det hundratal städ vi har på de största avrese-/ankomstdagarna. Du har dessa kvalifikationer och erfarenheter: - Erfarenhet av arbetsledning - Goda administrativa kunskaper - Arbetat med städservice Varaktighet: Heltid, tillsvidare Arbetstider: dagtid måndag-söndag på rullande schema under högsäsonger (sommar & vinter), övrig tid främst måndag - fredag. Lön: Enligt kollektivavtal Ansökan: Vi ser fram emot din ansökan! Tjänsten kan vara tillsvidare eller tidsbegränsad enligt vår överenskommelse. I din ansökan vill vi se, personligt brev och CV. Ange "Arbetsledare städservice" i ämnesraden. Vi önskar din ansökan senast den 30 september. Vi kallar på intervjuer löpande, skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. I enlighet med GDPR så förbehåller vi oss rätten att behålla din ansökan tills dess att tjänsterna är tillsatta.
Hjortviken Country Club Välkommen till Hjortviken Country Club – Sveriges nyaste destination och en stolt medlem av ESS-familjen. Här har vi ett tydligt mål: vi skapar stamgäster. Och inte vilka gäster som helst, utan sådana som längtar tillbaka redan innan de checkat ut. Bara 20 minuter från Göteborg, precis vid vackra Västra Nedsjön, hittar du vår nyöppnade pärla. Här är det alltid säsong – med varma bad, kalla drinkar och upplevelser som får vardagen att kännas långt borta. Vi kallar det country club, men det är egentligen en känsla. En mix av puls och stillhet, god mat, möten, skratt, sköna stunder och ännu skönare kollegor. Här jobbar människor som är passionerade, professionella, lekfulla och personliga – och tillsammans skapar vi minnen i världsklass. Varje dag. Du kommer hitta två restauranger, 150 rum, sex barer, en Pool Club som slår det mesta – och inte minst vår energifyllda mötes- och eventavdelning där allt från strategimöten till brakfester får ta plats. Hjortviken är socialt, levande och fyllt av känsla. Vi tror på att dela måltider, skratta högt och bygga något större tillsammans. Så... Vill du jobba där andra helst hänger på helgen? Låter det som du? Välkommen till Clubben. Unplug, explore & let’s have a drink. Hjortviken Country ClubHjortviken Country Club erbjuder ett brett spektra av upplevelser, här finner du två restauranger, sex barer, en 1750 kvm stor Pool Club med både inne- och ute pooler, 12 möteslokaler, och just det, 150 hotellrum. Vår vision är att skapa magiska stunder och bestående minnen för våra gäster, genom att erbjuda upplevelser som överträffar förväntningarna. Här sker allt från det mindre men superviktiga ledningsgruppsmötet, den stora kick-offen för företaget, födelsedagsfesten eller den stora jubileumsmiddagen. Om tjänstenSom Housekeeping Supervisor på Hjortviken Country Club har du ansvar för vårt housekeeping team, tillsammans med vår Housekeeping Manager. Tillsammans ser ni till att våra 150 hotellrum, 10 konferenslokaler, 2 pooler och övriga gemensamma ytor alltid är i bästa skick. Du rapporterar till Housekeeping Manager. Arbetsuppgifter Rekrytera och introducera nya team members Ansvara för utbildning och utveckling av medarbetare Kvalitetssäkra och utveckla våra miljöer och hotellrum Hantera beställningar och inventeringar Schemaläggning och arbetsledning Samverka med andra avdelningar för att säkerställa en enastående gästupplevelse och effektivitet i driften. Vem är du? För att trivas och lyckas som Housekeeping Supervisor hos oss behöver du vara en ansvarstagande och serviceinriktad person med god förmåga att leda och coacha medarbetare. Du bör ha ett öga för detaljer och en passion för att skapa en trivsam och ren miljö. Vidare är du självgående och effektiv med en stark förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. Kvalifikationer Minst 2 års erfarenhet av arbetsledning inom housekeeping eller liknande bakgrund Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift God förmåga att arbeta med schemaläggning Stark organisatorisk och problemlösande förmåga, även när det är högt tempo Vi erbjuder dig Som Housekeeping Supervisor på Hjortviken Country Club får du en utvecklande roll med möjlighet till internutbildningar och personlig utveckling inom Hjortviken Country Club och ESS Group. Du får rabatter på våra destinationer och restauranger runt om i Norden samt ta del av festliga tillställningar och andra roliga aktiviteter. Vi erbjuder även en säker anställning, friskvårdsbidrag samt en arbetsplats med fantastiska kollegor. Om processen:n Vi kommer att kalla till intervjuer löpande, sista ansökningsdag är 31 juli. Tillträde och lön: Lön enligt avtal. Tillsvidareanställning på 75-100% med 6 månaders provanställning. Du kommer att arbeta dagtid, kvällar och helger. Hos oss får du en arbetsplats med utvecklingsmöjligheter inom Hjortviken Country Club och ESS Group. Vi ständigt utvecklar våra medarbetare genom interna utbildningar inom ledarskap, stresshantering och mycket mer. Som medarbetare får du fina rabatter på våra destinationer och restauranger runt om i Norden, samt ta del av roliga aktiviteter.
ISS är ett av världens största tjänsteföretag och snart firar vi 80 år i Sverige! Med över 6500 medarbetare i landet, från norr till söder, levererar vi service som gör skillnad. Vi erbjuder våra kunder allt från städning till teknisk service, mat- och arbetsplatstjänster. Vi skapar arbetsplatser där människor trivs, företag växer och där hållbarhet är en självklarhet – socialt, miljömässigt och affärsmässigt. Våra medarbetare är hjärtat i det vi gör – och avgörande för att våra kunder ska känna sig trygga, sedda – och för att deras arbetsplatser ska blomstra. ISS söker Arbetsledare till SNS-avvecklingen på OKG Vill du vara med i uppstarten av ett nytt och samhällsviktigt uppdrag? Vi söker nu en engagerad och ansvarsfull arbetsledare till vårt uppdrag hos OKG i Oskarshamn, med fokus på SNS-avvecklingen. Om tjänsten I rollen som arbetsledare får du en nyckelposition i vår nya leverans av servicetjänster som startar 1 januari 2026. Du leder och ansvarar för det dagliga arbetet i din grupp, med fokus på att leveransen sker med hög kvalitet, god arbetsmiljö och inom givna tids- och kostnadsramar. Du har inte budgetansvar, men ett tydligt ansvar för att leda och styra det operativa arbetet på site. I din roll ingår att säkerställa att leveransen uppfyller ställda krav avseende tid, kostnad, kvalitet och säkerhet. Du är en närvarande ledare som stödjer dina medarbetare i vardagen och är en viktig länk mellan kund, drift och ledning. Arbetsuppgifter • Operativ styrning och ledning av leverantörsmedarbetare på site • Ansvara för att arbetet bedrivs enligt gällande rutiner, avtal och säkerhetskrav • Leda och planera gruppens dagliga arbete • Följa upp kvalitet, arbetsmiljö, leverans och avvikelser • Delta i kunddialog, möten och förbättringsarbete • Introducera nya medarbetare och främja en god arbetsmiljö och teamkänsla Vi söker dig som • Har tidigare erfarenhet av arbetsledning eller gruppchefsroll i operativ miljö • Är strukturerad, kommunikativ och trivs i en roll med mycket ansvar • Har förståelse för krav inom arbetsmiljö, kvalitet och säkerhet • Har erfarenhet från teknisk eller industriell verksamhet, gärna avvecklingsprojekt • Talar och skriver svenska obehindrat • Har god datorvana och gärna erfarenhet av system som ODU • Innehar B-körkort Du är trygg i ditt ledarskap, har ett lösningsorienterat förhållningssätt och förstår vikten av tydlig kommunikation i komplexa miljöer. Vi erbjuder ISS är mer än bara ett jobb. Vi fokuserar på att ta hand om och utveckla våra cirka 6 500 medarbetare i Sverige. Det är våra medarbetare världen över som är kärnan i vårt syfte: Connecting people and places to make the world work better. Hos oss får du möjligheter att utvecklas i din roll genom bland annat strukturerade utvecklingssamtal och utbildningar. Vår storlek och tjänstebredd ger goda möjligheter till vidareutveckling – både inom Sverige och internationellt. Vi är stolta över vår inkluderande företagskultur, där mångfald, respekt och gemenskap står i centrum. Våra kärnvärden – kvalitet, ansvar, ärlighet, entreprenörskap och gemenskap – genomsyrar allt vi gör. Placeringsort: OKG, Oskarshamn Omfattning: Heltid Start: 1 januari 2026 Säkerhetsprövning: Registerkontroll, drogtest och läkarundersökning krävs innan anställning. Din ansökan Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering och genomför intervjuer löpande. På grund av säkerhetsprövningen kan processen ta längre tid än vanligt. Frågor? Kontakta [email protected] Välkommen med din ansökan till ISS – där vi gör skillnad tillsammans!
Vill du vara en del av något större? Om du vill jobba tillsammans med människor med olika bakgrunder, Om du har stora ambitioner, inte är rädd för utmaningar och vill växa samtidigt som du bidrar till vår utveckling och tillväxt. Då är du välkommen till Sodexo! Som arbetsledare på Sodexo är du en mångsysslare och möjliggörare. Du kommer att leda medarbetare som är experter på lokalvård, samt säkerställa en säker arbetsmiljö och produktivitet i ditt team. Ditt ledarskap och din känsla för hög servicenivå sprider glädje och bidrar till en bättre vardag. Jobba hos oss på Sodexo och bli en del av något större. Du kommer att tillhöra ett företag och ett team som värdesätter dig för dig, du kommer att kunna agera målmedvetet och påverka genom dina dagliga handlingar, och utvecklas i din egen takt. Vårt uppdrag hos vår kund i Stockholm omfattar all daglig lokalvård i kontorsmiljö, men även periodiskt återkommande insatser såsom golvvård, fönsterputs och storstädning. Arbetet sker i ett komplex FM-uppdrag där hög kvalitet, god planering och ett tätt samarbete med teamet är avgörande. Som arbetsledare har du en central roll o att samordna teamet, säkerställa rätt bemanning över dagens olika pass och se till att alla ytor håller rätt städkvalitet. Vad du kommer att jobba med: • Leda, planera och följa upp det dagliga arbetet inom lokalvård • Säkerställa att tjänsten utförs enligt avtalade kvalitetsnivåer • Introducera och utbilda nya medarbetare • Arbeta med bemanningsplanering, schemaläggning och resursoptimering • Följa upp kvalitet, genomföra kunddialoger och dokumentera avvikelser • Vara ett stöd för lokalvårdarna i deras arbete, både operativt och administrativt • Du kommer själv att vara operativ och delta i städarbetet vid behov - t.ex. vid sjukfrånvaro, hög arbetsbelastning eller särskilda insatser Vad du bidrar med: • Mångårig och bred erfarenhet från servicebranschen • Ett närarande ledarskap som skapar trygghet och förtroende • Ett starkt kund- och verksamhetsfokus • Vana av att arbeta administrativt och i system • Driv och målmedvetenhet • Vilja och förmåga att utveckla dig själv och dina medarbetare tillika verksamheten Vi söker dig som: • Har erfarenhet av arbetsledning inom lokalvård • Har god kunskap om proffessionell lokalvård med dokumenterade utbildningar inom ex. golvvård, SRY, INSTA 800 osv. • Är strukturerad, ansvarstagande och har en hög servicekänsla • Är en trygg ledare som kan motivera, coacha och följa upp • Är van att samarbeta med kund och arbeta i en verksamhet där krav på kvalitet, bemötande och säkerhet är höga • Har god datorvana och färstår vikten av dokumentation och uppföljning Om tjänsten Tjänsten är heltid och en tillsvidare anställning. Teamet på plats jobbar från 06:00-21:00 så du behöver även kunna jobba kvällar. Frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen besvaras av Karin Sundelin, [email protected]. Observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Din ansökan vill vi ha senast 11/7. För denna tjänst kommer vi att genomföra bakgrundskontroll på slutkandidat i samarbete med en extern leverantör. Slutkandidaten kommer att informeras och efterfrågas om samtycke innan det att bakgrundskontrollen genomförs. Observera att alla medarbetare inom Sodexo ska ha genomgått en identitetsvalidering innan anställning. Vad vi erbjuder Utöver en spännande tjänst och härliga kollegor erbjuder vi dig bland annat: • Flexibel och dynamisk arbetsmiljö • Tillgång till löpande utbildning och utvecklingsprogram • Möjligheter att växa inom företaget • Stort fokus på hälsa och säkerhet • Volontärarbete på betald arbetstid Mer om Sodexo och vilka vi är • Vårt syfte, hållbarhetsarbete och våra tjänster • Medarbetarsidorna Mitt Sodexo Redo att vara en del av något större? Ansök idag!
HEMFRID SÖKER DIG SOM VILL ARBETA SOM SERVICETEAMARE I STOCKHOLMS LÄN Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster i hemmet så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat. Vi söker ständigt efter personal som kan tänka sig jobba hos oss runt om i Stockholm och andra delar av Sverige. Besök gärna vår hemsida www.hemfrid.se/karriar för att se andra städer där vi söker personal i. HEMSTÄDNING I VÄRLDSKLASS Att jobba med oss på hemfrid innebär att du får ett roligt, varierande jobb inom hemstädning. Som service teamare blir du en del av ett sammansvetsat team där du tillsammans med dina kollegor arbetar för att göra våra kunders vardag enklare. Du kommer att arbeta med ett härligt gäng från olika delar av världen, där vi stöttar och hjälper varandra för att skapa bästa möjliga service. Vi letar efter dig som: Tycker om att jobba i team med andra kollegor Ha tidigare erfarenhet inom städning Är engagerad och vill utvecklas inom städning Pratar svenska eller engelska Kan arbeta flexibla timmar Är flexibel att arbeta utan fasta kunder Det är starkt meriterande om du har körkort (B), och gärna egen bil Vi erbjuder dig; Vi erbjuder dig allt från timanställning till en sysselsättningsgrad på 50–75%. Beroende på vad som passar dig! Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring och friskvårdsbidrag Utbildning inom hemstädning med fokus på din utveckling Härliga kollegor från hela världen Vill du bli en av oss? Välkommen med din ansökan! Har du några frågor angående tjänsten eller vår rekryteringsprocess är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected]. Nyfiken på var vi söker personal? Upptäck alla områden här! HEMFRID IS LOOKING FOR YOU WHO WANT TO WORK AS A SERVICETEAMARE IN STOCKHOLM REGION Hemfrid is Sweden's largest company in home cleaning. We assist our customers with household services such as cleaning, window washing, moving services, and much more. We are constantly looking for staff who are interested in working with us in Stockholm and other parts of Sweden. Please visit our website www.hemfrid.se/karriar to see other cities where we are hiring. WORLD-CLASS HOME CLEANING Working with us at Hemfrid means you’ll have a fun, varied job in home cleaning. As a service team member at Hemfrid, you will be part of a close-knit team, working alongside your colleagues to make our customers' everyday lives easier. You will work with a great group of people from different parts of the world, where we support and help each other to provide the best possible service. We are looking for someone who: Enjoy working in a team with other colleagues. Have previous experience from a cleaning profession. Is committed and wants to develop within cleaning Speaks Swedish or English Can work flexible hours Are flexibel to work without fixed customers It is highly desirable if you have a driving license (B) and preferably your own car We offer you: We offer everything from hourly employment to a workload of 50-75%, depending on what suits you best! Collective agreement and good employment conditions Liability insurance, health insurance, pension insurance, and wellness allowance Training in home cleaning with a focus on your development Wonderful colleagues from all over the world Do you want to join us? Welcome to apply! If you have any questions regarding the position or our recruitment process, feel free to contact us at [email protected]. Curious about where we’re hiring? Discover all our locations here!
OMNILS GROUP är ett passionerat Facility services företag som stolt hjälper många kunder inom hotell- och restaurangbranschen. Vi är ISO-certifierade inom både miljö och kvalitet, vilket återspeglas i varje aspekt av vårt arbete. Vi arbetar nära våra kunder för att alltid hitta de mest optimala lösningarna som passar just deras behov. Vårt mål är att vara branschens bästa, med fokus på att skapa enastående gästupplevelser. Under 2025 förväntas vi omsätta cirka 25 miljoner kronor och ha cirka 200 dedikerade medarbetare. OMNILS kärnverksamhet består av entreprenad och bemanning inom hotell, och vi kommer att städa ungefär 200 000 rum under året. Som medarbetare och kund kan du känna dig trygg hos oss, då vi har kollektivavtal och är medlemmar i Visita, Almega samt Svenskt Näringsliv. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Stötta driftledning och supervisors i drift, och utbildning av housekeepingpersonal : Delta i det operativa arbetet/städuppdraget och vara behjälplig där så behövs. Utveckla och genomföra utbildningsmoduler och följa upp medarbetarnas behov. Se till att alla medarbetare har rätt förutsättningar och kunskaper för att kunna utföra städning efter OMNILS och kundens förväntningar. ·Medverka tillsammans med driftledning i rekrytering och introduktion av nyanställda. Tillsammans med driftledning medverka till att omplaceringar inom företaget blir utförda efter rätt förutsättningar och kompetens. Erfarenhet och engagemang: Du har minst 2 års erfarenhet av housekeeping på hotell och av arbetsledning inom samma område, samt kan uppvisa starka referenser från tidigare arbetsplatser. Ledarskap och motivation: Du trivs med att leda och motivera personal, och har en positiv energi som inspirerar andra. Kvalitetsmedvetenhet: Du värdesätter kvalitet och har öga för detaljer. Teknisk kunskap och flexibilitet: Du har systemvana och uppskattar digitala lösningar, samt är flexibel och kan anpassa dig till olika situationer. Kommunikationsförmåga: Du talar svenska och engelska flytande, både i tal och skrift. Mobilitet: Du har körkort eller kan på annat sätt lätt ta dig runt till arbetsplatser i Storstockholm. Hör av dig! Är du lika nyfiken på oss som vi är på dig? Tveka inte att kontakta oss på [email protected] om du har frågor om tjänsten eller OMNILS GROUP AB. För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs på alla sätt. Vi erbjuder därför en arbetsmiljö präglad av våra värdeord: engagemang, glädje och respekt. Vi erbjuder goda möjligheter till karriärutveckling i OMNILS-familjen.
Vi på Aleo söker nu en Teamledare för städ till vårt kontor i Täby och våra verksamheter i norrort. Det här är en roll för dig som både vill leda och inspirera andra – och samtidigt inte är rädd att kavla upp ärmarna och vara en del av det dagliga arbetet ute hos våra kunder. Du blir en del av ett sammansvetsat team som består av servicemedarbetare, andra Teamledare och tjänstemän på kontoret. Samarbetet är nära, stämningen öppen och vi hjälps åt för att lyckas tillsammans. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Som Teamledare har du en central funktion. Du är en länk mellan ledning, medarbetare och kunder – och en förebild i vardagen. I rollen kombinerar du operativt arbete (50%) med ledarskap och administrativa uppgifter (50%). Operativt arbete (ca 50%): Du arbetar regelbundet som servicemedarbetare (städning) ute hos våra kunder. Detta gör att du har god förståelse för teamets vardag och kan stötta där det behövs mest. Du blir ett tryggt och närvarande ansikte för både kunder och kollegor. Teamledarskap och administration (ca 50%): Du introducerar, utbildar och coachar nya och befintliga medarbetare. Du ansvarar för bemanning, planering och schemaläggning av uppdrag. Du följer upp kvalitet och kundnöjdhet, och ser till att rutiner följs. Du hanterar löpande administration och vissa uppgifter direkt från kontoret i Täby. Vem söker vi? Vi söker dig som vill växa i ett företag där människor, service och kvalitet står i centrum. Du trivs med att ta ansvar, har ett coachande förhållningssätt och tycker om att arbeta både självständigt och i team. Vi ser gärna att du uppföljer dessa krav: Erfarenhet av städning/servicearbete Goda språkkunskaper i svenska, både i tal och skrift Förmåga att utbilda, coacha och inspirera andra God administrativ förmåga B-körkort – du kommer att resa mellan olika kunder inom norrort Ett strukturerat, lösningsfokuserat och prestigelöst arbetssätt Tjänstgöring och arbetsperioder Omfattning: 100% Arbetsfördelning: 50% operativt (städning) och 50% administration/ledarskap Arbetstider: Vardagar dagtid, viss helgtjänstgöring kan förekomma. Arbetsplats: Din arbetsplats är i de kommunerna vi är verksamma inom i norrort men du utgår från vårt kontor i centrala Täby. Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning Start: Enligt överenskommelse – intervjuer sker löpande Om oss Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver hemtjänst i Täby, Vallentuna, Österåker, Vaxholm och Oxelösund. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden. Våra medarbetare är undersköterskor och vårdbiträden. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal med Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekommenderat företag via Reco för åren 2021-2024. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo - klicka här.
Rengörare Näslund AB är ett städföretag i Stockholm med verksamhet inriktad på entreprenadstädning av kommersiella och offentliga lokaler samt privata företag framför allt i Stockholmsområdet med omnejd. Rengörare Näslund grundades redan 1972 och har sedan dess utvecklats till att bli ett av Sveriges ledande städföretag. Vi söker nu flera Driftledare till vår driftsorganisation I Stockholm. Arbetsuppgifter Du ansvarar bland annat för: - Ansvara för kundkontakt och kvalité - Personalansvar för ett antal lokalvårdare och eventuella förmän - Resultatansvar för utpekade objekt - Utveckla verksamheten tillsammans med dina medarbetare - Löpande administration såsom fakturering, lönerapportering, schemaplanering framtagning av rapporter och återrapportering till berörda personer., mm. Din bakgrund: - Du ska ha dokumenterad branschvana - Du ska ha B-körkort - Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift - Ledarerfarenhet från städbranschen är ett krav - Vana av att arbeta med administration Egenskaper Vi söker dig som har: - Viljan att utveckla både dig själv, dina medarbetare och kunder - Förmågan att planera, prioritera och delegera Vi vill att du: - Ser problem som en möjlighet och har ett lösningsorienterat förhållningssätt i din vardag - Är trygg och stabil i dig själv på det professionella och personliga planet Utbildning: - Gymnasieutbildning eller motsvarande - Utbildad inom SRY och/eller Pryl
Ordning och Reda är inne på en spännande Resa och söker nu en ny ledande stjärna till vårt team. Ordning och Reda finns idag på 5st stationsorter, Umeå, Vännäs, Vindeln, Bjurholm & Nordmaling med ett 20 tal anställda. Vi utför ett brett urval av tjänster med bl.a städ, transport, fastighetsservice och snöskottning. Vi söker nu en ledare som kommer att ansvara över den dagliga driften där kundtjänst, dagliga personalsamtal som rör driften, besiktningar, inventering av material och andra administrativa inslag kommer att vara huvuduppgifter. För att behärska rollen ser vi att du har god datorvana, någon form av tidigare kundkontakt i ditt yrkesliv, körkort samt behärskar svenska i tal och skrift. Tidigare erfarenhet av städbranschen samt ledarskap är ett stort plus. Hos oss oss får du även chansen att utvecklas och chans till en större ledande befattningar inom företag på sikt. Du kommer att vara stationerad på vårt kontor i Umeå/Teg och arbetet är förlagd vardagar dagtid. Vill du vara med på vår spännande resa och känner att du är den vi söker så tveka inte att skicka in din ansöka redan idag märkt med "Driftledare" Tillträde omgående och urval sker löpande.
Ordning och Reda är inne på en spännande Resa och söker nu en ny ledande stjärna till vårt team. Ordning och Reda finns idag på 5st stationsorter, Umeå, Vännäs, Vindeln, Bjurholm & Nordmaling med ett 20 tal anställda. Vi utför ett brett urval av tjänster med bl.a städ, transport, fastighetsservice och snöskottning. Vi söker nu en ledare som kommer att ansvara över den dagliga driften där kundtjänst, dagliga personalsamtal som rör driften, besiktningar, inventering av material och andra administrativa inslag kommer att vara huvuduppgifter. För att behärska rollen ser vi att du har god datorvana, någon form av tidigare kundkontakt i ditt yrkesliv, körkort samt behärskar svenska i tal och skrift. Tidigare erfarenhet av städbranschen samt ledarskap är ett stort plus. Hos oss oss får du även chansen att utvecklas och chans till en större ledande befattningar inom företag på sikt. Du kommer att vara stationerad på vårt kontor i Umeå/Teg och arbetet är förlagd vardagar dagtid. Vill du vara med på vår spännande resa och känner att du är den vi söker så tveka inte att skicka in din ansöka redan idag märkt med "Driftledare" Tillträde omgående och urval sker löpande. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 76 jobb