Städare/lokalvårdare

Asses Miljövänliga Städ Ab växer och behöver nu en person som kan jobba extra (vid behov) Stort erfarenhet av städning behövs Arbetsuppgifter: Vi söker en specialiserade och pålitlig städare för att utföra olika städuppgifter inom vårt företag. Arbetsuppgifterna innefattar både privat och företags städning Vi utför: •Flyttstädning •Hemstädning •Lokalstädning •Storstädning •Akutstädning •Kontorsstädning •Byggstädnig •Fönsterputs Är du intresserad så mejla oss ditt CV till: [email protected]

12 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Arbetsledare Lokalvård

Arbetsledare Lokalvård SIMH Sweden AB söker arbetsledare inom Lokalvård med god erfarenhet och kunskap i rollen som arbetsledare både inom större och mindre objekt av varierande objektstyper. Har du även kunskap inom specialstäd är detta meriterande. Du kommer att vara baserad i Region Stockholm. Tjänsteresor utanför Stockholm ingår i anställningen. Du ska ha B-körkort, kunna bra svenska, ha goda kunskaper i engelska, samt vara resultatdriven. För denna position är det viktigt att du har god organisationsförmåga och flexibilitet, samt att du är professionell i ditt sätt att föra dig och kommunicera. Vi förväntar oss att du är mycket serviceminded och drivs av att ge kunder bästa service, samt att du är en god ledare till vår personal. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. Krav: -B-körkort -Erfarenhet och kunskap i arbetsledning inom lokalvård -Erfarenhet och kunskap inom kvalitetsbedömningar, riskanalyser miljö-/arbetsmiljöarbete. -God förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift -Goda kunskaper i engelska -God vana i Office, rapporteringssysten och övrig datavana relevant för yrket Sista ansökningsdag är: 2024-05-11 Ansökan skickas till [email protected] Märk din ansökan med ”AL2403-1” i ämnesraden. Intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Eventuella frågor skickas per email till [email protected], alternativt är du välkommen att kontakta vår telefonväxel vardagar 09:00-16:00 på telefon nr: 0771–171 000 Välkommen med din ansökan! Om SIMH Sweden SIMH Sweden AB grundades 1988 och utför lokalvård och fastighetsrelaterade tjänster runt om i landet alla dagar om året. Vi är kvalitets-, miljö-, och arbetsmiljöcertifierade (ISO 90001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018). Företaget lägger stor vikt vid att våra kunder ska få en personlig och kvalitetssäkrad service, samt förespråkar en miljö där synpunkter från medarbetare med varierande bakgrund och erfarenhet värderas högt.

11 april 2024
Sista ansökan:
11 maj 2024
Arbetsledare inom lokalvård

Activa Servicepartner AB söker en duktig, engagerad och ansvarsfull arbetsledare som kan leverera det där lilla extra till våra kunder och personal och är redo för utökat ansvar. Tjänsten är placerad med utgångspunkt från Staffanstorp men du arbetar inom Malmö och Lund området. I din roll som arbetsledare sprider du en positiv anda och leder genom att vara ett föredöme. Du har förmåga att bygga relationer och på ett tydligt sätt kommunicera med såväl medarbetare som kund. Du arbetar strukturerat, har en utvecklad prioriteringsförmåga och motiveras av att hitta lösningar. Vi söker dig som trivs i en händelserik och föränderlig miljö, och har en förmåga att visa förståelse för den verksamhet du arbetar i. I rollen som arbetsledare hos oss jobbar du med teamledaransvar vilket innebär att dina arbetsuppgifter består av logistikplanering, drift, bemanning, kontakt med leverantörer, sjukfrånvarohantering och vakanslösning. Vissa egna städningar förekommer. Du är med i uppstarter av kunduppdrag, och bidrar med ditt affärsmannaskap till merförsäljning inom befintliga eller nya tjänster. Du kommer vara den operativa personen hos våra kunder samt vår resurs ute i driften och ett viktigt stöd för våra medarbetare. DIN PROFIL Vi söker dig som har städerfarenhet och känsla för kvalité. Du ska ha förmågan att se vad som behöver göras och kunna prioritera. Du tycker om att jobba i grupp, har social kompetens och förmågan att samverka med både kund och kollegor. Följande egenskaper och kunskaper är meriterande • Har känsla för service • Erfarenhet från att leda andra i ett team • Tycker om att arbeta i högt tempo • Problemlösare • Ansvarstagande • Kvalitetsmedveten Du innehar B-körkort. Svenska är ett krav i både skrift och tal då vi arbetar med både miljö och kvalitet i dokumentation. Har du tidigare arbetat i affärssystemet Tengella så är detta en merit. Ansökningar tas endast emot via mail, [email protected] där du bifogar CV och personligt brev. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi tillämpar provanställning om 6 månader. Varmt välkommen med din ansökan idag!

10 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Gruppledare

Vi växer så att det knakar inom Miab. Är du den passionerade gruppledaren vi söker? MIAB ABs kundsegment växer och vi söker nu en gruppledare som tillsammans med ansvarig driftchef kommer vara en nyckelperson för att vi har en välfungerande leverans till våra kunder i Uppsala. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att bestå av: Planera det dagliga arbetetDagligen säkerställa kvaliteten gentemot våra kunderLöpande dialog med våra kunder för avstämning av vår leverans Våra förväntningar på dig: Att du är ansvarsfull, strukturerad och serviceinriktad Att du engagera och entusiasmera dina teammedlemmar Att du har öga för detaljer och kan föreslå förbättringar för dina kunder Att du är positivt inställd och ser problem som en möjlighet Dina kvalifikationer: Erfarenhet av motsvarande tjänst Du utrycker dig väl i tal och skrift på svenska Datorvana Har god kunskap om städteknik och städkvalitet Städutbildning som SRY/PRYL eller liknande är meriterande men inget krav Körkort Klass B är ett krav för tjänsten Du som vill arbeta i ett dynamiskt och serviceorienterat företag - här väntar många utmaningar och möjligheter för rätt person! Tjänsten är heltid med sex månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka din ansökan så snart som möjligt då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor, kontakta driftchef:Ulrika Norbäck, [email protected] Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag. Märk din ansökan: Gruppledare Uppsala. Varmt välkommen med din ansökan!

10 april 2024
Sista ansökan:
27 september 2024
Rooms division manager/Arbetsledare till Sodexo i Skellefteå

Vill du vara en del av något större? Om du vill jobba tillsammans med människor med olika bakgrunder, Om du har stora ambitioner, inte är rädd för utmaningar och vill växa samtidigt som du bidrar till vår utveckling och tillväxt. Då är du välkommen till Sodexo! Du kommer att tillhöra ett företag och ett team som värdesätter dig för dig, du kommer att kunna agera målmedvetet och påverka genom dina dagliga handlingar, och utvecklas i din egen takt. Är du redo att ta nästa steg i din karriär inom servicebranschen? Vi söker nu en engagerad och erfaren Rumsavdelningschef/arbetsledare för att leda och utveckla Camp Ursviken by Sodexo i Skellefteå och dess medarbetare till nya höjder av gästnöjdhet och service. Rollbeskrivning: Som Rumsavdelningschef/Arbetsledare kommer du att vara ansvarig för att effektivt leda och hantera alla aspekter av receptionen, gästservices och städteamet. Ditt huvudfokus är att jobba med den interna servicen mot medarbetarna, så att dem tryggt kan leverera den externa servicen mot gäst. Du får en kick av att se dina medarbetare glada och tillsammans lyckas med sina uppgifter. Ansvarsområdet inkluderar: • Ledning av reception, gästtjänster, bokningar och städ • Säkerställa att alla gästrum är rena, säkra och bekväma • Utveckla och implementera strategier för att öka kundnöjdheten • Personalansvar och resultatansvar • Ledning av resurser och teammedlemmar • Ekonomiskt ansvar för uppdraget • Problemlösning och utvärdering av trender för att säkerställa en hög servicenivå Kvalifikationer: • Några års erfarenhet av operativt ledarskap inom service- eller logibranschen • Starka ledaregenskaper och erfarenhet av att organisera personal och resurser • Utåtriktad personlighet, som trivs att jobba operativt för att förstå och hjälpa den dagliga driften. • Utmärkta kommunikations- och problemlösningsförmågor, samt ett strategiskt tänkande • Flexibilitet att arbeta i en snabbt föränderlig miljö • Drivs av att leverera resultat och förstår arbetet bakom siffrorna • B-Körkort Fördelar med att arbeta hos oss: • Flexibel och dynamisk arbetsmiljö • Tillgång till löpande utbildning och utvecklingsprogram • Stort fokus på hälsa och säkerhet • Volontärarbete på betald arbetstid • Möjligheter att växa inom företaget • Friskvårdsbidrag • Hybrid arbetsplats Om tjänsten  Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Arbetstiden är förlagd dagtid, heltid. Frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen besvaras av Isak Holmbom, [email protected]. Observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem ReachMee. Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Sista ansökningsdag är 28 april.  För denna tjänst kommer vi att genomföra en bakgrundskontroll på slutkandidat i samarbete med en extern leverantör. Slutkandidaten kommer att informeras innan det att bakgrundskontrollen genomförs.  Om du är redo att anta utmaningen att leda vårt team mot framgång och överträffa gästernas förväntningar, ansök nu och bli en del av vårt team. Sodexokoncernen Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom hållbar mat och erbjudanden inom lärande, arbete, hälsa och nöje. Sodexokoncernen är unik genom sitt oberoende och grundarfamiljens delägande, sin hållbara affärsmodell och serviceutbudet med måltidstjänster och FM-tjänster. Dessa erbjudanden möter alla utmaningar i vardagen med ett dubbelt mål: att förbättra livskvaliteten för våra medarbetare och dem vi erbjuder våra tjänster, och att bidra till ekonomiska, sociala och miljömässiga framsteg i de samhällen där vi är verksamma. För oss går tillväxt och socialt engagemang hand i hand. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag, för ett bättre liv för alla.

10 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
Städande assisterande husfru sökes

Nu söker vi på RestaurangAssistans i Göteborg en städande arbetsledare till en av våra hotellentreprenader Vi söker dig som: Har minst 3 års erfarenhet av rumsstädning och lokalvård på hotell i Sverige Är inspirerande, entusiastisk och kvalitetsinriktad Har ett öga för detaljer Har ett positivt ledarskap och ansvarskänsla Älskar att utveckla och coacha medarbetare Kan prata och skriva på svenska och engelska Vi erbjuder dig: Lön enligt kollektivavtal 75% anställning Arbetet är förlagt under vardagar och helger Arbetsuppgifter: Städning av rum samt publika ytor Planering och schemaläggning av personal Leda och utveckla städpersonal Upprätthålla en kvalitetsnivå som överensstämmer med hotellets riktlinjer Resultatansvar Rumskontroller Varför ska du jobba på RestaurangAssistans?Att jobba hos oss är framföralltväldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olikaarbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter!Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning- Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider.Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

8 april 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Driftledare till ISS verksamhet i Solna!

Vill du också tillhöra en arbetsplats där ditt jobb verkligen gör skillnad? Ta då chansen och bli en del av ISS globala organisation! Till deras verksamhet på Sveriges största kontor i Solna söker de ny en engagerad och positiv ledare som brinner för service. Vill du vara med och skapa förutsättningar för ett team som ska leverera service i världsklass? Sök då tjänsten redan idag, då vi tillämpar löpande urval! OM TJÄNSTEN ISS är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag och har över 450 000 medarbetare världen över. Medarbetarna är kärnan i verksamheten och en förutsättning för att kunna leva upp till ISS syfte - Connecting people and places to make the world work better! På ISS Facility Services skapas platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. ISS söker nu en driftledare till sin verksamhet i Solna då en uppskattad medarbetare går i pension. Här kommer du ansvara för Sveriges största och mest moderna kontor och där din främsta uppgift är att leda och utveckla ditt team inom service och lokalvård. Du har daglig kontakt med medarbetarna och räds inte för att själv kliva in i den dagliga driften för att stötta dina medarbetare om så behövs. Som driftledare arbetar du nära organisationens kunder och hanterar deras synpunkter och önskemål samt arbetar aktivt med merförsäljning och kvalitetsuppföljning. Din tjänst kommer att inledas med en gedigen introduktion av deras kollega som går i pension för att säkerställa en god och omfattande onboarding. Tillsammans med ditt team kommer ni hantera 72 000 kvm. Vi erbjuder: - Stora utvecklingsmöjligheter på ett av världens största tjänsteföretag inom Facility Management - En varierad och spännande roll - Anställning på ett globalt och tryggt bolag - Chansen att arbetsleda ett glatt och energifyllt team som gillar att ha kul på jobbet ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Kontinuerlig och regelbunden kundkontakt med fokus på att tillfredsställa kundens förväntningar * Ansvara för och säkerställa att arbetet bedrivs i enlighet med avtal och kundens önskemål * Stötta dina medarbetare genom att bidra med daglig drift och lokalvård om det behövs * Ekonomisk administration så som fakturahantering samt inköpsplanering av produkter * Daglig arbetsledning och planering av arbetsscheman VI SÖKER DIG SOM - Har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom servicebranschen med öga för detalj och kvalitet - Är bekväm och trygg i kunddialoger - Talar svenska och engelska flytande, då båda språken förekommer i det dagliga arbetet Meriterande: - Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom hotellbranschen - Erfarenhet av att hantera stora som små event - Talar ytterligare språk Som person är du trygg, initiativtagande och professionell. Du har en god förmåga att verka i en organisation med många kontaktytor och intressenter. Du arbetar systematiskt och låter din erfarenhet och kompetens, i kombination med ditt goda omdöme, styra dig i dina beslut. Du trivs i rollen som företagsrepresentant vilket innebär att du har en hög servicenivå, god överblick över ditt serviceområde och jobbar proaktivt samt kontinuerligt hos kunden. Vi kommer under rekryteringsprocessen titta närmare på följande beteenden: - Serviceinriktad - Strukturerad - Anpassningsbar - Kvalitetsmedveten Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om ISS här!

5 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024
Field Lead 2024 - Kalmar

Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat. Vi söker dig som älskar utmaningar och att se dina kollegor utvecklas! Just nu söker vi en Field Lead till Hemfrid i Kalmar. Dina arbetsuppgifter: I rollen som Field Lead arbetar du pedagogiskt och coachande. Du är ansvarig för utbildningen av nyanställda samt coachning av befintliga kollegor på Hemfrid i Malmö. I denna roll har du, tillsammans med din närmsta chef, ansvar för den utbildning och kunskap som de nya kollegorna tillhandahåller. Du arbetar utifrån en pedagogisk modell och vägleder den nyanställde, samt befintliga medarbetare, i riktlinjer samt policys för Hemfrids arbete ute hos våra kunder. I rollen ingår att ge dina kollegor de allra bästa förutsättningarna samt en positiv och trygg stöd för att de ska lyckas i sitt arbete hos oss på Hemfrid. Som Field Lead har du själv inte några fasta kunder du går till, utan du kommer att introducera dina nya kollegor i de kunders bostäder som den nyanställde sedan kommer arbeta hos. Vidare utför du kundbesök i coachande syfte för de befintliga medarbetarna, samt ansvarar för att kvalitetssäkra olika genomförda städuppdrag ute hos våra kunder. Slutligen kommer du, vid behov att stötta våra Area Managers i olika administrativa uppgifter vid sjukdom eller frånvaro. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Utbildning och coachning av nyanställda i våra kunders privata hem Uppföljning av ny kollega efter avslutad handledning Kvalitetssäkring för städuppdrag Kvalitetshöjande åtgärder för teamet Hålla i städutbildningar i grupp Vara expert på medel och material Delta engagerat i arbeten som utvecklar teamet Täcka för våra Area Managers vid sjukdom och frånvaro Kunduppföljning och kundbesök vid behov Vi erbjuder Vi har en tydlig ambition – att vara branschens bästa arbetsgivare. För oss är det en självklarhet att erbjuda bra villkor för våra anställda, bland annat: En tillsvidareanställning med 75 % sysselsättningsgrad Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring Friskvårdsbidrag på 2000 kr per år Olika utbildningar inom ledarskap, kundservice och hemstädning, med fokus på din utveckling! Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid Gratis mobilabonnemang Härliga kollegor från hela världen! Du kommer att arbeta både ute hos våra kunder i Kalmarmed upplärning av våra nyanställda Hemfridare, samt på kontoret med bland annat fysisk klassrumsundervisning, samt andra administrativa uppgifter. Din profil Som Field Lead söker vi dig som brinner för coachning och utveckling av dina kollegor. Du är pedagogisk, tålmodig och ansvarsfull. Att vara noggrann och strukturerad är viktigt för dig och du behöver även vara engagerad och ha en positiv attityd. Självklart skall du brinna för städning, precis som vi gör! Inför denna tjänst kräver vi att du: Har mycket god tidigare erfarenhet av hemstädning Innehar B-körkort (från Sverige eller EU) Goda språkkunskaper i både svenska och engelska Kan arbeta flexibla arbetstider måndag-fredag mellan klockan 8-17 Meriterande är om du: Har arbetat i en ledande roll inom just städning samt har jobbat i administrativa verktyg tidigare Har tillgång till egen bil Har erfarenhet av fönsterputs, något serviceyrke eller andra städtyper Om Hemfrid Hemfrid startades 1996 av Monica Lindstedt. Sedan dess har vi varit en pionjär på marknaden och idag är vi runt 2 000 medarbetare som hjälper våra kunder att göra livet enklare. Vi underlättar vardagen med tjänster som städning, trädgårdshjälp, flytt, enklare hantverk, återvinning och mycket annat. Läs gärna mer på vår karriärsida: www.hemfrid.se/karriar. Ansökan Du skickar in din ansökan till tjänsten via "Ansök här" nedan. Vi använder ett personlighetstest i denna rekryteringsprocess för att göra ett objektivt urval för tjänsten. Vid frågor om rekryteringsprocessen vänligen kontakta vår HR-avdelningen på [email protected]. Vill du vara med på vår resa? Ansök nu!Välkommen till Hemfrid!

5 april 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Vi söker städare/städerska med extra ansvar till sommaren 2024

Björkhaga Strandby och restaurang ligger ca 3 km norr om Klintehamn på den gotländska västkusten. Restaurangen är vacker belägen vid havet med utsikt över Karlsöarna. Restaurangen erbjuder såväl lunch som kvällssittning och har en hel del evenemang under sommaren. Vi söker nu husfru/ städledare för sommaren 2022. Att arbeta som husfru hos oss innebär ett övergripande ansvar för städning av allmänna ytor i området så som toaletter, servicehus och städning av restaurangen. Att också vara ansvarig för att avsyna sugor vid avresa samt städning av de stugor/lägenheter som valt att köpa till detta. Är du den vi söker? Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

5 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Jobba som supervisor med ett superteam inom hotellstäd!

Vi på RestaurangAssistans i Malmö söker nu en städande arbetsledare för extraarbete under helger och sommarsäsong. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av rumsstädning och lokalvård på hotell i Sverige Är inspirerande, entusiastisk och kvalitetsinriktad Har ett öga för detaljer Har ett positivt ledarskap och ansvarskänsla Älskar att utveckla och coacha medarbetare Kan prata och skriva på svenska och engelska Vi erbjuder dig: Lön enligt kollektivavtal Gedigen utbildning och kompetensutveckling Arbetsuppgifter: Städning av rum samt publika ytor Planering och schemaläggning av personal Leda och utveckla städpersonal Upprätthålla en kvalitetsnivå som överensstämmer med hotellets riktlinjer Resultatansvar Rumskontroller Arbetet är förlagt under både vardagar och helger Varför ska du jobba på RestaurangAssistans?Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om ossRestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 september 2024