Arbetsledare, trädgård/Trädgårdsanläggningsförman
Sök bland 14 lediga jobb som Arbetsledare, trädgård/Trädgårdsanläggningsförman och börja ditt nya yrkesliv idag!
Jain Trädgård AB växer och för att möta det ökade behovet av kunder söker vi nu ytterligare en Arbetande Arbetsledare. Vi vårdar, sköter och underhåller kommuners park- och grönområden, bostadsrättsföreningar, skolor och förskolor. Vi är ett gäng som består av parkarbetare, anläggningsarbetare, gruppledare/lagbas, arbetsledare och VD som är engagerade i att skapa trevliga och säkra grönmiljöer. Vi värnar om en god och säker arbetsmiljö. Som arbetsledare planerar, utvecklar och leder du arbetet för din grupp. Dina arbetsuppgifter består bland annat av planering av arbetsuppgifter som ska utföras på platserna, träffa både med nya och befintliga kunder. Handleder våra entreprenörer, deltar i driftmöten och svarar på inkommande synpunkter och felanmälningar. Vem är du? Du har eftergymnasial utbildning inom gröna yrken såsom trädgårdsmästare, trädgårdsingenjör eller liknade samt god datorvana. Du innehar kunskaper inom praktisk trädgård och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom kommun eller myndighet och dokumenterad erfarenhet av projekt- och arbetsledning. Du behärskar svenska i både tal och skrift. B-körkort är ett krav. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper där vi söker dig med ett starkt driv och förmåga att arbeta självständigt. Du samarbetar väl med din arbetsgrupp, entreprenörer och andra kollegor och bidrar med ett gott arbetsklimat. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Intervjuer kommer att ske löpande Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Om arbetsplatsen Kulturen är en viktig drivkraft för att göra Helsingborg till den mest attraktiva staden. Här bedrivs en aktiv och synlig kulturpolitik utifrån kulturinstitutionerna, de fria kulturutövarna och det civila samhällets engagemang. Förvaltningens publika verksamheter innefattar Helsingborgs bibliotek, Helsingborgs museum, Helsingborgs kulturskola och Helsingborgs konsthall och Dunkers scener. Tillsammans stöds de av gemensamma stabsfunktioner för kommunikation, administration, ekonomi och HR. Helsingborgs museum är samtidsorienterat, aktuellt och angeläget. Vi arbetar med frågor om kulturarvets roll i en långsiktig samhällsutveckling och dess betydelse för social och miljömässig hållbarhet. Museet innefattar besöksmålen Fredriksdal museer och trädgårdar, Kärnan, Kulturmagasinet, Pålsjö mölla och Möllebacken. Fr o m 1 januari 2025 har verksamheten även en tydlig hemvist på Dunkers kulturhus, som blir Helsingborgs museums största utställningsarena. Vi söker nu en samordnare för trädgård och lantbruk med huvudsaklig arbetsplats på Fredriksdal museer och trädgårdar. Fredriksdal är ett friluftsmuseum och en botanisk trädgård. Här finns bland annat historiska parker och byggnader, ett välkänt rosarium, en historisk köksträdgård, en omfattande fruktträdgård och ett lokalt klonarkiv med fokus på frukt, köksväxter, rosor, perenner och lökar. Den botaniska trädgården innehåller Skånes unika flora och vi bedriver ett bevarandearbete för hotade arter. Fredriksdal speglar med sina 36 hektar den skånska kultur- och naturhistorien där levande samlingar av såväl kulturväxter, vilda växter, ett historiskt lantbruk och lantrasdjur är en viktig del. Lantrasdjuren bevaras i genbanker och odlingarna och djurhållningen är KRAV-certifierade. Som samordnare ingår du i avdelningen Växa & bevara där trädgård, lantbruk och kulturmiljö ingår och du leder en arbetsgrupp bestående av trädgårdsmästare, trädgårdsarbetare, museibönder och djurskötare. Arbetsuppgifter Som samordnare ansvarar du för att leda det dagliga arbetet inom trädgård, lantbruk och landskap på Fredriksdal museer och trädgårdar. Du samordnar planeringen och samarbetar med andra arbetsgrupper och avdelningar inom museet. Tillsammans med arbetsgruppen och i nära samarbete med museets trädgårdsantikvarie och biolog utvecklar du anläggningen med fokus på hållbarhet, biologisk mångfald och kulturhistoria. I samband med arrangemang som exempelvis skördefest och julmarknad är du med och koordinerar arbetet före, under och efter arrangemanget. Dina administrativa arbetsuppgifter omfattar bland annat schemaplanering, dokumentation, fakturahantering, inköp och upphandling enligt LOU samt arbete med museets KRAV-certifiering. I samarbete med avdelningschef deltar du i det systematiska arbetsmiljöarbetet genom riskbedömningar, handlingsplaner och säkerställande av att arbetsmiljöregler och säkerhetsrutiner följs. Du deltar även vid rekrytering, introduktion och upplärning av nya medarbetare och säsongspersonal samt koordinerar och handleder praktikanter. Då museet bedriver publik verksamhet är en naturlig del av dina arbetsuppgifter att förmedla kunskap och information till våra besökare. Kvalifikationer Kvalifikationer och erfarenheter: • Högskole- eller yrkeshögskoleutbildning inom trädgård, till exempel trädgårdsingenjör, trädgårdsmästare eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som relevant • Flerårig dokumenterad arbetslivserfarenhet inom trädgårdsarbete, lantbruk eller liknande • Erfarenhet av arbetsledning där du lett arbetsgrupper och haft ansvar för att samordna arbetsuppgifter • B-körkort Vi söker dig som har god organisationsförmåga och stor erfarenhet av att leda arbetsgrupper. Du är en utåtriktad person som har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer till både besökare och kollegor. Du visar intresse och förståelse för andra samt har förmåga att skapa bra laganda och vårda ett gott arbetsklimat. Du har goda kunskaper i trädgårdens hantverk och småskaligt lantbruk och du är inte främmande för att arbeta praktiskt och hugga i där det behövs. Du har god digital kompetens och det är meriterande om du har kunskap om offentlig upphandling. Det är även meriterande om du har erfarenhet av arbete i publika, historiska trädgårdsanläggningar samt har djurvana. Du behärskar svenska språket flytande i tal och skrift och har god förmåga att kommunicera på engelska. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är engagerad och känner dig trygg i din yrkesroll. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och tar egna initiativ. Du kan motivera och engagera medarbetare samt har förmåga att prioritera och kommunicera dina beslut. För att trivas hos oss bör du vara flexibel och ha lätt för att anpassa dig till förändringar. Välkommen med din ansökan! Att jobba i Helsingborgs stad Vill du vara med och skapa en bättre stad tillsammans med helsingborgarna? Då ska du jobba i Helsingborgs stad. Här kan du använda din kreativitet och drivkraft till att göra livet lättare och tryggare för våra invånare, besökare och näringsliv. Tillsammans med nyfikna och hjälpsamma kollegor gör du skillnad i människors liv, både idag och i framtiden. Ett bra jobb idag, en bättre stad imorgon. Här kan du läsa mer om hur det är att jobba i staden: https://helsingborg.se/arbete/sa-ar-det-att-jobba-i-staden/ Övrig information Sista ansökningsdag: 2025-03-31 Anställningsform: Tillsvidareanställning Omfattning: Heltid. Helg- och kvällsarbete förekommer. Tillträdesdatum: 1 september 2025 eller enligt överenskommelse Antal tjänster: 1 För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Helsingborgs stad använder vi rekryteringsverktyget ReachMee. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via ReachMee genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska kontakta rekryterande chef i annonsen som kommer guida dig vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka digitalt via ansökningslänken. Fackliga företrädare https://intranat.helsingborg.se/hr/samverkan-och-delaktighet/fackliga-foretradare/ Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanber vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.
Tjänsten är placerad inom Integrations- och arbetsmarknadsförvaltningen som är en av åtta förvaltningar i Linköpings kommun. Vi stärker möjligheterna för Linköpingsbor som är beroende av ekonomiskt bistånd, att bli självförsörjande och självständiga. Vi bidrar också med kompetensförsörjning till Linköpings kommun och näringsliv. Vill du förgylla vardagen och förbättra livskvaliteten för Linköpingsborna? Hos oss kan du göra en viktig skillnad och bidra till att göra Linköping till en bättre plats. Välkommen till oss! Dina arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter består av att utveckla arbetsgruppen Yttre skötsel inom Drivbänk till en permanent verksamhet där deltagarna rustas för att arbeta i yttre gröna miljöer och enklare fastighetsarbete. I rollen kommer du att dokumentera dina arbetsuppgifter och på sikt bygga upp en kursplan. Du kommer att leda gruppen i externa uppdrag och handleda deltagare i det praktiska arbetet på tilldelade ytor i stadsnära områden enligt en uppdragslista. I övrigt ingår både teoretisk och praktisk undervisning. Din arbetsplats På Integrations- och arbetsmarknadsförvaltningen arbetar ca 350 medarbetare på avdelningen arbetsliv och försörjning och avdelning arbetsmarknadsinsatser. Denna tjänst tillhör avdelning arbetsmarknadsinsatser. Vi ansvarar bland annat för att säkerställa att Linköpings kommun tillhandahåller relevanta arbetsmarknadsinsatser samt för att bedriva verksamhet utifrån OSA (offentligt skyddad anställning). Huvuduppdraget är att arbeta med utveckling för de personer som är i en arbetsmarknadsinsats. Vår målgrupp är mellan 17-65 år och är i behov av ekonomiskt bistånd. Det slutliga målet är att gå vidare mot studier eller arbete, med eller utan stöd, på den ordinarie arbetsmarknaden. Vi söker nu en arbetsledare inom yttre skötsel där du tillsammans med övrig personal och andra samarbetspartners verkar för ett pedagogiskt upplägg som möjliggör för deltagarna att tillgodogöra sig kunskaper som ökar förutsättningarna. Drivbänks lokaler med fokus mot olika stadsdelar. Arbetstiden är förlagd dagtid, vardagar 07:00-16:00. Du som söker Vi söker dig som har en godkänd gymnasieutbildning. Det ses som meriterande om du har en utbildning som trädgårdsmästare med inriktning anläggning, annan utbildning inom grön näring eller annan erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Vidare söker vi dig som har tidigare erfarenhet av att handleda andra i arbetet. Det är därför meriterande om du har tidigare erfarenhet av tidigare pedagogiskt arbete då tjänsten handlar om att instruera andra i arbetet. Vi söker dig som har erfarenhet av arbete inom gröna näringar. Det är önskvärt om du har erfarenhet av att hantera grönytor, att du har erfarenhet av dokumentation eller annan administration kopplat till deltagare inom verksamheten. Det ses även som meriterande om du har erfarenhet av yttre skötsel såsom att städa eller rondering. Det är ett krav på god svenska i tal och skrift eftersom tjänstens huvudfokus handlar om att lära ut och handleda andra i arbetet. Som arbetsledare behöver du ha B-körkort för manuell växellåda då bilkörning förekommer i tjänsten. Du har en god samarbetsförmåga, ett intresse och en vilja att hjälpa andra samt ser möjligheter i förändringar. Du är självgående och har en god förmåga att strukturera upp ditt arbete. I arbetet kommer du att möta människor från olika kulturer och vi ser därför att du värdesätter olikheter och mångfald. Du trivs med att arbeta tillsammans med andra människor och bidrar till ett gott samarbetsklimat. I den här tjänsten kommer vi att begära ett utdrag ur belastningsregistret. Beställ ditt utdrag först om du blir kallad på intervju. Välkommen med din ansökan! Övrig information När du söker en tjänst i Linköpings kommun registrerar du din ansökan genom inloggning via e-legitimation (såsom BankID eller FrejaID) istället för e-postadress. Saknar du e-legitimation? Vänligen kontakta ansvarig HR-konsult eller chef, så hjälper de dig att registrera din ansökan. Tillträde: Enligt överenskommelse Anställningsform: Tillsvidare Sysselsättningsgrad: 100% Antal lediga befattningar: 1 Ref. nr: 14612 I denna ansökan bifogar du inget personligt brev Tillsammans formar vi framtidsstaden Linköping är en av Europas mest innovativa städer och möjligheternas kommun. Med energi, mod och hjärta gör vi vår stad ännu bättre. Vi drivs av nyfikenheten och viljan att hitta nya lösningar. Och av att förgylla vardagen och förbättra livskvaliteten för våra invånare.
Göteborgs begravningssamfällighet ansvarar för begravnings- och krematorieverksamheten inom Göteborgs stads geografiska område. Vi är 190 tillsvidareanställda och drygt 120 säsongsanställda och sommarvikarier. Vi sköter om 36 begravningsplatser med sammanlagt närmare 119 000 gravplatser. Vårt krematorium utför kremationer både inom Göteborg och på uppdrag av andra begravningshuvudmän. Vi är en organisatorisk enhet inom Svenska kyrkan och vi utför vårt uppdrag i enlighet med begravningslagen. Begravningssamfälligheten styrs av förtroendevalda inom Svenska kyrkans nio pastorat och församlingar i Göteborg. De tillsätts genom indirekta val till begravningsdelegerade som i sin tur väljer en begravningsstyrelse. Förvaltningen är organiserad i en geografiskt indelad skötselavdelning, funktionsindelade enheter och ett kansli. Verksamheten omsätter cirka 325 miljoner kronor. Läs gärna mer om oss på vår webbsida: https://www.svenskakyrkan.se/gbs Beskrivning Förvaltningen befinner sig i ett spännande utvecklingsskede då vi växer och samtidigt arbetar med att förtydliga roller och ansvar. Det betyder att delar av det som skrivs i denna annons kan komma att förändras det kommande året. Tanken är bland annat att gå från fyra till fem skötselenheter vilket betyder att enheternas nuvarande konstellation kan komma att ändras. Vi söker två lagledare. Den ena för arbete i ett av våra skötsellag på den Västras skötselenhet och den andra till ett av våra skötsellag på Kvibergs skötselenhet. Som lagledare är du en viktig länk i organisationen. Du leder ditt lag med trygg hand och har god förståelse för hur du ska balansera rollen som arbetsgivarföreträdare samtidigt som du arbetar nära ditt lag i det dagliga arbetet. Du motiverar lagmedlemmarna genom ett kommunikativt och öppet ledarskap med god pedagogisk förmåga. I lagledarrollen är du en förebild, som genom pedagogiskt ledarskap uppmuntrar och motiverar enhetens medarbetare och tillvaratar deras kompetens och initiativ. Du har ett lösningsorienterat förhållningssätt, är flexibel, tillitsfull och förmedlar en positiv inställning till utveckling och förändring. Lagledarrollen innebär många kontaktytor och möten såväl internt som externt, vilket ställer höga krav på din samarbetsförmåga. Du förväntas vara strukturerad och ansvarstagande i arbetet du utför. Arbetsuppgifter Administrativa uppgifter är en del av tjänsten och i nära samråd med enhetschef och övriga lagledare ansvarar du och tar aktivt del i att leda, planera, genomföra och följa upp skötsellagets och enhetens skötselinsatser. Som lagledare kommer du att delta i det dagliga skötselarbetet och alla dess förekommande sysslor på begravningsplatserna tillsammans med ditt skötsellag. Skötsellaget kan bestå av ca 8–20 personer beroende på säsong. Du har ansvar för att arbetsmiljöregler, skyddsföreskrifter och rutiner i verksamheten efterlevs av hela ditt skötsellag. Du har delegerade arbetsmiljöuppgifter. Vi söker dig som har klipp i steget och blicken riktad framåt. Du trivs med att arbeta inne och ute, i värme och kyla, i ur och skur. Vi har gott kaffe och trevliga kollegor. Du är förändringsbenägen och har förmågan att entusiasmera andra genom ditt sätt att vara. Kvalifikationer - Trädgårds eller anläggningsutbildning, alternativt annan kompetens arbetsgivaren bedömer likvärdigt. - Minst två års sammanhängande erfarenhet av arbetsledning. - Du har ett kommunikativt ledarskap och god pedagogisk förmåga. - Goda datakunskaper. - Du har mycket god svenska i både tal och skrift. - Körkort B är ett krav. Meriterande är: - Tidigare arbete på begravningsplats. - Kunskap i Microsoft 365. - Utbildning i ledarskap inom grönskötsel eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet vid tillsättande av tjänsterna. Villkor Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som inleds med sex månaders provanställning. Tjänsten har ett varierat timuttag och helgtjänstgöring kan förekomma. Tillträde snarast eller efter överenskommelse. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringsverktyg, länk finns här nedanför, och inte via e-post eller brevledes. För mer information om våra personalförmåner och oss som arbetsgivare – välkommen att besöka vår webbsida https://www.svenskakyrkan.se/gbs/att-arbeta-hos-oss För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringsverktyg, länk finns här nedanför, och inte via e-post eller brevledes. För mer information om våra personalförmåner och oss som arbetsgivare – välkommen att besöka vår webbsida https://www.svenskakyrkan.se/gbs/att-arbeta-hos-oss Vi undanber oss vänligt men bestämt alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Jain Trädgård AB växer och för att möta det ökade behovet av kunder söker vi nu ytterligare en Arbetsledare. Vi vårdar, sköter och underhåller kommuners park- och grönområden, bostadsrättsföreningar, skolor och förskolor. Vi är ett gäng som består av parkarbetare, anläggningsarbetare, gruppledare/lagbas, arbetsledare och VD som är engagerade i att skapa trevliga och säkra grönmiljöer. Vi värnar om en god och säker arbetsmiljö. Som arbetsledare planerar, utvecklar och leder du arbetet för din grupp. Dina arbetsuppgifter består bland annat av planering av arbetsuppgifter som ska utföras på platserna, träffa både med nya och befintliga kunder. Handleder våra entreprenörer, deltar i driftmöten och svarar på inkommande synpunkter och felanmälningar. Vem är du? Du har eftergymnasial utbildning inom gröna yrken såsom trädgårdsmästare, trädgårdsingenjör eller liknade samt god datorvana. Du innehar kunskaper inom praktisk trädgård och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom kommun eller myndighet och dokumenterad erfarenhet av projekt- och arbetsledning. Du behärskar svenska i både tal och skrift. B-körkort är ett krav. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper där vi söker dig med ett starkt driv och förmåga att arbeta självständigt. Du samarbetar väl med din arbetsgrupp, entreprenörer och andra kollegor och bidrar med ett gott arbetsklimat. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Intervjuer kommer att ske löpande. Har du några frågor? Kontakta oss via mejl [email protected] Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Är du en erfaren och engagerad ledare med ett öga för fastighetsskötsel? Vi söker en arbetsledare som vill vara en del av vårt team. Här får du en nyckelroll i att säkerställa att våra utomhusmiljöer är välskötta, trygga och trivsamma. Om tjänsten Som arbetsledare för inre- och yttre fastighetsskötsel har du ett övergripande ansvar för drift, underhåll och skötsel av våra fastigheter och utomhusområden. Du leder och fördelar arbetet för vårt team och ser till att arbetsuppgifterna utförs effektivt och med hög kvalitet. Rollen innebär både praktiskt arbete och administrativ planering. Arbetsuppgifter • Leda och fördela det dagliga arbetet inom fastighetsskötsel, inklusive inre och yttre miljöer. • Planera och genomföra underhållsåtgärder samt säkerställa att fastigheterna och utemiljön är i gott skick. • Koordinera arbetet med entreprenörer och underleverantörer vid behov. • Ansvara för schemaläggning, personalplanering och kvalitetssäkring. • Delta i det operativa arbetet när det behövs. • Säkerställa att arbetet utförs enligt gällande säkerhetsföreskrifter och miljökrav. Kvalifikationer • Minst 3 års erfarenhet av arbetsledning inom fastighetsskötsel eller liknande uppdrag. • Erfarenhet av underhåll, reparationer och skötsel av både inre och yttre fastighetsmiljöer. • God förmåga att planera och organisera arbetet på ett effektivt sätt. • Erfarenhet av att leda personal och skapa en god arbetsmiljö. • B-körkort är ett krav. Vi erbjuder • En spännande och varierad tjänst i en unik miljö, där du får möjlighet att arbeta både strategiskt och operativt med fastighetsskötsel. • Möjlighet att påverka och utveckla arbetet inom fastighetsskötsel. • En arbetsplats med engagerade kollegor och en positiv laganda. Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt!
Vi är stolta över Trollhättans Stads över 5 000 medarbetare, som varje dag gör en positiv skillnad i våra invånares liv och är med och utvecklar stadens hållbarhet och livskraft. Vi drivs och motiveras av ledorden Mod, Delaktighet, Nytänkande och Handlingskraft. Här finns en spännande utveckling där du kan vara med och göra vår stad ännu bättre. Om verksamheten Verksamhetsområdet Arbetsmarknads- och Socialt stöd består av två enheter, Socialt stöd och försörjning och Arbetsmarknadsstöd. Arbetsmarknadsstöd kommer under sommaren 2025 att erbjuda sommarjobb till ungdomar som till sommaren går ur grundskolan och första året på gymnasiet och som är folkbokförda i Trollhättan. Arbetsuppgifter Vi söker därför 2 arbetsledare som skall arbetsleda 2 sommarlag. Varje lag består av 6 ungdomar som arbetar i en 3 veckors period med totalt 3 grupper under perioden vecka 25-33. Som arbetsledare skall du arbetsleda och motivera ungdomarna till sommarjobb där uppdragen är inom park, städ och fastighetsskötsel. Du kommer få planera och strukturera bland uppdragen där du själv är en del av laget och tillsammans med ungdomarna utför dagens arbete. Lagen kommer utgå från en gemensam plats och kommer utföra uppdrag i Trollhättans centrum. Som arbetsledare är det viktigt att du är positiv, motiverande och tydlig i din arbetsledarroll. Det är viktigt att du är en god förebild då du troligtvis är ungdomarnas första kontakt med arbetslivet och vi ser det som viktigt att de får en positiv erfarenhet av arbetslivet. Kvalifikationer Du som söker ska ha avslutad gymnasialutbildning och det är meriterande med dokumenterad erfarenhet av ungdomsarbete genom exempelvis föreningslivet. B-Körkort krävs Anställningsinformation Visstidsanställning 100% perioden 2025-06-11 till 2025-08-19.. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons! Trollhättan är en stark och attraktiv kommun som ska bli större. I dag har vi passerat 59 000 invånare och vi har siktet inställt på att växa till 70 000 trollhättebor. Inom Trollhättans Stad arbetar vi med att skapa förutsättningar för detta. Vi är över 5 000 medarbetare och våra 350 olika yrken bidrar på olika sätt med att ge service och underlätta en bra vardag för våra invånare - nu och i framtiden. Vi ser mångfald som en styrka som berikar vår verksamhet och välkomnar sökande med olika bakgrund. Trollhättans Stad tillämpar rökfri arbetstid.
Produktionsplanerare till VegTech Nu söker VegTech en Produktionsplanerare. Trivs du med att vara spindeln i nätet och ta mycket ansvar? Då kan det här vara jobbet för dig! ARBETSUPPGIFTER I rollen som produktionsplanerare kommer du ha en central roll mellan kundcenter, produktion och logistik. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Planera leveranser från produktionsplatser Orderhantering, lageruttag och fraktbokning i affärssystemet Business Central Leveransplanering för att möta kundernas krav på tid och kvalitet Planera och förbereda för produktion av sedummattor och ängsmattor Se till att råvaror och förbrukningsmaterial finns i lager Samverkan med arbetsledare och logistikkoordinator PERSONLIGA EGENSKAPER KVALIFIKATIONER Vi tror att du tilltalas av att arbeta med tillverkning och leverans av unika produkter. Vi söker dig som: Är genuint intresserad av produktionsmiljö och tillverkning Har erfarenhet av produktions- och materialplanering Har en serviceinriktad inställning och trivs med att ha daglig dialog med såväl interna som externa kontakter Har en stark kommunikativ förmåga och kan utrycka dig i både tal och skrift Är van vid att jobba självständigt och ta egna initiativ samtidigt som du fungerar bra i ett team Har god datavana, är strukturerad samt gillar ordning och reda OM TJÄNSTEN Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med en 6 månaders provanställning hos VegTech i Vislanda. Vi tillämpar individuell lönesättning. Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. ÖVRIGT Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!
Produktionsplanerare till VegTech Nu söker VegTech en Produktionsplanerare. Trivs du med att vara spindeln i nätet och ta mycket ansvar? Då kan det här vara jobbet för dig! ARBETSUPPGIFTER I rollen som produktionsplanerare kommer du ha en central roll mellan kundcenter, produktion och logistik. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Planera leveranser från produktionsplatser Orderhantering, lageruttag och fraktbokning i affärssystemet Business Central Leveransplanering för att möta kundernas krav på tid och kvalitet Planera och förbereda för produktion av sedummattor och ängsmattor Se till att råvaror och förbrukningsmaterial finns i lager Samverkan med arbetsledare och logistikkoordinator PERSONLIGA EGENSKAPER KVALIFIKATIONER Vi tror att du tilltalas av att arbeta med tillverkning och leverans av unika produkter. Vi söker dig som: Är genuint intresserad av produktionsmiljö och tillverkning Har erfarenhet av produktions- och materialplanering Har en serviceinriktad inställning och trivs med att ha daglig dialog med såväl interna som externa kontakter Har en stark kommunikativ förmåga och kan utrycka dig i både tal och skrift Är van vid att jobba självständigt och ta egna initiativ samtidigt som du fungerar bra i ett team Har god datavana, är strukturerad samt gillar ordning och reda OM TJÄNSTEN Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med en 6 månaders provanställning hos VegTech i Vislanda. Vi tillämpar individuell lönesättning. Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. ÖVRIGT Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!
Produktionsplanerare till VegTech Nu söker VegTech en Produktionsplanerare. Trivs du med att vara spindeln i nätet och ta mycket ansvar? Då kan det här vara jobbet för dig! ARBETSUPPGIFTER I rollen som produktionsplanerare kommer du ha en central roll mellan kundcenter, produktion och logistik. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Planera leveranser från produktionsplatser Orderhantering, lageruttag och fraktbokning i affärssystemet Business Central Leveransplanering för att möta kundernas krav på tid och kvalitet Planera och förbereda för produktion av sedummattor och ängsmattor Se till att råvaror och förbrukningsmaterial finns i lager Samverkan med arbetsledare och logistikkoordinator PERSONLIGA EGENSKAPER KVALIFIKATIONER Vi tror att du tilltalas av att arbeta med tillverkning och leverans av unika produkter. Vi söker dig som: Är genuint intresserad av produktionsmiljö och tillverkning Har erfarenhet av produktions- och materialplanering Har en serviceinriktad inställning och trivs med att ha daglig dialog med såväl interna som externa kontakter Har en stark kommunikativ förmåga och kan utrycka dig i både tal och skrift Är van vid att jobba självständigt och ta egna initiativ samtidigt som du fungerar bra i ett team Har god datavana, är strukturerad samt gillar ordning och reda OM TJÄNSTEN Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med en 6 månaders provanställning hos VegTech i Vislanda. Vi tillämpar individuell lönesättning. Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. ÖVRIGT Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 14 jobb