Arbetsledare, trädgård/Trädgårdsanläggningsförman
Sök bland 14 lediga jobb som Arbetsledare, trädgård/Trädgårdsanläggningsförman och börja ditt nya yrkesliv idag!
Lerums kommun, med centralorten Lerum, har cirka 3 200 medarbetare och ligger cirka 20 minuters resväg från Göteborg. Lerum är en kommun i framkant, som vill mer. Vi blickar framåt med respekt för vår historia. Här finns rum att utvecklas och att växa. En plats för en hållbar framtid. Tillsammans arbetar vi för att erbjuda god service och skapa välfärd för kommunens drygt 43 000 invånare. En levande kommun med rum för dygnets alla timmar, för alla skeenden i livet. Parkenheten i Lerums kommun söker nu en arbetsledare som kommer arbeta med ett 20-tal medarbetare så som parkarbetare, anläggningsarbetare, parkplanerare med mera. Tillsammans ansvarar ni för skötseln av kommunens gröna utemiljöer, både på allmänna platser och runt våra fastigheter. Kommunens vilja är att det ska vara rent, snyggt och trivsamt i det offentliga rummet ARBETSUPPGIFTER I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår det bland annat att som arbetsledare leda och fördela arbetet på både lång och kort sikt. Du kommer ha kontakt med övriga enheter i kommunen som parkenheten arbetar tätt tillsammans med. Du kommer både arbeta ute tillsammans med personalen och utföra administrativa uppgifter så som TA-planer, beställningar och fakturahantering. I rollen som arbetsledare är du den som våra invånare tar kontakt med när problem uppstår både via telefon, e-post och via kommunens felanmälningssystem. Vinterberedskap förekommer. Arbetsuppgifterna är ofta varierande och kräver att du tar dig an dem på ett lösningsorienterat och flexibelt sätt. Vi utgår från våra lokaler på Hedeforsvägen 6 i Stenkullen. Vad erbjuder vi dig? - En anställning som skapar mervärde och bidrar till att utveckla kommunen för en hållbar framtid för alla invånare. - Engagerade och ambitiösa kollegor samt en kreativ, utvecklande och dynamisk miljö. KVALIFIKATIONER Krav - Du har minst en gymnasial utbildning - B körkort - Arbete på väg 1.1-1.3 & 2.2 Meriterande - Trimmer & Röjsågskort - Motorsågskort A+B - Lekplatsbesiktning - Lift - Erfarenhet av anläggningsarbete och växtkännedom - Heta arbeten - ADR Det är även meriterande om du har tidigare erfarenhet av budgetarbete, svåra samtal, medverkat vid rehabiliteringsärenden och är van att följa upp och utvärdera arbetet. Vi ser att du har goda ledaregenskaper och kan arbeta självständigt, samt att du är utåtriktad och har förmåga att skapa förtroende hos såväl medarbetare som kunder. För att lyckas behöver du vara praktiskt lagd, stresstålig, initiativtagande och kvalitetsmedveten. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet ÖVRIGT Utvecklingen i Lerums kommun ska vara hållbar och vår styrning utgår från de globala målen i Agenda 2030. Vi tror att våra olikheter berikar och utvecklar individen, verksamheten och samhället positivt. Som arbetsgivare arbetar Lerums kommun aktivt för jämställdhet och mångfald och mot all form av diskriminering och kränkande särbehandling. Vi vill främja en god arbetsmiljö där det går att kombinera arbete, föräldraskap och fritid. Vi erbjuder förmåner så som friskvård och personalvårdprogram. Som anställd i Lerums kommun kan det förekomma krav på att använda personligt Bank-ID i tjänsten för legitimering i t.ex. systeminloggning eller annan verifiering. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen ber vi dig skicka in din ansökan via den här länken, och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför den här rekryteringen har vi redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda. Vi undanber oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbju
DN Trädgård & Markskötsel är ett entreprenadföretag inom fastighetsskötsel som vuxit kraftigt sedan 2015. Vi arbetar med skötsel av utemiljöer och våra tjänster inriktar sig mot offentliga och privata fastighetsbolag där vi hjälper dessa med deras utemiljöer. Vi söker dig som har flerårig relevant erfarenhet från en ledande roll och vana av att arbeta i entreprenadform. Tidigare meriter kan vara från trädgårdsbranschen . Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning som trädgårdsmästare alternativt TCYK:s yrkesbevis Som ledare ska du kunna leda och engagera ditt team att nå uppställda mål. DU ska vara problemlösare som kan hantera ett stundtals högt tempo genom att prioritera och organisera såväl ditt eget som andras arbete. Då företaget har ett välutvecklat IT-stöd förutsätter vi att du har god datorvana och intresse för administrativt arbete. Körkort är ett krav. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Markservice Sthlm är en naturkunnig förvaltare som brinner för att ta hand om och utveckla hållbara och trivsamma utemiljöer. Markservice Sthlms verksamhet består av grönyteskötsel, finplanering, snöröjning, trädvård och andra specialisttjänster inom drift och underhåll av gröna ytor. Kunderna utgörs av både offentlig sektor, fastighetsbolag och bostadsrättsföreningar. Huvudkontoret är beläget i Farsta och projekten för detta uppdrag är på södra sidan. Om rollen som Lagbas Vi söker en engagerad och erfaren lagbas som kommer att ha en central roll i att leda och fördela det dagliga arbetet för ditt arbetslag. Du kommer att säkerställa att arbetet utförs enligt tidsplan och kvalitetskrav, samordna arbetslaget och underentreprenörer för att säkerställa en smidig arbetsprocess. I din roll kommer du också att rapportera framsteg och eventuella problem till arbetsledaren, samt säkerställa att alla säkerhetsföreskrifter följs. Vi söker dig som har goda ledaregenskaper och en stark förmåga att kommunicera och samarbeta med olika parter. Vilka krav har vi på din kompetens? Du har avslutad eftergymnasial utbildning och minst 3 års erfarenhet av grönyte-och trädgårdsnäringen i rollen som lagbas. Du känner till och förstår innebörden av ABFF, ABT04, ABT06. Du bör ha goda ledaregenskaper och förmåga att motivera ditt team för att uppnå gemensamma mål. Det är viktigt att du har kunskap om säkerhetsföreskrifter och arbetsmiljöregler, samt förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ. God kommunikationsförmåga på svenska, både i tal och skrift, är ett krav. Likaså god datorvana och körkort. Vad du erbjuds Vi erbjuder en arbetsplats med låg personalomsättning, goda utvecklingsmöjligheter, högt i tak och stort engagemang kring människor och natur. Du kommer till ett sammansvetsat team som tycker om att arbeta ihop och som utvecklar varandra. Projekt du kommer att leda är mot en kommunal beställare och finns på södra sidan om Stockholm. Vem är du? Som person är du driven och har förmåga att inspirera och leda andra - du skapar engagemang och delaktighet i ditt team. Du är affärsmässig och har ett stort kundfokus. Din lyhördhet och arbetsglädje är högt värderad och bidrar till ett trevligt arbetsklimat och givande samarbeten. Du är ansvarstagande, har lätt att prioritera och drivs av att effektivisera samt driva igenom förbättringar på arbetsplatsen. Vidare är du en utåtriktad och anpassningsbar person som trivs att jobba i team och arbeta för att få alla att dra åt samma håll. Tjänsten ska tillträdas snarast och är på heltid. Process Urval och intervjuer sker löpande. I denna rekrytering har Markservice Sthlm valt att samarbeta med Prowork Kompetens och Talent Manager Sanna Vestin. Sök tjänsten via länken och kontakta Sanna Vestin på [email protected] eller 073-506 68 39 vid frågor eller om du önskar presentera dig i samband med ansökan. Detta är en rekrytering och du blir direkt anställd av vår kund. Genom att skicka in dina handlingar till oss på Prowork Kompetens– så godkänner du vår Integritetspolicy som finns att läsa på www.prowork.se
Markservice Sthlm är en naturkunnig förvaltare som brinner för att ta hand om och utveckla hållbara och trivsamma utemiljöer. Markservice Sthlms verksamhet består av grönyteskötsel, finplanering, snöröjning, trädvård och andra specialisttjänster inom drift och underhåll av gröna ytor. Kunderna utgörs av både offentlig sektor, fastighetsbolag och bostadsrättsföreningar. Huvudkontoret är beläget i Farsta och projekten för detta uppdrag är på södra sidan. Om rollen som Lagbas Vi söker en engagerad och erfaren lagbas som kommer att ha en central roll i att leda och fördela det dagliga arbetet för ditt arbetslag. Du kommer att säkerställa att arbetet utförs enligt tidsplan och kvalitetskrav, samordna arbetslaget och underentreprenörer för att säkerställa en smidig arbetsprocess. I din roll kommer du också att rapportera framsteg och eventuella problem till arbetsledaren, samt säkerställa att alla säkerhetsföreskrifter följs. Vi söker dig som har goda ledaregenskaper och en stark förmåga att kommunicera och samarbeta med olika parter. Vilka krav har vi på din kompetens? Du har avslutad eftergymnasial utbildning och minst 3 års erfarenhet av grönyte-och trädgårdsnäringen i rollen som lagbas. Du känner till och förstår innebörden av ABFF, ABT04, ABT06. Du bör ha goda ledaregenskaper och förmåga att motivera ditt team för att uppnå gemensamma mål. Det är viktigt att du har kunskap om säkerhetsföreskrifter och arbetsmiljöregler, samt förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ. God kommunikationsförmåga på svenska, både i tal och skrift, är ett krav. Likaså god datorvana och körkort. Vad du erbjuds Vi erbjuder en arbetsplats med låg personalomsättning, goda utvecklingsmöjligheter, högt i tak och stort engagemang kring människor och natur. Du kommer till ett sammansvetsat team som tycker om att arbeta ihop och som utvecklar varandra. Projekt du kommer att leda är mot en kommunal beställare och finns på södra sidan om Stockholm. Vem är du? Som person är du driven och har förmåga att inspirera och leda andra - du skapar engagemang och delaktighet i ditt team. Du är affärsmässig och har ett stort kundfokus. Din lyhördhet och arbetsglädje är högt värderad och bidrar till ett trevligt arbetsklimat och givande samarbeten. Du är ansvarstagande, har lätt att prioritera och drivs av att effektivisera samt driva igenom förbättringar på arbetsplatsen. Vidare är du en utåtriktad och anpassningsbar person som trivs att jobba i team och arbeta för att få alla att dra åt samma håll. Tjänsten ska tillträdas snarast och är på heltid. Process Urval och intervjuer sker löpande. I denna rekrytering har Markservice Sthlm valt att samarbeta med Prowork Kompetens och Talent Manager Sanna Vestin. Sök tjänsten via länken och kontakta Sanna Vestin på [email protected] eller 073-506 68 39 vid frågor eller om du önskar presentera dig i samband med ansökan. Detta är en rekrytering och du blir direkt anställd av vår kund. Genom att skicka in dina handlingar till oss på Prowork Kompetens– så godkänner du vår Integritetspolicy som finns att läsa på www.prowork.se
Markservice Sthlm är en naturkunnig förvaltare som brinner för att ta hand om och utveckla hållbara och trivsamma utemiljöer. Markservice Sthlms verksamhet består av grönyteskötsel, finplanering, snöröjning, trädvård och andra specialisttjänster inom drift och underhåll av gröna ytor. Kunderna utgörs av både offentlig sektor, fastighetsbolag och bostadsrättsföreningar. Huvudkontoret är beläget i Farsta och projekten för detta uppdrag är på södra sidan. Om rollen som Lagbas Vi söker en engagerad och erfaren lagbas som kommer att ha en central roll i att leda och fördela det dagliga arbetet för ditt arbetslag. Du kommer att säkerställa att arbetet utförs enligt tidsplan och kvalitetskrav, samordna arbetslaget och underentreprenörer för att säkerställa en smidig arbetsprocess. I din roll kommer du också att rapportera framsteg och eventuella problem till arbetsledaren, samt säkerställa att alla säkerhetsföreskrifter följs. Vi söker dig som har goda ledaregenskaper och en stark förmåga att kommunicera och samarbeta med olika parter. Vilka krav har vi på din kompetens? Du har avslutad eftergymnasial utbildning och minst 3 års erfarenhet av grönyte-och trädgårdsnäringen i rollen som lagbas. Du känner till och förstår innebörden av ABFF, ABT04, ABT06. Du bör ha goda ledaregenskaper och förmåga att motivera ditt team för att uppnå gemensamma mål. Det är viktigt att du har kunskap om säkerhetsföreskrifter och arbetsmiljöregler, samt förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ. God kommunikationsförmåga på svenska, både i tal och skrift, är ett krav. Likaså god datorvana och körkort. Vad du erbjuds Vi erbjuder en arbetsplats med låg personalomsättning, goda utvecklingsmöjligheter, högt i tak och stort engagemang kring människor och natur. Du kommer till ett sammansvetsat team som tycker om att arbeta ihop och som utvecklar varandra. Projekt du kommer att leda är mot en kommunal beställare och finns på södra sidan om Stockholm. Vem är du? Som person är du driven och har förmåga att inspirera och leda andra - du skapar engagemang och delaktighet i ditt team. Du är affärsmässig och har ett stort kundfokus. Din lyhördhet och arbetsglädje är högt värderad och bidrar till ett trevligt arbetsklimat och givande samarbeten. Du är ansvarstagande, har lätt att prioritera och drivs av att effektivisera samt driva igenom förbättringar på arbetsplatsen. Vidare är du en utåtriktad och anpassningsbar person som trivs att jobba i team och arbeta för att få alla att dra åt samma håll. Tjänsten ska tillträdas snarast och är på heltid. Process Urval och intervjuer sker löpande. I denna rekrytering har Markservice Sthlm valt att samarbeta med Prowork Kompetens och Talent Manager Sanna Vestin. Sök tjänsten via länken och kontakta Sanna Vestin på [email protected] eller 073-506 68 39 vid frågor eller om du önskar presentera dig i samband med ansökan. Detta är en rekrytering och du blir direkt anställd av vår kund. Genom att skicka in dina handlingar till oss på Prowork Kompetens– så godkänner du vår Integritetspolicy som finns att läsa på www.prowork.se
Arbetsledare Skötsel – Järfälla Ditt nya arbete Vill du arbeta på Stockholms bästa företag för grönyteskötsel, finplanering och anläggning? Då är JE Mark rätt arbetsgivare för dig. Vi har en flexibel organisation med snabba beslutsvägar och hos oss arbetar både tjänste- och yrkesmän nära kunden för att gemensamt leverera den bästa lösningen i varje enskilt projekt. Företaget befinner sig i en expansiv fas och vi ser behovet av fler duktiga och drivna medarbetare som vill vara en del av vårt team för skötsel av utemiljöer. Vem är du? Du bör vara en ansvarstagande och serviceinriktad person som är mån om att utföra ett bra arbete. Vi söker dig som självgående och har lätt för att samarbeta samt skapa goda relationer både till kunder och medarbetare. Du är noggrann och har god planeringsförmåga samtidigt som du trivs med att tidvis arbeta i ett högt tempo. I rollen som arbetsledare leder och planerar du arbetet för ett projekt inriktat på skötsel av utemiljöer. Detta innefattar både sommar- och vinterskötsel, samt tillkommande moment som syftar till att utveckla utemiljön för kunden. Förutom ansvaret för en egen grupp av trädgårdsarbetare arbetar du nära både representanter för kunden och underentreprenörer. Arbetet innefattar resursplanering av personal och underleverantörer i samråd med produktionschefen, leverans av underlag för uppföljning gällande ekonomi och kvalitet, samt daglig kontakt med både representanter för kunden och dennes hyresgäster. Tjänsten omfattar både administration och yttre arbetsledning, främst bestående av platsbesök på området, tillsynsarbete och kontroller. Kompetenskrav · Relevant yrkesbevis inom grönyteskötsel eller trädgårdsutbildning (trädgårdsmästare) och/eller minst 3 års dokumenterad erfarenhet av mark och trädgårdsarbete/grönyteskötsel · Tidigare arbetsledande tjänst · B-körkort · Goda ledaregenskaper · God datorvana/obehindrat kunna arbeta med digitala hjälpmedel Meriterande · Körkort C+/BE · Förarbevis för hjullastare, grävare · Körkort för motorsåg, röjsåg Du behärskar svenska i tal och skrift. För mer information om tjänsten kontakta Måns Lövendahl, tfn 070-108 78 94 eller [email protected].
Cemi AB ingår i PHM-koncernen och vi levererar fastighetsförvaltning på bästa sätt genom att alltid leva upp till eller överträffa våra kunder förväntningar. Vi ska vårda våra kunder genom stort ansvarstagande och förståelse för våra kunders behov och alltid vara tillgängliga för nya uppdrag. Läs mer om oss på www.cemi.se Plats: Solna Anställningsform: Heltid Om oss: Vi på Cemi är ett dynamiskt företag inom utemiljöbranschen. Med ett starkt engagemang för att skapa och underhålla attraktiva och hållbara utemiljöer, strävar vi alltid efter att överträffa våra kunders förväntningar. Vi söker nu en driven och erfaren arbetsledare som kan bidra till ledningen i våra projekt och säkerställa att vårt arbete håller högsta kvalitet. Om tjänsten: Som arbetsledare för drift av utemiljö kommer du att ha en central roll i att leda och koordinera vårt team av trädgårdsarbetare, renhållare och anläggare. Ditt ansvar kommer att inkludera planering, genomförande och uppföljning av arbetsuppgifter för att säkerställa att våra kunders utemiljöer håller högsta standard. Arbetsuppgifter: • Leda och motivera ett team av medarbetare inom drift och underhåll av utemiljöer. • Planera och fördela arbetsuppgifter för att säkerställa effektivt genomförande. • Säkerställa att arbetet följer uppsatta tidsramar och kvalitetskrav. • Vara en kontaktperson för kunder och säkerställa att deras behov och förväntningar möts. • Ansvara för materialbeställningar och logistik. • Arbeta aktivt med att förbättra arbetsprocesser och säkerställa en säker arbetsmiljö. Kvalifikationer: • Grön kompetens motsvarande minst Trädgårds- eller Landskapsingenjör. • Minst två års erfarenhet av att arbetsleda drift i större projekt inom utemiljö eller liknande områden är ett krav. • Goda kunskaper om växter, trädgårdsskötsel och anläggningsarbete. • Förmåga att arbeta självständigt och fatta beslut under press. • God datorvana. • Körkort B är ett krav. • Stark kommunikationsförmåga och förmåga att skapa goda relationer med både medarbetare och kunder. Vi erbjuder: • En dynamisk och stimulerande arbetsmiljö med möjlighet att påverka och utveckla verksamheten. • Konkurrenskraftig lön och förmåner. • Möjlighet till vidareutbildning och personlig utveckling. • En möjlighet att arbeta med ett engagerat team i ett företag som värdesätter hållbarhet och kvalitet. Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot att höra från dig!
Vi söker nu en arbetsledare med erfarenhet inom Fastighetsskötsel till vårt kontor i Sundsvall. Som arbetsledare hos oss på Höga Kusten Skog & Fastighet kommer du att arbeta en stor del administrativt, självständigt och tillsammans med dina kollegor. De huvudsakliga administrativa arbetsuppgifterna är att följa upp tidrapportering, hantera arbetsorder, attestera fakturor, planera inköp och beställningar, medverka och stödja vid driftmöten samt upphandling. Ansvara för samordning och arbetsledning av personal/säsongspersonal och underentreprenörer. Du kommer även att vara en viktig länk mellan arbetsgrupp och Platschef. I arbetsuppgifterna ingår att genomföra rondering och uppföljning för att kvalitetssäkra att utfört arbete håller hög kvalité och utförs enligt kundens krav. Det innefattar förståelse för kontraktshandlingar och skötselplaner. Du kommer att ansvara för tillsyn och skötsel av inre fastighetsskötsel och grönområden/utemiljö, snöröjning och halkbekämpning. Du ansvar för löpande kontakt med hyresgäster, kunder och entreprenörer etc. Vem söker vi? Vi söker dig som har flera års erfarenhet av arbetsledning av fastighetsskötsel och trädgårdsarbete. Vi ser att du har följande egenskaper: · Du har god kommunikationsförmåga och är serviceinriktad med ett bra bemötande mot hyresgäster, kunder och medarbetare. · Som person är du bra på att planera och strukturera men även prioritera ditt arbete när förutsättningar eller situationer förändras. · Du har god administrativ förmåga och är van vid att arbeta i olika fastighetssystem. Då dator är ett naturligt inslag i arbetet ser vi att du har god datorvana, där du ser digitaliseringen som en utvecklings- och förbättringsmöjlighet i ditt arbete. Om anställningen: Anställningsvillkor Heltid Provanställning/Tillsvidare Krav B-körkort Erfarenhet inom Fastighetsskötsel i arbetsledande funktion. Meriterande Erfarenhet inom grönyteskötsel. Bas-U och Bas-P. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning, tillträde snarast eller efter överenskommelse. Meriterande • Körkort: B96, BE och Lastmaskin • Fastighetsskötare/Fastighetsarbetare - erfarenhet efterfrågas
Vårt dotterbolag HSB Förvaltning i MälarDalarna AB söker en arbetslagsledare inom fastighetsskötsel med placering i Örebro Arbetslagsledare I tjänsten ingår förutom funktionen som arbetsledare även fastighetsskötsel och maskinkörning. I tjänsten ingår även ett nära samarbete med övriga delar av HSB MälarDalarnas organisation, kunder, medlemmar och inhyrda underleverantörer. I arbetsuppgifterna ingår ansvar för: - Arbetsledning - Löpande fastighetsskötsel för en av oss förvaltad bostadsrättsförening. - Skötsel av grönyteområden. - Maskinkörning - Snöröjning Kvalifikationer - Fastighetsskötarutbildning eller motsvarande erfarenhet - Tidigare ledarerfarenheter - Körkort för minst personbil - Kunskap och erfarenhet av körning av traktor eller motsvarande - Datavana, då all avrapportering av utförda arbeten sker digitalt - Trädgårdsutbildning - Goda kunskaper i svenska språket Meriterande - Certifierad för att arbeta med heta arbeten - Godkänd för att få köra röj- och motorsåg - Kunskap i teckenspråk Personliga kvalifikationer Du som söker ska vara utvecklingsorienterad, trygg i din yrkesroll och samtidigt tycka om att arbeta med att hjälpa våra kunder och medlemmar med deras önskemål. Eftersom tjänsten innebär ett arbetsledaransvar är det självklart att du har ledaregenskaper som tilltalar våra anställda. Du ska gilla arbetsmässiga utmaningar och ha intresse av att själv få leda och planera ditt jobb, ta initiativ och vara en god representant för HSB. Du har ett stort intresse för problemlösning och som person är du positiv, lättsam, engagerad och idérik. Du är en lagspelare som delar med dig av din kunskap och du har ett driv och viljan att lära dig mer. Att ge service är något du trivs utmärkt med och vi värdesätter social kompetens högt. Vad HSB erbjuder HSB strävar hela tiden efter att bli bättre, både som organisation och som arbetsplats, och det blir vi när medarbetarna utvecklas. Hos HSB är det du som påverkar din utveckling. Med den rätta ambitionen och stark drivkraft är en anställning inom HSB en bra investering i din karriär. Organisationen präglas av kärnvärderingarna Engagemang, Trygghet, Hållbarhet, Omtanke och Samverkan och beslutsvägarna är korta, vilket innebär att du ges goda möjligheter att påverka. Du får också stor frihet under ansvar i arbetet och HSB försöker alltid – så långt det är möjligt – att hjälpa dig att skapa balans i tillvaron mellan jobb och fritid. Genom att bidra till organisationens framgång kommer dina insatser att värdesättas. Möjligheterna finns hos HSB. Sista ansökningsdag är 2024-10-17. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vill du veta mer, kontakta Gruppchef Hans Martinsson, tfn 010-303 2819, e-post: [email protected] Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% och vi tillämpar 6 månaders provanställning. VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN
* Älskar du gröna miljöer? Vill du kunna dela din arbetstid mellan att vara aktiv utomhus och på kontoret? Vill leda ett team mot samma mål och tillsammans se resultat och nöjda kunder? Vill du vara med och se till att Malmö är vackert och rent för alla boende och de som besöker staden? Sök då denna tjänst som arbetsledare! Om tjänsten Vår kund är en har lång erfarenhet att skapa och sköta gröna miljöer. De erbjuder tjänster inom grönyteskötsel och parkdrift likaväl som projektering och anläggning. De vänder sig till både kommuner, bostadsrättsföreningar och företag. Huvudetableringen ligger fräscha och mycket trevliga lokaler i Malmö. Tjänsten har utgångspunkt från huvudetableringen och avser arbetsledning av ett team på 3-4 arbetslag som utgörs av ca 10 grönyteskötare. Anställning: Heltid, 6 månaders provanställning via Montico uthyrd till kund. Därefter finns möjlighet för kunden ta över anställningen eller att det blir en tillsvidare tjänst via Montico. Arbetstider: Måndag – fredag, 07:00 – 16.00 Lön: Enligt kollektivavtal Start: Snarast möjligt Krav: Körkort B manuell växellåda Kunna kommunicera väl på svenska i både tal och skrift God fysik då jobbet innebär fysiskt arbete Några års erfarenhet av grönyteskötsel Någon form av ledarerfarenhet Meriterande: Examen som trädgårdsingenjör eller landskapsingenjör Arbetsbeskrivning Ditt uppdrag är att tillsammans med ditt team skapa trivsel genom att sköta utemiljöer i Malmö. Din tid spenderar du delvis ute med dina medarbetare, stöttar och tränar dem i arbetet för att hålla hög kvalitet och måluppfyllelse. Din aktivitet ute ger också möjlighet till en god dialog och bygga långsiktiga relationer med kunder som leder till extra beställningar och nya uppdrag. På kontoret planerar du arbetet, skickar offerter och fakturerar. Du jobbar i ett team av ca fem arbetsledare som träffas varje vecka för att utbyta idéer och samarbete. Du rapporterar till kundföretagets produktionschef som har huvudansvaret för verksamheten. Vi söker dig som - Har engagemang och passion för jobbet - Trivs med och är van vid effektivt och fysiskt utomhusarbete - Har goda ledaregenskaper och gillar att skapa ett team - Är positiv och lösningsorienterad - Har erfarenhet och kunskap inom grönyteskötsel - Har examen inom trädgård eller landskap Intervjuer sker löpande och tillsättning sker så snart vi hittat rätt person. Varmt välkommen med din ansökan! Vi ser fram emot att höra från dig!
Visar 1 till 10 av 14 jobb