Nu behöver vi utöka vårt team inom backoffice i Västberga och söker då dig som vill ha en varierande roll med mycket kundkontakt och eget ansvar. I rollen som administratör hos oss har du nu möjlighet att vara med och utveckla våra arbetssätt tillsammans med ett glatt gäng. Du kommer att ingå i ett team om 10 och rapporterar till Administrativ chef. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Hantera faktureringsflöden i T5 och InExchange Hantera månad, kvartal och årsfaktureringar Hantera statistik och återrapportering för kunder Du är ansiktet utåt till våra kunder och det är viktigt att du trivs med kundservice, vi ser till att du får de utbildningar du behöver för att lyckas i ditt arbete samtidigt som du har kompetenta kollegor runtom dig som kommer finnas som stöd i frågor du möter på. Tjänsten är heltid och arbetstiden är dagtid 07–16, mån-fre. Kvalifikationer Tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter Minst två års erfarenhet av fakturahantering eller motsvarande God datorvana Behärskar svenska och engelska väl Utbildning på gymnasienivå Som person är du positiv, serviceinriktad och trivs med sociala kontakter. Du är flexibel, duktig på att prioritera och har en god administrativ förmåga. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som anställd hos oss får du en varierande tjänst, stort eget ansvar och goda möjligheter att utvecklas. Vi tillämpar kollektivavtal och erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag för ett långt och hälsosamt arbetsliv. Om REMONDIS Bli en del av ett bolag som varje dag arbetar för en ljusare framtid, för kommande generationer och vår planet; REMONDIS - cirkulär ekonomi - på riktigt. REMONDIS är världens tredje största återvinningsbolag och vi ser till att över 30 miljoner ton avfall blir ny råvara - varje år. Vi verkar i en bransch som verkligen har framtiden för sig och som är en nödvändighet om världen ska ha en ljusare framtid. Vi är ett härligt team som utvecklar verksamheten i Sverige för att leverera branschens bästa service inom återvinning.
Dansktalende supporter, der brænder for tilfredse kunder, søges til one.com i Malmø! Kan du lide at snakke med mennesker? Er du løsningsfokuseret, empatisk og drives af at gøre kunderne glade? Bliver du høj af at hjælpe mennesker, af at give den perfekte service og af at løse problemer? Så har vi lige den rette stilling til dig på vores supportkontor i Malmø! Der hjælper vi kunder via chat, e-mail og telefon med deres webhosting løsninger, tekniske problemer og alt, der kan opstå for en bruger, som forsøger at skabe sig en plads på internettet med hjemmeside, e-mail og domæne. Hos one.com har vi vores kundekontakt som højeste prioritet! Vi arbejder hårdt for altid at yde support og kundeservice i verdensklasse, for at sikre os, at selv på et marked med hård konkurrence, føler vores kunder at de får alt de behøver, og lidt til. Dette er en unik mulighed for at blive en del af et team hvor alle arbejder mod samme mål: at yde nordens absolut bedste support og kundeservice til vores kunder. Vi gør ingenting halvhjertet, men arbejder kontinuerligt for at overgå os selv, mens vi har det sjovt på arbejdet og udvikler os både individuelt og som et team. Ansvarsområder og hvem vi søger Vi vil som sagt give vores kunder en oplevelse i verdensklasse når de kontakter os for support. Det handler ikke bare om at løse problemet; det handler om at overgå kundens forventninger ved at forstå værdien af empati, forståelse og personlighed. Vi tror på ”hire for attitude, train for skill” så hvad du end har gjort tidligere er mindre vigtigt. Det vigtigste for os er, at du har en vilje til at lære, et stærkt ønske om at yde en service ud over det sædvanlige og, at du er positiv, åben og udadvendt. Din vigtigste opgave vil være at tage imod kunder via chat, e-mail og telefon for at hjælpe dem med alle mulige tekniske (og under tiden mindre tekniske) problemer og for at sikre, at den kunde du taler med, har den rigtige pakke, har de rigtige produkter og ikke går glip af noget fra os. Send din ansøgning så hurtigt som muligt hvis du synes følgende passer på dig Du kan tale og skrive på engelsk (da vi er et firma med mange nationaliteter og kontorer i forskellige dele af verden, sker det meste af vores interne kommunikation på engelsk) Teknisk forståelse samt kendskab til wordpress på bruger- og administrations-niveau Erfaring fra kundeservice, support eller salg er et plus, men ikke et krav Tålmodig, kan håndtere stres og er god til at tilpasse sig forandringer Målrettet ”vinder” der drives af at slå de gængse forventninger God evne til at tage feedback og coaching for at udvikles Kundefokuseret og med et stærkt ønske om at hjælpe Fleksibel og med evnen til at tænke uden for boksen Positiv og ”glasset er halvt fyldt” attitude Grundlæggende IT-færdigheder Stor vilje til at lære Ydmyg Praktisk Stillingen er på fuld tid med 37,5 timer om ugen. Din arbejdstid planlægges på en ugentlig plan med 7,5 timer hver dag, ekskl. frokost, i nogle tilfælde forventes du at arbejde i weekender. Startlønnen vil være SEK 26 000 pr. måned med mulighed for opstart hurtigst muligt! Vi tilbyder en hybrid arbejdsmodel, men de første par måneder af din ansættelse vil du arbejde 100 % på kontoret for at sikre en grundig oplæring og introduktion. Du kommer til at arbejde på vores kontor i Glasvasen lige ved Malmö Central. Interviews vil blive afholdt løbende. For yderligere spørgsmål vedrørende stillingen kan du sende en mail til Karen Brandt, Team Lead på [email protected] We don't care whether you are female, male or diverse, where you come from, how old you are, what colour your skin is or what you believe in. For us, the focus is on mutual respect, personal appreciation as well as fun and motivation at work. Develop yourself - your personality - because we focus on you as a person and team member. We want to continue to grow with you. That's why we look forward to getting to know you.
Nusöker vi en engagerad och driven AML-analytiker för ett konsultuppdrag inom den finansiella sektorn. Uppdraget erbjuder en unik möjlighet att vara delaktig i att utveckla och forma AML-processerna i en dynamisk och föränderlig miljö. Rollen innebär ett brett arbetsområde där du får arbeta hands-on med olika delar av AML-arbetet och bidra till verksamhetens förbättringsarbete. Vi söker dig som är redo att ta dig an en operativ roll och samtidigt vara med på resan att förbättra och utveckla processerna. ArbetsbeskrivningI denna roll får du arbeta brett med AML-frågor och transaktionsövervakning. Ditt arbete kommer bland annat att omfatta: Transaktionsmonitorering – övervakning och analys av transaktioner för att identifiera misstänkt aktivitet. Utredning av medlens ursprung – analys av kunders ekonomiska bakgrund och flöden för att bedöma legitimitet. Riskbedömningar – klassificering och analys av risker kopplade till både företags- och privatkunder. Dokumentation och rapportering – framtagning och hantering av formella dokument och rapporter enligt regulatoriska krav. Löpande utvecklingsarbete – bidra till att förbättra och effektivisera AML-processer och rutiner. Kvalifikationer och erfarenhet Tidigare erfarenhet av AML-arbete inom bank eller private banking. Erfarenhet av transaktionsmonitorering och riskklassificering. Kunskap om utredning av medlens ursprung. Erfarenhet av att skriva och hantera formella dokument inom AML. God förståelse för regulatoriska krav och riskhantering. Flytande svenska och engelska i tal och skrift. Personliga egenskaper Du är analytisk och noggrann med ett starkt öga för detaljer. Du har en hands-on-mentalitet och trivs i en roll där du får ta ansvar och arbeta självständigt. Du är flexibel och tycker om att arbeta i en föränderlig miljö. Du är initiativtagande och vill bidra till både operativt arbete och utvecklingsprojekt. Detta är en spännande möjlighet för dig som vill utvecklas vidare inom AML-området och ta en aktiv roll i att forma framtidens processer. Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag!Som konsult går du ut på uppdrag hos vår kund och hjälper dem under ett projekt, ett tidsbegränsat behov eller när de av annan anledning behöver extra kompetens. Du får möjlighet att bidra med dina erfarenheter och samtidigt utveckla och bredda din egen kompetens från olika arbetsplatser. Våra konsultuppdrag kan vara både längre och kortare och ibland finns även möjlighet att bli överrekryterad till kundföretaget. Vi erbjuder en trygg anställning med kollektivavtal och personalförmåner. Detta får du som konsult på AmendoVår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Som konsult på Amendo får en trygg, hållbar och kompetensdriven arbetsgivare med ett välkänt varumärke. Du tilldelas även en branschkunnig Talent Consultant Manager på Amendo som du som konsult alltid kan vända dig till. Vidare ser vi också till att du får en såväl spännande som långsiktig utveckling i din konsultroll. Som konsult hos oss på Amendo får du tillgång till vår förmånsportal Benify. I denna portal kan du nyttja ditt friskvårdsbidrag, men även ta del av såväl deals som rabatter på tjänster och varor som vi tror skapar mervärde i livet - såsom hjälp i hemmet, träningsaktiviteter och upplevelser. Om AmendoAmendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin, Instagram, Facebook och TikTok! Amendo är en del av Amendo Group och har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. Tillsammans med våra systerbolag Lagotto Executive Search & Interim och Amendo Tech utvecklar vi världen med kompetens, idag och i framtiden.Frågor och kontaktVid frågor och funderingar är du välkommen att kontakta Amendo Talent Acquisition Manager Jenny Nenne Slättenhäll, [email protected] ellerAmendos Talent Consultant Manager Julia Strömberg, [email protected] ser fram emot din ansökan!
Svensktalande kundtjänst med brinnande intresse för kundnöjdhet till one.com i Malmö! Tycker du om att prata med människor på telefon? Är du snabb på tangenterna och kan chatta och skriva mail med kunder? Är du lösningsfokuserad, inkännande och drivs av att göra kunder nöjda och sporras av att hjälpa människor, att ge utmärkt service och att lösa problem? Då har vi rätt tjänst för dig på vårt support-center i Malmö! Där hjälper vi kunder via telefon, chatt och epost med deras hostinglösningar, tekniska problem och allt som kan uppkomma för en användare som försöker skapa sig en plats på Internet med hemsida, epost och domän. På one.com har vi vår kundkontakt som högsta prioritet och arbetar hårt för att alltid ge support och kundtjänst i världsklass, för att försäkra oss om att även I en marknad med hård konkurrens så känner våra kunder att de har allt de behöver och lite till. Och nu behöver vi utöka vårt team med en ny support agent för den svenska sidan av marknaden till vårt kontor i Glasvasen; precis bredvid Malmö Central. Detta är en unik möjlighet att vara en del av ett team av både danska och svenska kollegor som tillsammans jobbar mot samma mål; att ge Nordens absolut bästa support och kundservice åt våra kunder. Vi gör ingenting halvdant utan arbetar kontinuerligt på att överträffa oss själva, samtidigt som vi har roligt på jobbet och utvecklas både individuellt och som ett team. Ansvarsområden och vem vi söker Vi vill som sagt ge våra kunder en upplevelse i världsklass när de kontaktar oss för support. Det handlar inte bara om att lösa problemet; det handlar om att överträffa kundens förväntningar och förstå värdet av empati, förståelse och personlighet. Vi tror på ”hire for attitude, train for skill” så vad du har gjort tidigare är mindre viktigt, det viktigaste för oss är att du har en vilja att lära dig, en väldigt starkt önskan att ge service utöver det vanliga och att du är positiv, öppen och utåtriktad. Din mest viktiga uppgift blir att ta emot kunder via telefon, chatt och epost för att hjälpa kunder med allehanda tekniska (och ibland mindre tekniska) problem, samt att se till att kunden du talar med har rätt paket, har rätt produkter och inte saknar något från oss. Så skicka in din ansökan så snart som möjligt ifall du tycker att detta är du: Kundfokuserad och med en stark önskan att hjälpa till-Grundläggande IT-vana Utmärkt kommunikationsförmåga både skriftligt och muntligt Du kan tala och skriva på engelska (då vi är ett bolag med många nationaliteter och kontor på olika delar i världen sker den mesta interna kommunikationen på engelska) Positiv och framåt, “glaset är halvfullt”-attityd Stor villighet att lära Tålmodig, stresstålig och anpassningsbar vid förändringar Målinriktad, ”vinnarskalle” och drivs av att slå uppsatta förväntningar Stor förmåga att ta feedback och coachning för att utvecklas Ödmjuk Flexibel och med en förmåga att tänka utanför boxen Erfarenhet från kundtjänst, support eller försäljning är ett plus men inget krav Förmåga att göra många saker samtidigt Vi erbjuder En heltidstjänst I ett stort företag inom hosting- och domänbranschen som rör sig fort framåt, där du blir en del av ett varmt team som alla arbetar tillsammans för att överträffa förväntningar. Du kommer arbeta I Glasvasen precis vid Malmö Central. Arbetet är förlagt mellan 08-18 (7,5 h per dag) på vardagar. Arbete på helger och röda dagar förekommer. Vi erbjuder en hybrid arbetsmodell, men under de första månaderna av din anställning kommer du att arbeta 100% på kontoret för att säkerställa en gedigen upplärning och introduktion. Fast lön, sjukvårdsförsäkring, lunchdeals, omfattande utbildning med mera. Startdatum Vi behöver dig så snart som möjligt, så skicka in din ansökan snarast för intervjuer sker löpande. Har du frågor om tjänsten kan du kontakta Christoffer Polizonis Team Lead, på [email protected]: The gross salary for this position is 26 000 SEK for 37.5 hours/week. We don't care whether you are female, male or diverse, where you come from, how old you are, what colour your skin is or what you believe in. For us, the focus is on mutual respect, personal appreciation as well as fun and motivation at work. Develop yourself - your personality - because we focus on you as a person and team member. We want to continue to grow with you. That's why we look forward to getting to know you.
Finansia söker Credit Officer / Kredithandläggare Om Finansia Finansia, grundat 2014, står som ett personligt alternativ till traditionella banker för små och medelstora företag. Vi är stolta över att sedan vår start ha finansierat över sju miljarder kronor, vilket har möjliggjort för tusentals företagare att förverkliga sina drömmar och därmed bidra till Sveriges tillväxt och välfärd. Vår framgång har uppmärksammats genom att vi erhållit tre Di Gasell-utmärkelser, vilket placerar oss i den prestigefyllda kategorin MästarGasell. Vårt team på 23 personer sitter primärt i toppmoderna, arkitektritade lokaler i Michano Business Center i centrala Karlskrona, samt i Malmö och Stockholm. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta som kredithandläggare/Credit Officer i Finansias Production- och kreditteam där dina arbetsuppgifter innebär daglig kundkontakt, vanligtvis via telefon, mail och chatt. Hantering och registrering av fakturor, kreditbedömningar samt administration. Du har ett nära samarbete med interna funktioner såsom risk, krav, sälj och administration. Som person är du social, driven, noggrann och lösningsfokuserad. Du har en god analytisk förmåga samt har en förståelse för ekonomi. Vidare är du bekväm med att fatta beslut och van att utveckla och driva verksamhet framåt. Du ser såväl helhet som detaljer, är orädd och uppskattar att jobba i grupp. Du gillar när tempot är högt och beslutsvägarna korta. Vi ser gärna attdu har en idrottslig bakgrund.För denna tjänst lägger vi stor vikt vid personlighet, så tveka inte att söka om detta stämmer in på dig! Det är meriterande om du har utbildning inom kreditgivning men inget krav då vi även utbildar dig från grunden. Du bör ha goda kunskaper i Officepaketet. Tjänsten är heltid 100% med start enligt överenskommelse. Dina arbetstider är förlagda på vardagar mellan kl. 08.00 – 16.30. Ansök redan idag då urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor om tjänsten? Kontakta [email protected] Välkommen med din ansökan!
Vi söker en driven och engagerad administratörför uppdrag på 6 månader i Malmö. Om rollen Du kommer säkerställa attfakturering av servicearbeten, underhåll av kundportaler samt relaterade administrativa uppgifter sker på rätt sätt. I rollen ingår även att aktivt bidra till utveckling och effektivisering av processer. Med breda kontaktytor internt och externt arbetar du nära kunder, servicetekniker och interna avdelningar för att säkerställa att fakturaunderlagen är i toppklass. Vem är du? Vi söker dig som är strukturerad, ansvarstagande och serviceinriktad. Du är självgående och har en lösningsorienterad inställning till ditt arbete. Dessutom trivs du i en roll med många kontaktytor och är en skicklig kommunikatör. Krav och kvalifikationer Utbildning: Minst gymnasieutbildning med ekonomisk inriktning eller motsvarande. Erfarenhet: 1-2 års relevant arbetslivserfarenhet. Tidigare arbete i affärssystem är meriterande. Kompetenser: God planeringsförmåga och administrativ skicklighet. Grundläggande ekonomisk förståelse. Språk: Mycket god svenska i tal och skrift. God engelska i tal och skrift. Teknik: MS Office. Erfarenhet av ERP-system. Personliga egenskaper Strukturerad och noggrann. God samarbetsförmåga. Kommunikativ och affärsmässig. Lösnings- och serviceorienterad. Snabba puckar - söka redan idag!
Har du energibranschen i ryggsäcken och administrativa färdigheter, kundfokus och högt engagemang? Samtidigt som du vill vara en viktigfunktion på ett kommersielltföretag som har hög tillväxttakt.Vi på Progressio letar för vår samarbetspartnerEneas Services ABefter en strukturerad och effektiv kollega som haradministrativa färdigheter, ett öga för detaljer och gillar attutveckla processen.Är det du? Då ska du läsa vidare. ROLLEN Arbetet inom kundserviceär du säljavdelningens högra hand när det kommer till energibranschen. Du hjälper säljarna med avtalsgranskning och hantering av kundavtal, samt tar över den dagliga dialogenmed leverantörer och företagskunder vi mail och telefon.Du är digitalt kunnig och har lätt att navigera i vårt backloggsystem. Samtidigt som du är van vid att säkerställa leverans på ett smidigt och enkelt sätt.Att hantera kunder och dess frågor gör du på ett professionellt och pålitligt sätt. Viktig aspekt är att ligga steget före och behålla nuvarande kunder där stor vikt ligger i winback & turns. DET HÄR ÄR DU- Har en bakgrund inom energibranschen- Du har en stor drivkraft samt egen motivation- Du är proaktiv och lösningsorienterad- Du har en exceptionellt öga för kundservice- Du är flexibel mellan arbetsuppgifter och har god prioriteringsförmåga- Är en teamplayerVI ERBJUDER - En dynamisk arbetsmiljö med fantastiska kollegor- Möjlighet att växa och utvecklas inom företaget- Möjlighet till remotejobb- En arbetsplats där dina idéer och initiativ värdesättsOM ARBETSGIVARENVENI Energy Group, Eneas’ moderbolag, grundades 1995 och har tagit positionen som Nordens ledande aktör inom samköps- och energitjänster. Vi skapar värde för över 50 000 företag och hanterar kraftinköp för 12 TWh per år. Koncernen består idag av över 500 anställda och har kontor i: Norge: Drammen och Trondheim. Sverige: Göteborg och Östersund. Finland: Hämeenlinna och Tampere. Tyskland: Biblis. Spanien: Malaga.VENI Energy Group är en koncern med fokus på hållbarhet, mångfald, god lönsamhet, snabb tillväxt och höga ambitioner för vidare utveckling. Vi arbetar genom våra kärnvärden: kundfokus, engagemang och pålitlighet. Eneas Services AB, en del av VENI Energy Group, har sitt kontor i Mölndal, Sverige. Här arbetar mer än 15 anställda med fokus på kunskapsdelning och trivsel. VID FRÅGOR KRINGTJÄNSTENMagnus [email protected]ÄNSTEN100% tillsvidare anställning med 6 månaders provanställningLön efter överrenskommelseÖvriga förmåner med friskvård, pension osv.Tillträde: 1 februariLön 30-35 000 kr/månad
Svensktalande kundtjänst med brinnande intresse för kund nöjdhet till one.com i Malmö! Tycker du om att prata med människor på telefon? Är du snabb på tangenterna och kan chatta och skriva mail med kunder? Är du lösningsfokuserad, inkännande och drivs av att göra kunder nöjda och sporras av att hjälpa människor, att ge utmärkt service och att lösa problem? Då har vi rätt tjänst för dig på vårt support-center i Malmö! Där hjälper vi kunder via telefon, chatt och epost med deras hostinglösningar, tekniska problem och allt som kan uppkomma för en användare som försöker skapa sig en plats på Internet med hemsida, epost och domän. På one.com har vi vår kundkontakt som högsta prioritet och arbetar hårt för att alltid ge support och kundtjänst i världsklass, för att försäkra oss om att även I en marknad med hård konkurrens så känner våra kunder att de har allt de behöver och lite till. Och nu behöver vi utöka vårt team med en ny support agent för den svenska sidan av marknaden till vårt kontor i Glasvasen; precis bredvid Malmö Central. Detta är en unik möjlighet att vara en del av ett team av både danska och svenska kollegor som tillsammans jobbar mot samma mål; att ge Nordens absolut bästa support och kundservice åt våra kunder. Vi gör ingenting halvdant utan arbetar kontinuerligt på att överträffa oss själva, samtidigt som vi har roligt på jobbet och utvecklas både individuellt och som ett team. Ansvarsområden och vem vi söker Vi vill som sagt ge våra kunder en upplevelse i världsklass när de kontaktar oss för support. Det handlar inte bara om att lösa problemet; det handlar om att överträffa kundens förväntningar och förstå värdet av empati, förståelse och personlighet. Vi tror på ”hire for attitude, train for skill” så vad du har gjort tidigare är mindre viktigt, det viktigaste för oss är att du har en vilja att lära dig, en väldigt starkt önskan att ge service utöver det vanliga och att du är positiv, öppen och utåtriktad. Din mest viktiga uppgift blir att ta emot kunder via telefon, chatt och epost för att hjälpa kunder med allehanda tekniska (och ibland mindre tekniska) problem, samt att se till att kunden du talar med har rätt paket, har rätt produkter och inte saknar något från oss. Så skicka in din ansökan så snart som möjligt ifall du tycker att detta är du: Kundfokuserad och med en stark önskan att hjälpa till-Grundläggande IT-vana Utmärkt kommunikationsförmåga både skriftligt och muntligt Du kan tala och skriva på engelska (då vi är ett bolag med många nationaliteter och kontor på olika delar i världen sker den mesta interna kommunikationen på engelska) Positiv och framåt, “glaset är halvfullt”-attityd Stor villighet att lära Tålmodig, stresstålig och anpassningsbar vid förändringar Målinriktad, ”vinnarskalle” och drivs av att slå uppsatta förväntningar Stor förmåga att ta feedback och coachning för att utvecklas Ödmjuk Flexibel och med en förmåga att tänka utanför boxen Erfarenhet från kundtjänst, support eller försäljning är ett plus men inget krav Förmåga att göra många saker samtidigt Vi erbjuder En heltidstjänst I ett stort företag inom hosting- och domänbranschen som rör sig fort framåt, där du blir en del av ett varmt team som alla arbetar tillsammans för att överträffa förväntningar. Du kommer arbeta I Glasvasen precis vid Malmö Central. Arbetet är förlagt mellan 08-18 (7,5 h per dag) på vardagar. Arbete på helger och röda dagar förekommer. Vi erbjuder en hybrid arbetsmodell, men under de första månaderna av din anställning kommer du att arbeta 100% på kontoret för att säkerställa en gedigen upplärning och introduktion. Fast lön, sjukvårdsförsäkring, lunchdeals, omfattande utbildning med mera. Startdatum Vi behöver dig så snart som möjligt, så skicka in din ansökan snarast för intervjuer sker löpande. Har du frågor om tjänsten kan du kontakta Christoffer Polizonis Team Lead, på [email protected]: The minimum gross salary for this position is 26 000 SEK for 37.5 hours/week. Actual compensation can be above this, depending on qualifications and professional experience. We don't care whether you are female, male or diverse, where you come from, how old you are, what colour your skin is or what you believe in. For us, the focus is on mutual respect, personal appreciation as well as fun and motivation at work. Develop yourself - your personality - because we focus on you as a person and team member. We want to continue to grow with you. That's why we look forward to getting to know you.
Dansktalende supporter, der brænder for tilfredse kunder, søges til one.com i Malmø! Kan du lide at snakke med mennesker? Er du løsningsfokuseret, empatisk og drives af at gøre kunderne glade? Bliver du høj af at hjælpe mennesker, af at give den perfekte service og af at løse problemer? Så har vi lige den rette stilling til dig på vores supportkontor i Malmø! Der hjælper vi kunder via chat, e-mail og telefon med deres webhosting løsninger, tekniske problemer og alt, der kan opstå for en bruger, som forsøger at skabe sig en plads på internettet med hjemmeside, e-mail og domæne. Hos one.com har vi vores kundekontakt som højeste prioritet! Vi arbejder hårdt for altid at yde support og kundeservice i verdensklasse, for at sikre os, at selv på et marked med hård konkurrence, føler vores kunder at de får alt de behøver, og lidt til. Dette er en unik mulighed for at blive en del af et team hvor alle arbejder mod samme mål: at yde nordens absolut bedste support og kundeservice til vores kunder. Vi gør ingenting halvhjertet, men arbejder kontinuerligt for at overgå os selv, mens vi har det sjovt på arbejdet og udvikler os både individuelt og som et team. Ansvarsområder og hvem vi søger Vi vil som sagt give vores kunder en oplevelse i verdensklasse når de kontakter os for support. Det handler ikke bare om at løse problemet; det handler om at overgå kundens forventninger ved at forstå værdien af empati, forståelse og personlighed. Vi tror på ”hire for attitude, train for skill” så hvad du end har gjort tidligere er mindre vigtigt. Det vigtigste for os er, at du har en vilje til at lære, et stærkt ønske om at yde en service ud over det sædvanlige og, at du er positiv, åben og udadvendt. Din vigtigste opgave vil være at tage imod kunder via chat, e-mail og telefon for at hjælpe dem med alle mulige tekniske (og under tiden mindre tekniske) problemer og for at sikre, at den kunde du taler med, har den rigtige pakke, har de rigtige produkter og ikke går glip af noget fra os. Send din ansøgning så hurtigt som muligt hvis du synes følgende passer på dig Du kan tale og skrive på engelsk (da vi er et firma med mange nationaliteter og kontorer i forskellige dele af verden, sker det meste af vores interne kommunikation på engelsk) Teknisk forståelse samt kendskab til wordpress på bruger- og administrations-niveau Erfaring fra kundeservice, support eller salg er et plus, men ikke et krav Tålmodig, kan håndtere stres og er god til at tilpasse sig forandringer Målrettet ”vinder” der drives af at slå de gængse forventninger God evne til at tage feedback og coaching for at udvikles Kundefokuseret og med et stærkt ønske om at hjælpe Fleksibel og med evnen til at tænke uden for boksen Positiv og ”glasset er halvt fyldt” attitude Grundlæggende IT-færdigheder Stor vilje til at lære Ydmyg Praktisk Stillingen er på fuld tid med 37,5 timer om ugen. Din arbejdstid planlægges på en ugentlig plan med 7,5 timer hver dag, ekskl. frokost, i nogle tilfælde forventes du at arbejde i weekender. Startlønnen vil være SEK 26 000 pr. måned med mulighed for opstart hurtigst muligt! Vi tilbyder en hybrid arbejdsmodel, men de første par måneder af din ansættelse vil du arbejde 100 % på kontoret for at sikre en grundig oplæring og introduktion. Du kommer til at arbejde på vores kontor i Glasvasen lige ved Malmö Central. Interviews vil blive afholdt løbende. For yderligere spørgsmål vedrørende stillingen kan du sende en mail til Karen Brandt, Team Lead på [email protected] We don't care whether you are female, male or diverse, where you come from, how old you are, what colour your skin is or what you believe in. For us, the focus is on mutual respect, personal appreciation as well as fun and motivation at work. Develop yourself - your personality - because we focus on you as a person and team member. We want to continue to grow with you. That's why we look forward to getting to know you.
Vi söker en driven och engagerad administratörför uppdrag på 6 månader i Malmö. Om rollen Du kommer säkerställa attfakturering av servicearbeten, underhåll av kundportaler samt relaterade administrativa uppgifter sker på rätt sätt. I rollen ingår även att aktivt bidra till utveckling och effektivisering av processer. Med breda kontaktytor internt och externt arbetar du nära kunder, servicetekniker och interna avdelningar för att säkerställa att fakturaunderlagen är i toppklass. Vem är du? Vi söker dig som är strukturerad, ansvarstagande och serviceinriktad. Du är självgående och har en lösningsorienterad inställning till ditt arbete. Dessutom trivs du i en roll med många kontaktytor och är en skicklig kommunikatör. Krav och kvalifikationer Utbildning: Minst gymnasieutbildning med ekonomisk inriktning eller motsvarande. Erfarenhet: 1-2 års relevant arbetslivserfarenhet. Tidigare arbete i affärssystem är meriterande. Kompetenser: God planeringsförmåga och administrativ skicklighet. Grundläggande ekonomisk förståelse. Språk: Mycket god svenska i tal och skrift. God engelska i tal och skrift. Teknik: MS Office. Erfarenhet av ERP-system. Personliga egenskaper Strukturerad och noggrann. God samarbetsförmåga. Kommunikativ och affärsmässig. Lösnings- och serviceorienterad. Snabba puckar - söka redan idag!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 181 till 190 av 190 jobb