Kundbokare för Ekonomisk rådgivning RecNet arbetar för att förenkla kontakten mellan arbetsgivare och arbetstagare. LÅT OSS HITTA JOBBET ÅT DIG! Vi letar aktivt jobb åt dig utifrån dina krav och erfarenheter. Över 80% av de som registrerar sig får ett jobberbjudande inom 1 vecka. Registrera dig snabbt och enkelt på RecNet.se Vi söker nu för vår kunds räkning en kundbokare inom ekonomirådgivning. Företaget som du kommer vara anställd av är en av Sveriges största banker. De har en bred kundbas med god relation till sina kunder. Du kommer att arbeta med att boka in personliga möten åt deras kunder. Mötet går ut på att se över ekonomin, så som lån, sparande, kort och eventuellt andra tjänster som kan tänkas behövas se över. Du ringer enbart befintliga kunder och arbetar i en seriös miljö och med bra system som hjälper dig i ditt arbete. Du kommer inte att göra några egna rådgivningar eller prata ekonomi, du kommer enbart boka in möten, därför krävs det ingen vidareutbildning inom ekonomi eller liknande. Kontakten sker till privatpersoner och vi ser därför att du är en person som gillar att ta kontakt med nya människor. Är öppen och har lätt för att prata i telefon samt gillar att nå mål. Tidigare erfarenhet av försäljning eller bokning är ej ett krav. Att vara intresserad av ekonomi och sparande är ett plus. Du ska behärska svenska språket flytande. Du erbjuds fast lön på 20 000 + provision per inbokat möte. Du kommer att arbeta heltid 10-18 måndag till fredag. Det finns även möjlighet för extra jobb på kvällar och helger. Välkommen med din ansökan!
Kundbokare för Ekonomisk rådgivning RecNet arbetar för att förenkla kontakten mellan arbetsgivare och arbetstagare. LÅT OSS HITTA JOBBET ÅT DIG! Vi letar aktivt jobb åt dig utifrån dina krav och erfarenheter. Över 80% av de som registrerar sig får ett jobberbjudande inom 1 vecka. Registrera dig snabbt och enkelt på RecNet.se Vi söker nu för vår kunds räkning en kundbokare inom ekonomirådgivning. Företaget som du kommer vara anställd av är en av Sveriges största banker. De har en bred kundbas med god relation till sina kunder. Du kommer att arbeta med att boka in personliga möten åt deras kunder. Mötet går ut på att se över ekonomin, så som lån, sparande, kort och eventuellt andra tjänster som kan tänkas behövas se över. Du ringer enbart befintliga kunder och arbetar i en seriös miljö och med bra system som hjälper dig i ditt arbete. Du kommer inte att göra några egna rådgivningar eller prata ekonomi, du kommer enbart boka in möten, därför krävs det ingen vidareutbildning inom ekonomi eller liknande. Kontakten sker till privatpersoner och vi ser därför att du är en person som gillar att ta kontakt med nya människor. Är öppen och har lätt för att prata i telefon samt gillar att nå mål. Tidigare erfarenhet av försäljning eller bokning är ej ett krav. Att vara intresserad av ekonomi och sparande är ett plus. Du ska behärska svenska språket flytande. Du erbjuds fast lön på 20 000 + provision per inbokat möte. Du kommer att arbeta heltid 10-18 måndag till fredag. Det finns även möjlighet för extra jobb på kvällar och helger. Välkommen med din ansökan!
Jobbar du idag med försäljning, mötesbokning eller telemarketing och söker nästa steg? Då har du hittat rätt! Vi söker dig som är en fena på att skapa kontakt, bygga relationer och öppna dörrar till nya affärsmöjligheter. Som mötesbokare lägger du grunden för framtida samarbeten genom att boka relevanta och välmatchade möten. Med din energi, ditt driv och våra verktyg får du alla möjligheter att lyckas och utvecklas i rollen. Om tjänsten Vi på Perido är ett framgångsrikt konsult- och rekryteringsföretag som gör det möjligt för rätt person och verksamhet att hitta varandra. Vi strävar ständigt efter att överträffa förväntningar, utvecklas och det viktigaste av allt, att vi ska trivas tillsammans! Vi har många kunder vars behov ser helt olika ut men vi sätter alltid ett stort värde i att göra en kund nöjd och såklart hitta nya! Våra kunder är allt ifrån stora välkända internationella företag till mindre mer lokala. Vi hittar även bemanningslösningar åt olika aktörer inom den offentliga verksamheten. Perido sitter i Batteriets nyrenoverade lokaler vid Mariatorget och har tillgång till lummig innergård, stort och välutrustat gym, pingisbord, game center samt närhet till restauranger. Vi på Perido tror att det ger bäst resultat att arbeta tillsammans på kontoret för att bygga en stark gemenskap, och letar efter dig som också trivs att jobba på det sättet. Dina arbetsuppgifter Hos Perido möts du av en stämning präglad av engagemang, affärsmässighet och stark teamkänsla. I rollen som mötesbokare är ditt huvuduppdrag att skapa möjligheter – du identifierar potentiella kunder och bokar in relevanta möten. Med andra ord: Fyll kalendern med kvalitativa mötesbokningar hos potentiella beställare. Nätverka – bygg relationer, skapa förtroende och håll koll på marknadens behov. Du är en viktig första kontakt i våra affärer och en nyckelperson i säljprocessens inledning. Hur du väljer att arbeta är upp till dig – kanske genom att ringa samtal, använda ditt nätverk eller hitta nya sätt att nå ut. Dina egenskaper Din sociala förmåga kommer alltså att ta dig långt, medan ditt intresse för att göra affärer kommer ta dig hela vägen i hamn. Genom att vara självständig och orädd kommer du snabbt växa hos oss. Du kan känna dig lugn med att du, under din första tid, kommer få en gedigen introduktion i form av stöttning och coachning från nära kollegor. Du kommer ha tillgång till bra och välarbetade underlag som hjälper dig att snabbt komma på banan. Det viktigaste är att du inte räds för nya utmaningar, är en doer av rang och trivs med att jobba på ett resultatinriktat sätt. Känner du igen dig i beskrivning? I så fall vill vi att du blir vår nya kollega! Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Kvalifikationer: Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning/telemarketing/mötesbokning Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift Omfattning och tillträde Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Ansvarig för rekryteringen för denna tjänst är Lovisa Hedlund och du kan nå henne via mail på [email protected] eller på nummer 070 740 79 33. Om Perido Varför heter företaget Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal interna medarbetare på våra huvudkontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.
Tillsammans gör vi skillnad Verisure är Europas ledande leverantör av uppkopplade larm och smarta funktioner för hemmet. Företaget växer snabbt och har idag 5 miljoner kunder fördelade i över 17 olika länder i Europa och Sydamerika. Tack vare starkt fokus på kvalité och service är våra 500.000+ svenska kunder bland de mest nöjda i branschen! Med vår framtidssäkra och spännande plattform kan vi erbjuda våra kunder ett unikt sortiment av produkter och tjänster inom hemlarm och det uppkopplade smarta hemmet. Vill du ha ett meningsfullt och utvecklande arbete? Hos oss får du möjlighet att göra skillnad för våra kunder och bidra med ditt engagemang samtidigt som du får en bra arbetserfarenhet på ditt CV! Vår Kundbokning bokar kundbesök för service samt installation till våra Säkerhetsexperter på fältet. Du behöver trivas med att arbeta i högt tempo, gilla att prata med kunder och att ha struktur i tillvaron. Vårt arbete innebär ett stort ansvar - men det är det som gör jobbet riktigt roligt! Vårt främsta mål är nöjda kunder, så att du har en hög servicekänsla, det ser vi som en självklarhet. Som person är du dessutom nyfiken,lösningsorienterad,stresstålig, social och trivs i en miljö där du får ta egna initiativ. Meriterande är ett förflutet inom telebokning eller kundtjänst. Vi lägger mycket stor vikt vid personliga egenskaper. Grundkrav för anställning är att du fyllt 18 år, Talar och skriver flytande svenska och engelska. Innan eventuell anställning genomförs en bakgrundkontroll via Länsstyrelsen som innebär b.la kontroll i belastningsregistret och UC. Vi kan utlova dig en arbetsplats i en stimulerande miljö med härliga kollegor där du blir en del av ett starkt lag som brinner för sin uppgift! Anställningsstart är omgående och ditt arbete börjar med två veckors utbildning. Normal arbetstid är vardagar 07.30 – 16.30 med möjlighet till anpassning. Tjänsten är en fast heltidstjänst med sex månaders provanställning Kollektivavtalsbärande fackförbund: Unionen Har du frågor? Läs mer på vår karriärsida eller kontakta rekryteringsteamet på [email protected] Märk ämnesraden med namnet på den ort där du är intresserad av att jobba. Vi vill ha din ansökan med personligt brev och CV snarast. Vi kallar till intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag så sök redan idag!
Vi söker framtidens stjärnbokare – är det du? Skånes ledande artistbokningsbolag växer – och nu söker vi ambitiösa artistbokare till vårt kontor i Helsingborg. Hos oss får du möjligheten att arbeta med några av branschens mest spännande artister i ett kreativt och energifyllt team. Vad vi erbjuder: 🎯 Prestationsbaserad lön – din insats styr din inkomst. Hårt jobb lönar sig! 🕙 Arbetstider 12:00–20:00 måndag till fredag – en optimal balans mellan jobb och kväll. 🎤 En dynamisk arbetsmiljö där du är med och skapar oförglömliga upplevelser för både artister och publik. Vem vi söker: ✅ Du är social, driven och målmedveten – med en stark vilja att lyckas. ✅ Erfarenhet av försäljning, bokning eller event? Toppen! Men inte ett måste. ✅ Du har skarp kommunikationsförmåga och ett öga för detaljer. 🔹 Redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan idag och bli en del av ett framgångsteam. 👉 Följ oss på Instagram: https://www.instagram.com/royalpurplerecordsofficial/ för att se hur vi jobbar.
Vill du ha en arbetsplats med goda karriärmöjligheter och trivs med att ha mycket kundkontakt? Då är denna tjänst något för dig, så ta nu möjligheten och ansök redan idag! Om företaget Fortum är ett ledande energibolag som den tredje största producenten av koldioxidfri el i Europa och erbjuder deras kunder lösningar inom el, värme, kyla, återvinning och avfallshantering. Fortum är en arbetsplats som erbjuder utmaningar och ansvarstagande, baserat på stor tillit. Som medarbetare blir du coachad och uppmuntrad att hitta dina egna lösningar och att utmana etablerade arbetssätt samt att det finns goda karriärmöjligheter internt. Arbetsuppgifter: I rollen som mötesbokare hos Fortum är dina huvudsakliga arbetsuppgift att kontakta och boka in möten med företagskunder. Under din tid på Fortum kommer du att erbjudas en unika säljutbildning där du har möjlighet att bli certifierad säljare. Tillsammans med ditt team arbetar ni för att göra Fortum till Sveriges ledande energibolag och erbjuda bästa möjliga kundupplevelse. Du kommer att bli coachad i dina samtal för att lyckas på bästa sätt, samt har goda möjligheter att utvecklas inom företaget och ta nästa steg, Erbjuda Fortums produktportfölj och boka in möten med nya företagskunder över telefon (B2B) Administrera och ansvara för ditt eget arbete Ansvara för att resultat- och budgetmål hålls Arbetstiderna är måndag till fredag 8-17. Du erbjuds en fast grundlön samt en generös provisionsmodell vilket innebär att du har stor möjlighet att påverka din lön. Kontoret ligger i Solna med nära anslutning till Solna Station. Kvalifikationer: Vidare ser vi att du är en kommunikativ, ambitiös och driven person. Du motiveras av utmaningar och uppsatta mål samt är en lagspelare och trivs i en miljö där man uppmuntrar och peppar varandra. Vi erbjuder Möjlighet att utvecklas inom miljöinriktad och snabbväxande organisation. Möjlighet att utvecklas på bolaget Intern säljutbildning Övrigt: Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vid frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Amir Stein på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Vi letar efter dig som är redo att kliva in i arbetslivet med energi, nyfikenhet och ambition. Det spelar ingen roll om du precis tagit studenten, eller bara vill testa något nytt – här har du chansen att utvecklas och växa! Vad vi erbjuder: ✨ Prestationsbaserad lön – ju bättre du presterar, desto mer tjänar du! ✨ Tider: 10:00 - 17:00 – Perfekt att kombinera med studier eller fritidsintressen. ✨ Schysst arbetsmiljö – Vi tror på teamwork, skratt och att man gör sitt bästa tillsammans. ✨ Utvecklingsmöjligheter – Här kan du lära dig nytt och bygga en stark grund för framtiden. Vem är du? Social och driven – Du gillar att möta nya människor och ta dig an utmaningar. Ansvarstagande – Du kommer i tid och gör jobbet med en positiv inställning. Nyfiken på att lära – Det viktigaste är inte erfarenhet, utan viljan att utvecklas! Vad går jobbet ut på? Man kommer främst att jobba med att boka in nya kunder till våra tekniker i form av Fukt & Mögelkontroller, Ventilationsgenomgångar eller Radonbesiktningar. Friska Hem Sverige AB grundades i maj 2020 med en kärnverksamhet inom fuktskyddskontroll och åtgärder. Våra tekniker är verksamma i hela Skåne, Göteborg och till viss del i Stockholm. Ansök nu! Skicka in ditt CV och ett par rader om dig själv. Vi vill höra vem du är och varför du tror att du skulle passa hos oss. Inga krav på tidigare erfarenhet – bara en härlig attityd! Vi ser fram emot att höra från dig! 😄 https://www.instagram.com/friskahemsverige
Bokningsservice i Sverige AB är Sveriges ledande aktör för besöksbokning inom finans och solceller. Vår kundkrets består av banker, försäkringsbolag och försäkringsförmedlare. Vi har även uppdragsgivare som är solcellsleverantörer. Den vi söker ska ha följande bakgrund samt egenskaper: - Du måste ha erfarenhet av besöksbokning och/eller telemarketing/telefonförsäljning - Har du erfarenhet inom Finans eller besöksbokning inom solceller är det en stor merit - Du ska vara självgående och driven - Du bör vara allmänbildad och gilla att ta kontakt med folk Trivs du med att ha ett mål att sträva mot, blir sporrad av utmaningar och har en naturligtävlingsinstinkt är du den vi söker. Vi söker nu en besöksbokare som jobbar hemifrån eller på vårt kontor i Västerås. Tjänsten är på heltid och månadslönen är fast från 25-35000:- per månad beroende på erfarenhet och ålder. Du kommer att ta kontakt med potentiella kunder via telefon/sms/mail och bjuda in dem till möten/webinar gällande pensionsutbildning, finansiell rådgivning eller solcellsinstallation.
Bokningsservice i Sverige AB är Sveriges ledande aktör för besöksbokning inom finans och solceller. Vår kundkrets består av banker, försäkringsbolag och försäkringsförmedlare. Vi har även uppdragsgivare som är solcellsleverantörer. Den vi söker ska ha följande bakgrund samt egenskaper: - Du måste ha erfarenhet av besöksbokning och/eller telemarketing/telefonförsäljning - Har du erfarenhet inom Finans eller besöksbokning inom solceller är det en stor merit - Du ska vara självgående och driven - Du bör vara allmänbildad och gilla att ta kontakt med folk Trivs du med att ha ett mål att sträva mot, blir sporrad av utmaningar och har en naturligtävlingsinstinkt är du den vi söker. Vi söker nu en besöksbokare som jobbar hemifrån eller på vårt kontor i Stockholm. Tjänsten är på heltid och månadslönen är fast från 25-35 000:- per månad beroende på erfarenhet och ålder. Du kommer att ta kontakt med potentiella kunder via telefon/sms/mail och bjuda in dem till möten/webinar gällande pensionsutbildning, finansiell rådgivning eller solcellsinstallation.
Bokningsservice i Sverige AB är Sveriges ledande aktör för besöksbokning inom finans och solceller. Vår kundkrets består av banker, försäkringsbolag och försäkringsförmedlare. Vi har även uppdragsgivare som är solcellsleverantörer. Den vi söker ska ha följande bakgrund samt egenskaper: - Du måste ha erfarenhet av besöksbokning och/eller telemarketing/telefonförsäljning - Har du erfarenhet inom Finans eller besöksbokning inom solceller är det en stor merit - Du ska vara självgående och driven - Du bör vara allmänbildad och gilla att ta kontakt med folk Trivs du med att ha ett mål att sträva mot, blir sporrad av utmaningar och har en naturlig tävlingsinstinkt är du den vi söker. Vi söker nu en besöksbokare som jobbar hemifrån på distans. Tjänsten är på heltid och månadslönen är fast från 23-35 000:- per månad beroende på erfarenhet och ålder. Du kommer att ta kontakt med potentiella kunder via telefon/sms/mail och bjuda in dem till möten/webinar gällande pensionsutbildning, finansiell rådgivning eller solcellsinstallation.
Välj ett jobb för att visa detaljer