SVENSKA ALARM SÖKER NU DIG SOM VILL UTMANA SÄKERHETSBRANSHEN

HUR ÄR DET ATT JOBBA HOS OSS PÅ SVENSKA ALARM? Att jobba på Svenska Alarm innebär att du kommer att bli en del av ett företag som har det största fokuset på att skapa trygghet och säkerhet i våra kunders hem. Våra anställda liksom företaget har tydliga mål med att revolutionera larmbranschen med att växa oss ännu starkare. Dagarna är inte den andra lik och tillsammans med dina kollegor hjälper du kunder runt om i Sverige med deras trygghet.   VAD GÖR EN MÖTESBOKARE HOS OSS PÅ SVENSKA ALARM? Säkerhetsbranschen växer och i samband med det så ökar efterfrågan av att säkra upp både hem och arbetsplats växer. Så vi söker mötesbokare som kan hjälpa oss skapa nya kontakter med potentiella kunder. I rollen som mötesbokare kommer du att ansvara för att boka fysiska möten till våra account managers. Detta är en perfekt möjlighet för dig att utvecklas inom försäljning, kommunikation och marknadsföring. När man är redo för nästa steg, så har vi karriärstegen inom bolaget till dig och man kommer att få ta del av vårt kontor i Malmö.   VAD FÖRVÄNTAR VI OSS UTAV DIG SOM BÖRJAR HOS OSS? • Positiv • Samarbetsvillig • Ansvarstagande • Målmedveten & driven • Talar svenska obehindrat • Tålamod i stress & press VAD KOMMER VI ATT KUNNA ERBJUDA DIG? • Anställning på heltid, tillsvidare • Fast lön + provision • Tävlingar med priser • Mycket goda utvecklingsmöjligheter till karriärs möjligheter • Meriterande utbildningar inom försäljning och kommunikation Du kommer att vara schemalagd: Måndag- Fredag mellan 09:00-18:00 och man kommer att vara placerad på vårt kontor i Malmö. Som företag så jobbar vi med mångfald och för oss är det väldigt viktigt att du som tjej/kvinna också söker dig till säkerhetsbranschen så tveka inte på att registrera din ansökan redan idag. Svenska Alarm är en specialist på smarta larm. Bolaget startade 2009 och växer nu väldigt snabbt. Vi kommer nära kunden med våra lokala kontor. Svenska Alarm är medlemmar i Säkerhetsbranschen, SSF Stöldskyddsföreningen och Brandskyddsföreningen. Vi har även blivit DI-Gasellföretag tre år i rad. Vi är ett ledande företag på smarta larm för privatpersoner och företag. https://www.svenskaalarm.se/jobba-hos-oss/

24 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
SVENSKA ALARM SÖKER NU DIG SOM VILL UTMANA SÄKERHETSBRANSHEN

HUR ÄR DET ATT JOBBA HOS OSS PÅ SVENSKA ALARM? Att jobba på Svenska Alarm innebär att du kommer att bli en del av ett företag som har det största fokuset på att skapa trygghet och säkerhet i våra kunders hem. Våra anställda liksom företaget har tydliga mål med att revolutionera larmbranschen med att växa oss ännu starkare. Dagarna är inte den andra lik och tillsammans med dina kollegor hjälper du kunder runt om i Sverige med deras trygghet.   VAD GÖR EN MÖTESBOKARE HOS OSS PÅ SVENSKA ALARM? Säkerhetsbranschen växer och i samband med det så ökar efterfrågan av att säkra upp både hem och arbetsplats växer. Så vi söker mötesbokare som kan hjälpa oss skapa nya kontakter med potentiella kunder. I rollen som mötesbokare kommer du att ansvara för att boka fysiska möten till våra account managers. Detta är en perfekt möjlighet för dig att utvecklas inom försäljning, kommunikation och marknadsföring. När man är redo för nästa steg, så har vi karriärstegen inom bolaget till dig och man kommer att få ta del av vårt kontor i Malmö.   VAD FÖRVÄNTAR VI OSS UTAV DIG SOM BÖRJAR HOS OSS? • Positiv • Samarbetsvillig • Ansvarstagande • Målmedveten & driven • Talar svenska obehindrat • Tålamod i stress & press VAD KOMMER VI ATT KUNNA ERBJUDA DIG? • Anställning på heltid, tillsvidare • Fast lön + provision • Tävlingar med priser • Mycket goda utvecklingsmöjligheter till karriärs möjligheter • Meriterande utbildningar inom försäljning och kommunikation Du kommer att vara schemalagd: Måndag- Fredag mellan 09:00-18:00 och man kommer att vara placerad på vårt kontor i Malmö. Som företag så jobbar vi med mångfald och för oss är det väldigt viktigt att du som tjej/kvinna också söker dig till säkerhetsbranschen så tveka inte på att registrera din ansökan redan idag. Svenska Alarm är en specialist på smarta larm. Bolaget startade 2009 och växer nu väldigt snabbt. Vi kommer nära kunden med våra lokala kontor. Svenska Alarm är medlemmar i Säkerhetsbranschen, SSF Stöldskyddsföreningen och Brandskyddsföreningen. Vi har även blivit DI-Gasellföretag tre år i rad. Vi är ett ledande företag på smarta larm för privatpersoner och företag. https://www.svenskaalarm.se/jobba-hos-oss/

24 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
SVENSKA ALARM SÖKER NU DIG SOM VILL UTMANA SÄKERHETSBRANSHEN

HUR ÄR DET ATT JOBBA HOS OSS PÅ SVENSKA ALARM? Att jobba på Svenska Alarm innebär att du kommer att bli en del av ett företag som har det största fokuset på att skapa trygghet och säkerhet i våra kunders hem. Våra anställda liksom företaget har tydliga mål med att revolutionera larmbranschen med att växa oss ännu starkare. Dagarna är inte den andra lik och tillsammans med dina kollegor hjälper du kunder runt om i Sverige med deras trygghet.   VAD GÖR EN MÖTESBOKARE HOS OSS PÅ SVENSKA ALARM? Säkerhetsbranschen växer och i samband med det så ökar efterfrågan av att säkra upp både hem och arbetsplats växer. Så vi söker mötesbokare som kan hjälpa oss skapa nya kontakter med potentiella kunder. I rollen som mötesbokare kommer du att ansvara för att boka fysiska möten till våra account managers. Detta är en perfekt möjlighet för dig att utvecklas inom försäljning, kommunikation och marknadsföring. När man är redo för nästa steg, så har vi karriärstegen inom bolaget till dig och man kommer att få ta del av vårt kontor i Malmö.   VAD FÖRVÄNTAR VI OSS UTAV DIG SOM BÖRJAR HOS OSS? • Positiv • Samarbetsvillig • Ansvarstagande • Målmedveten & driven • Talar svenska obehindrat • Tålamod i stress & press VAD KOMMER VI ATT KUNNA ERBJUDA DIG? • Anställning på heltid, tillsvidare • Fast lön + provision • Tävlingar med priser • Mycket goda utvecklingsmöjligheter till karriärs möjligheter • Meriterande utbildningar inom försäljning och kommunikation Du kommer att vara schemalagd: Måndag- Fredag mellan 09:00-18:00 och man kommer att vara placerad på vårt kontor i Malmö. Som företag så jobbar vi med mångfald och för oss är det väldigt viktigt att du som tjej/kvinna också söker dig till säkerhetsbranschen så tveka inte på att registrera din ansökan redan idag. Svenska Alarm är en specialist på smarta larm. Bolaget startade 2009 och växer nu väldigt snabbt. Vi kommer nära kunden med våra lokala kontor. Svenska Alarm är medlemmar i Säkerhetsbranschen, SSF Stöldskyddsföreningen och Brandskyddsföreningen. Vi har även blivit DI-Gasellföretag tre år i rad. Vi är ett ledande företag på smarta larm för privatpersoner och företag. https://www.svenskaalarm.se/jobba-hos-oss/

24 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
SVENSKA ALARM SÖKER NU DIG SOM VILL UTMANA SÄKERHETSBRANSHEN

HUR ÄR DET ATT JOBBA HOS OSS PÅ SVENSKA ALARM? Att jobba på Svenska Alarm innebär att du kommer att bli en del av ett företag som har det största fokuset på att skapa trygghet och säkerhet i våra kunders hem. Våra anställda liksom företaget har tydliga mål med att revolutionera larmbranschen med att växa oss ännu starkare. Dagarna är inte den andra lik och tillsammans med dina kollegor hjälper du kunder runt om i Sverige med deras trygghet.   VAD GÖR EN MÖTESBOKARE HOS OSS PÅ SVENSKA ALARM? Säkerhetsbranschen växer och i samband med det så ökar efterfrågan av att säkra upp både hem och arbetsplats växer. Så vi söker mötesbokare som kan hjälpa oss skapa nya kontakter med potentiella kunder. I rollen som mötesbokare kommer du att ansvara för att boka fysiska möten till våra account managers. Detta är en perfekt möjlighet för dig att utvecklas inom försäljning, kommunikation och marknadsföring. När man är redo för nästa steg, så har vi karriärstegen inom bolaget till dig och man kommer att få ta del av vårt kontor i Malmö.   VAD FÖRVÄNTAR VI OSS UTAV DIG SOM BÖRJAR HOS OSS? • Positiv • Samarbetsvillig • Ansvarstagande • Målmedveten & driven • Talar svenska obehindrat • Tålamod i stress & press VAD KOMMER VI ATT KUNNA ERBJUDA DIG? • Anställning på heltid, tillsvidare • Fast lön + provision • Tävlingar med priser • Mycket goda utvecklingsmöjligheter till karriärs möjligheter • Meriterande utbildningar inom försäljning och kommunikation Du kommer att vara schemalagd: Måndag- Fredag mellan 09:00-18:00 och man kommer att vara placerad på vårt kontor i Malmö. Som företag så jobbar vi med mångfald och för oss är det väldigt viktigt att du som tjej/kvinna också söker dig till säkerhetsbranschen så tveka inte på att registrera din ansökan redan idag. Svenska Alarm är en specialist på smarta larm. Bolaget startade 2009 och växer nu väldigt snabbt. Vi kommer nära kunden med våra lokala kontor. Svenska Alarm är medlemmar i Säkerhetsbranschen, SSF Stöldskyddsföreningen och Brandskyddsföreningen. Vi har även blivit DI-Gasellföretag tre år i rad. Vi är ett ledande företag på smarta larm för privatpersoner och företag. https://www.svenskaalarm.se/jobba-hos-oss/

24 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Extrajobb som Mötesbokare inom Affärssystem

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten Som Mötesbokare ringer du företagskontakter och bokar in möten. Du behöver inte ha några förkunskaper inom affärssystem, då vi erbjuder internutbildning och en handledare som hjälper dig att lyckas i din roll. Rollen som Mötesbokare hos oss innebär bland annat att: Ringa företagskontakter från noggrant definierade listor. Utforska företagens planer och behov av nya affärssystem. Samla information om huvudkrav, tidplan och process för framtida implementering. Boka möten med potentiella kunder som uppfyller våra kriterier. För rätt person kan det även finnas möjligheter till framtida karriärutveckling inom xperitus. Om dig Är du framåt, stresstålig och social, kan det här vara den perfekta rollen för dig. Vi söker dig som med engagemang och drivkraft vill vara med och bidra till utvecklingen av xperitus. Vi ser att du har en positiv och professionell attityd snarare än formella meriter. Vi tror att du: Studerar på högskolenivå inom ämnen som till exempel ekonomi, IT, management eller teknik. Har utmärkta kommunikationsfärdigheter och förmåga att bygga förtroendefulla relationer med kunder. Erfarenhet av arbete med kundkontakter är meriterande. Passar ovan in på dig? Då ska du inte tveka att söka extrajobbet som Mötesbokare inom affärssystem hos xperitus. Vi erbjuder Vi erbjuder timlön med en prestationsbaserad komponent. Arbetet utförs dagtid med en flexibel arbetsvecka på upp till 25 timmar. Denna tjänst är placerad på vårt huvudkontor i Jönköping. Svenska flytande, både i tal och skrift, är ett krav. Välkommen att skicka in din ansökan med mer information om dig själv.

24 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
Kundrådgivare med fokus på mötesbokning

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Svensk Fastighetsförmedling befinner sig i en spännande förflyttning för att stärka sina marknadspositioner inom hela Sverige. Nu söker vi dig som vill vara en del av den viktiga resan mot att öka antalet affärer! I uppdraget som Kundrådgivare kommer du vara en del av ett nystartat team med ansvar över att bland annat säkerställa att Svensk Fastighetsförmedling har det mest nöjda kunderna på marknaden. Om rollen Under hösten 2023 har vi startat upp vårt nya kundcenter. Fokus för Kundcentret är, precis som för hela Svensk Fastighetsförmedling, att öka antalet affärer. Kundcentrets roll i detta är att hjälpa våra franchisetagare att öka antalet möten, förbättra deras kundvård samt att proaktivt bearbeta marknaden för att fler kunder ska välja just Svensk Fastighetsförmedling. Som Kundrådgivare i detta team kommer du bland annat att: Proaktivt och uppsökande bearbeta och kontakta potentiella kunder via telefon, mejl och andra kommunikationskanaler Sälja in Svensk fastighetsförmedling som mäklarföretag till potentiella bostadssäljare Kontakta spekulanter i syfte att bekräfta deltagare för att i ett andra skede boka in kunden till möte med någon av våra mäklare Du rapporterar till vår Kundcenterchef och kommer arbeta från vårt huvudkontor i centrala Stockholm. Din bakgrund Svensk Fastighetsförmedling fokuserar på kvalitet och kundnöjdhet. Du behöver ha stark kommunikationsförmåga och en vilja att göra kunderna glada. Rollen kräver nyfikenhet, eget ansvar och driv för att uppnå resultat. Vi söker någon som trivs med samarbete, är positiv och motiverad att utvecklas. Vi är ett team av engagerade individer som strävar efter att förbättra boendelivet på ett hållbart sätt och värdesätter både prestation och samarbete. Har en god kommunikativ förmåga och en positiv personlighet Har erfarenhet av att arbeta med telefon som huvudsakligt arbetsverktyg Har erfarenhet från uppsökande försäljning Har en resultatinriktad inställning Har ett strukturerat arbetssätt Låter det Intressant? Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! För mer information kontakta ansvarig rekryterare Sofia Lundberg, [email protected]. Urval sker löpande. Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi arbetar aktivt för att du ska trivas och utvecklas och har flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Hos oss erbjuds du som medarbetare löpande utbildningar, unika verktyg och en unik plattform där alla våra anställda har möjligheten att vara delägare. Kedjan ägs av över 700 medarbetare och franchisetagare. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se.

24 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Mötesbokare i Norrköping

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Phonecall är ett växande företag med nyrenoverade lokaler i centrala Norrköping och vi söker nu efter mötesbokare som vill vara med och utveckla företaget tillsammans med oss. Vi erbjuder: - Förmåner så som friskvård, gymkort m.m. - Hög provision - Löpande utbildning - Säljutbildning - Coachning Arbetsbeskrivning: Som mötesbokare på Phonecall kommer du att ansvara för att kontakta potentiella kunder via telefon och boka in kundmöten. Erfarenhet som mötesbokare är meriterande men inget krav då vi erbjuder löpande utbildning och coachning på plats. Profil: Vi söker dig som är samarbetsvillig, social och vill leverera goda resultat både individuellt och i grupp. Du är bekväm att prata i telefon och har lätt för att bygga relationer. Du ska vara målinriktad och resultatinriktad trotts motgångar. Som person är du kommunikativt skicklig i både tal och skrift och van att ta egna initiativ och jobba effektivt. Om anställningen: Lön: Fast grundlön samt provision, 20 000 - 40 000 :- Placering: Norrköping Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse Anställningsvillkor: Heltid Arbetstider: Dagtid, mån-fre Vill du vara med på vår resa? Sök jobbet som mötesbokare hos Phonecall nu!

24 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Fältkoordinatior till Verisure Falun

Tillsammans gör vi skillnad   Verisure Securitas Direct är Europas ledande leverantör av uppkopplade larm och smarta funktioner för hemmet. Företaget växer snabbt och har idag 5 miljoner kunder fördelade i över 17 olika länder i Europa och Sydamerika. Tack vare starkt fokus på kvalité och service är våra 500.000+ svenska kunder bland de mest nöjda i branschen! Med vår framtidssäkra och spännande plattform kan vi erbjuda våra kunder ett unikt sortiment av produkter och tjänster inom hemlarm och det uppkopplade smarta hemmet. Vill du ha ett meningsfullt och utvecklande arbete? Hos oss får du möjlighet att göra skillnad för våra kunder och bidra med ditt engagemang samtidigt som du får en bra arbetserfarenhet på ditt CV! Vår Kundbokning bokar kundbesök för service samt installation till våra Säkerhetsexperter på fältet. Du behöver trivas med att arbeta i högt tempo, gilla att prata med kunder och att ha struktur i tillvaron. Vårt arbete innebär ett stort ansvar - men det är det som gör jobbet riktigt roligt! Vårt främsta mål är nöjda kunder, så att du har en hög servicekänsla, det ser vi som en självklarhet. Som person är du dessutom nyfiken,lösningsorienterad,stresstålig, social och trivs i en miljö där du får ta egna initiativ. Meriterande är ett förflutet inom telebokning eller kundtjänst. Vi lägger mycket stor vikt vid personliga egenskaper. Grundkrav för anställning är att du fyllt 18 år, Talar och skriver flytande svenska och engelska. Innan eventuell anställning genomförs en bakgrundkontroll via Länsstyrelsen som innebär b.la kontroll i belastningsregistret och UC.    Vi kan utlova dig en arbetsplats i en stimulerande miljö med härliga kollegor där du blir en del av ett starkt lag som brinner för sin uppgift! Anställningsstart är omgående och ditt arbete börjar med två veckors utbildning. Normal arbetstid är vardagar 07.30 – 16.30 med möjlighet till anpassning. Tjänsten är en fast heltidstjänst med sex månaders provanställning Kollektivavtalsbärande fackförbund: Unionen Har du frågor? Läs mer på vår karriärsida eller kontakta rekryteringsteamet på [email protected] Märk ämnesraden med namnet på den ort där du är intresserad av att jobba. Vi vill ha din ansökan med personligt brev och CV snarast. Vi kallar till intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag så sök redan idag!

24 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Familjens Jurist söker mötesbokare, inom Fonuskoncernen (timanställning)

Familjens Jurist är Sveriges största plattform för juridisk rådgivning till privatpersoner och har cirka 300 fantastiska medarbetare som hjälper våra kunder med allt från familjejuridik, fastighetsrätt, konsumenträtt, juridik för företagare, internationell rätt och privaträtt. Vi jobbar ständigt med att göra livet tryggare och enklare, i sorg, glädje och allt däremellan. Vill du vara med och göra det med oss? Då är det här rätt möjlighet för dig.   Din nästa utmaning? Fonus Kontaktcenter är till stora delar ansiktet utåt gentemot koncernens kunder, där du som mötesbokare spelar en viktig roll. Kontoret i Kalmar stödjer koncernens två stora verksamheter: Sveriges marknadsledande begravningsbyrå och Sveriges största familjejuridiska verksamhet.   Nu söker mötesbokare till Familjens Jurist, du kommer tillhöra vår timpool och tjänsten avser timanställning vid behov med start i augusti. Din dag hos oss består av att du hjälper våra kunder med mötesbokning och merförsäljning via främst inkommande/utgående samtal men även chatt och mejl. Din uppgift som mötesbokare är att identifiera våra kunders behov, erbjuda helhetslösningar och kunna slutföra en uppgift på ett effektivt men korrekt sätt. Du kommer att bli en del av landets i särklass största aktör inom familjejuridik och få möjlighet att arbeta i en spännande miljö med engagerade, professionella och prestigelösa kollegor. Tjänsten är stationerad på vårt kontor i Kalmar.   Vem är du? Du är vår röst och ansikte utåt och vi söker därför dig som har lätt för att bemöta människor och som person bör du vara stöttande och serviceorienterad. För att trivas i uppgiften bör du även vara målinriktad och känna dig trygg med att arbeta med merförsäljning.   Vi på Fonus Kontaktcenter strävar efter mångfald bland medarbetarna avseende kön, ålder och kulturell/etnisk bakgrund.   Intresserad? Skicka in din ansökan med CV och personligt brev via vår hemsida, urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansöksökningsdatum. Vi tillämpar arbetspsykologiska tester, sista ansökningsdatum 15/5 2024.   Liza Jonsson, Kontaktcenterchef, Tfn 08-709 83 14, [email protected] Emma Roback, Bemanningsansvarig, Tfn 073–0551561, [email protected]

24 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Besöksbokare Heltid Malmö

Bokningsservice i Sverige AB är Sveriges ledande aktör för besöksbokning inom finans och solceller. Vår kundkrets består av banker, försäkringsbolag och försäkringsförmedlare. Vi har även uppdragsgivare som är solcellsleverantörer. Den vi söker ska ha följande bakgrund samt egenskaper: - Du måste ha erfarenhet av besöksbokning och/eller telemarketing/telefonförsäljning - Har du erfarenhet inom Finans eller besöksbokning inom solceller är det en stor merit - Du ska vara självgående och driven - Du bör vara allmänbildad och gilla att ta kontakt med folk Trivs du med att ha ett mål att sträva mot, blir sporrad av utmaningar och har en naturlig tävlingsinstinkt är du den vi söker. Vi söker nu en besöksbokare som jobbar hemifrån eller på vårt kontor i Malmö. Tjänsten är på heltid och månadslönen är fast från 25-35 000:- per månad beroende på erfarenhet och ålder. Du kommer att ta kontakt med potentiella kunder via telefon/sms/mail och bjuda in dem till möten/webinar gällande pensionsutbildning, finansiell rådgivning eller solcellsinstallation.

23 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024