Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Arbetsuppgift: ✔ Ansvara för frukt- och gröntavdelningen. ✔ Ha yttersta ansvar för personalen på avdelningen. ✔ Driva avdelningen framåt och säkerställa hög kvalitet. ✔ Vara en problemlösare och hantera dagliga utmaningar. ✔ Möjlighet till bred kompetensutveckling och karriärmöjligheter inom detaljhandeln ✔ Jour förekommer i arbetet. Anställningsform: Arbeta 40h i veckan. Tillsvidare med start omgående. Lön enligt överenskommelse. Kvalifikationer: Tidigare varit 1:a eller 2:a på frukt och grönt avdelning. Ett stort intresse för den dagligvaruhandeln och vill vara med och skapa en förstklassig butik. Flexibilitet att arbeta butikens alla öppettider. Körkort och tillgång till bil, (krav). En serviceinriktad, positiv och ansvarsfull inställning. Tidigare erfarenhet inom dagligvaruhandel. Personliga egenskaper: Vi ser att du som söker har erfarenhet av tidigare arbete i butik, såsom plockarbete och kassaarbete på ICA. Du som person är serviceminded och positiv gentemot kunder samtidigt som du arbetar snabbt och effektivt. När du arbetar ute hos vår kund finner du dig snabbt i din roll och agerar professionellt enligt vår standard. För dig kommer service naturligt och du förstår att kunderna är de viktigaste personerna i butiken och visar det genom att bemöta dem på ett professionellt sätt. Om Storesupport by Job&Talent: Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan: Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Varmt välkommen!
Vår bransch är en av de främsta orsakerna till klimatförändringarna och om vi ska finnas kvar i framtiden behöver vår affär förändras i grunden. Vi arbetar aktivt för omställningen till ett fossilfritt samhälle genom att minska vårt eget klimatavtryck, såväl som att hjälpa våra kunder att göra bättre och mer hållbara val utifrån sina förutsättningar. Vill du vara med och bidra till hållbar utveckling på riktigt? Följ med på vår resa mot en fossilfri framtid! _ _ OK Värmland- Ett hållbart ägande OK Värmland är ett unikt företag med en stark känsla för Värmland. Vi är medlemsägt och drivs på demokratisk grund. En medlem en röst. Vi är idag ca 74 000 medlemmar runt om i hela Värmland och idag har vi 13 bemannade stationer och 9 automatstationer. Samtliga stationer samarbetar under varumärket OKQ8. OK Värmland har ett hjärta för både glesbygd och stad och vill fortsätta att göra det möjligt att leva i hela länet. Det är viktigt för oss att gemensamt ta ansvar och åstadkomma förändringar och förbättringar för alla. Tillsammans med våra dotterbolag OK Värmland Fastighets AB och Reload i Värmland är vi ett lokalt, nytänkande och hållbart alternativ. Som medarbetare och medlem gör vi tillsammans gott för Värmland. Är du en serviceinriktad lagspelare? I så fall kan vi erbjuda dig ett roligt arbete i en spännande miljö där ingen dag är den andra lik, med stor variation på arbetsuppgifterna. Ena sekunden hyr du ut en bil för att snabbt skifta till att coacha din kollega. På våra stationer är det ofta ett högt tempo där du och ditt team tar hand om våra kunder och stationens drift. Nu söker vi en biträdande Säljchef till OKQ8 KARLSKOGA. Som Biträdande Säljchef kommer du arbeta tillsammans med Säljchef i ett ledningsteam på stationen och även träda in i dennes ställe vid behov. Det innebär att motivera, coacha och stötta personalen, administrativa uppgifter, men även kassa- och butiksarbete. Vi söker Dig som vill utvecklas och gå vidare i din karriär. Du brinner för försäljning, har ett affärsmässigt tänk samt drivet att leda verksamheten mot uppsatta mål. Utöver det är du en positiv person som gillar att träffa nya människor, samt coacha och motivera personal. Du trivs när tempo är högt och ser fram emot att vara en del av ett sammansvetsat team som tillsammans löser det arbetsdagen har att erbjuda. Det är meriterande om du tidigare jobbat med service eller försäljning, samt har erfarenhet av att leda andra. B-Körkort är det enda formella kravet. Vi erbjuder OKQ8 erbjuder en spännande arbetsplats, med rolig atmosfär och härliga kollegor. Här arbetar människor i alla åldrar med olika bakgrund. Som Biträdande Säljchef ger vi dig verktygen för att du på sikt ska kunna driva en OKQ8 station. Vi tror på utveckling av oss själva och erbjuder därför alla våra medarbetare goda möjligheter till utveckling - denna tjänst är ett tecken på just detta, så ta chansen att utvecklas tillsammans med oss. Som Biträdande Säljchef arbetar du skifttjänstgöring. Denna tjänst är en tillsvidareanställning på 38,25 timmar per vecka. Stationen har öppet vardagar mellan klockan 06:00 - 22:00 och helger mellan klockan 07:00 - 21:00. Kan du göra oss ännu bättre? Sök då tjänsten redan idag! OKQ8 Scandinavia arbetar för att vara en jämställd arbetsplats med medarbetare som trivs och utvecklas och där olikheter uppmuntras. Vi vill vara ett företag som speglar samhället, med en inkluderande kultur som hjälper till att minska utanförskap och bidrar till mångfald. Ditt livs kanske viktigaste jobb. På riktigt. Vi vet att det är en vågad sak att säga, men vi menar verkligen varje ord. Oavsett om det handlar om ditt första jobb, ditt sista jobb, eller om du har modet att anta en ny utmaning, tror vi att du kan få ditt livs kanske viktigaste jobb här hos oss. På riktigt.
Arbetsuppgift: Ansvara för frukt- och gröntavdelningen. Ha yttersta ansvar för personalen på avdelningen. Driva avdelningen framåt och säkerställa hög kvalitet. Vara en problemlösare och hantera dagliga utmaningar. Möjlighet till bred kompetensutveckling och karriärmöjligheter inom detaljhandeln Jour förekommer i arbetet. Anställningsform: Arbeta 40h i veckan. Tillsvidare med start omgående. Lön enligt överenskommelse. Kvalifikationer: Tidigare varit 1:a eller 2:a på frukt och grönt avdelning. Ett stort intresse för den dagligvaruhandeln och vill vara med och skapa en förstklassig butik. Flexibilitet att arbeta butikens alla öppettider. Körkort och tillgång till bil, (krav). En serviceinriktad, positiv och ansvarsfull inställning. Tidigare erfarenhet inom dagligvaruhandel. Personliga egenskaper: Vi ser att du som söker har erfarenhet av tidigare arbete i butik, såsom plockarbete och kassaarbete på ICA. Du som person är serviceminded och positiv gentemot kunder samtidigt som du arbetar snabbt och effektivt. När du arbetar ute hos vår kund finner du dig snabbt i din roll och agerar professionellt enligt vår standard. För dig kommer service naturligt och du förstår att kunderna är de viktigaste personerna i butiken och visar det genom att bemöta dem på ett professionellt sätt. Om Storesupport by Job&Talent: Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan: Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Varmt välkommen!
We are looking for a candidate who can fulfill the day to day duties of a grocery stote such as filling shelves , cashier belt usage , store cleaning , customer care.It is a Pakistani store so urdu and punjabi language is essential.Good luck. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Vi behöver nu deltids- butikssäljare till vårt team i Kristianstad. Har du erfarenhet från försäljning av reservdelar, cyklar eller montering/balansering av däck och vill vara med på en fantastisk resa med stor utvecklingspotential så ser vi detta som ett stort plus när du söker. Skicka in din ansökan via vår hemsida jobb.thansen.se Drömmer du om en utvecklande och intressant arbetsdag där du kan finslipa dina kunskaper och utveckla dina ambitioner? Är du en serviceperson som gör allt för att kunden ska bli nöjd? Är du intresserad av bilar, cyklar eller andra av våra produktgrupper? Hos oss på thansen är det viljan som räknas om du vill komma långt i karriären. Vi har en platt struktur där alla kan hjälpa till att sätta sin prägel på thansen-konceptet. Som säljare i thansen möter vi kunden med ett leende varje dag, brinner för service och är lagspelare. En del av vårt serviceutbud omfattar bland annat reservdels försäljning, däck försäljning och montering i vår verkstad, montering av bilbarnstolar, cykelställ, vindrutetorkare, takboxar och ställ m.m. Erfarenhet eller relevant certifikat kopplat till detta är meriterande men inget krav. Utbildning kommer att tillhandahållas. Vi erbjuder: •Ett spännande jobb i ett starkt växande företag •Stora möjligheter till personlig utveckling •Lön enligt kollektivavtal • Förmånliga personalrabatter Önskade kvalifikationer: •Erfarenhet från försäljning av reservdelar, cyklar , däck •Du behärskar svenska i tal och skrift •God förståelse för IT är meriterande Vi rekryterar kontinuerligt och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansök redan idag om du är intresserad! Sökande måste vara över 18 år. Om oss På T. Hansen Gruppen A/S arbetar vi varje dag för att kunderna ska få den bästa servicen. thansen är fast förankrat i dansk detaljhandel och betjänar idag kunder i alla åldrar inom ett brett sortiment. I dagsläget har vi ett medarbetarteam på över 1 800 engagerade medarbetare, varav drygt 850 jobbar i butikerna. Under hela året arbetar vi efter vårt kundprogram ANK – Alltid nöjda kunder. Med programmet vill vi skicka en tydlig signal om att vi finns till för våra kunder.
ICA Supermarket Skanör söker dig som brinner för frukt & grönt, har ett tydligt ledarskap och kan leverera en avdelning i toppklass som överträffar kundens förväntan varje dag. Butiken har en stark färskvaruprofil där kärleken till maten, trakten och alla som bor här alltid står i centrum. Vi gör det enkelt för dig att handla alla dagar i veckan. Upptäck vårt breda och prisvärda sortiment som sätter god smak på både vardag och helg. Vi är ca 40 medarbetare som söker dig som vill vara en del av vårt sammansvetsade team! Det finns stor chans till vidareutbildning såsom LU, BLU & FLU eller andra utbildningar inom ICA. Du har social kompetens är duktig och ambitiös och drivs av försäljning. Du är smidig och tycker om mat och människor. Som ansvarig för frukt och grönt har du en viktig roll i att säkerställa en säljande, fräsch och inspirerande avdelning. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att arbeta aktivt med och vara ansvarig för sortimentet, inköp och volymer. Du har stort intresse av att följa säsonger och trender. Du och ditt team säkerställer att avdelningen alltid är välfylld och att det alltid är rent och snyggt. Tillsammans med dina kollegor har du ha fokus på positivt kundbemötande, försäljning och se till att vi håller högsta kvalitet. Du skapar en inspirerande och välfylld avdelning med det lilla extra för att överträffa kundens förväntningar. Du är intresserad av vad som säljer. Du blir en viktig del i kedjan mot en inspirerande butiksupplevelse med extra fokus på frukt och grönt. Du är huvudansvarig för din egna avdelning. Du ansvarar för sortiment och lönsamhet, kampanjplanering och orderläggning samt den dagliga driften. Svinn, uppföljning och nyckeltal ingår i dina vardagliga rutiner. För att passa i denna tjänsten behöver du gilla att arbeta i ett högt tempo och kunna leda ditt team. Du är organiserad och effektiv, en positiv lagspelare och förmåga att motivera, engagera och involvera medarbetare. Som person är du glad och positiv och gillar människor. Du är bra på att arbeta effektivt och personligt. Du är trygg i dig själv och är en god kommunikatör. Du brinner för service och är redo för nya utmaningar. Du har tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln och en ledande position inom färskvaror. Du är noggrann och tummar aldrig på kvaliteten. Du har god fysik, hanterar tunga lyft och drivs av försäljning och kundnöjdhet. Du har tidigare jobbat inom dagligvaruhandeln, gärna ICA. Du har tidigare erfarenhet av AOB, Min Butik och Storeoffice eller liknande. Heltid, varannan helg. Lön enligt överenskommelse. Butikens öppettider 7-23 alla dagar. Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan snarast. Rekrytering Tjänsten avser en anställning direkt hos vår kund där Rosénssons Bemanning AB ansvarar för rekryteringen och bemanning. EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor, kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!
Butiksbiträde sökes till godisbutiken Caramella i Stockholm. Vi söker dig som är - Serviceinriktad - Utåtriktad - Ordningssam - Flytande svenska och engelska - Stresstålig Dina arbetsuppgifter - Kassatjänst - Beställning av varor - Varupåfyllning - Varumottagning - Kundservice - Städning Tycker du att detta låter intressant? Skicka ditt CV, personliga brev och bild till [email protected]
Butiksäljare/Kundlöftesvärd, Extra vid behov Vill du överträffa kundens förväntan? Vill du ha kul på jobbet? Vill du vara med och säkerställa att våra kundlöften infrias och samtidigt bli en del av en verksamhet som både vill och kan göra skillnad? Vi söker dig som vill arbeta hos oss. I våra butiker får du en avgörande roll i att säkra våra kundlöften, därför benämns din roll som Kundlöftesvärd. Som Kundlöftesvärd är du en viktig spelare som alltid är välkomnande och omhändertagande med våra kunder. Vår butik är den plats dit människor beger sig för att ta del av vårt attraktiva koncept där vi vill erbjuda konsumenter en bekvämlighetlösning med mat och dryck i fokus för människors behov, men också annat utbud och service som tex biltvätt. Kvalifikationer Vi söker dig som vill vara en del av ett starkt team och som gillar att jobba där det är liv och rörelse i högt tempo. Vi ser gärna att du har kassavana och att du alltid sätter kunden i fokus för att kunden ska känna sig välkommen. Du trivs allra bäst när du får jobba med försäljning efter uppsatta mål. Körkort är ett krav. Vi ser att du: Älskar att arbeta med människor och sätter kunden i fokus Tycker om att hålla rent runt om kring dig Gillar att ha många bollar i luften men fortfarande fokusera på detaljerna Brinner för försäljning Erfarenhet av arbete inom liknande tjänster är meriterande. Skicka din ansökan till Sofia Järverud, email: [email protected] Kontakt: För ytterligare information om tjänsten vänligen kontakta Sofia Järverud. Urval sker löpande, så var vänlig och skicka in ansökan med CV och personligt brev omgående. I din ansökan får du gärna berätta varför du sökt tjänsten och varför du tror att denna tjänst är rätt för dig. Varmt välkommen in med din ansökan!
Butiksäljare/Kundlöftesvärd, sommarpersonal , Boden Just nu söker vi personal för sommaren. Det kan även finnas goda möjligheter att jobba extra efter sommaren. Vill du överträffa kundens förväntan? Vill du ha kul på jobbet? Vill du vara med och säkerställa att våra kundlöften infrias och samtidigt bli en del av en verksamhet som både vill och kan göra skillnad? Vi söker dig som vill arbeta hos oss. I våra butiker får du en avgörande roll i att säkra våra kundlöften, därför benämns din roll som Kundlöftesvärd. Som Kundlöftesvärd är du en viktig spelare som alltid är välkomnande och omhändertagande med våra kunder. Vår butik är den plats dit människor beger sig för att ta del av vårt attraktiva koncept där vi vill erbjuda konsumenter en bekvämlighetlösning med mat och dryck i fokus för människors behov, men också annat utbud och service som tex biltvätt. Kvalifikationer Vi söker dig som vill vara en del av ett starkt team och som gillar att jobba där det är liv och rörelse i högt tempo. Vi ser gärna att du har kassavana och att du alltid sätter kunden i fokus för att kunden ska känna sig välkommen. Du trivs allra bäst när du får jobba med försäljning efter uppsatta mål. Körkort är ett krav. Vi ser att du: Älskar att arbeta med människor och sätter kunden i fokus Tycker om att hålla rent runt om kring dig Gillar att ha många bollar i luften men fortfarande fokusera på detaljerna Brinner för försäljning Erfarenhet av arbete inom liknande tjänster är meriterande. Skicka din ansökan till Sofia Järverud, email: [email protected] Kontakt: För ytterligare information om tjänsten vänligen kontakta Sofia Järverud. Urval sker löpande, så var vänlig och skicka in ansökan med CV och personligt brev omgående. I din ansökan får du gärna berätta varför du sökt tjänsten och varför du tror att denna tjänst är rätt för dig. Varmt välkommen in med din ansökan!
Om jobbet Butikssäljare till SALT på Drottninggatan – Mode, Energi & Passion Vill du jobba i en klädbutik där passion för mode möter en härlig teamkänsla? Är du serviceinriktad, driven och älskar kundkontakt? Då kanske du är vår nästa stjärna! Vad gör en butikssäljare hos oss? På SALT handlar det om mer än bara försäljning – vi skapar en inspirerande och personlig shoppingupplevelse för våra kunder. Du hjälper dem att hitta rätt plagg, ger stylingtips och ser till att butiken alltid är inbjudande och visuellt inspirerande. Du kommer även att hantera kassaarbete, varupåfyllning och se till att butiken håller hög standard varje dag. Vi söker nu en butiksmedarbetare till vårt team på SALT Drottninggatan. Vem är du? Vi söker dig som: Har en naturlig känsla för service och älskar att möta kunder. Är positiv, engagerad och trivs i en dynamisk butiksmiljö. Har ett intresse för mode och trender. Är en lagspelare som bidrar till en härlig energi i teamet. Tidigare butikserfarenhet är ett plus, men din inställning och vilja att utvecklas är viktigast! Vad erbjuder vi? En inspirerande arbetsplats med passion för mode. Ett tight team där vi har roligt och stöttar varandra. Möjlighet att växa inom försäljning, mode och styling. Om tjänsten Deltidstjänst med tillträde enligt överenskommelse. Provanställning tillämpas. Vi är även anslutna till kollektivavtalet, detaljhandelsavtalet. Ansökan Vi hanterar ansökningar löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Ansökan görs via email till: [email protected] Välkommen till SALT– vi ser fram emot att lära känna dig!
Välj ett jobb för att visa detaljer