Är du en social person med ett brinnande intresse för mat och service? Då har vi drömjobbet för dig! Vi på Lexman söker just nu efter en engagerad demonstratör till vårt team. Här får du chansen att jobba med förstklassiga produkter och vara en del av unika matbjudningar i butiker och på olika event. Ingen dag är den andra lik, och du kommer ha en varierande roll där din kreativitet och serviceanda får blomstra. Om tjänsten:Som demonstratör hos oss kommer du att: Presentera och bjuda på högkvalitativa produkter på ett professionellt och tilltalande sätt. Arbeta med matbjudningar i butiker och på event, där du skapar köplust och sprider glädje. Ha en dynamisk roll där du möter nya utmaningar varje dag. Vem är du? Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbete med matbjudningar, men det är inget krav. Det viktigaste är att du har ett stort intresse för mat och att du är öppen för att lära dig uppdraget. Tidigare erfarenhet från butik och en utpräglad social kompetens är meriterande. Kvalifikationer: Svenska i tal och skrift. Körkort och tillgång till bil. Stort matintresse. God social kompetens och ett utpräglat servicefokus. Butikserfarenhet är ett plus. Möjlighet att resa och arbeta på annan ort vid behov. Arbetstider: Varje fredag samt andra dagar vid behov. Helgarbete kan förekomma. Anställningsform: Behovsanställning. Missa inte chansen att bli en del av vårt team! Du kommer att få en professionell utbildning på plats av vår uppdragsgivare, så du kan känna dig trygg i din nya roll. Ansök nu och bli en del av Lexman AB, där passion för mat och service möts! Vi ser fram emot din ansökan!
Åhléns varuhus är den plats där vi möter kunden och guidar till noga utvalda, prisvärda och hållbara produkter och lösningar för livets alla dagar. Vi vill att våra kunder alltid ska känna sig välkomna hos oss, känna att det är enkelt att handla, känna sig inspirerade och kunna lita på oss. Åhléns är ett värderingsstyrt företag och genom ett starkt affärsmannaskap blir vi lite bättre varje dag. Drivs du av försäljning, service, människor och skönhet? Då kanske du är den Säljare vi söker till Åhléns Skönhet i Partille Göteborg. Vi erbjuder dig Som Säljare på Åhléns är ditt uppdrag att bidra till försäljningen. Det gör du genom att ta aktiva kundkontakter och erbjuda den bästa servicen som överträffar kundens förväntningar. Ditt uppdrag är att leverera den bästa kundupplevelsen för alla – alltid. Du kommer bland annat att: - Genom din personlighet, säljkunskap och produktkännedom skapa nöjda kunder som alltid känner sig välkomna - Säkerställa en inspirerande och säljande varuhusmiljö som skapar den bästa kundupplevelsen - Arbeta med merförsäljning genom kampanjer och aktiviteter Du jobbar i team och övriga roller i varuhuset kan till exempel vara Visual Merchandiser som ansvarar för varuhusets totala säljmiljö, Makeupartister och Hudterapeuter. Du kommer att rapportera till Varuhuschef. Vi letar efter Vi på Åhléns är övertygade om att när vi delar med oss av kunskaper och erfarenheter, framgång och entusiasm, gör vi varandra bättre. Till oss tar du med dig: - Arbetslivserfarenhet från försäljning/service, gärna inom detaljhandeln - En stolthet i att ge den bästa servicen och göra kunden nöjd - Ett mycket stort intresse för skönhet, trender och våra produkter - Flera års erfarenhet från skönhetsbranschen - Du är strukturerad och noggrann För att lyckas i rollen och trivas på Åhléns tror vi att du brinner för försäljning lika mycket som vi och har en hög servicekänsla. Du tycker om att arbeta i team och att uppnå resultat genom samarbete. Du är flexibel och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du är nyfiken på kunden och delar med dig av dina kunskaper och idéer. Om du gör ett bra jobb hos oss finns goda möjligheter att utvecklas och få nya utmaningar inom Åhléns. Tjänsten är ett vikariat till maj 2027 på 20h /v och arbetstiderna kan variera mellan 08:00-20:10. Du jobbar på schema som sträcker sig över helger och vardag. Vi ser gärna att du kan börja hos oss Snarast möjligt. Urval kan komma att ske löpande, skicka in din ansökan redan idag! Vi välkomnar alla och värdesätter mångfald; våra medarbetare är alla unika och vi behandlar var och en som individer. Vi är engagerade, ger allt på jobbet och värdesätter att ha balans i livet. Med det hälsar vi dig välkommen till Åhléns! För att jobba hos oss behöver du ha fyllt 18 år. Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med 47 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,7 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag. www.ahlens.se
ArbetsuppgifterDina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta ombyggnation, varuexponering, försäljning och varuplock.I rollen kommer du att genomföra dagliga butiksbesök i Norra Stockholm som innefattarNorrtälje, Täby, Sollentuna, Danderyd, Lidingö och Östermalm.Tillsammans med Celsius kommer du att planera och optimera produktplacering och exponering. Målet är att säkerställa att produkterna presenteras på ett sätt som lockar kunder och stärker varumärkets synlighet. Vem är du? Vi söker dig som är kreativt lagd, ofta kommer med idéer och nya angreppssätt för att effektivisera varuexponering samt optimera försäljning. Som merchandiser i detta uppdrag kommer du att vara ansiktet utåt för vår uppdragsgivare Celsius. Du ska ha tidigare butikserfarenhet eller ha erfarenhet av en liknande roll för att ha den förståelsen som krävs för rollen. Eftersom arbetet innebär mycket självständigt arbete, så söker vi dig som är bekväm med att ta egna initiativ och ta eget ansvar. Vidare ser vi att du som person är självgående, engagerad, noggrann samt mål- och resultatinriktad. Du har även en god samarbetsförmåga, då du kommer att samverka med andra merchandisers och säljare. Krav Körkort Du behärskar svenska obehindrat både i tal och i skrift. AnställningsformDu kommer att vara anställd hos oss på Storesupport by Job&Talent och arbeta för vår kund. Vi tillämpar en provanställning på 6 månader, därefter övergår anställningen till en tillsvidareanställning.Det är en unik möjlighet att få arbeta för ett välkänt företag och få användning av din kreativitet. Arbetet är på heltid med start enligt överenskommelse. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl på grund av GDPR,vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vianvänder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är det dig vi pratar om? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas eftersom så skicka därför in din ansökan redan idag. Varmt välkommen med din ansökan! Celsius är den ursprungliga funktionella energidrycken som skapades av människor som lever ett hälsosamt och aktivt liv. Den lanserades för första gången i Sverige 2009, vilket blev en enorm framgång som förvandlade den svenska kategorin av funktionella drycker och energidrycker. Att vara hälsosam innebär inte bara att träna, det är ett tankesätt, en beslutsamhet och en livsstil. Det är för den livsstilen som Celsius är den perfekta drycken. Celsius är, och har alltid varit, helt vegansk, fri från kolhydrater och innehåller bara naturliga smak-och färgämnen. De strävar efter att erbjuda den bästa smakprofilen av alla funktionsdrycker och att ge den perfekta mängden energi för att prestera bättre under både träning och i vardagen Celsius Sweden AB är ca 55 anställda i Sverige med en global omsättning på över 10 miljarder. Varumärket finns på 3 kontinenter och 15 i länder. Företaget marknadsför och säljer, med stor framgång, varumärketCelsius till dagligvaru-, service-, fackhandeln samt gym. På Celsius Sweden AB brinner medarbetarna för att inspirera och motivera andra människor till en hälsosam livsstil. Därför har företaget valt att distribuera en innovativ hälsoprodukt. Värderingar är att produkterna som distribuerar skall vara hälsosamma, smaka gott och fylla en funktion. Vänligen läs mera på www.celsiussverige.se.
Som kassaledare på ICA Kvantum Liljeholmen spelar du en central roll i att säkerställa att kassalinjen fungerar smidigt och effektivt varje dag.Vi söker en person som är strukturerad och tydlig i sin kravställan gentemot teamet, med förmågan att skapa klarhet och riktning i det dagliga arbetet. Du är lösningsorienterad och trivs i ett högt tempo, där du hanterar utmaningar med ett lugnt och effektivt arbetssätt, även under press. Ett starkt kundfokus och en genuin vilja att leverera service i världsklass genomsyrar ditt arbete. Samtidigt är du en inspirerande ledare som motiverar och stöttar teamet för att skapa en positiv och engagerad arbetsmiljö. Arbetsuppgifter Daglig ledning av driften och planering av arbetsdagen. Skapa och följa rotationsscheman i linjen för att säkerställa rätt arbetsflöde. Delegera arbetsuppgifter och säkerställa att checklistor följs. Ha ett helikopterperspektiv för att överblicka kassalinjen, stötta teamet och hålla tempot uppe, särskilt under perioder med högt tryck. Ansvara för rastscheman, besvara kundfrågor och hantera många uppgifter parallellt. Säkerställa en hög servicenivå med stort fokus på kundnöjdhet. Tidigare erfarenheter Erfarenhet av att leda och leda team, gärna inom dagligvaruhandeln. Förmåga att ställa tydliga krav och skapa struktur i kassalinjen. Erfarenhet av att arbeta i ett högt tempo och prioritera mellan arbetsuppgifter. Goda kunskaper i svenska & engelska. Är detta rätt utmaning för dig? Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.Tjänsten är på heltid 38,25h/v. Du bli anställd direkt av Ica Kvantum Liljeholmen som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. tillträde snarast eller enligt ök. Välkommen till Ica Kvantum Liljeholmen och en rolig resa! Om Ica Kvantum Liljeholmen Vårt mål är att vara Stockholms ledande måltidsbutik där det är lätt, spännande och inspirerande att handla och dina förväntningar på kvalitet, sortiment och service infrias. Vi vill vara en attraktiv och utvecklande arbetsplats där vi värdesätter våra medarbetare högt och strävar efter att lyfta deras potential. Vi tror på kontinuerlig utveckling och därför erbjuder vi en rad utbildningsmöjligheter, både internt och externt. Ta gärna del av butikens hemsida & Instagram här
Vi på Kavat är alltid nyfikna på nya möjligheter och älskar att testa nya vägar. Nu tar vi ett spännande steg och öppnar en Pop-Up-butik i Jönköping under tre månader! För detta äventyr söker vi butikspersonal som vill vara med och skapa en fantastisk upplevelse för våra kunder – stora som små. Är du redo att bli en del av vår resa? Inspo Vi älskar kvalité. Vi älskar design. Och vi älskar hur våra skor åldras med tiden. Kavat grundades 1945 av Ragnar Karlsson och våra ledord ”Walk Carefully On Mother Nature”. Vi tror att dagens hållbara mode handlar om kläder och skor som förblir relevant och som kan bäras år efter år. Skor som är värda att vårda och att vara stolt över. Hur känner du? Som säljare ivår Pop-Up i Jönköping får du möjligheten att vara med att vara med i starten fören helt ny butik och skapa en inspirerande miljö för våra kunder.Du kommer att få engrundlig utbildning om våra produkter så att du kan känna dig trygg i din roll och se till att våra kunder alltid känner sig nöjda med sitt köp. Du kommer att haett nära samarbete med våra andra butiker runt om i Sverige men också med vårt huvudkontor i Kumla vilket innebär att du får fler härliga kollegor att utbyta kunskap med. I rollen ingår att: Leverera service och kundbemötande på högsta nivå. Arbeta med målinriktad försäljning och att stärka varumärket Kavat. Packa upp och märka produkter. Skylta om i butiken. Vem är du? Som person brinner du för kvalitet och älskar att möta människor, både stora och små. Du är en driven säljare som brinner för att skapa ett trevligt bemötande och bygga långsiktiga kundrelationer. Du hjälper både barn och vuxna att köpa rätt skor. Du är flexibel, social och lösningsorienterad samt tycker om att bidra till förändring och utveckling. Du är en person som har erfarenhet inom sälj från modebranschen och butiksförsäljning, gärna med inriktning på skor. Flexibel gällande arbetstider och villig att arbeta under både vardagar och helger. Förutom det så är du en teamplayer som är tillgänglig för butiken och dina kollegor. Vill du bli en del av vårt team så är du varmt välkommen med din ansökan. Bli en del av Kavat-familjen! Som du säkert förstår är vi ett företag som siktar högt och ser mångfald och olikheter som en självklar tillgång. Vi vet också att fantastiska kandidater ibland struntar i att ansöka om de inte lever upp till alla våra önskemål och kvalifikationer – och så vill vi såklart inte ha det! Så även om du bara kan vissa delar, men inte alla, ser vi gärna att du skickar in en ansökan ändå. Vi vill tillsätta tjänsten omgående så tveka inte att ansöka redan idag om du vill vara med på vår roliga resa! OmfattningExtra vid behov (gäller även kvällar och helger). TillträdeTidsbegränsad anställning mellan perioden 25/3-30/6.
Vi på Kavat är alltid nyfikna på nya möjligheter och älskar att testa nya vägar. Nu tar vi ett spännande steg och öppnar en Pop-Up-butik i Jönköping under tre månader! För detta äventyr söker vi en butiksansvarig som vill vara med och skapa en fantastisk upplevelse för våra kunder – stora som små. Är du redo att bli en del av vår resa? Inspo Vi älskar kvalité. Vi älskar design. Och vi älskar hur våra skor åldras med tiden. Kavat grundades 1945 av Ragnar Karlsson och våra ledord ”Walk Carefully On Mother Nature”. Vi tror att dagens hållbara mode handlar om kläder och skor som förblir relevant och som kan bäras år efter år. Skor som är värda att vårda och att vara stolt över. Hur känner du? Som butiksansvarig för vår Pop-Up i Jönköping får du möjligheten att bygga upp en helt ny butik och skapa en inspirerande miljö för våra kunder. Du är den som tar ansvar för butikens dagliga drift och säkerställer att våra kunder får ett bemötande i världsklass. Du kommer att få engrundlig utbildning om våra produkter så att du kan känna dig trygg i din roll och se till att våra kunder alltid känner sig nöjda med sitt köp. Du kommer att haett nära samarbete med våra andra butiker runt om i Sverige men också med vårt huvudkontor i Kumla vilket innebär att du får fler härliga kollegor att utbyta kunskap med. I rollen ingår att: Vara med och planera Ansvara för den dagliga driften av butiken. Leverera service och kundbemötande på högsta nivå. Arbeta med målinriktad försäljning och att stärka varumärket Kavat. Packa upp och märka produkter. Skylta om i butiken. Säkerställa att butiken alltid är inspirerande och välfylld. Vara en förebild och leda medarbetare. Vem är du? Som person brinner du för kvalitet och älskar att möta människor, både stora och små. Du är en driven säljare som brinner för att skapa ett trevligt bemötande och bygga långsiktiga kundrelationer. Du hjälper både barn och vuxna att köpa rätt skor. Du är flexibel, social och lösningsorienterad samt tycker om att bidra till förändring och utveckling. Du är en person som har erfarenhet inom sälj från modebranschen och butiksförsäljning, gärna med inriktning på skor. Flexibel gällande arbetstider och villig att arbeta under både vardagar och helger. Förutom det så är du en teamplayer som är tillgänglig för butiken och dina kollegor. Vill du bli en del av vårt team så är du varmt välkommen med din ansökan. Bli en del av Kavat-familjen! Som du säkert förstår är vi ett företag som siktar högt och ser mångfald och olikheter som en självklar tillgång. Vi vet också att fantastiska kandidater ibland struntar i att ansöka om de inte lever upp till alla våra önskemål och kvalifikationer – och så vill vi såklart inte ha det! Så även om du bara kan vissa delar, men inte alla, ser vi gärna att du skickar in en ansökan ändå. Vi vill tillsätta tjänsten omgående så tveka inte att ansöka redan idag om du vill vara med på vår roliga resa! Omfattning 100% TillträdeTidsbegränsad anställning mellan perioden 25/3-30/6.
Om tjänstenVarje kundmöte är en möjlighet att sprida växtglädje. Det är därför vi engagerar oss i alla våra kunder – stora som små. Vi är generösa med inspiration, service, tips och råd, för vi vill att våra kunder ska lyckas. Kunder som lyckas kommer tillbaka! Vi tror att du som söker denna tjänst brinner för mötet med kunder, drivs av att få arbeta med försäljning och har ett starkt växtintresse. Som säljare för trädgårdstillbehören som innefattarnäring, jord och växtskydd, är din främsta uppgift att få kunden att trivas, känna sig välkommen och att se till att kunden får tips och råd till sitt växtinköp. Som person ser vi också att du har lätt för att ta initiativ och motiveras av att leverera resultat. Arbetsuppgifterna kommer att bestå av Växtskötsel och kundservice Beställning Varumottagning, varuexponering & varuplock Kassaarbete Andra förekommande butikssysslor Vi vill att du ska:Med engagemang, personligt ansvar och initiativkraft arbetar du som säljare i alla avdelningar där du är en teamspelare som motiveras av att ha nära samarbete med dina kollegor i det dagliga arbetet. Krav på erfarenhet:För att klara av tjänsten så ser vi gärna att du har tidigare erfarenheter från butiksarbete, meriterande om det är inom växtbranschen och om du har truckkort.För tjänsten behöver du även kunna arbeta helger och kvällar. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 30 h/.Plats:Blomsterlandet ÖsterplanTillträde: Enligt överenskommelse,så tveka inte att söka! Du kommer att bli anställd av Blomsterlandet som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport by Job & Talent.Är du intresserad?Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till oss! Varmt välkommen med din ansökan! Om företagetBlomsterlandet är en svensk butikskedja inom trädgårdsbranschen med 63 butiker från Malmö i söder till Luleå i norr. Blomsterlandet har ett brett sortiment av såväl växter och tillbehör för hem och trädgård som buketter, arrangemang och accessoarer till både vardag och fest. Dessutom har man e-handel som är öppen dygnet runt.Bolaget ägs av Stena Adactum, ett företag i Stena-koncernen, och har sitt huvudkontor i Mölnlycke utanför Göteborg.
Är du en social person med ett brinnande intresse för mat och service? Då har vi drömjobbet för dig! Vi på Lexman söker just nu efter en engagerad demonstratör till vårt team. Här får du chansen att jobba med förstklassiga produkter och vara en del av unika matbjudningar i butiker och på olika event. Ingen dag är den andra lik, och du kommer ha en varierande roll där din kreativitet och serviceanda får blomstra. Om tjänsten:Som demonstratör hos oss kommer du att: Presentera och bjuda på högkvalitativa produkter på ett professionellt och tilltalande sätt. Arbeta med matbjudningar i butiker och på event, där du skapar köplust och sprider glädje. Ha en dynamisk roll där du möter nya utmaningar varje dag. Vem är du? Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbete med matbjudningar, men det är inget krav. Det viktigaste är att du har ett stort intresse för mat och att du är öppen för att lära dig uppdraget. Tidigare erfarenhet från butik och en utpräglad social kompetens är meriterande. Kvalifikationer: Svenska i tal och skrift. Körkort och tillgång till bil. Stort matintresse. God social kompetens och ett utpräglat servicefokus. Butikserfarenhet är ett plus. Möjlighet att resa och arbeta på annan ort vid behov. Arbetstider: Varje fredag samt andra dagar vid behov. Helgarbete kan förekomma. Anställningsform: Behovsanställning. Missa inte chansen att bli en del av vårt team! Du kommer att få en professionell utbildning på plats av vår uppdragsgivare, så du kan känna dig trygg i din nya roll. Ansök nu och bli en del av Lexman AB, där passion för mat och service möts! Vi ser fram emot din ansökan!
Slash.ten har fått den stora äran att tillsammans med Mockberg driva deras butik på premiumvaruhuset Nordiska Kompaniet i Göteborg. I denna butik kan inte vem som helst stå och därför söker vi nu stjärnor som vill och som är proffs på att sprida positiv energi till alla som besöker denna fantastiska butik. Är du en av dessa? Vem är du?-Du har ett genuint intresse av att hjälpa andra människor och sprider naturlig energi till alla du träffar. -Ditt engagemang går inte att ta miste på och inget gör dig lyckligare än att prestera på topp med ditt team. -Du drivs av att nå och slå uppsatta mål -Du har kunskap och/eller ett intresse för smycken. Ett stort plus är om du har jobbat i en smyckesbutik innan. -Du tycker som vi att kundbemötandet är en av de absolut viktigaste delarna för att skapa och stärka intresset för ett varumärke och produkten. -Du tycker det är roligt att vara i en miljö som präglas av att hela tiden bli bättre och utvecklas i det du gör samt att sprida glädje och energi. Egenskaper: - Social och glad - Ihärdig - Engagerad - Ärlig och öppen - Prestigelös - Lagspelare - Strukturerad - Ansvarstagande Om Mockberg Mockberg är ett svenskt varumärke för smycken och klockor, förankrat i den skandinaviska designtraditionen med en ambition att skapa tidlösa och hållbara smycken och klockor att bära till vardags. Genom design som är slitstark, tidlös och som kompletterar en praktisk garderob, firar vi den moderna kvinnans aktiva livsstil. Våra smycken och klockor kännetecknas av rena former och naturliga färger med betoning på högkvalitativa material. Mockberg grundades 2015 av syskonen Elvira och Daniel Eriksson. Arbetsuppgifter: I korthet är din och ditt teams uppgift att ge alla människor en fantastisk helhetsupplevelse av er och Mockberg, som de kommer ihåg och vill berätta om för alla sina vänner. Du kommer att jobba med bland annat guld och diamanter, så det är en stor fördel om du har kunskap kring det. Genom givande samtal och öppna frågor väcker du ett intresse för Mockberg och deras produkt som resulterar i sälj och återkommande kunder. Du kommer vara anställd av Slash.ten men jobbar på och representerar Mockberg. Som stjärna på Slash.ten är du vår främsta ambassadör och ansikte utåt. Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att ge butikens besökare minnesvärda upplevelser som leder till försäljning. Start: Slutet på Februari Omfattning: Deltid Om oss: Slash.ten är en kundupplevelsebyrå med en organisation och ett team som har lång och väldokumenterad erfarenhet inom retail och event. Vi är individer som byggt gasellföretag, utvecklat varumärken och fått utmärkelser för bästa kundservice många år i rad. Vi vill ständigt utveckla branscherna vi verkar inom genom att arbeta med engagerade och motiverade människor. Målsättningen är tydlig; vi vill hela tiden bli bättre och ge energi till alla de människor vi möter. Vi arbetar redan med några av världens största varumärken. Att jobba på Slash.ten innebär en fantastisk möjlighet att utvecklas i en lärorik miljö tillsammans med andra härliga stjärnor. Du har möjlighet att jobba med olika världsledande varumärken och därmed knyta nya kontakter. www.slashten.net/
Vi söker Butiksmedarbetare till ICA-Butik i Laholm!(med omnejd) Nu söker Bemannica dig som vill arbeta som konsult i Nordvästra Skåne: Helsingborg Ängelholm Båstad Laholm Vi erbjuder ett flexibelt extrajobb på ICA-butiker. Hos oss finns det möjlighet att jobba dagtid, kvällstid eller helger. Du lägger in din tillgänglighet i vårt schemaläggningssystem och bokningsförfrågas sedan via vår app. Med andra ord är detta ett perfekt och smidigt extra jobb vid sidan av studier eller ett annat arbete! Vi är ett bemanningsföretag som i snart tio år hjälpt ICA-butiker med deras personalbehov. Vi stärker upp i kassan eller bemannar upp på golvet vid sjukdom. Bemannica är ett auktoriserat bemanningsföretag och du kommer jobba under samma villkor som en fast butiksanställd, fast med en större flexibilitet! Arbetsuppgifterna utgår från din kompetens. Du blir bara inbokad på de avdelningar eller uppgifter som du har tidigare erfarenhet från. Vidare så kommer du att arbeta på olika ICA-butiker via oss. Vem är då du? Vår erfarenhet säger att de som utför sitt arbete som butikskonsult allra bäst är de som tycker det är kul att arbeta i butik! Mer konkret vill vi att du ska ha varit anställd på livsmedelsbutik tidigare såsom de större kedjorna ICA, Coop, Hemköp, Willys m.fl . Du kommer att arbeta på ICA-butiker i Helsingborg,Ängelholm,Båstad ochLaholmoch behöver bla.kunna ta dig dit på morgonen. Körkort och tillgång till bil är därför en fördel. Du ska ha erfarenhet av: Kassaarbete i dagligvaruhandel Varuplock i dagligvaruhandel Meriterande: Förbutik, Post/Spel/ATG Jour Delikatess, Kallskänk och Kök anses som mycket meriterandeSom person är du morgonpigg, stresstålig, väldigt serviceorienterad och du trivs i den dagliga interaktionen med butikernas kunder. Du arbetar efter mottot att alltid överträffa kundernas förväntningar! Anställningsform: Tidsbegränsad anställning. Lön: Enligt Handels kollektivavtal med OB-tillägg och 13 % semesterersättning. Arbetstider: Varierande mellan 06-22 vardagar och helg Vi genomför löpande intervjuer och kommer sedan fråga efter referenser. Omgående start. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Ansökningar görs via vår hemsida bemannica.se. Om oss Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se och följ oss på Facebook eller Linkedin för de senaste nyheterna! Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.
Välj ett jobb för att visa detaljer