Personal Shoppers sökes till CHANGE LINGERIE POP - UP CHANGE POP – UP kommer till TYRESÖ - och vi behöver dig i vårt nya team. I augusti öppnar vi en Outlet-butik i Tyresö och vi söker engagerade och energiska kollegor för både deltid och heltid. Om du älskar personlig försäljning och brinner för att ge kunderna den bästa upplevelsen genom att hjälpa dem att hitta de perfekta underkläderna för deras kroppstyp, vill vi höra från dig! För att lyckas i den här rollen behöver du motiveras av personlig kundkontakt och trivas i en hektisk vardag. Om du är den som bidrar till god stämning och sätter en ära i att vara en bra kollega kommer du att passa bra in på CHANGE. Vad innebär jobbet? Som en del av vårt team kommer du att hjälpa till att skapa rätt atmosfär i vår Pop-Up-butik. Dina uppgifter kommer omfatta uppackning, uppställning av varor och olika praktiska uppgifter. Viktigast av allt är att du skapar en unik atmosfär för våra besökare och guidar dem till kvalitetsprodukter till exceptionella priser. Vem söker vi ? Vi letar efter energiska och glada kollegor som trivs i en hektisk miljö och tycker om att hjälpa andra. Du bör motiveras av försäljning och vara genuint intresserad av att få dina kunder att känna sig speciella. Med positiv energi och närvaro skapar du en trygg atmosfär, även i intima situationer. Du är proaktiv och självständig, både när du arbetar ensam och tillsammans med dina kollegor. Letar du efter ett spännande jobb i en härlig atmosfär? Skicka då din ansökan till Regional Outlet manager Sverige Lovisa Larson på [email protected], skriv TYRESÖ i ämnesfältet. Intervjuer hålls löpande. Vi ser fram emot att höra från dig Skicka ansökan
Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team bestående av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors. Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra! För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du: Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Om rekryteringsprocessen I vår rekryteringsprocess ingår tester, intervjuer samt bakgrundskontroll. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Du kommer att få möjlighet att skicka med en kort videopresentation i ansökan, det är frivilligt men ett bra sätt att ta chansen att presentera sig! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång. Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!
Hej du. Vi på Dressmann i Kiruna söker en ny kollega – en som gillar möten med folk, gillar kläder, och som inte är rädd för att hugga i där det behövs. Det här är ett deltidsjobb på ungefär 10 timmar i veckan, främst på helger. Perfekt för dig som pluggar, driver eget eller har nåt annat på gång. Vi fattar att livet är fullt – därför gör vi schemat tillsammans med dig, så att det funkar för båda parter. --- Vad vi erbjuder: ☑️ Flexibelt schema över sex veckor – vi pusslar ihop det ihop ☑️ 100 % OB efter kl. 12.00 på lördagar ☑️ Kollegor som är som folk är mest – vi heter Elise och Fanny och trivs i vårt lilla team ☑️ Erfarenhet utanför butik? Det räknar vi med vid lönesättning ☑️ En butik med stort hjärta – mitt i Kiruna Vi är Sveriges nordligaste Dressmann-butik och vi är stolta över det. Vårt mål är att ge grym service till både Kirunabor och turister, samtidigt som vi bygger något starkt tillsammans – för Norrland, med Norrland. Start enligt överenskommelse, senast i augusti. Skicka in din ansökan så snart du kan – vi vill höra vem du är, vad du har för dig, och hur vi kan få det här att funka ihop. Det behöver inte vara så krångligt. Hör av dig – vi ser fram emot att träffas. Kom gärna in i butiken eller maila [email protected]!! Våra öppettider är mån-fredag 10-18 & lördagar 10-15🤠 Hoppas vi ses🙏🏻 Vi tänker att du är: - Vi söker dig som: – Är minst 18 år – Har glimten i ögat och gillar att snacka med folk – Gillar att ta ansvar och vara en del av ett lag – Kan jobba helg, och kanske nån vardag ibland – Gärna har erfarenhet av service – men viktigast är inställningen! - Vi vill höra vem du är, vad som passar dig – och hur vi tillsammans kan få jobbet att funka i just ditt liv. Vi tror på att skapa hållbara arbetslösningar tillsammans med dig som medarbetare. Dressmann är en av Nord-Europas största klädkedjor inom herrkläder med över 400 butiker i 4 länder. Kedjan erbjuder kollektioner för alla kvalitets- och prismedvetna män, med bra köp till fritid, arbete och fest. Hos Dressmann gör närmare 2400 medarbetare varje dag ett avgörande arbete för att vi ska lyckas. Dressmann är en del av modekoncernen Varner som består av flera profilerade kedjor; Cubus, Carlings, Bik Bok, Volt, Junkyard och Levi’s Store. Verksamheten omfattar för närvarande 6 nätbutiker och över 1200 fysiska butiker i Norge, Sverige, Finland och Island.
Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 400 anställda och totalt 170 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst. Bli en del av oss och var med på vår framgång! Är du intresserad av inredning, design, elektronik och smarta lösningar? Vill du jobba med att utforma kunders drömkök varje dag? Då kan du vara vår nästa Kitchen Advisor! Att arbeta på Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Det är inte bara vårt gemensamma intresse för det vi säljer som binder oss samman. Här finner du människor – med en äkta vilja att hjälpa andra hitta glädjen i den magiska världen av teknik. I just den här rollen får du även möjlighet att utforma våra kunders drömkök, varje dag! Din roll som Kitchen Advisor Som Kitchen Advisor hos oss är du bra på att kommunicera och nå goda resultat. Du gillar att träffa nya människor och tar dig an olika uppgifter varje dag. Vår avdelning Kitchen har haft en spektakulär tillväxt och nu kan du få vara en del av det roliga. Kreativa lösningar och noggrannhet är egenskaper du har och som bidrar till att kunderna erbjuds den bästa kökslösningen av just dig! Köksutställningen ser alltid tiptop ut när du är i tjänst och du har inga problem med att arbeta självständigt. Som Kitchen Advisor ansvarar du för köksområdet. Din uppgift är att använda din specialistkompetens för att skapa ett starkt förtroende hos kunderna, du ska vara det stöd de behöver i den viktiga köpprocess som det innebär att köpa ett komplett kök. Vem är du? Som Kitchen Advisor på Elgiganten är dina personliga egenskaper och motivation det viktigaste. Du älskar att utvecklas och uppnå dina mål, och såklart har roligt när du gör det! Vi ser att du • Kan erbjuda våra kunder en helhetslösning genom att sälja våra produkter och tjänster • Brinner gör försäljning och trivs att arbeta med mål • Är kreativ och kan hjälpa våra kunder på vägen till deras drömkök • Är noggrann och mån om att hålla köksutställningen uppdaterad • Har lätt att lära och en vilja att utvecklas Erfarenhet av kök- och vitvaruförsäljning är en fördel i denna roll men inte ett krav. Vi kommer vid din introduktion att förse dig med de kunskaper och utbildningar som krävs i som Kitchen Advisor, allt för att du ska lyckas och trivas tillsammans med oss. Vilka är vi? Vår kultur är viktig för oss och våra värderingar genomsyrar allt vi gör, vi söker nu en kollega som vill bli en del av vår gemenskap och precis som vi drivs av och delar våra värderingar: Win Together, Play Together, Grow Together and be Different Together. På Elgiganten tror vi att våra olikheter gör oss starkare och sammanhållningen är en styrka. Här jobbar drivna personer med stort intresse för både våra kunder och varandra. De som ser möjligheter, gillar snabba förändringar och drivs av att bidra till positiva resultat brukar trivas väl hos oss. Det är personer med energi som har en förmåga att naturligt ta egna initiativ och som vill utvecklas. Utveckling hos oss Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit bland annat genom vårt goda ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare. Utveckling och interna utbildningar är något som vi valt att investera i, här innefattas träning i produktkunskap, kundmöte och ledarskapsutbildningar. Elgiganten erbjuder: • Avtalsenlig lön och pension • Generöst bonusavtal • Förmåner inom friskvård och personalköp • Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare • Goda karriärmöjligheter Övrig information Anställningsform: Tillsvidare med inledanande provanställning Omfattning: 70%. arbetstiderna innefattar även kvällar och helger Tillträde: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-07-31 Vi utför intervjuer löpande och tjänterna kan komma att tillsättnas innan sista ansökningsdag. På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Observera att vi använder tester och bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.
Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team bestående av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors. Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra! För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du: Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Om rekryteringsprocessen I vår rekryteringsprocess ingår tester, intervjuer samt bakgrundskontroll. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång. Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!
Är du en säljare eller vill bli en säljare som motiveras av goda kundrelationer och kan driva din försäljning med stort mått av eget ansvar? Då har vi möjligheten för dig! I din säljroll hjälper du våra kunder att ta ett klimatsmart ansvar genom att erbjuda återanvända originalbildelar. Våra säljare arbetar med försäljning av bildelar online samt över telefon, mejl och andra försäljningskanaler. För oss är kundkontakten viktig genom att vara personliga och professionella där vi skapar goda samarbeten mellan varandra och med våra kunder. Då vårt arbete mestadels sker digitalt är det viktigt att ha god datakunskap. Det är ett meriterande men inget krav om du har kunskap i verkstädernas skadekalkylprogram - Cabas. Många av våra kontakter med verkstäderna sker via Cabas. Eftersom våra produkter är bildelar, så ser vi gärna att du har ett fordonsintresse och kunskaper om bildelar men det är inget krav. Vi kommer att stötta din utveckling och utbildning i rollen. I arbetet så kommer du hantera flera kunder och situationer samtidigt och det är viktigt att kunna prioritera mellan arbetsuppgifterna. För oss är det även viktigt med en bra dynamik i arbetsgruppen och vi kommer att lägga stor vikt vid de personliga egenskaperna. Vi söker dig som är tävlingsinriktad, och vill utmana oss och göra oss lite bättre i vår försäljning. Om oss Bildelslagret i Lidköping är en komplett bildemontering som säljer kvalitetsklassade nyare begagnade bildelar. Vi har stort eget lager och även direktkontakt till landets största kvalitetsklassade reservdelslager. Vi är idag tio anställda vid vår anläggning i Lidköping och har ett systerföretag i Trollhättan. Våra medarbetares säkerhet, hälsa och välbefinnande är viktig för oss på Bildelslagret och vi är måna om att alla trivs hos oss, känner sig hörda och ges möjlighet till utveckling. Sedan 2022 tillhör vi koncernen Autocirc som är störst i Europa med att skapa återvinningscykler i bildelsindustrin genom att se till att använda bildelar kommer tillbaka på vägarna igen. Genom att gå från nyproduktion till återanvändning, renovering, nyanvändning och återvinning av bildelar är vi på väg att göra andrahandsmarknaden till förstahandsvalet. Ett hållbart val för en smartare bilindustri och ett bättre alternativ inte minst för nästa generation. Ansökan Sista ansökningsdag 2025-08-18 Hur man ansöker: Skicka CV till Hampus på [email protected] Kontaktperson vid frågor: Hampus 0510-301812
På INTERSPORT arbetar vi tillsammans som ett team där våra medarbetares engagemang och passion är avgörande för att vi ska nå hela vägen. Tillsammans skapar vi köpupplevelser i världsklass och inspirerar till ett hållbarare liv! Vi söker nu en försäljningsinriktad och passionerad ledare, till vår butik i Göteborg Högsbo 421, som i tätt samarbete med butikschefen har siktet inställt på att alltid överträffa våra kunders förväntningar på sin butiksupplevelse. Vi tror att vägen till att skapa en köpupplevelse i världsklass bygger på ödmjukhet, teamwork och personligt engagemang hos våra medarbetare! Är du redo att ge dig in i matchen? Tjänsten är tillsvidare på 80% med start omgående eller enligt överenskommelse. Du förväntas kunna arbeta såväl dagtid som vissa kvällar och helger. (vi tillämpar 6 mån provanställning) Det här innebär rollen Rollen som Säljare på Intersport är en varierande, spännande och framförallt helt avgörande roll för vår fortsatta framgång! Duktiga och engagerade Säljare är vad som gör att kunderna vill komma tillbaka till oss, om och om igen. Försäljning hos oss innebär lyhördhet, att vara aktiv i kundmötet, fokus på att skapa en inspirerande kundupplevelse och personlig helhetsförsäljning med de bästa lösningarna! Ditt utökade ansvar som Personlig Säljledare innebär bland annat att: Tillsammans med Butikschef skapa de bästa förutsättningarna för butiken och dess säljare att nå sina nyckeltal. Föregå med gott exempel och leda försäljning. Planerar för butikens utseende, layout och struktur samt är delaktig och leder större förändringar och butiksprojekt. Säkerställa att olika kampanjer, annonser och aktiviteter aktiveras i butiken. Tillsammans med Butikschef: Vara delaktig i planeringen och genomförandet i introduktionen av nyanställda och praktikanter samt ge input på butikens kompetensutveckling. Vid Butikschefens frånvaro (Helger, semester m.m.), vara ställföreträdande Butikschef och ytterst ansvarig för den operativa verksamheten i dennes frånvaro. Vad vi förväntar oss av dig Intersport andas sport och utmaningar, därför ser vi gärna att du som Personlig Säljledare gör detsamma. Vi söker dig som är en driven försäljare med ett brinnande intresse för sport och människor. Vi hoppas att du har arbetat inom detaljhandeln tidigare, har du dessutom erfarenhet från sport- eller textilhandeln är det ett plus i kanten. Som Säljledare är det viktigt att du är lyhörd, empatisk och prestigelös och kan skapa en atmosfär där medarbetarna trivs, utvecklas och fungerar som ett team i en kundorienterad miljö. Du är en naturlig lagledare som tar egna initiativ och har lätt för att motivera samt entusiasmera dina medarbetare när du sätter mål för både verksamheten och dina medarbetare. Precis som oss tycker du om att utmana, älskar kundmötet, lyfts av att tillhöra ett team som vill framåt samt uppmuntrar och lyfter dina medarbetare. Du är ett föredöme i butiken, skapar förtroende och ett öppet arbetsklimat där människor inspireras och vågar ta initiativ. Det här tror vi på Vi tycker det är viktigt att alla våra medarbetare utmanas och utvecklas. Vi har därför flera intressanta utbildningar gällande allt från försäljning och service till produktkunskap och ledarskap. Vi tycker att passion och inspiration inte bara är till för våra kunder, det är till för alla som arbetar hos oss. Din ansökan Vill du bli en av oss? Ansök redan idag! I din ansökan ber vi dig inkludera CV och personligt brev. Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna Magnus Johansson (butikschef) på 0703-606 680 eller via mejl: [email protected] Välkommen med din ansökan!
På INTERSPORT arbetar vi tillsammans som ett team där våra medarbetares engagemang och passion är avgörande för att vi ska nå hela vägen. Tillsammans skapar vi köpupplevelser i världsklass och inspirerar till ett hållbarare liv! Vi letar efter dig som tycker att kombinationen av att jobba med försäljning, sport och människor vore ditt drömjobb. Är du redo att ge dig in i matchen? Tjänsten är tillsvidare på 75% och du förväntas kunna arbeta såväl dagtid som vissa kvällar och helger. (Vi tillämpar 6 mån provanställning) Det här innebär rollen Rollen som Säljare på INTERSPORT är en varierande, spännande och framförallt helt avgörande roll för vår fortsatta framgång! Duktiga och engagerade Säljare är vad som gör att kunderna vill komma tillbaka till oss, om och om igen. Försäljning hos oss på INTERSPORT innebär lyhördhet, att vara aktiv i kundmötet, fokus på att skapa en inspirerande kundupplevelse och personlig helhetsförsäljning med de bästa lösningarna! Den här tjänsten har ett särskilt fokus på försäljning inom cykelavdelningen – därför söker vi dig som brinner för cykel och har god produktkunskap inom området. Förutom kundmötet och försäljning finns det även andra arbetsuppgifter i butiken, som att beställa och packa upp varor samt se till att butiken alltid är ren och fräsch. Hos oss får du en varierad vardag med möjligheten att arbeta på flera av våra avdelningar. Vad vi förväntar oss av dig INTERSPORT andas sport och utmaningar, därför ser vi det som självklart att du som Säljare gör detsamma. Det viktigaste för oss är att du som söker har ett genuint intresse för försäljning och kundservice i kombination med en inre drivkraft och en vilja att fortsätta utvecklas. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete i butik. Har du tidigare bakgrund inom sport/träning eller erfarenhet av arbete i sportbutik ser vi det som ett stort plus i kanten. Vi hoppas att du som söker är en gladlynt lagspelare, som är bra på att ta initiativ och som tycker om utmaningar. Du älskar kundmötet, lyfts av att tillhöra ett team som vill framåt samt uppmuntrar och lyfter dina kollegor. Vi ser gärna att du är en person som bidrar till ett öppet arbetsklimat där människor inspireras och vågar utmana. På INTERSPORT är personliga egenskaper och rätt inställning minst lika viktigt som erfarenhet och kunskap. Det här tror vi på Vi tycker det är viktigt att alla våra medarbetare utmanas och utvecklas. Vi har därför flera intressanta utbildningar gällande allt från försäljning och service till produktkunskap och ledarskap. Vi tycker att passion och inspiration inte bara är till för våra kunder, det är till för alla som arbetar hos oss. Din ansökan Vill du bli en av oss? I din ansökan ber vi dig inkludera CV och personligt brev. Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Ansök redan idag! Välkommen med din ansökan!
Vill du jobba i vårt glada gäng? på Annes konditori i Löddeköpinge Centrum. Vi söker dig som har erfarenhet av café/konditori eller liknande som trivs i fartfylld miljö. Du ska vara flexibel, positiv & glad lagspelare. Vi tror att du är engagerad person med mycket energi och positiv grundinställning som brinner för yrket och för kunder. Du ska vara noggrann, framåt, samt serviceinriktad & jobba med merförsäljning. Som engagerad medarbetare så bör man vara van vid högt tempo som kräver att man kan hantera flera saker samtidigt, ex kund flöde och svara i telefon/ta emot beställningar. I tjänsten ingår det att jobba i butiken med försäljning, att ta emot beställningar, förberedelser av baguetter, sallad, & hantering av livsmedel och bakverk, lokalvård men inte baka. Kassakrav är meriterande likaså erfarenhet av konditori/café gärna Barista kunskap men inget krav då vi lär upp dig. Behärska svenska språket i tal/ skrift då det är mycket kund kontakt. Eftersom det finns kontanthantering så måste man vara över 18 år. Tjänsterna är tillsvidare med provanställning. Du kan arbeta vardagar och lördagar allt från 06.30 till 16.45 Deltid ca 26-29 tim/vecka Kan bli mer vid semester/ sjukdom, höga arbetstoppar. Tjänsten ska tillsättas vecka 33. Rekryteringen startar omgående så vänta inte med ansökan. Eftersom kollektivtrafik inte fungerar när man börjar 06.30 på morgonen så B-kort & bil är ett krav om du inte bor i Löddeköpinge med omnejd. Känner du att du är den vi söker så tveka inte att skicka in din ansökan med ditt CV & personligt brev till [email protected] och berätta varför det är just dig vi söker. Är inte ansökan komplett så behandlas den inte. Märk ansökan med "Lödde" Tar endast emot ansökningar via epost.
Nu söker vi efter engagerade Butikssäljare till vår butik, Æra Fashion på Arlanda! Vill du jobba deltid 80% under sommaren och extra 20% till hösten, bor nära Arlanda och har erfarenhet från retail och-modebranschen? Är det dig vi söker efter! Vår resa har bara börjat och vi hoppas att du vill vara en del av vår framtida utveckling. För att lyckas och trivas i rollen som butikssäljare hos oss ser vi att du har positiv energi och stark arbetsmoral. Du har alltid kunden i fokus och viljan att ge våra kunder den bästa servicen och det där lilla extra. Du är självständig i ditt arbete och värdesätter ett nära samarbete med både din chef och dina kollegor för att tillsammans nå gemensamma mål. Vi tror att du: Har ett genuint intresse för försäljning och kundservice Älskar att möta nya människor varje dag Vill skapa en inbjudande atmosfär för våra kunder Bor nära Arlanda Vi tror att du har: Minst 3-års erfarenhet från retail-och modebranschen Förmågan att arbeta strukturerat och kan erbjuda förstklassig kundservice Kunden i fokus och en välkomnande sätt gentemot alla våra besökare Vi erbjuder: Konkurrenskraftiga lönevillkor Möjligheten att vara en del av ett spännande företag i snabb tillväxt med goda möjligheter till personlig utveckling Chansen att påverka både företagskultur och butiksdriften tillsammans med andra likasinnade kollegor Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan redan idag och senast den 30 juni 2025. Urval och intervjuer sker löpande. I denna rekrytering samarbetar vi med Beltrami Recruitment. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Anna Beltrami, [email protected]. Vi genomför bakgrundskontroller på alla våra slutkandidater. Välkommen med din ansökan! Om oss: Airport Retail Norway (ARN) är den ledande aktören inom detaljhandel på flygplatser i Norden. Konceptet ÆRA Fashion etableras på de största flygplatserna i Norge, Sverige, Finland och Traveller UK etableras på 5 flygplatser i Storbritannien. Våra taxfreebutiker finns på alla medelstora flygplatser i Norge, dessutom har vi verksamhet i Sverige, Polen och Estland. ARN driver även varuhuset Steen og Strøm i Oslo och Outlet i Vestby. ARN är helägt av Jotunfjell Partners som har en bred detaljhandelsportfölj som inkluderar VITA, Gullfunn, Elitefoto, Brothers och Simpler Life.
Välj ett jobb för att visa detaljer